Šedesátýčtvrtý Challenge Rift je nachystán ke splnění. Ve hře naleznete lovce démonů v Natalya’s Vengeance setu. Na splnění máte 5 minut a 17 sekund.
6 komentářů u „Challenge Rift #64“
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jako pri temer kazdem CHR. Nicmene tyhle CHR na postavach vytahavanych z klobouku jsou naprosto o nicem. Kdyz uz, at tam autori daji build cistici TOP 50 v GR. Tyhle pseudobuildy, navic naprosto chaoticky poskladane, jsou dost otravne. Natalya se hraje primare se Strafe, Smoke Screen s paskem Crashing Rain. Nic z toho zde neni. CHR maji obrovsky potencial, ale tyhle paskvily tu hru degraduji jeste niz, nez je.
Já s tím nesouhlasím, že se něco nějak hraje primárně neznamená že to tak musí lidi hrát, to je právě to myšlení co zabíjí největší různorodost, hrát to co je prostě nejlepší byť to není zábavné
Sorry, ale ruznorodost v D3 zabiji system talentu a itemu…
Ne když ti nevadí že nebudeš dávat stejný Grko co ostatní. Na t13 je hratelné vše
Tohle je bullshit, sorry. Jako rict: Diverzita buildu je nekonecna, kdyz ti nevadi ze… To nemusis nosit zadny itemy a muzes chodit obtiznost very easy, kdyz ti nevadi ze…
Proste bud diverzita je a to znamena, ze vic buildu je pouzitelnejch, nebo neni a znamena to, ze jeden build znatelne prevysuje ostatni.
To, ze si muzu poskladat nejaky nonsense buildy s nonsense itemama a rikat tomu diverzita nic neznamena.
T13 das se slusnym paragonem i bez itemu. Tomu ale nerikam rozmanitost buildu.
Dá se to zvládnout, jen je potřeba proházet skilly na liště.