Deník vývojářů

Před vydáním Diabla 3 vývojáři připravili rozhovory o tom, jak se hra postupně vytvářela. Pětidílná série videí nazvaná „Deník vývojářů“ prezentuje názory třech hlavních vývojářů Diabla 3: Jaye Wilsona, Christiana Lichtnera a Jasona Regiera. Všechna videa jsou s českými titulky, které zpracoval Čejkis. Pokud se vám titulky nezobrazí, klikněte na tlačítko CC.

1. část

Vedoucí vývoje Diabla 3 Jay Wilson, vedoucí grafického oddělení Christian Lichtner a šéfprogramátor Jason Regier se na jaře roku 2011 setkali, aby diskutovali o vývoji Diabla 3.

 


2. část

Tři týdny před interním alfa testováním se Jay Wilson, Christian Lichtner a Jason Regier opět sešli, aby si popovídali o tom, jak si sami zaměstnanci navzájem pomáhají s testováním hry.

 


3. část

Další schůzka Jaye Wilsona, Christiana Lichtnera a Jasona Regiera se konala 3. května 2011. Tentokrát se bavili o tom, na jaké problémy vývojáři během testování a lokalizace naráželi.

 


4. část

Jak dlouho trvá vytvořit kvalitní hru? Na takovou otázku odpovídali 21. března 2012 přední vývojáři Diabla 3 Jay Wilson, Jason Regier a Christian Lichtner. Do vydání hry tehdy zbývalo už jen několik týdnů.

 


5. část

Závěrečné video deníku vývojářů z března 2012 se týká obtížnosti Inferno, affixů monster, achievementů, PvP atd. Vývojáři Jay Wilson, Jason Regier a Christian Lichtner také hovoří o tom, jaká mají od Diabla 3 očekávání.

 

Napsat komentář