48 komentářů u „Diablo 4 screenshoty z přednášek

  1. Witek chcem sa pripojiť k tým ktorý ďakujú za výbornú a rýchlu prácu na info nielen o Diablo 4 ale celkovo aj na wow fan stránke !

    p.s. v septembri ( záři ) Blizzard zaradil Diablo 3 do tzv. classic games…to bol veľký signál,že existuje práca na pokračovaní 🙂 a nemyslel sa tým Immortall.

  2. No, musim rict, ze jsem z hratelneho dema prijemne prekvapen. Nicmene budou muset jeste hodne zapracovat uplne na vsem a konkretne zejmena na grafice a interface hry. Zatim to vypada jako nova lokace do Diabla III s novymi hernimi prvky. Ale snad ji casem autori vyladi. Napad s otevrenym svetem rozhodne je k veci. I kdyz ve trojce vyzivny Storyline poslednich pet let rozhodne postradam. Otazka je, kam bude smerovat end game – doufam, ze hru nezprasi jako zprasili treti dil Adventure Modem. Vydani bych ocekaval nejdrive pristi rok nekdy v dobe vydani Path of Exile 4.0, mozna i pozdeji. Spis se obavam, ze to muze casem nabrat stejny vyvoj do casual grindovacky pro masy. Mimochodem, co jejich slavny Immortal?

    1. čo tam viedli reči tak budú chcieť ešte využiť posledné dni PSX 4 takže si myslím,že na 90 % to do Vianoc 2020 vydajú….
      sú nohami na zemi a to bude dobre…obsah môžu vydávať aj za jazdy…
      a čakajú na feedback od nás….takže officiálne fóra a písať svoje dojmy a nápady…
      majú veľkú šancu napraviť tú katastrofu s menom tri ….
      ak to potopia tak končia….na štvorke budú potiť krv aby nás prekvapili v dobrom…
      endgame hry rozhodne …dúfam,že to nebude nič pre jemné povahy a teplé deti….tým nech nechajú “ Diablo Disney 3 “ zapnuté a tam môžu hrať svoje dúhové paragony…
      peace…
      je čas na blood and meat 🙂

    1. Treasure goblins will return
      Base game supported by expansions as the business model for Diablo IV.
      Diablo IV is using a brand new custom built engine that uses physical based rendering
      Skills will be bound to classes, you may have an item or two that procs another class’ skill, but still no plans for another enigma.
      There will be a Hardcode mode

        1. Oni jim to akcionáři vysvětlí:) Po minulém Blizzconu se jim ani nedivím, že mají „bobky“ a čekají na reakce, nemají to jednoduché. Když potom řeknou, že díky obrovskému úsilí a nazazení pracovníků, se jim podařilo datum vydání urychlit, tak získají sympatie hráčské veřejnosti, jinak bych to nedělal:)))

  3. přiznám se, nečekal jsem to, nevěřil jsem, že se Diablo může vrátit k tak ponuré atmosféře , bravo!!! 🙂 i když o hře nic nevíme a nemusí být dobrá, zatím přestavené věci jsou na výbornou a rozhodně krok správným směrem!!! ze cinematic trailer cáká temno, ztvárnění Lilith je úžasné (video i soška), stačí pak přejít na stránku https://diablo.blizzard.com/en-us/story a zapnout zvuk, démonické!!! škoda toho publika při představení, viditelně to byli fandové jiných Blizzard světů, už zítra bude další info z přednášek, jsem zvědavý, co info napoví

    nesmím zapomenout poděkovat za přehledné zprostředkování informací, dobrá práce

  4. A z čeho tu tak cákáte ? Máte hodně krátkou paměť, já jsem rád že jsem se nedíval živě. V podstatě nic nevíme a dlouho to tak bude. Jen něco co trvalo pár hodin práce aby to nedopadlo jak vloni. Konkurence je veliká a zatím za mě nic moc… pro troubelíny to říkám jako člověk co má na d3 víc jak 10k hodin odehráno

Napsat komentář