Dojmy z datadisku Diablo 3 Reaper of Souls: Hra je lepší než kdykoli předtím

Crusader

Beta datadisku Reaper of Souls (předobjednávka zde) pro Diablo 3 pro "rodinu a přátele" Blizzardu je venku pár dní a tady jsou mé první dojmy. Kdybych to měl stručně shrnout, asi bych řekl, že Diablo 3 je lepší než kdykoli předtím a výrazně se přiblížilo ke vzorovému Diablu 2. Odkazy na Diablo 2 jsou s příchodem datadisku vidět na každém kroku, a to jak po stránce hratelnosti, tak i příběhu, herními systémy, padáním kvalitních předmětů a mnoha dalšími aspekty. Datadisk Reaper of Souls spolu se zrušením aukční síně zvedne úroveň hratelnosti Diabla 3 a bude pro sérii přínosem po každé stránce.

Začal jsem testovat nové Diablo 3 s datadiskem Reaper of Souls od nuly. To znamená s novou postavou, kterou je Crusader. Nová postava hodně připomíná Paladina z Diabla 2, a to i přes chybějící aury tolik typické pro Paladiny z předchozího dílu. Už na letošním BlizzConu mě tato postava opravdu chytla, a tak jsem si ji tentokrát mohl vyzkoušet pěkně od začátku až do konce. I když vlastně ten konec je ještě hodně daleko, pokud nějaký vůbec je.

Pokud se nechcete dozvědět podrobnější informace o datadisku
Reaper of Souls nebo jeho příběhu, nečtěte dále.

Diablo 3 Reaper of Souls

V 5. aktu se vrací anděl Imperius. Provází hráče v lokaci Pandemonium Fortress.

Obtížnost jsem zvolil tu základní (Normal), tedy tu nejlehčí, která nepřináší žádné bonusy navíc. Ostatní obtížnosti totiž nabídnou bonusy v podobě větší šance na nalezení lepších předmětů. A hned po prvním aktu Normalu byl vidět rozdíl. Z Butchera padla legendárka. V druhém aktu další. Ve třetím další a ve čtvrtém dokonce asi tři, z toho dvě byly jedna a ta samá zbraň, akorát s lepšími staty. V pátem aktu pak padly asi další dvě. Takže padlo zhruba 8 legendárek za obtížnost Normal.

A to je velký rozdíl oproti situaci po vydání Diabla 3, kdy se mi za první postavu nepodařilo najít ani jedinou legendárku za první čtyři akty. Navíc už opravdu platí, že legendárka, která padne, je na 99% lepší než to, co zrovna máte. Vlastnosti na legendárkách opravdu stojí za to. Vzácné předměty také padají častěji, ale lepší než legendární předměty jsou jen málokdy. Narazil jsem párkrát na Treasure Gobliny, ale ani jednou z nich nevypadlo něco použitelného.

Diablo 3 Reaper of Souls

Pandemonium Fortress rozhodně nevypadá tak, jako v Diablu 2.

Artisany a předměty získané touto cestou nepočítám, protože jsem je za celou obtížnost ani jednou nepoužil. Nebylo potřeba. Postava mi zemřela jen párkrát, většinou kvůli mé neschopnosti nebo nepozornosti, jednou snad kvůli lagu, a to především v první polovině hry. Pak už postava začala být výrazně silnější než nepřátelé. Celkově je hra na základní obtížnosti opravdu jednoduchá a pro příležitostní hráče naprosto ideální (takže pro mě jako stvořená, i když možná i tohle je na mě moc jednoduchá hra).

Diablo 3 Reaper of Souls

Duch Jamelly a Halbu, postavy z původní Pandemonium Fortress.

Každopádně hráč po dokončení první obtížnosti má pocit, že chce hrát dál a zkusit další výzvy, a to je asi na hře to nejdůležitější. A nejlepší na tom je, že ta výzva tu opravdu k dispozici je, a to hned v několika podobách. Ať už v podobě Adventure módu, nebo dalších obtížností s dalšími bonusy na padání lepších předmětů a dalšího. Během hry jsem také nevyužil všechny eventy, a to ani v pátém aktu, takže i v této oblasti se dá pořád objevovat nové. Nemluvě potom o Paragon levelech a rozdělování bodů na vlastnosti. To je další krok ve stylu Diabla 2. Tohle všechno hráče motivuje pořád hrát dál, zvyšovat obtížnost, hledat další předměty a přitom pořád netočit dokola ty samé questy, ale dělat i eventy nebo zmiňovaný Adventure mód. Takže i pro ty nejlepší hráče bude datadisk velkou výzvou.

Diablo 3 Reaper of Souls

Teleporty z Diabla 2 (lokace Arcane Sanctuary) jsou také v Pandemoniu.

U Crusadera se mi líbí podobné skilly, jako byly v Diablu 2. Jedním z nich je Blessed Hammer, jeden z buildů v Diablu 2, který byl ovšem v porovnání s Diablem 3 velmi suchý. V Diablu 3 jsem si Blessed Hammer oblíbil a používal ho snad před dva a půl aktu a dokázal bych si představit vyvíjet postavu založenou především na tomto skillu a jeho runách. Právě runy tohoto skillu mu dávají to, co mu v Diablu 2 chybělo – variace. Už to není jen nudné kladivo, co létá kolem postavy. Tentokrát může mít různé podoby, ať už ohnivou, nebo pak bleskovou, která vypadá obzvlášť efektně, když jsou kladiva napojené na postavu a všude kolem postavy to jen jiskří. To je ale příklad jenom jednoho skillu.

Diablo 3 Reaper of Souls

Vnořená lokace, která vznikla po zabití jednoho bosse.

Spolu s Blessed Hammer jsem samozřejmě používal další skilly a později jsem Blessed Hammer opustil úplně. Ale asi jen kvůli tomu, že jsem chtěl vyzkoušet další kombinace skillů a jejich efektů a poškození. Mám zřejmě slabost pro skilly z Diabla 2, a tak se mi také zamlouvá runa Zeal pro primární útok Slash, pomocí kterého se dá zrychlovat útok postavy podobně jako u Zealu v Diablu 2. Možná to není nejsilnější primární útok, ale rozhodně použitelné, a to je důležité. Parádní je i skill Fist of the Heavens, který jsem používal jako sekundární útok skoro pořád a někdy byl silnější než bylo nutné, ale to pravděpodobně kvůli celkově lehké obtížnosti hry. Také o poznání lepší efekt než v Diablu 2, kde tento skill působil v porovnání s Diablem 3 docela nudně. To ostatně platí o téměř všech efektech.

Crusader

Statistiky Crusadera po dokončené obtížnosti Normal v Reaper of Souls.

Když jsem byl na BlizzConu před několika týdny, všiml jsem si, že během soutěže o nejlepší kostým hrála po celém výstavišti hudba, která se mi líbila, ale kterou jsem nikdy neslyšel. Když jsem ale mlátil monstra v Paths of the Drowned, jedné z lokací v 5. aktu, měl jsem radost, že ta hudba byla právě z datadisku Reaper of Souls! V Diablu 2 mám stále více oblíbených skladeb než v Diablu 3, ale jsem rád, že se i v tomto ohledu Diablo 3 vyrovnává dvojce a přináší další zajímavou hudbu. Ostatně datadisk pro Diablo 2 také přinesl kvalitní skladby, takže tady je tomu stejně. Bohužel se mi nepodařilo tu skladbu zatím najít na Youtube, takže nemůžu odkázat na žádné video. Nicméně ve hře je a jsem za to opravdu rád. V archivu streamu si ji můžete ale vlastně poslechnout, když jsem v lokaci Paths of the Drowned a pak ještě na pár místech.

Crusader

Skilly Crusadera na 38. levelu.

To, co bylo k dispozici na BlizzConu se nedá porovnat s tím, co beta hráčům nabízí teď. Navíc mi přišlo, že na BlizzConu byly nějaké uměle vytvořené lokace. Proto mě skutečná hra v betě překvapila, a to v tom dobrém slova smyslu. Temná atmosféra ve hře opravdu je, a to možná víc než v Diablu 2. Všiml jsem si také dalších prvků hry, co se vrací z Diabla 2. Například jeden z questů vyžaduje najít správný vstup do další lokace podle daného obrázku. Jedná se tedy o obdobu 6. questu z 2. aktu v Diablu 2, kdy má hráč vstoupit do té správné hrobky na základě obrázku. Člověka potěší, když má obdobu tohoto questu i v Diablu 3.

Diablo 3 Reaper of Souls

Quest ve stylu hrobek z 2. aktu Diabla 2.

Podobné jsou také portály označené jako "Death Gate", které jsou kopií portálů z Arcane Sanctuary, opět další prvek z Diabla 2. Tyto portály jsou v Diablu 3 v lokaci Pandemonium Fortress. V té se objevují známá jména jako Halbu nebo Jamella, tentokrát ale v podobě duchů. Zadávají také jeden z eventů, které můžete vidět na záznamu streamu. V Pandemoniu vás zpočáku doprovází také Imperius, takže přímá návaznost na finální část Diabla 3 je v tomto ohledu zachována. Novinkou jsou pak v Pandemoniu třeba mrazící portály, které člověka úplně zmrazí na pár sekund. Pokud si hráč blbě stoupne, může mu to způsobit velké problémy. To ale na obtížnosti Normal rozhodně nehrozí. Z Diabla 3 se vrací i Adria, kterou budete muset tentokrát zabít po její společné zradě s Leah. Má totiž podobu pavouka a je jedním z bossů v 5. aktu. Tohle jsou všechno příklady toho, jak datadisk staví na předchozích dílech.

Délkou mi 5. akt připomíná 2. akt, takže podle mě nepatří k nejdelším aktům. Možná to bylo způsobené prvotním nadšením, ale čekal jsem od 5. aktu trochu více. Beta údajně končí těsně před finální bitvou s bossem Malthaelem, takže se dá předpokládat, že jsem měl možnost projít celý akt. Je ale fakt, že člověk poprvé tu délku asi tolik nevnímá a navíc jsem pár eventů vynechal. Nezávisle na tom, jak dlouhý ve skutečnosti bude, 5. akt bych udělal větší a rozsáhlejší. Možná jsem se na ten akt tolik těšil, že jsem toho čekal příliš. Nicméně to neovlivní celkový dojem z datadisku a hry, která přináší po jiných stránkách opravdu hodně novinek a vylepšení.

Diablo 3 Reaper of Souls

Poděkování po dokončení bety. Zadání posledního questu bylo "Find Malthael."

Tak tohle jsou zatím jen první dojmy. Je to jen první obtížnost, a to ještě k tomu ta nejjednodušší. Je to jen začátek všeho, co datadisk přináší. To je na tom to nejlepší. Těším se, jak se bude postava vyvíjet dál a jak to půjde na vyšších obtížnostech. Všechny kroky, které vývojáři udělali, hru vylepšily. To platí jednoznačně a celkově jsem s betou spokojený a hra je o třídu někde jinde, než byla hned po vydání Diabla 3. Každým dnem a každým patchem se Diablo 3 vylepšuje a datadisk Reaper of Souls toho bude jen velkým důkazem.

Na závěr tu mám záznam streamu z druhé půlky 5. aktu (předchozí streamy najdete na Twitchi DiabloFansCZ). Vím, že se tu objevily dotazy na živý stream, ale vzhledem k časovému posunu mám o 8 hodin méně než v Česku, a proto je pro mě problém načasovat to v mém nabitém programu tak, aby to vyšlo v Česku například někdy večer. Snad tedy alespoň vystačí prozatím záznam.

Nicméně bych se chtěl zaměřit také na konkrétní věci, které beta přináší a ukázat je na videu. Například různé variace skillů, jak vypadají a podobně. Pokud máte nějaké otázky nebo přání, co byste chtěli vidět na videu, určitě pište do komentářů pod článkem. Mějte ale na paměti, že postava je zatím jen na 38. levelu, proto mám zatím jen omezené možnosti ve hře.

Pokud chcete získat šanci na přístup do bety datadisku Reaper of Souls, ujistěte se, že máte na Battle.netu v sekci Beta Profile Settings zaškrutné Diablo. Připomínám, že další přístup do bety bude Blizzard rozdávat v prosinci (údajně nejpozději do konce roku).

Podrobnější informace o datadisku Reaper of Souls čtěte zde.

Zamluvit předobjednávku plné verze datadisku můžete zde.

85 komentářů u „Dojmy z datadisku Diablo 3 Reaper of Souls: Hra je lepší než kdykoli předtím

  1. Když se to teda řeší v celém vláknu tak to nebudu posílat akorát jednomu člověku když by to mohlo pomoct více lidem. Jeden zpráva navíc už nikoho nezabije, tak snad se sem ještě podíváš.

    Jelikož už je to ale nějákou dobu co sem to dělal tak si přesně nepamatuju kde a na co sem tehdy klikl.
    Proto radši posílám screen kde je vidět moje nastavení.

    http://s8.postimg.org/g5me8z1z9/adblock.jpg

    Po přidání těch dvou řádků by to mělo fičet.

  2. Denny: bylo by hezký, kdybys místo prohlášení, které nepomůže řekl, jak to udělat. Protože v celém tomhle vláknu se řeší reklama a nikdo neřek, jak se toho rámečku zbavit, když to jde.

    Jestli myslíš skrytí zástupných objektů za blokované prvky, tak to nefunguje. (ADB mám aktualizovaný) Abychom to tu nerozmazávali, (i když by to asi zajímalo dost lidí) pošli mi to, prosím do PM, ok? Díky

  3. Spousta lidí by si tu měla uvědomit, že hraní D3 ani účast na tomto webu není povinná.

    Až se vzpamatujete a přestanete do blba a zbytečně pořád "radit" Blizzardu, jak má hru dělat a "radit" redakci, jak má nakládat s webem, aby mohl fungovat (reklamy), když o zákulisí obojího oběktivně víte kuloví, možná by ubylo zbytečných, negativních a otravných komentářů.

    Blizzard na vás dlabe. Takový kolos reaguje a může reagovat pouze na masivní podněty masivní skupiny hráčů, jinak má svoje vývojáře a svůj rozum. Máte smůlu, tak se s tím vyrovnejte.

    Pokud jde o článek, je v něm jasně napsáno, kdo ho píše a s jakou zkušenností. Je tu jistě dost "casual" hráčů nebo začínajících hráčů, kteří jsou za srozumitelnou informaci v češtině rádi. Vždyť píše, co odehrál on, tak o co vám jde? Odehrál to, co napsal. Tečka.

    To jestli je tu dostatek informací vycucanejch ze streamů a ofic webu je trochu z jinýho soudku. Pokud jde o mě, tak se mi zdá, že mě už RoS "nemá čím překvapit" až vyjde a to se vůbec nějakým sběrem informací nezabývám. A to mi přijde škoda, ale můžu si za to sám, že to čtu. Pokud sem chodím, nedá se tomu moc ubránit, takže i množství informací je závislé na úhlu pohledu. Mě by stačila polovina. Každej nepotřebuje naprosto zcestně do procenta řešit rozpracovné skilly, které se stejně do vydání změní.

    Největší chyba je celá ta hysterie okolo Bety, která ve skutečnosti ani RoS zatím není. Je to polotovar a bublinu z toho dělají hráči. Design je jediný, co z toho všeho dohadování zbyde.

    Takže Jamesi, díky za práci a já se přimlouvám za další fajné (velké) screeny.
    A za druhé, kluci, zvažte, jestli by ta reklama opravdu nemohla bejt pevná někde po stranách.

    Díky a hodně zdaru a síly odolat všemu špatnému. DrSma

  4. Ku článku >>> mne stačí ten úvod že je to lepšie ako predtým a konečne im svitlo v hlavách a prikláňajú sa sa viac k diablo 2. Podrobnosti nemá zmysel riešiť kedže je to prvé štádium bety. Článok je v pohode.

    K datadisku >>> drop sa zmení. Nič nie je OP ako si väčšina myslí. Je to iba beta neviete aká bude finálnej obtiaznosť a sila skillov. Bounty a rift sú fajn. Co mi chybuje je 2-3 uber questy ktoré by sa dali urobiť iba v top výbave. Toto by bola tá správna motivácia farmiť. Niektoré sety majú famózny bonusy a ak nastavia drop top šéfov ako boli v d2 tak máme čo robiť bez tradingu. Nebude to tak OP pretože zložiť seflfound top set nebude ani pre noliferov záležitosť na mesiac.

    Ak má kufi pravdu s tým PS4 tak diablo na pc je zrejme pre mňa mŕtve, veľmi smutná záležitosť no vyzerá to tak že PC verzia je na ryžovanie peňazí a konsolová na skutočnú nepokazenu zábavu.

  5. @ James: nejdříve díky za čas a práci, které webu věnuješ, opravdu smekám, rovnou ale přiznám, že jsem stejně jako jiní od článku čekal podstatně více

    teď ke hře – marně hledám vylepšení hratelnosti, které datadisk do hry z dlouhodobého hlediska přinese, většina euforie vychází z toho, že člověk prochází a poznává něco nového, neokoukaného, diablo ale vždy bylo o znovuhratelnosti – hodnotil bys stejně, až lokace budeš procházet po sté? je třeba ve městěch konečně nějaký život? nebo jsou to pořád města duchů jako v d3, kde člověk jen vysype bágl?

    padly legendárky – jakého iLvlu? byly použitelné pro nějaký build? nosil si je? změnily hratelnost? daly postavě nové možnosti? protože píšeš, padají hodně, ale nasazených jich teda moc nemáš

    nerozumím tomu, že vzácné předměty padají častěji, lepší než legendární jsou málokdy – padají častější než v d3? padá ještě více crapu, kterým se člověk musí probírat?

    další věc – takže i když do hry investuješ stovky hodin, nebo jsi občasný hráč, nakonec všichni dostanou všechno, co budou chtít = fail

    ad blessed hammer – už to není nudné kladivo? Blizz už do hry přidal elementální dmg?? protože jinak jde jen o vizuálno – jedno jestli dáš runu ohnivou, bleskovou atd. vše pěkné, než se to prostě okouká

    hudba – že se vyrovnáná d2? skladbu z d3, kterou bych si chtěl pustit sólo neznám zatím žádnou, pokud nějakou přinese datadisk, výborně

    ad nalezení správného vstupu atd. – dobré, ale jak pořád tvrdí, že nechtějí mít klon d2 a jediné, co
    vymyslí je kopie questu, která byla v d2, to nesvědčí o přílešné kreativitě, přesně z takového přístupu ke hře se mi chce blít

    rozsáhlost 5. aktu mě dorazila 🙁 atd.

  6. Kuki: Když jsem (vlastními slovy) přeložil dva shrnující články, co vyšly teď na dfans o obtížnostech a paragonech, tak zapadly na foru, stačilo udělat jen korekci, aby to bylo lidský a je to 🙂 . Kdo umí anglicky, tak si z kontextu odvodí více, než z překladu, ale kdo neumí, tak mu to stačí aspoň tak nějak obecně.

  7. @Evilbringer omlouvam se, ze se te to tak dotklo,ale rekl jsem jenl, ze se chovas jako 18ti lety nikoliv, ze ti 18 je. Samozrejme te neznam a s nejvetsi pravdepodobnosti ti krivdim, ale jako ctenar beru v potaz pouze to, jak na me pusobi tve komentare, bez ohledu na to jak vystupujes ve svem beznem zivote. Chtel jsem jen upozornit, ze pod svicnem byva nejvetsi tma a obecne plati, ze ukazovat prstem na ostatni je daleko snazsi. Chapu negativni kritiku na clanek, na druhou stranu, kazda mince ma rub a lic, a predpokladal jsem, ze zdejsi komunita bude mit vice pochopeni, ale spletl jsem se a to je moje vlastni chyba. ^^

  8. Jako reklamy nemusím. Ale dělat z toho takový téma mi přijde zbytečné. Bohužel subjektivně nemám čas pomáhat zde na webu a raději si zahraji. Samozřejmě bych tu raději neviděl reklamy, viděl tu více infa k ROSu, apod. Ale tak to není a já s tím nic objektivně neudělám. Maximálně se zeptám co, proč a jak… Pokud se to tady dohodne, klidně hodím penízky na donate. Tento web navštěvuji velmi často a mohu tu díky překladu najít komfortně velké množství informací. Za to jsem velmi vděčný!
    Je překvapivé jak se z konstruktivní kritiky lze dostat do až nevhodné insultace místních redaktorů. Pokud se nepletu, tak toto je vlastně fanouškovský projekt, dobrovolný projekt, který není (pokud vím) nijak honorovaný (prosím nezmiňujte F+F beti) a lidé co ho udržují při životě se v RL nehonosí žádným zvláštním titulem, který jim zajišťuje mnoho neoprávněných výhod 😉 .

    Takže za mě, samozřejmě bych byl rád, kdyby tu bylo více informací a častěji. Samozřejmě bych byl rád, kdyby tu nebyly reklamy. Mohu proto udělat to, že to zde uvedu a zeptám se proč to tak je, pošlu donate, případně se zapojím do týmu na dfans a něco zde změním.
    Takže díky pánové za Vaši práci…!
    Mimochodem oblíbená myšlenka některých lidí : Když přidáte zlobit se nebudu, ale ani Vás za to neocením, protože už včera bylo pozdě 😉

  9. Tak reklamy asi fakt zrušili ale byly tam, ještě nedávno se to i řešilo tady na forku.
    Na skillech dělá Javůrek.
    Ono kdykoliv někde nápisem, ze by se někdo hodil at už v novince, nebo na fóru tak se bud někdo ozve a tím konci a nebo se neozve nikdo…
    Reklamy pozjistuju a zjistíme co se da dělat.

  10. tu mate odkaz na jednoduchu kalkulacku ako na tom by ste mali byt v paragon 2 systeme vylepseneho Diabla 🙂

    http://paragoncalculator.com/converter/

    maximalny plvl ktory sa da dosiahnut je momentalne 376 plvl (to ale musite mat 10 postav s 100 plvl co da len malokto). Maximalny do ktoreho sa pocitaju body (okrem core statov) je 800, takze snad to nikto tak skoro neda 😀 Ako je ale uz znamou vyhodou noveho paragon 2 systemu, tak po novom sa vam pocita uz len jeden a to pre vsetkych, takze vyrazne poskocite aj s uplne novymi postavami) 🙂

    Som zvedavy ci pre hardcore ponechaju body aj z mrtvych postav alebo z toho urobia skutocne "hardcore". Vsetko ale nasvedcuje tomu, ze body sa pocitat budu, takze aj ked pridete o postavu s plvl 200 tak nova by mala mat po zalozeni tiez 200 plvl.Vnimam to ako ustupok aby hc komunita v pripade nezavinenej smrti nebola z toho flustrovana a nezanevrela na Diablo 🙂

  11. @Evilbringer promin, ze to reknu takhle, ale tvuj zivot musi byt hodne smutnej, kdyz nemas nic jinyho na praci, nez-li hejtovat lidi, ktery ani neznas. Tvoje chovani odpovida 18ti letymu typkovi, ktery nenavidi sam sebe a prenasi svoji emocionalni nerovnovahu na ostatni. Mozna by bylo vhodnejsi, zamyslet se vice sam nad sebou, nez hledat pricinu vlastni nespokojenost nekde jinde, nez odkud prameni.

  12. Když už se tady mluvilo o těch casual a no-life hráčích, tak bych podotkl, že já Diablo 3 hraju právě proto, že se dá skvěle hrát jako casual. Kdybych si třeba pustil LOTRO (nebo jiné MMO), tak vím, že musím promyslet, co budu dělat a že bych to pak musel dělat s nějakým plánem, cílem a po nějakou dobu. Vedle toho Diablo si pustím na jakkoliv dlouho chci (klidně jen na půl hoďky), potluču něco málo potvor, z těch mi stopro něco dropne (přinejhorším zlato), takže vím, že i když jsem hrál jen půl hodiny, tak jistý, alespoň malý, progress jsem udělal. Navíc u toho není třeba zrovna dvakrát přemýšlet, asi úplně největší výplach mozku pak je Archon, kdy člověk drží jedno tlačítko a monstra hynou po veletuctech. 😀 A vposled, mám pocit, že o to jde snad v prvé řadě, tj. nikoliv o zlepšení nějakého statu, ale o ten pocit z velkopobíjení nepřátel.

  13. KUFI to znie super… (samozrejme pokial nehrate HC 😀 ) Kludne by to mohli zakomponovat aj do PC/MAC verzie 🙂 Pride mi to ako taka drobnost, ktora ale s inymi tu hru moze velmi ozivit aby nebola taka jednotvarna ale aby sa tam stale nieco dialo s nahodnym prvkom co Blizzard nezadratoval 🙂
    momentalne je konzolova verzia hry ovela lepsia ako to co mame my doma a este to bohuzial niekolko mesiacov tak aj zostane :(((

  14. PS4 verze Reaper of souls dostane unikatni veci. Jedna z nich je "Avenger kills". Kdyz vas sejme nejaky monstrum, tak mu to prida level, objevi se portal, skoci do nej a objevi se ve hre nekoho nahodne vybranyho z vaseho friend listu. Dotycnymu se objevi hlaska "you are being hunted" a ta mrcha je unikatni a ma vase jmeno. Pokud toho hrace taky zabije, opet postoupi o dalsi lvl a portne se k jinymu hraci ve friend listu dotycnyho a tak stale dal a dal. Pokud ji nekdo zabije, ziska loot nejen on, ale i hrac jehoz jako prvniho zabila a jehoz jmeno nese. A to neni vsechno. V kazdym meste je na zpusob WOW postovni schranka, kterou se daji posilat veci jinym hracum. Nove pri sebrani legendarky z ni vyskoci i darek pro nekoho nahodnyho z vaseho friend listu. Tomu ho muzete poslat a on pri otevreni ziska predmet se statama prizpusobenyma postave se kterou ho otevira. O duvody vic, proc hrat PS4 verzi.

  15. Tak jsem dokoukal video a vážně moc děkuji za to že si tam nechal ten zvuk ta hudba a zvuky skillů crusadera byli prostě úžasný. Jinak jsem se opravdu zasmál v té části jak si se nemohl rozhodnout zda jít do dungu nebo ne uplně sem viděl sám sebe 😀 … tak budu se těšit na další dojmy.

  16. Predy: Dobre, projedu vsechny skilly. Pripravujeme taky jejich cesky popis primo na web.
    SoulCrusher: Trade ani zadne interakce mezi hraci jsem nezkousel. Hral jsem cisty single player.
    Sensation86: Bloudil jsem tam vickrat. Ve 4. aktu jsem dokonce narazil na nejaky bug, ktery me nepustil dal. Az po vypnuti cele hry mi slo splnit posledni quest.
    Mindorlin: Muzes nam pomoct klidne psat clanky, neni problem. Jen nevim jak by ti to slo, neznam tvoji tvorbu a zkusenosti 🙂 Jak Petros s Javurkem napsali, betu jsem bohuzel ziskal jen ja (teda ne ze bych byl smutny :)). Stephanie mi v Blizzardu zaroven hned potvrdila, ze bude myslet i na kluky od nas pri dalsim rozsireni bety, takze parada. Jinak ja si hru uzivam, i kdyz nejsem expert 🙂 Hraju jen obcas, pri nabitem skolnim, pracovnim a osobnim zivote si to pustim treba jen na par hodin za tyden. A tomu i odpovida clanek. Jak rikam, v ramci mych moznosti jsem spokojeny po vsech strankach a dneska jsem si dal na oslavu Thanksgiving vynikajiciho krocana k veceri 🙂 Jinak hru kazdy vnima jinak, treba to pro tebe bude o nicem, nevim. To poznas bud v bete nebo pak v samotne hre no.
    Alfajk: Jak rikam v clanku, hral jsem zatim jen Crusadera. Skilly ostatnich postav ozkousim pozdeji nebo treba az ve hre. Nebo bych to mohl udelat jen tak na vyzkouseni 🙂 Podobne je to s craftem.
    Evilbringer: Zalezi co povazujes za novinku. Je to jen uvedeni jiz oznamenych hernich systemu primo do hry. Je to o jejich vyzkouseni. Pro me je rozhodne novinka zahrat si to, protoze je to neco co jsem predtim ve hre nemel 🙂
    HELLERcz: Pokusim se dat budouci videa na Youtube, taky mam osobne radeji Youtube 🙂
    Vejr: Urcite napis tvoje dojmy, klidne obsahlejsi clanek. Urcite muzem zverejnit na webu jako dalsi pohled na betu. Napis na email redakce@diablofans.cz a dohodnem podrobnosti. To plati pro kohokoli jineho, pokud mate betu a chcete se podelit o dojmy nebo jakkoli rozsirit informace o datadisku na tomto webu, urcite se ozvete.

  17. Me to pride jak za komunistu….. Drz hubu a krok. Tak kdyz se me neco nelibi tak to reknu .. Dekuji za snahu a tim koncim. Cpat clanek o nicem na web ktery je Oficiální stránka pro D3 v ČR je fail. At je to tak nebo tak. Keci typu tak sem nelez a nepis tu. Prave ze mam zajem aby to tu melo nejakou urove tak sem pisi. Vim ze krytika je jednoducha ,ale take nejvic boli. Co se tyce klicu dalsi fail. Se boji spustit open betu. Testovani je prone prinosem si myslim. Pro nas ztrata casu a dobre vule pomoct. Nemame se vam klanet nakonec kvuly tomu ze nekdo ma ve vlastnicvi betaklic a prosit ho o informace. Jestly ho ziskam klidne pujcim account aby to mohl nekdo sepsat. Ja nato nemam vlohy. Stejne momentalne nehraji a stejne vsechny veci v account budou nepouzitelny po prichodu datace. Nevim ze stim delate takovy ……. Tak kdyz na to nema cas tak at to nekomu puci account a hotovo To je tak slozite? Nebo si neverite ?

  18. ako nechcem nikoho urazit ale po par hodinach pozerania streamu na twitchi toho clovek vie 3* tolko ako po tomto clanku vzhladom na to kolko ludi je v redakcii diablofans sa fakt divim ze to dostal niekto kto tomu venoval 2 hodiny z 2tyzdne ale co uz ak by bol zaujem som ochotny napisat clanok s informaciami co som ziskal zo streamov pre ludi co nevedia moc dobre po anglicky, jedina chyba asi bude ze pisom po slovensky keby nahodou je z ostrany webu zaujem kludne napiste

  19. Kritika je vždy jednoduchá ale něco vytvořit je mnohem těžší. To si tu někteří asi moc neuvědomují. Pochopte že to děláme ve vlastním volném čase. Docela by mě zajímalo jak bych měl například já stíhat nebýt casual hráč a být profi s nahranejma stovkama hodin, zároveň psát sem a ještě chodit do práce a mít taky nějakej život. To prostě nejde, možná až vyhraju ve sportce. Taky bych měl radši Beta klíč raději já, protože bych si na hraní mohl vyhranit určitě více času než James. Ale dostali jsme jako Diablofans momentálně jen 1 klíč a tento web je Jamesovo dítě a on je hlavní představiltel, tak má betu on. I když zatím neodehrál tolik jako nolife stemaři, tak jsem mu napsal, že by někteří určitě přivítali kdyby napsal nějaké první pocity z RoS. Hlavně pro lidi co třeba neumí anglicky. Ostatní stejně už vše viděli ve streamech nebo youtube.

  20. Zajimavý článek, na betu mám díky kamarádovi též přístup a také jsem si hned rozjel crusadera. Ten normal mi přišel až moc lehký, elitky jsem dá se říct one-shotoval, což mi přišlo takové dost o ničem a hned po skeleton kingovi jsem to přepnul rovnou na master, kde už je je to místy opravdu challenge a je nutno si gear neustále tunit, protože se teď ty monstra neustále scalují s vaším levelem. Takže jsem hodně využíval crafty a mystika a mám z těch artisanů vážně příjemný pocit, protože se od nich dá sehnat opravdu použitelný gear (alespoň během toho expení, na 70tku jsem se zatím nedostal). Mezi akty jsem si i od kampaně odskočil do adventure modu a zkusil několik těch bounties a prošel pár riftů. Dojmy zatim dobré, dneska to snad dotáhnu na 70 a okusím už trošku ten endgame 🙂 Pokud by někoho z vás zajímalo něco konkrétního z bety, mohu se to pokusit zjistit a odpovědět.

  21. Nazdárek lidičky 🙂
    Změny v datadisku se mi libí čím dál víc. Doufám, že budou padat předměty podle toho jak tady píšete, protože v dnešní době hru bez auction hous je dosti o hubu. Pokud by tam ta auction hous nebylo vůbec, možná by to bylo práče poměrně lepší, protože byli obtížnosti hell a hlavně informo poměrně velké výzvy, v dnešní době je z toho fraška. Stejně tak jako je obtížnost hell v diablu II hraný ve hře více hráčů a někdy v sigle plyeru. Sám jsem zvědaví jak to dopadne.
    S pozdravem!

  22. Sa už konečne uvedomte.Píšete tu sprostosti, sťažujete za ako staré baby na trhu s chlebom…Ten má neprepečenú Hôrky, a ten je zase neprepečený celý, ten má úbohý obsah a ten má veľa bublín…
    Potrebovali by ste mnohí pár faciek.To čo tu ľudia na tomto webe robia, si zaslúžia viac vďaky ako im preukazujete.Po bitke je každý generál však?Keď chcete viac ,,vzrúša“ tak si spravte vlastný blog- tí neviem akí. Vďaka chalani za ďalší príspevok s pripravovaného Datadisku RoS.Apropós, stiahol som si beta verziu Soundtracku RoS a musím povedať, že verím až to bude aspoň z 90% také skvelé, depresívne a temné.

  23. Fakjuol>>>
    My si ale vůbec nerozumíme. 😀

    1. Naprosto chápu, co píše Petros, a vypadaá to spíše jako nedorozumění, ale když si někdo přečte článek, nemůže tušit, že člověk, který ho píše jej vlastně psát neměl, neb to není jeho práce – když to zjednoduším. Ale to my nevíme, takže: je mi to jasné. (Samozřejmě je tady i ten náhled toho, že by mě to zajímat nemuselo, ale budeš se divit – zajímá, jde tady spíše o princip.)
    2. Nevím z čeho soudíš, že já chci dostat beta key, jestli ho dostanu, je mi docela jedno, protože já hraju D3 i teď a bavím se dobře. Když jsem psal, že by jej mohl dostat někdo, myslel jsem opravdu NĚKOHO, a nejlíp někoho ze správců diablofans, nebo českého streamera, hraju hodně ale ne zas tak moc, abych měl čas a chuť streamovat.
    3. Reagoval jsem především na řemeslnou stránku věci a na reakce typu "super článek", což pro mě prostě není. DONE!

  24. Chápu zdejší kritiku na článek, nicméně je tu několik faktorů, které si zaslouží být zmíněny.
    V první řadě se James stará především o chod stránek, aby vše šlapalo jak má. Jak sám přiznal, hraje spíše příležitostně.
    To, že dostal přístup do bety, nijak neovlivnil a Blizzard navíc zakázal jakoukoliv manipulaci s klíčem.
    James se sice ihned snažil orodovat u Blizzardu a získat klíčů více, ale neuspěl. Podle příslibu Blizzardu budou další klíče pro dfans během prosince.
    Celé to tedy padlo na jeho bedra a chtěl bych tímto požádat o vyšší míru vaší tolerance.
    Blizzard má svou politiku a s ní nic nenaděláme, rozčilovat se kvůli tomu na Jamese je zcestné.
    Snaží se vám prostě v rámci svých možností sdělit své dojmy.
    Je mi jasné, že mnoho z vás tohle vůbec nezajímá, chcete vidět pouze špičkovou práci a víte přesně, jak má vypadat, ale musel jsem to zmínit. Každá karta má rub a líc.

  25. @Mindorlin ale ja ti prece uplne rozumim, ale zkus se na vec podivat nasledovne: jsi clovek ve firme, ktera ma xxxx zamestnancu a tvym ukolem je rozeslat betakeye. Jak zvolit lidi vhodne k obdrzeni klicu? Zvolit nahodny vzorec a nebo pouzit streamera, ktery preda informaci dalsim 50000 lidem na svem streamu? Tak s ohledem na to, ze te nepovazuji za hlupaka, tak ted jiz urcite vis, proc nemas beta key a proc James ano. Mozna ale opravdu jen mozna, se muzes pokusit zacit streamovat a poprosit Jamese, aby se primluvil u Blizzardu, aby ti poslali beta key. Plakani nad tim, ze nemas klic je k nicemu. Lidi, kteri natahuji ruce a rikaji "dej mi " je prilis mnoho, ale skutecnou vyzvou pro tebe je, co pro to muzes udelat ty sam.

  26. mozno by pomohlo keby Blizzard trosku polavil vo svojej politike a dal kluc na uzavretu betu ktory je prenosny. Nemohol by byt v danej chvili aktivny na viacerych kontach ale bol by prenosny. potom by to bolo uz vyslovene o tom ako sa ludia z blogu alebo casaku dohodnu kto urobi preview. Ja sa povazujem za casual hraca ale po tyzdni by som aj bezneho hrania bol uz na 70 lvl. noliferi to stihli za jeden den ale ti su extremni.

    ked to takto pojde dalej tak Blizzard si zacne pytat peniaze aj za beta kluce (vid poplatok za elektronicku vstupenku na ich Blizzcon). A verim tomu, ze by sa naslo dost blaznov co by si takyto kluc kupilo… :DDD

  27. @Alfajk so much hate;) Ukazovat prstem umi kazdy. Evidente mas zkusenosti, tak bys mohl klukum jako je James ci Javurek, kterym to tak nejde, nejakym způsobem pomoct. Ja napriklad chapu, ze kazdy z nas je nadany na neco jineho. Ty kuprikladu jsi borcem na psani webovych clanku a mohl bys nam ukazat, jak se to dela;)

  28. Jenom abych to uvedl na pravou míru.
    Jsem fanda těchhle stránek, jinak bych tady nenapsal ani čárku a bylo by mi to šumák. A PRÁVĚ PROTO, ŽE MI NA NICH ZÁLEŽÍ, snažím se vyjádřit svůj názor na jejich obsah.
    Argument, že žárlím, nebo že článek je super a my jsme idioti, protože "neoceníme jakoukoli informaci o datadisku" (viz. Kaplan007) je naprosto zcestný. Ano, NEOCENÍME JAKOUKOLI informaci.
    Opakuji, toto jsou oficiální stránky, pomazané posvátným a nejvyšším papežem D3 – Blizzardem, ne nějaký blogísek. Dovolte mi přirovnání, proč mi vadí, že betakey na ofiko stránkách používá casual player.

    Představte si, že si chcete koupit horské kolo a poradit vám s tím má borec, který každou neděli jede do sámošky na 20 let starém bicyklu značky Svit (víc kolo nevyužívá), dáte mu tip a on vám o vámi vybraném kole řekne, že má hezkou barvu a že se mu líbí jak je vyřešené přehazování. A tehle člověk má dělat v časopise, který píše recenze na horská kola. Nebyl by úlet koupit si u něj horáka, nebo vůbec dát na jeho radu? BYL!
    Moc se omlouvám, že si myslím, že je špatně, když někdo, kdo spravuje stránky Diablofans, není opravdu diablofan, ale Diablocasual. Jestli to nikoho nepřekvapuje, tak jsem asi slítl z Marsu, ale mi to přijde divné.
    Á propos, názor na to jak by mělo vypadat exkluzivní preview (což v tomto případě v podstatě je, neboť přístup je exkluzivní) mám svůj a jak moc jsem spokojený s informacemi, které byly přineseny neovlivní rozhodně někdo, kdo mi říká, že bych spokojený být měl.
    Mám pocit, že lidi, kteří si píšou na fóru – nebo i tady v diskuzi – o D3, ví víc, než tady zmíněný James a to je pro mě tak trochu fail, nemyslíte?

  29. Kaplan007: No, ja bych ocenil maximalne tak tu snahu. O nove informace jsem tedy v clanku nijak nezavadil. Jestli se mylim, opravte me nekdo. Maximalne tak nazvy skillu. A po skoro 14ti dnech, co ma nekdo betaklic, dat dojmy z bety na lvl 38 na normal… JEDINA informacni hodnota tam je to, ze se opravdu da hrat i se self foudnem.

    Mozna by to tu vic ozivila nejaka newska o Raketce, co vy na to? A at je to newska, ktera zabere na uvodni strance alepson pul metru.

    Klidne Vam slibim, ze jestlis e dostanu nekdy k bete, udelam review tak, jak ma byt.

  30. Tohle je prostě klasika. Spoustu (néli většina) z vás prostě neocení jakoukoliv snahu a novou informaci o datadisku a umíte jen nadávat. A navíc pomlouvat RoS ještě před vydáním je prostě rouhání 😀 Autoři mají ještě cca půl roku a dokončení hry. A jak znám Blizz tak si dají pěkně na čas a kdoví jestli to za půl roku vůbec stihnou. A je jedině dobře, že jsi o hře nenapsal všechno. Já osobně ani všechno vědět nepotřebuji a NECHCI ani key k betě. Rád si počkám na finální verzi a všechny vychytávky se prozkoumám sám.

    Z mojí strany článek chválím a než jsem došel ke Komentářům, tak jsem se při čtení bavil 🙂

  31. chybi tu skoro uplne vsechno,clanek nerekl vubec nic,kde je treba popis novejch main skillu u vsech characteru? nebo treba jaky gemy padaji ze zakladnich monster? co vsechno jde craftit? co ocekavat? jak se pripravit na datadisk? a dalsi asi milion veci,v clanku v podstate neni nic,jen nezajimava informace z normal obtiznosti,kterou nejspis nikdo ani nepusti,protoze vetsina lidi ma 60 lvl u vsech charu…

  32. Fakjuol: vidiš to, já si koupil zase Wolverine a od ostré verze to hraji, a to co se za pár měsíců stalo s Marvel Heroes, je něco jako když po dvou letech vyjde RoS 🙂 Nebudu tu hájit MH jaká je to pecka, to si každý musí udělat svůj názor, ale osobně si myslím, že díky Davidu Brevikovi z Blizz North a jedním z tvůrců Diablo serie jsou MH dosti zabavný 🙂 Itemizaci mají perfektní, a to je podle mě klíčové u ARPG.
    Ale dost dělání reklamy týhle hře 🙂 zpět k D3 a tomuto článku.

    Dle toho co tu James sepsal, si myslím že se snažil sepsat srozumitelný, slohově příjemně napsáný článek o prvních dojmech RoS bety, a podařilo se. Informační článek, kde bude celkové shrnutí všeho co RoS přinese podle mě bude následovat. 🙂

  33. @Nanuk u Marvel Heroes jsem predpokladal, ze to bude krutoprisne hustej titul a zaplatil jsem 50Eur za Hulk balicek abych podporil vyvojare ve free to play titulu a muzu ti za sebe rict, ze to byl nejvetsi waste of money v historii gamingu na me strane;) Hral jsem to tri dny po spusteni ostre verze a uz na to ani nesahnu;) Tolik k budoucnosti ARPG

  34. Já jsem po pár hodinách stravených na streamu d3:ros zrušil předobjednávku. Za tohle jim prachy prostě nedám.

    Nejdřív podělaná aukce, po měsíci bylo jasný, že je to zlo.. blizz pořád že ne ne ne a teď ve hře není.. aha (jsem rád, aukce byla ULTRA zlo) a nic nepadalo, teď to zase padá jak kripl a k tomu ty absurdní čísla statů a dmg na zbraních.. jebat a budu doufat, že se jim povede loot 2.0 do diabla 3 classic.. a s dalším datadiskem to budou zase o 300% větší čísla a všechno co do té doby najdem bude absolutně k ničemu. "Super" důvod proč hrát.

  35. Ahoj byl jsem natesenej kdyz jsem zahlidl Diablo 3 Reaper of Souls: Hra je lepší než kdykoli předtím,po docteni me radost presla. Nic jsem se nedozvedel.Kdyby to bylo nazvano jako prvni dojmy z Datadisku tak to beru. Klic mas ve vlastnictvi nekolik dni takze … dale pises ze Během hry jsem také nevyužil všechny eventy …bud te to nebavilo nebo nemas dostatek casu a pospichal si. Potom si mel s timto clankem vylezt a o tyden pozdeji. Plne souhlasim s Mindorlinem. Cekal jsem nejaky zasadni fakta a nic. Je to jakysi pohled na obal a to co je v obalu nikdo nevi. Doufam ,ze pristi clanek bude lepsi. Jinak nerad trolim ,ale tohle me fakt sklamalo. Sorry a diky za snahu.

  36. Hoši, ani PoE ani D3,ale Marvel Heroes 😀 to je král ARPG v současnosti 🙂 … samozřejmně s příchodem RoS to bude zase D3, PoE neni špatný, ale samozřejmně má také své chyby, nebudu je tu jmenovat z taktických důvodů zamezení flamu 😀

    Kazdopadně Soule jo trade by to chtelo lepsi, ten tvuj neni spatnej. Osobně bych klidně něco takového bral, ale ideální by bylo jednoduchý trade okno s kýmkoliv, a trade channel si myslim, prostě klasika.
    Zase ale na druhou stránu chápu Blizzard že chce zamezit prodeji itemů za real money na různých webech jako bylo u D2, tyhle kšefty se mi nikdy nelíbili a momentální řešení tradu od Blizzardu tomu dost zamezí.

  37. Travis Day – Nyní máme systém, který umožňuje obchodovat s legendárními předměty, pokud dropne v kooperaci více hráčů. Můžete obchodovat s jakýmikoliv předměty, včetně legendárních a setových, které ve hře najdete. A i když hru opustíte, dáme vám určitý čas, který vám umožní obchodovat s věcmi a hráči, se kterými jste hráli.

    takze momentalne to vyzera, ze nepojde len o casove obmedzenie ale aj o personalne. "Obchodovat" budete moct iba s tymi, ktori boli u toho ked vam vec dropla. Maximalne teda 3 ludia. Ach jaj… takze po AH a RMAH co bol extrem ideme do druheho – opacneho extremu. Nechapem… 🙁

  38. Tal_Rasha aj ja som to pocul a dufam, ze to Blizzard este do vydania datadisku prehodnoti a zmeni. Ako 2h okno po drope je proste kolosalna hlupost, zly vtip. Chapem preco to chcu viazat ale toto ak spravia tak to bude zabijak akehokolvek rozumneho trade systemu. Uz ked by som im mal z fleku poradit tak by som radsej navrhol system kde by za kazdy realny mesiac hracovi nabehli povedze 2 vymeny na konto s tym, ze ked by ich nepouzil, tak by sa mu postupne hromadili. Urcite by som to pocitadlo neviazal na odohraty cas, pretoze boti mozu fungovat nonstop. Mohlo by to byt viazane na ucet (napriklad aj 10 veci za mesiac) alebo na postavu (2 veci za mesiac). Proste toto je co ma napadlo teraz a zda sa mi to lepsie ako nejake 2h okno po drope. Pretoze pokial nenajdete do 2h kupcu, vec sa zamkne a je vymalovane. A aj tak ludia budu chciet skor obchodovat s itemami ktore maju vo vlastnictve dlhsie a boli svojho casu pre nich dobre ale padli im nove, lepsie. A urcite by vedeli prist aj na lepsie mechaniky pre trade keby zacali trosku rozmyslat alebo keby sledovali konkurenciu ci si nedajboze nechali poradit od komunity. Ten Blizzard ma s niektorymi napadmi uz zacina vytacat. Takze dufam, ze to prehodnotia este a ked uz zrusili AH tak nam ponuknu nejaku nahradu aspon v rozumnom syteme obchodovania. Navyse aj obchodovanie patri medzi socialne zalezitosti hracsej komunity, nielen klany ci guildy ktore chcu zaviest. Ked uz je to online a hracov tlacia do toho aby hrali v skupinkach, tak k tomu by patril aj nejaky slusny trade.

  39. Tal_Rasha: Asi trochu OT zde, ale proč ne. Nechce se mi sem psát A4 o zmrvených věcech v D3, takže ve zkratce, co je dle mě špatně a trošku přidej vlastní představivost: AH komplet, význam goldů, HP "skoky" > smrt je často jen o jedné náhodné crit ráně, MANA atp. , portal svitek, brainless identifikace itemů, grafika, stereotyp, neměnnost prostředí, nudný nezáživný boss fight, extrémní random drop, vzhled/grafika zbroje (co to je manga či co? Kde je nějaký hell cool design!), Monster Power > tohle vneslo do hry pocit, že je úplně fuk, jak máš nadupanou postavu, prostě si pohrají s matikou/výpočty a hodně okatě ti dají najevo "tak ti to zvednem, snad vydržíš hrát 3. akt dokola déle!" atd.

    Nechci tady nějaký flame, toť jen můj názor. Co se Path of Exile týče: zpočátku nic moc, dá se říct, že vše (hra) začíná až na druhou úroveň obtížnosti. Musíš u bosse uhýbat, schovávat se za sloupy, odběhnout za roh a doplnit HP (používat lahvičky), neotevřeš si včas záložní portál, chcípneš, bežíš 3 patra katakomb. O geniálním skill tree nemluvě. Tohle vše, taktika, hrát s rozumem atd. mi u D3 prostě chybí. Tady prostě příjdeš, postavíš se bossovi před rypák a držíš tlačítko na myši. Občas, ano, odběhneš…

    Zas tak OT to tedy není, PoE se víc podobá hernímu konceptu Diabla, než samotné D3 (to je spíš mmo, wow v tom jde cítit jako prase). Kde je doprdele řádně implementované PvP, tak jak by si to D3 zasloužilo? atd. atd. atd.

  40. Mindorlin: Článok je dobrý, má dostatočnú inforačnú hodnotu. Na druhej strane súhlasím že by bolo šťastnejšie dať prístup do bety niekomu kto má viacej času streamovať po večeroch. Ale posúvať betu z jedného na druhého je proti pravidlám blizzardu. Tak buďme radi že aspoň taký kontakt máme z Betou ROS. PS: Milión vecných postrehov máš aj na fóre.

    dnkk: Darkd3.com ak ťa toľko páli tá atmosféra, ostrejšie, temnejšie, povolené blizzom
    Path Of Exile sa nechytá po kotníki na D3 podľa mňa, najviac mi vadí ten nudný nedynamický spôsob boja ala 90. roky.

    SoulCrusher: pokiaľ viem tak, trade je možný len cez trade okno do 2hodín od dropu itemu :-(. Potom je viazaný na účet

  41. Celé je to sprostá předražená stereotypní sračka o omalovánkové grafice nemluvě. Za současnou hru to byly vyhozené prachy, jelikož krom paragonu půjde vše do prdele. Holt kvantita (čti hlavně, že to kupují) nad kvalitou dostihla už i Blizzard, což mi je opravdu líto. Co to jako má být za obtížnost? WTF! To je jako Normal? 😀 A to je ta "temná" atmosféra co tomu chyběla? Nenechte se vysmát. D3 se prostě nepovedlo a když to srovnám např. s aktuálně hraným Action kur*a RPG Path of Exile, tak se nechytá ani po kotníky. Na co tu jsou HP a Mana flasky, na co tu jsou portály (instantní)? Na nic, Děs!

  42. V rámci diabla jsem hroznej skeptik. Na Diablo 3 jsem čekal hrozně dlouho a dlouho jsem ho i s nadšením hrál. Postupem času mě tam začalo vadit čím dál tím více věcí, až jsem nakonec D3 přestal hrát úplně a modlil jsem se, aby se blizz vzpamatoval a začal se o hru starat jako se stará například o WoW. Každopádně datadisk mě zatím hrozně moc zklamal. Všechny věci, které tam jsou jsou krokem do předu, to uznávám. Pořád zde ale bude absolutní nuda v rámci variací itemů, co nějaký runy, či jiný sockovatelný itemy?? Proč systém za nás pořád dává atributy do postavy? Proč prostě všechno musí být tak hrozně lineární?.. Dávat si body do atributů až od 60. levelu mě příjde jako nevyužitý potenciál celého systému… škoda. Proč to nejde od prvního levelu? Prostě přidali pár věcí po dvou letech aby se neřeklo, ale v jádru hry to bude za chvilku pořád to samý. Honit se za dvěma statama na zbrani a modlit se v další patch, který to třeba změní… Anyway, díky za článek 🙂

  43. Mi to teda jako "nadupaný článek plný věcných postřehů" rozhodně nepřijde. Takže pokud to nebyla ironie, tak nechápu.Nechci teda nijak snižovat tenhle web, protože jej asi provozují ve svém volném čase. Rozhodně bych ale nečekal, že někdo, kdo dostane betakey v rámci provozu diablofans stránek bude příležitostný hráč jak sám přiznává. A jediné, co přinese jsou dojmy z hraní crusadera do 38 lvlu na nejnižší obtížnosti. Tohle je fakt směšné a raději jste mohli dát ten key někomu, kdo by ten čas měl a chtěl ho testování věnovat a pak byste použili jeho dojmy, efekty by byl asi daleko větší. Oficiální stránka pro D3 v ČR?……. nemám slov, tehle článek je fakt bída, sorry hoši.

  44. super….na tento clanok som cakal netrpezlivo 🙂 Pozriem si urcite aj streamy. Mozno je to tam aj spomenute ale chcel by som sa spytat ci sa da obtiaznost urovne Normal nastavovat tiez v 6 krokoch ako je to vidiet pri streameroch z bety, ktori az donedavna casto chodili Torment VI.
    skusal si aj nejaky trade? ked zanikne AH tak toto bude asi jedina cesta k vymene veci medzi hracmi…

Napsat komentář