Hotfix dropu předmětů a Patch 2.0.4 se změnami skillů postav

Diablo 3 Reaper of Souls Patch 2.0.4

Do hry se blíží hotfix, který přináší následující podstatné změny v dropu předmětů:

  • – Unique monstra budou dropovat méně předmětů
  • – Ve hře bude méně Chests (ale když už na ně hráč narazí, měly by stát za to)
  • – Bonus na drop legendárek na riftech bude zvýšen z 25% na 100%
  • – Drop Kadaly byl výrazně zvýšen

Plus k tomu navíc přichází Patch 2.0.4, který je zaměřen na balanc skillů napříč všemi postavami a jejich síle. Některé byly využívány více a některé méně, proto došlo k posilnění či oslabení některých skillů. Jediná postava, která neprochází žádnými změnami je Monk.

Zde je kompletní přehled změn v Patchi 2.0.4

Obecně

  • Zvýšené přežití petů vyvolaných některými zbraněmi a skilly včetně Skycutter, Maximus, The Gidbinn, Genzaniku, Litany of the Undaunted, Call of the Ancients a Falling Sword – Rise Brothers.
  • Všechna města mají nyní lépe rozmístěn Nephalem Rift Obelisk, Oreka a Kadalu tak, aby nedocházelo k náhodnému kliknutí.

 

Barbar

  • Aktivní skilly
    • Bash – Zvýšeno poškození ze 170% na 215%
      • Runa Clobber – Zvýšena šance na stun z 30% na 35%
      • Runa Onslaught – Zvýšeno dodatečné poškození z 80% na 100%
    • Frenzy
      • Zvýšeno poškození ze 120% na 155%
    • War Cry
      • Opraveno pětisekundové blokování Fury degenerace
    • Weapon Throw
      • Zvýšeno poškození ze 150% na 185%
      • Runa Mighty Throw – Zvýšeno poškození z 210% na 280%
      • Runa Throwing Hammer – Zvýšena šance na stun ze 30% na 40%

 

Crusader

  • Filozofie
    • Fires of Heaven oslabeno, ostatní Wrath spendery Crusadera posilněny.
    • Posilněny Punish a Justice.
    • Snížen cooldown a trvání Steed Charge, odstraněna jeho možnost přebít stuny, jeho damage však byla zvýšena.
  • Obecně
    • Crusader nyní dostává o 15% menší poškození ze všech zdrojů.
  • Aktivní skilly
    • Akarat's Champion
      • Runa Rally – opravena chyba, kdy Rally neredukovalo cooldown na skill Condemn
    • Blessed Hammer
      • Runa Burning Wrath – zvýšen rádius z 5 na 8 yardů a zvýšen dmg ze 105% na 150%
      • Runa Icebound Hammer – Opravena chyba, kdy skill nechladil nepřátele a už nezmízí pokud vybouchne
    • Blessed Shield
      • Zvýšeno poškození ze 280% na 340%
      • Runa Combust – Zvýšeno poškození ze 105% na 270%
      • Runa Shattering Throw – Zvýšeno poškození z 50% na 333%
    • Fist of the Heavens
      • Zvýšeno poškození skillu při dopadu z 250% na 340%
      • Zvýšeno poškození blesků z 210% na 340%
      • Runa Divine Well Zvýšeno poškození z 14% na 80%
        • Zvýšen rádius boltů z 12 na 18 yardů.
      • Runa Fissure – Zvýšeno poškození z 80% na 400% za 5 sekund.
        • Zvýšen rádius ze 3 na 6 yardů.
      • Runa Heaven's Tempest – opraven chybný pohyb
    • Heaven's Fury 
      • Runa Fires of Heaven sníženo poškození z 950% na 735%
    • Justice
      • Zvýšeno poškození z 175% na 240%
      • Runa Burst – Zvýšeno poškození z 25% na 30%
      • Runa Hammer of Pursuit – Kladivo nyní sleduje nepřátele rychleji po vykouzlení a zvýšeno poškození z 200% na 300%
    • Phalanx
      • Zvýšeno poškození z 295% na 380%
      • Runa Bowmen – Zvýšeno poškození z 85% na 160%
      • Runa Bodyguard – Zvýšeno poškození z 200% na 285%
      • Runa Shield Charge – Zvýšeno poškození z 75% na 180%
      • Runa Stampede – Zvýšena šance na stun z 25% na 30%
    • Punish
      • Zvýšeno poškození z 200% na 270%
      • Runa Retaliate – Zvýšeno poškození ze 70% na 94%
    • Shield Bash
      • Zvýšeno poškození z 325% na 370%
      • Runa Crumble – Zvýšeno poškození z 550% na 660%
      • Runa Pound – Zvýšeno poškození z 550% na 740% a zvýšen bonus poškození z bloku ze 150% na 500%
    • Steed Charge
      • Snížen cooldown z 25 na 16 sekund
      • Snížena doba trvání ze 2 na 1,5 sekundy.
      • Již nepřeruší stun.
      • Runa Endurance – Doba trvání snížena ze 3 na 2 sekundy.
      • Runa Ramming Speed – Zvýšeno poškození z 475% na 515%
      • Runa Nightmare – ohnivé pooly již trvají tak dlouho, jak mají
      • Runa Draw and Quarter – Zvýšeno poškození ze 125% na 185%
    • Sweep Attack
      • Zvýšeno poškození ze 400% na 440%
  • Pasivní skilly
    • Lord Commander – Nyní redukuje cooldown Steed charge o 25% a Bombardment o 35%

 

Demon Hunter

  • Filozofie
    • Posilněny generátory Hatred se zaměřením na jednotlivé cíle.
  • Aktivní skilly
    • Evasive Fire
      • Zvýšeno poškození střední střely ze 160% na 200%
      • Zvýšeno poškození boční střely z 80% na 100%
      • Runa Covering Fire – Opravena chyba, kdy poškození boční střely udelilo menší poškození než ukazovalo.
      • Zvýšeno poškození boční střely ze 160% na 200%
      • Zvýšený rozsah bočních střel z 50% na 80%, aby odpovídal rozsah středníím střelám
    • Hungering Arrow
      • Zvýšeno poškození ze 125% na 155%
    • Sentry
      • Runa Guardian Turret – Redukce z téhle runy se bude nyní započítávat do toughness

 

Monk

  • Filozofie
    • U této postavy nejsou žádné globální změny.

 

Witch Doctor

  • Filozofie
    • Posilněny Signature skilly zaměřené na jeden cíl.
    • Změny Haunt nyní přinesly low-Mana variantu a zároveň styl hry zvaný damage-over-time (DOT).
  • Aktivní Skilly
    • Poison Dart
      • Zvýšeno poškození ze 155% + 40% na 185% + 40%
      • Runa Splinters – Zvýšeno poškození z 65% na 105% za šipku.
      • Runa Spined Dart – Zvýšeno vrácení many za šipku z 25 na 50
      • Runa Flaming Dart – Zvýšeno poškození z 275% na 425% za 4 sekundy a poškození za čas se u tohoto skillu může stackovat.
      • Runa Snake of the Face – Zvýšena šance na stun z 25% na 33-35%
    • Corpse Spiders
      • Zvýšeno poškození z 216% na 324%
      • Runa Leaping Spiders – Zvýšeno poškození z 238% na 383%
      • Runa Blazing Spiders – Zvýšeno poškození z 259% na 400%
    • Firebomb
      • Runa Pyrogeist – Zvýšeno poškození z 560% na 880%
    • Haunt
      • Snížena cena many z 200 na 50
      • Zvýšeno poškození z 1465% za 6 sekund na 4000% za 12 sekund

 

Wizard

  • Filozofie
    • Skilly Arcane Orb – Frozen Orb a Electrocute byly chybné v implementaci.
    • Teleport je nyní použitelný ve více situacích, byl posilněn i jeho dosah, u runy Wormhole je snížen počet po sobě jdoucích zakouzlení – původně bylo možné projít 140 yardů na 4 zakouzlení, teď to je 150 yardů na 3 zakouzlení, takže ve výsledku se jedná o buff.
  • Aktivní skilly
    • Arcane Orb
      • Runa Frozen orb – Opravena chyba, kdy orb chladil déle než měl a opravena chyba, kdy dával poškození do vetší oblasti než měl
    • Electrocute
      • Runa Surge of Power – snížen proc koeficient z 0.25 na 0.166
    • Teleport
      • Zvýšen dosah z 35 na 50 yardů.
      • Runa Wormhole – Snížen počet teleportu ze 4 na 3
  • Pasivní skilly
    • Arcane Dynamo – Nyní dává správny bonus k vykouzleným skillům
    • Prodigy – Opravena chyba, kdy elctrocute dával dvakrát víc many, než měl.

 

Adventure Mode

  • Nephalem Obelisk se nyní otevírá delší dobu – ukazuje progress bar, aby se neotevíral hned při náhodném kliknutí.

 

Nephalem Rifts

  • Mapy lokací typu Sewer a Aqueduct mohou nyní vypadat rozmanitěji a více náhodně generované.

 

Crafting

  • Předměty levelu 70, které jdou vyrobit u kováře již nepotřebují Flawless royal gem, nyní pouze Marquise.
  • Drop legendarních craftovacích materiálů byl zvýšen a odpovídá dropu Death Breath
  • Death Breath již není potřeba pro craft vzácných (žlutých) itemů levelu 61-70
  • Opravena chyba: Craftěné štíty by již měly mít správné % blocku podle jejich levelu. 

 

Předměty

  • Poklady z Resplendent Chests byly vylepšeny.
  • Opravena chyba: Legendární relikvie pro followery by se již neměly rolovat se špatnými primárními
    staty.
  • Malthael bude nyní více dropovat Reaper's Fear Legendary crafting materiál
  • Opravena chyba: Gloves of Worship jíž nedávají buff na 60 minut při použití Empowered or Fleeting svatyně.

 

Monstra

  • Damage z ghostů s abilitou Soul Siphon je nyní snížena
  • Poison Enchanted
    • Doba trvání Poison Enchanted globulí snížena z 8 na 6 sekund
    • Max. počet Poison Enchanted globulí snížena ze 4 na 3 (na jedno zakouzlení)
    • Poison Enchanted se nyní u Champion packů vyskytuje častěji s větší variací v načasování
  • Quest "Kill Malthael" je nyní nutné splnit a teprve poté padne loot

 

Questy

  • Event Crazy Climber vyžaduje nyní po hráčích, aby zabili monstra vygenerované během tohoto eventu
  • Event Jar of Souls nyní generuje více monster na obtížnostech Torment I a vyšší
  • Event Matriarch's Bones nyní generuje více monster na obtížnostech Torment I a vyšší
  • Manglemaw v Campaign modu nyní dropuje loot a přiděluje XP pouze předtím, než se hráč dostane ke questu Chancellor's Tomb

 

Uživatelské rozhraní

  • Opravena priorita chat linků a objektů ve hře.
  • Opraveny neklikatelné linky ve spodní části chatovacího okna.

 

Skycutter
Maximus
The Gidbinn
Genzaniku
Litany of the Undaunted
Call of the Ancients
Falling Sword – Rise Brothers

Přehled je kompletní přehled změn v Patchi 2.0.4

Obecně

  • Zvýšené přežití petů vyvolaných některými zbraněmi a skilly včetně Skycutter, Maximus, The Gidbinn, Genzaniku, Litany of the Undaunted, Call of the Ancients a Falling Sword – Rise Brothers.
  • Všechna města mají nyní lépe rozmístěn Nephalem Rift Obelisk, Oreka a Kadalu tak, aby nedocházelo k náhodnému kliknutí.

 

Barbar

  • Aktivní skilly
    • Bash – Zvýšeno poškození ze 170% na 215%
      • Runa Clobber – Zvýšena šance na stun z 30% na 35%
      • Runa Onslaught – Zvýšeno dodatečné poškození z 80% na 100%
    • Frenzy
      • Zvýšeno poškození ze 120% na 155%
    • War Cry
      • Opraveno pětisekundové blokování Fury degenerace
    • Weapon Throw
      • Zvýšeno poškození ze 150% na 185%
      • Runa Mighty Throw – Zvýšeno poškození z 210% na 280%
      • Runa Throwing Hammer – Zvýšena šance na stun ze 30% na 40%

 

Crusader

  • Filozofie
    • Fires of Heaven oslabeno, ostatní Wrath spendery Crusadera posilněny.
    • Posilněny Punish a Justice.
    • Snížen cooldown a trvání Steed Charge, odstraněna jeho možnost přebít stuny, jeho damage však byla zvýšena.
  • Obecně
    • Crusader nyní dostává 15% poškození ze všech zdrojů.
  • Aktivní skilly
    • Akarat's Champion
      • Runa Rally – opravena chyba, kdy Rally neredukovalo cooldown na skill Condemn
    • Blessed Hammer
      • Runa Burning Wrath – zvýšen rádius z 5 na 8 yardů a zvýšen dmg ze 105% na 150%
      • Runa Icebound Hammer – Opravena chyba, kdy skill nechladil nepřátele a už nezmízí pokud vybouchne
    • Blessed Shield
      • Zvýšeno poškození ze 280% na 340%
      • Runa Combust – Zvýšeno poškození ze 105% na 270%
      • Runa Shattering Throw – Zvýšeno poškození z 50% na 333%
    • Fist of the Heavens
      • Zvýšeno poškození skillu při dopadu z 250% na 340%
      • Zvýšeno poškození blesků z 210% na 340%
      • Runa Divine Well Zvýšeno poškození z 14% na 80%
        • Zvýšen rádius boltů z 12 na 18 yardů.
      • Runa Fissure – Zvýšeno poškození z 80% na 400% za 5 sekund.
        • Zvýšen rádius ze 3 na 6 yardů.
      • Runa Heaven's Tempest – opraven chybný pohyb
    • Heaven's Fury 
      • Runa Fires of Heaven sníženo poškození z 950% na 735%
    • Justice
      • Zvýšeno poškození z 175% na 240%
      • Runa Burst – Zvýšeno poškození z 25% na 30%
      • Runa Hammer of Pursuit – Kladivo nyní sleduje nepřátele rychleji po vykouzlení a zvýšeno poškození z 200% na 300%
    • Phalanx
      • Zvýšeno poškození z 295% na 380%
      • Runa Bowmen – Zvýšeno poškození z 85% na 160%
      • Runa Bodyguard – Zvýšeno poškození z 200% na 285%
      • Runa Shield Charge – Zvýšeno poškození z 75% na 180%
      • Runa Stampede – Zvýšena šance na stun z 25% na 30%
    • Punish
      • Zvýšeno poškození z 200% na 270%
      • Runa Retaliate – Zvýšeno poškození ze 70% na 94%
    • Shield Bash
      • Zvýšeno poškození z 325% na 370%
      • Runa Crumble – Zvýšeno poškození z 550% na 660%
      • Runa Pound – Zvýšeno poškození z 550% na 740% a zvýšen bonus poškození z bloku ze 150% na 500%
    • Steed charge
      • Snížen cooldown z 25 na 16 sekund
      • Snížena doba trvání ze 2 na 1,5 sekundy.
      • Již nepřeruší stun.
      • Runa Endurance – Doba trvání snížena ze 3 na 2 sekundy.
      • Runa Ramming Speed – Zvýšeno poškození z 475% na 515%
      • Runa Nightmare – ohnivé pooly již trvají tak dlouho, jak mají
      • Runa Draw and Quarter – Zvýšeno poškození ze 125% na 185%
    • Sweep Attak
      • Zvýšeno poškození ze 400% na 440%
  • Pasivní skilly
    • Lord commander – Nyní redukuje cooldown Steed charge o 25% a Bombardment o 35%

 

Demon Hunter

  • Filozofie
    • Posilněny generátory Hatred se zaměřením na jednotlivé cíle.
  • Aktivní skilly
    • Evasive Fire
      • Zvýšeno poškození střední střely ze 160% na 200%
      • Zvýšeno poškození boční střely z 80% na 100%
      • Runa Covering Fire – Opravena chyba, kdy poškození boční střely udelilo menší poškození než ukazovalo.
      • Zvýšeno poškození boční střely ze 160% na 200%
      • Zvýšený rozsah bočních střel z 50% na 80%, aby odpovídal rozsah středníím střelám
    • Hungering Arrow
      • Zvýšeno poškození ze 125% na 155%
    • Sentry
      • Runa Guardian Turret – Redukce z téhle runy se bude nyní započítávat do toughness

 

Monk

  • Filozofie
    • U této postavy nejsou žádné globální změny.

 

Witch Doctor

  • Filozofie
    • Posilněny Signature skilly zaměřené na jeden cíl.
    • Změny Haunt nyní přinesly low-Mana variantu a zároveň styl hry zvaný damage-over-time (DOT).
  • Aktivní Skilly
    • Poison Dart
      • Zvýšeno poškození ze 155% + 40% na 185% + 40%
      • Runa Splinters – Zvýšeno poškození z 65% na 105% za šipku.
      • Runa Spined Dart – Zvýšeno vrácení many za šipku z 25 na 50
      • Runa Flaming Dart – Zvýšeno poškození z 275% na 425% za 4 sekundy a poškození za čas se u tohoto skillu může stackovat.
      • Runa Snake of the Face – Zvýšena šance na stun z 25% na 33-35%
    • Corpse Spiders 
      • Zvýšeno poškození z 216% na 324%
      • Runa Leaping Spiders – Zvýšeno poškození z 238% na 383%
      • Runa Blazing Spiders – Zvýšeno poškození z 259% na 400%
    • Firebomb
      • Runa Pyrogeist – Zvýšeno poškození z 560% na 880%
    • Haunt
      • Snížena cena many z 200 na 50
      • Zvýšeno poškození z 1465% za 6 sekund na 4000% za 12 sekund

 

Wizard

  • Filozofie
    • Skilly Arcane Orb – Frozen Orb a Electrocute byly chybné v implementaci.
    • Teleport je nyní použitelný ve více situacích, byl posilněn i jeho dosah, u runy Wormhole je snížen počet po sobě jdoucích zakouzlení – původně bylo možné projít 140 yardů na 4 zakouzlení, teď to je 150 yardů na 3 zakouzlení, takže ve výsledku se jedná o buff.
  • Aktivní skilly
    • Arcane orb
      • Runa Frozen orb – Opravena chyba, kdy orb chladil déle než měl a opravena chyba, kdy dával poškození do vetší oblasti než měl
    • Electrocute
      • Runa Surge of Power – snížen proc koeficient z 0.25 na 0.166
    • Teleport
      • Zvýšen dosah z 35 na 50 yardů.
      • Runa Wormhole – Snížen počet teleportu ze 4 na 3
  • Pasivní skilly
    • Arcane dynamo – Nyní dává správny bonus k vykouzleným skillům
    • Prodigy – Opravena chyba, kdy elctrocute dával dvakrát víc many, než měl.

 

Adventure Mode

  • Nephalem Obelisk se nyní rychleji otevře.

 

Nephalem Rifts

  • Mapy lokací typu Sewer a Aqueduct mohou nyní vypadat rozmanitěji a více náhodně generované.

 

Crafting

  • Předměty levelu 70, které jdou vyrobit u kováře již nepotřebují Flawless royal gem, nyní pouze Marquise.
  • Drop legendarních craftovacích materiálů byl zvýšen a odpovídá dropu Death Breath
  • Death Breath již není potřeba pro craft vzácných (žlutých) itemů levelu 61-70
  • Opravena chyba: Craftěné štíty by již měly mít správné % blocku podle jejich levelu. 

 

Předměty

  • Poklady z Resplendent Chests byly vylepšeny.
  • Opravena chyba: Legendární relikvie pro followery by se již neměly rolovat se špatnými primárními
    staty.
  • Malthael bude nyní více dropovat Reaper's Fear Legendary crafting materiál
  • Opravena chyba: Gloves of Worship jíž nedávají buff na 60 minut při použití Empowered or Fleeting svatyně.

 

Monstra

  • Damage z ghostů s abilitou Soul Siphon je nyní snížena
  • Poison Enchanted
    • Doba trvání Poison Enchanted globulí snížena z 8 na 6 sekund
    • Max. počet Poison Enchanted globulí snížena ze 4 na 3 (na jedno zakouzlení)
    • Poison Enchanted se nyní u Champion packů vyskytuje častěji s větší variací v načasování
  • Quest "Kill Malthael" je nyní nutné splnit a teprve poté padne loot

 

Questy

  • Event Crazy Climber vyžaduje nyní po hráčích, aby zabili monstra vygenerované během tohoto eventu
  • Event Jar of Souls nyní generuje více monster na obtížnostech Torment I a vyšší
  • Event Matriarch's Bones nyní generuje více monster na obtížnostech Torment I a vyšší
  • Manglemaw v Campaign modu nyní dropuje loot a přiděluje XP pouze předtím, než se hráč dostane ke questu Chancellor's Tomb

 

Uživatelské rozhraní

  • Opravena priorita chat linků a objektů ve hře.
  • Opraveny neklikatelné linky ve spodní části chatovacího okna.

 

Skycutter
Maximus
The Gidbinn
Genzaniku
Litany of the Undaunted
Call of the Ancients
Falling Sword – Rise Brothers

116 komentářů u „Hotfix dropu předmětů a Patch 2.0.4 se změnami skillů postav

  1. Nemůžu nesouhlasit. Je třeba, aby ta náhodnost byla nějak omezená. Craft má bejt craft a ne gamble. Když už nafarmim těch hafo vzácnejch materiálů a zlato, tak chci proboha upgrade a ne, že si toho nafarmim 10x tolik do zásoby a pak jen klikám a crap, crap, crap. To je fakt o ničem. Je pravda, že craft by neměl sloužit jako nejlepší zdroj BiS itemů, tím by měly být dropy z potvor, ale paradoxně vzhledem k náhodnosti affixů u legendárek a dropu je asi jednodušší prostě nafarmit hromadu useless legendárek, salvage a pak to craftit, ehm gamblit. Tohle mi ale přijde jako dost špatný řešení. Ta hra má přesně opačný efekt, než který proklamoval Travis Day. Místo toho, aby jste si řekli podle jeho slov "how awesome is this", tak si jen řikáte, že to je jen další salvage.
    Podle mě legendárky z dropu by měly padat míň, ale s velkou šancí na upgrade, stejně tak bych upravil craft a enchant, aby tam byla nějaká jistota, že vám to dá upgrade, nebo ty rolly už nebudou menší, než který máte.
    Když je tam timer, který po pár hodinách "smůly" rapidně zvyšuje šanci na leg drop tak, že prakticky nemůžete nenajít leg za víc jak 4-5 hodin, tak proč ne nějaký podobný systém na roll affixů.
    Hlavně by taky měly kua opravit ty obouručky, protože to rovnou můžou padat jako Souly. 😀

    Btw, předevčírem sem našel Thunderfury ze zlatý bedny. Oni je fakt boostli v patchi 2.0.4. Po 2 letech. 😀 Wow, první legendárka v životě z resplendent chest. Škoda jenom, že Blizzard zapomněl boostnout i cursed/blood bedny. 😀 Tak snad příští rok lol. Co se týče Thunderfury, tak to je první zbraň, která je fakt legendary a kterou sem si vzal, i když měla menší DPS, prostože bohužel celá itemizace v týhle hře je jen o DPS na zbrani. Když to nemá DPS a socket, tak je to crap no matter what. Proto sem byl překvapenej. Bohužel, takhle by ale měly vypadat všechny zbraně, ne jen jedna z deseti. Palec dolů pro loot 2.0.

  2. delosombres: to máš pravdu, že je to sink a gamble. Neboj, vím o tom. Však kluci z klanu ze mě rostli, když jsem získával tuto zkušenost ("do ****, jak to, že když chci dát na ten ******* ring cd a je to jen jedna ze 6 ****** možností, tak do **** mi to nedá ani na 30. pokus?"). Dá se proti tomu něco dělat? Něco málo ano. Já si pro sebe udělal disciplinární opatření 10x a dost. Víš, co tím myslím… Možná u SOJ bych udělal vyjímku, ale taky bych to nepřeháněl, a u běžných lege a rare dělám rerol 10x a dost. Pokud máte někdo lepší nápad, co s tím, tak poraďte.

    Taky si myslím, že by bylo dobré, kdyby padal lege materiál nějak frekventovaněji – tím myslím ty nové brimy a normální legendárky aby padaly 1 za 10 hodin, nebo i méně častěji, ale aby stála za to. Mně by se to takto líbilo více. Na druhou stranu současný systém mi moc nevadí a hlavně, hra mě baví. Pravidelně nacházím, byť minimální, upgrady. Stále čekám na nějaký ten uber set na barbara, či crusadera, no, zatím se mi nepoštěstilo, ale nevadí.

    Co se týče 2h zbraní, tak si myslím, že by blizzard měl zapracovat v prvé řadě na daibech. Ty ostatní jsou, alespoň na crusadera v pohodě – a nemyslím si,že bych já a kámoši měli takovej luck na drop. Některé mají pěkné pasivky a jsou často lepší, než 1h zbraně po všech stránkách (as si člověk nahoní v paragonu) Ale ty daiba….to je prostě brim a nic jiného a je úplně jedno, jak se rolne. A to je špatně.

  3. ono je super, že legendárky padajú, ale čo z toho keď mi padne behom 15 minút 2x 2h guna a je mi uplne k hovnu, pretože hrám monka a obe guny mi dávajú -10% skoro na všetko a to mam posraté rare na sebe a na ostatne postavy budú tak isto k ničomu. Normálne mám obavy, že aj keď dropnem Thunderfury, tak bude mať horšie staty ako rare čo mám… Vždy ked proste hrám D3 tak sa vraciam spomienkami na D2 a rád spominám na to super farmenie s MF sosou, na tu radosť ked mi po 200 runoch mefa padol niaky uniq item, ktorý aj keď som nepotreboval, tak som vedel, že ho využijem na inej postave.. radšej kebyže padne 1 legendary item po 15 rift runoch a nech je pouzitelny.. nech mi padne aj ten posratý 2h sword, ale nech je použitelny na barbara, alebo crusadera. Proste nie vždy ten legendary item ma staty ako legendary… nemam potrebu aby mi vsetko pozvysoval o 20%, ale 2% by bolo ok a nie, že mi dmg zníži o -10% a na thougness prida 15%.

  4. delosombres> tak ja ten narust dropu ale já pozoruju "jasne jsem jedinej lucker na EU a nepoznam rozdil mezi cca 1lege/h a cca 2lege/h (ano narust 100% z 0,0001 je opravu 0,00nic, ale i tak to padá více. a vidim to i u sebe v klanu kde predtim byl prumer cca 1,4lege/h a ted ma kazdej +- 1/hod)
    Ano kamarád mi stále brečí že když hraje 3h tam mu padne jen 1 lege (ale taky je z toho 2hod ve meste 😀 )

    A problem že lege jsou moc random? …. Ano je hodne možností co padne, ale 4primary z toho 1-2 fix a 2 random (mystik mi vetsinou 1 vymeni "jj 100x enchant to je hnus, já roluju na +upgrade ne na max roll a tak mi staci prumerne 10 zatočení"

    Craft se vyplatí řešit (po určitou dobu) helma s blockem patří mezi jednu z mála dobrejch. A matroš na ni mam asi 10ks (stačí jen kouknou jestli je bounty na ty 3 vořechy a jestli ne leave game, a dokolečka dokola T1-2 na to stačí je to rychlovka, mobky se musí ignorovat)

    Rifty jsou ok (i když někdy ty divně zamlžené mapy třeba whimshire (či jak se omalovanka jmenuje) vypadá fakt děsně))

    Ano opakuju jsem asi jedinej lucker na EU a vše je pro mě děsně zkreslené. Ale já jsem na to zvyklý.

  5. Kubizek:
    "Momentálně mě i hodně chytla farma lege materiálu, právě k vůli posunutí na vyšší tormenty 3+ (konrétně helm of rule. Po 5 hodinách čistého času celkem ještě nemám ani jeden kousek matroše na craft. Nikdy bych nevěřil, že mě něco takového bude bavit, ale světe, div se, baví :-)"

    GL. Až zjistíš, jak funguje craft, tak tě to nadšení hodně rychle přejde. 😀 Craft je jen gold sink a gamble, abys to doho naházel tři řitě materiálu a goldů, který si farmil desítky hodin. Upgrade z toho dostane jen pár lidí, většinou ti no-lifeři. 😀 Nebudu tě ale odrazovat, první nebo možná druhý craft bude upgrade, pak zjistíš, že je to slepá ulička.

    Jinak co píše SoulCrusher o odstranění AH. Haló? Hrajete tu hru vůbec? Víte o tom, že legendárky mají komplet random staty a všechno je BoA? Žádný trade? Minimální reward za čas? Můžete najít desítky legendárek a všechno je crap roll, zatímco támhle Lojza najde 2 perfekt Thunderfury, ze kterých jedno salvaguje, protože nejde trade? Můžete spálit 100 soulů na enchant a nic? 😀

    Dostat se k itemům v týhle hře vede asi přes 3x víc "zdí náhodnosti", než v Diablu 2. Zkombinuj to s BoA (= paradoxně odstraněným AH/tradem) a musí ti to proboha dojít. Když ne teď, tak za chvíli.

    Nakonec, to, že Blizzard DVAKRÁT za posledních 14 dní boostnul drop v RIFTU (25% a 100%), zrušil požadavky royal gemu na některé crafty, zvýšil Kadalu a zvýšil drop death breath je důkaz, že něco přehnali. Co je úsměvné, že lidi reportují prakticky minimální změnu u dropů. Ono taky když zvedneš o 100% šanci 0.00001, tak to moc efekt nemá. Na druhou stranu to má kvalitní carrot stick efekt. 😀

  6. TwiCe: Sem omezený, protože můj názor je subjektivní? Pokud to nebyl troll, tak bych ti s takovou zvrácenou logikou doporučil radši vůbec nechodit na internet. Mno, aspoň mám nějaký argumenty. Samozřejmě, když je někdo slepý fanboy, tak to má jednodušší, nemusí přemýšlet a může si dovolit psát takový nesmysly, jaký píšeš. Mimochodem, zajímalo by mě, co konkrétně myslíš tím vycucaným z prstu, protože já jen píšu to, co si SUBJEKTIVNĚ myslím, na základě chování a přístupu Blizzardu ke hře.

  7. K tomu ohrání – mně by se sc ohrálo rychle, určitě tam člověk rychleji zjistí, že nemá co dělat, jak se vylepšovat, nebo proč. Hc je furt zábava, protože když na T1 člověku rudne obrazovka, tak si rozmyslí, zda půjde něco na T2 (které by ale fakt chtěl hrát, protože už to přece hrají všichni). Pro ty, co chodí už relativně bezpečně T2 platí to samé vzhledem k T3 a tak dále.
    Momentálně mě i hodně chytla farma lege materiálu, právě k vůli posunutí na vyšší tormenty 3+ (konrétně helm of rule. Po 5 hodinách čistého času celkem ještě nemám ani jeden kousek matroše na craft. Nikdy bych nevěřil, že mě něco takového bude bavit, ale světe, div se, baví 🙂

    Ale je jasný, že ros tak jak je, není nekonečnou studnicí zábavy. Dříve, či později se toho člověk přejí. Až tak nastane v mém případě, tak doufám, že bude na dohled slibovaný ladder, či sezónní systém se sezónními legendárkami a bude to opět znamenat oživení.

  8. Fragnatic: já sem taky na 99% spokojenej, ale vadit mi bude každé další snížení maximální obtížnosti (at si hrajou s normal – master "stejně tam padá skoro vše") ale je vidět jak všem postupně zase řídne friend list a všichni kdo přestal z mého tak mi řekl už tam neni co dělat (T6 uber je neláká atd … meltu dali na T2-3 a stačí jim to) , nechci tu zase výřit debatu, ale proste RoS se zatím většině lidí ohrál rychleji než D3V a samozřejmě bavit může mrak lidí dál, jen je třeba rozlišit ty co řeší endgame a ti co si hrajou sem tam po večeru.

    Já vidím ještě spoustu možností jak si zlepšit eq

  9. Kubizek a AlmightyCraft no asi sa ludom paci, ze sa tam obul do hracov co si v AH a RMAH nakupili top gear a teraz sa stazuju, ze im upgrade nie a nie padnut, resp. ked nieco padne co vylepsi nejaky stat tak druhy zase vyrazne zhorsi… ja to tak dramaticky nevidim, kedze AH a RMAH boli sucastou hry a aj filozofie priamo od Blizzardu. Boli to zase len a len hraci co to cele domrvili a to az tak, ze sa musela aukcia vypnut natrvalo a pristupit k dalsiemu extremu – BoA na vsetky legendarky a upravene veci

    skutocne aspon v ramci klanov by mohol trade s legendary dropom fungovat…

  10. Kubizek: taky to nechapu, já nemam na sobe z D3 1,08 už dávno nic a to na všech postavách. A i obyč věci co vyková kovář (rare) jsou lepší něž většina věcí z D3 1,08.

    Ale jinak s ním souhlasím ohledně dropu, padá to hodně (pro někoho jen slušně) a spousta legendary affixu je ultra. A prostě někdy se zadaří a někdy je to crap, navíc prostě mystik.

  11. Azazel_cz:

    1. SoJ si vůbec nepotřeboval (byly mnohem lepší prsteny)
    2. ZOD si nepotřeboval (spousta stejně silných alternativ pro BotD)
    3. V Diablu 2 byl TRADE !!!BEZ BOA!!! (tady trošku popřemýšlet)
    4. V Diablu 2 bylo PvP (alternativní gearing, nešlo jen o nej staty a itemy)
    5. V Diablu 2 byly MNOHEM lepší dropy unikátů/setů, takže si se k dobrým itemům dostal mnohem rychleji a hlavně REÁLNĚ (což je tady naprosto nemožný a hlavně naprosto NEZÁBAVNÝ A RETARDOVANÝ OVERPRICED GOLD/MAT SINK – teď sem četl, člověk spálil 400 mega a 100 Soulů a přesto se mu nepovedl enchant, který chtěl, prostě pecka, když to s tak velkou šancí z pár affixů nepadne ani na 100 pokusů a 10x za sebou to nabízí NA CHLUP ty samé 3 affixy, lol, fakt tohle s náhodností nemá nic společné)
    6. V Diablu 2 byly víceméně u unikátů a RW napevno dané staty, takže si věděl, že ten item bude +/- dobrej, žádný random crap, jako tady.
    7. Diablo 2 se hrálo deset let

    Zkus si to dát dohromady a zjistíš, že tvoje logika o tom, že mít dobrý itemy rychle znamená brekot a konec hry je naprosto mylná. Já už to s nadějí na světlou budoucnost D3 celkem vzdal, protože jsem zjistil, že:

    – Blizzard prostě k D3 přistupuje jako k MMO, kde se snaží všechno nesmylně nerfovat a overbalancovat, přičemž ta hra je prakticky sinleplayerovka s online only požadavkem.
    – Blizzard hru (XP, dropy) balancuje podle no-life streamerů
    – Blizzard je pokakaný, aby někdo náhodou neměl cool itemy v singleplayerové hře, kde je všechno BoA a kde není žádná kompetitivní složka (PvP), žádné úniky peněz do black marketu, prostě to hráč musí mít jako druhý job, farmit materiály a goldy jako korejský farmář ve vězení a možná si pak za to všechno enchantnout jeden stat
    – Blizzard má neschopné lidi pracující na itemizaci (Travis day, který prohlásil, že socket není mandatory a obouručky jsou na "správném místě" by měl být z fleku propuštěn
    – Blizzard kašle na itemizaci, jejich prohlášení, že legendárky už nebudou opravovat nebo vylepšovat a spíš přidají nové, je úsměvné
    – Blizzard si myslí, že hráči u hry vydrží nerfnutým tempem 1-2 paragon levely denně a jeden upgrade za týden 2 roky do dalšího datadisku, přičemž mu uniká pointa trvanlovosti Diabla 2
    – Blizzard uměle a lacině zvyšuje trvanlivost hry BoA, špatnými dropy a random podstatou legendárek, k čemuž byl sám donucen, protože selhal v itemizaci
    – Blizzard si myslí, že jsou ve hře build changing itemy
    – Blizzard si nemyslí, že běžný hráč, který má život, je někdy schopen zkompletovat set nebo mít gear, který přesně potřebuje pro svůj build KTERÝ CHCE HRÁT, je to naopak, hráč hraje ten build, podle toho, co z toho mála random crapu najde
    – Blizzard už holt není Blizzard

  12. Kluci tahle hra se ted vazne povedla. Veci padaji prevazne na vasi postavu a i ten progres tu je. Clovek hlta kazdy sloup a hvezdu co se mu ukaze na mape a ceka zda ho bustne nebo bude dalsi craft material, ktereho je ted jak maku. Proste at padne cokoliv je to radost at uz z navyseni postavy nebo z toho ze je z ceho craftit. 🙂

  13. Relic: Mám na sobě několik věcí ze 60 lvlu a zbytek gearu jsem našel během prvního týdne hraní, zhruba po 20-ti hodinách hraní. Snažil jsem se hrát co nejčastěji abych měl co nejdříve TOP gear. Ale když jsem zjistil,že už nic lepšího nepadá tak teď si dám pár riftů denně a spíš kecám s lidma.

  14. Mě teda přijde,že padá hodně dobrých věcí a velmi často. Většina lidí co mám ve friend listu běhá T3-T5 úplně normálně. A T6 runy nejsou nijak vyjímečnou událostí. UBERS T6 byla výzva,ale i ta už byla pokořena. To všechno bylo SC, na HC to bude samozřejmě trvat déle…jestli si vůbec někdy někdo dovolí hrát T6 UBERS. Pomalu se ta hra vrací do starých kolejí jako to bylo před vydáním RoS, kdy se farmil jenom paragon level. Pro hráče kteří tomu věnovali více času a už mají velice kvalitní gear to začíná být NUDA……..protože šance,že jim padne něco lepšího než mají teď se blíží k NULE. Abych řekl pravdu,doufal jsem,že DATADISK bude dlouhodobější zábava, protože za dva týdny mít TOP gear, to se mi moc nelíbí:( Snad Blizzard něco vymyslí,protože většinou jsem měl 80-90 friends on-line a teď po dvou týdnech hraní to je 20-30.

  15. No mna sere to, ze aj ked nadropujem cez tyzden 10 legendariek,tak vsetky su nepouzitelne,pretoze maju horsie staty ako rare… a legendarky co mi daju +5%dps a -20%thgns tak tie mozem rovnako hadzat do "kosa". Radsej nech je drop legendarok 5% a nie 100% a nech stoja zato a nie, aby LEGENDARKA bola o 1-2% lepsia v statoch ako rare.. proste to je legendary item.. jednoducho vzdy ked mi nieco padne tak len cakam co to bude zase za shit.

  16. TiTAN:"
    a taky by mohli udelat aby kazked moh pozuivat vsechny zbrane proc to omezovat proc nemuze barb pouzivat treba palcaty crusadera nebo naky stafky kdyz to jsou defakto MACE ?? toto mi hodne vadi clovek je da se rict hodne omezovanej "

    Už tě vidím jak s tvojí logikou běhá DHčko třeba s mečem a střílí z něj šípy. A jinak číst ty tvoje názory to je fakt výživa.

  17. Nikdo tady ale nemluvi o to ze chce mit vse nejlepsi co je vetsi radost najit predmet kterej ma vsechny hodnoty – 30% a nebo casteji nachazet treab + 1% Jak se rika nemusi prset staci kdyz kape .. ale aby tu nekteri hrali stovky hodin a nepadne jim skoro nic to neni ten loot co si urco blizard pral … a az to lidi zase omrzi a bude jich hrat jen hrstak tak se zase neco bude dit …:)

  18. Pánové, pokud jste si, jako správní borci, nakoupily super věci v aukcích a teď máte pocit, že vám nic lepšího nepadá, tak vám to celkem přeji. Myslím si, že ti co používali jen co sami našli, jsou spokojení. Legendárky padají slušně a většinou nejsou vůbec špatný. Co se týče obouruček, je to asi jako s ostatním, párkrát průměr a pak se může zadařit. Hraju s barbarem a poslední legendárka co mi padla byl obouruční meč co s přehledem překonal vše co jsem zatím našel. Tak nebrečte po fórech a hrajte, třeba si štěstí sedne i na vola.

  19. Vždyť by Vás to za týden nebavilo, kdyby si za dva dny našel best equip… Nevim jestli ste hrali D2 ale tam si SOJ taky nenašel za týden a ZOD runu za měsíc (ok možná někdo jo ale já nikdy) takže mě přestávají bavit podobné výlevy, že do tří dnů nemám best of all na sobě a nejsem hvězda na internetu. SRY, ale čtu tohle forum pár měsíců a bohužel jsem reagoval zrovna na tohle téma a možná nevhodně, ale fakt mě irituje neustále poslouchat jak to blizzard pos… protože nemáte hned best. Je to pro Vás pořád zábava nebo už jenom hon za věcma?

  20. Baglik: Jo, ten amulet sem taky našel, akorát měl totál crap vlastnosti oproti mýmu rare, protože na legendárkách je většina statů náhodná. Není třeba vysokého IQ, aby si člověk domyslel, kolik těch amuletů musím najít, aby byl decentní, vzhledem k poměru dropu k rare. Blizzard prostě totálně selhal v tom, co sliboval v lootu 2.0.

    "When a Legendary drops, the question that goes through a player’s mind should never be "is this a good item?" It should be "how awesome is it?" -Travis Day

    Jasně. Mám rare amulet 300INT, 300VIT, CC 8%, CD 80% a na tom legendárnim (i když má nějaký cool affix, což bohužel v dost případech neplatí) se vygeneruje třeba reduce cooldown 5%, reduce resource 4%, armor 300 a 80 resist all. Tak a šup zpátky farmit dalších 100 hodin, abych MOŽNÁ našel další, KTEREJ NEBUDE CRAP. Hrozně awesome pocit nalezení legendárky.

  21. sgtmajfoley : tak pokud hrajes 14 dni cca 3- 4 hodinky denne a nepadne ti za tu dobu zadny upgrade tak je to potom spatne a abych to hral rok a za tu dobu me spadl jeden dobrej item tak je to pak nema cenu … to ze mam material na craft si snad delas srandu ne ? 😀 pred patchem mi padlo par craft materialu ale tedka nepadaji ubec jak mam craftit kdyz mi nepadne danej matros ? jo by to pak bylo lepsi misto cekani na nakou dobrou vec bych si ji zkusil craftnou ale kdyz ani neni zceho je to pak tezke a desne deprimujici …. to ze by chodil viward s palacatem by treba nemuselo jit na to maj kouzelny holky od heryho pottera ale takovymu barbaroj by to sluselo vsak na obrazcich ho maji s palcatama tak proc to ve hre nefunguje ?;)

  22. TiTAN pokial chces hned vsetko tak si zahraj nejaku hru kde si najlepsi gear kupis za eura a dalej uz neriesis (alebo vanilla DIII ako bolo). Najdenie upgrade itemov je na dlhe trate a to je to to, co ta ma u hry udrzat… nemoze to byt jednoducho, ze co legendarka to upgrade… za prve bud rad ze ti nieco padne, za druhe mas viac materialu na kraft. co sa tyka tych zbrani tak sa nad tym zamysli a povedz ako bude cool vidiet wizardku s palcatom omg… u wizarda by som zakazal aj pouzivanie mecov, skratka wandka, staffka a hotovo… u WD iba daggerky napriklad. Mi pripada ze 3/4 ludi co tu komentuju su neskutocní casual hraci co by chceli mat vsetko co najjednoduchsie… na jeden klik vycistit mapu a od Kadali co item to legendarka…

  23. jooo panove vcera me za cca 2 hodinky vypadly asi 4 legendarky a opravdu me je lito tech penez co jsem za diablo dal je to k placi itemy co mam na sobe mam z NORMALU a to jedeme porar tourment 1 takze by mela fungovat naka prima umera cim vyzsi obtiznost tim na ni delane predmety ??

    ale u diabla to takle nefaka kdybys te videli jake srajdy me padaji … treba Torzo ktery ma v sobe jen afix 400 vitality plus nakou hovadinu na monka a to je cele no nevim nevim jak me hra jeste udrzi ..

    nebavi me hodiny u toho sedet a koukat jak itemy jsou jen v zapornych cislech a nepadne mi nic co by za neco stalo ;( a u kadali kazdymu vypadla legendarka me jeste ani jedna 🙂 suppper a navic kdyz chci zbrane tak z 10 zbrani muzu pouzivat 4

    a taky by mohli udelat aby kazked moh pozuivat vsechny zbrane proc to omezovat proc nemuze barb pouzivat treba palcaty crusadera nebo naky stafky kdyz to jsou defakto MACE ?? toto mi hodne vadi clovek je da se rict hodne omezovanej

  24. delosombres, já jsem zase toho názoru že je to pořád o štěstí, mě třeba legendární obouručky skoro vůbec nepadají (ne že by mi chyběli). Jinak u legendárek dost často rozhoduje ten oranžový bonus některé jsou opravdu hodně cool např předevčírem mi padl ten amulet s bonusem kdy ti laser arcane místo zranění léčí a ještě dobře rolnutej na ten nedám dopustit.

  25. S týmto musím súhlasiť, že Loot 2.0 priniesol aj dosť negatívne efekty a to tým, že znížilo sa rozpätie statov a tým pádom itemy sú fakt strašne podobné, akurát sa trochu menia, ďalej nie je možné mať naraz aj prime stat, vitalitu, all resist, AS, CC, proste vždy iba 4, niečo sa musí obetovať a v poslednom rade padajú itemy z 90% iba pre ten class s ktorým hrám. Je skoro nemysliteľné, aby mi padli legendárky aj pre iné postavy keď prime stat je inteligencia napríkad. Ano, stáva sa to, ale skutočne iba občas. Zmeny boli nevyhnutné a v podstate nie sú špatné, ale je tam ešte dosť priestoru na zlepšovanie.

  26. Problém legendárek je ten, že to jsou vlastně jen o trochu silnější a stokrát vzácnější verze rare itemů, občas navíc s tím oranžovým affixem, který je ještě v dost případech useless. Když se podívám na nové legendárky přidané v RoS, tak je to většinou 1 stat na pevno a pak +4 nebo +5 random properties. Tomu řikám kreativita.

    Další věc která k tomu přispívá (a kterou se Blizzard po 2 letech neuráčil opravit a asi ani neuráčí), že oboručky jsou joke. Oboručky = autosalvage. To je průser číslo jedna.
    Průser číslo dvě je, že obouručky padají nejvíc spolu s prstenama. Zrovna včera sem našel 3 legendárky za 4 hodiny. Zkuste hádat. Dvakrát two-handed sword a ring. Klasický den Diabla 3. 😀

    Skutečně, nad výroky typu RNG is RNG se jen usmívám. Náhodnost takhle fakt nevypadá. Spousta lidí má stejný problém. Nechápu, jak můžou padat itemy, který jsou k ničemu chybou balancování. Měli by dát do hry achievement když najdete 10 obouruček a nebo prstenů za sebou.
    Další věc je dementnost systému 4/2, každý item je jak přes kopírák. Fakt propadák loot 2.0. Chtělo by to rovnou loot 5.0.

  27. Myslím že zvýšení počtu padání ničemu nemůže ublížit. TO že se zvýší to že padá víc nepoužitelných legendárek, nikoho nikam moc neposune ale pocit, že to padá tam prostě bude. Navíc podle výpočtů které jsem viděl tak zvýšení padání o 100% stejně v konečném důsledku moc neznamená. Co se týče Kadaly z ní mi dnes padla legendární zbraň. U bounties je na drop legendárky šance kolem 10% což není špatné. Myslím, že jak je to nastavené teď je to dobře. Také hraji T1 a vím že T6 je hodně vzdálené což je fajn. Spíš mě štve to, že mnohé legendárky (jak již bylo řečeno) jsou legendární jen vzhledem, ničím jiným.

  28. Morgoth: to neni zhorseni to je statistika… Kdyz ti tohle bude padat cely tyden pri hrani ktere tady popisujes tak bych rekl chyba ale ne po dvou dnech… Pada to jak kdy… Me treba dne spadli 3legendarky behem ani ne pul minuty… A minulej tyden nic skoro nepadalo proste je to individualni…

  29. Je to síce asi na inú tému, ale skutočne mnohé legendárky sa nezdajú legendárnymi, okrem možno pár, ktoré majú silný orange affix. Ja vidím problém hlavne v koncepte rozpätia statov rare a legendáriek. Ako som si všimol, tak tam, kde končí rare, tak tam sa začína legendárka – inak povedané, ten najlepší rare môže byť taký dobrý ako najhoršia legendárka, ale v podstate je častokrát lepší lebo padne ich tona a určite nájdete tú správnu kombináciu napr. na rukaviciach a ešte si ich enchantnete, ale legednárky nepadajú tak často a keď padnú teda rukavice, tak môžu byť totálne na nič oproti rare, aj keď si ich enchantnete. Ano treba niečo dať aj na materiál, ale keď máte smolu, ako ja, tak od vydania RoS som si upgradol len 3 sloty s legendárkami úrovne lvl70, inak enchantnuté lvl60 legendárky sú zatiaľ skoro všetky lepšie ako lvl70 a to isté platí o rare itemoch, mám ich úplne skoro maximalizované a sú lepšie ako legendárky čo padajú…O setoch ani nehovorím, takže to bude asi beh na dlhú trať, ale niekto môže mať šťastie a padne mu celý set aj za 2 dni.

  30. Rozhodne nechci cerit emoce v diskuzi, ale kdyz clovek otevre 35 cachek z bounty a vypadne mu jen jeden legendarni stit, ktery se moji carodejce rozhodne nehodi, pak si zajede ze 2 rifty T1 a vypadne mu max forgotten soul ci urcity pocet uplne zbytecnych blood shardu, je to trochu k nastvani a zamysleni.

    A to, ze mi nekteri jedinci budou oponovat a nadavat, ze je to beh na dlouho trat a hazet po me argumentama, ze to je to, co cini Diablo Diablem neberu vubec v potaz. Nejsem zadnej no-lifer, kterej u hry travi 50h tydne. Denne si zahraju max hodku dve a drop lege predmetu je tristni. Prave pro to, me hra prestava pomalu a jiste bavit. Klidne se tu do me puste, ale je me to uplne u zadele, klidne si ji necham vystavenou na policce.

    Btw ohanite se tady milionovym dmg a toughness- ja nemam ani to. Jsem rad, ze se s vym charem mam 330k dps a o t1 solo si muzu nechat jen zdat.

    Proc dejme tomu nezavest blood shardy jako prostredek nakupu nejakych setovych ci lege predmetu jako byly honory ve WOW. Stejne jsou zatim uplne k nicemu, protoze Kadala neda a neda. Proc nezavest obchod mezi hraci za craft material ci runy jako tomu bylo v D2. D2 jsem hraval docela casto a Baal runy a Mefisto runy me bavily i po stovkach hodin hrani.

  31. jinak co se týče lgd, tak mně padají vcelku hodně. Nechtěl jsem do toho nějak vstupovat, protože nehraju na čas a tak nevím, kolik mi padlo lgd za určitej čas, ale dneska jsem ráno hrál jen 20 minut a šel jsem sám T2 a padly mi během 16 minut 2 lgd. Je to fakt náhodný. Před pár dny jsem hrál T2 ve 4 lidech s dobrými hráči, tudíž rifty jely rychle – lgd padaly zhruba 1x za 2 rifty a na druhý straně jeden hráč říkal, že mu už 32 riftů nepadlo vůbec nic.

  32. No po dvou dnech co jsem musel makat v praci jsem si konecne zahral a myslel jsem ze budu brecet takove hnus si pamatuju kdyz hra vysla skoro nic pouzitelnyho nepada a to uz i pred tim ne ca 14 dni hrani a nic co by stalo za to nebo castecne co by me zase trochu vylepsilo vybaveni … nic legendarky ty padaji snad jeste hur a jeste vetsi piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip … no prestava me to rychle bavit travit u toho celou noc az do rana furt do kola behat bounties nebo rifty a nepadnout ani jedna legendarka i kdyz ma zvetsenej drop ? 😀 smesny proste jen samej normalni predmet pak casto modry obcas ten zlutej a legenrani ?? naposled jsem videl vcera nakou axe kterou jsem musel hned rozbit a setovej predmet nevim ani jak vypada .. jinak jedem ve 4 lidech tourment 1

  33. Jsem asi jeden z mála, co si ve menu aktivoval patch Dream and Loot 3.0 a neměnil bych. Dají se běhat Survive mode – dlouhej tunel úplně plnej k prasknutí, kde když to vykosíte, tak tam máte bednu s 100 pro drop 3 legendarek. Ale ten tunel je dlouhej a tuhej i na torment 0, kterej jde nově nastavit. Pak je možný si vybrat lokaci jako u bounties, ale jsou tam jen jelitaci. Ale padaj fakt hafo legendárky. U postavy je tam nově seznam nejlepších úspěchů, jako Most killed with one blow, fastest rift, best drop run (počet legů za hodinu) atp. Je tam lepší práce s klanem, kdy je vidět kdo taví nejvíc a nejlíp (ladder v rámci klanu, best eqp, top dmg, top tghns, top mf, top gf, top xp bonus, top účes). Taky je dobrá věc nové duelování. Můžete vyzvat kohokoli, ale i lidi z klanu a je tam možnost Extreme fight. Kdo prohraje, ten dropuje něco z eqipu. Prostě úžasný.

  34. Almighty: ja to ale nemyslel vubec smerem k tobe 🙂 Spis jsem to psal tak globalne k tematu jak se tu psalo ze Blizz nerfuje akorat kvuli bulíkům, a ze kazdy ma nabuseny equip par dni od vydaní. Proste me to prijde dobré tak jak to Blizz děla, lepsi nez kdybych musel hrat 8hodin denne abych mel aspon trochu slusny eq na T1 aspon.

  35. Nanuk: ja neříkám že ne bounty a rifty jsou super nikdy jsem je nepomlouval, runy v D2 byli ale něco jiného (i když mefisto a baal byli fakt chudáci) Ale proste me mrzí že bounty se dají plnit v rozdělene partě (každej jinde na mapě a to už pak nějak krom max efektu neni Multi Player hraní, nedejbože multibox s wizzardama či wd to by taky měli banovat hned jak se to provalí, ja bych za exploity banoval hned a bez keců. (v d2 to byli občas krásné blokovací akce 5k acc ze dne na den off atd atd ,… :D)

  36. V D2 byly Baal runy, Tower runy, Travincal runy, a ja nevim jaky jeste, vzdycky byl nejaky run. Tady je to vyreseny pomoci Riftu a bounties a je to mnoooooohem zabavnejsi. Pro me jako casual hrace kterej si po vecerech hraje rifty a bounties a ma eq skoro 500k dmg unbuffed je v D3 RoS stale co delat a upradovat, a dloooouhooo jeste bude 🙂

  37. elektrar: ale ano můžu si dávat za cíle sám něco třeba že to projdu bez monitoru na HC , pak bez klávesnice a mouse jen za pomoci webcam gest … atd atd …

    Ne proste překlad slova Torment buď znamená něco jiného než jsem myslel a to asi ve smyslu (při koukání na TV občas koukni na monitor jestli to stále zabíjíš něbo běžíš do zdi 😀 ) .

    Jsem opravdu hodně průměrný hráč s herní dobou opravdu hodně průměrnou (na pařany fakt nemam 😀 ) , jen si myslím že hra by se neměla neustále ulehčovat plačkám

    Já vím potrefené se vždy ozvou… 10 nastavení obtížnosti a stejně někteří řeší ze to nedávaj, kdo to proboha nedává na normál … ???? a pro ty co hrajou treba 4-5h/den kdo to nedává teď na master či Torment?

    Dobrá at udělají obtížnost pojmenovanou třeba pro homosexuální píchače mrtvejch opic a nastaví to ještě xkrate těžší (pak budu spokojen a určitě nebudu poslouchart ach jo ja nemůžu se svou herní dobou 20min/tejden hrát na obtížnost homosexuální píchač mrtvejch opic beee at blizz udělá patch a’t to dávám)

    Omlouvám se za to označení. Chci jen aby mě hra mohla a bavila do datadisku 2 nic víc. Předtím když jsem hrál MP 10 byl jsem AH noob teď jsem nolifer, ale mě to nevadí (pro mě sice má den víc než 3-5h/den ale každej to asi vidí jinak) . Já nejsem dobrej hráč tak proč ale nemůžu mít obtížnost ještě třeba o pár bodů dál. Prostě někdo nemá štěstí na věci a má to těžší, nekdo neví jak si složit skilly a taky nadává a pak jsou tací co to ani nehrajou a stejně remcaj že je to hard a že je to bezmyšlenková hra (Ano D2 mělo mnohem složitější theorycraft a tím mě to bavilo)

    Balanc charů určitě ano (i když vyvážení je teď opravdu luxusní a za mě má v tomto blizz +)

    Každej tu psaval jak ho nebaví AH spam a jak se těší že bude hrát v partě a bude opravdu jen huntit moby a teď se běhali jen bedny a nebo se farmil kampaň příšerák u wp či max se běhá split bounty kdy parťáka vidíš jen ve měste u exAndílka pro bednu 🙁 (ja si jen tak beham a killuju mobky a to me zatím stačí, ale …

  38. Ja to budem musieť asi písať dookola – keď tých, čo hra nebaví, alebo tých ktorým sa zdá, že všetko je jednoduché po dvoch týždňoch, že obtiažnosti sú pre deti – nech si založia HC postavu a skúsia ísť Rift na len T1 a keď to náhodou prežijú a nebude to trvať celé storočie, tak možno prehodnotia, že majú ešte pekelne ďaleko od dosiahnutia T6 a tým pádom aj kopec ďalších výziev na zvládnutie – lebo nestačí potom dať 99 zo 100, musí to byť stále 100 – tak nech sa darí.

  39. Hlavne mě mrzí že se snažíš útočit na mě, jen proste hra je tady 14 dní a na to že není démon AH a RMAH tak uz se behá torment 1-x . Předtím všem vadilo že Ah ma kazdej všechno a neni radost zabíjet demony, teď je problem podle všech že všeho je málo a musí zabíjet démony … Nevim proč obhajuje někdo to že nepadaj top věci denně 200ks 😀 a je to bleee.

    Sakra hra má teď x obtížností a každý podle sebe si má najít tu svou, proč proste mají všichni behat na max i když to nehrajou nebo na to nemaj čas (na T1 padaj stejné věci jako na T6 tak proč? )

  40. sensation86: chlapče tak teď si mě dostal, asi je mi mnohem víc než si myslíš, můj osobní život bych označil za velice plodný a osobní uspěchy bych označila asi tak že jssem už dávno zabezpečil i budoucí vnoučata (a to nejen goldem ve hře 🙂 ) Ale máš pravdu 100kg už tam nějakou dobu mám a dávno to nemusím řešit. jen nechápu co to do toho motáš?

  41. "Arcane Dynamo – Nyní dává správny bonus k vykouzleným skillům."

    Špatně přeložený. Dává to nyní damage bonus pro chanelling kouzla. Bylo to bugnutý od patche 2.0.1. Já idiot sem to celou dobu používal s Disintegrate, lol.

    Jinak koukám opět nerfíčky, bedny, unique potvory… Diablo 3 – most nerfed game ever. Vždycky budou runy a nejefektivnější cesty k itemům, pokud to Blizzard hodlá řešit nerfováním celý hry, tak z ní moc nezbyde. Vůbec nechápu jejich mentalitu. Všechno je BoA, není tady prakticky žádný black market ani AH, poplatky. Někdo vypočítal, kolik je třeba hodin na skompletování decentního setu a byly to tisíce hodin. Proč hráči nemůžou mít dobrý itemy? Proč si musí připadat jako korejští farmáři, kteří nehrajou hru ale druhej job? Nepochopim. Je ubohý, že se takhle snaží natahovat celou hru, protože selhali v itemizaci. V Diablu 2 padaly unikáty mnohem víc a dobrý, hra přesto vydržela roky…

  42. AlmightyCraft: podle toho co pises bych te hadal na 100kg bez osobniho zivota 🙂 hadam ze vetsina lidi tj 80% hrajou T1-T3… Ten zbytek bych zaradil mezi lidi co prijdou z prace domu a sedi u toho do noci a dalsi den to same atd… Proste nuly 🙂 Takze ceceeee divej se na svet ostatnich hracu jinyma ocima nez svyma… hezky vecer.

  43. Mno ale tady nejde o měření přirození, narážim pouze na to že se hra zjednodušuje na úkor lidí kteří se jí věnovat chtějí. A že většina lidí (hráčů ne těch co héměř nehrají) za 3 mesíce bude vzdychat kde je datadisk 2 tady už není co dělat.

    Naopak mě samotného štve jak snadno jsem se dostal tam kde jsem a jelikož hraji Diablo od dob D1 tak to nikdy nebylo o tom aby toho byla kopice a všechno jen top a všichny na poslední obtížnost. Kdo si vydře T3 ma behat T3 kdo na T3 nemá má behat méně…

    Narážim tedy na trend blizzu dát všem vše a ideálně zadara a hned. Bojim se herního sucha v D3 co bude za ani ne rok. A kdo tvrdí opak tak by me zajímalo jaký tam vidí cíl.

  44. Gold Eagle: mno ve full selfbufu je to 1,1mil dps a 13,5mit tough, + pásek při otevření bedny +125% dmg = to je paráda (+ buffy ze shrine atd nezapočítávám) + na vsem mám + dmg skill / +element dmg

    Hrál sem dohromady s tou postavou cca 40-50h (mno nemyslím že je to o zdraví)

  45. a těm co čekají na ladder (žebříček/sezonu) jak na modlu, současnej model by nastavil sezonu tak na 3měsíce do wipe a to si promiňtě nechci ani představit, sezova v D2 byla proste dlouhá tak akorát (i když čas taky šoupaly)

    A jestli mi tu někdo bude psát že na diablo nemá čas a pořádně ani chuť a přitom je pro něj T6 v nedohlednu, na to můžu říct no a co … Nesmí se hra nastavovat jen pro příležitostné hráče a nováčky.

  46. Whisker: nechci soudit kolik času si tomu za těch 14 dní dal, ale že tě to po 14 dnech přestalo bavit kuli tomu že upgrade nikde mno tak timhle to zase jen zkracujou, pokud tedy nebudou přidávat obtížnosti a lepší a lepší předměty.

    Teď to pravě smeřuje do pekel mnohem rychleji, pokud se hra vleče a výzva je neustálá tak to je po hráče alespoň motivace, ty co jim stačí zabít Meltu na normál a tím pro ně diablo končí tak ty nemyslím, těm co si za target dali Meldu na T1 tak ty taky ne, 😀 proste má tam být neustále kam se posouvat, ne že shrine "10min" rukavice už má každej nolifer 6x, normální hráč 1x a občasnej 0,5x a až na toho co diablo hraje nerad a za tech 15min tejdně mu nic použitelného nepadlo a říká jak se hra na T3 nedá hrá "ano jsou tu i tací". 😀

  47. Whisker: mno nenapsal sem po vidání, ale od té doby co jsem s ní začal hrát, po vydání jsem si v klídku doexpil 12x postavu(chlap/ženská) na lvl 70 abych otestoval co new.

    A nevim co tu řešíš že většina ne, většina si může hrát na otížnostech normal až T4-5, T6 by podle mě měla být hratelná jen pro pár vyvolených. (proste za 6m tam bude hrát skoro každej "ja vim 1-2h/den už je nolifer 😛 "

  48. A že je to lehčí? Spíš hratelnější. I bez hotfixu jsem už měl docela dobrou postavu ale stejně spíš tak na urovni T2.. a šance na to, že padne něco co opravdu boostne byla tak malá, že jsem už přestal hrát. opravdu mě totiž nebaví a ani na to nemám čas celý den farmit surky abych pak večer zjistil že to má na ho*no affixy.

  49. Gold Eagle: mno tak to je parádní, už je to 2 týdny a má to nárok na inflace hry, je fakt ze 1mil dps a 10m toug má každej už jen díky rare itemům (+ skill & element dmg), ale proste blizz a uknouránci byl vždy pro zlost (proč neudělaj nehratelnou obtížnost pro ty co to lehké nechtějí)

    Na T2/70 sem zabíjel elitky na 1 skill druhej den co sem za tu postavu začal hrát, na T6 je to zatim ješte výzva veliká ale stejně je na to brzo moc (tenhle stav sem chtěl až tak za 6mesiců+).

  50. Drop legendarniho materialu upraven no dobre ale co takhle upravit drop nekterych primo materialu, jsou predmety ktery padaji ve vsech aktech a skoro ze vseho adventure jurnal mam snad 12x uz… To same ten grim.. na ten mecik mam snad 5x…. Defiled Doll bych treba rozsiril nebo Torn Soul atd…. Meli by udelat ze by v riftu byla nejaka sance ze by mohl padnout legendarni craft material… Nahodne jakykoliv a nejakou malou sanci dat ale aspon neco protoze nektere tyhle materialy je tezko dropnout, leda cely den farmit jednu lokaci, probehnout zjistit ze neni ok roll s ukolem, odhlasit se a znovu prihlasit jit do te lokace zase blbej roll a zase odhlasit… Takhle to clovek musi delat na nektere materialy… A uz me to prestava bavit jak je to nevyvazeny, neco pada vsude a neco neni mozno dropnout.

  51. BaronDevil666: Jasně, 2 dny zpět sem měl double drop (prsten, kuše) a 5min potom ještě boty…na druhou stranu, dnes ráno (od 7) 2x rift,bounties a ani jedna….ale když to zprůměruješ, třeba na týden, tak to prostě padá ! a stokrát víc než ve vanile, takže sem nepochopil, co ti lidi vlastně ještě chtějí….možná sem to napsal víc ofenzivně než bylo třeba, ale prostě to nechápu…
    farmení chestek taky nechápu, ale ať si každej najde svůj styl, když ho to baví 😉

  52. Seton: Ja nevim… Me ty legendarky rozhodne nepadaji jako na bezicim pasu a navic mi padaji, kdyz uz padaji, porad ty samy dokola. ja si nestezuju na svuj eq, jen rikam, ze je to RNG – nekomu holt padaji jak na bezicim pasu a nekomu zas skoro vubec. Nekdy se mi taky stane ze treba behem peti minut padnou dve, ale spis castejc se mi stava, ze za odpoledne mam jednu lege, kterou bych nekdy radeji rozlozil i bez identifikace. Zrovna ted jsem sel 4 rifty za sebou a padla jedna lege.

    easyyy: K tomu neni moc co dodat – zrovna vcera jsem mel chat s jednim typkem, co ho mam v f listu. Koukam, ma wiznu jako ja, dmg polovicni a farmi si T6? Tak se ho ptam, co tam jako dela, ze toho asi moc nezabije. Odpoved: Farmim chesty ve Westmarchi. uz mam za dve hodiny sedmou lege a je to fak prijemny odreagovani od bezny hry…

    Pro me osobne dost nepochopitelny. D3 je v soucasnsti v podstate singleplayer (BOA). Takze je uplne jedno, kdy se vyhrabu s eq vejs (teda samozrejme kazdej se rad upgradne) a resit to tak, ze se budu vyhejbat monstrum a jen otevirat chesty… Asi mi neco unika. takze s touhle zmenou souhlasim.

  53. ……"Bonus na drop legendárek na riftech bude zvýšen z 25% na 100%"….

    To si dělají kozy neee?? Bože, kolik ufňukánků zase brečelo, že nemá BiS v každým slotu??? proboha proč?? legendárka má být od toho, aby byla kua LEGENDÁRNÍ a né abych zase po 3 hodinách rozebíral hnědej inventář…. no nevim, tohle je na mě příliš…už po patchi 2 to padalo jak na běžícím páse…
    Zbytek "oprav" a úprav hodnotím kladně….ale toto???

  54. Vyborny preklad. A musim uznat, ze i velice slusne rychle.

    Jen upozornim na chybku –

    Adventure Mode

    Nephalem Obelisk se nyní rychleji otevře.

    Spravne ma byt, ze Obelisk se ted otevira delsi dobu – ukazuje progress bar, aby se neoteviral hned pri nahodnym kliknuti. Tudiz vlastne pravy opak.

Napsat komentář