Jsi připraven na patch 2.3.0?

Nephalem, už je tomu nějaký čas. Můj pán je stále nebezpečný, navždy tě bude pronásledovat, i za hranice Pandemonium Fortress. Je zábavné pozorovat, jak se marně snažíš bojovat proti chaosu a zhoubě, které dohromady prostupují Sanctuary. Ožívá stále více hrůzy z dávno zapomenutých míst, a tvá neukojitelná zvědavost tě přitahuje blíž k zapomenutí. Dovol mi doprovázet tě na této cestě.

Smrtelné ruiny, smrtící obyvatelé

Obyvatelé Sanctuary jsou záhadné bytosti. Bojí se smrti, ale nemohou odolat svodům neznámého. Vypadá to, že dobrodružství znovu volá. Ruiny kdysi (údajně) slavné civilizace barbarů otevřely své zničené brány.

Nebezpečí je všudypřítomné, za každým rohem, v každém stínu. Noví děsiví nepřátelé odhalují své skřípající zuby v touze po tvém poddajném, křekhém mase. Je to škoda říkat, ale sympatie k tobě… nemám. Měj své chabé smysly na pozoru. Obrovské síně lemují ďábelské pasti, ty byly zkonstruovány tak, aby nebožáka efektně zabily. Slyšel jsem, že spousta zkušených dobrodruhů dokázala obrátit tyto smrtelné mechanismy proti těm, kdož tyto ruiny nazývají svým domovem. Hmm, co kdybychom se podívali, zda se jim současní obyvatelé vyhnou?

Nezměrná síla tě pokouší

Připouštím, někteří tvého druhu jsou chytřejší než obyčejná lůza. Horadrim vždy měli talent na rozpoznání sil, které byly nad jejich možnosti je pojmout. Vždy se ale najde někdo, kdo předvede svoji "dokonalost" a hodí opatrnost za hlavu jenom kvůli troše moci. Tvé smutné snažení zabít Zoltun Kulleho ztroskotalo. Zoltun se vrací s nabídkou, která je až příliš dobrá, na to aby byla pravdivá.

Artefakt známý pod jménem Kanai’s Cube má těžko pochopitelné síly transmutace. Jistě, jistě, služby, které může tento předmět poskytnout, fantasticky zvýší tvůj potenciál. Můžeš si podle sebe upravit vybavení za využití pokladů, které si během dobrodružství nalezl. Ale… bude to za to stát?

Vyzbroj se na nekonečná dobrodružství

Po tvém takzvaném "vítěství" nad Andělem Smrti si zjistil, že jsi zahlcen aktivitami v Adventure Mode. Mnoho z tvých přáetel pokořilo vše, co se jim postavilo do cesty. Nyní si žádají větší výzvy. Stejně jak jsem jich žádal já, když jsem zmasakroval smradlavé ulice Westmarch. Ach, ty vzpomínky.

Už nemusís zadržovat dech. Adventure mode, tak jak jej znáš, se dočkal důkladné omlazující kůry. Vše, počínaje tím břídilským kovářem Haedrigem po Orekovy výzvy se dočkaly vylepšení. Nerad se opakuji, takže si projdi tento článek, kde se dozvíš, vše podstatné. Neboj, nezlame tě.

Sezóna povstane z popela

Tak jako se andělé nebeských výšin znovuzrodí z Crystal Arch, tak i v sezóně vzejde spousta nových nephalem, připravení pokořit o nemožné (nebo se o to alespoň pokusí; a zemřou). Nehledě na počátek nebo konec, příběh každého hrdiny je jedinečný a jako takový musí být zapsán do análů dějin.

Vedle pravidelných aktualizací o tvých seasonal Conquests, legendárkách a odměnách, byl vytvořen nový systém, který se zove Season Journey. Počínaje čtvrtou sezónou, zde budou uloženy tvé výsledky z každé sezóny. Stanov si cíle. Je na tobě, zda dosáhneš věčné slávy, nebo dojdeš hroznému konci.

Po zuby ozbrojen

Ach ty jeden chamtivý nephaleme. Cítím tvoji neutuchající touhu po vzácných pokladech ukrytých v temných zákoutích mé truhly. Ano, ano, nasytím tvůj hlad. Konec konců, každý hřích, kterým tě pokouším je jen další krok k bezpodmínečnému pádu.

Blyštivé cetky a vybavení mě ani v nejmenším nezajímají. Tebe ale ano! Tady máš, na, udav se!

Postav se výzvě!

Ukojilo toto tvojí žízen? Nebo si žádáš víc? Vrabci na střechách si vykládají, že se brzy dočkáš toho, čeho si žádáš. Detaily jsou ke tvé smůle zahaleny temnotou. V nadcházejících dnech měj své mdlé oči otevřené! Mám toho pro tebe mnohem víc!  Víš na co se těším já? Pokud mám sledovat tvůj pád do zapomění, bude velmi milé sledovat, jak hluboko spadneš!

Chystáte se nějak speciálně na nadcházející patch? Vezmete brány Sescheronu útokem? Nebo je váš zrak upnutý na sezónu? Těšíte se, až si osaháte Kanai’s Cube? Napište nám do komentářů!

Hodně štěstí, nephalem!

76 komentářů u „Jsi připraven na patch 2.3.0?

  1. Mně se tady strašně líbí jak tu každej říká, jaká to je nuda atd… Taky jak tu je každej chytrej jak rádio- ale jejich největší GR byl 35 a to ještě ve čtyřech.. Když jste tak chytří pánové, tak to určitě natrhnete řiť Quinnovi, Alkaizrovi, Moldranovi atd, že? Chytráčci. D2 je lepší než D3? Hraj si D2 a neobtěžuj nás. Také se mi nelíbí vaše maminkovská spratkovská nevychovanost. Jde vidět, že vám hru koupila maminečka a nevážíte si těch peněz co jste do toho vrazili. Uvědomte si, že jste jednorázově zaplatili za hru, která se nepřetržitě mění, která se nepřetržitě rozvíjí a spousta lidí z Blizzu s tím mají dost práce. Za spoustu her zaplatíš a nazdar! To si uvědomte!

    Takže papa mamánci.

    Všem co semnou souhlasí.. HYPE

  2. ender presne vystihl to, co mi na Diablu vadi. Proste drtiva vetsina lidi ma ten samy eq a ty same skilly. Presne to me odradilo nasbirat si sety a zbytek a jen cekat na drop vetsich rollu. To je neskutecna otrava, Blizzard se snazi to nepopiram, ale ty itemy jsou kame urazu. Neda mi to, ale musim napsat v v poe jsou sice itemy narolovany fakt na nahodu, ale nikdo tam nema ty same veci, krome nekterych legen apod. Rare veci jsou opravdu rare. Je to fakt nude chodit a dropovat ty same legendy a rare, ktere jsou jen na rozlozeni.

  3. V piatom akte bol bug v bouny uz davno a stavalo sa, ze sa jedna nedala dokoncit.
    dalsi bug dlhodobo pretrvava v akte 3 stonefort. Rychlejsie buildy sa zaseknu na prvom moste niekedy na par sekund ..ako by most nebol vysunuty i ked vysunuty je no neda sa prejst.
    Helfire amulet az moc zjednodusili a po desiatich pokusoch mi hned narolovalo dva s top statmi..podlamna garancia socketu bola chyba, ked uz to ulahcili s padanim infernal machine. Bud malo byt jedno alebo druhe

  4. To, ze nepadaji z Baronky goldy, to bych hodil klidne za hlavu, vzhledem k tomu, kolik goldu pada vsude jinde. Ale ze Bounty nejdou splnit, to je trosku dementni, kdyz se seru na Torment X s celym patym aktem, vcetne malthaela a pak nejde splnit posledni bounty v nem (cursed chest). A pozor – tyhle cursed chest dost casto nejdou ani v jinejch aktech.

  5. Tak patch sa mi paci, za hodinku som do kocky da pasivky, ktore som potreboval. Potom som si isiel spravit perfect hellfire amulet a tiez sa da spravit do hodinky 10-20 hellfire amuletov. Trafil som best do prvej desiatky. T X je priechod bez nejakej vacsej pozornosti a to som Diablo predtym dlhsie nehraval. Obavam sa, ze o den-dva neni velmi co nove objavovat 🙁 … akurat si predlzim hru tym, ze nepojdem grifty v parte, ale natvrdo solo s vypatym pripojenim kamaratov… takto si aspon kamene pomaly levelujem dalej sam….a nebudem to mat za 5 minut

  6. seraphimSVK: sakra, 300 paragon atd. a měl jsem tak jeden?:) Až jsem měl pocit, že to zrušili. Ale tak asi je to o náhodě. Já jsem za x měsíců neměl Ancient, včera 2.3.0 patch a bum, 2x Ancient, jen do toho sakra udělat tu díru a tu jsem si vzpomněl, že přeci cosi existuje, co znám jen z legend:)

  7. Za mě paráda. GR bez otravného Trialu-zde není co dodat. Hned se lépe levelují šutry. S kostkou je zábava, člověk se jen třese, jak si zkombinuje efekty. Jen pozor co do ní hodíte, já jsem hodil štít Twice Phalanx a pak zjistil, že mu vlastně nemám co do tý ruky dát (a že jsem měl extrahovat jiný s nějakým % (automaticky na max). No, trochu drahá zkušenost:)
    Nová mapa je vcelku zajímavá, útok jisté příšery originální, hezky udělali přechod interiér/exteriér co se týče světelných podmínek. Sypou se nové recepty a měl jsem dokonce první dva Ancienty (jen s Ramala Giftem hra setsakra šetří, padá ještě vůbec?). Taky oživili smysl Riftů, pro těžení matroše, no proč ne, vlastně to dává více témat, co hrát.

  8. Nesouhlasím s enderem. Čekám na S4 a zkusil jsem si dopoledne 2.3.0. Třeba GR parádně vyřešili, už se těším, jak budu testovat skily na GR, super. Zase jiný equip, prostředí, buildy atd., na T10 "parádně ripaly" čtyřstovky barbaři a vůbec všechno :)), no prostě nádhera, kostka nabízí obrovskou spoustu možností a jenom vzdáleně odhaduji jaké, co chcete chlapci víc!? :))

  9. easyyy: Tak ať ohlásí, já budu jen rád. Mám v tom stoky/tisíce hodin, chci nadále úročit tu herní dobu:) Co s nějakou nadšeneckou skupinou, která za kickstarter prachy udělají hru a pak jim dojde keš… U Blizzu je jistota, že ty prostředky prostě mají, i kdyby to bylo dotováno z Heartstone nebo WoW.

  10. Co tu stale vsetci nariekate ako male deti na pieskovisku, ked im druhy zoberie formicku. 🙂 Sak to easyyy nehraj, je to tvoja volba 🙂
    Tiez mastim diablo peknych par rokov a stale to bude iba o farme a itemoch.
    A deti prosim, ked mate vsetko hatovat ako matovic fica, tak to radsej nehrajte.
    Aspon odlahcite ten privitivizmus na publicu.
    Borcom a fandom vela zdaru v novej sezonke ! 🙂

  11. Tak teď mě zajímá jeden jedinej důvod proč je stále ve hře level 1-70.. absolutně to nemá smysl, jakože absolutně vůbec.
    Ona ta hra nemá smysl od začátku, ale je to diablo, DIABLO.. nadávám na to od začátku, ale pořád jsem se z nějakýho důvodu vracel.. teď už ne.. dojebávaj to čím dál víc.. Hrozně se těšim jak v datadisku s famfárama ohlásí runový slova nebo něco na ten způsob kdy dáte takový a takový šutry do armoru a stane se to a to.

    Doufám, že se u diabla 4 poučí a pochopí o čem je ARPG, že to nejsou jen bžilionový čísla všude kam se podíváš..

    howgh, nashledanou u čtyřky za 12let.

  12. Arthorius215
    nemyslim si, ze je reseni pridat xxx pouzitelnych setu. Bud budou vsechny stejne = vyrovnane, nebo vzdy bude nejaky silnejsi = pouzivanejsi.
    To, ze jedna postava bude mit cerveny (fire) build a druha modry (cold) build nic nevyresi. Zase budou lidi nadavat, ze jsou vsechny buildy stejne…
    U me je ted hrani hodne o kombinaci ruznych postav, jejich vzajemne doplneni. To je cesta jak se posunout dal v GR. Solo hrani neni jen o gearu, je primarne o skillu (umeni hrat) a v neposledni rade o stesti na spravne monstra a bosse v gr. Idealni gr te muze posunout o nekolik levelu uplne se stejnym gearem…

    Zkuste se vice zamyslet nad dusledky, co by vami navrhovane zmeny se hrou udelaly. Nikdy nevyjdete vstric vsem, zvlast kdyz se hry prodalo +20m.
    Pokud si myslite, ze jste chytrejsi nez lidi z blizzu, nic vam nebrani zalozit KS kampan a pozadat o penize. Porad jen nadavat a psat jak to vymysleli na ho*no a jak ja bych to udelal lip uz nikoho nezajimaji. Treba vas to pak nauci myslet vice v souvislostech.

  13. shaquille chápu kam tím míříš, nicméně důvod, proč se tu lidé kroutí, když někdo najede na ožehavé téma jménem "volnost buildů" je jednoduchý …. žádná volnost není – jistě : nikdo nás nenutí hrát ten a ten určitej build ….. můžeme si klidně složit eq z modrejch itemů a Neanderthalu k tomu —- ale jaký je pak smysl? hráče (i občasného) potěší případný progress, kdy jste schopní posunout se o GR nahoru apod. – jenže pak existuje build, díky kterému můžete mít o kategorii horší itemy a v GR žebříčku neskočíte o jeden/dva levely, ale posune vás to o deset GR nahoru …. – v tuhle chvíli jsou hráči tak trochu nuceni jít jednou určitou cestou, jinak se jejich progress zasekne na GR40 max a víc to prostě nejde …. na blizz fórech je spousta vláken o téhle skutečnosti, blizzardi sami podnikají kroky k tomu, aby udělali jednotlivé postavy různorodější (vanilla D3), kde je alespoň půltucet použitelných buildů, a to i bez nutnosti mít nějkej ten zelenej setík pro +2500% weapon damage efekty apod.

    Už jen itemy, které do hry dávají s patchem 2.3.0 by měly naznačit, že nechtějí jen točící se barbary a dashující se monky …. nicméně tempem, jakým úpravy postupují, očekávám výraznou změnu hratelnosti a vyváženosti jednotlivých buildů možná příští rok / před datadiskem —> který mimochodem krom přidání nového obsahu opět brutálně rozkope vyváženost hry ….

    Nejhloupějším problémem zůstává skutečnost, že většina legendárních itemů má pořád menší cenu než jeden magický – protože modré suroviny jsou prostě více potřeba než nějaká ta dušička …. čili většina legendárních itemů je jen wannabe odpad co spousta lidí ani neidentifikuje, protože jim stačí pohled na obrázek a když tam vidí náznak ultimátnosti jakou představují Aquilla Cuirass, Neanderthal a jim podobné, item jde ihned do tavírny ….

  14. diky za preklad, hezky napsane.
    Proc porad porovnavate s D2? Brani vam neco hrat D2? Nebavi vas to, nehrejte. Porad jen nadavat a nadavat. Je tolik alternativ, staci si vybrat.
    Na blizzu je vice vlaken, kde muzete sve podnety dat. Na valnou vetsinu vam odpovi zde je to zajimava myslenka, nebo vam vyvrati, proc by zajimave nebylo.
    Dale je potreba si uvedomit, ze vyvoj her je vyrazne drazsi nez drive a musite najit odpovidajici herni zakladnu. HC hraci bohuzel hry nezaplati, proto je potreba prodat ji i obcasnym hracum. Proto jsou principy a herni mechanizmy jednodussi, nez byvaly driv.
    Truhla, vecne tema… Kostka vyresi. Pokud se ani tak nebudete svych predmetu chtit zbavit, zalozte si "nosice". Postava lvl1 ma plny batoh mista. Lza tam zaparkovat cokoli… Hraju s wizem, zalozim si jeste 2, jednoho na zboj a druheho na zbrane a klenoty… Vzyt je to tak jednoduche. Pojmenuju si je Zborjir a klenotnik a nemusim resit.
    Na jednu stranu se porad resi stejne buily postav a na druhe malo mista v truhle. Jde to uplne proti sobe…

  15. Jsou tady komentáře typu: "jeden typ posty – jeden build". Nevím jak D3 hrajete, ale já osobně mám DH a Barbara. DH primárně 80% času. Jen na něm mám aktuálně RoV pro GR max. DPS, RoV speed pro farmu, Lighting build pro partu. Každý z těchto buidů má několik itemů jinak nakombinovaných se zaměřením na speed, +exp, max. DPS, atd. atd. U barbara podobně.

    Ale taky jsou momenty ve hře, které mi vadí, ale ne tak, abych lámal nad D3 hůl. Můj problém je public. Ke hře se nedostanu tak často jako v minulosti, tekže bych rád hrál co nejefektivněji. Stálou partu bych obtěžoval tím, kdy můžu a kdy nemůžu hrát. Takže nějaké hraní v partě připadá jen přes public. A tam bych čekal od Blizzu výrazné zlepšení. Party by se více mohly optimalizovat podle kvality postav. Například skládat hráče s podobným sólo GR nebo PL. Případně kombinace. Až v případě, že by systém nenašel odpovídající hráče, pak by teprve docházelo k tomu, že na PL 800+ potkám hráče s PL 200 +/-.

    Truhla by se taky mohla nafouknout.

  16. Arthorius215: Předpokládáš, že hráč=sada položek, resp. někde je hromada uložené grafiky, atd. Ale to nepředpokládám. Jedna položka=jeden jednoduchý řetězec. Tedy "YYYYt111r111ZZZ" (VĚCParametrParametrUMÍSTĚNÍ), celý tvůj inventář tak bude mít dohromady sotva kilobyty prostého textu ke kterému se na základě řetězce přiřadí daná grafika z grafické knihovny (jedna pro všechny).

  17. no nevím, jakým způsobem funguje jejich databáze pro stashky, nicméně vemte si kolik lidí diablo 3 hraje – tzn. kolik účtů existuje – každý účet má k dispozici pět oken truhličky a pak má u každý postavy inventář …. jinak řečeno jedná se o zatraceně velké množství itemů, které může mít jeden člověk na účtu … a teď si to vynásobte počtem hráčů …..

    přirozeně tohle je jen moje teorie – nevím, jak mají řešenou databázi stash ….

    souhlasím s tím, že větší prostor by byl fajn – a to dost možná způsobem, který popsal RomanQo – sdílená záložka pro všechny účty a pak pro každou postavu záložky vlastní …. nicméně by se tím brutálně znásobil počet itemů, jejihž data "létají vzduchem" a blizzové by museli investovat do dalšího hardwaru, protože by to počet hráčů krát počet uložených itemů opět docela vytížil

  18. Ja by som bol rad, keby uz s patchom prisla konecne oprava a to konkretne zmrznutie na sekundu ay dve po tom, co sa na vas naportuje hrac, bud cez vlajku, alebo cez menu, je to hrozne otravne. a A tiez by sa zisla vacsia stashka, sezona sa skoncila a mal som tam plnu truhlu, lenze aj v normalnej hre mam plnu truhlu a je tam fakt kopec peknych predmetov, ktore budem musiet jednoducho vyhodit, len preto, ze to nie je kde skladovat. Uplny ideal by bola jedna zdielana zalozka pre vsetky postavy a zvysne 4 zalozky pre kazdeho hrdinu vlastne.

  19. no ender a další to tu popsali bezvadně …. diablo 2 určitě nebyla hra bez chyb, nicméně diablo 3 má pořád co dohánět, aby se vyrovnala hratelností svému předchůdci ….

    největší problém pořád vidím ve variabilitě buildů – itemů je dost, většina z nich stěží použitelná a na highend grka nehratelná …. dokud jsou hráči nuceni jet předem určenou sestavu skillů a itemů, diablo 3 bude pořád o ničem …. řešení bych viděl v upravení stávajících itemů tak, aby byly VŠECHNY (legendárky i sety) použitelné na gr — tzn. není možné se vyhnout highend itemizaci ve stylu nejlepšího setu pro danou class, nicméně pokud řekněme s nejlepším setem bude možné progress GR70, a s těmi ostatními sety "jen" GR60 až GR65, tak to je pořád úspěch ….

    jenže doteď je většina itemů co dropnete stejnak ve škatulce "budoucí Forgotten Soul" – a teď nemyslím kvůli špatně rollnutým statům, ale kvůli naprosté nepoužitelnosti ….. kupříkladu často padající Aquilla Cuirass je jen naleštěný kus kovu předurčený ke sešrotování …. ne vážně – kolik z vás má v buildu tenhle item nebo se jej zoufale snaží získat ? …. :-/

  20. Ender a tvoje větší variabilita…. 😀 plkáš nesmysly- bylo, je a bude to tak, že když se někomu povede něco víc než ostatním, tak to ti ostatní zkopírují, takže i s miliardou setů a bambilionem itemů, jednoho dne, někdo seskládá věci tak že se mu haluzně podaří g-rift 90 a najednou vše půjde stranou a ti co zaběhli 82 (a nejen ti), ho zkopírují a ZASE TO BUDE O 95% o kterých tady píšeš !! Aby se tohle nedělo, musel by Blizz zamezit možnosti podívat se na top postavy a na gear který maj. Prostě jen Top Barbar- G-ritf 62 a nic víc by ostatní neviděli.

    Jestli je D3 tupá hra, pak díky tupounům co jí jako tupouni hrají !!

    ALAMAN N1

  21. Já jsem tak rád, že to nemám, jako někteří místní komentátoři. Hrál jsem D1, D2 (hodně), hraju D3. Na patch se těším, mám za to, že změny přichází postupně a v přiměřeném množství. Diablo bylo vždy o stráveném čase a přehrabování dropnutého harampádí. Nikdy se nehrálo na extra skill a tomu odpovídala i obtížnost monster. Stejně jako u D2 a stejně jako u podfobných her je určitá kombinace itemů TOP (prostě jerdnoduchá matematika), a to nezmění ani Blizzard ani jiná firma. Koneckonců po startu D3 před datadiskem právě nesmyslná variabilita náhodně generovaných statů na itemech byla pod velkou palbou kritiky. Proto přišel Loot 2.0 a konkrétní itemy se staly víc vyhledávané. V D2 si pamatuju itemy jako Enigma, HotO atd., které stejně všichni hledali a top charaktery byly jeden jako druhý.

    Vývojáři správně v každém patchi posunou možnosti postav a dají hráčům pocit, že se posouvají. V podstatě se ten posun odehraje u všech, takže se jakoby nic neděje. Ale hráči toto mají rádi. Alespoň já a všichni ti se kterými jsem hrával třeba WoW, a kde to fungovalo podobně. Zjednodušení v tomto nevidím. Stejně v GR narazím na limit a jestli bude 55 jako teď nebo 65 (???), na tom už tak nesejde. Do další patche budu mít pocit posunu a to jde.

  22. Ve hře by se měli vytvořit Runy které by se dali dat do zbraní místo kamenů kde se nosí stejně jenom zelenak nebo bilej kámen. Měl by se zmenšit počet padajicich unikátních věcí… Padá to jak na běžícím pásu.. Člověk z toho nemá radost!!! A unikát by měl být unikat a dokazat rapidně ovlivnit herní styl postavy. V D3 tohle není…

  23. No mna raz napadlo,že by mohli pridať pre tých,čo sa im to zdá jednoduché,pridať volitelnu možnosť v menu,že niečo ako padanie leg lootu so 1/4 možnosťou alebo pod.No a k tym legendarkam,su nejaké,čo maju "super"leg oranžovú vlastnosť,ale je vlastne len na okrasu (butcherova sekera čo vreští,prasačí nož čo kvičí a pod),mohli by pridať k nim nejakú ozaj hodnotnú leg vlastnosť.

  24. Jo jinak víte proč jste vydrželi u D2 lod tak dlouho? Protože vám ty top věci, nebo runy potřebné pro best build jen tak nepadli. Trvalo vše dlouho, bylo to těžší hrát na hell obtiznost (snizovani resistu, imunity monster…), běhali jste stále dokola baalruny a rychle klikali jak idioti aby jste sebrali co nejvíce uniques. Nebo jste neustále běhali za Countess do Forgotten Tower a doufali v dobry drop runy. Když vám padla jah nebo ber runa tak jste jasali radosti, pripadne vytradovali runy za jine runy. Holt v D3 je to trosku jednodušší, do 15 hodin herniho casu mate už relativne slušne obleceneho hrdinu se kterým si davate T6. A dnes máte děcka co fnukaj že je to moc těžké, že nic nepadá za vhodny loot…pak ale je druha strana, kde si zase hraci stezuji ze je to moc jednoduche, vse maji hned, a kdyz pak neco nemaji hned tak zase fnukaj ze to trva dlouho a je to narocny si udelat dobrej roll hellfire amuletu atd.
    A pak vytvarejte pro takovouhle komunitu hru 🙂

  25. Ja si myslim, ze se Blizz snazi s D3 neco delat, je to tezke dnes ukojit narocnost hracu.

    Ale kdyz tu pisete o tom ze by se meli inspirovat v D2 Lod co se tyce variability aby kazdy nenosil to same, tak si nemyslim ze je to zrovna neco takoveho vhodne rikat 🙂
    Vzdyt kdyz jste chteli mit hammerdina, tak jste si taky farmili runy na enigmu, nebo se snazili pres trade ziskat to co bylo treba na urceny build. Nevim co vic chcete, myslim ze variace jak hrat jednotlive postavy jsou kazdym patchem rozmanitejsi. A je jen na vas zda budete hrat jeden OP build a nebo stridat pro zabavu X dalsich buildů, i když slabších.

  26. patch to nezachráni, to je pravda. V hre je zbytočne "obyčajných" legendáriek, oranžových, z ktorých minimum je reálne použiteľných. Mne by sa páčilo, keby aj takéto legendárky dávali podobné bonusy, ako dávajú sety, aby bolo ich používanie rovnocenné. Trebárs nazbierať viac +% elemental dmg, k tomu nejaký dmg bonus ako sú v setoch. Veci sú nevyvážené a nútia každého hráča používať sety a z nich iba jeden-dva konkrétne pre každú postavu. To je celé zle a lepšie to tak skoro nebude. Ja som dodnes sklamaný z toho, že upustili od viacerých socketov,ako boli na veciach v D2 a celom by som uvítal aj runy. Ale tak je to iná hra, stále ma drží, aj keď ju hrám odo dňa vydania a iba s malými prestávkami.

  27. Patch to nezachrani s minimem novych itemu a kostkou ktera ti prida tri vlastnosti nestaci, chce to vic, hlavne vetsi variabilitu aby to uz konecne nebyla tupa hra kde 95% hracu ma to same a jen hledaji lepsi roll, to same skilly ktere vychazeji prave z toho, ze se nosi ten samej equip…snad se vic inspirovat v D2 LoD a ne je prodluzovat zivot D3 tim, ze jednou za cas udelam silnejsi itemy, jeden novy set pro kazdou classu pridam jeden druh gemu a nejakyho peta za sezonu a za par mesicu zas to same, to kurde stoji za ho.no

  28. @samanmg tiez som to cital, ale asi som tomu porozumel (prelozil) lepsie ako ty 😀 pise sa tam ze si mas pripravit otazky pre developerov ohladom patchu 2.3 na 1 septembra viac na Reddit to je dake forum mam taky pocit tak si to nezabudni pridat do kalendara 😀 ak sa mylim prosim opravte ma 😀

    cele znenie:
    Reddit Q&A on September 1st
    Diablo developers willl hold a Patch 2.3 Q&A over at Reddit on September 1st. Prepare your questions!
    Our Reddit Q&A for Patch 2.3.0 is September 1st, so add us to your calendar (or musty tome)! We’ll have details soon!

  29. to samanmg…ja viem len o tomto:
    Season 3 will be ending at the following dates and times for each region:

    North America: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. PDT
    Europe: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. CEST
    Asia: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. KST

    Season 4 will be starting shortly after at the following dates and times for each region:

    North America: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. PDT
    Europe: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. CEST
    Asia: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. KST

  30. Jestli patch vyjde ve středu, tak budu 2 dny hrát non-season barba. A v pátek se těším na fresh start na sezoně a levelování pěkně od 1 do 70 lvlu. Začnu barbem a pak přidám asi monka nebo cruse. Potom to bude zase klasika dostat se na T1, T6 potom vylepšit gemy a T10 a nakonec speedgr kolem 60. Ale ten začátek je nejlepší.

Napsat komentář