Lut Gholein se dočkal fanouškovského, skvostného zpracování v Unreal Engine 4. Enrique Gándara obětoval spoustu volného času a za pomocí programů Unreal Engine 4, Blender, Photoshop, Krita a Awesome Bump vytvořil startovací město druhého aktu Diablo II. Pohodlně se usaďte, otočte volume hodně doprava a užijte si průlet městem.
Dále v článku naleznete timelapse videa vytváření některých budov a 3D model malého příspěvku. Pokud vás zajíma hlediska grafického designu popis tvorby, navštivte Unreal Engine forum.
Díky za tip putují na naše fórum, jmenovitě uživateli s nickem setklaf!
Hospoda
Budova 1
Budova 2
3D model přístřešku
Zajímá vás více od tohoto umělce? Hledejte na ArtStation, YouTube a Twitter.
Je to super, necakal som ze to bude taketo. Vzdy som si predstavoval ake by bolo D2 ako 3D keby som sa tam mohol pozret. A v tomto videu sa mi to splnilo. Vyborna vec
Zodiac1984: Tak snad každému, kdo hrál D1 a D2 je jasné, že hudba je z D1 – pokud umíš číst, tak jsem nikde nepsal, že hudba je z D2. Pamatuji se i na D1. ale co v roce 2000 vyšla D2, tak už jsem se k D1 nikdy nevrátil. Nevidím na tom nic směšného, ani na tom, že dnes už bych se nevrátil ani k té D2, proto je to pro mě takový nostalgický pohled do minulosti (D2 mi připomnělo to video ne ta hudba).
hmmm vtipne komentare tipu nostalgie 2000 rok apod jsou k smichu….nostalgicky kdo neni hluchy okamzite se ocitne v roce Diabla 1 a klasiky vsech klasik kde samozrejme Lut Gholein nebyl a ta tvorili se zaklady stamilionove komuniti Diablo .
Trocha nostalgie na roky 2000 – 2005, kdy jsem to hrál a bavilo mě to.
To muselo dat prace a pritom takova blbost 😀
Takhle bude vypadat D4. 🙂
Tak to by bylo hodně smutný, já znovu to samé hrát nechci
Je tam nějak mrtvo 🙂 btw zapoměl na vchod do sewers od moře:) nicméně moc pěkný
Nejsi první, kdo si všiml. To nábřeží je takový celý nedodělaný.
Detaily pěkné, ale připadá mi to bez atmosféry prostě modely rozložené někde na stole.
Hmm tak tohle má grády !!!