Lut Gholein vytvořený v Unreal Engine 4

Lut Gholein se dočkal fanouškovského, skvostného zpracování v Unreal Engine 4. Enrique Gándara obětoval spoustu volného času a za pomocí programů Unreal Engine 4, Blender, Photoshop, Krita a Awesome Bump vytvořil startovací město druhého aktu Diablo II. Pohodlně se usaďte, otočte volume hodně doprava a užijte si průlet městem.

Dále v článku naleznete timelapse videa vytváření některých budov a 3D model malého příspěvku. Pokud vás zajíma hlediska grafického designu popis tvorby, navštivte Unreal Engine forum.

Díky za tip putují na naše fórum, jmenovitě uživateli s nickem setklaf!

Hospoda

Budova 1

Budova 2

3D model přístřešku

Zajímá vás více od tohoto umělce? Hledejte na ArtStation, YouTube a Twitter.

11 komentářů u „Lut Gholein vytvořený v Unreal Engine 4

  1. Zodiac1984: Tak snad každému, kdo hrál D1 a D2 je jasné, že hudba je z D1 – pokud umíš číst, tak jsem nikde nepsal, že hudba je z D2. Pamatuji se i na D1. ale co v roce 2000 vyšla D2, tak už jsem se k D1 nikdy nevrátil. Nevidím na tom nic směšného, ani na tom, že dnes už bych se nevrátil ani k té D2, proto je to pro mě takový nostalgický pohled do minulosti (D2 mi připomnělo to video ne ta hudba).

Napsat komentář