Blizzard na oficiálním fóru zodpověděl několik dotazů ohledně přerozdělování skillů, rozmanitosti postav v datadisku Reaper of Souls a patche před datadiskem obsahujícím Loot 2.0.
V datadisku budou kouzla některých postav i na jiných, což by mohlo ublížit rozmanitosti postav, Monk Cyclone, Barbar Whirlwind atp.
Je pro nás velmi důležité, aby každá postava byla silná a jedinečná.
Existuje spousta změn pro všechny postavy, ale zatím nemáme konkrétní informace, protože vše je stále ve vývoji.
Stále není určeno datum pro vydání patche před datadiskem.
Zatím nemáme žádné datum, kvůli všem změnám, které jsou obsaženy v Lootu 2.0.
Naším cílem je vydání některých nových funkcí, o kterých jsme diskutovali, v rámci patche před datadiskem.
Loot 2.0 by měl být součástí tohoto patche, ale jsou ještě věci, o které se musíme postarat, než vám poskytneme další informace.
Přerozdělení Paragon bodů nebude omezeno.
V současné době nemáme žádné plány na omezení počtu přerozdělení.
Budeme rádi, když nám řeknete váš názor ohledně přerozdělování.
- Proč je omezení / neomezení prerozdělování potřebné pro hru?
- Jak omezit / neomezit přerozdělování?
- Jaké limity byste navrhovali a proč?
Odpovědi pište sem.
Co se týče lagů ve hře v posledních dnech, Blizzard oficiálně nic nezveřejnil, jen potvrdil možné problémy a práci na jejich odstranění. Nejspíše to má na svědomí požár ve společnosti Telia ve Stockholmu.
Zdroj: Battle.net
Je pro nás velmi důležité, aby každá postava byla silná a jedinečná.
Existuje spousta změn pro všchny postavy, ale zatím nelze nemáme konkrétní informace, protože vše je stále ve vývoji.
Stále není určeno datum pro vydání patche před datadiskem.
Zatím nemáme žádné datum, kvůli všem změnám, které jsou obsaženy v Lootu 2.0.
Naším cílem je vydání některých nových funkcí, o kterých jsme diskutovali, v rámci patche před datadiskem.
Loot 2.0 by měl být součástí tohoto patche, ale jsou ještě věci, o které se musíme postarat, než vám poskytneme další informace.
Jsem pro přerozdělení Paragon bodů, ale myslím si, že potřebuje nějaký limitující faktor.
V současné době nemáme žádné plány na omezení počtu přerozdělení.
Budeme rádi, když nám řeknete váš názor ohledně přerozdělování.
- Proč je omezení / neomezení prerozdělování potřebné pro hru?
- Jak omezit / neomezit přerozdělování?
- Jaké limity byste navrhovali a proč?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10160426275?page=7#131
Co se týče neskutečných lagu, posledních pár dní, tak Blizzard oficiálně nic nezveřejnil, jen potvrdil možné problémy a práci na jejich odstranění.
Nejspíš to má na svědomí požár ve společnosti Telia ve Stockholmu.
@LorDrek nemuzu souhlasit, vzdy jsem byl zastancem moralnich kvalit a odsuzoval jsem vychcanost, kradeni, nasili atd. V nedavne dobe muj nazor zmenila zkusenost. Pro preziti clovek udela cokoliv a ne ze ne. Clovek si muze namlouvat, ze by pres sve moralni zasady nesel, ze ho ty zasady delaji tim kym je. Priroda a pud sebezachovy na to ma ale jiny nazor. Pak se dostavame k tomu, ze sysleni goldu neni nic jineho nez boj o prvenstvi, protoze vice goldu = lepsi gear = lepsi progres -> lepsi drop->vice goldu.
A odkud se bere tohle soutezeni? Mnozi mozna nebudou souhlasit, ale tato rivalita je v krvi. Byt lepsi nez muj sok v boji o druzku? Rekneme, ze rozmnozovaní a prezity druhu je ta prvni vec, ktera me napada. Uz jen tyto dva faktory mame zabudovane od pocatku lidstva. Neni zde nic jako neuvazene mysleni, kradeni, cheatovani neni nic jineho nez-li zpusob, jak ziskat vyhodu, naskok oproti konkurenci.
Pokud budes mit firmu s 24 zamestnancama, budes uplacet abys ziskal zakazky, protoze na uplatky se dnes hraje a i kdyz vis ze je to nemoralni a nemelo by to patrit do spolecnosti. Ty jako reditel firmy jsi odpovedny za to, ze bude nadale konkurenceschopna, preci jen mas pod sebou 24 hladovych krku, ktere museji zivit sebe a sve rodiny. Radeji dam uplatek, nez nedostat zakazku.
z neoficialnich komentaru jsem se docetl ze by meli nerfovat thrive of chaos runu -> uz zadny nekonecny behani ve wrathu. Asi uronim sluzu, tenhle build mam moc rad;)
delosombres >>> v tomto sa nezhodneme. ale to je dobre, nemozeme mat vsetci rovnake nazory. mne prislo fajn infinity pre javazonku a podobne odmeny pre top hracov, ktori vedeli hru hrat. normalne sa totiz nedostal k enigme skoro nik a tak to aj bolo mienene dizajnermi. chyba bola v duperoch a to je opat chyba myslenia tichto ludi…
delosombres ved je uplne normalne, ze utla sorcereska ako follower moze ako jedina pouzivat tazke a mohutne obojrucne zbrane a mavat s nimi v boji ako dirigent s palickou, kdezto robustnejsi follower templar zvlada len jednorucky… teda normalne to prijde asi len Blizzardu ked to takto navrhli. Mne to pride ako dost dobra hlupost…
Nevím, jestli je to chyba myšlení, ale určitě je chyba, když jeden class může lítat po mapě a díky tomu je nejefektivnější na farmení. Enigma tomu pak nasadila korunu. Prostě nemám rád tenhle systém, kdy každý má přístup ke skillům jiných a to i když nejsou moc použitelné a jen for fun – to je možná ještě horší, vypadá to jako špatný designerský vtip ve stylu "prostě to všechno zamícháme a ono z toho něco vyleze". Možná se tím pak někdo baví, ale podle mě to poškozuje integritu hry…
Delosombres >>> toto nie je chyba teleportu ale myslenia. Ale to vieš aj bez toho aby som ti to napísal. Ja som robil runy tak ze som založil hru a išiel countess, andariel, summoner, mefisto, diablo, nihlatak, baal. Bolo to pestrejsie a trvalo to viac ako 30 sekúnd 🙂
Teleport priniesol efektívne poziciovanie pre hammera, kontrolu nad minionmi pre summonerov a strategické boje pre iné postavy ako assa. Mne sa páčilo ze môžem preskociť pre mna nudnú pasáž v hre.
Som nenormalny keď je pre mňa baalrun stále oveľa zabavnejší ako dookola tá istá mapa v act1 v diablo3? Jasné ze môžem robiť viac ako jednu no tak isto som aj v d2 robil viac ako len baalrun.
Sarevok:
"Ako som uz raz spominal, teleport je trademark D2, priniesol do hry najviac a tvrdim ze to bolo uplne super na podporenie strategie hrania."
Myslíš strategii typu new game -> kurast waypoint -> teleport -> gold chest -> teleport -> gold chest -> save and exit and repeat? 😀 To samé Countess a Mephisto…
lidi vykašlete se už konečně na celej ať už neschopnej nebo hamižnej blizzard a koukejte si stáhnout steam.. CS je klasika a dota 2 je celkem funny.. pro pobavení stačí, lepší než tahle arkáda 😉
Jo, lagy sou teď kvalitní. Naběhnu s WW Barbem, 2-3 sekundy full HP, vůbec není slyšet sekání do potvor a pak najednou mrtvej, asi opožděnej life steal nebo nevim… 😀
To jo hraje to par ludi aj to to laguje jak prasa. Zeby si nemohly dovolit poriadny hosting z tych milionov? Skrblici za*rany.
Omg at radsi spravi ty lagy ktere jedou uz prez 14 dni a ne furt jejich vize z televize.
bolen, na tom není nic špatného si dát pauzu já si taky dávám pauzu ale určitě jsem na něj nezanevřel.
Jinak co se týká skillů na jiných postavách mě se to taky moc nelíbí každý char by měl být jedinečný se škálou dovedností který neumí nikdo další.
Jsem trochu překvapenej,že se v D2 někomu nelíbil teleport na jiných postavách.Já byl s Enigmou na své asce spokojenej…:)/Měl jsem asku lvl 97 na HC a bez Enigmy by takovej lvl šel dost těžko…/
Zatím s D3 končím a začnu až vyjde Loot 2.0.Zatím je tato hra tak jak je, pro mě už nezajímavá.Jinak tuto hru mám rád.
Nenadavajte na D2, tam je to dokonale urobene. Skilly na veciach su na ozivenie. Necro s fireballom, barbar ako shapeshifter… podporuje to zabavne buildy, no nie je to OP. Skuste s necrom nieco zabit na hell s fireballom bez fire mastery a FB aspon na lvl 35. Aury boli tiez na lvl ktory podpori build, nie ho urobi OP. Jedina vynimka je enigma. No aj ta sa dala maximalne vyuzit iba caster postavou koli FCR. Pre melee to bolo spestrenie hry. Ako som uz raz spominal, teleport je trademark D2, priniesol do hry najviac a tvrdim ze to bolo uplne super na podporenie strategie hrania. Summoner necro a druid, hammer bez eningmy su uplne zufale buildy. Naozaj by som odporucal ludom co nevedia hrat D2 aby nekydali na hru ktorej D3 nesiaha ani po clenky.
Co sa tyka OP skillov v D3, ludia ved si uvedomte ze hrate AH hru uz rok, mate super predmety na sebe. Preto je vsetko OP. Ja som teraz prvy krat rozbehol HC. Cize ziadne goldy, gemy, cista hra. Hram selffound WD a uz na hell poriadne prituhlo, aktivoval sa mi aj SW a bezal som cez celu mapu s par HP sa neustaleho pokrikovania ‚I HAVE NOT ENOUGH MANA‘. Na inferno nemam sancu prejst zatial ani act1, kazdy suboj s elitkou je skutocne o preziti 50:50 a ked som skusil MP1 tak ma prvy mob vyhnal z mapy von.
Nezapominejte ze vsechno je teprve ve fazi BETA. Takze vsechno se jeste 50x zmeni.
No, ty skilly na jiných postavách mě moc nepotěšily, aby to nedopadlo jako v DII, kde se ti i barbar teleportoval za zády.
Jasně, bude to těžší, life steal nerfnutej a budu tam teleport-kitovat s Barbem. Dobrej guláš. Fakt vrchol kreativity. Blizzard má (kromě neschopnosti udržet to, co funguje) talent na opakování chyb, viz. life steal. Živě si pamatuju, jak kritizovali D2 při ohlášení D3, jak je tam life steal hrozně op. Včera sem zaslechl, že life steal se bude nerfovat na 60+ s level upem s tím, že na 70 levelu nebude fungovat vůbec. Super. Už se těším na úžasné lvl 70+ legendárky s vyrollovaným life stealem lol. Blizzgham style.
Ale zase pridou new a UPRAVENE spelly, pasivky a lepsi itemy takze davat na veci spelly ktery maji jine postavy neni treba. Nebo to opravdu chces aby vsichni meli vsechno jak ve WoWku?
Tohle me vadi i v D2. Prece kdyz sem barbarian tak mam stat u mobek a mlatit je a ne ze dostanu vec kde bude chain lightning a bude ze me caster.
OP OP OP furt brečíte. Monstra budou tužší na vyšších levelech a obtížnostech tak, že většina bude zase brečet, aby to nerfli i když bude mít barbar teleport a spirit walk na itemech a wizard rend s léčením. Však to známe rok zpátky.
Osobne si myslim ze davat skilly na zbrane (treba ze barbarian dostane teleport bo monk spirit walk) je blbost. Jednak tu ma kazdy svuj resource a jednak by to bylo strasne OP. Uz zminovany spirit walk je pro WD dost OP spell kterej dokaze prolomit vsechny CC. O spirit vesselu raci ani nemluvim.
Tak spirit walk by se mi na HC líbil i u jiných postav 🙂
To souhlas. Vždycky mě dostane, když vidím třeba INT na mighty belt opasku nebo STR na hůlce. Za prvý to je k ničemu, když ten item ani nemůžu používat, ono je to vlastně k ničemu i tomu classu, co to používat může. Nakonec jako bonus to ještě zmenšuje pravděpodobnost, že se rollne dobrá kombinace, když se na všem rolluje všechno. Tohle soudruzi trochu nevychytali.
Me je to jedno jak ten loot 2.0 bude resenej. Ja jen chci aby ty itemy (rare a legendary) stali za to. Jasne ze vse co padne nebude uber ale chci aby se na class itemech ukazovali staty ktere jsou pro specifickou class pouzitelny.
Btw, ještě mě napadlo, ten item může být plus mínus stejně dobrý, ale s jinými "build changing" affixy = sidegrade.
Mě hlavně zajímá, jak ten smart drop bude fungovat. Josh vysloveně řekl, že z každého rare/legendary itemu je šance na smart drop a pokud padne, tak zaručuje upgrade nebo sidegrade. Nechápu, jak to chtějí udělat, ale jediné co mě logicky napadá je to, že ten drop bude porovnávat s itemem, který máte na sobě a podle toho určí minimální rolly/affixy na boost vaší postavy, což zní docela šíleně. Např. máte amulet 150 STR, 80 VIT, 5% CC, tak se bude rollovat STR 151+, VIT 81+ CC 6+, aby byl lepší. Takhle by bylo reálné udělat perfekt itemy ve všech slotech, když ještě připočtu Mystika na reroll jednoho affixu. 😀
Na HC nepadajú lepšie itemy ani viac goldov, je to stále o tom istom, jediný rozdiel je ako sa tie itemy pozeráte a ako využijete goldy. Nie som zástancom AH, ale pri súčasnom systéme, šťastí a nešťastí dropovaní dobrých itemov ma proste omrzelo chodiť stále len MP0. Do PG50 som to ešte dával, ale keď sa desiatky hodín neviete posunúť a vidíte, že na AH je nejaký item, ktorý vás posunie o dosť vpred, tak ho kúpite.
Pri súčasnom dropovaní, keď pre monka použiteľné veci mi padajú len tak 10-15% zo všetkých itemov a nie je nič horšie keď na nejakom dobrom monkovskom iteme nájdete INT a STR a žiadnu alebo mizivú DEX. Nový systém by to mohol vyriešiť – smart drops. Ano setovky majú zaručené svoje dobré staty, ale pre HC hráčov je zásadné, keď majú aj dosť VIT. A v tom vidím najväčší rozdiel v posudzovaní priemerných, dobrých alebo godly itemov na HC s SC. Pokým hráč na SC by možno žasol pri Innas chest armor s 200 DEX a 30 VIT tak pre mňa na HC je opačný pomer ten pri ktorom žasnem. Po nezavinenom úmrtí postáv na HC hráč musí pochopiť, že nehrá len proti monštrám ale aj proti internetu alebo serveru – čiže treba si budovať postavu tak aby na tom MP levely vydržala nie len nápor nepriateľov ale aj napr. 10s nečinnosť. Prežil by som aj na MP5 alebo radšej idem iba na MP3, kde mám vysokú šancu prežitia keby sa niečo stalo. Pre mňa je smerodatné určenie hry na MP keď nemusím použiť Healing potion ani shit button(celk.ochrana na 4s).
A čo sa týka kvality dropu, tak za cca 700 hod hrania a PG95 môžem povedať, že padnutie super itemu je len šťastie, mne sa to zatiaľ nepodarilo – a taktiež posudzovanie sa odvíja od toho, čo chcete v hre dosiahnuť – chcem efektívne farmiť MP0, tak veľa itemov ma posunie – ak chcem farmiť MP5, tak možno vám nebude vyhovovať a neposunie skoro žiaden item, čo padne.
Preto dúfam, že Loot 2.0 a smart drops vyriešia tento problém, hoci ma trochu desia tie obrovské hodnoty DPS na itemoch, ale to sa všetko doladí asi potom v patchi 2.06:)
sem zvědavej jak to nakonec dopadne,ale už by to mohli co nejdřív vydat,at patch s lootem 2.0 nebo reaepr of souls.to čekání na vykoupení dibala směrem k zábavě je nekonečný
N eřekl bych že na HC padají lepší itemy, jenom se tam lépe prodává protože AH díky úmrtnosti postav není tak přesycená a také si těch dropů díky možné smrti a tudíž ztráty si více vážíš. Jsem opravdu zvědav na drop po zrušení AH jen doufám že to moc nepřeženou nerad bych aby mi TOP gear napadal za pár dní.
kogoruhn, Mindorlin – na HC nepadajú lepšie veci, ale ten pocit smrti, vám dáva lepší pohľad na to čo je využitelnejšie, lepšie kombinujete a vážite si každý posun vpred viď aj ten najmenší. Hrám HC sám bez boostov na exp, mám PL40 na PM3 to čo mi napadalo bolo taký priemer, tým že netrávim v AH viac času ako 5 min, aj veci čo mi dropli boli dobré. Mám smiešny 7 mil. goldov a je mi to šumák, hru si uživam aj bez top GEARU, ak si chce niekto zahrať v kľude.
Taky mam nekdy pocit, ze na hc padaj lepsi itemy a casteji. Ale nikde sem necetl, ze to tak fakt je. Tak nevim… ALe za posledni tri herni vecery sem nasel 4 drsny veci, z toho 3 na sebe.
"kogoruhn
Mindorlin:"šance na drop skutečně použitelného lootu je mizivá"
Hochu, nemas pravdu. Diablo 1.08 je uz nekdy jinde prece. Par set hodin farmeni a super itemu budes mit mnoho. A diablo prece ma byt o stovkach hodin farmeni, vzdycky bylo.
Ja uz tabulkove muzu hrat mp4 (cca 270hod na hc), ani jeden item nemam z aukce."
Hele nechci srovnávat, protože HC nemám nějak zvlášť obehrané, zatím jsem někde na nightmare, protože furt farmím expy na SC, takže možná budu mlít hovadiny, ale co jsem jel HC, měl jsem pocit, že mi padají podstatně užitečnější věci , než na SC, (Normal, Nightmare MP2).
NA SC mám wize PL96, dalšího budu mít na farmení expů, MP10 posledních asi 300 hodin a jediné dva použitelné itemy byly IK chest a nedávno Ice climber str., s lvl reduce req. 17 (lol), prodáno za 25 M, protože můj Barb má lepší IK botky…takže nevím nevím s tím lootem s dropu prostě nemůžu souhlasit, rozhodně ne na SC.
Á propos farmení mi nevadí, proto tu hru hraju, naopak cením si všeho co mi padne, nebo co si vycraftím 1000x víc než věcí z AH, blbý je že jsem potřeboval věci z AH, aby se farmení aspoň trochu vyplatilo, Blizzard je prostě mistr paradoxů. Například veškeré gemy, které používám jsem si našel a vycraftil, ani jeden nemám z AH, takže moc dobře vím že na výrobu jednoho Radiant star gemu spotřebuju 729 flawless square, a to je zatraceně dost gemů i na více jak 1000 nahraných hodin, obzvlášť když chceš kosmetickou úpravu za mega sumu v podobě marquise gemu, takže mi neříkej, že drop je dobře nadesignovaný – naopak je postaven na tom, že budeš nucen využít AH -ale o tom už tady bylo diskuzí dost.
Result: D3 po patchi 1.0.8. není někde jinde, akorát padá více legendárního crapu, aby se zalepila pusa lidem co brečeli, že jaktěživ neviděli setovku z dropu. Všechno je to ovšem z 99,99% crap.
Takže se prostě těším na datáč s očekáváním, že loot bude opravdu SMART.
to delosombres:
Může to být tak, že se neobchoduje, protože AH je efektivnější, takže se lecos změní.
Mě jde o to, že kdyby žádný obchod mezi hráči nebyl možný z principu, nebylo by třeba řešit boty a pdobné úlety, které s hrou nemají nic společného. Naproti tomu chci říct, že by to nemělo zničit poutěšení z hraní v partě: onehda jsem byl na publicu v partě s angličanem, dánem a italem a během hry jsme se bavili o holkách (závidí nám naše krásné čeké holky:-D). Vím že někdo argumentoval, že bez AH bude hraní na hovno, protože nikdo nebude vědět za kolik by měl prodávat, či kupovat apod. To mi celé přijde jako nesmysl a kdyby nešlo obchodovat vůbec, nevadilo by mi to. Pokud bude fungovat loot, např legendárka nebude padat každou půlhodinu, zato když už padne Klidně v řádu 100vek hodin) bude stát za to a nestrčí ji do kapsy každý druhý žlutý crap apod., nebude potřeba obchodu a craftěním a mystikem se vyřeší zbytek, kdo bude chtít být TOP, bude muset makat a ne si koupit výbavu za máminy peníze od bottera a pak se motat po MP10 jako idiot.
kogoruhn: Já teda zatím našel jen crap legendárky. Problém současného systému hry je ten, že pokud chceš aspoň něco kloudného najít (když pominu, že AH je stokrát efektivnější), tak musíš farmit jak magor a hlavně mít magic find. Magic find si ovšem na itemech nemůžeš dovolit, protože MF itemy navíc s dobrými staty nenajdeš, máš crap itemy i bez MF. Musíš teda farmit paragony. Na MP0 ale trvá farmení paragonů věčnost. Paragony tak musíš farmit na hodně MP, protože Blizzard změnou exp bonus systému (kdy NV a počet hráčů násobí exp za MP, takže MP0-MP3/4 není tak efektivní, jako ty vyšší) prostě favorizuje hráče s godly gearem. Na hodně MP ale potřebuješ ten gear. Celkem postavené na hlavu.
Mindorlin:"šance na drop skutečně použitelného lootu je mizivá"
Hochu, nemas pravdu. Diablo 1.08 je uz nekdy jinde prece. Par set hodin farmeni a super itemu budes mit mnoho. A diablo prece ma byt o stovkach hodin farmeni, vzdycky bylo.
Ja uz tabulkove muzu hrat mp4 (cca 270hod na hc), ani jeden item nemam z aukce.
mp4 samozrejme nehraju, pac chci zit dlouho. na sc by to byla jina pisnicka O.o
Mindorlin:
"Kdykoli hraju v partě téměř se nesetkávám s tím, že by chtěl něco někdo prodat nebo koupit, málokdy se stane, že by někdo něco nabízel a i tak se dobře bavíme. Takže myslím že na sociální aspekt hry by to nemělo mít vliv. Prostě private loot, private progres, jen zábava v partě, sdílení zážitků, ukázat co mi padlo apod. Obchod v D3 je pro mě naprosto zbytečný a pokud někdo potřebuje nakupovat od třetí strany, prosím… zkazí si hru a bude brečet – jeho věc."
Máš pravdu, ale podle mě je to důsledek AH, kde lidi sice hrajou hru pro tu zábavu, ale pak jdou na AH, kde stráví pomalu stejně času, protože jedině tam se můžou dobrat nějakého ugpradu. Proto je sociální aspekt na bodě nula a proto se ve hře nic neprodává a nevyměňuje.
Aby zlato mělo hodnotu, tak je třeba, aby zlato bylo potřeba na cestě k BiS itemům. Craft a Mystik prostě musí být součást end-game. Vzhledem k tomu, že Mystik může měnit jeden affix, tak by to mělo bejt použitelný, protože najít item s perfekt rollama je skoro nemožný. Pak jsou tady ještě gemy, na ty je třeba zlato, akorát, že spousta lidí je bude mít nasyslený z AH. Možná by mohli přidat gamble, i když ten tam už vlastně je a říkají mu crafting lol…
"plechito
osobne si myslim ze ked sa zvysi lvl jedine co bude mat cenu su tie goldy, itemy stratia svoj vyznam ked budu lepsie, gemy taktisto vylepsia ale zlato ostane…na novom dataci mozno bude mozne predavat craftene veci…a ak nie tak budes si craftit sam, kazdy kto hral D2 a chcel zarobit, craftil ako zavislak lebo najvacsiu hodnotu mal perfeknty craft.. "
taky sbírám goldy a snažím se prodat něco na AH, dokud to jde. Ostatně perfektní craft je top už teď. Zda-li se s ním bude dát obchodovat po datadisku, těžko říct, teď jsou top věci account bounded. AH využívám jenom proto, že šance na drop skutečně použitelného lootu je mizivá. Ale člověk si našetří a nacraftí a pokud má trpělivost dostane to nejlepší. Když už to nepadá přijde mi to jako ta nejlepší cesta.
Pokud bude loot opravdu "smart" jak Blizz tvrdí, JAKÁKOLIV forma obchodu je mi vcelku u prd…, a názory, že to zničí hru v partě se mi zdají zcestné, kdykoli hraju v partě téměř se nesetkávám s tím, že by chtěl něco někdo prodat nebo koupit, málokdy se stane, že by někdo něco nabízel a i tak se dobře bavíme. Takže myslím že na sociální aspekt hry by to nemělo mít vliv. Prostě private loot, private progres, jen zábava v partě, sdílení zážitků , ukázat co mi padlo apod. obchod v D3 je pro mě naprosto zbytečný a pokud někdo potřebuje nakupovat od třetí strany, prosím…zkazí si hru a bude brečet – jeho věc.
osobne si myslim ze ked sa zvysi lvl jedine co bude mat cenu su tie goldy, itemy stratia svoj vyznam ked budu lepsie, gemy taktisto vylepsia ale zlato ostane…na novom dataci mozno bude mozne predavat craftene veci…a ak nie tak budes si craftit sam, kazdy kto hral D2 a chcel zarobit, craftil ako zavislak lebo najvacsiu hodnotu mal perfeknty craft.. ak sa na tom dataci nebude dat predat craft tak sa najde iny sposob, napr cez d2jsp sa bude dat urcite nejaky sposob ako zmenit goldy na nieco co budu potrebovat…co z toho ked nakupis kopec gemov ktore na dataci budu padat kadetade z mobov…jedine co by som spravil keby som mal vela goldov tak predavam vsetko na jsp a potom na dataci si budem moct kupit co budem chciet
ja si myslim, ze je to problem tych ludi co si zaobstarali desiatky alebo dokonca stovky miliard zlatakov ako ich minu pretoze normalnym hranim tolko v zivote nikdy nemaju sancu nahrat. kto hra hru normalne sa maximalne dostane tak k stovkam milionov. Flipperi z AH budu mat tiez problem co s tolkymi peniazmi. Jedine rozumne je teraz asi vsetko investovat do gemov. V datadisku budu lepsie veci takze mi pride akakolvek investicia do gearu uz teraz zbytocna pokial ste niekde s gearom uz teraz v top vybave. Zlepsenia su uz iba kozmeticke a ceny za ne astronomicke. Ani v craftingu sa uz neda velmi kde posunut. Najrozumnejsie ked uz goldy minat tak do gemov.
Jj, hlavně aby to bylo vyvážené, takový cyclone strike na CM wizovi by byl celkem vtipný…
Moredecay: No, nebo tam bude jenom cooldown.
Moredecay: Napr. tak ako to bolo v D1, budes mat item na ktorom bude dajme tomu 10xteleport, ktory ked minies tak si ho opravou u merchanta zase doplnis 😉
Moredecay: pkné a výstižné
Goldy majú svoju hodnotu, na tom sa stále nič nemení, len ľudia čo svojím, neuváženým myslením a kradnutím dospeli k miliardam považujú goldy za bezcenné, vyplakávajú (som nevedel že D3 je o zbieraní goldov) ja som myslel, že je to hra o zabíjaní hord príšer a užívaní si zábavy, aj keď som študoval krabicu nikde nebolo napísané gold collector. Hold treba hrať hru a nie spôsob ako s tým vyj…….., potom nebude uvažovať nad takými to pič….. proste blizz sa vracia ku klasike a nie modernej utópii,nezmyselného pachtenia sa za naj gearom a miliardami goldov a zarábaní na hre.
Mno to by ma fakt zaujímalo, ako to s tými skillmy iných class na itemoch chcú urobiť – vzhľadom na to, že každá classa má vlastný resource. Čo, akože to načo wizz potreboval arcane power, tak to monk začaruje so spiritom, alebo ešte lepšie DH s discipline resp. hatred??? Ja by som súčasnú situáciu Blizzardu a ich vyjadreniami v poslednom čase zhodnotil slovami československého klasika z dôb dávno minulých:
"Súdruzi a súdruzi! Rúznyma uznesnenjáma sme sa dostali tak ďaleko, že ani sami nevíme, de sme!"
Psychotoxic – Blizzard rikal, blizzard nerikal……. Proste to tak bude. Na co ti od 18. 3. 2014 bude hromana goldu? NA NIC. Za ne si uz nic nekoupis. Mozna jen par Gcek na craft gemu a gearu + ty opravy.
To hej goldy sa stanu takmer bezcenne, pretoze naco bude niekomu nikolko miliard? ved to neminie aj keby chcel.
R1k0: Takže goldy, nulovou váhu jo. Videl si vubec v jakým stavu jsou goldy?
Z dropu nekoupíš ABSOLUTNE NIC, a blizzard na začiatku hovoril že chcu aby peniaze padnuté z mobov mali vačšiu váhu, ako v D2.
Čo máme teraz? Stovky milionov goldov za ktoré sa predávaju veci, z dropu ich ale nikdy nenazbieraš.
O hodnote goldov hovorí aj to za koľko predávaju 100 milionov goldov.
Ano stashka a Gcka ti zustanou ale je nekde psano ze je musis pouzit na new postavu? NE. Muzes klidne hrat selffound. Me pride, ze lidi uz nevedej co do hry dat tak uz si roupama zacinaji vymejslet takovyhle pi****ny.
Jinak k tomu zruseni AH: ma to sve plus i minus:
plus – konecne se zacnou farmit acty a ne AHcko + blizz uznal ze loot v D3 je opravdu katastrofa
minus – goldy budou mit nulovou vahu (snad jen pro artisany + repair)
Tady jde asi o to, že když si založíš novou postavu, zůstává ti všechno, co sis našetřil včetně itemů, gemů apod. Říkám, dá se to vyřešit rozjetím postav na jiném serveru, kde se to tváří, jako by byl člověk v Diablu úplně poprvé, takhle může mít člověk nový challange, aniž by mazal postavy apod., nový char samozřejmě nic neřeší.
Smazat všechny postavy na accountu mi přijde jako totální hovadina, obzvlášť s přísliben nekonečného paragonu, proto naopak spousta lidí (včetně mě :-)) honí expy, aby při vydání datadisku měli co nejvyšší paragon. Ono totiž přerozdělení bodů zřejmě částečně nerfne vašeho maina. 😉
Prece kdyz chcu zacit od zacatku tak si udelam new char. OMG ceho se budu muset jeste dozit.
accounty*
Uz vidim jak lidi "dobrovolne" wipuji svoje aacounty 😀
PipoPD – Však dobrovolně si můžeš smazat všechny své postavy kdykoliv, ne? 🙂
Tak si dáš ladder a hned budeš mít reset. A pak klidně znova a znova a znova…
R1ko – Ja som to myslel, že ten reset by bol na bázy dobrovoľnosti.
Fight – neco na zpusob enigmy atp. z D2, jen tady to nebudou runovy slova, ale nejspis na itemech…
Resetovat postavy? Ty nejses normalni. Proc by to mely delat? Vis co lidem zabralo casu nez sehnali ten gear co maji na sobe, kolik uz toho maji pripravenyho na RoS nebo kolik do ty hry vrazili real money? Jako nezazil jsem aby se tohle nekde stalo. Ten kdo se snazil tak holt bude mit v RoS trochu vyhodu lepsiho gearu, ten kdo to zacne hrat tyden pred vydanim datace bude mit holt smulu.
"V datadisku budou kouzla některých postav i na jiných, což by mohlo ublížit rozmanitosti postav, Monk Cyclone, Barbar Whirlwind atp."
Může mi někdo vysvětlit tuto větu?
HMTD – tak zas chodit s movemet speed 250% by tiez nebolo s kostolnym poriadkom.
neobmedzene by mali byt len staty ala sila, dexterita, vitalita a inteligencia.
Ať ty spely narvou do předmětů, napčíklad nasadím si legendární helmici pojmenovanou třeba po nějakém bosovi a získám v možnosti výběru spelů jeden navíc, dle toho o jaký předmět šlo, stále budu mít na skilbaru stejně spelů jen budu mít o možnost navíc, ovšem často za cenu toho že budu mít předmět bez jednoho statu. Rozdělování statů je super, ale jsem pro omezení, aby se v určité fázi postavy vyrovnali. Zní to hezky říci že člověk bude moci expit do nekonečna a rozdělovat si body, jenže pak se asi nevyhnou tomu že jeden hráč si bude stěžovat na to jak je to lehké, a děti naopak budou brečet proč se svým paragonem 30 který mají z důvodu, že Diablo hrají společně s Minecraftem, nedojdou do konce.
James – a preco nejdu dat aj minuska?
No inak tie lagy ma uz pekne vytacaju, ved sa neda ani poriadne hrat. Co im vyhorela serverovna?
Od této chvíle se dají komentáře hodnotit (viz odkaz +0 či +1) tak jako tomu bylo dříve. Nejlépe hodnocený komentář bude uveden v komentářích na nejvyšší pozici. Takový komentář musí mít minimálně 3 hlasy. Po přejetí kurzorem nad číslo se objeví seznam uživatelů, kteří komentář ohodnotili.
Pro hodnocení komentářů musíte být přihlášeni, jinak se váš hlas nepočítá. Vlastní komentář se nedá hodnotit.
Stačí jít na jiný server, já už to udělal před 1.0.8., pak jsem se vrátil. Mám rozjeté všechny postavy na American serveru a aktuálně asi 30k goldů 🙂
PipoPD: To by mě taky zajímalo, protože za ty 2 roky hraní mají lidi hromady goldů a dobrých itemů. Třeba pro takové hráče, kteří mají plnou bednu marquise gemů a miliardy goldů asi datadisk moc velká motivace nebude. Jde o to, že hráči, kteří se díky RMAH napakovali budou hrozně ve výhodě i v RoS a to i kdyby tam zvedli drop goldů, snížili ceny craftu gemů atd. I když je pravda, že tentokrát už se hra nebude točit kolem AH, člověk nebude muset řešit nějakou ekonomiku a nebude ovlivněný lidmi, kteří na hře vydělávají.
Mňa by skôr zaujímalo, či bude pri datadisku možnosť reštartovať, celú game od znova. žiadny jeweler blacksmith. žiadne achievementy. keď už dajú preč, RAHM tak nech je tu možnosť začať od znova.
ja keď tu čítam príspevky tak mám pocit že sem nezapadnem, lebo mne sa vždy páči presne to čo drvivej väčšine nie 🙂 Ja myslím že by bolo zábavné mať napríklad na sorcke soul harvest od WD. to by bol boost 🙂 len to musia nejako obmedziť kedže sa nepridávajú body do skillov a automaticky je kazdý skill maxnutý. predstavil by som si to tak že by skill z predmetu musel byť v slote a počet slotov by zostal obmedzený aby hráč zároveň stratil možnosť využívať jeden skill z jeho buildu.
Barbar z teleportom – viem si predstaviť ten šok pre DH pri PvP keby naraz barb teleportoval k nemu a tresol mu sekerou po hlave 🙂
len by práve tieto itemy mali byť vzácne a veľmi málo dropovať.
Jestli jsem to dobře pochopil, tak jediné omezení na rozdělenáí statů bude vyplývat z toho, že progres bude na přeskáčku, z čehož by logicky vyplývalo, že pokud budu mít PL 160, až vyjde datáč, pak bych měl například do core statů přidělit pouze každý čtvrtý stat, podobně s adventure staty apod.
Taky by mě zajímalo jestli zůstane cap na movement speed (logicky by měl), čímž ovšem dávat body do tohohle statu třeba nemá smysl, protože je na většině BIS itemů(těžko říct co se změní). Takže možná pár bodíků do Picku up radius, ať nezabírá místo v affixech a nazdar, zbytek MF/GF.
Na ten offense, deffense jsem taky zvědavej; když k tomu nic moc neřekli, nechápu jak můžou chtít ať se k tomu vyjadřujem, no prostě blizz.
Stejně se na ten datadisk těším, jen doufám že ho moc nezmastí…
no som zvedavy ako sa s tym popasuju…. momentalne sa im moc nedari, posledne obdobie lagov prerastlo az do fazy ked nie je mozne zalozit uz ani hru… a zrovna ked mam cas 😀
SoulCrusher: Vzhledem k tomu, že tam budou 70+ lvl itemy a všechny legendárky se budou rollovat na všech item levelech, tak by staty HF ringu měly být vyšší.
by ma zaujimalo ci aj v datadisku zostane Hellfire ring najlepsim co sa tyka boostu na exp a ci ho nejako vylepsia s ohladom na gear v RoS. Takisto by ma zaujimalo ci chystaju aj nejake zmeny pripadne doplnenie pre uber bossov o nove lokacie a bossov 🙂 Snad ich odtial neodstrania ked pridaju ten nekonecny dungeon. Bolo by dobre keby urobili co najviac zabaviek pre hracov na end-game hru… 🙂
všichni mluví o všem, všichni navrhujou všechno ale realita je taková, že než se něco změní tak umřu. Zachvíli to bude čtvrt rok od vydání infa o datadisku a pořád jenom odpovídají na ty nejstupidnější dotazy s výzvou ke "komunitě" o spolupráci ale nakonec si to stejně udělaj jak chtějí – akorát lepí pusu medem. Chtěl jsem si datáč koupit, ale tohle je na mě moc asi se na to vybodnu.
NE! Jen to ne. To je jako když jsem viděl ty videa na netu, když měl necromancer teleport. S tímhle ať jdou do hajzlu. Žádný kouzla pro všechny.
Proboha jen ne skilly na itemech. Jestli sem něco nenáviděl na Diablu 2, tak teleport v brnění ap. hovadiny. Pak to tu jedinečnost postav právě že zabijí. Co se týče paragon systému, tak tam taky o nějaké jedinečnosti pochybuju, když bude možnost mít všechno na max (na PL 800). Navíc pokud odstraní stat a MF/GF bonusy za současné pl, tak ve výsledku postava na pl100 si v RoS akorát tak naboostuje zpátky ten mf/gf na 300%, akorát na ty staty jí už nezbyde, takže si to přiznejme, lehký nerf. Blizzgnam style. 😀
Ty paragon body bych urco nejak omezil. Ale chtel bych mit pri kazdem paragonu do PL 800 MOZNOST si SVOBODNE dat bod kam CHCI JA A NE BLIZZ. Pak jak PL 801 a vis bude davat jen do core me pride blbost. Predstavte si postavu s PL 10000 (vim ze to je nerealny ale nejakej cinan to jiste udela :.D) to uz me pripada trochu OP boost. Jako klidne at maji PL 200, 500, 1000 nebo 999 999 999 999 999 ale proc proste nedat cap na core staty. Jinak na ostatni zmeny se tesim jak malej kluk 😀