Necromancer – přehled dovedností

Velká část se těší na nekromancera. Neměli jste možnost jej vidět v akci? Zajímá vás popis kouzel přeložený do češtiny?

Primární

  • Bone Spikes
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 24 Essence.
    • Vyvolá ze země kostěné hroty. Udělují 150 % poškození zbraně za sekundu.
    • Runy
      • Sudden Impact (Physical)
        • Bone Spikes omráčí nepřítele na 1 sekundu.
      • Path of Bones (Physical)
        • Vyvolá čáru hrotů.
        • Základní poškození uděluje 100 % poškození zbraně. Poškození se navyšuje se vzdáleností až o dalších 100 %.
      • Bone Pillars (Poison)
        • Vyvolá obrovský hrot, který poškodí hlavní cíl a dva poblíž stojící cíle za 150 % poškození zbraně.
      • Frost Spikes (Cold)
        • Zanechá za sebou ledovou plochu, která zpomaluje nepřátele o 60 % po dobou 2 sekund.
      • Blood Spikes (Physical)
        • Nepřátelé po dobu 2 sekund krvácí za 50 % poškození zbraně a nekromantovi se obnovuje 0,5 % celkových HP.
  • Siphon Blood
    • Fyzické poškození.
    • Generuje 15 Essence pokaždé, když je uděleno poškození.
    • Vysaje krev z cíle a udělí 300 % poškození zbraně.
    • Siphon Blood léčí nekromanta za 2 % celkových HP za každou sekundu, kdy je kouzlo „channeled“.
    • Runy
      • Suppress (Cold)
        • Nepřátelé jsou zpomaleni o 75 %.
      • Purity of Essence (Physical)
        • Generuje 20 Essence v případě, že máte plno života.
      • Drain Life (Physical)
        • Obnovuje 6 % celkových HP, ale negeneruje Essence.
      • Power Shift (Poison)
        • Poškození je navýšeno o 10 % za každou sekundu, kdy je uděleno poškození. Maximálně má 10 stacků.
      • Blood Sucker (Physical)
        • Během kouzlení přitáhne všechny Health Globes.
  • Grim Scythe
    • Fyzické poškození.
    • Generuje 15 Essence za každého zasaženého nepřítele.
    • Uděluje 150 % poškození zbraně.
    • Runy
      • Blood Scythe (Physical)
        • Vyléčí 1% celkových HP za každého zasaženého nepřítele.
      • Execution (Physical)
        • U nepřátel s méně než 20 % HP existuje 5% šance, že budou dekapitováni a instantně zabiti.
      • Frost Scythe (Cold)
        • Za každého zasaženého nepřítele se zvýší rychlost vašich útoků na 5 sekund o 1 %.
      • Dual Scythes (Physical)
        • Vyvolá dvě kosy, udělují 150 % poškození zbraně.
        • Zasažené nepřátele srazí k sobě.
      • Cursed Scythe (Poison)
        • Nepřátelé zasažení mají 15% šanci, že budou očarování náhodnou Curse.

Sekundární

  • Death Nova
    • Jedové poškození.
    • Stojí 20 Essence.
    • Vyvolá Novu, která uděluje 350 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 25 yardů.
    • Runy
      • Tendril Nova (Physical)
        • Vyléčí 1% HP za každý zasažený cíl.
        • Poškození je sníženo na 225 % poškození zbraně.
      • Bone Nova (Physical)
        • Uděluje 475 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 12 yardů.
      • Blood Nova (Physical)
        • Nekromant obětuje 10 % HP, vyvolá Blood Nova, která uděluje 450 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 25 yardů.
      • Blight (Poison)
        • Zanechá za sebou jedový výpar, který zpomaluje nepřátele o 60 %, a po dobu 1 sekundy udělují o 15 % nižší poškození.
      • Unstable Compound (Poison)
        • Každé zakouzlení zvyšuje dosah Novy o 5 yardů, maximálně 2x.
  • Bone Spear
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 20 Essence.
    • Vyvolá kostěný projektil, který prochází skrz zasažené nepřátele.
    • Každý zasažený nepřítel obdrží 450 % poškození zbraně.
    • Runy
      • Crystallization (Cold)
        • Každý zasažený nepřítel má sníženou rychlost útoku o 20 %.
        • Nekromantova rychlost útoku je zvýšena o 3 % na dobu 10 sekund. Maximálně má 10 stacků.
      • Shatter (Physical)
        • Po zasažení prvního nepřítele projektil vybuchne. Uděluje 450 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 15 yardů.
      • Blighted Marrow (Poison)
        • Poškození je zvýšeno o 15 % za každého nepřítele, kterým Bone Spear projde.
      • Blood Spear (Physical)
        • Bone Spear se změní na Blood Spear. Uděluje 518 poškození zbraně za cenu 10 % HP.
      • Teeth (Physical)
        • Vyvolá 5 zubů ostrých jako žiletka. Uděluje 300 % poškození zbraně.
  • Skeleton Mage
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 40 Essence.
    • Vyvolá skeleťáka, který uděluje 400 % poškození zbraně každým útokem.
    • Skeleťák je vyvolán na 6 sekund.
    • Runy
      • Gift of Death (Physical)
        • Když vyvolaný kosťák exspiruje, nebo zemře, zanechá mrtvolku.
      • Singularity (Physical)
        • Spotřebuje veškerou Essence a vyvolá velmi silného miniona. Poškození je navýšeno o 3 % za každý bod spotřebované Essence.
      • Life Support (Physical)
        • Vyvolání skeletona stojí 10 % HP. Kostěj vydrží o 2 sekundy déle.
      • Contamination (Poison)
        • Vyvolá kontaminovaného mága, který má kolem sebe auru udělující 175 % poškození zbraně po dobu vyvolání.
      • Skeleton Archer (Cold)
        • Vyvolá kostěného lučištníka. Uděluje 400 % poškození zbraně.
        • Vyvolaní lučištníci zvyšují nekromantovu rychlost útoků o 3 % na 5 sekund pokaždé, když udělí poškození. Maximálně má 10 stacků.

Krev a kosti

  • Bone Armor
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 10 Essence.
    • Cooldown 10 sekund.
    • Vytrhá kosti z nepřátel, udělí 150 % poškození zbraně a vytvoří kostěné brnění, které redukuje příchozí poškození o 3 % za každého zasaženého nepřítele.
      • Příklad: Kouzlem zasáhnete 2 nepřítele, redukce bude 6 %. Zasáhnete 5 nepřátel, redukce bude 15 %. Zasáhnete 10 nepřátel, redukce bude 30 %.
    • Runy
      • [Placeholder] Increased Damage (Physical)
        • Poškození je zvýšeno o 200 %.
      • [Placeholder] Immunity (Physical)
        • Brnění na 5 sekund absorbuje veškeré příchozí poškození, navíc poskytuje imunitu na veškeré efekty omezující pohyb (Crowd Control).
      • Dislocation (Physical)
        • Zasažení nepřátelé jsou omráčeni na 2 sekundy.
      • Thy Flesh Sustained (Physical)
        • Stojí 20 % HP.
        • Zvyšuje Life per Hit o 10 % za každého zasaženého nepřítele.
      • Reap of Anguish (Physical)
        • Bone Armor zvyšuje rychlost pohybu o 1 % za každého zasaženého nepřítele.
  • Bone Spirit
    • Fyzické poškození.
    • Vyvolá kostěného ducha. Udělí 4 000 % poškození zbraně při zásahu.
    • Každých 15 sekund dostanete jeden charge. Maximum jsou 3 charge.
    • Recharge time se snižuje o 1 sekundu za každou zkonzumovanou mrtvolku.
    • Runy
      • Possession (Physical)
        • Bone Spirit ovládne zasaženého nepřítele na 10 sekund (nepřítel bude bojovat po vašem boku). Stojí 10 % HP.
      • Panic Attack (Poison)
        • Když duch vybouchne, nepřátelé v okolí 10 yardů dostanou strach (fear).
      • Poltergeist (Cold)
        • Zvyšuje počet charge na 4.
      • Unfinished Business (Cold)
        • Bone Spirit po výbuchu udělí 1 250 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 10 yardů.
      • Astral Projection (Cold)
        • Poškození ducha je zvýšeno o 15 % za každého nepřítele, kterým projdou.
  • Blood Rush
    • Fyzické poškození.
    • Cooldown 5 sekund.
    • Stojí 5 % HP.
    • Rozloží nekromanta a objeví se o 50 yardů dále.
    • Runy
      • Transfusion (Physical)
        • Vyléčí 5 % HP za každého nepřítele, kterým nekromant projde.
      • Hemostasis (Physical)
        • Blood Rush stojí 0 HP.
      • Metabolism (Physical)
        • Blood Rush má 2 charge, stojí Stojí 10 % HP.
      • Potency (Physical)
        • 2 sekundy po dokončení kouzle je armor zvýšen o 100 %.
      • Molting (Physical)
        • V místě, kde se nekromant nacházel, zůstane mrtvolka.
  • Simulacrum
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 50 % HP.
    • Cooldown 120 sekund.
    • Vytvoří Simulacrum, které duplikuje vaše kouzla. Trvá 15 sekund.
    • Runy
      • Reservoir (Physical)
        • Maximální Essence je zvýšeno o 100 %, když je Simulacrum aktivní.
      • Cursed Form (Physical)
        • Když je Simulacrum aktivní, Curse dovednosti aplikují všechny tři curse.
      • [Placeholder] Blood Debt (Physical)
        • Kouzla, která stojí život, užírají o 75 % méně HP, když je Simulacrum aktivní.
      • Blood and Bone (Physical)
        • Vytvoří navíc kostěné Simulacrum (Simulacrum of Bone), délka trvání je snížena na 15 sekund.
      • Self Sacrifice (Physical)
        • Když je Simulacrum aktivní a vy byste obdrželi fatální poškození, nezemřete. Místo vás zemře Simulacrum a Nekromantovy životy jsou obnoveny do plna.

Oživování

  • Land of the Dead
    • Cooldown 120 sekund.
    • Dovednosti, které využívají mrtvolky, mohou hráči využívat dle své vůle po dobu 5 sekund.
    • Runy
      • Invigoration (Physical)
        • Kouzla stojí 0 Essence, pokud je Land of Dead aktivní.
      • Frozen Lands (Cold)
        • Nepřátelé zachycení v Land of the Dead jsou pravidelně zamrazováni.
      • Plaguelands (Poison)
        • Land of Dead po dobu trvání uděluje 5 000 % poškození zbraně.
      • Land of Plenty (Physical)
        • Pokud je Land of Dead aktivní a zabijete nepřítele, obnoví se vám 2 % HP.
      • Shallow Graves (Physical)
        • Za každých zabitých 10 nepřátel je prodlouženo trvání Land of Dead o jednu sekundu. Maximálně může být prodlouženo o 2 sekundy.
  • Command Skeletons
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 50 Essence (Aktivní část kouzla).
    • Aktivní část kouzla: Přikažte svým kostlivcům na co útočit. Jejich poškození je zvýšeno o 50 % na 5 sekund.
    • Pasivní část kouzla: Každé dvě sekundy vyvolá kostlivce. Maximum je 7 kostlivců. Skeleťáci udělují každým útokem o 50 % větší poškození.
    • Runy
      • Enforcer (Physical)
        • Aktviní část kouzla stojí 25 Essence.
      • Dark Mending (Physical)
        • Aktivní část kouzla: Kostlivci každým útokem léčí za 0,5 jejich HP.
      • Freezing Grasp (Cold)
        • Aktivní část kouzla: Cíl zamražen (Frozen) na 3 sekundy.
      • Kill Command (Poison)
        • Aktivní část kouzla: Kostlivcům je dán příkaz vybouchnout. Udělí 80 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 15 yardů.
      • Frenzy (Physical)
        • Aktivní část kouzla: Kostlivci přejdou do šílenství (Frenzy) a jejich rychlost útoků je zvýšena o 25 %.
  • Command Golem
    • Jedové poškození.
    • Cooldown 60 sekund.
    • Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku se golem rozloží v 5 mrtvolek.
    • Pasivní část kouzla: Vyvolá Golema z masa (Flesh Golem). Golem uděluje 450 % poškození zbraně.
    • Runy
      • Bone Golem (Physical)
        • Aktivní část kouzla: Z golema se stane kostěné tornádo, které přenese všechny poblíž stojící nepřátele do cílové lokace. Tam jsou přivázáni k zemi (rooted) na 2 sekundy.
      • Blood Golem (Physical)
        • Aktivní část kouzla: Golem se obětuje a nekromantovi je obnoveno 25 % zdraví. Zároveň je automaticky vyvolán nový golem. Během jeho zrození poškozuje nepřátele za 450 % poškození zbraně.
      • Flesh Consuming Golem (Poison)
        • Aktivní část kouzla: Golem požere mrtvolky v dané oblasti. Za každou zkonzumovanou mrtvolu je jeho poškození zvýšeno o 30 %.
      • Decay Golem (Poison)
        • Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku se golem rozloží v 8 mrtvolek.
      • Ice Golem (Cold)
        • Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku jsou nepřátelé na 3 sekundy zamraženi. Tito nepřátelé mají na 10 sekund o 10 % zvýšenou šanci, že obdrží kritické poškození.
  • Army of the Dead
    • Cooldown 120 sekund.
    • Vyvolá obrovskou armádu kostlivců, která zaútočí na cílovou lokaci a udělí 3 000 % poškození zbraně 15 yardovém rádiu.
    • Runy
      • Catatonic Grasp (Poison)
        • Ze země vyrostou ruce, které znehybní nepřátele na 5 sekund.
      • Frozen Army (Cold)
        • Vyvolá obrovskou armádu kostlivců, která zaútočí na cílovou lokaci a udělí 3 600 % poškození zbraně v přímé čáře.
      • Unconventional Warfare (Physical)
        • Kostlivci útočí zcela náhodně po dobu 4 sekund.
      • [Placeholder] Death Valley (Physical)
        • Kostlivci sráží nepřátele do centra kruhu.
      • Dead Storm (Physical)
        • Vyvolá mrtvé, kteří obestoupí nekromanta a udělují 2 000  % poškození zbraně během 5 sekund.

Prokletí

  • Decrepify
    • Stojí 50 Essence.
    • Fyzické poškození.
    • Ochromující prokletí, které na 30 sekund snižuje rychlost pohybu nepřátel o 75 % a snižuje jejich poškození o 20 %.
    • Runy
      • Opportunist (Physical)
        • Za každého prokletého nepřítele získáte 3% zvýšení rychlosti pohybu.
      • Borrowed Time (Physical)
        • Za každého prokletého nepřítele získáte 1% snížení cooldownů.
      • Wither (Physical)
        • Snížení poškození je navýšeno na 30 %. Snížení rychlosti pohybu je z prokletí odebráno.
      • Dizzying Curse (Physical)
        • Prokletí nepřátelé mají 10% šanci, že budou po zásahu omráčeni na 2 sekundy.
      • Enfeeblement (Physical)
        • Prvních pět sekund je snížení pohybu větší.
  • Frailty
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 10 Essence.
    • Ochromující prokletí, které zabije nepřátele s míň než 15 % HP. Trvá 30 sekund.
    • Runy
      • [Placeholder] Essence Return (Physical)
        • Zabití nepřítele obnoví 2 Essence.
      • Volatile Death (Physical)
        • Prokletí nepřátelé po smrti explodují za 100 poškození zbraně.
      • Scent of Blood (Physical)
        • Prokletí nepřátelé dostávají od vašich minionů o 15 % větší poškození.
      • Aura of Frailty (Physical)
        • Prokletí se stane aurou, která prokleje nepřátele v dosahu 15 yardů.
        • Dosah se prodlužuje o 50 % vašeho Gold Pickup radiu.
      • Early Grave (Physical)
        • Ochromující prokletí, které zabije nepřáte s míň než 18 % HP. Stojí 10 % HP.
  • Leech
    • Fyzické poškození.
    • Stojí 10 Essence.
    • Prokleje danou oblast. Prokletí nepřátelé, kteří jsou zasaženi, obnoví útočníkovi 1 % HP. Trvá 30 sekund.
    • Runy
      • Transmittable (Physical)
        • Nepřátelé, kteří zemřou a budou tímto kouzlem prokleti, rozšíří prokletí na nejbližší neprokletý cíl.
      • Sanguine End (Physical)
        • Pokud prokletý nepřítel umře, nekromantovi se vyléčí zdraví za 200 % Life per Kill.
      • Cursed Ground (Physical)
        • Prokleje zemi, nepřátelé stojící v této oblasti vyléčí nekromantovi 0,5 % HP za každou sekundu strávené v prokleté oblasti.
      • Blood Flask (Physical)
        • Nepřátelé, kteří zemřou a budou tímto kouzlem prokleti, sníží cooldown nekromantovy flasky se životy o 1 sekundu.
      • Osmosis (Physical)
        • Každý prokletý nepřítel zvyšuje Nekromantův Life Regeneration o 751.

Mrtvoly

  • Corpse Explosion
    • Fyzické poškození.
    • Nekromant zacílí oblast a mrtvolky v dosahu 11 yardů vybouchnou. Výbuch udělí 150 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 20 yardů.
    • Runy
      • Final Embrace (Physical)
        • Mrtvolky se samy přesunou k nejbližším nepřátelům a teprve potom explodují.
        • Corpse Explosion stojí 3 % HP za každou mrtvolku.
      • Close Quarters (Poison)
        • Vybouchnou mrtvolky blízko nekromanta, udělují 200 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 20 yardů.
      • Bloody Mess (Physical)
        • Rádius výbuch je zvýšen na 25 yardů.
      • Dead Cold (Cold)
        • Všichni nepřátelé zasažení výbuchem jsou zmraženi na 2 sekundy.
      • Shrapnel (Poison)
        • Vybouchnou všechny mrtvolky ve výseči před nekromantem.
  • Corpse Lance
    • Fyzické poškození.
    • Nekromant zacílí nepřítele a z mrtvolek kolem něho vystřelí projektily. Ty udělují 750 % poškození zbraně.
    • Runy
      • Brittle Touch (Cold)
        • Každým zásahem Corpse Lance se nepřátelům zvedá šance o 5 %, že budou kriticky poškozeni.
      • Blood Lance (Physical)
        • Od nekromanta vyletí další projektil, který uděluje 250 % poškození zbraně. Stojí 5 % HP.
      • Visceral Impact (Physical)
        • Omráčí nepřítele na 3 sekundy.
      • Shredding Splinters (Poison)
        • Každý projektil na 10 sekund zpomaluje cíl o 10 % a snižuje jeho poškození o 6 %. Stackuje se 5x.
      • Ricochet (Physical)
        • Corpse Lance má 20% šanci na odražení na další cíl.
  • Devour
    • Fyzické poškození.
    • Nekromant pozře mrtvoly v dosahu 60 yardů a tím si obnoví 10 Essence za každou mrtvolku.
    • Runy
      • Ruthless (Physical)
        • Nekromant pozře navíc miniony, za každého obnoví 10 Essence.
      • Voracious (Physical)
        • Snižuje na příštích 5 sekund cenu kouzel o 2 % za každou pozřenou mrtvolu.
      • Devouring Aura (Physical)
        • Devour se stane aurou, která pozře všechny mrtvolky v dosahu 15 yardů, za každou obnoví 11 Essence.
        • Dosah se prodlužuje o 50 % vašeho Gold Pickup radiu.
      • Satiated (Physical)
        • Zvyšuje počet HP o 2 % na 2 sekundy za každou pozřenou mrtvolku.
      • Cannibalize (Physical)
        • Každá pozřená mrtvolka navíc obnoví 3 % HP.
  • Revive
    • Fyzické poškození.
    • Nekromant zacílí plochu a oživí až 10 mrtvolek v dosahu 20 yardů.
    • Mrtvolky jsou živé 15 sekund.
    • Runy
      • Oblation (Physical)
        • Zvyšuje poškození oživených mrtvolek o 20 %, Revive stojí 3 % HP.
      • Personal Army (Physical)
        • Příchozí poškození je sníženo o 1 % za každou oživenou mrtvolku.
      • Recklessness (Cold)
        • Oživené mrtvolky udělují 150 % poškození zbraně.
        • Mrtvolky jsou živé 6 sekund.
      • [Placeholder] Horrific Return (Poison)
        • Když oživíte mrtvolku, nepřátelé v dosahu 20 yardů dostanou na 3 sekundy strach (fear).
      • Purgatory (Physical)
        • Minioni po smrti zanechají znovu použitelnou mrtvolku.

Pasivní dovednosti

  • Fueled by Death
    • Zkonzumování mrtvolky zvýší rychlost pohybu o 3 % na 5 sekund.
  • Life from Death
    • Zkonzumování mrtvolky má 20% šanci na vyvolání Health Globe.
  • Stand Alone
    • Zvyšuje Armor o 100 %, s každým vyvolaným minionem se snižuje o 10 %.
  • Bone Prison
    • Bone Spear, Bone Spikes a Bone Spirit mají 10% šanci, že uvězní nepřítele v Bone Prison na 3 sekundy.
  • Commander of the Dead
    • Command Skeletons stojí o 30 % méně Essence. Cooldown Command Golem je snížen o 30 %.
  • Swift Harvesting
    • Zvyšuje rychlost útoků Bone Spikes, Siphon Blood a Grim Scythe o 15 %.
  • Aberrant Animator
    • Minioni mají 200 % vašich Thorns.
  • Eternal Torment
    • Prokletí stojí o 50 % méně Essence a trvají navěky.
  • Blood for Blood
    • Sebráním Health Globe se zruší „cena“ Blood kouzel. Stackuje se 3x.
  • Blood is Power
    • Za každých 5 % ztracených HP se snižují všechny cooldowny o 1 %.
  • Draw Life
    • Zvyšuje obnovu životů o 10 % za každého nepřítele v dosahu 20 yardů.
  • Extended Servitude
    • Zvyšuje dobu trvání Skeletal Mage a Revive o 25 %.
  • Final Service
    • Pokud byste obdrželi fatální poškození, nezemřete. Místo vás zemřou všichni minioni a nekromantovi se obnoví 10 % zdraví. 60 sekund cooldown.
  • Grisly Tribute
    • Každým zásahem miniona se nekromantovi obnoví zdraví rovné 10 % z Life on Hit.
  • Overwhelming Essence
    • Zvyšuje Essence o 40.
  • Rathma’s Shield
    • Po zakouzlení Land of the Dead, Army of the Dead a Simulacrum se na 4 sekundy stanete
      nesmrtelným.
  • Reaping
    • Pokud nosíte kosu, za každého zabitého získáte 1 % HP a Life per Kill.
  • Rigor Mortis
    • Blight dovednosti na 5 sekund zpomalují nepřátele o 30 % a snižují jejich rychlost útok o 15 %.
  • Serration
    • Bone Spikes, Bone Spear a Bone Spirit udělují o 1 % vyšší poškození za každé 2 yardy mezi nekromantem a cílem. Maximum je 15 %.

Zdroj: Battle.net

Nažhavte Excel, vymýšlejte vzorečky. Theorycrafting začíná!

4 komentáře u „Necromancer – přehled dovedností

Napsat komentář