Velká část se těší na nekromancera. Neměli jste možnost jej vidět v akci? Zajímá vás popis kouzel přeložený do češtiny?
Primární
- Bone Spikes
- Fyzické poškození.
- Stojí 24 Essence.
- Vyvolá ze země kostěné hroty. Udělují 150 % poškození zbraně za sekundu.
- Runy
- Sudden Impact (Physical)
- Bone Spikes omráčí nepřítele na 1 sekundu.
- Path of Bones (Physical)
- Vyvolá čáru hrotů.
- Základní poškození uděluje 100 % poškození zbraně. Poškození se navyšuje se vzdáleností až o dalších 100 %.
- Bone Pillars (Poison)
- Vyvolá obrovský hrot, který poškodí hlavní cíl a dva poblíž stojící cíle za 150 % poškození zbraně.
- Frost Spikes (Cold)
- Zanechá za sebou ledovou plochu, která zpomaluje nepřátele o 60 % po dobou 2 sekund.
- Blood Spikes (Physical)
- Nepřátelé po dobu 2 sekund krvácí za 50 % poškození zbraně a nekromantovi se obnovuje 0,5 % celkových HP.
- Sudden Impact (Physical)
- Siphon Blood
- Fyzické poškození.
- Generuje 15 Essence pokaždé, když je uděleno poškození.
- Vysaje krev z cíle a udělí 300 % poškození zbraně.
- Siphon Blood léčí nekromanta za 2 % celkových HP za každou sekundu, kdy je kouzlo „channeled“.
- Runy
- Suppress (Cold)
- Nepřátelé jsou zpomaleni o 75 %.
- Purity of Essence (Physical)
- Generuje 20 Essence v případě, že máte plno života.
- Drain Life (Physical)
- Obnovuje 6 % celkových HP, ale negeneruje Essence.
- Power Shift (Poison)
- Poškození je navýšeno o 10 % za každou sekundu, kdy je uděleno poškození. Maximálně má 10 stacků.
- Blood Sucker (Physical)
- Během kouzlení přitáhne všechny Health Globes.
- Suppress (Cold)
- Grim Scythe
- Fyzické poškození.
- Generuje 15 Essence za každého zasaženého nepřítele.
- Uděluje 150 % poškození zbraně.
- Runy
- Blood Scythe (Physical)
- Vyléčí 1% celkových HP za každého zasaženého nepřítele.
- Execution (Physical)
- U nepřátel s méně než 20 % HP existuje 5% šance, že budou dekapitováni a instantně zabiti.
- Frost Scythe (Cold)
- Za každého zasaženého nepřítele se zvýší rychlost vašich útoků na 5 sekund o 1 %.
- Dual Scythes (Physical)
- Vyvolá dvě kosy, udělují 150 % poškození zbraně.
- Zasažené nepřátele srazí k sobě.
- Cursed Scythe (Poison)
- Nepřátelé zasažení mají 15% šanci, že budou očarování náhodnou Curse.
- Blood Scythe (Physical)
Sekundární
- Death Nova
- Jedové poškození.
- Stojí 20 Essence.
- Vyvolá Novu, která uděluje 350 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 25 yardů.
- Runy
- Tendril Nova (Physical)
- Vyléčí 1% HP za každý zasažený cíl.
- Poškození je sníženo na 225 % poškození zbraně.
- Bone Nova (Physical)
- Uděluje 475 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 12 yardů.
- Blood Nova (Physical)
- Nekromant obětuje 10 % HP, vyvolá Blood Nova, která uděluje 450 % poškození zbraně nepřátelům v okruhu 25 yardů.
- Blight (Poison)
- Zanechá za sebou jedový výpar, který zpomaluje nepřátele o 60 %, a po dobu 1 sekundy udělují o 15 % nižší poškození.
- Unstable Compound (Poison)
- Každé zakouzlení zvyšuje dosah Novy o 5 yardů, maximálně 2x.
- Tendril Nova (Physical)
- Bone Spear
- Fyzické poškození.
- Stojí 20 Essence.
- Vyvolá kostěný projektil, který prochází skrz zasažené nepřátele.
- Každý zasažený nepřítel obdrží 450 % poškození zbraně.
- Runy
- Crystallization (Cold)
- Každý zasažený nepřítel má sníženou rychlost útoku o 20 %.
- Nekromantova rychlost útoku je zvýšena o 3 % na dobu 10 sekund. Maximálně má 10 stacků.
- Shatter (Physical)
- Po zasažení prvního nepřítele projektil vybuchne. Uděluje 450 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 15 yardů.
- Blighted Marrow (Poison)
- Poškození je zvýšeno o 15 % za každého nepřítele, kterým Bone Spear projde.
- Blood Spear (Physical)
- Bone Spear se změní na Blood Spear. Uděluje 518 poškození zbraně za cenu 10 % HP.
- Teeth (Physical)
- Vyvolá 5 zubů ostrých jako žiletka. Uděluje 300 % poškození zbraně.
- Crystallization (Cold)
- Skeleton Mage
- Fyzické poškození.
- Stojí 40 Essence.
- Vyvolá skeleťáka, který uděluje 400 % poškození zbraně každým útokem.
- Skeleťák je vyvolán na 6 sekund.
- Runy
- Gift of Death (Physical)
- Když vyvolaný kosťák exspiruje, nebo zemře, zanechá mrtvolku.
- Singularity (Physical)
- Spotřebuje veškerou Essence a vyvolá velmi silného miniona. Poškození je navýšeno o 3 % za každý bod spotřebované Essence.
- Life Support (Physical)
- Vyvolání skeletona stojí 10 % HP. Kostěj vydrží o 2 sekundy déle.
- Contamination (Poison)
- Vyvolá kontaminovaného mága, který má kolem sebe auru udělující 175 % poškození zbraně po dobu vyvolání.
- Skeleton Archer (Cold)
- Vyvolá kostěného lučištníka. Uděluje 400 % poškození zbraně.
- Vyvolaní lučištníci zvyšují nekromantovu rychlost útoků o 3 % na 5 sekund pokaždé, když udělí poškození. Maximálně má 10 stacků.
- Gift of Death (Physical)
Krev a kosti
- Bone Armor
- Fyzické poškození.
- Stojí 10 Essence.
- Cooldown 10 sekund.
- Vytrhá kosti z nepřátel, udělí 150 % poškození zbraně a vytvoří kostěné brnění, které redukuje příchozí poškození o 3 % za každého zasaženého nepřítele.
- Příklad: Kouzlem zasáhnete 2 nepřítele, redukce bude 6 %. Zasáhnete 5 nepřátel, redukce bude 15 %. Zasáhnete 10 nepřátel, redukce bude 30 %.
- Runy
- [Placeholder] Increased Damage (Physical)
- Poškození je zvýšeno o 200 %.
- [Placeholder] Immunity (Physical)
- Brnění na 5 sekund absorbuje veškeré příchozí poškození, navíc poskytuje imunitu na veškeré efekty omezující pohyb (Crowd Control).
- Dislocation (Physical)
- Zasažení nepřátelé jsou omráčeni na 2 sekundy.
- Thy Flesh Sustained (Physical)
- Stojí 20 % HP.
- Zvyšuje Life per Hit o 10 % za každého zasaženého nepřítele.
- Reap of Anguish (Physical)
- Bone Armor zvyšuje rychlost pohybu o 1 % za každého zasaženého nepřítele.
- [Placeholder] Increased Damage (Physical)
- Bone Spirit
- Fyzické poškození.
- Vyvolá kostěného ducha. Udělí 4 000 % poškození zbraně při zásahu.
- Každých 15 sekund dostanete jeden charge. Maximum jsou 3 charge.
- Recharge time se snižuje o 1 sekundu za každou zkonzumovanou mrtvolku.
- Runy
- Possession (Physical)
- Bone Spirit ovládne zasaženého nepřítele na 10 sekund (nepřítel bude bojovat po vašem boku). Stojí 10 % HP.
- Panic Attack (Poison)
- Když duch vybouchne, nepřátelé v okolí 10 yardů dostanou strach (fear).
- Poltergeist (Cold)
- Zvyšuje počet charge na 4.
- Unfinished Business (Cold)
- Bone Spirit po výbuchu udělí 1 250 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 10 yardů.
- Astral Projection (Cold)
- Poškození ducha je zvýšeno o 15 % za každého nepřítele, kterým projdou.
- Possession (Physical)
- Blood Rush
- Fyzické poškození.
- Cooldown 5 sekund.
- Stojí 5 % HP.
- Rozloží nekromanta a objeví se o 50 yardů dále.
- Runy
- Transfusion (Physical)
- Vyléčí 5 % HP za každého nepřítele, kterým nekromant projde.
- Hemostasis (Physical)
- Blood Rush stojí 0 HP.
- Metabolism (Physical)
- Blood Rush má 2 charge, stojí Stojí 10 % HP.
- Potency (Physical)
- 2 sekundy po dokončení kouzle je armor zvýšen o 100 %.
- Molting (Physical)
- V místě, kde se nekromant nacházel, zůstane mrtvolka.
- Transfusion (Physical)
- Simulacrum
- Fyzické poškození.
- Stojí 50 % HP.
- Cooldown 120 sekund.
- Vytvoří Simulacrum, které duplikuje vaše kouzla. Trvá 15 sekund.
- Runy
- Reservoir (Physical)
- Maximální Essence je zvýšeno o 100 %, když je Simulacrum aktivní.
- Cursed Form (Physical)
- Když je Simulacrum aktivní, Curse dovednosti aplikují všechny tři curse.
- [Placeholder] Blood Debt (Physical)
- Kouzla, která stojí život, užírají o 75 % méně HP, když je Simulacrum aktivní.
- Blood and Bone (Physical)
- Vytvoří navíc kostěné Simulacrum (Simulacrum of Bone), délka trvání je snížena na 15 sekund.
- Self Sacrifice (Physical)
- Když je Simulacrum aktivní a vy byste obdrželi fatální poškození, nezemřete. Místo vás zemře Simulacrum a Nekromantovy životy jsou obnoveny do plna.
- Reservoir (Physical)
Oživování
- Land of the Dead
- Cooldown 120 sekund.
- Dovednosti, které využívají mrtvolky, mohou hráči využívat dle své vůle po dobu 5 sekund.
- Runy
- Invigoration (Physical)
- Kouzla stojí 0 Essence, pokud je Land of Dead aktivní.
- Frozen Lands (Cold)
- Nepřátelé zachycení v Land of the Dead jsou pravidelně zamrazováni.
- Plaguelands (Poison)
- Land of Dead po dobu trvání uděluje 5 000 % poškození zbraně.
- Land of Plenty (Physical)
- Pokud je Land of Dead aktivní a zabijete nepřítele, obnoví se vám 2 % HP.
- Shallow Graves (Physical)
- Za každých zabitých 10 nepřátel je prodlouženo trvání Land of Dead o jednu sekundu. Maximálně může být prodlouženo o 2 sekundy.
- Invigoration (Physical)
- Command Skeletons
- Fyzické poškození.
- Stojí 50 Essence (Aktivní část kouzla).
- Aktivní část kouzla: Přikažte svým kostlivcům na co útočit. Jejich poškození je zvýšeno o 50 % na 5 sekund.
- Pasivní část kouzla: Každé dvě sekundy vyvolá kostlivce. Maximum je 7 kostlivců. Skeleťáci udělují každým útokem o 50 % větší poškození.
- Runy
- Enforcer (Physical)
- Aktviní část kouzla stojí 25 Essence.
- Dark Mending (Physical)
- Aktivní část kouzla: Kostlivci každým útokem léčí za 0,5 jejich HP.
- Freezing Grasp (Cold)
- Aktivní část kouzla: Cíl zamražen (Frozen) na 3 sekundy.
- Kill Command (Poison)
- Aktivní část kouzla: Kostlivcům je dán příkaz vybouchnout. Udělí 80 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 15 yardů.
- Frenzy (Physical)
- Aktivní část kouzla: Kostlivci přejdou do šílenství (Frenzy) a jejich rychlost útoků je zvýšena o 25 %.
- Enforcer (Physical)
- Command Golem
- Jedové poškození.
- Cooldown 60 sekund.
- Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku se golem rozloží v 5 mrtvolek.
- Pasivní část kouzla: Vyvolá Golema z masa (Flesh Golem). Golem uděluje 450 % poškození zbraně.
- Runy
- Bone Golem (Physical)
- Aktivní část kouzla: Z golema se stane kostěné tornádo, které přenese všechny poblíž stojící nepřátele do cílové lokace. Tam jsou přivázáni k zemi (rooted) na 2 sekundy.
- Blood Golem (Physical)
- Aktivní část kouzla: Golem se obětuje a nekromantovi je obnoveno 25 % zdraví. Zároveň je automaticky vyvolán nový golem. Během jeho zrození poškozuje nepřátele za 450 % poškození zbraně.
- Flesh Consuming Golem (Poison)
- Aktivní část kouzla: Golem požere mrtvolky v dané oblasti. Za každou zkonzumovanou mrtvolu je jeho poškození zvýšeno o 30 %.
- Decay Golem (Poison)
- Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku se golem rozloží v 8 mrtvolek.
- Ice Golem (Cold)
- Aktivní část kouzla: Přikažte golemovi na co útočit. V místě útoku jsou nepřátelé na 3 sekundy zamraženi. Tito nepřátelé mají na 10 sekund o 10 % zvýšenou šanci, že obdrží kritické poškození.
- Bone Golem (Physical)
- Army of the Dead
- Cooldown 120 sekund.
- Vyvolá obrovskou armádu kostlivců, která zaútočí na cílovou lokaci a udělí 3 000 % poškození zbraně 15 yardovém rádiu.
- Runy
- Catatonic Grasp (Poison)
- Ze země vyrostou ruce, které znehybní nepřátele na 5 sekund.
- Frozen Army (Cold)
- Vyvolá obrovskou armádu kostlivců, která zaútočí na cílovou lokaci a udělí 3 600 % poškození zbraně v přímé čáře.
- Unconventional Warfare (Physical)
- Kostlivci útočí zcela náhodně po dobu 4 sekund.
- [Placeholder] Death Valley (Physical)
- Kostlivci sráží nepřátele do centra kruhu.
- Dead Storm (Physical)
- Vyvolá mrtvé, kteří obestoupí nekromanta a udělují 2 000 % poškození zbraně během 5 sekund.
- Catatonic Grasp (Poison)
Prokletí
- Decrepify
- Stojí 50 Essence.
- Fyzické poškození.
- Ochromující prokletí, které na 30 sekund snižuje rychlost pohybu nepřátel o 75 % a snižuje jejich poškození o 20 %.
- Runy
- Opportunist (Physical)
- Za každého prokletého nepřítele získáte 3% zvýšení rychlosti pohybu.
- Borrowed Time (Physical)
- Za každého prokletého nepřítele získáte 1% snížení cooldownů.
- Wither (Physical)
- Snížení poškození je navýšeno na 30 %. Snížení rychlosti pohybu je z prokletí odebráno.
- Dizzying Curse (Physical)
- Prokletí nepřátelé mají 10% šanci, že budou po zásahu omráčeni na 2 sekundy.
- Enfeeblement (Physical)
- Prvních pět sekund je snížení pohybu větší.
- Opportunist (Physical)
- Frailty
- Fyzické poškození.
- Stojí 10 Essence.
- Ochromující prokletí, které zabije nepřátele s míň než 15 % HP. Trvá 30 sekund.
- Runy
- [Placeholder] Essence Return (Physical)
- Zabití nepřítele obnoví 2 Essence.
- Volatile Death (Physical)
- Prokletí nepřátelé po smrti explodují za 100 poškození zbraně.
- Scent of Blood (Physical)
- Prokletí nepřátelé dostávají od vašich minionů o 15 % větší poškození.
- Aura of Frailty (Physical)
- Prokletí se stane aurou, která prokleje nepřátele v dosahu 15 yardů.
- Dosah se prodlužuje o 50 % vašeho Gold Pickup radiu.
- Early Grave (Physical)
- Ochromující prokletí, které zabije nepřáte s míň než 18 % HP. Stojí 10 % HP.
- [Placeholder] Essence Return (Physical)
- Leech
- Fyzické poškození.
- Stojí 10 Essence.
- Prokleje danou oblast. Prokletí nepřátelé, kteří jsou zasaženi, obnoví útočníkovi 1 % HP. Trvá 30 sekund.
- Runy
- Transmittable (Physical)
- Nepřátelé, kteří zemřou a budou tímto kouzlem prokleti, rozšíří prokletí na nejbližší neprokletý cíl.
- Sanguine End (Physical)
- Pokud prokletý nepřítel umře, nekromantovi se vyléčí zdraví za 200 % Life per Kill.
- Cursed Ground (Physical)
- Prokleje zemi, nepřátelé stojící v této oblasti vyléčí nekromantovi 0,5 % HP za každou sekundu strávené v prokleté oblasti.
- Blood Flask (Physical)
- Nepřátelé, kteří zemřou a budou tímto kouzlem prokleti, sníží cooldown nekromantovy flasky se životy o 1 sekundu.
- Osmosis (Physical)
- Každý prokletý nepřítel zvyšuje Nekromantův Life Regeneration o 751.
- Transmittable (Physical)
Mrtvoly
- Corpse Explosion
- Fyzické poškození.
- Nekromant zacílí oblast a mrtvolky v dosahu 11 yardů vybouchnou. Výbuch udělí 150 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 20 yardů.
- Runy
- Final Embrace (Physical)
- Mrtvolky se samy přesunou k nejbližším nepřátelům a teprve potom explodují.
- Corpse Explosion stojí 3 % HP za každou mrtvolku.
- Close Quarters (Poison)
- Vybouchnou mrtvolky blízko nekromanta, udělují 200 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 20 yardů.
- Bloody Mess (Physical)
- Rádius výbuch je zvýšen na 25 yardů.
- Dead Cold (Cold)
- Všichni nepřátelé zasažení výbuchem jsou zmraženi na 2 sekundy.
- Shrapnel (Poison)
- Vybouchnou všechny mrtvolky ve výseči před nekromantem.
- Final Embrace (Physical)
- Corpse Lance
- Fyzické poškození.
- Nekromant zacílí nepřítele a z mrtvolek kolem něho vystřelí projektily. Ty udělují 750 % poškození zbraně.
- Runy
- Brittle Touch (Cold)
- Každým zásahem Corpse Lance se nepřátelům zvedá šance o 5 %, že budou kriticky poškozeni.
- Blood Lance (Physical)
- Od nekromanta vyletí další projektil, který uděluje 250 % poškození zbraně. Stojí 5 % HP.
- Visceral Impact (Physical)
- Omráčí nepřítele na 3 sekundy.
- Shredding Splinters (Poison)
- Každý projektil na 10 sekund zpomaluje cíl o 10 % a snižuje jeho poškození o 6 %. Stackuje se 5x.
- Ricochet (Physical)
- Corpse Lance má 20% šanci na odražení na další cíl.
- Brittle Touch (Cold)
- Devour
- Fyzické poškození.
- Nekromant pozře mrtvoly v dosahu 60 yardů a tím si obnoví 10 Essence za každou mrtvolku.
- Runy
- Ruthless (Physical)
- Nekromant pozře navíc miniony, za každého obnoví 10 Essence.
- Voracious (Physical)
- Snižuje na příštích 5 sekund cenu kouzel o 2 % za každou pozřenou mrtvolu.
- Devouring Aura (Physical)
- Devour se stane aurou, která pozře všechny mrtvolky v dosahu 15 yardů, za každou obnoví 11 Essence.
- Dosah se prodlužuje o 50 % vašeho Gold Pickup radiu.
- Satiated (Physical)
- Zvyšuje počet HP o 2 % na 2 sekundy za každou pozřenou mrtvolku.
- Cannibalize (Physical)
- Každá pozřená mrtvolka navíc obnoví 3 % HP.
- Ruthless (Physical)
- Revive
- Fyzické poškození.
- Nekromant zacílí plochu a oživí až 10 mrtvolek v dosahu 20 yardů.
- Mrtvolky jsou živé 15 sekund.
- Runy
- Oblation (Physical)
- Zvyšuje poškození oživených mrtvolek o 20 %, Revive stojí 3 % HP.
- Personal Army (Physical)
- Příchozí poškození je sníženo o 1 % za každou oživenou mrtvolku.
- Recklessness (Cold)
- Oživené mrtvolky udělují 150 % poškození zbraně.
- Mrtvolky jsou živé 6 sekund.
- [Placeholder] Horrific Return (Poison)
- Když oživíte mrtvolku, nepřátelé v dosahu 20 yardů dostanou na 3 sekundy strach (fear).
- Purgatory (Physical)
- Minioni po smrti zanechají znovu použitelnou mrtvolku.
- Oblation (Physical)
Pasivní dovednosti
- Fueled by Death
- Zkonzumování mrtvolky zvýší rychlost pohybu o 3 % na 5 sekund.
- Life from Death
- Zkonzumování mrtvolky má 20% šanci na vyvolání Health Globe.
- Stand Alone
- Zvyšuje Armor o 100 %, s každým vyvolaným minionem se snižuje o 10 %.
- Bone Prison
- Bone Spear, Bone Spikes a Bone Spirit mají 10% šanci, že uvězní nepřítele v Bone Prison na 3 sekundy.
- Commander of the Dead
- Command Skeletons stojí o 30 % méně Essence. Cooldown Command Golem je snížen o 30 %.
- Swift Harvesting
- Zvyšuje rychlost útoků Bone Spikes, Siphon Blood a Grim Scythe o 15 %.
- Aberrant Animator
- Minioni mají 200 % vašich Thorns.
- Eternal Torment
- Prokletí stojí o 50 % méně Essence a trvají navěky.
- Blood for Blood
- Sebráním Health Globe se zruší „cena“ Blood kouzel. Stackuje se 3x.
- Blood is Power
- Za každých 5 % ztracených HP se snižují všechny cooldowny o 1 %.
- Draw Life
- Zvyšuje obnovu životů o 10 % za každého nepřítele v dosahu 20 yardů.
- Extended Servitude
- Zvyšuje dobu trvání Skeletal Mage a Revive o 25 %.
- Final Service
- Pokud byste obdrželi fatální poškození, nezemřete. Místo vás zemřou všichni minioni a nekromantovi se obnoví 10 % zdraví. 60 sekund cooldown.
- Grisly Tribute
- Každým zásahem miniona se nekromantovi obnoví zdraví rovné 10 % z Life on Hit.
- Overwhelming Essence
- Zvyšuje Essence o 40.
- Rathma’s Shield
- Po zakouzlení Land of the Dead, Army of the Dead a Simulacrum se na 4 sekundy stanete
nesmrtelným.
- Po zakouzlení Land of the Dead, Army of the Dead a Simulacrum se na 4 sekundy stanete
- Reaping
- Pokud nosíte kosu, za každého zabitého získáte 1 % HP a Life per Kill.
- Rigor Mortis
- Blight dovednosti na 5 sekund zpomalují nepřátele o 30 % a snižují jejich rychlost útok o 15 %.
- Serration
- Bone Spikes, Bone Spear a Bone Spirit udělují o 1 % vyšší poškození za každé 2 yardy mezi nekromantem a cílem. Maximum je 15 %.
Zdroj: Battle.net
Nažhavte Excel, vymýšlejte vzorečky. Theorycrafting začíná!
Já jsem trochu na rozpacích. Mrzí mě, že nemá moje oblíbené kletby z D2, že kostry jsou jen dočasné a to placení HP za některé dovednosti bude na HC dost nepříjemné.
jj dikes za preklad keby sa to tak dalo vyskusat v bete 🙂
Wau, hodně dobrá práce s článkem 😉
Děkuji 🙂 Omlouvám se všem za zdržení, ale měl jsem hodně práce.