Nejnovější 2.1 PTR patch notes

Blizzard právě nahodil nové změny na PTR. Následující změny jsou pouze poslední, neobsahují všechny změny v patchi 2.1. 

Změny pouze pro PTR

  • Obecné
    • Portály do Treasure Realmu se mohou objevit pouze v Adventure Módu na levelu 70
  • Léčení
    • Množství life on hit získaného z itemů a paragon bodů bylo opět navýšeno
  • Předměty
    • Ramaladni's Gift
      • Opravy bugů
        • Opraven problém, který způsoboval re-roll affixů u itemů na kterých byl Ramaladni's Gift použit
        • Nyní bude správně account bound
        • Opraven problém, který umožňoval rollnout sockety zpátky na item pomocí enchantingu po použití Ramaladni's Gift na tento item
  • User Interface
    • Šance na úspěšný upgrade Legendárních Gemů se bude nyní správně zobrazovat na "skórové" tabulce Greater Riftu

Obecné

  • Cooldown Reduction nyní ovlivňuje čas nabití skillů s "nábojema" (charges)

Herní postavy

  • Crusader
    • Pasivní Schopnosti
      • Heavenly Strength
        • Nyní redukuje vaše poškození o 20% při používání obouruční zbraně
        • Toto odpovídá na zvýšení poškození všem obouručním zbraním a cílem je, aby Crusadeři používající Heavenly Strength měli poškození stejné nebo lehce zvýšené
  • Demon Hunter
    • Aktivní Schopnosti
      • Bolas
        • Skill Rune – Acid Strike
          • Odstraněna
        • Skill Rune – Freezing Strike
          • Nová Skill Rune: Nahradí Acid Strike
          • Nepřátelé mají 50% šanci na to být zmraženi na 1 sekundu, když "Boly" vybouchnou
          • Způsobuje cold poškození
      • Elemental Arrow
        • Skill Rune – Frost Arrow
          • Slow efekt změněn na Chill efekt
      • Rapid Fire
        • Skill Rune – Web Shot
          • Slow efekt změněn na Chill efekt
    • Pasivní Schopnosti
      • Awareness
        • Byla předělána
          • Nyní při fatálním zranění zmizíte na 2 sekundy a zregenerujete 50% maximálního zdraví
            • Tento efekt má 60 sekundový cooldown
      • Cull the Weak
        • Vysvětlen popisek, že se aplikuje i proti nepřátelům pod Chill efektem
  • Monk
    • Maximum Spiritu zvýšen ze 150 na 250
    • Aktivní Schopnosti
      • Blinding Flash
        • Skill Rune – Replenishing Light
          • Spirit získaný za každého oslepeného nepřítele byl zvýšen ze 7 na 10
      • Breath of Heaven
        • Skill Rune – Infused with Light
          • Extra Spirit generován útoky generujícími Spirit zvýšen ze 4 na 14
      • Crippling Wave
        • Skill Rune – Rising Tide
          • Byla předělána
            • Nyní generuje 3.5 dalšího Spiritu za každého zasaženého nepřítele
      • Exploding Palm
        • Skill Rune – Strong Spirit
          • Spirit získán za explozí zasaženého nepřítele zvýšen z 10 na 15
      • Fists of Thunder
        • Skill Rune – Quickening
          • Byla předělána
            • Nyní zvšuje generovaný Spirit na 22
      • Lashing Tail Kick
        • Zvýšen úhel poškození ze 150 na 180 stupňu
        • Skill Rune – Spinning Flame Kick
          • Významně navýšen kolizní rádius a výška
        • Skill Rune – Hand of Ytar
          • Významně navýšen rádius této schopnosti
      • Mystic Ally
        • Poškození ze zbraně za zásah zvýšen ze 40% na 130%
        • Skill Rune – Air Ally
          • Generovaný Spirit zvýšen ze 2 na 4
        • Skill Rune – Enduring Ally
          • Pasivní Life Regeneration je nyný zvýšen o 30% vašeho Life per Second
      • Sweeping Wind
        • Skill Rune – Inner Storm
          • Spirit generovaný při maximu stacků byl zvýšen ze 4 na 8
      • Tempest Rush
        • Skill Rune – Bluster
          • Trvání Buffu navýšeno ze 2 na 4 sekundy
        • Skill Rune – Slipstream
          • Byla odstraněna
          • Nová skill runa přidána: "PH Lightning Rune" 
            • ​Nepřátelé do 20 yardů jsou zasaženi za 135% bleskového poškození zbraně každou sekundu při "channelování"
      • Wave of Light
        • Skill Rune – Empowered Wave
          • Byla předělána
            • Nyní zvyšuje zbraňové poškození zvonu na 960% a projektilu na 125%
    • Pasivní Schopnosti
      • Chant of Resonance
        • Generovaný Spirit navýšen ze 2 na 4
      • Exalted Soul
        • Generovaný Spirit navýšen ze 2 na 4
        • Bonusový maximum Spiritu redukován ze 100 na 50
      • Seize the Initiative
        • Byla předělána
          • Způsobené poškození nepřátelům majícím nad 75% života nyní zvýší váš Attack Speed o 30% na 4 sekundy
  • Witch Doctor
    • User Interface
      • Přidána ikona pro zobrazení počtu živých Fetishů přivolaných pomocí Fetish Army
      • Přidána ikona pro zobrazení počtu živých Fetishů přivolaných pomocí Fetish Sycophants
      • Přidána ikona pro zobrazení zbývajícího trvání Gargantuan – Wrathful Protector
    • Aktivní Schopnosti
      • Acid Cloud
        • Skill Rune – Corpse Bomb
          • Typ poškození změněn z Poison na Fire
        • Skill Rune – Slow Burn
          • Typ poškození změněn z Poison na Cold
      • Fetish Army
        • Opravy bugů
          • Přivolání Fetish Army již nyní neodvolá fetishe přivolané pomocí Fetish Sycophants
      • Gargantuan
        • Skill Rune – Wrathful Protector
          • Opravy bugů
            • Opraven problém, který způsoboval, že Gargantuan přivolaný touto Skill Runou získával větší bonusové poškození z Attack Speedu než bylo míněno
      • Grasp of the Dead
        • Skill Rune – Death is Life
          • Typ poškození změněn z Physical na Poison
        • Skill Rune – Desperate Grasp
          • Typ poškození změněn z Physical na Poison
        • Skill Rune – Unbreakable Grasp
          • Typ poškození změněn z Physical na Cold
      • Wall of Zombies
        • Skill Rune – Creepers
          • Opravy bugů
            • Opraven problém zabraňující přivolání všech 3 zombie
    • Pasivní Schopnosti
  • Wizard
    • Aktivní Schopnosti
      • Arcane Torrent
        • Nyní způsobuje 400% poškození zbraní a zvyšuje se o 305% poškození zbraní každou sekundu až k maximu 1010%
        • Skill Rune – Death Blossom
          • Nyní způsobuje 1215% poškození zbraní a zvyšuje se o 640% každou sekundu až k maximu 2495%
        • Skill Rune – Power Stone
          • Byla odstraněna
          • Nová skill runa přidána: "Static Discharge"
            • ​Každá střela exploduje do dvou procházejících nábojů elektřiny, kde každý z nich způsobuje 150% bleskového poškození zbraní
      • Archon
        • Nyní způsobuje imunitu na "crowd control" efekty
      • Black Hole
        • Poškození zbraní zvýšeno ze 360% na 700% za 2 sekundy
        • Skill Rune – Blazar
          • Poškození zrabní exploze zvýšeno ze 464% na 725%
        • Skill Rune – Supermassive
          • Poškození zbraní zvýšeno z 570% na 1290% za 2 sekundy
      • Blizzard
        • Poškození zbraní zvýšeno z 807% na 1075%
        • Skill Rune – Frozen Solid
          • Šance na Freeze a trvání zvýšeno ze 40% na 1.5 sekundy na 100% na 2.5 sekundy

             
        • Skill Rune – Grasping Chill
          • Byla odstraněna
          • Nová skill runa přidána: "Lightning Storm"
            • ​Nepřátelé ovliněni Blizzardem dostávají 20% zvýšené Lightning poškození
            • Způsobuje Lightning poškození
        • Skill Rune – Snowbound
          • Cena Arcane Power redukována ze 13 na 10
        • Skill Rune – Stark Winter
          • Byla odstraněna
          • Nová skill runa přidána: "Apocalypse"
            • ​Navýšen rádius Blizzardu na 30 yardů
            • Způsobuje Fire poškození
        • Skill Rune – Unrelenting Storm
          • Poškození zbraní zvýšeno z 1296% na 1810%
      • Disintegrate
        • Nyní způsobuje 390% poškození zbraní a zvyšuje se o 250% poškození zbraní každou sekundu až k maximu 890%
        • Skill Rune – Convergence
          • Typ poškození změněn z Arcane na Fire
        • Skill Rune – Entropy
          • Nyní způsobuje 465% poškození zbraní a zvyšuje se o 340% poškození zbraní každou sekundu až k maximu 1145%
      • Electrocute
        • Další skoky již nyní nezpůsobují redukované poškození
        • Skill Rune – Forked Lightning
          • Typ poškození změněn z Lightning na Fire
      • Energy Twister
        • Tornáda se nyní objevují z místa, kde hráč kliknul
        • Skill Rune – Mistral Breeze
          • Cena Arcane Power redukována z 28 na 25
        • Skill Rune – Wicked Wind
          • Poškození zbraní zvýšeno z 743% na 835%
      • Explosive Blast
        • Skill Rune – Obliterate
          • Typ poškození změněn z Arcane na Cold
        • Skill Rune – Time Bomb
          • Byla odstraněna
          • Nová skill runa přidána: "Flash"
            • ​Redukuje cooldown Explosive Blastu na 3 sekundy
            • Způsobuje Lightning poškození
      • Meteor
        • Molten fire poškození zvýšeno na 195% poškození zbraní za 3 sekundy
      • Ray of Frost
        • Nyní způsobuje 430% poškození zbraní a zvyšuje se o 405% poškození zbraní každou sekundu až k maximu 1240%
        • Skill Rune – Black Ice
          • Poškození zbraní zvýšeno z 1204% na 1625% za 3 sekundy
        • Skill Rune – Sleet Storm
          • Nyní způsobuje 300% poškození zbraní a zvyšuje se o 220% poškození zbraní každou sekundu až k maximu 740%
      • Spectral Blade
        • Skill Rune – Thrown Blade
          • Typ poškození změněn z Arcane na Lightning
      • Wave of Force
        • Poškození zbraní zvýšeno z 351% na 390%
        • Skill Rune – Arcane Attunement
          • Zvýšeno bonusové poškození ze 2% na 4% za zasaženého nepřítele
        • Skill Rune – Debilitating Force
          • Redukce poškození a trvání navýšeno z 10% na 3 sekundy na 20% na 4 sekundy
        • Skill Rune – Heat Wave
          • Poškození zbraní zvýšeno z 427% na 475%
        • Skill Rune – Static Pulse
          • Byla předělána
          • Nyní obnovuje 1 Arcane Power za každého zasaženého nepřítele
  • Opravy bugů
    • Opraven problém zabraňující množství abilit, které redukují poškození monster, od správné redukce poškození některých affixů monster

Itemy

  • Základní rozsah poškození všech obouručních zbraní byl navýšen přibližně o 23-26% záležící na rychlosti zbraně, u pomalejších zbraní se dostane lehce vyššího zvýšení poškození
    • Tato změna se projeví u již existujících předmětů
    • Tato změna se projeví u všech rarit předmětů
    • Jako důsledek této změny, Pasivní Schopnost Crusadera, Heavenly Strength byla také upravena
  • Několik existujících Legendárních předmětů bylo upraveno, aby obsahovaly Legendární síly 
    • Obecně
      • Leoric's Crown
        • Legendární Síla přidána
          • Zvýšený efekt jakéhokoli gemu v tomto itemu o 75-100%
    • Wizard
      • The Swami
        • Minimální level navýšen na 30
        • Legendární Síla přidána
          • Bonusové poškození ze zabitých nepřátel během Archona nyní vydrží 10-15 sekund po vypršení Archona
    • Poznámka: Existující itemy nebudou ovlivněny těmito změnami. Pouze nové verze itemů budou s přidanou Legendární silou.
  • Opravy Bugů
    • Opraven problém, který znemožňoval, aby Freeze efekt z itemu Frostburn Gauntlets byl aktivován pomocí Sentry – Polor Station

ACHIEVEMENTY

  • Opravy bugů
    • Champion Subjugators nyní budou správně započítány do Achievementů
    • Opraven problém zabraňující splnění některých kritérií pro splnění achievementu On the Edge of Reality v Adventure Módu
    • A Prisoner's Journal by měl nyní správně dropnout po osvobození vězně z eventu A Stranger In Need

Zdroj: Battle.net

18 komentářů u „Nejnovější 2.1 PTR patch notes

  1. nem,usíš se ptát ani hledat jen si to stačí celé přečíst
    Základní rozsah poškození všech obouručních zbraní byl navýšen přibližně o 23-26% záležící na rychlosti zbraně, u pomalejších zbraní se dostane lehce vyššího zvýšení poškození

    !!!!Tato změna se projeví u již existujících předmětů!!!!

    Tato změna se projeví u všech rarit předmětů
    Jako důsledek této změny, Pasivní Schopnost Crusadera, Heavenly Strength byla také upravena

  2. hmmm tak koukám,že je konečně odstraněn problém s Awareness kerej sem očekával a konečně de do háje nepoužitelná runa na Bolas porád ale nemám pocit že by byla šance pohnout se kupředu se slow DH když ten Frost Arrow furt stojí za kulový (dal bych mu DMG tak 375% aby byl co k čemu a ne nic moc)

  3. Celkem slušnej buff 2h zbraní, paráda. I s redukcí 20% u cruse sem šel tak o 50k dps nahoru. Ale hlavně mi přijde, že opravdu hodně posílili zbraně typu Thunderfury nebo Maximus, s tím, že dmg jejich schopností (blesk, řetěz…) je ovlivněna elemental dmg z eq. Dříve mi řetěz u Maximu procoval kolem 7M v critu, teď tak 15-16M a u elitky tak 25-27M, a to je dost znát. Mizej před očima 😉

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Valihrach-2575/hero/40016190

  4. No vidíš, můj build jsi viděl, tak en boost dmg na Tmpest rush bude přívětivý hodně a snad to utáhnye i regen tak jsem zvědav, snad to nebude až moc easy to by mě nebavilo 😀 Jinak sto lidí sto chutí, nelíbil se mi basic monk kde vlastně byl jako support a dmg dealing nic moc, bylo to nefér vůči ostatních charům které si mohli jet cokoliv.

Napsat komentář