Několik informací z chystaného Patche 2.0.5

Na oficiálním fóru se objevilo několik příspěvků od Blizzardu, odhalujících některé podrobnosti ohledně chystaných změn v nadcházejícím Patchi 2.0.5. Pojďme se na ně společně podívat.

  • Oprava + % poškození na zbrani, která aktuálně netěží z bonusů k elementarnímu poškození (toto bude aplikováno zpětně i na existující zbraně)
  • Vyjmutí kamenů bude levnější

• Flawless Imperial z 150k na 125k

• Royal z 250k na 150k

• Flawless Royal z 500k na 175k

  • Horadric Cache bude mít vyšší šanci na drop legendárního předmětu a to i specifického pro daný Akt (např. Ring of Royal Grandeur apod.)
  • Horadric Cache bude mít nově šanci na drop legendárních předmětů, padajících pouze na obtížnost Torment (za splnění Bounties na obtížnosti Torment I a výše)
  • Rift Guardians budou nyní dropovat více Blood Shards, v závislosti na Torment obtížnosti
  • Nejsou žádné plány na vyšší šanci k získání Forgotten Soul

Další informace již brzy. Na závěr varování pro Křižáky, především v Hardcore módu.

Pokud máte aktivní Iron Skin s runou Reflective Skin a Law od Justice s runou Protect the Innocent a oba skilly použijete naráz, nebo je budete mít aktivní,
může to vaši postavu zabít!

51 komentářů u „Několik informací z chystaného Patche 2.0.5

  1. SoulCrusher: Ten, pocit, když si v prvním Diablu uviděl žlutý ring na zemi. To nepřekonáš. 😀

    Jinak souhlas s tím, že to dělají podle sebe, je to jiný team. Teď sem někde četl o zkušenostech hlavních členů teamů a nikdo neměl žádnou s ARPG, jen RTS a nějaký akčárny. Jo.. a hlavní designer Travis Day (ten, co tvrdí, že socket není mandatory a obouručky jsou na správném místě) má 8 let WoWka. Lolík. Pak nemá ta itemizace vypadat tak, jak vypadá…

  2. neviem ci neni problem aj to, ze tych legendariek je uz velmi vela…V D1 bolo len zopar legendariek a ked vam padli tak ste mali skutocnu radost. Aby vam padlo nieco konkretne tak to by musela hra mat v sebe mechanizmus, ktory by zabranil aby vam ta ista legendarka padla viackrat po sebe. Ani neviem ci to ma zmysel nejako intenzivne hrat ak planuju este druhy datadisk. Som z tych neustalych zmien unaveny a zrejme sa to hned tak skoro nezmeni Je to vlastne ich sposob ako robia Diablo. Zatial najviac ocenujem, ze nepada z mobov uz tolko bordelu, to bolo fakt velmi zle…

  3. Kochones: Zalezi jakou classu taky hrajes, jak mas poskladany skilly, jakej sbiras gear (na cca 700-800k DPS se da dostat i se zlutou vybavou). Ja osobne kdyz jsem si zalozil novou postavu, tak sem nesel niz nez na Torment a v pohode ze svyho dropu jsem to uhral az na lvl 70. Samozrejme mi hodne pomohl para level, ale ten muze mit kazdej.

    Jestli hrajes treba Wizarda, rad poradim co a jak. Jinak se svym wizardem mam ted 2 000 000+ DPS psanej, ale realnej je nekde kolem 3.7m (bonus ke skillum).

  4. Navrc3K: Setovka samozrejme padnout z cache muze. Ale NE z hlavniho setu (napriklad pro Wizarda NEMUZE padnout z cache Tal Rasha kus setu). Firebird je vedlejsi set, stejne jako napriklad Chantodo. Stejne tak tyhle itemy muzes v soucasnej dobe ziskat i od Kadaly (od ni uz mam asi 4 Chantodo offhandy). Kadala a Cache maji v podstate stejny podminky pro drop s tim rozdilem, ze do Cache pridali jeste par dalsich lege, kter padaji jen z nich.

  5. Plne by stacilo, kdyby reforge nebylo omezeno na jeden stat, ale dalo se postupne predelat vsechno a odpovidalo by to tomu, ze kdyz clovek dlouho hraje, tak si aspon trosku na jistotu polepsi. Takhle by proste setril prachy a matrose na craft, kdyz uz teda nic nepada. Pak to vypada tak, ze jednou za uhersky rok padne nejaka jina setovka nez Blackthorne a bohuzel ma nemozne staty.

  6. kaindra : Kolik času věnuju hraní jsem napsal. Dále jsem psal, že 1,3M je ingame. Podle BN přesně 921 615. Na toto nemusíš opravdu hrát jako magor. Možná i stav PL od vydání RoS ze 196 na 262 není zrovna ukázka nějakého "hraní jak magor".

    Věř, že Blizzard ty patche vydává proto, aby si udržel klientelu. Těch 10%, co u toho tráví nejvic času pro ně opravdu není to hlavní pro kšeft. Moc lege je špatně, stejně jako málo. Oba tyto extrémy jim berou hráče. Proto tato optimalizace. On totiž žádný sysém není a nebude dokonalý.

  7. Tak to pardoooon, ses skoro na hranici – sorry, ale 1,3 mega = musel jsi hrat jak magor v kuse a ted se divis, ze ti zadna leg neni k nicemu. Ve sportu taky kdyz dosahnes nejakou mez tak tezko ji pak prekonavas, ale to te asi nenapadlo vid? Ja mam kolem 700k a temer kazdy den neco upgraduju a kdyz nic tak se z toho nepo… A kdyz me nebavi primarni postava tak si jedu dalsi, kterou si vylepsuju, podle me tu jenom dost lidi furt breci, nic vic.

  8. kaindra : Trošku uber páru prosím. Píšu, že za 14 dnů žádný item na výměnu. Jsou tady sety, řada itemů, které jsou preferovány. Přivítal bych, kdy alespoň jeden item z toho se občas objevil. Po čase třeba ten samý s lepšími staty na výměnu. lepší staty znamenají 0.5%, 10 str atd. Stačí po kousíčkách.

    Pokud je hra o tom, že jednorázově na sebe nasypu itemy a pak nuda, je to špatně. Zkus trošku bez snahy o ofenzivní reakce zapřemýšlet.

  9. To že Blizzard chce upraviť dropy, aby ich bolo viac, je to úplne v poriadku lebo hoci sa zvýšil drop v riftoch o 100% tak stále to ešte nemusí byť tam, kde by to mohlo byť. Nesmieme zabudnúť, že táto hra je o náhode a že keď niekto za deň má 20 legendáriek, tak sú aj takí, ktorí ich budú mať 4. Toto sa stalo mne konkrétne tento víkend cca 16 hodín hrania – HC T1 rifty a bounties všetky akty – výsledok? 6ks legendáriek, ktoré šli hneď na materiál, 15 horadric cache – žiadna legendárka a celkovo asi 6ks forgotten soul – de facto mi to stačilo na craft devastatora, ale už na to aby som tam dal socket nie. Jediné, čo som získal bolo 5 PL za celý víkend. Myslím, že to nie je celkom adekvátne. Minimálne by som uvítal keby na konci každého riftu bol garantovaný 1 forgotten soul na T1 a vyššie.

  10. Souhlasím s tím, že legendárek je dostatek. Otázkou je jejich kvalita. Nepatřím sice mezi hráče, kteří hrají veškerý volný čas, ale cca 10-12 hodin za týden tomu věnuji. Asi 14 dnů nepadlo nic co by se dalo equipnout. Je to u tohoto typu hry správně? (Crussader, T2, rift 10-15 min, ingame DPS 1,3M) Průběžně craftím, výsledek stejný. Vylepšení postavy pak spočívá ve výměně gemu nebo přidělení bodů z PL, což sice potěší, ale cítím, že to není to, co by k dobrému pocitu ze hry stačilo.

    Snížení ceny výměny gemu vítám. Možná by mi stačilo, kdyby byla možnost vyměnit jen jeden gem za stávající cenu. Ucraftím gem, chci jej dát do chesty, je třeba výjmot všechny 3 za cenu 3x500K. Toto musím zopakovat 3x.

  11. Whisker

    Chlapci, chce aby byly legendarky fakt legendarni? Tak možná by nejdřív měly fakt legendarně boostnout nemyslíte? 95% legendarek co dropnu jsou akorát tak roztavení u kováře. Ve výsledku to vychází tak, že musím hrát cca týden aby mi padla 1 věc která trochu boostne… nevím jak vy ale z takového nerdování jsem už vyrostl.

    Docela by me zajimalo kolik mas tak DPS, tipuju, ze tu brecis a mas 500k+, takze jako dle tve logiky by kazda leg mela byt booost jako svine a to kazdy den, takze za mesic bys mel nejradsi tak 50 mega DPS ne? 😀 Joo, pri pondelku aspon nekdo pobavi svou hlouposti.

  12. Já bych to nechal jak to je s těmi dropy. Za páteční odpoledne jsem nadropoval zhruba 25 legendary a set itemů a stejný množství i za víkend, protože jsem teda nijak extra nehrál. Upravil bych spíš Enchant itemů. Zdá se mi, že ta cena za ten enchant je teda nesmyslně vysoká. Padla mi setová čapka z Natalya setu a snažím se na ní rollnout CC, ale nemám zatím to štěstí a dostal jsem se už do fáze, kdy si takhle rollnu třikrát a mám v tahu 10m a chvilku trvá než seženu další goldy. Nepochopím proč tam nedali nějakej cap na tohle. Třeba 2m a už by se to nezvyšovalo. Takhle budu točit dál a dál a kam se až jako dostanu? Budu za to dávat 10m abych si to jednou zkusil a zas to nevyšlo? 🙂 TO si raději počkám až padne jiná, protože si můžu točit hezky od malých částek.

  13. No Blackthorne set asi padá každému 😀 ale je fakt že setové legendy moc nepadají…já hraju zatím maximálně T3 mám 500 000 DMG a kupříkladu opasek legendární mi jeěště nepadl ani jednou… a u kadaly beru vždy jen opasky 🙂 Ale jinak patch bude fajn…. já sem zatím s diablem spokojený…. zvykl jsem si i na ty crity co se pohybujou v milonech 😀

  14. ja bych na to sel jinak

    1. zrusil bych drop lege na normal/hard, radikalne snizil na expert/master (do T1 vcetne se da hrat s prehledem jen se zlutejma), nechal na T1-3 a zvysil na T4+

    2. jinak ring na sety by mel byt T-only a padat pouze vyjimecne – v tuto chvili je to asi nejsilnejsi item ve hre, protoze zadny jiny singl item cloveka tak neboostne jako moznost nosit 3-4 sety

    3. vyndavani gemu bych neresil – kdyz nemam, vrazim tam jenom imperialy, a pak vymenim za TOP. pokud dropnu lepsi item, tak stavajici odlozim na zalozni char (HC) anebo rozeberu (SC)

    4. Upravit pomer na drop BS z riftu na ruznejch obtiznostech by to chtelo, o tom zadna (rozdil mezi normalem a treba T4 je tragickej)

    Pokud jde o drop "lege", ktere jsou horsi nez prumerna zluta, tak to neresim, bo mam velkou spotrebu FS 🙂

  15. Chlapci, chce aby byly legendarky fakt legendarni? Tak možná by nejdřív měly fakt legendarně boostnout nemyslíte? 95% legendarek co dropnu jsou akorát tak roztavení u kováře. Ve výsledku to vychází tak, že musím hrát cca týden aby mi padla 1 věc která trochu boostne… nevím jak vy ale z takového nerdování jsem už vyrostl.

  16. dobre, nikto nehovori, ze to ma dropovat stale, ale ked uz to dropuje fakt malokedy tak, ked to dropne tak nech ma to kurva boostne, ale aky ma vyznam to, ze pol dna farmim jeden drop a ked uz mi nieco spadne, tak mi to nedokaze boostnut char co hra HARD na HC…nemusim dropovat stale nieco raz za cas staci, ale nech to ma zmysel

  17. Já nepochopil to s tím Iron Skinem a Law of Justice. To první absorbuje dmg kterej dostáváte a zároveň to vrací potvorám co na vás útočej dvojnásobnou dmg, správně?
    A ta druhá zvyšuje rezistence a 20% dmg co udělají potvory vaším přátelům tak dostanete vy.

    Jak to spolu souvisí?

    To jakože ten dmg co absorbujete se nevztahuje na tu dmg co do vás udělá ta Law of Justice aneb když si nebudete dávat pozor, tak si budete myslet že jste na 4 sekundy nesmrtelný díky Iron skinu ale přitom to díky Law of Justice nemusí být pravda? Jakože to neabsorbuje tu dmg z té runy Protect the Innocent?

    Promiňte že to píšu takhle blbě, ale mám v otm trochu zmatek 🙂 .

    A druhá otázka – to varování znamená že to v budoucnu opraví nebo je to *by design*? 🙂

Napsat komentář