PTR je v plném proudu, hráči testují různé herní aspekty a poskytují vývojářům zpětnou vazbu. Tentokrát se Nevalistis zaměřila na čtyři předměty, které původně neměly legendární sílu a na PTR se testuje jejich nová verze.
Nevalistis průbežně sbírá zpětnou vazbu ohledně mnoha aspektů hry, tentokrát se zaměřila na předměty The Barber, Faithful Memory, Hellcat Waistguard a Manald Heal.
Je skvělé sledovat hráče seriózně testovat hru na PTR a dávat nám zpětnou vazbu. Díky všem, kdo jste se až do teď účastnili. Na základě vaší zpětné vazby chystáme do dalšího PTR buildu několik změn, o které bych se s vámi ráda podělila.
Chtěla bych znovu zopakova, nedesignujeme předměty tak, aby posunovaly nebo měnily „metu“. Ani nechceme, aby vám na obrazovce vyskakovaly obrovská čísla. Cílem změn je dát hráčům víc možností jak hrát a přitom být v rozumné míře konkurenceschopný.
Zkopírovali jsme změny u předmětů tak, jak byly dokumentovány v Patch 2.4.3 – v2.4.3.41363 a vyjádření Nevalistis pod daný předmět.
The Barber
- Spirit Barrage nyní neuděluje přímé poškození, ale místo toho absorbuje poškození jako nabití.
- Poté co cíl absorboval poškození Spirit Barrage po dobu 1.5 sekundy nebo zemřel, nabytí exploduje a udělí poškození všem nepřátelům v okruhu 15 yardů.
- Poškození je zvýšeno o 15 %- 20 % za nabití.
Ti, kdož testovali The Barber si mohli všimnout, že ze začátku téměř nefungoval. V posledním testovacím buildu je pro změnu až moc silný. Domníváme se, že poškození na zbrani je trochu vysoké (obzvlášť s runou Phantasm), takže odebereme bonus, který poskytuje poslední výbuch. Taktéž tato zbraň měla problémy se škálováním při použití Phantasm runy. Opravíme to.
TLDR: WD, kteří se těšili z masivního AoE poškození ze Spirit Barrage budou stále dostávat kvalitní čísla, ale už nebudou tak veliká.
Faithful Memory
- Každý nepřítel zasažený Falling Sword zvyšuje poškození Blessed Hammer o 50 % – 60 % na 5 sekund.
Faithful Memory velice těží ze zvýšeného počtu monster v Greater Riftech. Jak si asi mnozí na PTR všimli, Faithful Memory je až moc silné. Zastropujeme množství stacků, které můžete z Faithful Memory získat a uvidíme. Tento strop nám ponechává prostor pro další úpravy.
Hellcat Waistguard
- Granáty mají šanci na odskočení 3 – 5 krát, udělují zvýšené poškození o 50 % za každé odskočení.
- Tento bonus je zvýšený na 800 % při posledním odskočení.
- Touto schopností jsou ovlivněny následující skilly:
- Cluster Arrow – Dazzling Arrow, Cluster Bombs, Loaded for Bear a žádná runa
- Rain of Vengeance – Anathema
- Strafe – Demolition
- Rapid Fire – Bombardment
Hellcat’s Waistguard funguje z našeho pohledu velmi dobře. Chtěli jsme hráčům dát další možnost jak hrát místo hledání mety pro Greater Rift. Zárověn by měla existovat možnost, že někdo objeví top-tier kombinaci, nebo build. Což se nám myslím podařilo.
Manald Heal
- Bleskové poškození udělované vašimi Arcane spendery uděluje 20 %- 25 % poškození navíc po doku 5 sekund.
- Trvání tohoto efektu může být obnoveno dalším bleskovým útokem a kupí se.
Manald Heal je v podstatě ve stejné situaci jako Hellcat’s Waistguard, i když od první verze potřeboval trochu vylepšit. Díky všem, kdo testoval tento předmět! Buildy, které obsahují Mandal Heal si vedou velmi dobře, a stále je zde prostro pro experimenty s tímto předmětem.
Zdroj: Battle.net
a inac super clanok diky sice ma uz D3 velmi nelaka ale potesili nove informacie. 🙂
ukazujes baron svoju hlupost : dost trapny priklad, nemusis im az tak hlboko liest do zadku. a ked nechcete negativne komentare ta si ich dajte pred zobrazenim schvalit. nikto vam nekaze to co napisem zobrazit. uz som vam raz napisal je to vas web mozete si robit co chcete ale ja mam pravo tiez na svoj nazor a aj kazdy iny clovek.
Můžu tě ujistit, můj zadek je jednosměrka 🙂
snad jen odkaz na dany item ktereho se zmeny tykaji mi tu schazi…jo jde to najit ale takhle by to bylo lepsi :p
Z nějakého důvodu nefungují náhledy jako na starém webu. Napíšu Jamesovi, ať na to koukne.
Takže update: Na DF.cz je aktivní HTTPS, zabezpečené připojení. Vedlejším efektem je, že se z bezpečnostních důvodů nenačítají skripty od Blizzardu.
To Baron: rozhodně to souvisí s Diablem, jelikož máme asi měsíc do konce s8, tak je velmi pravděpodobné, že zde zmíněné změny budou ty poslední, které uvidí světlo světa před S9. A většina hráčů je teda nevítá úplně optimisticky. Sranda je to, že například vůbec nezmínili předmět pro barbara, který je naprosto marný jak na DPS tak i na Support 🙂
Nepochopils Baronův sarkasmus jako reakci na komentáře zde http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/datamining-hearthstone-tavern-brawl-k-20-vyroci-diablo/
Presne nema to s Diablem absolutne nic spolocne, je to len pro ty co hraj PTR, (ja hraju PTR“:), a to vyroci skutocne odflakli, cely rok som poslouchal a zbytocne, nic som nedostal, ak to rychle nenapravia, tak asi prasknu 😀
V parafrazi na minulej clanek si dovolim rict (sarkasticky): Proc je tu tenhle clanek? Vzdyt se netyka diabla, jde jen o PTR, takze nic z toho v Diablu neni! napsal bych to az to tam bude a ne ted. Je to uplna blbost. Co kdyz to pak bude jinak? Koho to pak ma zajimat? To je jako clanek o blizzardim diskuznim foru jo?
No a vazne – celkem zajimavy zmeny, ale stejne jim hodne dlouho neodpustim to odflaknuty vyroci, jestli s tim neco neudelaji, takze za me takova z nouze ctnost.
Omlouvam se, ja sem strasny provokater, ale nemyslim to zle, jen se proste bavim.