Patch 2.5.0 se blíží mílovými kroky. Chcete se dozvědět víc o Armory, Primal ancients, a dalších novinkách, které na vás čekají?
Armory
S radostí vám představujeme dlouho očekávanou novinku. Armory umožní hráčům uložit pro každou jednu postavu až pět rozdílných sestav buildů (včetně předmětů, kouzel, run, kamenů) a lehce mezi nimi pomocí jediného tlačítka přepínat.
Předměty se přehodí samy a nezáleží, zda jsou uloženy v bedně, nebo inventáři. Kameny se taktéž prohodí samy. Pokud jste zvýšili level legendárního kamenu, hra to pozná a sama vybere ten samý s nejvyšší hodnotou. Taktéž se vymění útoky na liště, runy, Kanai’s Cube.
Poznámka: Armory si nepamatuje Paragon body. Jestliže tedy pro každý buidl používáte jinou distribuci Paragon bodů, budete si ji muset vždy naklikat ručně. Ke kombinaci SHIFT+klik (přiřazení 10 bodů naráz) přibila kombinace CTRL+klik, díky které přiřadíte rovných 100 bodů.
Crafting Materials UI
Máte plnou bednu materiálu pro profese a nemáte kvůli tomu místo na vybavení? Tomu je nyní konec. Veškeré Arcane Dust, Veiled Crystals, Reusable Parts, Death’s Breath, bounty crafting materials a Hellfire crafting materiály se přesunou do nového, přehledného UI. To bude dostupné přes kliknutí na kovadlinku poblíž peněz ve vašem inventáři.
Veškerý výše zmíněný materiál se přesune automaticky se spuštěním patche 2.5.0, takže jej nemusíte skladovat někde bokem. Navíc tato změna přinese pohodlnější využívání Kanai’s Cube. Veškerý materiál z Craftin UI vložíte stisknutím tlačítka Fill.
Adventure Mode
Dílčích změn se dočká i Adventure Mode. Vylepšili jsme některé věci, které se objevily už v patchi 2.4.3, navíc se dočkáte vylepšení přinášející lepší požitek z hraní, například upravené Bounties a Horadric Cache.
Frekvence některých map v Greater Riftech byla upravena. Jeskyně, Keep Depths a další, dříve často opakující se lokace budete potkávat méně. Na druhou stranu se můžete těšit na otevřená prostranství. Festering Woods, nebo Stinging Winds bude potkávat mnohem častěji.
Bounties, resp. bonusové akty jsou zrušené. Bonusové bedýnky z předchozího systému jsme zkombinovali se záhladními Horadrickými a vznikly Large Horadric Chests. Za každých pět splněných Bounties v daném aktu získáte jednu Large Horadric Chest, obsahující základní i bonusový loot z daného aktu. Akty můžete plnit v libovolném pořadí a nemusíte čekat, než se objeví ten, který zrovna potřebujete.
Primal Ancients
Každý hráč má jiné cíle. Těm nejoddanějším chybělo něco víc, než jen augmentace Ancient předmětů, nebo splnění Season Journey. Přivítejte Primal Ancients, nový tier velmi vzácných předmětů.
Primal Ancients jsou Ancient předměy s perfektními rolly. To znamená, že každý Primární i sekundární affix (stat) předmětu bude dosahovat nejlepších hodnot. Bohužel předmět se vždy nenaroluje s affixy vhodnými zrovna pro váš build, ale můžete si být jisti jedním. Vždy dostanou main stat pro vaši postavu (hrajete za barbara? Očekávejte vždy strength; hrajete za Demon Huntera? Očekávejte dexterity). Kahoty, kyrys, prsteny a náhrdelník vždy budou mít maximální počet děr na kameny. Zbraň padne ovšem bez díry, chcete přeci použít Ramaladni’s Gift, že?
Každý legendární předmět ve hře má svou Primal Ancients verzi. Platí to i pro předměty z Horadric Cache, Kadala vám při troše štěstí Primal dá, v Kanai’s Cube si jej taktéž můžete přetočit. Jedinou podmínkou pro zisk Primal Ancient je dokončení Greater Rift level 70 sólo.
Ale pozor: Pokud tuto podmínku splníte s non-HC postavou, vašim HC postavám se Primal Ancient NEODEMKNOU! Tzn. Primal Ancient si musíte odemknout zvlášť pro postavy
- nesezónní non-HC
- nesezónní HC
- sezónní non-HC
- sezónní HC
Vždy na daném módu stačí tuto podmínku splnit s jednou postavou a Primal Ancient začnou padat i dalším postavičkám. Například: Na non-season HC dáte GR70, automaticky všem vašim non-season HC postavám začnou padat Primal Ancient.
Pro sezónní postavy platí ještě jedno upozornění. Každou sezónu si Primal Ancient předměty budete muset odemknout znovu!
Zdroj: Battle.net
Jak se vám tyto novinky líbí? Osobně považuji tento patch za jeden z nejlepších.
Tak jsem včera zkoušel přerolovat luk za baunties surky a z 30 pokusů ani jedna PA. Je to dobré sad to chvíli potrvá než něco napadá 🙂
joo, uz to pada… armory je super. len akosik mam viacere ancient predmety skoro dokonale… tak moc mi ani primal neprida, resp v ako ktorom slote.
Jenom krátce. PA ve hře jsou, droply mně Pouldrons of the skeleton king – D650 V650, res 130, A516, 9500 thorns, restore 25%, tedy max hodnoty, jel jsem bountys v partě T13, narazil jsem na duhového goblina a s partou jsme to udělali – masakr, možná nejlepší lokace na drop.
Ak spravim GR70 s nesezonnou postavou, splnim podmienku pre drop PA …. ak pojdem group GR s partiou ,ale na menej ako 70, bude mi padat PA? Alebo je nutne chodit 70+ only?
A ostatne moje postavy , ktore este nemaju dostatocny EQ a robim GR nizsie ako 70 … je tam sanca na PA?
pokial viem staci spravit raz gr70 a s tou postavou uz mozes robit cokolvek, aj gr12 a PA ti moze padnut
super ze dali materialy mimo v inventary… ale ostali mi tam gemy a ine veci.. uz to mohli dotiahnut a dat tam vsetky materialy, nech sa uvolni inventar. Vecer skusim pofarmit PA a radsej najprv urobim GR70 na solo znovu… len pre istotu, aby mi urcite padali pa
prerabali obtiaznost GR? Ja som spravil v hre na solo max GR70 last week….. a teraz v novom patchi mi pise, ze som spravil az 73 …divne
a su tam tie PA vobec? v novinkach v hre o patchi 2.5 o nich nie je ziadna zmienka. A musim znovu spravit GR70, ked som ho spravil povedzme pred tyzdnom./..aby mi zacali padat pa
Už to jede i pro Evropu:) Rychlost, jakou mě sestřelil kosou keywarden, se jednoznačně zvýšila:)
Jenom krátce dobrá zpráva, zkušebně 5xGR75, pár riftů ve skupině na T13 a prime ancient nepadla, huráá:). Tak to vypadá, že hráči co chtějí pořád nějaké odměny, budou mít smůlu, alespoň doufám. „Šatník a šrotiště“ jsou bezvadné:)
si si isty, ze netreba spravvit gr70 po nahrati noveh opatchu a zaratava to z minula?
2.5 je live 😀
Pro ty, co hraji na US serverech. Pro EU az zitra.
Vykoplo mě to ze hry a hláška, že budou restartovat servery.
tešííííííím 🙂
Armory a legendární gemy … funguje to tak, že když si uložím 3 pet WD buildy (např. Garga, flusáče a sekáčkovej s tlupou fetišů), tak stačí mít Enforcer jenom 1x a bude se automaticky přehazovat ???
Mělo by to tak fungovat 🙂
Sice se to brzy dozvíme, jak to bude s pomocníky?
ano
Jako HC hrace me zajima, zdali ripem postavy prijdu pouze o aktualne pouzivany build, nebo rovnou o cely obsah armory. Doufam, ze prvni variantu, protoze ztratit pet OP buildu by bylo vrazedne.
jj presne tak 😉
sry ta odpoved mela byt na otazku co se ptal pan HU … asi jsem se ukliknul 🙁
typickej Bambinot!
myslis to, ze umim priznat chybu a omluvit se? 😀
Mno jako když si pak založíš novou postavu, tak v armory nebudeš mít uloženej žádnej build, protože na té nové postavě nic takového nastaveného ještě nemáš.
Jinak příjdeš logicky jen o ty itemy, co měla postava na sobě. Armory není stash.
Ale o obsah stash ripnutim hc postavy neprichazis. Prichazis o vse, co mela ripnuta postava na sobe a v inventari.
Nejlíp polopaticky ti funkci Armory vysvětlím takhle: Představ si, že máš nějaký build. Uděláš si Print Screen všeho – kouzel, vybavení, gemů, pasivek atd. Oblečeš si jiný set, dáš si tam jiné gemy, jiná kouzla, jiný pasivky, starý set uklidíš do bedny. Zjistíš, že je dobrý, dáš pár GR, ale v současné chvíli tě nebaví. Uděláš si zase Screenshoty. A jelikož si z hlavy nepamatuješ první build, jdeš do Windows, otevřeš si složku se screenshotama a alt-tabuješ a přetahuješ vybavení, kouzla atd. jak blbej, aby si měl na chlup stejný build jako před tím, než si nahodil druhý. Armory ti celou tuhle proceduru ušetří, samo to prohodí equip, samo to poskládá kouzla do lišty, samo to nastaví pasivky. Navíc Armory je schopné poznat, že máš vylepšené legendární gemy.
Takže když exneš, přijdeš o snapshoty (obrazy) buildů v Armory a vybavení, které máš aktuálně v inventáři.
Jinymi slovy prijdu o vsechny veci, ktere mela ripnuta postava na sobe a v inventari, ale aktualne nepouzivany obsah armory zustane zachovan.
To jo, ale mam pocit, že snapshoty budeš muset dělat znova.
Ještě si dovolím připomenout, že za salvage ancient itemu budou 3FS a za primal ancient item 15FS 😉
Zvyhodneny salvaga ancientu tu mel byt uz predloni s jejich vydanim. Blizzard zaspava 🙂
A jaká bude % šance na drop PA itemů už víme?
Hele, oficiálně se neví. Ale co jsem viděl na netu, tak se to pohybuje od 0,1 % do 1 %.
Supr. Čím míň, tím líp 🙂 Řeči, že za chvilu budou mít všichni PA equip je úsměvná. Pokud teda Blizz na poslední chvíli neudělá nějaký rošambo.
Nj, mohli by to nechat tak jak to je, ale už vidim ty cry posty, jak PA maj mizernej drop.
😀 a pak potkáš lamu co je zralá na vykopnutí z tlupy v GR, ale na sobě bude mít půlku věcí PA 😀 …. štěstí přeje nepřipraveným 😀
dik za info. Ja myslim, ze tych 0.1-0.5 by bolo akurat. Predsalen, ak by to bolo az 1%, tak to za hodinu ti vie padnut jedna PA a predpokladam, ze 100 obyc legendarok niektori vedia naskrabat aj skor ako za hodinu.
Zrovna Nagelring je ukázka, že jsou Primal v této podobě zbytečné. Fanatika je přece lepší vyvolávat každých 8 ekund a ne 10. Časem se snad vrátí k první myšlence. Za skvělou změnu považuji přesunutí surovin do vlastního přehledu, ale zase by nevadilo, aby se tento materiál sbíral automaticky.
Urychlení hrní, zjednodušení atd. Hlavně aby to moc nepřepískli. Pak by určitým vrcholem bylo přidání tlačítka „AUTOPLAY“ a paralelní žebříček pro hráče, kteří autoplay použili. 😀 Pozor Blizzarde.
Takze jestli to chapu dobre kdyz GR70 splnim treba s nesezonim monkem tak pak budu mit sanci na drop i s nesezonim wizardem?
Ano, chápeš to dobře.
Primal Ancients se mi otevře pro všechny moje postavy na HC, i když dám na HC rift 70 třeba jen s monkem?
Jo, je to tak.
Díky Wítku za odpověď. Tak, pokud to tak bude, to je paráda.
Za málo. Ještě jsem to přidal do článku.
a mame aj nejaky konkreny datum nasadenia, ale len nahrubo – pred desiatou sezonou? dakujem
Zatím konkrétní datum zatím nemáme. Ale jsou dvě možnosti: 22. března, nebo 29. března.
Vzhledem k tomu že sezóna by měla začít 31.3 tak path se většinou nahazuje o 2 dny dříve takže počítám 31.3.
oprava samozřejmě 29. 3 🙂
22. tedy ve středu od 2 do 4 hodin ráno je hlášená diablo 3 maintenance neboli odstávka serverů z důvodu údržby (či patche?.-))
Údržba je každý týden, dle mých zkušeností bude patch až příští středu tedy 29.
IMHO 2 hodiny je na nasazení patche málo.