Přinášíme vám informace o nejnovějším Patchi, který Blizzard nedávno uvolnil. Text je rozdělen na dvě části, první obsahuje podrobnosti k PTR a druhá k uzavřené Betě Reaper of Souls. Všechny změny v PTR patchi se vztahují i na uzavřenou Betu Reaper of Souls.
Diablo III PTR Patch 2.0.1 – v.2.0.0.21390
Níže naleznete aktuální poznámky o PTR patchi 2.0.1. Prosíme, vemte na vědomí, že se nejedná o finální verzi patche 2.0.1 a mnohé změny nemusí být zdokumentovány a podrobně popsány.
OBECNÉ
- Obtížnost Master se nyní odemkne po dokončení IV.Aktu a obtížnost Torment při dosažení 60 úrovně
- Poznámka: Hrdinové, kteří nebudou mít přístup k datadisku Reaper of Souls, obdrží pouze část bonusů obtížnosti Torment.
Opravené chyby
- Klany mohou být rozpuštěny
- Hráči se již nemohou oživit na mrtvole při souboji s bossem
- Craftěné předměty nakopírované do PTR již nepožadují úroveň 61 a výš (pouze PTR)
- Předměty pro společníky již nepožadují úroveň 61 a výš (pouze PTR)
- Opraven problém, kdy pasti (vybuchující sudy, lustry apod.) neomračovaly nebo nedávaly monstrům poškození
- Opraven problém, který zobrazoval druhý portál v Hell Rift (Gardens of Hope, Tier 1)
- Opraveno několik problémů, které mohly způsobit pád klienta
CRAFTING
- Gorell the Quartermaster v Bastion’s Keep již neprodává plánky pro Nightmarish, Hellish a Infernal Staffs of Herding
- Plánek pro základní "Staff of Herding" stále padá z Izuala
- Plánky nejsou odstraněny, pokud hráč již vytvořil Staff of Herding nebo zakoupil plánky
- Existující předměty Staff of Herding mohou byt použité ve hře ke vstupu do Whimsyshire, s dynamicky určenou obtížností
- Ceny craftů u kováře prošly změnami
- Poměr modrých a žlutých craft materiálů nyní více odpovídá stavu současného dropu na live serverech
- Ceny goldů za crafty byly sníženy
Opravené chyby
- Recepty na craft již v seznamu materiálů nezobrazují duplicitně požadované materiály
- Opravena chyba, kdy některé craft materiály zmizely i bez craftu předmětu
EVENTY
- Prokleté truhly (Cursed Chests)
- Prokleté truhly typu Horda (Horde Type Cursed Chests)
- Nyní nemají svatyni (Shrine)
- Nyní stačí zabít 100 monster k získaní bonusu, sníženo ze 150
- Za dokončení úkolu je odměnou jedna truhla
- Za dokončení bonusového úkolu je odměnou druhá truhla
- Prokleté truhly typu Vlna (Wave Type Cursed Chests)
- Standardní truhla byla odebrána jako odměna
- Dokončení bez zničení pěti vln monster nyní odměňuje pouze svatyní (Shrine)
- Dokončení páté vlny nyní dá truhlu jako bonus
- V momentě kdy je dokončena pátá vlna, úkol končí a bonusová truhla je udělena okamžitě
- Každá kompletní vlna nyní zaručuje bonusové body zkušeností a zlato
- Prokleté truhly typu Horda (Horde Type Cursed Chests)
- Infernal Machine
- Předměty potřebné pro Hellfire Ring na úroveň 60 nyní padají pouze když je hra na úrovni 60
PŘEDMĚTY
- Četnost padání lahviček zdraví byla redukována ze všech zdrojů
- Stojany s výbavou (Armor racks) nyní dávají méně hodnotné odměny
- Přidán nový affix na předmětech: "+X% poškození do schopností s fyzickým poškozením", které se shoduje s poškozením ostatních Elementárních affixů
- Tento nový affix může být generován na těch samých předmětech jako druhý affix +X% poškození do všech skillů s Elementárním poškozením
- Maximální množství redukce ceny zdroje / schopnosti, která může být na předmětech, byla snížena z 12% na 10% na zbraních a z 10% na 8% na ostatních slotech vybavení
- Předměty koupené u vendorů jsou nyní označeny a nemohou být rozložené u kováře na craft materiál
Setové předměty
- Mnoho setových předmětů dostalo vylepšení do svých statů a bonusů
Legendární předměty
- Speciální affixy pro mnoho legendárních předmětů se nyní rollují s variabilními bonusy namísto základní hodnoty
- Příklad: Wizzard Spike nyní může mít hodnoty speciálního affixu mezi 20-25% šance na vykouzlení Frozen Orbu
- Všechny legendární toulce nyní losují 15-20% rychlosti útoku (Attack Speed)
- Legendární předměty mají nyní mnohem silnější efekty než vzácné (Rare) předměty
- Mnoho legendárních předmětů dostalo vylepšení do svých statů a bonusů
Opravené chyby
- Opravena chyba, která způsobovala 100% vypadnutí legendárního craftovacího plánku za Bounties v III.Aktu
MONSTRA
- Šance na drop léčivých koulí byla snížena o 50%
Affixy
- Desecrator
- Maximální poškození bylo sníženo
- Zvýšen časový limit pro dosažení maximálního poškození
- Molten
- Snížen dosah poškození ohnivé cesty na 2.75 yardů
- Snížen dosah exploze na 12.5 yardů
- Plagued
- Poškození bylo sníženo
- Zvýšen časový limit pro dosažení maximálního poškození
- Snížen dosah na 7 yardů
- Poison Enchanted
- Sníženo poškození do petů
- Frozen
- Snížen dosah exploze na 12.5 yardů
- Mortar
- Snížen dosah poškození v cílové oblasti na 11.5 yardů
- Frozen Pulse
- Snížen dosah pulsování na 11.5 yardů
- Thunderstorm
- Zaměrování výbojů bylo upraveno tak, aby výboje zůstaly v blízkém okolí prvního výboje
- Thunderstorm blesky již nepronásledují cíle
- Splash damage mírně zvýšena (0.5 – 0.75) aby reflektovala výše uvedené změny
Opravené chyby
- Odstraněn drop legendárního předmětu za první zabití Rakanotha
- Monstra z kategorie Rockworm se nadále nezobrazují jako nezranitelná, pokud jsou zabita při zahrabávání
- Monstra s affixem Reflects Damage se již nezasekávají v nekonečně dlouhé a opakující se animaci
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Popisy schopností nyní zobrazují typ poškození, pokud je zapnuta volba Advanced Tooltips
Opravené chyby
- Atributy v profilech hrdinů se již zobrazují správně
Reaper of Souls uzavřená Beta – v.2.0.0.21390
Níže naleznete aktuální poznámky o patchi pro uzavřenou Betu Reaper of Souls.
POZOR: prosíme, vemte na vědomí, že uzavřená Beta Reaper of Souls obsahuje také všechny změny z PTR.
OBECNÉ
- Množství zkušeností potřebných od úrovně 64 a výš je zvýšeno
Opravené chyby
- Opravena chyba, při které nebylo možné dokončit unikátní úkol Covetous Shen
- Opravena chyba, kdy Soul Crucibles v Gideon's Row a Nobles Rest nemohl být poškozen určitými schopnostmi v úkolu "Orbs of Death"
- Opravena chyba, kdy se vstup do Musty Cellar vznášel ve vzduchu v přední části Haedrig's cart v Survivor's Enclave
ADVENTURE MÓD
- Kadala, obchodník s Blood Shards, má nyní při nákupu neidentifikovaného předmětu šanci na legendární předmět
- Lorath Nahr už není nadále obchodník
Bounties
- V každém Aktu se nyní losuje pětice úkolů: zabití Bosse, vyčištění dungeonu, zabití unikátního monstra, splnění Eventu a náhodný úkol bez Bosse
Nephalem Rifts
- Odměna v podobě Greater Horadric Cache byla odstraněna
- Dřívější kořist z Greater Horadic Cache nyní padá z Rift Guardianů
- V Nephalem Rift mapách bylo provedeno několik změn
Opravené chyby
- Kadala prošel změnou obsahu inventáře a nově nabízí luky a kuše
- "Bounty: Kill Lurk" lze nyní dokončit
- Žena Lacuni, která odmítala skočit dolů v Caverns of Frost, byla odstraněna z Adventure Módu
- Opravena chyba, kdy některé Bounties nížší úrovně poskytovaly odměny úrovně 70
CRAFTING
- Všechny legendární předměty ke craftu nyní požadují unikátní materiál
- Unikátní materiály pro legendární předměty nyní padají až na 70 úrovni
- Unikátní materiál pro craft legendárních předmětů se nyní zobrazuje v kvalitě Rare (namísto v kvalitě Legendary)
- Šance na drop craft plánků z Horadric Caches (odměna za Bounties) byla redukována
EVENTY
- Prokleté truhly (Cursed Chests)
- Prokleté truhly se nyní mohou objevit ve všech Aktech na mnoha místech, kde mohou vyvolat hrstku monster, šampionů, vzácných monster nebo i bossů (tyto truhly jsou odlišné od truhel typu Horda nebo Vlna)
- Tyto truhly se mohou vyskytnout pouze v Adventure Módu
- Tento event může být neúspěšné
- Tento event nemůže být úkolem Bounties
- Odměna za úkoly pro tyto druhy truhel je momentálně vyladěná
- Infernal Machine
- Klíčníci se nyní objevují v Kampani i Adventure Módu na úrovni 60-70
- Klíčník na úrovni 70 má malou šanci na drop náhodného klíče z jiných Aktů
- Z Klíčníků na 70 úrovni nyní padají následující klíče (tyto klíče jsou potřebné ke craftu Infernal Machine pro úroveň 70):
- Key of Bones
- Key of Gluttony
- Key of War
- Key of Evil
- Kovář nyní poskytuje na úrovni 70 craft následujících zařízení:
- The Infernal Machine of Bones
- The Infernal Machine of Gluttony
- The Infernal Machine of War
- The Infernal Machine of Evil
- Nový plánek Infernal Machine nyní padá z každého Klíčníka na úrovni 70
- Bossové z Infernal Machine portálů nyní na 70 úrovni dropují následující komponenty (tyto předměty jsou potřebné pro craft Hellfire Ringu úrovně 70):
- Leoric's Regret
- Vial of Putridness
- Idol of Terror
- Heart of Evil
- Klenotník nyní může zhotovit Hellfire Ring pro úroveň 70:
- Existuje pouze jedna verze nového Hellfire Ringu; při craftu je použit systém Smart Loot, který losuje vlastnosti podle postavy, která prsten craftí
- Plánek na nový Hellfire Ring lze zakoupit od Squirt v II.Aktu
- Drop klíčů a orgánů pro Infernal Machine a Hellfire Ring byl dočasně nastaven na 100%
- Toto nastavení je kvůli podpoře testování v další fázi
PŘEDMĚTY
- Přidán nový affix: +% poškození do Piraní (Piranhas)
- Death's Breath nyní padá častěji z Šampiónů a Elit
- Piro Marella (štít pro Crusadera) je nyní možné craftit
- Golden Scourge (cep pro Crusadera) je nyní možné craftit
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Obtížnosti Torment 3-6 nyní obsahují popis obtížnosti
- Přehled mapy a jednotlivých portálů nyní ukazuje odpovídající množství zlata a zkušeností jako odměnu za dokončení Bounty
Zdroj: Battle.net
Chci se zeptat, zda zvyšování paragonu v PTR se nějak projeví po instalaci DD ROS na postavách, nebo se paragony na všech postavách prepočítají se zakladní verze D3 ? Protože by PTR pak bylo zbytečné vubec hrát…:)…:(. A ješte jeden dotaz. Múžu hrát D3 i na jinem PC, hra se váže na IP nebo na kód hry nebo na účet Bllizzardu, nebo jak to je…protože se bojím, aby mne nezablokovali, ale mám možnost hrát D3 kromne PC i na Notebooku v práci, díky za odpověď a Diablo fans cz preju moc uspechú…:)
"•Množství zkušeností potřebných od úrovně 64 a výš je zvýšeno". Bééé, jděte k šípku.
nie je to samozrejmost, pred par dnami to upravili, znizili drop kvalitnych legendariek, ostatni drop legendarok ostal bez zmeny. Najma kvoli tomu, ze sa teraz legendarky daju kupit aj u vendora /s trochou luck/. Vsetko sa este ladi a moze sa zmenit.
Hmmmm uz at je brezen!!!!!!!!!!!!!
Tak cetnost dropu legendarek ve Vanille je na uplne jine (mnohem vyssi urovni) nez v bete RoS, takze bych se toho zas tak nebal pokud to nejak brutalne neboostnou, nicmene v 1.0.8 za run padne klidne i 20 legendarek v parte, to je v RoS tak na tyden 😀
Peeto: tak to je snad logicky.. je to tak v kazde hre
AH bude prec. Drop legendariek musia x-znasobit oproti 1.8 inak to cele nema zmysel. Na konzolach bez AH bol drop legendarok tak akurat. Tzn. aspon jednu za hodinu si nasiel. To ale neznamena, ze drop kvalitnych legendariek maju zvysiet taktiez, to nie. Kvalitna legendarka nech dropne raz za den, tyzden, mesiac…whatever… ale toto uz blizzard zverejnil, ze TOP legendarky budu mat nizsi drop rate, ako menej kvalitne.
Ja bych teda byl moc rad, kdyby nechali cetnost dropu legendarek jak v D3 1.8. Vlastne se u RoS bojim nejvic toho, ze mi kazdou hodinu padnou 2 uber legendarky a za mesic nebudu mit co hrat…
sensation: napsial som to ais trochu nejasne obtiaznosti po starom boli zrusene obtaiznosti po novom su ako MP
bunkerman: aha diky… Tak na ty obtiznosti jsem tedy zvedavej kdyz to bude podle alaaa stare Diablo 🙂
Já jsem rád, že experimentují právě teď. Za 2 měsíce už by bylo pozdě 🙂 Budu rád když vyzkouší všechno možné před ofiko vydáním. A jak už tady někdo psal, legendárka je legendárka právě proto, že padá velmi vzácně a toho by se měli držet.
Novej hellfire lvl 70 only? No problem. Na crusadera mám udělanej celkem pohodovej old hellfire, se kterým se na lvl 70 dostanu bez problémů za pár hodin. Doufám, že po vydání RoS ty nové hellfire budou stát za to. Co se týče legendár, tak čím míň a čím lepší, tím líp. Nechci jich mít za 10 hodin 20. To je nuda. Nerf affixů je v pohodě, je tady torment 1 – 6, abych si nastavil laťku podle chuti. Všecko co vidím, je balanc, samá pozitiva a sociální jistoty.
Přestaňte už brečet že vám nic nepadá je to jen PTR a stejně by vám ty věci nezůstali, ještě by vám to pak bylo líto kdyby padlo opravdu něco TOP. 🙂 Navíc u PTR je jen 60 lvl a když tam vlítnete se svými nabušenými chary z vanili nemůžete čekat žádné zázraky. Chce to trpělivost mají ještě 2 měsíce na vyladění a já věřím že se jim to nakonec povede.
Hm nerf affixu, to je fakt super. Takze z elit opet delaji "chodici expy na vic ran" a akorat s datacem bude mozna ten loot za neco stat. A co se legendarek tyce, nemam toho moc odehraneho na PTR ale jestli budou padat stejne jak ted na normalnim diablu akorat opravdu se slusnymi staty, tak v tom zas takovy problem nevidim. Sak uz podle toho legendarka by to melo padat min a ne aby clovek za 3 mesice mel oblecenou postavu v legendarkach a opet nudne farmeni nevim ceho asi expu.
dawemorraless: Jasný, nenadávám, MF 0 je samozřejmost, ale porovnávám nový patch pro PTR s předešlým, kde naopak padaly legendárky jako o život, což samozřejmě vedlo k redukci dropu v novém patchi. Redukce je ale natolik markantní, že to snad v základní verzi padá víc. Takhle blizz moc neplní co sliboval pro loot 2,0. Nezbývá než doufat, že finální verze bude vypadat víc jako předešlý patch.
dawemorraless: pred tymto patchom sa nedalo a neohlasili nic o tom ze by to menili takze predpokladma ze stale plati nie
R@sty99 ono je taky dobrý zkouknout MF než se začne nadávat:) já se svou 0 toho moc neočekávám:D imho jak je to v betě dá se najít MF stat někde jinde než na legendárce?
Mno za sebe musím říct, že aspoň co se PTR týče, tak po patchi mi nepadla za 12 hodin hraní jediná legendárka a i staty na žlutých věcech stojej za prd. Když jsem koukal na loot legendárek ostatních hráčů, tak ani ty už nejsou tak super jak tomu bylo před patchem nehledě na počet kolik jich vypadne. Jen za včera jsem napočítal asi 15 legendárních itemů což je dost málo oproti předešlému patchi… Připomíná mi to teď patch 1,8 v základní verzi hry…
Ono to zije! 😀
Ne, nic si z toho nedelejte, to ze me mluvi jen cira zavist.
Ja chci taky betakey! Vymenim za pritelkyni, stejne pro ni pak nebudu mit vyuziti! 😀
sensation: namiesto nich su obtiaznosti, klasicke obtaiznosti ako ich pozname zo stareho D3/D2/D1 (cize musis prejst jednu aby si mohol ist dalsiu) boli odstranene
Jak je to v dataci vubec s MP???
Doufám, že tohle ještě změní a je to jen nějaké dočasné řešení. Ono s dynamicky narůstající obtížností by byl celkem problém nafarmit starý Hellfire a především v tom není logika, když na 70 dávají Klíčníci jiné klíče pro nový Hellfire. Mimochodem, Hellfire na streamu se ti hodně povedl 🙂
Jedna důležitá věc, nový Hellfire je POUZE pro úroveň 70! Čili si ho už nedáte na vytvořenou postavu. Nevím zda-li je to dobře či špatně…
Všude vidím jenom "sníženo" žeby to už začínalo? 😀