Odměny v Greater Riftech, změny Meteoru, předobjednávka Ultimate Evil edice

Je za námi další týden a Diablofans.cz vám přináší další várku novinek a zajímavostí ze světa Blizzardu a testovacího realmu Diablo 3. Co je dnešním obsahem? Jak už napovídá samotný název článku, čeká vás překlad úprav odměn v Greater riftech, překlad úpravy Meteoru, pokud jste vlastníky konzolí, nyní si můžete oficiálně přeobjednat RoS, a též vám ukážeme, jaké odměny dostávají zaměstnanci Blizzardu za odpracované roky.

První začneme docela obsáhlým tématem a tím je změna v systému odměn v Greater Rifterch. Vše rozbral Xarishflar ve svém postu na fóru PTR realmu.

 

Dostali jsme od vás hromadu příspěvků se zpětnou vazbou ohledně Greater Riftů. Dovolte mi, aby tuto chvilku využil jako poděkování Vám všem! Všechny podněty nám potvrdily spoustu podezření, které vývojáři měli ohledně systému odměn. V příštím patchi se tedy dočkáte spousty změn.

  • Urshi se již nebude objevovat pouze tehdy, kdy nedokončíte GR. Od nynějška se objeví pokaždé, kdy GR skončí. Bude si moct vybrat, zda chcete vylepšit (legendární) kámen, nebo pokračovat dále (pokud jste dokončili level v časovém limitu).
  • Rift guardian se objeví, když doběhne 15 minutový limit bez ohledu na to, zda jste stihli doplnit progress bar. To by mělo být odměnou za dřinu, ikdyž jste neuspěli, ačkoliv máte před sebou ještě celý GR.
  • Odsupňování upgradů legendárních gemů bylo významně předěláno.
    • Během vyšších GR máte šanci, že při upgradu kamenu získáte více stupňů kamenu naráž. Maximálně však získáte 4 stupně.
    • Abychom však toto kompenzovali, jednotlivé stupně jsou nyní méně silné. Přírůstek bude víceméně stejný, jen bude častější.

Toto jsou významné změny a měly by obrovsky zvýšit požitek ze hry, během vyšších stupňů Greater riftů. Dejte nám prosím vědět, co si o těchto změnách myslíte.

 

V jiném vlákně se objevila zajímavá otázka od hráčů Babymaker a Agency. První je, zda gemy budou oslabeny a druhá, zda sekundární bonusy u legendárních gemů budou odemčeny na jejich 50. stupni. Nevalistis se toto snaží vysvětlit:

 

Dobré otázky! A odpověď zní ne. Sekundární bonus se od nynějška neodemkne na 50. stupni, ale na 200. Škálování a síla legendárních kamenů byla kompletně předělána a stále děláme na úpravách. První takovou úpravu uvidíte v následujím PTR patchi. Funguje to tak, že získáte přibližně stejnou sílu za stejný objem času jako dříve, ale budete svědky méně pokusů, kdy nezískáte nic.

Také bych rád uvedl na pravou míru něco, co jsem dříve správně nepochopil. Legendární kameny nyní nemohou získat více stupňů najednou. Pokud si po dokončení dostatečně vysokého GR si u Urshi vyberete vylepšení kamenu, nabídne vám další pokusy na vylepšení gemu. Tyto pokusy budou mít vyšší šanci na úspěch. Urshi vám nabídne maximálně 4 tyto pokusy.

Zde je ilustrační příklad (mějte na vědomí, že jsem si jej vycucal z prstu a v nejmenším není přesný, slouží jen k nastínění situace):

Řekněme, že jste právě dokončili 15. stupeň GR a rozhodli jste se, že si vylepšíte legendární kámen. Je docela šance, že se vám vylepšení povede, ale máte pouze jeden pokus. Místo toho se tedy rozhodnete, že trochu přidáte a pokusíte se dokončit 20. stupeň GR, kde už máte dva pokusy na vylepšení a šance, že se to povede, je o něco vyšší. Tyto dva pokusy můžete využít na jeden gem a mít tak šanci získat dva stupně, nebo je využít na dva různé gemy a mít šanci, že u každého získáte jeden stupeň.

Ve zkratce, pokud byste se snažili vylepšit gem po prvním Greater Riftu, máte jediný pokus na vylepšení, a šance, že se vám to povede, bude velmi nízká. Vyšší Greater Rifty na druhou stranu poskytují více pokusů a také vyšší šanci, že se vylepšení povede. Nejenže tyto vyšší GR jsou dobré místo na vylepšení kamenů, ale táke vás donutí se zlepšovat a získat také lepší odměny.

Také bych rád poděkoval všem, kteří nám poskytují cennou a konstruktivní zpětnou vazbu. Všechny tyto podněty předáváme vývojářům a jsou velmi ceněné!

 

Zdroje:

Battle.net
Battle.net


Druhým dnešním tématem jsou změny u kouzelnického meteoru. Hráč DragonsBlood prosí na fóru, aby cena kouzla meteoru byla snížena o 5 Arcane Power a zvýšeno poškození Meteor Shower. V tématu se objevila velmi obsáhlá odpověď od Nevaltis, kde vysvětluje, jaké mají plány do budoucna (dalšího patche).

 

Pro příští patch máme nachystané výrazné změny, které by měly učinit využitý Arcane Power víc ceněným.

Nejenže jsme navýšili základní poškození Meteoru, upravujeme též některé elementální runy, které ne úplně plní původní záměr. Cílem je udělat každý druh meteoru unikátní, aby více odpovídal použitému elementu a zároveň aby byl každý svým způsobem užitečný a konkurenceschopný. Všechny tyto změny by měly pro hráče učinit Tal Rasha's set bonus více přitažlivý.

Runa Kometa (Comet) byla lehce upravena, nyní uděluje obrovské ledové poškození při dopadu, zamrazí přimražené (Chilled) nepřátele na jednu sekundu. I nadále si bude moct užít mlžný ledový efekt, který uděluje poškození během času (DoT) a přimražuje nepřátele.

Star Pact byl předělán a trochu připomíná barbarský Ancient Spear s runou Boulder Toss. Budete moci využít všechnu zbývající Arcane Power a udělit masivní Arcane poškození. Za každý využitý zbývající AP, se vám zvýší udělené poškozeni o 20 %

Lightning Bind byl nahrazenou novou runou "Thunder Crash". Tato runa odstraňuje zpoždení na Meteoru, aby lépe ztělesnila rychlost a podstatu bleskových (Lightning) kouzel a dovedností.

Také chystáme úpravu tyče The Grand Vizier. Bude mít speciální dovednost orientovanou na Meteor – cena Meteoru by měla být snížena o 45 % až 60 % To přímo koresponduje s naším cílem udělat dvouruční zbraně silnější a žádoucí.

 

Zdroje:

Battle.net
Battle.net


Od 31. 7. si můžete předobjednat edici konzové hry Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition pro PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One. Hry vyjde 19. srpna. A co získáte za včasnou předobjenávku?

  • The Infernal Pauldrons – unikátní, dábělsky krásné, ramenní chrániče, které může nosit od prvního levelu. Přidávají bonus k životům (Vitality), léčení životů za sekundu (Life per second) a snížení Cooldownů (Cooldown reduction).
  • Arma Mortis and Arma Haereticorum – exkluzivní set plánků helmy a zbraně, které vás odliší od ostatních hrdinů Sanctuary.
  • Liber Canis Mortui – svitek, který vyvolá Spektrálního psa, který vás bude doprovázet během vašich dobrodružství.
  • 3 místa navíc pro vaše hrdiny.

Majitelé PS3 a PS4 se mohou navíc těšit na tyto bonusy:

  • The Last of Us™ Nephalem Rift – nový dungeon, který se hemží nespočtem nebezpečných potvor.
  • The Guise of the Colossi, unikátní plánek, který odemkne šest nových částí brnění, které vypadají jako Shadow of the Colossus™.

Hru si můžete předobjednat jako Blue-Ray nebo jako digitální edici. Digitální edice není bohužel dostupná pro Xbox 360 a Xbox One.

Předobjenávku disků můžete učinit i u našeho partnera – Xzone.cz:

Zdroj: Battle.net


Zajímalo vás jaké je to pracovat u Blizzardu a jaké jsou odměny za "odkroucená" léta u této firmy? Blizzard od roku 1996 několikrát ročně pořádá ceremoniál, kde předává odměny svým zaměstnancům jako výraz úcty. Blizzard na svých webovkách zveřejnil obrázky těchto odměn. Krása až z ní přechází zrak.

Po dvou letech zaměstnanec dostane krýgl (omlouvám se za nářečí, lepší výraz neznám =)).

Po pěti letech u Blizzard na vás čeká meč, který je každý rok jiný.

Desátý rok u Blizzardu na vás čeká štít.

Patnáct let už je hezká doba, prsten je tedy na snadě.

20 let si žádá extra odměnu, ta helma je opravdu nádherná.

Zdroj: Blizzard.com

41 komentářů u „Odměny v Greater Riftech, změny Meteoru, předobjednávka Ultimate Evil edice

  1. počkejte lidi hádáte se tu o absolutně nemeřitelný věci. Jelikož ani jeden nevíte co dělá ten druhy a zároveň o jaký podnik či zaměstnání se jedná tak se tu počítají dohromady jabka+hrušky=švestky 🙂
    ftipné leč uplně mimo

    jinak k tématu nevím cos čekal když si zapnul diablo, že to předělají do základu a udělají s Diablovky další MMORPG klon čehosi?? Ano Diablo není jen RPG od vydání prvního diabla se stala realitou podkategorie RPG diablovka proč asi protože žádná jiná hra nenabídla to co první Diablo a každý další díl to svým způsobem vylepšuje.

  2. sensation86 tý jo, díky za rozbor, tolik nových věcí o sobě jsem se od anonyma z netu dlouho nedozvěděl 😉 došli ti argumenty, co, tak radši mě obviníš z nevzdělannosti. Když bych se na to podíval tvojí optikou, tak vzdělanej nebudeš ani ty, soudě podle psanýho projevu. Myslet si o mě můžeš co chceš, ale nejdřív si zameť před vlastním prahem.

    Jinak k tématu – každej zaměstnavatel má svůj systém odměn a je čistě jenom na něm, co to bude. U Blizzardu to jsou evidentně (subjektině) krásný předměty (pro někoho cetky), jinde to může být příspěvek na onu dovolenou. Osobně si myslím, že stejně ve většině firem dostaneš velký prd, bo je kryze pyčo (ty tvrdý y tam jsou schválně), takže tyhle věci s obrovskou sběratelskou hodnotou jsou nakonec docela fajn 😉

    A ta dovolená jednou ročně, navíc placená z pěněz zaměstnavatele. Nevim, kde žiješ, ale s takovou by jistě i Blizzard přišel bzro na buben. Jednak by to byla obrovská finanční zátěž, druhak daňová zátěž a do třetice, někde by chyběli lidi.

    Jestli chceš v tomhle off-topicu pokračovat, založ si hate topic na fóru, rád ti tam budu odpovídat 😉 Nejlíp v týhle sekci, ať nezasíráme ostatní části: http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/forum/viewforum.php?f=10 – například jestli chceš rozebírat můj plat, nebo pokud máš pro mě práci, kde mi dají měsíčně minimálně 400 000. Minimálně píšu proto, že můj plat je tajný, takže aby ses měl nějakou představu, kolik mi nejmíň nabídnout.

  3. Kozin: To ze ta hra nebavi a ze ta sklamala je bohuzial vec, s ktorou nikto nic neurobi. Hovorilo to vela ludi. Tak to byva pri comebackoch velkych znaciek, zvlast Diabla. Podla mna zasa D3 je paradne trafena "prerabka" stareho diabla do novych standardov. Su ludia, ktorych to bavi a budu to hrat. To ze je obsah repetitivny je zamer. Dokolecka dokola sa tu uz 3 roky furt omiela to iste. Dve strany uz sto krat prebrali vsetky vycitky strany druhej, kazdy si obhajil svoje, nie je teda potreba tu riesit aka hra je, pretoze pre kazdeho je ina. A podla mna to tak je od roku 2008, a bude to tak asi navzdy.

  4. witekcz: a proc by ta dovolena mela byt placena z moji kapsy kdyz odvedu praci??? proc by zamestnanec nemohl dostat rocne od zamestnavatele 1dovcu jako present??? asi moc vzdelanej nejsi ceceee ale pokud delas jako zamestnanec tak pocitej ze tvoje hodnota prace je 20x nasobna nez co mas vyplatu 😉
    Co tim chci rict ze i kdyby meli pekny platy tak to neni nic v porovnani jaky maji fyzicky prinos pro spolecnost takze ten plat neni adekvatni. Ale v pohode jsi nekde zamestnanec myslis jako zamestnanec v pohode… hezky vecer.

  5. Kozin: Hm, pravda, žádná hra nevydrží věčně. Když jsem hrával NHL, tak mi to většinou vydrželo jenom 82 zápasů + možná playoff. Ale to aspoň pár hodin zabralo. Ale hrál jsem i hry, co po 8 hodinách hraní nenabídly vůbec, ale vůbec nic. U Diabla jsem teda strávil nejvíc času ze všech her a rozhodně toho nelituju. Žádná jiná hra mě neudržela tak dlouho. A když mě to začalo nudit? Tak jsem to prostě půl roku nehrál. A ejhle, ono to zas po čase bavit začalo.

  6. Spoustu lidí tady nepochopilo význam těchto předmětů 🙂 Asi to neprobíhá stylem: "Tady máš za 5 let meč a když si s ním budeš pěkně hrát, tak dostaneš za dalších 5 let štít." Logicky s tím bude spojená i finanční odměna, která se vyplácí v každé normální firmě alepsoň jednou ročně. Jsou to parádní upomínkové předměty.

    Schválně se pochlubte co jste dostali od vaší firmy jiného než peníze?

  7. Z 16 komentářů se změn ve hře netýká ani jeden.Všichni ostatní řešíte chujoviny. Das ist nich normal…
    Nikde přece nebylo psáno, že k těm věcem nedostanou i něco jinýho 🙂

    Jinak je dobře, že na hře pořád pracují, jinak by to totiž už možná moc lidí nehrálo, aspoň se pořád něco děje. Přidání damage u meteoru, nebo snížení arcane power pro jeho vyvolání je dobře, takovýhle kouzlo si zaslouží, aby ubilo všechno, čeho se dotkne 😀

  8. sensation86 pochop, že zaměstnanec Blizzardu má ty dovolený nespíš dvě za rok z vlastní kapsy a v takovym luxusu, že si o tom můžeme nechat zdát. A ty děti to nejspíš berou jako samozřejmost, stejně jako iPhone nebo iPad nebo návštěvu Disneylandu. A co víc jinýho ti připomene zaměstnání, než takovýhle krásný věci? Nejsem sobec, jen se na to dívam realistickýma očima.

Napsat komentář