Na oficiálním fóru vznikla diskuze ohledně případné opravy Black damage. Hráči zmínili, že se zřejmě jedná o chybu, ale na druhou stranu se její opravou značně sníží hodnota / efekt všech 5% affixů. Také poukázali na zajímavost, že v konzolové verzi bylo toto změněno na zvýšení elementárního poškození o x% namísto přidání % do elementárního poškození.
Wyatt Cheng k tomu poznamenal:
Chci jen potvrdit, že tohle byla skutečně chyba, ale nechceme, aby opravení chyby mělo vliv na již nalezené předměty.
Opravení této chyby by mělo nastat pro itemy, které padnou v Lootu 2.0.
Změny na konzolích a přidání % do elementárního poškození jsou odrazem této filozofie.
Funguje bonusové poškození do Elit i na Gobliny?
Goblinové jsou vysoce kvalifikovaní profesionálové, specializující se na přepravu cenného zboží v nebezpečných zemích Sanctuary.
Jsou opravdu zruční v úhybných manévrech a vyhýbání se nepřátelům.
Zkráceně, ano, % poškození do Elit se vztahje i na Gobliny. 🙂
Zdroj: Battle.net
V RoS už by měly mít všechny typy damage secondary efekt.
Ono se to stejne pomalu vraci ke konceptu D2, ale je fakt ze poison DMG, jako byl v D2, byl dobry a netreba ho predelavat.
Toto celkovo čo sa týka DMG v D3 pokašlali, keby poison ostal taký ako D2, lighting dmg sa šíril ako v D2 atď. …. by sa nestávolo, že príšera s 1 life behá po obrazovke. Celý DMG systém v D3 stráca svoju podstatu čo je pri RPG škoda.
Black damage = Physical damage. Proste to velky cislo (DPS), pokud ma cerny pozadi, rika se tomu Black damage (bez elemental damage)
Ešte otázka,čo to tá Black Damage presne je?Dakujem
delosombres ved z neho aj tolko zase vypadne ako z nejakej elitky ci act bossa 🙂 a pritom neutoci….tak nech ma aspon vela HP 😀 Pre mna je to skvely indikator ci na prislusne MP mam alebo nie.
na mp10 se bez cm wize pomalu neda umlatit,skoro je to ztrata casu,ho nahanet…kazdopadne oprava black damage = nerf dmg
Stejně je funny, že goblínek má pomalu víc HP, než kdejaká elitka… 😀