Opravy chyb, Blizzard DDoS útokem, lov na goblíny

Možná jste byli posledních 14 dnů naštvaní kvůli lagujícím hrám. Americká FBI ukončila řádění skupiny Lizard Squad a nejenom Blizzardí admini si můžou nachvíli oddechnout. Za to vývojáři mají plné ruce práce s opravami chyb způsobenými možná trochu předčasným vypuštěním patche 2.1. A nakonec jsme si pro vás nechali příručku na lov goblínů a vytěžení maxima z návštěvy Lakoty. Chcete vědět více?

DDoS útok na Blizzardí služby

Jak je zmíněno v perexu článku, hackerská skupina Lizard Squad prováděla cílené DDoS útoky proti různým službám, mezi postižené patřili: streamovací server Twitch, servery MOBA hry League of Legends, blogovací platforma Tumblr, Sony Playstation Network, Microsoft Xbox Network a ušetřen nebyl ani Blizzard. Bohužel zřejmě stojí i za bombovou výhružkou na let 362 Amerických Aerolinií (American Airlines), kde se nacházel prezident Sony Online Entertainment John Smedley.

31. sprna se objevila zpráva, že činnost Lizard Squad ukončila FBI poté, co konkurenční skupina na internetu zveřejnila osobní informace o LS a to včetně fotografií.

Sama skupina na svém webu tvrdí něco trochu jiného:

"Dokázali jsme, že ačkoliv jsme malé nic v tomto velkém světě a jsme jen malá skupina přátel, dokážeme nadělat slušnou paseku bez toho, aby na nás dosáhla spravedlnost. Dneska to zabalíme, končíme se zelenýma plazama a dalšíma hovadinama. Věřte tomu, nebo ne, ale máme svoje životy, něco na práci a lidi, se kterýma se musíme setkat."

Ať je to tak či onak, v tuhle chvíli je od nich klid a my můžeme v klidu hrát.

Zdroj: Incgamers.com

Opravy chyb

Blizzard má ruce plné práce a opravují chyby jak na běžícím pásu. Od 26. srpna se objevila slušná řádka oprav chyb na straně serverů a nemělo by to tak narušit hru. Bohužel některé změny budou plně viditelné ve chvíli, kdy Blizzard vydá patch pro klientskou část hry. Vybrali jsme pro vás pouze opravy, které se zatím dostaly do hry.

  • Obecné

    • Byla velmi drasticky zýšena šance na padání legendárních předmětů specifických pro Bounty (ach ten proklínaný Ring of Royal Grandeur). Tato šance se škáluje s obtížností hry.
    • The Cesspools by nyní neměly mít monstra hned za vchodem.
    • Goblíni nyní nemají 100% šanci na objevení se v Halls of Agony level 2.
    • Opravena chyba, kdy se na nepřátelí ch nesprávně stackoval debuff z elementálního poškození.
    • Opravena chyba, kdy se hráčům nezobrazovala tabulka s Achievementy.
  • Nephalem Rifts a Greater Rifts

    • Byla výrazně navýšena šance na vypadnutí Key of Trials.
    • Nyní padá více Blood Shards z Greater Rifts. Počet Blood Shards se škáluje s obtížností hry.
    • The Cesspools se nyní neobjevují v Greater Riftech. V Nephalem Riftech se stále objevují.
    • Boon of the Hoarder, Goldskin, Gladiator Gauntlets, a Threatening Shout (s runou Grim Harvest) by nyní něměly způsobovat padání zlaťáků v Greater Riftech.
    • Greater Rifts Guardiansse nyní automaticky neobjeví po 15 minutách. Hráč musí nejdříve doplnit progress bar a teprve poté se Guardian objeví.
    • Opravena chyba, kdy Rift nemohl být dokončen kvůli nízkému počtu nepřátel.
    • Opravena chyba, kdy XP bonus za obtížnost hry se aplikoval během Realm of Trials.
  • Předměty

    • Boon of the Hoarder by nyní měl fungovat, když pet zabije nepřítele.
    • Opravena chyba, kdy Spines of Seething Hatred měl o jeden affix méně, než bylo zamýšleno. Nyní by měl mít správně 5 primárních a 2 sekundární.
    • Opravena chyba, kdy Broken Promises měl o jeden affix méně, než bylo zamýšleno. Nyní by měl mít správně 4 primární a 2 sekundární.
    • Opravena chyba, kdy Meticulous Bolts měl o jeden affix méně, než bylo zamýšleno. Nyní by měl mít správně 5 primárních a 2 sekundární.
    • Opravena chyba, kdy fireball z Gyana Na Kashu byl nepsrávně aplikován 2x na první zasažený cíl.
  • Crusader
    • Laws of Hope (s runou Time Stop) – nezranitelnost nyní nebude trvat déle než 3 vteřiny. Pokud máte pasivní dovednost Long Arm of the Law, bublinka a ikonka buffu se budou zobrazovat po celých 8 sekund.
  • Demon Hunter
    • Opravena chyba u Sentry (s runou Spitfire Turret), kdy jste měli na předmětech odhození (Knockback) a Sentry nepřátele odkopla.
  • Wizard
    • Opravena chyba, kdy Firebird's Finery po aplikaci DoT ihned udělila kritické poškození.
    • Opravena chyba, kdy Blizzard (s runou Apocalypse) udělovala extra poškození při nové aplikaci DoT z Firebird's Finery.
    • Disintegrate nyní správně přidává Arcane Power při udělení kritického poškození.
    • Disintegrate nyní správně benefituje z +% Damage to Disintegrate affixu.

Dále se hráči zmiňují, že hůlka (wand) Aether Walker má půl vteřinový CD, ačkoliv jej podle posledních Patch Notes mít vůbec neměla. Situaci vysvětlil Tyvalir:

Aether Walker skutečně odebírají většinu CD z Teleportu, ale ponechali jsme půl vteřinovou "bezpečností pojistku". Během testování jsme objevili bug, kvůli kterému se hráčí teleportovali 2x po sobě, ikdyž tak původně nezamýšleli. Většinou je to nějakým způsobem poškodilo nebo spotřebovali Arcane Power, který nechtěli spotřebovat.

Sice se nemůžete teleportovat tak často, jak byste mohli bez této prodlevy, tato úprava vám dovolí nějakou tu chybku při zaměřování cílové destinace teleportu, nespotřebujete svůj AP zbytečně rychle a také vás nijak nevystaví nebezpečí.

Za zmínku také stojí prohlášení Lylirra v reakci na exploitování některých Bounties během sezón.

Zdravím, nephalem!

Naším průběžným cílem pro D3 (a zejména pro Sezóny) je podpora rozmanitosti a povzbuzení žážitků ze hry, jak jen to je možné. V přímé návaznosti na tyto cíle a v návaznosti na zpětnou vazbu jsme se rozhodli, že implementujeme pár hotfixů a dočasně vypneme tyto Bounties:

  • The Matriarch's Bones
  • The Jar of Souls
  • The Miser's Will
  • A Miner's Gold

Tato změna se dotkne jak sezónních tak mimosezónních postaviček. Tyto Bounties nebudou ze hry odstraněny úplně, hotfixy akorát odeberou zmíněné Bounties z těch, které vám hra může určit ke splnění. Tyto eventy se mohou stále objevit v běžné hře a budou dávat odměnu jak je obvyklé.

Zatím nevíme, kdy tyto Bounties budou znovu zpřístupněny pro Sezóny, ale uděláme vše pro to, aby se tak stalo do začátku druhé sezóny.

Kam tím míříme?

Během první sezóny někteří lidé byli schopní velmi rychle získat tak vytoužou pozici v žebříčku "Race to the Top". Dosáhli toho opakováním oněch Bounties pořád dokola. Hráče, za využití těchto technik, nečeká žádný postih v podobě odebrání Conquest bodů, nebo odebrání z žebříčků. Do dalších sezón radši upravíme tyto Bounties. Naším přáním je podporovat prostředí, kde nejpestřejší (a v nejlepším případě nejzábavnější) hra je ta nejúčinější. Jedním z našich cílů je podpořit hřáče ve zkoušení různých taktik a objevování různých herních stylů. Proto po skončení sezóny zhodnotíme Conquesty, budeme při tom myslet na tento cíl, a provedeme nutné změny pro další sezónu.

Ještě jednou, děkujeme všem za zpětnou vazbu. Díky vaší podpoře může Diablo 3 růst a vylepšovat se. Pište dál! Přejeme Vám slávu a hodně dobrých předmětů v první sezóně. A hodně štěstí těm, kteří se snaží dosáhnout na umístění v Žebříčkách!

Nashledanou v Sanctuary!

Zdroj: Battle.net
Battle.net
Battle.net
Battle.net

Lov na goblíny

Od nasazení patche 2.1 máte znovu důvod zabíjet goblíny. A to ze dvou důvodů. Za prvé – komunitní buff jejich počet zdvojnásobil (Ukončeno – pozn. redakce). Za druhé – goblíni můžou nechat otevřený portál do Lakotina království.

Ovšem pozor! S vyšší herní obtížností se nezvyšuje šance na vyšší výskyt goblínů. Zvyšuje objem peněz, které za sebou goblíni nechají, hlavně ve Vaultu, pokud jste měli dost štěstí a goblín nechal vytvořený portál. Je dobré hledat goblíny na pokud možno co nejvyšší obtížnost, u které jste si jistí, že goblína zabijete.

Kde hledat goblíny?

Když vyšel patch 2.1, nejlepším místem byl první akt, jmenovitě Halls of Agony level 2. Vždycky v tomhle malém levelu někde byli. To se změnilo s Hotfixem vydaným 28. srpna. Nyní je to více o náhodě a Halls of Agony už nejsou doporučovány. Spíše se vyplatí prohledávat 3. akt, Tower of the Damned nebo Tower of Cursed. Jsou to relativně málé, kruhové nebo spirálovité úrovně, takže není velký problém je proletět vcelku rychle. Ve stejném aktu se vyplácí projít i The Core of Arreat – rovná, a rychlá mapa ideální na rychlý průzkum.

V prvním aktu najdete také pár skvělých míst, hlavně venkovních (Leoric’s Hunting Grounds a the Northern Highlands). Vypadá to, že mají vysokou šanci, že v nich bude přítomný goblín. Spousta hráčů doporučuje Cave of the Moon Clan, dungeon mezi Southern Highlands a the Highlands Passage.

Obecně se doporučuje nakouknout do všech malých dungeonů, které cestou potkáte, vždy existuje šance, že se v nich goblín objeví. Občas se údajně objeví v domečkách s jednou místností. Takové ty, které znáte z prvního a druhého aktu.

Nekonečně goblínů v Lakotině království

Upozornění na začátek: Může se jednat o exploit a Blizzard ho může (ale nemusí) potrestat!

Jakmile se dostanete do Vaultu, čeká tam pár goblínů na zabití a stejně tak spousta rozbitelných předmětů napěchovaných zlatem. Ale to není vše, během boje s Lakotou se objevují další goblíni. Když se podívate trochu pozorněji, všimnete si těch malých potvůrek na Lakotiných zádech, nosí je jako škorpióní matka.

Během souboje občas některý z goblínů spadne. Stává se tak většinou, když Lakota použije "Charge", mine a narazí do zdi. Strategie je následující: Snažte se bojovat jak nejdýl to jen půjde. Stujte od ní co nejdál, aby do vás nabíhala a vy se akorát uhněte. Pak zabijte goblína, který spadne, seberte věci a opakujte.

Zprávy říkají, že Lakota upustí okolo deseti goblínů. Pak jí můžete zabít. Nebo se nechat zabít (za předpokladu, že nehrajete HC), oživit se ve městě, doběhnout k portálu, vejít znovu do Vaultu a boj si zopakovat. Horní část už bude prázdná, ale boj s Lakotou si můžete zopakovat, a to včetně zabíjení oněch 10 goblinů, kteří z ní padají. A tak stále dokola.

Teoreticky je možné toto opakovat do nekonečna, ale zatím není potvrzené, že by se o to někdo alespoň z části pokusil. Je jen malá šance, že spadnuvší goblín po zabití upustí legendární předmět. A legendárky je to, po čem toužíme. Mnoho hráčů to nevydrží, jelikož Lakotina bedna dává nejméně jeden legendární předmět. Jestli jste už znudení patchem 2.1, můžete tuto taktiku na vlastní triko zkusit.

Pokud mohu mluvit za sebe (autor článku na Incgamers.com), goblíni nejsou dobrým zdrojem legendárních předmětů (autor článku na Dfans.cz získal po patchi 2.1 slušnou řádku legendárek právě od goblínů). Spíše jsou studnicí legendárních plánků, takže na začátku sezóny mohou být užiteční. Ale třeba se mezi čtenáři najde někdo, kdo má dost odvahy tuto taktiku vyzkoušet.

Víte o jiném místě, kde se často vyskytují goblíni? Pokud ano, napište onu lokaci do komentářů.

Zdroj: Incgamers.com

76 komentářů u „Opravy chyb, Blizzard DDoS útokem, lov na goblíny

  1. Zulu: Tvůj příspěvek je o ničem. Co je podle tebe efektivnější (na jednotku času) možnost získávání goldů než Vault, mimo farmení s šutrem z Vaultu (jinde těžko během pár minut získáš třeba 50m)? Pokud někdo ještě nenavštívil greeda, tak s tvým příspěvkem si může akorát tak vytřít zadek. Bez Boonu se goldy farmí mnohokrát hůře, proto bych řekl, že před prvním setkáním se nejspíše i vyplatí usilovně Vault hledat.

    A v čem je logické to, co říkáš, že je logické? Vždyť je to blábol, a to úplný. Objevení Vaultu nezáleží na obtížnosti, tohle pravidlo sis vymyslel a narouboval podle svého případu hraní na normal (to musí být hrozná zábava mimochodem).

    Je zajímavé, jak některé lidé dokáží použít slovo logika u svých smyšlených pravd jenom proto, aby demagogicky vnutili ostatním něco, co vůbec nemusí být pravda.

  2. Jak napsali jiní hráči D3, na vyšších úrovních- levelech, jsou efektivnější možnosti zisku Goldů. Je logické, že tvůrci D3 usilují o to, aby ,,Vault" byl herním zážitkem a proto bude situován na nižší úrovně- levely.
    Sám jsem na Vault narazil 3x a to pouze, když jsem z legrace přepnul na normal a hrál rift, čili při každém přepnutí na normal obtížnost.

  3. Zdarec hosi, som tu novy, dlhsie to tu ale citam vsetko a co sa tyka boon of hoarder beham s tym T6 aj bez emeraldu v helme, na par veciach mam narolovany GF a ked si k tomu das avarice band z cache z aktu 3, za tri hodiny casual hrania, nejake bounties a rifty mam 150M a na tych 100M z vaultu som aj zabudol

  4. Souhlas s ViniSVK#1668. Gem Boon of the hoarder (nejlépe vytuněnej aspoň nad 50% šance na explosion of gold/kill monster) je v kombinaci s 41% gold find gemem v helmě MNOHEM lepší způsob jak vydělat goldy než nějaky ,,farmení,, goblinů (jednoho za 8h se ziskem nejakech 40mega za goblin portál na t3). Lákadlo to bylo pěkný, ale to je asi tak všechno. Normálka. Gem Boon of the hoarder + 41% gold find gem na easy T2 a za par desitek minut už ty statisíce goldů ani nepočítám 🙂 A na nějakej goblin portál už si ani nevzpomenu :-))))

  5. to Morbid a Slay. Puzzle ring ako ho popisuje Slay fungoval pred datadiskom. Ako ho popisuje Morbid tak padá nový puzzle ring na datadisku. Ja mám stále starý puzzle ring aj keď hrám datadisk. Nezlikvidoval som ho. Nosí ho follower (hrám len singleplayer). Občas vyvolá goblina, ale zatiaľ ten goblin ešte neotvoril Vault. Na nete som ale čítal, že taký goblin už niekomu Vault otvoril.

  6. to Slay: Neviem, ako to je na konzoliach, ale ten prsteň, keď si nasadíš, by mal nastálo (pokiaľ prsteň nosíš) vyvolať goblina a ten podľa rolu by mal určité množstvo bielych alebo šedých itemov zobrať a mal by vám hodiť buď rare (skoro stále) alebo legendary(málokedy)item.

  7. Zdar, s pritelkyni parime Diablo 3 na ps 3 (zatim hrajeme verzi bez datadisku) oba nightmare a oba jsme nasli v 1. aktu v planinach v mistech pred Leoric‘ s manor( bohuzel nazev si nevybavujem) legendarni prsten Puzzle ring, ktery ma jeden z atributu obcasne privolani goblina kdyz Vas uderi. Goblin se pak objevuje kazdou chvilku

  8. Ještě teď už není před boostem 🙂 A před boostem nebyli ani vaulty. Jasně, je to moje chyba, taky je moje chyba, že moc nehraju public a nečtu si thready o vaultech, pak bych věděl, že je tam boss encounter a že je až po vysbírání hromady zlata 🙂 Ale stejně nám mohl něco napsat… Jestli to byl někdo, kdo chodí do vaultu jak do obchoďáku, tak mu to asi nedošlo, ale já tam chodím často jako do kostela… Ten kick fakt žádný trest není (kromě toho, po vyrabování vaultu a greeda nám s krabkami nepomáhal už vůbec) a s tím touženým banem to nesmíš brát doslova, to bylo jen v zápalu boje. Nicméně nějaké morální dekorum by mělo platit i na publicu a stále doufám, že ostatní by vault ohlásili…

    A tohle nebylo ke konci, tohle bylo hned na začátku, on ten vault objevil třeba po 20 sekundách… Takže jsem to prostě odklikl, protože jsem myslel, že někdo jde na skeletona nebo butchera nebo tu pavoučici… Jinak je jasné, že když máš hotovou svoji bountinu a ostatní jsou zabrané, jdeš pomáhat, ale za na druhou stranu, když už někdo toho bosse našel, tak pokud to není poslední bounty, tak na co mu pomáhat, to je lepší jít pomáhat hledat tomu dalšímu. Zabití bosse na normalu není nic k pomáhání. Teď už každopádně vím, že k těm třem bossům musím přidat ještě greeda, takže to budu číst, ale poprvé jsem prostě dostal facku no.

  9. Jde prostě jen o princip. Pokud se tobě zdá, že zlato z vaultu je zanedbatelné (na tu či onu obtížnost), stejně tak je zanedbatelná cashka na tutéž obtížnost. Jakoukoliv casku z jakékoliv obtížnosti máš ve splitu za pár minut. Ty peníze, které ti dá vault, bez vaultu sbíráš malilinko déle (na téže obtížnosti). Ale samozřejmě je to chudáček, sebrali jsme mu cashku, řekl bych, že šel asi napsat stížnost, že je z normalu zvyklý nikomu nic neříkat.

  10. a) Ty hraješ na normal? ROFL. Splituju torment, nevím, proč bych měl hrát normal, když umřou stejně rychle…
    b) I kdyby to bylo na nejmenší obtížnost, kde budou nepřátele mít třeba nula životů a z vaultu dostanu 500 zlaťáku, i tak by dostal kick. Vzhledem k tomu, že většina lidí, kteří vault nefarmí (ztráta času), vault ještě nenavštívila, nechápu, jak se můžeš divit, když někdo vault najde a nikoho na to neupozorní.
    c) Ty sis před první návštěvou četl, kdo jde k jakému bossovi? Já dám automaticky cancel, pokud k bossovi nejdu přímo já (nevím jak to chodí na normalu, jiný kraj jiný mrav, třeba si tam s bossy pomáháte, abyste je zvládli). Doteď jsem nevěděl, že se spustí boss encounter, takže proč bych si měl jména navštíveného bosse číst…

  11. Já zatím také stále nic… Dneska jsem chvíli běhal split bounties a jeden z hráčů vault našel, ale nikomu to neřekl a vyplenil ho sám… Ponzali jsme to akorát když jsme se na něj portli, abychom mu pomohli s poslední bountinou a ten s prominutím čůrák byl v hotovém vaultu. Tak jsme ho kickli, aby aspoň nedostal cashku, ale to je jen malý trest, za tohle bych ho zabanoval na půl roku na public hry…

  12. Takže o šanciach na Vault – včera som behal 4 a pol hodiny vkuse, hľadal a zabíjal goblinov podľa tých lokácií, ktoré tu odzneli,niekedy som za celý run nenašiel ani jedného a prešiel som 4-5 lokácií, ale to nie je podstatné. Zabil som ich medzi 50-60 pokým sa mi otvoril Vault, pred tým 2x blbá Pony level. Zinkasoval som 40mil, ale či sa oplatí kvôli tomuto naháňať Gobliny?

  13. a chtěl ybch někoho tady z adimnů jestli to dovede sesumýrovat moje příspěvky(začli patchem2,1,0
    a přeložit z nic¨h to hodnotný a hodit to blizzu?neumim anglicky a nabudu respektovanej ale někdo kdo vede nějakej web jima poovlenbejm by moch bejt akceptovanej.Furt čtu jak maj rádi feedback tak bych ho rád poskytnul.A svymn jménem.hraju od osmi let a je mi 31 anezapomenu hry jako falout a diablo gtačka ale nikde nebylo tolik přehmatů a změn.

  14. ty vole průměr si přehnal ale pochopil si to,dybych byl průměr skáču s bramborem nebo nějka jinak to podrejvam,snažim se za každo ucenu to udělat jinak a hrátna úrovni ale jedu tak 3 hodky denně.hod si mě do přátela adáme spolu osobně 31 dlouho nedam už díky tou že neudělam to co dalších 100 000 bramborů,chci to hrát zábavně a jinak,a to dycky šlo ne že si pak byll za nooba.HarDReaper #2637

    Sakar dyt sme to my pro koho ty hry dělaj,a proč většinu z vás těší to že něco je jakoby dobrý???vždyt to má bejt dokonalý!! nebo stačí se spokojit se záplatou? kdyby bliizard věděl jak tu hru dělat pořádně neni todle nejproměnlivější gamesa co znam!indulíno pod kosit čekam

  15. Gold Eagle: :-))) Thumbs up, lépe bych to neřekl.

    YourChoice: Vůbec jsi nepochytil základní myšlenku Reapera, což ani nechápu jak je možné… On nebrečí, že víc nedává, on "brečí", proč Blizzard dovolil stav, kdy i nejtěžší obtížnost je schůdná pro něj, jakožto pro průměrného hráče, tj. někoho, kdo rád hraje, ale ne 24/7, natož pak pro ty, kteří už teď dávají GR40. A s tím plně souhlasím. GR40 fakt nedávám, hraju výhradně sólo barba a zatím jsem dal GR31, ale hrát s tímhle charem je už nuda, protože T6 krájím jako nic. Takže mi je jasné, že kdo dává GR40, tak musí T6 riftem proletět jako ve vanille lítal monk tempest cyclone build.

  16. všechno tohlechápu kámo,ale chápeš problém,jakože postavu tak vyhipuješ že pojedeš GR 30alebude určená jenom k GR,nikde jine si s ní nic neužiješ,a podle blizzardí prezentovaný filozofie se tohle rozchází,sakra má to bejt balanc,at je torment 10 kterej bude na úrovni GR 40 a max bude gr řekněme 50,ale cesta k tomu musí bejt pestrá,druhá věc je nesmysl postav ,podívejte se leaderbords GR,všude vládnou DH!!!!!!!!!!!tohle jasně neni normální!!!!navíc buildy nemaj bejt tvořený na jeden kterej převyšuje!!!!!!má jich bejt deset stejně dobrejch jen podle štěstí dropu zvvolit správnej.ne tíhnout po to mjednom a pak jako stádo hrát to samý?je to ještě vůbec hra?

  17. Reapere……. GR 25 je na úrovni T6. Proto sotva zvládáš GR 26. Jde o to jak más vytopované staty (cooldown, elite dmg bonus, ele bonus, skill bonusy) Vše záleží taky na buildu který zvolíš. V riftech nad 30 už mají elitky neco kole 7.000.000.000 HP Guardian cca 24 miliard. Na T6 mají elity to co na 30 normalní mobové. Mě osobně se to velice líbí a to kvuli tomu že tady se vidí kdo umí hrát z svojí postavu. Pak tu hraje taky hroznou roli jaký rift a moby ti to naroluje. Když dostaneš corrupted angels tak se můžes snažit jak chceš ale zaboha je nezabiješ tak efektivně jako když to ti naroluje rift plný kostlivců a zombíků. Jediné co bych patchi 2.1 vytkl je 2H mace "FURMANCE" Jak jsem byl rád když zkončila éra kdy každá postava kromě DH hrálá se skornem. No a teď zase všichni hrají s furnance, za tohle bych blizzardum strhnul prémie z výplay každý měsíc 😀

  18. aha takže control imparing je obdrženej crown controil jestli t ochápu,
    Ale etd jninak je totu, odehráto dalších cca 30 hodin a jedu rifty v klidu na Torment VI,
    Ale pokud se jedná o GR tak tak stíham s bramborem 26.a to ej max
    Může mi někdo vysvětli t jak vypadá hra kdy postava zvládá GR an 40 úrovni a pak de hrát torment VI????????co to kurva je,???? dyt všecho pak musí bejt nuda proč tohle blizzard dělá?proooočččččč

  19. "smukrle
    Chtel bych aby jeste nekdo jiny potvrdil, ze staty legendarniho itemu z cashky zalezi na tom se kterou postavou ji otevrete a ne se kterou jste cashku ziskali."

    jestli nevěříš dle mých zkušeností, tak si to vyzkoušej sám. Dyť stačí otevřít jakoukoliv hor. kešku i bez legendárky, ale s jinou basic ilou a uidíš sám. Stačí pokus s 1 blbou keškou. Otevři kešku nafarměnou za int postavy dext nebo strenght postavama nebo naopak a uvidíš. Né radši se bude ptát 100x různých lidí celou hodinu, místo aby si to během 10 min i s keškou z normal bounty zkusil. ???

  20. Bane of the Trapped je veľmi slušný šuter, niekde okolo Ranku 30 už dáva poškodenie +25%, čo je veľmi pekné, a ako som to zatiaľ testoval, tak najviac to využijú moji WD, kedy hodím locust – hlavne s Jadom to trvá teoreticky 5 minúť a preskočí to s runou Petilence na každého v okolí a to v kombinácii s Hwoj Wrap, ktorý spomalí mobov o 80% – to je všetko control impairing effect – všetci dostanú 25% poškodenia naviac. V kombinácii so šutrom Toxin – čo na ranku 25 dá +10% poškodenia na všetkých čo boli zasiahnutí poison – čo je vlastne Locust – tak len tieto 2 šutre hneď zvýšia poškodenie o 35%. Ale Bane of the Trapped je výborný aj pre DH, Sentry polar Station v kombinácii s Marauderom a pavúkom, ktorý rozdáva spomalenie, prakticky všetko dostáva zvýšené poškodenie.

  21. Rovnováha vždy musí byť, či už vo svete alebo aj v tejto hre, pokým šanca na otvorenie nie je 100%, tak všetko ostatné bude len o šťastí a keďže sú mezdi nami takí, ktorí ho majú veľa, vždy budú aj takí, ktorí ho nemajú skoro vôbec. Takže tvrdenia, že sa vám to otvára často je blbosť, máte len proste strašné šťastie. Ako som už písal od začiatku patchu som zabil viac ako 200 goblinov a vault ani raz. Ano priznávam, že šance sa asi zvyšujú keď nerobíte nič iné len 2 hodiny hľadáte a zabíjate goblinov na nejakých malých mapkách, ale je to zábava?

  22. (jack) To že se neotevřel tobě neznamená že se nemohl otevřít mě. Když to farmís x dní ve 4 lidech a každý run tam máte 2 gobliny (ano jednalo se o dny s buffem) tak mi věř se vault otevírá každou chvíli. Také ale dost záleží na tom vydržet a nesesypat se když ti to po 20 runech neotevře. Náš goblin spot je run na cca 2-3 minuty a jak jsem psal když jste ve 4 je tam goblin vždy.

  23. Ja farmim dve mista kde jsou temer pokazde. A to je royal crypt a core of arreat.

    Chtel bych aby jeste nekdo jiny potvrdil, ze staty legendarniho itemu z cashky zalezi na tom se kterou postavou ji otevrete a ne se kterou jste cashku ziskali.

    A jeste jeden maly tip, pokud nekdo chce farmit goldy s tim gemem z vaultu, tak jedine solo. Protoze ta exploze goldu muze pandout jen z moba, kteremu date posledni ranu vy, takze ve ctyrech se ta sance rapidne snizuje.

  24. Po tom co zvedli teď drop z horadr. kešek na T6 na 100% a na T5 je ještě přes 80%. Se teď farmí hodně 1. act případně další, třeba na ty rukavice. Dneska jsem rozbil asi 10 royal ringů co jsem k tomu večer sednul a splitoval T4 – T6. Aspoňn jsem pak vybavil Dh. Staty na věcech totiž záeží na postavě s kterou kešku otevřete nikoli na postavě s kterou jste je nafarmili.

  25. taky dotaz: musim nechat goblina otevrit portal (a po jeho smrti je pravdepodobnost ze zustane otevren) ? Nebo je to jedno a muzu ho zabit klidne rychle za par vterin (portal se po jeho smrti muze otevrit, nebo ne) ??
    PS: zabil jsem jich cca 30-portal nestihaji otevrit (zabijim je rychleji) a nevim jestli tohle prave nedelam spatne. zatim nulova uspesnost. diky ua odpoved.

  26. Já osobně lovím gobliny takto: Začínám III. akt
    1) The core of Arreat
    2) Tower of the Damned lvl1
    3) Tower of the Cursed lv 1,2
    Pak jdu I. akt
    1) The Old ruins a hledám nějaký vchod do podzemí (občas tam goblini jsou:))
    2) Cemetery of the Forsaken (všechny tři crypty)
    3) a nakonec Southern a Northen higlands

    Goblinů je poměrně dost :)) kdo se mnou hrál, může potvrdit 🙂

Napsat komentář