Sunday Evening on Carpinus | Info

Za celý SEoC team vás zdravím.

Dnešní (už dvakrát odkládaný) SEoC je opět zrušen. Všem, kteří se každou neděli rádi díváte, se velice omlouvám. Náš team je velmi časově vytížen, a proto nejsme schopni vám předat informace v uspokojivé formě a kvalitě, tak jak si zasloužíte. Proto oznamuji, že vyhlašujeme konkurz na člena našeho teamu.

Prosím všechny zájemce, aby psali na carpinus@diablofans.cz .Budeme se těšit a odpovíme všem zájemcům na emailu nebo mumble.

 

                           Ještě jednou se za celý SEoC omlouvám a doufám, že se brzy opět setkáme u streamu.

                                                                                                                               A.Jey

Podcast #14 – Ještě více drobností

Jsou prázdniny! Páteční večer a každý správný Diablista vesele farmí. Zapomeňte na intimní páteční schůzky nebo odporné popíjení jedů dle vaší chuti v putykách pochybné kvality, neboť Vám dnes (6.7.) přinášíme nový Carpinus podcast #14! Témat bude stejně jako minule hned několik. Budeme se věnovat nejnovějšímu game progressu (co se prostě děje), ale mrkneme se i na teoretičtější otázky jako například co a proč je obtížné na D3. Těšíme se na Vás  dnes od 20:00 a stavte se za námi na mumble!

Diablo V

Přehazování Magic Find předmětů + eventy

Eventy:

Jak jste si mohli povšimnout, v levém menu v sekci Info o hře přibyla podsekce Eventy. Zatím se zde nachází kompletní popis všech eventů z prvního aktu, kde se dozvíte mimo jiné to, kde náhodné události hledat a jestli za ně získáte achievement. Časem přibude popis všech eventů ve hře, tedy i z druhého a třetího aktu. Veškeré informace a obrázky zpracoval Venom, za což mu patří velký dík!

Magic Find předměty:

Již od vydání se stávalo přehazování předmětů s vysokou hodnotou Magic Find těsně před zabitím monster či bossů velmi populární. Blizzard si toho všiml a začíná tento fakt řešit. Podle jejich vyjádření s tímto prvkem nemájí problém, ale hráčská komunita si stěžovala, že se jim přehazování předmětů před zabitím nelíbí, jenže bonus z toho plynoucí je příliš velký na to, aby jej ignorovali. Proto dnes Blizzard zveřejnil článek, který popisuje 5 možností řešení tohoto problému. Zatím si nejsou jistí tím, kterou, jestli vůbec některou z nich implementovat.

Možnosti jsou následující:

Možnost 1: Nastavit strop pro hodnotu Magic Find

  • Mohli bychom zavést strop pro magic find, například okolo 100%-200%. Nephalem Valor přidává až 75%, takže by bylo potřeba 25%-125% k dosažení maximální hodnoty Magic Find. Každý by si našel způsob, jak se dostat na tyto hodnoty a poté přestat hledat MF na věcech.

Možnost 2: Pomalu zvyšovat Magic Find v závislosti na čase

  • Když si nasadíte předmět s Magic Find, nenecháme váš MF bonus narůst ihned. Místo toho se vaše Magic Find pomalu šplhá na cílovou hodnotu – dejme tomu 1% za 3 sekundy. Když si otevřete v inventáři záložku Details, uvidíte, jak se vaše MF mění, „8%… 9%… 10%.“ I když by jste teoreticky mohli přehodit vaše Magic Find vybavení před poslední ránou a získat tak pár procent navíc, pravděpodobně by to nestálo za to.

(Pokračování textu…)

Hot fixy + Patch 1.0.3b odložen

V předchozí novince o patchi 1.0.3a jste se mohli dočíst, že Blizzard chce do konce tohoto týdne vydat další patch, konkrétně 1.0.3b. Podle informací však narazili na nějaké problémy, což znamené, že bude vydání patche o něco posunuto. Součástí tohoto patche měla být změna dropu předmětů, tu se však Blizzard rozhodl zavést formou hot fixů.

Po patchi 1.0.3 si mnoho lidí stěžovalo na velmi nekvalitní drop předmětů. Po celém dni farmení třeba nenašli ani jeden použitelný nebo prodejný předmět. Blizzard se inspiroval odezvou hráčů a rozhodl se poupravit šance na drop nejkvalitnějších předmětů.

Mimo to se změnil drop rare předmětů z bossů. Se čtyřmi stacky Nephalem Valoru budou bossové nyní dropovat vždy minimálně 1 rare předmět a s pěti stacky Nephalem Valoru minimálně 2 rare předměty.

Klikněte na „Více“ pro zobrazení tabulky dropů.

(Pokračování textu…)

Podcast #13 – Spoustu drobností

Neboť období utrpení, děsu a Diablova příchodu (tzn. zkouškové) je již za námi, rozhodli jsme se vrhnout se zpět do práce. Dnes (28.6.) od 19:00 se tak můžete těšit na podcast! Budeme se věnovat několika dílčím tématům a to zejména z té části hry, které se věnujeme – tedy HC na vyšším lvl. Na své si však přijdou i ostatní. Projdeme Effective HP kalkulace, end game a podíváme se i na nějaké ty taktiky.

 

(Pokračování textu…)

Patch 1.0.3a

UPDATE: Patch 1.0.3a byl spuštěn

Minulou středu byl vydán patch 1.0.3, který změnil téměř všechny herní systémy Diabla 3. Kompletní překlad oficiálních změn v tomto patchi si můžete přečíst zde. Nyní však Blizzard přináší malý patch 1.0.3a, který se zaměřuje jen na několik bug fixů a malých změn. Níže si můžete opět pročíst kompletní výpis změn.

Kvůli nahrávání patche budou na nějakou dobu odstaveny herní servery, tudíž nebude možné hrát. Servery by se měly vypnout 27.6. v 5:00 a zase se spustit v 7:00 ráno.

Blizzard navíc slibuje, že ještě tento týden se snad dočkáme patche 1.0.3b, který opět přinese pár změn.

(Pokračování textu…)

1. akt se hráčům líbí nejvíce

Vesnička New Tristram, příběh Deckarda Caina nebo Tyraela. Na jedné straně zeleň a jeskyně, na druhé straně pekelné prostředí s ohněm a mučícími nástroji. Řeč je o 1. aktu, tedy o aktu, který je pro 44% hráčů nejlepší částí hry. Takový je výsledek ankety, která probíhala na tomto webu v minulých týdnech.

Diablo 3 New Tristram

New Tristram v 1. aktu.

Žádný jiný akt není oblíbenější než ten první a to i přesto, že jej hráči měli možnost zčásti projít už v beta verzi Diabla 3. Druhý nejlépe hodnocený akt je 3. akt, pro ten hlasovalo 35% hráčů. Na třetím místě se s velkým odstupem umístil 4. akt (13%).

Nejhůře hodnoceným aktem je 2. akt. Zdá se, že písek a poušť mnoho hráčů neoslovilo. Čím si myslíte, že to je? Jaký je váš nejoblíbenější akt a proč?

Kompletní výsledky ankety můžete zhlédnout v archivu anket. Této ankety se zúčastnilo celkem 2000 lidí. V pravém menu pak nezapomeňte hlasovat v nové anketě, která se tentokrát týká hlavních Act bossů.