Hlavní náplní vývojářů Diabla 3 bylo v posledních dnech
prostředí druhého aktu. V souvislosti s tím jsme se dozvěděli, že prostředí, ve kterém se Diablo III bude odehrávat,
bude podobné tomu z Diabla 2, takže podobně by tomu mělo
být i u jednotlivých lokací.
Bashiok o Skill runách
Bashiok – community manager Blizzardu nedávno
odpovídal na fóru Battle.net
na některé otázky ohledně systému skill run, na diii.net
se pak objevily ty nejzajímavější otázky a odpovědi. Toho co jsme se
dozvěděli z tohoto rozhovoru není mnoho.
Way of the Hundred Fists nejlepším skillem Monka
Přes dva měsíce trvalo, než anketa přesáhla
hranici celkového počtu hlasů 1000. Nyní byla anketa vyhodnocena a
nahrazena novou. Nejdříve ale k vyhodnocení: otázka ankety zněla „Který
ze skillů Monka se vám zamlouvá
nejvíce?“, přičemž možností na odpověď bylo celkem pět.
Už jsme tam také – Diablo3.cz na Facebooku
Boom, který nastal s nástupem
jedné z největších sociálních sítí u nás v ČR poznamenal mnoho
webů, fanstránek a portálů. Jejich správci neváhali a využili velkého
počtu lidí, který na facebooku je a
vytvořili si vlastní stránku, kterou se prezentovali.
Koncepty bosse 2. aktu, Diablo 3 na Facebooku + socha barbara
Nejdříve Diablo 3 a jeho stručný vývoj:
Vývojáři pracují na konceptech bosse 2. aktu a doufají, že se jim již
brzy podaří sestavit jeho model. Vývoj pokročil i v oblasti systému
dovedností, kde došlo k integraci respec systému. Novinkou je, že Diablo
3 se oficiálně objevilo na sociální síti Facebook.
Vývoj Diabla 3 stručně: pistole nebudou, větší změny skill trees
Diablo 3 kalendář pro rok 2010 a témata na Battle.net fóru
Blíží se rok 2010 a spolu s tím byl uveden na
trh nový Diablo III kalendář. Jedná se o nástěnný kalendář s motivem
Diabla 3, takže by měl obsahovat obrázky a výjevy z připravované hry.
Kalendář lze za 14 dolarů pořídit přes oficiální internetový obchod Blizzard
Store.
Práce na unikátních předmětech a explodující bloated corpse
Vývojáři momentálně pracují na unikátních předmětech. To je jedna z posledních zpráv
týkající se vývoje Diabla 3. Dále pokročil vývoj také v případě
tzv. bloated corpse, tedy jakési mrtvoly, která po kliknutí exploduje.
Ještě ale není úplně kompletní – „něco“ tomu prý
stále chybí.
Nepatrné pokroky ve vývoji, BlizzCast a ďábelský Halloween
Během několika posledních dnů se objevily jen
dvě stručné informace ohledně vývoje Diabla 3. V prvním případě šlo
o nepatrný pokrok ve vývoji resource systému Wizarda, o čemž byla částečně řeč už
v předchozím
článku. V druhém případě šlo pak o zprávu týkající se prací na
zobrazování vzácných (rare) a champion monster.
Popis damage, resource systém, smrt Larzuka a trailery
Uběhl další týden a máme tu
další shrnutí zpráv ze světa Diabla 3, respektive jeho vývoje. Takže
rovnou k věci: V Diablu 3 bude detailnější popis
poškození (damage). Ve statistikách herní postavy bude uvedeno jak
obyčejné fyzické poškození (physical damage), tak poškození způsobované
například ohněm.