Různorodost prostředí 2. aktu a absence střídání dne a noci

dum Hlavní náplní vývojářů Diabla 3 bylo v posledních dnech
prostředí druhého aktu. V souvislosti s tím jsme se dozvěděli, že prostředí, ve kterém se Diablo III bude odehrávat,
bude podobné tomu z Diabla 2, takže podobně by tomu mělo
být i u jednotlivých lokací.

(Pokračování textu…)

Way of the Hundred Fists nejlepším skillem Monka

monk Přes dva měsíce trvalo, než anketa přesáhla
hranici celkového počtu hlasů 1000. Nyní byla anketa vyhodnocena a
nahrazena novou. Nejdříve ale k vyhodnocení: otázka ankety zněla „Který
ze skillů Monka se vám zamlouvá
nejvíce?“, přičemž možností na odpověď bylo celkem pět.

(Pokračování textu…)

Koncepty bosse 2. aktu, Diablo 3 na Facebooku + socha barbara

barbar Nejdříve Diablo 3 a jeho stručný vývoj:
Vývojáři pracují na konceptech bosse 2. aktu a doufají, že se jim již
brzy podaří sestavit jeho model. Vývoj pokročil i v oblasti systému
dovedností, kde došlo k integraci respec systému. Novinkou je, že Diablo
3 se oficiálně objevilo na sociální síti Facebook.

(Pokračování textu…)

Vývoj Diabla 3 stručně: pistole nebudou, větší změny skill trees

battlenet Bez větší diskuze bylo potvrzeno, že v Diablu
3 stejně jako v předchozích dílech nebudou ani pistole, ani
pušky
. Dále padla jen stručná zmínka o tom, že
vývojáři pracovali na lokaci ze 3. aktu. Bylo však podotknuto, že to
neznamená, že jsou práce na 2. aktu kompletní.

(Pokračování textu…)

Diablo 3 kalendář pro rok 2010 a témata na Battle.net fóru

blizzard Blíží se rok 2010 a spolu s tím byl uveden na
trh nový Diablo III kalendář. Jedná se o nástěnný kalendář s motivem
Diabla 3, takže by měl obsahovat obrázky a výjevy z připravované hry.
Kalendář lze za 14 dolarů pořídit přes oficiální internetový obchod Blizzard
Store
.

(Pokračování textu…)

Práce na unikátních předmětech a explodující bloated corpse

predmety Vývojáři momentálně pracují na unikátních předmětech. To je jedna z posledních zpráv
týkající se vývoje Diabla 3. Dále pokročil vývoj také v případě
tzv. bloated corpse, tedy jakési mrtvoly, která po kliknutí exploduje.
Ještě ale není úplně kompletní – „něco“ tomu prý
stále chybí.

(Pokračování textu…)

Nepatrné pokroky ve vývoji, BlizzCast a ďábelský Halloween

wizard Během několika posledních dnů se objevily jen
dvě stručné informace ohledně vývoje Diabla 3. V prvním případě šlo
o nepatrný pokrok ve vývoji resource systému Wizarda, o čemž byla částečně řeč už
předchozím
článku
. V druhém případě šlo pak o zprávu týkající se prací na
zobrazování vzácných (rare) a champion monster.

(Pokračování textu…)

Popis damage, resource systém, smrt Larzuka a trailery

aaa-diablo3-logo Uběhl další týden a máme tu
další shrnutí zpráv ze světa Diabla 3, respektive jeho vývoje. Takže
rovnou k věci: V Diablu 3 bude detailnější popis
poškození
(damage). Ve statistikách herní postavy bude uvedeno jak
obyčejné fyzické poškození (physical damage), tak poškození způsobované
například ohněm.

(Pokračování textu…)