Patch 2.0.1 pro Diablo 3 byl oficiálně spuštěn

Obsáhlý Patch 2.0.1 pro Diablo III byl oficiálně dokončen. Nejdříve byl nasazen na americký server, hned po něm pak evropský. Patch přináší všechny velké změny ve hře, o kterých byla řeč už několik týdnů dopředu. To zahrnuje i pět nových obtížností, Loot 2.0, tedy nová itemizace, Paragon 2.0, nové staty, Pools of Reflection, Nephalem Glory, komunity a klany, odstranění Nephalem Valor, nemožnost obchodování se zlatem a další.

Diablo 3 Patch 2.0.1Diablo III Patch 2.0.1 – v.2.0.1.22044 je venku

Kompletní přehled změn:

OBECNÉ

  • Nové bonusy: Pools of Reflection
    • dávají 25% bonus k experience, který trvá dokud nedosáhnete danou hranici bonusu (zhruba 10% momentální Paragon experience potřebné k dosažení dalšího Paragon levelu), nebo pokud vaše postava zemře
    • kombinace více (max. deseti) Pools of Reflection zvyšuje celkový bonus, který postava může získat dokud nezemře
    • bonusy přetrvávají po odhlášení
  • Nový bonus: ​Nephalem Glory
    • během boje náhodně vypadne Power Globe (po zásahu nebo smrti monstra)
    • Power Globe udělují Nephalem Glory bonus, který přidá postavě damage v podobě elektrických výbojů a zvýší pohyb postavy na krátkou dobu
    • možnost kombinací až 3 bonusů najednou
  • ​Nové staty: 5 nových statů
    • názvy nových statů jsou Toughness, Healing, Splash Damage, Cooldown Reduction a Resource Cost Reduction
    • Life Steal je nyní méně účinný na vyšších levelech
    • na levelu 60 je účinnost Life Stealu snížena na 10%
  • Nové vzkrísení: Více míst pro obnovení postavy
    • hráči si mohou vybrat, kde se po smrti objeví – buď u své mrtvoly, ve městě, nebo u posledního checkpointu
    • hráč se nesmí obnovit u své mrtvoly během boje s bossem
    • hráč se může obnovit u své mrtvoly maximálně 3x po sobě
  • Další obecné změny:
    • followeři nyní získají level spolu s postavou hráče
    • za questy budou občas udělovány předměty jako forma odměny pokud budou dokončeny během levelovacího procesu
    • se zlatem již nelze obchodovat
    • Nephalem Valor byl odstraněn ze hry
    • grafický engine nyní podporuje odrazy – nastavují se v menu Options > Video (ovšem odrazy nejsou vhodné pro hráče, kteří hrají Diablo 3 na minimální konfuguraci)

 

BOSSOVÉ

  • Mechanika mnoha bossů byla vylepšena
  • Následující bossové prošli největšími změnami:​
    • Maghda
    • Siegebreaker
    • Azmodan
    • Iskatu
  • Enrage timery se u následujících bossů aktivují pouze na obtížnostech Torment I nebo vyšší:
    • The Butcher
    • Zoltun Kulle
    • Belial
    • Ghom
    • Siegebreaker
    • Rakanoth

​​

POSTAVY

  • všechny postavy prošly rozsáhlými úpravami, vše nejlépe poznáte, když si hru zahrajete a uvidíte rozdíly

 

CRAFTING A ARTISANI

  • crafting materiály jsou rozděleny do 2 kategorií podle item levelu: 1-60 a 60-70
  • tím se sníží zatěžování prostoru v truhle crafting materiálem a crafting recepty
  • všechny již existující crafting materiály v inventářích a truhlách byly převedeny
  • všechny craftované předměty nyní budou nabízet staty vhodné pro postavu, která je craftuje – využije se přitom nový Loot 2.0 Smart Drop systém
  • vyjímku tvoří předměty, na kterých se vyskytují specifické staty, jako např. Archon Armor, těch předmětů se to netýká
  • předměty pořízené od obchodníků jsou nyní označené a není je možné salvagovat

 

OBTÍŽNOSTI

  • systém obtížností byl kompletně předělán
  • obtížnosti Nightmare, Hell a Inferno byly odstraněny
  • obtížnost je nyní dynamická a monstra budou mít vyšší level zároveň s postavou hráče
  • 5 nových úrovní obtížnosti:
    • Normal
    • Hard
    • Expert
    • Master
    • Torment (1-6)
  • obtížnosti ​Normal, Hard a Expert jsou dostupné již od počátku
  • Master obtížnost se odemkne po dokončení 4. aktu
  • Torment obtížnost se odemkne po dosažení levelu 60
    • Torment navíc nabízí možnost dalšího nastavení obtížnosti: 6 úrovní s lepšími odměnami v podobě kvalitnějších předmětů a silnějších monster
    • bonusy v levelech Tormentu jsou uvedeny u každé úrovně v nastavení
  • obtížnost lze zjednodušit v nastavení hry
  • zvýšení obtížnosti vyžaduje opuštění aktuálně rozehrané hry a tato možnost je nedostupná v Hardcore
  • hustota výskytu monster napříč celou hrou byla upravena

 

EVENTY

  • Cursed Objects

    • ​truhly nebo shrines mohou být cursed (zakleté) a po aktivaci může být spuštěn event
    • po dokončení cursed eventu vypadne trochu zlata, odměna k experience a buď Radiant Chest nebo jiný náhodný shrine bonus
    • tyto eventy mohou být také o nekonečném množství monster nebo časování
  • Infernal Machines​

    • pro použití Infernal Machines je nutná obtížnost Torment

 

ITEMIZACE (LOOT 2.0)

  • legendární a setové předměty jsou vázané na účet
  • hráči mohou vyměňovat legendárky a sety s ostatními hráči, pokud byli přítomni při jejich nalezení (limit pro výměnu je 2 hodiny po nálezu předmětu)
  • implementován Smart Loot systém
    • všechny předměty mají šanci být Smart Loot
    • Smart Loot předměty jsou užitečné pro postavu, za kterou hráč předmět najde
  • přidány nové affixy:
    • Splash Damage
    • Cooldown Reduction
    • Resource Cost Reduction
    • +% damage to Physical damage skills
    • specific Class Skill Bonuses
  • vlastnosti předmětů mají nyní 2 kategorie:
    • Primary
      • Strength, Dexterity, Intelligence, Vitality, Critical Hit Damage, Critical Hit Chance, Attack Speed, Life per Second, Armor, +% Life, Bonus Damage to Elites, Bleed Damage, All Resistance, Sockets a nové affixy uvedené výše
    • Secondary
      • ​Gold Find, Thorns, Bonus Experience per Monster Kill, Chance for (Fear, Stun, Blind, Freeze, Chill, Slow, Immobilize and Knockback), Ignore Durability Loss, Bonus Healing to Health Globes and Potions, Bonus Pickup Radius, Single Resist, Life After Kill a Level Requirement Reduction
  • rozsah statů na všech předmětech byl upraven
  • legendárky se nyní rollují podle rozsahu, ne podle statického množství
  • hráč může nyní vidět rozsah statu u předmětu po stisknutí a držení CTRL a najetí myší na předmět
  • všechny legendárky byly upraveny podle výše uvedených změn
  • změny se týkají jen nově padnutých předmětů, nikoli těch, které již ve hře jsou ze starších verzí hry
  • potions jsou nyní jen jednoho typu – dávají 60% života
  • všechny potions v inventářích a truhlách byly převedeny na nový typ potions

 

MONSTRA

  • affixy monster byly upraveny
  • Arcane Enchanted – ukazuje, kterým směrem se bude točit
  • Desecrator – damage je nejprve nízká, poté rychle roste na max.
  • Frozen
    • zvýšen počet Frozen krystalů
    • počet krystalů se už nezvyšuje podle počtu hráčů ve hře
    • krystaly způsobují area of effect damage hráčům s blížící se explozí
  • Jailer – nyní způsobuje nízkou damage
  • Vortex – nyní způsobuje nízkou damage
  • Mortar​
    • vnější efekt s menší damage než ten vnitřní
    • detonace v případě vertikálního zásahu zdi
  • Plagued – někdy dropne louži pod hráče i pod sebe
  • Reflects Damage
    • již nereflektuje část přichozí damage
    • nyní reflektuje danou damage za každý útok
  • Elite a Champion monstra mají nyní 5 nových affixů:
    • Frozen Pulse: kus ledu následuje cíl, pak zamrzne a pulsuje cold damage na nejbližší okolí
    • Orbiter: blesková energie s doprovodnými elektrickými koulem, které obíhají ve většíím prostoru
    • Poison Enchanted: vyvolá jed, který se šíří v křížové formaci a způsobuje poškození
    • Thunderstorm: silný elektrický výboj udeří do země a způsobí vlnu elektrické energie
    • Wormhole: vytvoří dvojici portálů, způsobí damage tím, že přetahuje cíle z místa na místo
  • hustota monster byla upravena podle nových obtížností a Elite a Champion skupinky se mohou objevovat ve větších variacích velikosti
  • Wasp projektily mohou nyní minout cíl nebo je lze blokovat

 

PARAGON 2.0

  • Paragon systém je předělán
  • neomezený počet Paragon levelů na hráče
  • Paragon levely jsou nyní vázané na účet hráče a sdílené napříč všemi postavami
  • Paragon je však oddělený pro Hardcore a Normal postavy
  • statické bonusy Paragonu byly odstraněny
  • za každý Paragon level hráč získá body, které může rozdělit do 4 kategorií:
    • Core
    • Offense
    • Defense
    • Utility
  • již existující Paragon levely byly převedeny na odpovídající počet bodů a získaná Paragon experience byla převedena na tu novou

 

KOMUNIKAČNÍ VYLEPŠENÍ

  • do hry byly přidány klany a komunity
  • Klany

    • může jej vytvořit kdokoli
    • po připojení se do klanu se u vašeho jména objeví clan tag
    • členové klanu mají přístup k seznamu členů, privátnímu chatu a záložce s novinkami a infem o klanu
    • v klanu může být max. 120 členů a vyžaduje pozvánku
    • hráč může být členem jediného klanu
  • Komunity

    • může ji vytvořit kdokoli
    • přístup k popisu komunity má rovněž kdokoli
    • členové komunity mají přístup k seznamu členů, privátnímu chatu a záložce s novinkami a infem o komunitě
    • hráč může být členem více komunit
    • komunity nejsou omezené počtem členů, ale pokud jich je více než 100, v seznamu členů budou uvedeni pouze správci
    • komunity mohou být veřejné nebo privátní, ty privátní vyžadují pozvánku
    • komunity mají různé kategorie, např. Classes, Regional nebo Game Type

 

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • nastavení obtížnosti a tvorby hry bylo kompletně předělané
  • in-game menu upraveno
  • seznam waypointů byl nahrazen waypoint mapou
  • skill tooltipy nyní ukazují damage typ pokud máte zapnuté Advanced Tooltips
  • přidány barvy spojené s klany a komunitami
  • přidána možnost zobrazení ikon u dropnutých předmětů místo textu – dá se to nastavit v Options > Gameplay menu
  • přidána možnost automatického přeskakování všech cut scén – dá se to nastavit v Options > Gameplay menu
  • popisky pro zlato byly odstraněny – hodnota se ale stále zobrazí po sebrání zlata

 

Zdroj: Battle.net

125 komentářů u „Patch 2.0.1 pro Diablo 3 byl oficiálně spuštěn

  1. Ahoj lidi pořád si lamu hlavu nad kompatibilitou verzi. Je mi jasné. Jak fungoval datadisk pro D2. Ale uvazuju teď nad ROS. A tím že když ho pořídím a přátelé ne že si nezahrajeme spolu? Ví někdo nějaké ofiko info jak to tedy bude? Protože když koukám na poslední patch příjde mi spíš že se jedna o mezikrok co se tyče kompatibility. Dokonce bych řekl že všichni máme v PC ROS data která sou jen uzamknutá a čekají na spuštění a odemknutí ale tohle je jen domněnka. Napište tu jestli někdo s vás opravdu ví jak to tedy bude s hraním mezi D3 a ROS.

  2. tak tak…niekde su uz nove statistiky na MF cez google som to nasiel, nerfli to tak, aby aj ten s 0% MF nasiel podobne mnozstvo legendarok. Vacsi efekt to stale ma na zlte predmety a modre. Na leg minimalne. Chceli by sa MF statu zbavit uplne, aby sme nerobili rozhodnutia typu "necham si MF, alebo uprednostnim viac DPS ../

  3. postrehli ste to farmenie paragonov u viacerych hracov? 1.akt, HoA 3lvl a je tam ten maly Q zabit 100monstier, dava to slusne xp, ten pocmarany kongor tam nafarmil za den a pol ale 100plvl, co je dost odveci, ale budis (pravdepodobne to coskoro fixnu) Ale dovtedy, ak by sa tu nasli ludia co by chceli pofarmit xp, ozvite sa, hodim vam tag, sice zvladam len T2, ale urcite sa tu najde viacero takych (: GL

  4. Nevim jak to Blizzard dokázal, ale ta hra běží naprosto luxusně, nelaguje, přechody mezi lokacema jsou rychlejší a už to nehrabe během bojů. Good job. 😀 Každopádně hraju Wizarda a Wave of Force bez cooldownu je megaop. 😀 Arcane Orb se zvýšenou rychlostí? Tywole. 😀

  5. Gold Eagle – snad sa to zmeni s prichodom ROS a novych predmetov lvl70. Tam verim, ze sucasny gear vymenime, aj ked sme mali TOP gear. Inak rozbehol som aj novu postavu a prinos z paragon bodov je minimalny. Teoreticky asi nema zmysel zakladat teraz novu postavu, zrejme pri ROS by clovek dosiahol sucasny OP stav vo vanile veeelmi rychlo a zacali by padat ovela lepsie predmety s lvl70. Uvidime, dnes este potestujem novy patch a rozhodnem sa co dalej.

  6. Nooo, z pohledu postavy, která měla ve vanille 340k dps (DH) a samozřejmě tak gear z AH mi při běhánív partě na Torment II nepadlo nic k boostnutí za 2 hodiny hraní – padli mi 2 legendárky, ale typ trash – jsem holt zmlsanej. 🙂

    Zajímavý je sledovat vývoj cen v AH. Od včerejška bych řekl, že vanilla věci více zlevňují a zároveň mizí – nové už se nenacházejí. Některé kousky nového brnění jsou ale hezké, a to ještě není aukce dle lootu 2 zcela rozjetá – jede teprve den s lootem 2.

  7. Tak konečně po roce nějaká aktualizace! Změn je hodně, což je parádní, bohužel můj osobní názor je, že stejně z toho je to diablo, které bylo před patchem (dřív nebo později), jediný posun do předu je trošku větší kustomizace postavy pomocí paragon bodů. Osobně se hrozně těším, jestli blizzardský mozky napadne do hry přidat něco tak hrůzně pro hráče komplikovanýho jako jsou RUNY, různé enchanty nebo jiné typy potionů (vzhledem ale k celkem nelogickému zjendodušování ve formě "jeden potion vládne všemu" tahle varianta padá…)
    Prostě mě to mrzí, smart drop je stále jen o padání legendárek, ostatní předměty nemá (skoro) význam sbírat.. A to se mi zdá hrozně málo na diablo :/

    Nechci být hejtr na všechno, blizz je super firma, ale bojím se, že minimálně diablo není děláno moc pro hráče, jako pro širokou masu.

  8. Patch je super. Včera za 5 hodin na Torment 1 a 2 (před patchem jsem chodil MP 6-7) 7 legendárek – jedna z goblina, jedna z truhly, jedna z tej skrýše v zemi v kryptě, jedna ze Skeleton Kinga a 3 z mobů. Z toho 2 prsteny, jeden z nich setovej. Dobrý bracery, zrovna sem je i nasadil. A z paragonu 133 sem udělal 135. Takže naprostá spokojenost.

  9. zdravim, tak opravdu muzu rict ze brb neni spatny ale jenom to fury ktere nema a nema a to mam 2 generatory na nej a je to stejnak k……………. jestli s tim blizzard neco neudela tak nwm,dost me to nastvalo,opravdu ho nemaji radi.Jinak s tou vybavou co mam tak na TII prstem v nose az na nejake efekty.Jinak je to docela zabavny mit i jine spelly a kombinace.

  10. tak jsem začal DH od nuly a musím říct, že ten craft a vlastně i drop je mega OP. Abych na lvl 10 měl 2k life a na lvl19 +300 Vita a +230Dex je mazec. Nehledě na to že někde kolem lvl15 padají meče, kudly a kusy armoru se socketem + 80% itemů s VIT a Main Statem jak na běžícím pásu. Uvidíme, třeba se to někde zlomí, ale v tuhle chvíli je to pro HC obrovský boost, že při lvlování to takhle roste neuvěřitelně. Jedno mi není jasné. LS na zbraních končí, resp. od lvl 60 je zrušen mechanikou hry. Týká se to i LS získaného rozdělením paragonů? Jestli ano, pak je nesmysl do toho cpát body.

  11. hmm,zajimave,asi jim to uplne nefunguje:
    1) Objevilo se mi v truhle nejakym zahadnym zpusobem pres 3000 Demonic Essenci.
    2) Koupil jsem v aukci par Tome of Secrets, poslal jsem je do truhly, ale nikde nejsou.
    3) Padla mi tam jakasi vec, kterou podle popisku mame ziskat ze Salvagnute veci.

    —4) Rozbili mi barbara,za co je nemam rad…

  12. ještě aby to byla crossbow s affixem pro wizarda…občas mě trochu štve, že se tady nedají dávat mínusy ke komentům.

    Dh – chakram je použitelný hatred spender – světe, div se! fakt nice. a bola shotu upravili animaci tak, že vypadá skutečně jako bolashot a ne letící velké hnusné kolo. no, vypadá to zatím velmi, velmi dobře.

  13. chalani ide aspon US server? Skusil som pozret daky stream, ale z nejakeho neznameho dovodu ma to nechce nikam pripojit … btw 3 hodina bude dobra, estelen teraz som mal moznost si aktualizovat launcher a ide to celkom pomaly, hadam je toto ta priprava na update, aby som potom nemusel stahovat zasa nieco pol dna (vivat Tcom) (:

  14. SilverHandeCZ – nehazel bych vsechny cechy do jednoho pytle, to se me trosku dotyka 😀 vzdy se najde nejaky trotl – jednou mu to muzes rict hezky a pak uz je nejlepsi ignorace. Hloupost silou neporazis.. ten hlupak si svoje hloupe chovani neuvedomi 😀 A jinak at zije patch. A vzpomente jak se tady resila ta zasedla a nefunkcni ikona AUKCE v PTR a Bete… taky to lehce neco naznacovalo. Podle me jede Blizz podle planu – vydelat(Vanilka) , pak vydelat jeste trochu (patch) a pak vydat ROS. 🙂

  15. Alexik a spol

    a čo vám zasraný konšpirátor zahadum tu vypisoval od vianoc ?!?!?!

    Blizzard si nenechá újsť príležitosť za jeden mesiac zarobiť miliony za facku !!!
    si predstav,že ideš po ulici a na zemi sa váľaju prachy….berieš…
    Blizzard proste vydojí maximum a nič iné súdny človek ani nemohol čakať.

  16. LOL miluju ty chytráky co na všem něco najdou ale neuměj ani pořádně číst. Ve 4 ráno to těžko někdo bude překládat. Je fajn, že je tu ta informace a hlavně je tam napsáno "…na překladu pracujeme…". A je potřeba to přeložit a né to na…rat do Googlu protože by to vyplivlo samé nesmysly, případně si to tam dejte sami jak už bylo doporučeno. Za druhé: Patch je nahozený a to že nejde hrát hra je o tom, že se taky musí upravit servery. Prostě si stáhněte update a čekejte a přestaňte furt mumlat nesmysly. Případně si je pište na facebook…fakt českej národ kupředu, akorát kritizovat to umí!!!!

  17. Jupí. Ale US servery jsou dle dost dlouho a párkrát to prodloužili. Ty EU by měly bejt nahozený kolem 11. hodiny. Tak doufejme, že to pude. Jsem zvědavej, jakej bude dneska večer nával na zalogování. Každopádně všem přeju hezky strávený chvíle u zlepšenýho Diabla a snad brzo vydaj druhej datadisk s Druidem.

Napsat komentář