Patch 2.4.2 – přehled důležitých novinek a změn

Patch 2.4.2 se blíží mílovými kroky. Máme pro vás malou ochutnávku změn, kterých se v novém patchi dočkáte.

Nové Torment obtížnosti

Zdála se vám obtížnost Torment 10 příliš slabá? Pak vězte, že si Blizzard pro vás nachystal tři nové obtížnosti, Torment XI až Torment XIII. Nachystejte zbraně, vyleštěte brnění, čekají na vás nové odměny. Vzhůru do boje, nephalem!

Nové a vylepšené předměty

Patch 2.4.2 přinese upravené sety a některé předměty (obrázky níže) dostaly legendární síly (Legendary Power).


 

Upravené User Interface

UI se taktéž dočká drobných úprav. Např. budete moci celé UI schovat a udělat si krásný screenshot bez rušivých elementů. Ikony pylonu budou mít v minimapě nové ikony. Stejně tak Menagerist goblin.,

Změny v Adventure Mode

Připadalo vám sbírání Greater Rift Key otravné a zdlouhavé? Nyní za každý dokončený Nephalem Rift dostanete jeden klíč. A se zvyšující se obtížností budete mít šanci na zisk druhého (třetího) klíče. Zisk Infernal Machines projde podobnou evolucí. Na obtížnost Torment IV získáte vždy jednu mašinku a stejně jako je tomu u Nephalem Rift, se zvyšující se obtížností budete mít šanci na zisk druhé (třetí) mašinky.

Zdroj: Battle.net

Nephalem, co říkáte na změny? Napište nám do komentářů!

33 komentářů u „Patch 2.4.2 – přehled důležitých novinek a změn

  1. boze zasa totalne nezaujimave vylepsenia zbrani a vybavy. dookola to iste. nech radsej zoberu to najzaujimavejsie z D2 a daju to do D3 a nevymyslaju tieto trapne somariny. zvysit torment blahozelam. tak je asi tak pre tych psychopatov co uz maju parogon 3000+ a nevedia co za sebou 🙂
    botov uz ty trapaci neriasia lebo uz zasa zarabili na tych trapakoch co dostali ban a kupili si dalsie ucty.

    D3 je mrtve. RIP

  2. riesite tu somariny, lebo ty, ktorych D3 bavi tak zavislacia a sedia za D3 a nemaju preto cas vypisovat na fora. No a potom ty, ktory vsetko ofrflu, vlastne nemaju co robit, lebo vsetky hry maju svoje muchy, tak ty len chodia po forach a kydaju na jednotlive hry.

    Ale nie, tiez mam obdobie, ked ma to nebavi aj par mesiacov a potom ma to zas chyti a zas mi zena nadava, ze ine by som nerobil len zavyslacil (co je v mojom pripade tak cca 2 hod denne).

  3. Tak tak chlapáci mají pravdu, borci co nehráli několik posledních sezón jsou tu mezi prvníma co píšou jak nebudou hrát další :D:D:D. nvm no, já něco nehrát půl roku tak asi nereaguji na dění… ono je to těžké lidi od té hry očekávají nemožné, uvědomte si už že to není žadné MMORPG a ani to není klon diabla 2 , když tohle pochopíte nemůžete být nespokojení , když ne tak to zbytku aspoň nechte a pište si moudra k sobě do poznámek

  4. Mě osobně přijde D3 jako skvělá hra, samozřejmě mám nějaké výhrady, ale to bude vždy. Za sebe nechápu neustále kritiky ze stran hráčů na hratelnost, systém či opakovatelnost. Myslím, že na dnešním trhu her je obrovský výběr a když mi nevyhovuje jedna hra, můžu vyzkoušet jinou.
    Mě tak jak se D3 zatím vyvíjí vyhovuje velice a nechci aby na tom vývojáři něco měnili.
    Občas mám z diskuzí tady pocit, že někteří hráči mají vyhranění vkus na hry a když nějaká nesplňuje jejich očekávání automaticky je špatná. Já si myslím, že je jen pro jiný druh hráčů.
    Takže podtrženo sečteno, já dávám A- 😀

  5. ender: A to jako čekáš, že po patchi se v Diablu bude jezdit kamiónem a vozit matroš z jednoho města do druhýho a nebo stavět nový města či odstřelovat mobky z kopce pomocí nejmodernější odstřelovací pušky?

    IAczech: Výborně. Tak ještě přestat nám o tom pořád psát do fóra a bude to fajn.

  6. witek: Ale když to zacituju celý, tak to snad dává větší smysl:

    We’re also sweetening Adventure Mode rewards, starting with Nephalem Rifts. You’re now guaranteed a Greater Rift Key when completing any Rift, with a chance to get a second (or even a third) key as you increase the game’s difficulty.

    Zejména fáze "starting with Nephalem Rifts" dává jasně najevo, o čem se v další větě mluví.

  7. witek: Originál jsem četl… "Any Rift" a "Any Greater Rift" mi teda zní jinak.

    Any Rift znamená, že ti vždycky padne klíč, i když to bude na obtížnost Normal. Doteď jsi měl na Normal velkou pravděpodobnost, že ti padne kulový.

    Tak jako tak, to "Greater" tam máte opravdu navíc. 😉

  8. Parad,sa teším,mohli by u viacerých legendáriek doplniť leg vlastnosť alebo prerobiť,k čomu mi je trebárs butcherova sekera,keď len vreští,kvičiaci (ako prasa) pig sticker je tiež fajn,ale zas leg vlastnosť prakticky k prdu.PS A stále čakám na datáč a niečo ako Bloodwizarda so source life.

Napsat komentář