Patch notes pro patch 2.1.1

Po pár týdnech od vydání přelomového patche 2.1 Blizzard vydal menší patch 2.1.1 opravující některé chyby a přidal pár novinek. Změny se nejvíce dotknou petů a Greater Rifts. Zajímá Vás více? Otevřete si náš dnešní článek a pozorně čtěte.

Postavy

  • Obecné

    • Peti

      • Filozofie: Chceme, aby schopnost přežití petů byla zhruba stejná, jako má hráč, který je vyvolal.
      • Většině nepřátelských útoků by se hráči měli vyhnout, ale peti dostávali plnou "nálož". Nyní tyto útoky výrazně méně zraní pety.
      • Oprava chyb: Peti nyní správně dostanou štít z Shield Pylons.
  • Crusader

    • Aktivní dovednosti

      • Shield Bash
        • Nyní může být přerušen během animace.
  • Witch Doctor

    • Aktivní dovednosti

      • Fetish Army
        • HP fetishů byly výrazně navýšeny.
        • Rychlost fetishů byla výrazně navýšena.
        • Fetishové mají nyní volnější "vodítko".
      • Gargantuan
        • Gargantuan je vyvolán v místě vašeho kurzoru.
        • Rychlost animace vyvolání byla navýšena.
      • Spirit Walk
        • SW nyní není zrušen, pokud tělo, které opustíte, dostane dost poškození.
      • Summon Zombie Dogs
        • HP psů bylo výrazně navýšeno.
    • Pasivní dovednosti

      • Fetish Sycophants
        • HP fetishů byly výrazně navýšeny.
        • Rychlost fetishů byla výrazně navýšena.
        • Fetishové mají nyní volnější "vodítko".

Předměty

  • Legendární předměty, které mohou padnout se specifickými bonusy pro jednotlivé postavy

    • Firebird's Finery

      • DoT debuff má nyní unikátní efekt.

Legendární kameny

  • Boon of the Hoarder

    • Počet kopiček zlata, které vypadnou z monstra po zabití, byl snížen.
    • Každá kopička obsahuje víc zlata.
    • Celkový počet zlata zůstal nezměněn. Tato úprava má snížit trhání hry, kvůli velkému počtu předmětů na zemi.
  • Opravy chyb
    • Opravena chyba u Moratorium – nyní může být spuštěno i při asistenci během zabití nepřítele.
    • Opravena chyba u Bane of the Trapped – Zamražení (Frozen) nepřátelé nyní správně dostávají větší poškození.
    • Opravena chyba u Gem of Efficacious Toxin – jedová (Poison) DoT je správně udílena i pety.

Adventure Mode

  • Rift Guardians a Greater Rift Guardians nyní dávají více surovin pro řemesla.
  • Infernal Machine

    • Key of Bones, Key of Gluttony, Key of War mají nyní group drop (buď všichni, nebo nikdo).
  • Greater Rifts

    • The Rift of Trials dostal několik úprav, aby lépe posoudil, jaký klíč od Greater Riftu vám udělí.
    • V GR se nebudou objevovat příliš velké mapy Aqueduct a Sewer.
  • Kadala

    • Filozofie: Ačkoliv Kadala odvádí "dobrou práci", myslíme si, že celá věc je těžkopádná a nepohodlná. Výsledkem je snížení frekvence s jakou hráči běhají od Kadaly ke kováři. Nyní bude potřeba méně návštěv u kováře, kvůli rozložení předmětů zakoupených u Kadaly.
    • Byla výrazně navýšena cena předmětů. (5 násobně)
    • Byla výrazně navýšena šance, že od Kadaly získáte legendární předmět. (z 1,5 % na 10 %)
  • Opravy chyb

    • Opravena chyba, kdy Rift Guardian upustil více stejných legendárních kamenů.

Profese

  • Mystik

    • Očarování (Enchanting)

    • Filozofie: Chceme, aby hráči lépe získávali díru v klenotech, aby si mohli užít legendární kameny. Stále máme dlouhodobé plány s nevyužitými legendárními kameny. Též máme plány na navýšení možných způsobů získaní kamenů, které hráči potřebují. Je to zatím běh na dlouho trať, takže jsme se zaměřili na vylepšení současného stavu.
    • Snížili jsme nároky na očarování prstenů a amuletů, nyní je potřeba kámen kvality "Imperial" místo původního "Flawless Imperial", čímž jsme chtěli zlepšit prožitek ze hry a zároveň ulehčit získání díry v klenotech.

Monstra

  • Electrified affix má nyní krátký interní CD.
  • Butcherův útok Fan of Spears nyní uděluje o něco menší poškození.
  • Charging Beasts mají nyní o něco nižší dosah Charge útoku.
  • Plague Nest Bats nyní pouštějí výrazně méně léčivých kuliček (health globe).
  • Nephalem Rifts and Greater Rifts
  • Maggot Broods nyní nejsou schovaní ve chvíli, kdy začnou útočit.
  • Sand Dwellers nyní nejsou schovaní ve chvíli, kdy začnou útočit.
  • Demonic Hellflyers nyní zdrhají méně častěji a neútočí ze vzduchu.
  • Ghosts nyní zdrhají méně častěji a neprolítávají skrz zdi.
  • Rockworms se neobjevují v Nephalem Rifts a Greater Rifts.

Zdroj: Battle.net

32 komentářů u „Patch notes pro patch 2.1.1

  1. MichaelCZ : tak to som si mylsel vylozil stoho uplne nieco ine ….. "Key of Bones, Key of Gluttony, a Key of War mají nyní group drop (buď všichni, nebo nikdo)." tak po precitani tohoto bol presvedceny group skupna ze padaju skupinovo ked s neakeho keywardena padne jeden padnu aj ostatne alebo ziaden. Stacilo napisat pre patru….kazdy alebo nikto a uz by to bolo jasnejsie.

  2. Jednuduché, drop rate u Kadali by mal byť o niečo vyšší, včera mi z 500 shardov dala medzi 2-7l legošiek. Predtým sa stalo kľudne,že z 1000 ani jednu, takže to je lepšie. Horšie, že je menej žltého matroša, ktorý nepadá ani z bossov veľmi.

    Ale čo je najhoršie, peniaze v tejto hre už stratili úplne svoj význam, teraz mením staty kľudne aj za 4mil, horšie je, že ich nemôžem meniť lebo nie je toľko surovín(jedna zmena je niekedy 50 žltého matroša, čo rozbitie 50 žltých itemov, keď chcem 10zmien, to je 500 a to už trvá nejaký čas pokým nazbieram). A úplný bonus je žltý drahokam, ktorý je potrebný na zmenu skoro všetkých dôležitých prsteňov a amuletov a hoci aj znížili na imperial, jednoducho nemám žlté drahokami, kúpiť sa nedajú, previesť sa nedajú takže holt darmo mám prachov ako na…… keď staty nemôžem meniť. Dostať socket do amuletu mi trvalo 40 pokusov ešte v časoch flawless a dostať solídny crit dmg do ďalšieho amuletu 50 pokusov – na tomto hra úplne padá…

  3. Tie ceny u Kadaly, to je naozaj riadny skok…Ale aj na to si zvykneme.. momentalne sa hra vratila naspat na zaciatok D3 – myslim farmenie goblinov a zbieranie klucov.
    Ja som mal stastie a podarilo sa mi najst za cca hodinu a pol dva goblin portaly.

    Po padnuti Boon of the Hoarder uz goldy nie su ziadne problem… tym len chcem povedat, ci by nebolo dobre dat do hry gambling – co mi je z goldov a materialov ked nemam co upravovat? blizz bude musiet nieco vymysliet, ako utratit glody z uctov.. su manici, co maju "nasporene" cez 5 miliard a top equip..

  4. No vidíte, také jsem včera zkusil dát jednu hru a také jsem si té změny všiml, poté co tu na ni bylo upozorněno a stejně jako ezekiel jsem si myslel, že se portuje… Myslel jsem, že ho někdo postřelil a nebylo to propsáno do chatu… Takže teď před engagnutím dělá animační portál pokaždé? 🙂

  5. sareth: šance je určitě stejná, ale random se nezvtahuje na každého hráče zvlášť, ale na skupinu jako celek, tj. při šanci např. 50 % na určité obtížnosti to třeba třem hráčům spadlo a jednomu ne, i když do toho dali stejnou snahu. teď to s 50 % šancí spadne všem a s 50 % šancí nikomu… Šance jsou tedy stejné, ale už se nebude stávat, že při runech jeden nasbírá 2x víc klíčů než druhý.

  6. Docela bych uvítal už konečně začlenit do hry Nephalen Cube a Cauldron of Jordan. Omezení návštěv města by ušetřilo hodně času a též bych toho ve výsledku měl více v řádu surovin a zlaťáků.

    Ale jinak mě změna Kadaly potěšila, potřeboval jsem boty do setu pro WD a hned tam byly.

  7. sareth

    "Key of Bones, Key of Gluttony, a Key of War mají nyní group drop (buď všichni, nebo nikdo)."

    – Ako to presne funguje?

    TAK ŽE BUD VŠICHNI NEBO NIKDO .-)) TO ZNAMENA ŽE BUĎ TO DOSTANOU VŠICHNI NEBO NIKDO – DOVYSVĚTLENÍ BUD KAŽDY HRAČ NEBO ŽÁDNÝ. PRO U PŘESNĚNÍ, ŽE KDYŽ TO PADNE JEDNOMU TAK I DRUHÉMU, ALE KDYŽ TO NEPADNE PRVNÍMU, TAK ANI DRUHÉMU – VŠICHNI ZNAMENAJI VŠICHNI VE SKUPINĚ V DANÉ HŘE NA DANÉ MAPĚ NE VŠICHNI NA TÉTO PLANETĚ ANI NE VŠICHNI V MLEČNÉ DRAZE ANI TO NEFUNGUJE NA VŠECHNY V OSTATNÍCH GALAXIICH.. pokud bys potřeboval další podrobnějsi vysvětlení pojmu všichni či nikdo, tak písni jistě ti to vysvětlí i ostatní .-)))

  8. Boze… Takze oni vynasobili pocet nutnejch shardu x5…? Maximum 500 shardu. Kupovat obourucky a amulety je fakt za trest.

    Bossove dropujou vic materialu… Hmmmm… Asi zapomeli na zlaty surky, protoze tam me padaj porad max 3. Hlavne ze reusable pada po 30+.

    Pekna je skkryta zmena na goblinech, ze sviti na mape (konecne).

  9. No… Nektery zmeny totalni crap (viz Kadala – uz ted je celkem hard nasbirat dost surek, kdyz chodite hodne GR, a navic ta zmenena cena vs max 500 shardu… retardace), nektery zmeny zas "NO KONECNE!"

    Moratorrium uz konecne dava smysl pro tanky, ze nebudou zdrhat duchove na hodinu do zdi a jeste odtamtud utocit, nebo absence cervu v riftech jen vitam…

    Porad mi chybi automaticky NEsbirani lektvaru a automaticky sbirani surovin na profese a jeste par veci hodne postradam, ale alespon kape no.

Napsat komentář