Patch notes pro Patch 2.2.0 – předměty

Upravených, nebo nových předmětů, nebo setů je spoustu, proto jsme byli donuceni rozdělit patch notes na dvě části. Zde je, přejeme příjemné čtení. A pokud jste nezačali hrát sezónu, snad vám druhý díl usnadní rozhodnutí, jakou postavičku si vybrat.

Předměty

  • + Max Discipline se nyní může objevit i na lucích a kuších (Bows a Crossbows).
  • Vyrobené předměty už nejsou Account Bound.
  • Andariel's Visage

    • Poison nova má navýšené poškození z 100 % – 130% na 350 % – 450 %
  • Arcstone

    • Nový legendární prsten.
    • Mezi držiteli tohoto prstenu pulzuje blesk, který uděluje 1000 % – 1500 % poškození.
  • Blood Brother

    • Nový legendární obouručák.
    • 15 % – 20 % šance na blokování útoků.
    • Vyblokované útoku udělí o 30 % menší poškození.
    • Po vyblokování ustědříte úder, který má o 30 % zvýšené poškození.
  • Boots of Disregard

    • Obnova životů za sekundu (Life per second) je navýšena z 500 na 10 000.
    • Snížen počet stacků z 8 na 4.
  • Bottomless Potion of the Leech

    • Obnova životů za zásah (Life on Hit) byla prodloužena na 5 sekund.
  • Bottomless Potion of Mutilation

    • Obnova životů za zásah (Life on Hit) je navýšena z 4 000 – 8 000 na 40 000 – 50 000 na 5 sekund.
  • Bottomless Potion of Regeneration

    • Navýšené bonusové HP z 25 000 – 45 000 na 75 000-100 000 během 5 sekund.
  • Bottomless Potion of Rejuvenation

    • Nový legendární nápoj.
    • Pokud máte pod 50% HP a nápoj použijete, obnoví se vám 20 % – 30 % zdrojů (resource – mana, rage atd.).
  • Bastions of Will

    • 2. setový bonus
      • Byl předělán.
      • Po použití dovednosti, která generuje zdroj (resource – mana, rage atd.) nebo primárního útoku, je vaše poškození navýšeno o 50 % po dobu 5 sekund.
      • Každý první zásah dovedností, která zdroj spotřebuje, je vaše poškození navýšeno o 50 % po dobu 5 sekund.
  • Captain Crimson's Trimmings

    • 2. setový bonus byl upraven
      • Oobnova životů za sekundu (Life per second) je navýšena z 2 000 na 6 000.
  • Convention of the Elements

    • Nový legendární prsten.
    • Elementální poškození navýšeno o 150 % – 200 % na 4 sekundy. Poškození rotuje v závislosti na postavě v tomto pořadí: Arcane, Cold, Fire, Holy, Lightning, Physical, Poison. Cold poškození není dostupné pro křižáky.
  • Cord of the Sherma

    • Trvání Chaos field navýšeno z 2 – 4 sekund na 3 – 4 sekundy.
    • Má výrazně navýšenou šanci na proc.
  • Corrupted Ashbringer

    • Nový legendární obouručák.
    • Po zabití nepřítel máte šanci na vyvolání kostlivce, který bude bojovat po vašem boku.
    • Ve chvíli, kdy budete mít kosťáků 5, vybuchnou a udělí 1000 % poškození zbraně a meč se změní na normální Ashbringer.
    • Útok Ashbringrem udělí 4 500 – 6 000 % poškození jako svaté (Holy).
  • Death Watch Mantle

    • Poškození Fan of knives navýšeno z 200 % na 750 % – 900 %
    • Šance, že FoK při zásahu exploduje, byla navýšena z 15 % – 35 % na 25 % – 35 %
    • Navýšen dosah FoK z 10 yardů na 20 yardů.
    • Inertní cooldown byl snížen.
  • Defender of Westmarch

    • Charging wolf má navýšené poškození z  300 % – 400 % na 800 % – 1000 %
  • Eun-Jang-Do

    • Nová legendární dýka
    • Nepřátelé, kteří mají méně než 17 % – 20 % budou po vašem útoku zamraženi na 3 sekundu.
  • Fire Walkers

    • Burnt ground má navýšené poškození z  100 % na 300 % – 400 %
  • Guardian's Jeopardy

    • 2. setový bonus
      • Obnova životů za sekundu (Life per second) je navýšena z 2 000 na 8 000.
  • In-Geom

    • Nový legendární meč
    • Po zabití elitních příšer jsou příštích 15 sekund vaše cooldowny redukovány o 8 sekund – 10 sekund.
  • Pandemonium Loop

    • Posmrtná exploze má navýšené poškození.
  • Pox Faulds

    • Vile stench má navýšené poškození z  240 % – 320 % na 450 % – 550 %
    • Doba trvání snížena z 10 sekund na 5 sekund.
    • Vnitřní cooldown významně zredukován.
  • Puzzle Ring

    • Treasure Goblin helper nyní sbírá předměty ve větším radiusu.
    • Treasure Goblin helper nyní běží pro předmět rychleji.
    • Opravena chyba, kdy jste obdrželi zprávu, že Treasure Goblin byl zabit, ve chvíli, kdy zemřel hráč s tímto prstenem.
    • Opravena chyba, kdy hráči s tímto prstenem odbdrželi Treasure Goblin příběhovou knihu (lore book) ve chvíli, kdy zemřeli.
  • Ramaladni's Gift

    • Můžete jich nyní naskládat 100 na sebe (stack po 100 kusech).
  • Sash of Knives

    • Má navýšené poškození z  275 % – 350 % na 500 % – 650 %
    • Má navýšenou proc šanci z 25 % na 100 %
  • Schaefer's Hammer

    • Byl předělán
    • Útoky bleskovým kouzlem vás "nabijou", příštích pět sekund udělujete 650 % – 850 % poškození zbraně jako bleskové.
  • Sebor's Nightmare

    • Haunt nyní útočí na všechny nepřátele.
    • Zobrazuje se jen na 5 nepřátelích.
    • Rádius útoku byl výrazně navýšen.
  • Sky Splitter

    • Poškození blesku bylo navýšeno z 150 % – 180 % na 600 % – 750 %
    • Vnitřní cooldown významně zredukován.
  • St. Archew's Gage

    • Byl předělán.
    • Když vám poprvé elitní skupinka udělí poškození, získáte 15 sekundový štít, který absorbuje 120 % – 150 % vašich HP.
  • Wyrdward

    • Šance na omráčení (stun) navýšena z 13 % – 17 % na 25 % – 35 %

Některé předměty dostaly svojí legendární sílu (Legendary power).

  • Nevztahuje se na již existující předměty. Pouze nově získané předměty budou mít svojí legendární sílu.
  • Broken Promises

    • Pokud 5x po sobě neudělíte kritické poškození, je šance na udělení kritického poškození navýšena o 100 % na 3 sekundy.
  • Oculus Ring

    • Po zabití nepřátel vytvoříte pole soustředěné síly (area of focused power). Pokud v něm zůstanete stát, vaše poškození je navýšeno o 35 % – 40 %.

Předměty určené pro jednotlivé postavy

  • Barbar

    • Bul-Kathos's Oath

      • Byl předělán
      • 2. setový bonus
        • Zvýšené generování Fury za sekundu o 10.
        • Během Whirlwind je rychlost útoků a pohybu navýšena o 30 %
    • Immortal King's Boulder Breaker

      • Nyní má bonus + 45 % – 60 % k poškození Call of the Ancients
    • Immortal King's Call

      • Dostal novou část, kalhoty.
      • Byl předělán.
      • 4. setový bonus
        • Za každých spotřebovaných 10 Fury je snízen cooldown u Call of the Ancients o 3 vteřiny.
      • 6. setový bonus
        • Pokud jsou zároveň aktivní While both Wrath of the Berserker a Call of the Ancients, vaše poškození je navýšeno o 100 %
    • Wrath of the Wastes

      • Nový set.
      • 2. setový bonus
        • Rend má zvýšené poškození o 500 % a dobu trvání na 15 sekund.
      • 4. setový bonus
        • Během Whirlwind útoku je příchozí poškození sníženo o 40 %
      • 6. setový bonus
        • Whrilwind má aktivní Dust Devils runu, poškození Dust Devils je navýšeno na 2 500 %
  • Crusader

    • Golden Flense

      • Za každého zasaženého nepřítele získáte 4 – 6 Wrath místo původních 3 – 4.
    • Roland's Legacy

      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Každé použití Shield Bash a Sweep Attack sníží cooldown vašich Laws a defenzivních dovedností o 1 sekundu
      • 4. setový bonus
        • Bonus k poškození zvýšen ze 100 % na 500 %
        • Bonus k poškození se nyní násobí.
      • 6. setový bonus
        • Za každý stack se zvyšuje rychlost útoků z 20 % na 30 %
    • Drakon's Lesson

      • Nové legendární chrániče zápěstí.
      • Pokud Shield Bash-em trefíte 3 a méně nepřátel, poškození Shield Bash je navýšeno 150 % – 200 % a vrátí se vám 25 % Wrath, které Shield Bash spotřebuje.
    • Omnislash

      • Nový legendární pásek.
      • Slash útočí ve všech směrech od hráče.
  • Demon Hunter

    • Crashing Rain

      • Nový legendární pásek.
      • Rain of Vengeance vyvolá potvoru, která uděluje 3 000 % – 4 000 % poškození.
    • Natalya's Slayer

      • Má nyní pátý affix, bonus + 20 % – 25 % k poškození Rain of Vengeance.
    • Natalya's Vengeance

      • Dostal nové části, rukavice a kalhoty.
      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Cooldown Rain of Vengeance je redukován o 2 sekundy, když vystřelíte primární dovedností, nebo každým prvním zásahem dovedností, která spotřebuje Hatred/Discipline.
      • 4. setový bonus
        • Rain of Vengeance má zvýšené poškození o 100 %
      • 6. setový bonus
        • Po zaútočení Rain of Vengeance je vaše poškození navýšeno o 400 % a příchozí poškození sníženo o 30 % na 5 sekund.
    • Omryn's Chain

      • Nový legendární pásek.
      • Vyhodí Caltrops ve chvíli, kdy použijete Vault.
    • Unhallowed Essence

      • Nový set.
      • 2. setový bonus
        • Generátory nyní generují i 1 discipline.
      • 4. setový bonus
        • Na 4 sekundy získáte 20% snížení příchozího poškození a navýšení udíleného poškození o 20 % pokud v okruhu 10 yardů není nepřítel.
      • 6. setový bonus
        • Generátory a mutlishot udělují o 15 % vyšší poškození za každý bod Discipline, kterou v zrovna máte.
    • Cluckeye

      • Kuře uděluje vyšší poškození, původně 100 %, nyní 500 %
      • Nepřátelé zasažení kuřetem jsou na 2 sekundy zmatení.
      • Také jste zmatení (překvapení), že váš luk z nějakého záhadného důvodu střílí kuřata.
      • Viz video níže, čas 2:27 =)

  • Monk

    • Inna's Mantra

      • Dostal nové části, rukavice a boty.
      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Zvyšuje bonus u pasivní efektu Mystic Ally a základní pasivní efekt vaší Mantry o 100 %
      • 6. setový bonus
        • Mystic Ally použije Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike a Wave of Light ve chvíli, kdy tak učiníte vy.
    • Inna's Reach

      • Nyní má jako 5. affix bonus + 20 % – 25 % k poškození Mystic Ally.
    • Madstone

      • Opravena chyba, kdy Seven-Sided Strike nespárvně udělil nepřátelům Exploding Palm.
    • Raiment of a Thousand Storms

      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Spirit generátory mají zvýšenou rychlost útoků o 25 % a poškození zvýšené o 300 %
      • 4. setový bonus
        • Dashing Strike stojí 75 Spirit, ale vrací jednu Charge.
      • 6. setový bonus
        • Spirit generátory zvyšují poškození Dashing Strike na 12 500 během 6 sekund.
        • Ikona Dashing Stike se rozsvítí, když je tento bonus aktivní.
  • Witch Doctor

    • Haunted Girdle

      • Nový legendární pásek
      • Haunt vyšle 1 extra spirit.
    • Homunculus

      • Vyvolat Zombie Dog můžete jednou za 2 sekundy místo původních 4 sekund – 6 sekund.
      • Nyní má pátý affix s bonusem +20 % – 25 % k poškození Sacrifice.
    • Raiment of the Jade Harvester

      • 2. setový bonus
        • Nový setový bonus.
        • Pokud Haunt přistane na někom, kdo již na sobě Haunt má, dostane poškození, které se rovná 10 sekundám pod vlivem Hauntu.
      • 4. setový bonus
        • Nový setový bonus.
        • Soul Harvest má aktivní každou runu.
      • 6. setový bonus
        • Soul Harvest "sežere" všechny DoT (damage over time, poškození za časový úsek) a udělí poškození, jako by do konce zbývalo 40 sekund.
    • Tiklandian Visage

      • Nyní ukazuje buff s časem, jak dlouho bude Horrify trvat.
    • Zunimassa's Haunt

      • Dostal nové části, rukavice a kalhoty.
      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Fetishové trvají, dokud neumřou.
      • 4. setový bonus
        • Za každeého aktivního Fetishe je sníženo příchozí poškození do vás a vašich "zvířátek" o 2 %
      • 6. setový bonus
        • Nový setový bonus.
        • Nepřátelé zasažení vašimi kouzly, které spotřebovávají manu, dostanou příští 4 sekundy od vašich "zvířátek" o 275 % více poškození.
    • Zunimassa's String of Skulls

      • Nyní má pátý affix s bonusem +20 % – 25 % k poškození Fetish Army.
    • Belt of Transcendence

      • Vyvolá Fetish Sycophant, když zasáhnete nepřítele vašimi kouzly, které spotřebovávají manu.
  • Wizard

    • Delsere's Magnum Opus

      • Nový set.
      • 2. setový bonus
        • Vyvolání Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile nebo Shock Pulse sníží cooldown u Slow Time o 2 sekundy.
      • 4. setový bonus
        • Nepřátelé ovlivnění Slow Time dostávají 2 000 % poškození zbraně každou vteřinu. Poškození je navýšeno o vaše nejvyšší elementární poškození ve chvíli, kdy je vyvoláte. Např.: Vaše nejvyšší elementální poškození je + 50 % do ohnivého poškození, vyvoláte Fetish Slow Time a ten díky tomu bude mít standartní poškození + 50 %
      • 6. setový bonus
        • Nepřátelé ovlivnění Slow Time dostávají o 750 % vyšší poškození z Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile a Shock Pulse.
    • Firebird's Finery

      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Když zemřete, z nebes spadne meteor a oživí vás. Má 300 sekund cooldown.
        • Meteor, který spadne, je nyní Molten Impact Meteor
        • Opravena chyba, kdy cooldown na debuff nebyl odstraněn, pokud jste zemřeli s tímto debufem.
      • 4. setový bonus
        • Vaše ohnivá kouzla způsobí výbuch 3 nepřátel, ti udělí 400 % poškození zbraně jako ohnivé poškození všem nepřátelům v dosahu 10 yardů.
    • Halo of Arlyse

      • Opravena chyba, kdy jstě měli tento předmět a Ice Armor – Crystalize díky tomu ztrácel stacky.
    • Nilfur's Boast

      • Nové legendární boty.
      • Poškození Meteoru je navýšeno o 100 %
      • Poškození Meteoru je navýšeno o 150 % – 200 % pokud zasáhne 3 nebo méně nepřátel.
    • Tal Rasha's Elements

      • Dostal nové části, rukavice a kalhoty.
      • Byl předělán.
      • 2. setový bonus
        • Zasažením nepřítele Arcane, Cold, Fire nebo Lightning poškozením způsobí pád meteoru, který udělí stejné elementální poškození.
        • Pokud je spouštěč ohnivé poškození, po dopadu profituje z runy Molten Impact.
        • Zničení bedny/sudu/jiných objektů nespustí tento meteor.
        • Opravena chyba, kdy Magic Weapon: Electrify spouštěla tento meteor.
      • 4. setový bonus
        • Útoky daným elementem zvyšují odolnost proti tomuto elementu o 100 %
      • 6. setový bonus
        • Jednotlivé útoky zvyšují vaše poškození o 150 % na 6 sekund. Každý z Arcane, Cold, Fire nebo Lightning přidá jeden stack bonusu, maximum je 4 stacky. Přidání stacku obnoví šestisekundový bonus.
    • Tal Rasha's Unwavering Glare

      • Nyní má jako 5. affix bonus + 20 % – 25 % k poškození Meteoru.
    • Crown of the Primus

      • Nový klobouk.
      • Slow Time má aktivní všechny runy.
    • Gesture of Orpheus

      • Nyní má bonus + % poškození k Arcane, Cold, Fire nebo Lightning damage. Dříve měl jen k Arcane.
      • Redukce cooldownu u Slow Time snížena z 50 % – 70 % na 30 % – 40 %
  • Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!

    • Barbar

      • Gavel of Judgment

        • Hammer of the Ancients vrátí 15 – 20 Fury pokud zasáhne 3 a méně nepřátel.
      • Skull Grasp

        • Zvyšuje poškození Whirlwind o 300 % – 400 % poškození zbraně.
    • Crusader

      • Denial

        • Za každého zasaženého nepřítele Sweep Attack-em je zvýšené poškození dalšího Sweep Attack o 30 % – 40 %
        • Má až 5 stacků.
      • Ivory Tower

        • Úspěšný blok způsobí Fires of Heaven.
    • Wizard

      • Triumvirate

        • Signature kouzla zvyšují poškození Arcane Orb o 75 % – 100 % na 6 sekund. Má až 3 stacky.

Nové sezonní legendární předměty

  • Bottomless Potion of Amplification

    • Léčení ze všech zdrojů je na 5 sekund navýšeno o 20 % – 25 %
  • Byly přidány nové legendární kameny.

    • Iceblink

      • Vaše ledové dovednosti nyní mají "ochlazní" (Chill), ochlazení nepřátelé jsou pomalejší o dalších 5 %
      • Každý další stupeň: + 0,4 % ke snížení.
      • 25. stupeň: Šance na kritický zásah ochlazených nebo zmrzlých (Frozen) je zvýšená o 10 %
    • Mutilation Guard

      • Příchozí poškození na blízko (Melee) je sníženo o 10 %
      • Každý další stupeň: + 1 % ke snížení.
      • 25. stupeň: Pokud máte méně než 50 % HP, můžete procházet skrz nepřátele.
  • Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!

    • Nagelring

      • Každých 10 – 12 sekund vyvolá Fallen Lunatic (známý také jako talibánec), který bude vybuchovat po vašem boku.
    • Obsidian Ring of the Zodiac

      • Každý první zásah vaším kouzlem, které spotřebovává zdroj (mana, fury atd.) sníží cooldown jednoho náhodného kouzla o 1 sekundu.
  • Nové sezónní legendární předměty, které mohou padnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy

    • Crusader

      • Blessed of Haull

        • Nový legendární pásek.
        • Justice při zásahu nepřítele vyvolá Blessed Hammer.
    • Monk

      • Spirit Guards

        • Nové legendární chrániče zápěstí.
        • Útoky, které generují spirit, redukují příchozí poškození o 30 % – 40 % na 3 sekundy.
    • Witch Doctor

      • Short Man's Finger

        • Gargantuan je nyní roztrojený, každý z nich má vyšší poškození než původní jeden.
    • Wizard

      • Ranslor's Folly

        • Energy Twister pravidelně přitahuje nepřátele v okruhu 30 yardů.
  • Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!

    • Barbarian

      • Dread Iron

        • Ground Stomp vyvolá Avalanche.
    • Demon Hunter

      • Dead Man's Legacy

        • Multishot zasáhne 2x nepřátele, kteří mají méně než 50 % – 60 % HP.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy Account Bound legendární předměty, které jste vyhodili z inventáře na zem, ostatním hráčům nezešedly.
  • Bonusové brnění (armor) má nyní správné hodnoty na Ancient verzích legendárních předmětů.

 

11 komentářů u „Patch notes pro Patch 2.2.0 – předměty

  1. Ahoj. Tyhle infa sosám z dfanas.com, takže žádné novinky, ale díky, že se zde info aktualizuje :).
    Možná malý upřesnění pro rejpaly, když vím o co šlo:

    Madstone:
    Opravena chyba, kdy Seven-Sided Strike nespárvně udělil nepřátelům Exploding Palm.
    Z toho člověk neví co byla chyba. Jen teda upřesním, jednalo se o to, že SSS udělil poškození před označením Palmou. Nyní by SSS s Madstonem měl nejdřív označit moby palmou a pak teprve vyhodnotit SSS dmg. Zdá se to jako blbost, ale je to dost důležitý z hlediska spuštění řetězové reakce Palmy ;).

  2. @vacicak můžeš mi prosím poslat přes soukromou zprávu, co je špatně? Ať se dívam, jak se dívam, nic nevidim.

    @Ksinbad bylo to překládáno z oficiálních, které vyšly hned první den. Ale když teď na ně koukám, proběhly tam za ten týden nějaký úpravy! Chyba není na naší straně, jdu to opravit. Díky za upozornění.

  3. Raiment of the Jade Harvester – 6 setový bonus – "Pokud Haunt přistane na někom, kdo již na sobě Haunt má, dostane poškození, které se rovná 40 sekundám pod vlivem Hauntu" tak to bohužel není, i když bych to tak bral. Je možné, že to bylo přeloženo z nějaké nefinální verze PTR?

    Zunimassa’s Haunt – 4 setový bonus – "Za každého aktivního Fetishe je sníženo příchozí poškození do vašich "zvířátek" o 2 %" zde je nutné připsat, že se to netýká jen petů, ale i WD.

    Jinak díky za překlad.

Napsat komentář