Patch notes pro Patch 2.4.2

Už několik dní je na Diablo serverech nový patch. Komunita Diablofans.cz opět spojila své síly a přeložila patch notes. Opět je mají na svědomí hulkxxxl a Glimmer Man. Děkujeme!

Obecné

  • Komentář vývojářů
    • Hráči zjistili, že stahování monster z velkých vzdáleností na jedno místo na mapě a pomocí Crowd Control efektů je držet na místě je nejlepší strategie. Zvláště ve skupinové hře. Nejenže je toto velkou zátěží pro výkon serverů, ale je to také stagnující, neinteraktivní způsob hraní. Změny, které Crowd Control podstoupil, cílí na situační využití této mechaniky. Účelem je, aby se hráči více věnovali udílení poškození, než Crowd Control.
    • Byly upraveny odměny ve zlatě. Hlavní "gold-sink" ve hře jsou Empowered Rifty. Naším cílem je, aby jedna třetina Greater Rift byla Empowered. Škálování zlata za odměnu a cenu Empowered Riftů bylo nezajímavé v porovnání s odměnami za Nephalem Rifty, zabitím Gilded Barona, nebo návštěvou Vaultu. Proto jsme snížili cenu za Empowered Rifty tak, aby bylo dosaženo výše zmíněného poměru.
  • ​Nové obtížnosti Torment XI – XIII, byly přidány do hry
  • Upraveny odměny ve zlatě
    • Od Greater Rift Level 26 jsou odměny o 3 % vyšší za každý level.
    • Torment VII – XIII byly upraveny tak, aby odměny byly shodné s navyšováním jako v GR. Viz obrázek níže, kliknutím na něj se otevře v původní velikosti.

  • Cena Empowered Rift byla snížena tak, aby odpovídala odměně ve formě zlata.
  • Množství zlata z Gilded Barona bylo sníženo.
  • Použitím Knockback získá nepřítel 40% crowd control resistenci.
  • Monstra nemohou být knockbackovány pokud mají více než 65% crowd control resistenci.
  • Dovednosti které aplikují knockback neustále (jako je třeba Black Hole) mohou tuto resistenci obejít pokud už byl knockback úspěšný. Tyto dovednosti zvyšují crowd control resistenci o 20 % a ne o 40 %.
  • Season 7 Journey doznalo následujících změn:
    • Slayer
      • Byl snížen požadavek na dosažení Greater Rift na level 30 z původního level 35.
    • Champion
      • Byl snížen požadavek na dosažení Greater Rift na level 40 z původního level 50.
      • Na dokončení Nephalem Riftu máte nyní 7 minut, původně bylo na dokončení 6 minut.
    • Destroyer
      • Byl snížen požadavek na dosažení Greater Rift na level 50 z původního level 60.
    • Conqueror
      • Byl snížen požadavek na dosažení Greater Rift na level 60 z původního level 70.
    • Guardian
      • Byl snížen požadavek na dosažení Greater Rift na level 70 z původního level 80.
      • Na zabití Azmodana máte nyní 20 sekund, původně bylo na zabití 15 sekund.

Postavy

  • Komentář vývojářů
    • S množstím hatred spenderů jsme chtěli najít pro Demon Huntera unikátní roli pro Spike Trap. Změny umožní hráči větší kontrolu k odpálení pasti, aby udělil poškození ve správný čas a tam kde chce.
    • Upravili jsme část skillů, které poskytovali buffy skupině. Tyto změny by měli vést ke "zdravějšímu" složení skupin a navýšit poškození udílené skupinou.
  • Barbarian

    • Aktivní dovednosti

  • Crusader

    • Aktivní dovednosti

      • Consecration
        • Léčení z více aktivních Consecrations už není stackováno.
      • Judgment
        • Runa Resolved – zvýšená šance na kritický zásah je snížena z 20 % na 8 %.
      • Laws of Valor
        • Bonus k poškození kritických zásahů sníženo ze 100 % na 50 %.
  • Demon Hunter

    • Aktivní dovednosti

      • Companion
        • Runa Wolf Companion –  aktivní bonus k poškozní snížen ze 30% na 15%.
      • Marked for Death
        • Bonus k poškození snížen z 20 % na 15 %.
        • Runa Grim Reaper – bonus k poškození snížen z 20 % na 15 %.
      • Multishot
        • Runa Wind Chill – zvýšení šance na kritický zásah daného cíle snížena z 15 % na 8 %.
      • Spike Trap
        • Předěláno
          • pasti nemají žádný čas nutný k odjištění.
          • pasti detonují pouze jednou.
          • je možno položit 2 pasti (charge), obnovení každé trvá 10 sekund.
          • všechny aktivní pasti jsou odpáleny použitím dovednosti, která spotřebovává Hatred.
        • Poškození zvýšeno z 340 % na 1 160 % poškození zbraně.
        • cena Hatred snížena ze 30 na 15.
        • Runa Echoing Blast – poškození zvýšeno z 575 % na 2 020 % poškození zbraně, nepřátelé jsou zpomaleni o 70 %, když je past odpálena.
        • Runa Lightning Rod – poškození zvýšeno z 880 % poškození zbraně během 10 zásahů na 2 010% poškození zbraně během 3 zásahů, snížena vzdálenost při které blesk přeskočí na další past ze 75 na 25 yardů.
        • Runa Long Fuse – zrušena, nahrazena Impaling Spines. Když je past aktivní, nepřátelé v dosahu jsou znehybněni na 3 sekundy. Poškození zvýšeno na 1 930% poškození zbraně.
        • Runa Scatter – položí dvě pasti vedle sebe a odečte jeden "charge".
        • Runa Sticky Trap – zrušena, nahrazena runou Custom Trigger. Hatred generátor detonuje pasti. Poškození zvýšeno na 1 900 % poškození zbraně
  • Monk

    • Aktivní dovednosti

      • Blinding Flash
        • Runa Crippling Light – poškození oslepených nepřátel sníženo ze 40 % na 25 %.
      • Epiphany
        • Soothing Mist – léčení sníženo o 60%, ze 40 232 na 16 093, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl sníženo z 10 % na 4 %.
      • Exploding Palm
        • Runa Flesh is Weak – bonus k poškození snížen z 20 % na 15 %.
      • Inner Sanctuary
        • Runa Forbidden Palace – dále nezvyšuje poškození, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary.
      • Mantra of Conviction
        • Poškození pasivní vlastnosti dovednosti snížena z 10 % na 8 %.
        • Poškození aktivní vlastností dovednosti snížena z 20 % na 16 %.
        • Runa Overawe: bonus k poškození snížen ze 16 % na 12 %.
      • Way of the Hundred Fists
        • Runa Fists of Fury – maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky.
    • Pasivní dovednosti

      • Mythic Rhythm
        • Bonus k poškození je nyní vybrán pouze na manuálně vyvolaných skillech spotřebujících Spirit a nikoliv automaticky vyvolanými skilly (z věcí, nebo setového bonusu).
  • Witch Doctor

    • Aktivní dovednosti

      • Big Bad Voodoo
        • Bonus k rychlosti útoku snížen z 20 % na 15 %.
        • Runa Slam Dance – bonus k poškození poskytnutý spojencům snížen ze 30 % na 15 %.
      • Haunt
        • Runa Poisoned Spirit – možnost poskytnutí zvýšené poškození spojencům byla odebrána, dovednost zvyšuje pouze vaší poškození a poškození vašich petů.
      • Hex
        • Ovlivnění nepřátelé už nedostávájí zvýšené poškození.
        • Runa Jinx – bonus k poškození snížen z 30 % na 15 %.
        • Runa Toad of Hugeness – bonus k poškození snížen z 25 % na 15 %.
      • Mass Confusion
        • Runa Paranoia – nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje.
      • Piranhas
        • Nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje.
      • Spirit Barrage
        • Runa Phantasm – poškození zvýšeno z 675 % po dobu 5 sekund na 750 % po dobu 5 sekund.
      • Summon Zombie Dogs
        • Runa Chilled to the Bones – nyní nezvyšuje poškození o 15 %.
  • Wizard

    • Aktivní dovednosti

      • Arcane Orb
        • Runa Spark – poškození následující bleskové dovednosti je omezena maximem 30 %.
      • Energy Twisters
        • Tornáda (s výjimkou vytvořených runou Wicked Wind) nyní zmizí, pokud se přestanou pohybovat (platí pouze v PC/Mac verzi).
    • Pasivní dovednosti

      • Elemental Exposure
        • Bonus k poškození se neaplikuje spojencům.
      • Power Hungry
        • Předěláno, nyní uštědřujete o 30 % více poškození nepřátelům, kteří jsou ve vzdálenosti 30 yardů a více.
  • Opravy chyb

    • Byla opravena chyba, kdy Ray Of Frost s runou Black Ice nevytvořil ledový závoj, pokud hráč neudělil smrtící úder.
    • Byla opravena chyba zabraňující aplikaci maximálního počtu 8 Energy Twister.
    • Byla opravena chyba, kdy stacky Archonu z předchozího cyklu při použití The Swami, byly započítány jako násobící bonus a nikoliv přidaný bonus k dalším stackům z nového cyklu.
    • Byla opravena chyba, kdy aktivní část runy Wolf Companion neaplikovala 15% navýšení poškození petům a pomocníkovi.

Předměty

  • Komentář vývojářů
    • S příchodem Haedrig’s Gift, Blood Shards a Kanai’s Cube, vymizela potřeba Magic Find statu. Magic Find byl nahrazenem Resource Cost Reduction dávalo smysl. Očekáváme, že topaz najde místo u některých stávajících buildů a otevře možnosti pro nové.
    • Invigorating Gemstone byl nejméně oblíbený legendární kámen, jeho vlastnost byla prostě nepřitažlivou pro většinu hráčů. Cílem legendárních kamenů je poskytnot unikátní možnost vylepšit váš buildu. A kámen, který zvyšuje vaše léčení je vskutku osvěžující (anglicky invigorating).
    • Při kontrole předmětů pro tento patch vyvstalo, že Twisted Sword potřebuje změnu. Chceme aby předměty byly silné, ale také chceme, aby styl hry byl zábavný. Odezva hráčů byla v případě toho meče byla silná. Použití meče pro zachycení tornád na jednom místě, kde se nemohla pohybovat, bylo sice efektivní, ale nudné. Udělali jsme proto změny abychom tomuto zabránili.
  • Vložení Topazu do helmy nově přidává Resource Cost Reduction. Magic Find byl odebrán. Procentuální bonus odpovídá hodnotám Cooldown Reduction, strop je nastaven na 12,5 %.
  • Bottomless Potion of Chaos
    • Nový legendární léčivý lektvar.
    • Pokud jej použijete, ve chvíli, kdy vaše zdraví klesne pod 40 %, proběhne teleportace na jiné místo.
    • Teleportu byl přidán grafický a zvukový efekt.

  • Legendární kámen Invigorating Gemstone
    • Byl předělán.
    • Každý uštědřený úder zvyšuje přijímané léčení o 1 % na dobu 5 sekund
    • Stackuje se desetkrát.
    • Level 25: Získáváte imunitu na Crowd Control efekty
  • Specifické předměty podle postavy

    • Crusader

      • Armor of Akkhan

        • (6) Set Bonus
          • Bonus k poškození zvýšen ze  450 % na 600 %.
          • Nově snižuje obdržené poškození o 15 %, pokud je aktivní Akarat’s Champion.
      • Khassett’s Cord of Righteousness
        • Nový legendární opasek
        • Fist of the Heavens stojí o 40 % méně Wrath a uštědřuje o 150 % více poškození.
      • Darklight
        • Bylo předěláno.
        • Přidává Fist of Heaven šanci být vyvolán podruhé na dané cílové lokaci.
      • Thorns of the Invoker

        • (6) Set Bonus
          • 800% bonus z Thorns poškození uštědřenému prvnímu nepříteli může nyní profitovat z + % k fyzickému poškození.
  • Demon Hunter

    • Calamity
      • Nově vždy využívá použitou runu Marked for Death a nemůže být stackováno s jiným vyvoláním Marked for Death.
      • Tato změna je retroaktivní.
    • The Demons Demise
      • Bylo předěláno
      • Výbuch Spike Trap zasáhne všechny nepřátele po jedné sekundě znovu.
  • Monk

    • Gyana Na Kashu
      • Bonus k poškození pro ohnivou kouli z Lashing Tail Kick byl zvýšen z 525 % – 700% na 1 050 % – 1 400 %.
    • Raiment of a Thousand Storms

      • (6) Set Bonus
        • Bonus k poškození pro Spirit Generators po vyvolání Dashing Strike zvýšen z 300 % na 1 250 %
  • Witch Doctor

    • Helltooth Harness

      • (2) Set Bonus
        • Bonus z Necrosis už neovlivňuje poškození vašich spojenců, dovednost má vliv pouze na vaši poškození a na poškození vašich petů.
    • Homunculus
      • Bonus k Sacrifice zvýšen z 25 % – 30 % na 50 % – 60 %.
    • Ring of Emptiness
      • Haunt a Locus Swarn mají bonus k poškození zvýšen z 75 % – 100 % na 250 % – 300 %.
  • Wizard

    • Firebird's Finery

      • (4) Set Bonus
        • Byl předělán.
        • Uštědřené ohnivé poškození jedním z vašich skillů způsobí, že nepřítel obdrží 1 000 % ohnivého poškození zbraně na dobu 3 sekund. Tento efekt může být zopakován podruhé a potřetí kteroukoliv jinou ohnivou dovedností. Pokud bude nepřítel dostávat v jednu chvíli poškození ze tří  různých dovedností, tak vzplane a bude dostávat 3 000 % poškození zbraně za sekundu dokud nezhyne.
      • (6) Set Bonus
        • Byl předělán.
        • za každého zapáleného nepřítele je zvýšeno poškození 120 % a obdržená poškození snížena o 3 %. Může být stackováno až dvacetkrát. Za blízko stojící  zapálenou elitní potvoru je vždy udělen maximální bonus.
    • The Twisted Sword
      • Nyní může nyní profitovat z maximálně 5 tornád.

Řada stávajících Legendárních předmětů byla vylepšena o unikátní legendární vlastnost.

Poznámka: Současné předměty nebudou ovlivněny následujícími změnami. Pouze nové verze předmětů rolnou s přidanou legendární vlastností.

  • Specifické předměty podle postavy

    • Barbarian

      • Girdle of Giants
        • Byla přidána legendární vlastnost.
        • Seismic Slam zvyšuje poškození Earthquake o 80 % – 100 % na 3 sekundy.
        • Již vyvolaný Eartquake bude mít poškození navýšenou, pokud je Seismic Slam použit při nasazeném Girdle of Giants.
    • Demon Hunter

      • Trag'Oul Coils
        • Byla přidána legendární vlastnost.
        • Spike Traps získává efekt runy Impaling Spines a jsou pokládány 2x rychleji.
    • Monk

      • Scarbringer
        • Byla přidána legendární vlastnost.
        • Lashing Tail Kick uštědřuje dalších 300 % poškození prvním pěti až sedmi zasaženým nepřátelům.
    • Witch Doctor

      • Gazing Demise
        • Byla přidána legendární vlastnost.
        • Spirit Barrage získává vlastnost runy Phantasm, za každou aktivní Phantasm je poškození Spirit Barage zvýšena o 40 % – 50 %, počítají se však maximálně tři Phantasm.
    • Wizard

      • Starfire
        • Byla přidána legendární vlastnost.
        • Bleskové poškození je zvýšeno o 15 % za každých 10 yardů vzdálenosti od nepřítele, maximálně však do 60 %.
  • Opravy chyb

    • Opravena chyba, která zabraňoval aplikaci buffu z Orb of the Infinite pokud damage zabilo nepřítele.
    • Opravena chyba, která způsobila předčasný proc setového bonusu Firebird's Finery (2), i když hráč ještě měl původní štít.
    • Opravena chyba, kdy Goblin z původního Puzzle ringu sebral Transmogrification předmět.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Girdle of Giants nezvýšil poškození všech dovedností procentem aplikovaným k poškození Earthquake.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Scarbringer aplikoval bonusové poškození 200%, bylo zvýšeno na 300%. Nyní odpovídá popisku.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Lashing Tail Kick (Vulture Claw Kick) DoT neprofitovala z bonusového poškození garantovaného Scarbringerem.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že proc Firebalu z Gyana Na Kashu nedělal poškození cíli pokud byl cíl předtím zasažen Lashing Tail Kick z Scarbringeru.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Lashing Tail Kick – Vulture Claw Kick udělil poškození ze Scarbringer všem místo prvním 5 – 7 zasaženým.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Lashing Tail Kick – Vulture Kick udělil 230% weapon damage za sekundu místo 230 % během 3 sekund.
    • Opravena chyba, která bránila Seismic Slam z Bracers of Destruction’s aplikovat bonus k Rumble runě.
    • Opravena chyba, u Blade of the Warlord, který zabraňoval fury spotřebovanému z Bash spustit 2. setový bonus u Might of the Earth set a snížit tak cooldown  Earthquake, Ground Stomp, Leap, a Avalanche.
    • Opravena chyba, která bránila Kyoshiro’s Soul, aby byl aktivovaný (4) Set Bonus  ze setu Monkey King’s Garb.
    • Opravena chyba, která bránila Sweeping Wind bonusu získaného z Kyoshiro’s Soul, aby vypršel během přesunu mezi patry.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že stará a nová verze Darklight procovala každá svoji speciální schopnost, když byla jedna používána a druhá byla v kostce.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že bylo možné zmrazit hráčovu rychlost útoku a upravovat ji podle stacků Archonu.
    • Opravena chyba, která způsobovala, že Archon buff ikona zůstala aktivní, i když na ni hráč klikl pravým tlačítkem a byla již odstraněna z lišty s buffy.

Kampaň

  • Počínaje levelem 5 vaší postavy, ze Skeleton Kinga nově vypadává Leoric's Crown.

Adventure mode

  • Komentář vývojářů
    • Zkušenosti za odměnu po dokončení Nephalem riftu nám připadaly nízké. Celkově to snižovalo prožitek z dokončení Greater Riftu. Tato změna má zabezpečit větší odměnu po dokončení.
  • Infernal Machine

    • Změna pravděpodobnosti zisku mašinky.
    • Nově je na Torment I 50% šance na zisk mašinky, a šance se postupně se zvyšuje. Na Torment IV je šance rovna 100 %.
    • Torment V – XIII mají zvyšující se šanci na vypadnutí druhé mašinky.

 

  • Nephalem rifty

    • V každém dokončeném Nephalem Riftu je šance na získání klíče pro Greater Rift 100%. Se zvyšující se obtížností hry se zvyšuje šance na získání druhého a třetího klíče.
  • Greater Rifty

    • Část zkušeností byla převedena z průběhu zabíjení v riftu do odměny za jeho dokončení a uzavření. Celkové množství získaných zkušeností by mělo být zhruba stejné.

Uživatelské prostředí

  • Pylony v Nephalem Riftech mají nově unikátní ikonu na minimapě.

  • Přidána klávesová zkratka pro skrytí UI (ALT-Z).

  • Pokud je kovář na maximálním levelu, seznam receptů se zobrazuje zabalený.
  • Menagerist goblin má nově unikátní ikonku na minimapě.

Zdroj: Battle.net, Diablofans.com

Chyby v překladu hlašte prosím na fórum do tohoto vlákna. Co říkáte na změny? Která z postav, dle vašeho názoru, bude v tomto patchi nejlepší? Pište do komentářů.

10 komentářů u „Patch notes pro Patch 2.4.2

  1. Hezká práce. Mám dotázek pokud jedu firearchona s ohnivým setem, který defakto mám možnost udělat 3 ohnivé poškození plus 1 jedno z Chando setu. (počítají se ty dovednosti u firearchona zvlášt nebo dohromady). fIRE BLAST, inferno strike,DISGRATIOn wall to jsou 3 ohnivé dovednosti jednoho archona toho ohnivého je to bráno jako 3 nebo 1 na stack ohně?

Napsat komentář