První informace o chystané desáté sezóně

S novým patchem musí zákonitě přijít i nová sezóna. Tentokrát to bude jubilejní, desátá. Zajímá vás, jaké sety a odměny dostanete a co bude potřeba splnit, abyste je získali?

Sety

  • Barbarian – Legacy of Raekor
  • Crusader – Armor of Akkhan
  • Demon Hunter – Embodiment of the Marauder
  • Monk – Inna’s Mantra
  • Witch Doctor – Zunimassa’s Haunt
  • Wizard – Delsere’s Magnum Opus

Odměny

  • Iluminati Pennant
  • Transmogrification helma + ramenní chrániče
  • Black Soulstone portrét

sezona10ramecky

Conquesty

  • Sprinter (Udělat akty 1 až 5 za 1 hodinu).
  • On a Good Day (Vylevelit 3 gemy na 65).
  • Boss Mode (Zabít dané bosse na TX za 20 minut).
  • Years of War (Udělat GR 55 se šesti různými sety).
  • Masters of the Universe (Udělat 8 set dungeonů na Master).

Zdroj: Reddit, Reddit, Diablofans.com

Pozor, některé věci se mohou do vydání změnit.

26 komentářů u „První informace o chystané desáté sezóně

    1. Oficiálně ti samozřejmě nikdo nic neřekne. Ale vycházet můžeme přímo ze hry. V D3 na EU realmu je Reddit komunita, která měla před nasazením posledního patche v peak hodinách okolo 10 000 aktivních uživatelů. Jedna jediná komunita. Kolik lidí hrajících o ní ví(vědělo)?! Jedna desetina? Jedna setina? I kdyby se jednalo o 1/10 EU hráčů, pořád je to 100 000 lidí hrajích D3. Což je pěkné číslo. Připočti si k tomu US a dostaneš se na násobky.

      Pro srovnání. War Thunder má kolem 80 000 v peaku stabilně (tohle číslo je viditelné ve hře), PoE je vyhypované akorát okolo patche a pak to silně padá, čísla zde: http://steamcharts.com/app/238960#All.

      Takže kdo je tu mrtvý?

      1. I kdyby to bylo 1 000 000 aktivních hráčů, tak je to těžkej pr**er a poškození značky. Bohužel čísla se dají dohledat. http://files.shareholder.com/downloads/ACTI/2943524616x0x773936/367e59a1-e228-468c-bd15-6f5f7a04aa6c/Q2_2014_ATVI_Earnings_Press_Release.pdf K roku 2014 to bylo 20 milionů kopií D3 a RoS. Bohužel to je číslo i pro konzole, ale za rok 2012 se PC verze prodalo kolem 12 milionů. Plácneme, že PC D3 RoS je třeba 14 milionů, a to jsem hodně skeptickej. Takže to máme 14 mega aktivních účtů. Hm. Samozřejmě nevíme, kteří z těch aktivních zrovna v těch „vrcholech“ hrají a kteří ne. Takže budeme více než optimističtí s číslem 1 a půl milionu aktivních hráčů reálně. No. Teď se vraťmě k Diablu 2, toho se prodalo k roku 2001 4 miliony kopií. Datadisk prodal ze začátku 1 milion kopií. Bohužel další čísla jsem už nesehnal. Závěr je, že Diablo 3 mělo tak obrovský úspěch díky svému předchůdci, a řekněme si to narovinu, kultovnímu předchůdci. Aukční síň, multiplayer, PvP areny, větší a bohatší svět – to vše napomohlo k obrovským prodejům a pokud tedy z toho (bohužel nepřesného čísla) 14 000 000 účtů hraje aktivně 1.5 milionu lidí po celém světě, je to podle mě neúspěch a mrtvá hra. Kdyby neměli v plánu Nekromanta, tak už to nehraju.

        1. Diabla se prodalo víc než 30 mio. A i kdyby bylo „pouze“ 1,5 mio aktivních účtů, tak je to na poměry dnešní doby hra víc než živá. BF1, The Division a jiné vyhypované „pecky“ se podobnýma číslama nemohly chlubit ani při spuštění! Dojmologie bohužel prohrává s čísly.

          1. na Diablo tyhle cisla jeste ujdou, ale s mmorpg to samozrejme srovnavat nejde, tam jsou ty cisla hodne ale hodne daleko pred D

          2. @ender – nepochybně bude D ztrácet už kvůli podstatě MMO her. Což z Diabla rozhodně nedělá mrtvou hru 😉

          3. Počkej počkej. Já uvedl 1,5 mil aktivních účtů. Kolik to z nich pořád baví, ví jen Blizzard. Já jen chtěl uvést, že je (podle mě) 1,5 mega aktivních účtů málo na hru, která prodala pravděpodobně 14 mega. A pokud teda hraje v peaku 100 táců, tak to je kór špatný.

          4. Problém je, že Diablo 3 není ani Single, ani Multi, ani MMORPG. Je to takovej mutant. Chce dělat všechno, ale ani jedno neumí pořádně.

  1. Dost se mi libi, jak na bnet foru uz nekolik mesicu viselo vlakno s nazvem: „Buff solo play“. Melo x stranek a i nekolik bluepostu, jak dekujou za zpetnou vazbu a ze maji v planu spousty vylepseni pro solo hru. No a pak jdou a udelaji sezony (uz druhou ze tri po sobe), ktera je pro solo hrace v podstate mrtva. Tomu rikam vylepseni.

  2. Mno další „nudná“ sezóna, která nic nepřináší, pořád ta samá písnička, už u S8 jsem dlouho váhal jestli jet, S9 jsem hrál asi jen než jsem si udělal zákl. eq a vybodl se na to, žádná změna, jen grafická, a S10 vynechám, není tam nic nového, co by D3 mohlo nabídnout, D3 pomalu a jistě umírá, pokud nepřijdou razantní změny, tak ani změny v patci 2.5.0 ho nezachrání a Primal AC itemy, hru akorát zjednudušší, už tak je směšně jednoduchá a zákl. eq se dá posbírat do 2 dnů…

  3. Jako udělat druhou postavu je fakt prkotina. S exp šutrem se to dá i sólo za hoďku. A dat GR 55 je celkem brnkačka. Sem se z nudy pustil do crusse (hrál sem ho naposled ještě než vůbec udělali sezóny) a v poho sem dal už s dvěma variantama GR60 – a to ten equip není nic moc a návod jak to hrát jsem jen okouknul na internetu.

      1. Tak za mě Conquesty ok. Po dlouhé době by se mi 2,3 a 4 líbí a věřím, že je dám (minimálně 2 a 3 se s pomocí dají). Spíš mě štvou ty set dungeony, těch bych se rád zbavil. Ale každý má svůj názor.
        Jo, witku, v odměnách nemáš zmíněné další místo v truhle. Máš nějaké info, zda bude nebo ne? dík

Napsat komentář