První pohled na Patch 2.6.5 (PTR)

Zcela nečekaně přišla 29. března zpráva o patchi 2.6.5, který bude v brzy nasazen na PTR. Dočkali jsme se spousty vylepšení, ať už větších, nebo menších.

Obecné

  • Přidány Torment 14, 15, 16.
  • Zabití Goblinové mohou po sobě zanechat nový druh portálu. Búúúdou vést do zvláštních míst.
  • Použití Ancient, nebo Primal Puzzle prstenu v Kanai’s Cube má nový výsledek.
  • Cheat Death se zobrazují i ostatních lidí v partě (pouze pro PC).
  • Po zabití bosse v Nephalem ringu se objeví trvalá značka (ping) označující místo zabití.
  • Notifikační obrazovka Bossů byla přepracována (pouze pro PC).
  • Notifikační obrazovka Greater Rift byla přepracována (pouze pro PC).
  • Notifikační obrazovka po dokončení Greater Rift byla přepracována (pouze pro PC).
  • Matchmaking nově neznemožňuje připojení hráčů do hry pokud právě probíhá Greater Rift.
  • Lišta s postupem Greater Rift (fialová) je viditelná všem hráčům ve hře bez ohledu, zda se Greater Riftu účastní.

Quality of Life

  • PC hráči dostali 5 záložek v bedně.
  • Hráči na PS4/XB1/Switch dostali 140 pozic na předměty.
  • Do hry byla přidána možnost hledání v truhle (pouze pro PC).
  • Šipka ukazující směr Bounty je, až na pár výjimek, viditelná ihned po vstupu do mapy.
  • Horadric Caches nyní obsahují Death’s Breath.

Sezóny

  • Season Journey Journal nyní ukazuje všechny kapitoly.
  • Přidán buff pro 17. sezónu: Poškození hráčů je navýšeno o 750 % a příchozí poškození je redukováno o 4 % za každý Ancient předmět, který má hráč na sobě a zároveň nemá aktivní žádný setový bonus.

Předměty

  • Bottomless Potion of the Unfettered
    • Hráč je imunní vůči všem pohyb omezujícím efektům (control-impairing effects) po dobu 5 – 7 sekund po vypití tohoto lektvaru.
  • Akkhan’s Leniency
    • Poškození Blessed Shield se na 3 sekundy zvyšuje o 75 % – 100 % za každého nepřátele zasaženého Blessed Shield.
  • Bloodtide Blade
    • Poškození Death Nova je zvýšené o 300 % – 400 % za každého nepřítele v dosahu 25 yardů.
  • Chantodo’s Will
    • Každou sekundu strávenou v Archon formě vyvoláte Wave of Destruction, která uděluje 4 000 % poškození zbraně nepřátelům v dosahu 30 yardů.
    • Každým útokem mimo Archon formu se přidá 4 000 % poškození zbraně do Wave of Destruction do maxima 20 stacků.
    • Útoky Wave of Destruction se škálují s Attack Speed.
  • The Dagger of Darts
    • Witch a jeho Poison Darts projdou nepřítelem a zraní nepřátele stojící za prvním zasaženým. Stejný princip je uplatňován u Fetishů. Šipka, která projde, uděluje o 400 % – 500 % větší poškození.
  • Iron Rose
    • Útoky Siphon Blood mají 100% šanci na vyvolání Blood Nova, která nestojí nic.
  • Jekangbord
    • Blessed Shield zasáhne o 6 cílů více, poškození je navýšeno o 300 % – 400 %.
  • Sage’s Set
    • Počet Death’s Breath upuštěných nepřáteli se dvojnásobí. Původně byl počet Death’s Breath upuštěných nepřáteli zvýšen o 1.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovala nefunkčnost Xbox One/PS4 Voice Chat.
  • Opravena chyba, která způsobovala zobrazení špatných čísel u The Immortal King’s Set Dungeon.
  • Opravena chyba, která způsobovala zobrazení špatného počtu hráčů online.
  • Opravena chyba, která odměnila hráče Primal Ancient předmětem, i když nesplnili Greater Rift 70 v časovém limitu.
  • Opravena chyba, která způsobovala zobrazení druhého Puzzle Ring v Kanai’s Cube UI (pouze pro konzole).
  • Opravena chyba, která způosbovala nezobrazení ikony Keywardenů na Torment obtížnostech (pouze Nintendo Switch).
  • Opravena chyba, která způsobila, že se hráči mohli připojit do Key Warden her, ačkoliv Key Wardeni byli už mrtví.

PTR s patchem 2.6.5 bude spuštěno 5. dubna a bude trvat jeden týden.

56 komentářů u „První pohled na Patch 2.6.5 (PTR)

  1. Tak aspon nieco pridaju. Material co mali pripraveny na novy datadisk nakoniec rozpustili do patchoch a DLC a pritom stacilo pridat uz len par lokacii, akt bosa a vymysliet k tomu pribeh. Ale aj toto potesi. Co by sa hodilo este je moznost nastavit co vsetko bude pet zbierat (okrem teda zlata aj gemy a craft material napr.) a tiez vylepsit porovnavanie veci ako napr. vypnutie augmentu ci ignorovanie vlozenych gemov. Kludne mohli pre SoJ podobne ako pri puzzle ringu pridat portal do Whimsydale alebo inej novej lokacie. A zisiel by sa aj vylepseny Pool of reflection co by daval vacsi bonus k exp. K 5 vyrociu vydania RoS mohli dat akciu na vikend dvojnasobny exp 😀
    To by ich nezabilo tiez. A hlavne novy recept do kocky ktory by z urciteho poctu trash primal ancient itemov vytvoril pozadovanu primalku.

    1. pekne si zhrnul to co som chcel aj ja napisat, uplny suhlas
      akurat pri som pridal este jedneho artisana alebo kludne nejaky fyzicky objekt ktory by vedel ako si aj ty napisal kombinovat trash legendarky. Npr 10x ancient starmetal kukri ti da 1 PA kukri popripade este k tomu pridat nejaku suciastku ktora pada z GR bossov od GR90 a vyssie a kludne viac druhov takychto kombinacii, ktore by sice nebolo az take lahke nadropovat alebo vycraftit ale vysledok by bol ten ktory chces
      a este musim napisat ze je sice pekne ze pridali cerveny stlp a podobne drobnosti k dropu PA ale povedzme si narovinu..PA zas az taky obrovsky boost oproti dobremu rollu A legendary nieje takze by mohli jemne zvysit droprate alebo ak tak pridat mierne stats, dajme tomu +10%

  2. dnes sa mi stala zvlastna vec
    po mesiaci som zapol sezonu s tym ze pozriem ci mam nejaky ancient puzzle ring (mam 2)
    a povedal som si ze idem skusit pocraftit PA puzzle ze by som chcel na ptr vyskusat co to urobi a po asi 50 reforge legendary v kocke mi naozaj padol 😀
    otazka : ked zajtra zapnem PTR tak mozem hrat aj so sezonou postavou ci iba non season?
    ak ano tak sem zajtra napisem ze co ten PA puzzle urobil (myslim ze asi bude iba zvyseny drop goldov a legendariek vo vaulte, mozno viac goblinov)

    1. Tak dnešné testovanie veľký fail?. Chcel som napísať aké je to ťažšie ale teraz som prišiel nato že sezónny buff už neplatí tak som si šiel s 5 pieces set?.
      PA puzzle som ani nešiel tak neviem posúdiť ale ancient puzzle je parádny. Plny vault goblinov. Tak odhadom 30-40. Zajtra potestujem este

  3. Witeku, vsechno je bohuzel jinak. Blizzard s okamzitou platnosti rusi Diablo Immortal na PC a s koncem 16. sezony vypne i servery Diabla III. Zustane pouze hrani Non Season, ktere pobezi pouze do leta. Pote dojde k vypnuti celeho Diabla III. Jde o rozhodnuti z duvodu neustale se snizujiciho poctu hracu.

    1. kdepak bod 🙂 získáváš jednoho bludišťáka!

      snižující se počet hráčů D3 je ale možný a možná může být příčinou i jedné ohlášené změny v PTR – 5 nových záložek v bedně, ještě před několika sezónami byla pouze jedna záložka odměnou za snažení, teď najednou skokově 5 záložek všem a zadarmo, že by měli tak málo hráčů a mohli si to dovolit, aniž by museli zvětšovat databáze na serverech?

      1. Co si pamatuji, pred tremi lety davali jednu zalozku za splneni druheho nejvyssiho tieru v Season Journey. Myslim, ze pet extra zalozek jim jejich servery vubec nezatizi. Mozna to nainstaluji, az vyjdou nove torment obtiznosti. Je na case zrakvit moji postavu, co je ve hre snad od seste sezony 😉

  4. Witku, nemáš to lehké a prosím vydrž, přeji ti, aby Activision jednou přišel s něčím, čím bys nám fandům Diabla mohl udělat radost, tuto jejich metodu práce s fanoušky jsem si už dávno označil jako „P.R.D.“ – vesele pokračují v její aplikaci, tuny textu o ničem

    tohle si vyžádalo prodloužení 16. sezóny skoro o dva měsíce??? prostě neuvěřitelné…

    1. Prat muzes, ale tohle se nestane. Blizzard dospel do faze, kdy na PC hrace zvysoka kasle a vse koncentruje do Diabla Immortal na mobily. A cekat, ze se u Diabla 3 smiluji a vydaji neco prevratneho je asi stejne pravdepodobne jako ze se v CR dockame cen za mobilni sluzby jako na zapade. Nastesti je nekolik konkurencnich ARPG.

      1. že Blizzard kašle na PC hráče, je bohužel smutný fakt 🙁 ještě více mi ale vadí, jak lžou hráčům, že to tak není a co jejich nové oficiální prohlášení, to marketingová perla (asi definitivně Blizzard ovládli kravaťáci – nezáleží na pravdě, hlavně jak to vypadá na boardech pro představenstvo)

        imho o Diablo: Immortal moc zaměstnanci Blizzardu neví, podle mě pouze zadali projekt externí firmě, jako důkaz mi slouží poslední BlizzCon a tápající Wyatt Cheng a ostatní, jako by představovali produkt, který neznají

        nečekám žádné větší změny v D3, po posledním BlizzConu jsem myslel, že se trochu zastydí a věnují PC verzi aspoň minimum snahy, nestalo se (PTR přináší řadu vylepšení, ale všechny kosmetické a určitě to nejsou změny, které by si vyžádali další dva měsíce práce navíc)

        konkurenčních ARPG je sice spousta (Wolcen jde konečně do bety, hurááá 🙂 ), ale Diablo je jen jedno 🙂

        1. Diablo dnes tezi uz jen z nazvu. Ruku na srdce, kdo by trojku hral, kdyby se jmenovala jinak? Ze se Blizzard zastydi se rovna vlhkemu snu. Oni jsou tak neskutecne arogantni, ze si nevidi na spicku nosu. Ale ze jmena se neda zit vecne. Konkurencnich ARPG maji kolem sebe minimalne tri (Grim Dawn, Path of Exile, Wolcen), mozna i vic a vsechny hry se neustale. Podle me jim Diablo a Starcraft negeneruji zisky jako WoW, Overwatch, a proto tyto dve znacky pomalu ale jiste umrtvuji. A nebo jsou tak samolibi, ze si nepripousti, ze je nejaci GD, PoE nebo Wolcen mohou ohrozit. Ze jmena se ale neda zit vecne.

  5. Nejlépe by udělali kdyby povolili nějakou fanouškovskou tvorbu, něco jako map editor, klidně pro postavy které budou mimo hlavní hru. Koukal jsem teď kolik se toho vyrojilo na jiné hry, ještě jsem nic nezkoušel, ale brzy se do toho pustím, snad tam bude podobný skvost jako byl zi-el mod pro D2.

Napsat komentář