PTR Patch 2.4.3 – v2.4.3.41363

PTR server už několik dní běží a Blizzard představuje chystaná vylepšení, opravy a jiné novinky. Děkujeme Hulkxxxl za překlad 🙂

Obecné

  • Nová událost k 20. výročí
    • Záhadná skupina Cultistů je rozdmýchává problémy! Sejmi je Adventure módu a objev stopy, které odhalují portál do minulosti Tristramu, a znovu objev děsivou tmu, která uchvátila město před mnoha lety…
    • Tato událost je dostupná pouze v lednu.

Hardware podpora

  • Byla přidána podpora pro Corsair Utility Engine (CUE) SDK a Razer příslušenství.
    • Podporované podsvícené klávesnice budou reagovat na určité události ve hře jako drop Legendárky nebo Setu, dosažení úrovně postavy a další.
    • Abyste mohli využít těchto vlastností, musíte aktualizovat svůj firmware v podporovaných zařízeních.

Herní postavy

  • Barbar
    • Overpower
      • Má nyní 3 nabití
      • Cooldown pro nabití zůstává 12 sekund s šancí na mírné snížení za kritický zásah.
  • Opravy chyb

    • Opraven problém, který způsoboval že skill Wave of Light někdy neudělil poškození, když byli hráči pod efektem Epiphany.
    • Opravena chyba, která bránila Hydře, aby byla vykouzlena, pokud se dva Mirror Images pokoušely vykouzlit Hydru ve stejný čas.
    • Opraven problém, který způsoboval, že aktivní efekt Earth Ally a Fire Ally neprofitoval z rychlosti útoku a bonusu k Mystic Ally poškození.

Předměty

  • Předměty pro konkrétní postavy

    • Nové předměty byly přidány do hry
    • Crusader
      • Armor of Akkhan
        • Talisman of Akkhan
          • Nový amulet.
          • Byl přidán jako sedmý kus setu Armor of Akkhan.
          • Hodnoty setových bonusů a vlastnosti zůstávají stejné.
          • Tento amulet bude vždy rolnutý s šancí na kritický zásah spolu s dalšími třemi náhodnými vlastnostmi.
  • Část stávajících legendárních předmětů byla aktualizována a byla jim tím přidána Legendární síla

    • Poznámka: Stávající předměty nebudou změnou ovlivněny a pouze nové verze budou mít přidanou legendární sílu.
    • Barbar
      • Saffron Wrap
        • Poškození vašeho dalšího Overpower je zvýšeno o 40 % – 50 % za každého zasaženého nepřítele, maximálně se započítá 20 nepřátel.
    • Crusader
      • Faithful Memory
        • Každý nepřítel zasažený Falling Sword zvyšuje poškození Blessed Hammer o 50 % – 60 % na 5 sekund.
    • Demon Hunter
      • Hellcat Waistguard
        • Granáty mají šanci na odskočení 3 – 5 krát, udělují zvýšené poškození o 50 % za každé odskočení.
        • Tento bonus je zvýšený na 800 % při posledním odskočení.
        • Touto schopností jsou ovlivněny následující skilly:
          • Cluster Arrow – Dazzling Arrow, Cluster Bombs, Loaded for Bear a žádná runa
          • Rain of Vengeance – Anathema
          • Strafe – Demolition
          • Rapid Fire – Bombardment
    • Monk
      • Rabid Strike
        • Spirit spendery, která vás teleportují, pokud je Epiphany aktivní jsou také uděleny vzdálenému cíli zdarma.
    • Witch Doctor
      • The Barber
        • Spirit Barrage nyní neuděluje přímé poškození, ale místo toho absorbuje poškození jako nabití.
        • Poté co cíl absorboval poškození Spirit Barrage po dobu 1.5 sekundy nebo zemřel, nabytí exploduje a udělí poškození všem nepřátelům v okruhu 15 yardů.
        • Poškození je zvýšeno o 15 %- 20 % za nabití.
    • Wizard
      • Manald Heal
        • Bleskové poškození udělované vašimi Arcane spendery uděluje 20 %- 25 % poškození navíc po doku 5 sekund.
        • Trvání tohoto efektu může být obnoveno dalším bleskovým útokem a kupí se.
  • Byly změněny vlastnosti některých předmětů

    • Crusader
      • Defender of Westmarch
        • Nyní nevykouzlí víc než jednoho vlka za sekundu.
        • Poškození udělené tímto vlkem je zvýšené za každé blokování během mezidobí.
    • Witch Doctor
      • Jeram’s Bracers
        • Minimální úroveň pro nalezení tohoto předmětu byla zvýšena z 12 na 31, tak aby korespondovala s úrovní, při níž je odemčený sklil Wall of Death.
  • Opravy chyb

    • Hellfire Amulet
      • Opraven problém, že Fetishové vyvolaní pasivní vlastností na amuletu – Fetish Sycophants nesnižovali cooldown skilu Big Bad Voodoo při použití zbraně Starmetal Kukri.
    • Illusory Boots
      • Nyní umožňují Crusarderovi projet zdí při použití Steed Charge.
    • Flail of the Ascended
      • Nyní správně počítá poškození s bonusem ke Shield Bash.
      • Nastackované bonusy k útoku nyní nezmizí při výměně výbavy nebo zvednutí předmětu.
    • Opraven problém, který způsoboval náhodné mizení kosmetických mazlíčků a nutnosti je obnovit v kosmetickém panelu.
    • Opraven problém, který způsoboval, že při prvním nalezení nového vzhledu předmětu se neaktivovala možnost změny vzhledu.
    • Opraven problém, který způsoboval, že bonus z Legendárního předmětu Ahvarion, Spear of Lycander skončil, při změně patra v Greater Riftu.
    • Opraven problém, který způsoboval, že Kostěný mazlíček nesprávně vydával zvuky, při použití některých částí ovládacího prostředí.
    • Opraven problém, který způsoboval, že bonusy k elementárnímu poškození na zbrani vyrušily bonus k poškození poskytnutý k Ancient Spear prostřednictvím Skular’s Salvation.
    • Opraven problém, který umožnil, že poškození Necrosis damage ze setu Helltooth Harness bylo odraženo zpátky u některých monster na Witch Doctory používající projektily jako je např. Poison Dart.

Sezóny

  • Season Journey
    • Destroyer a Guardian úrovně Season Journey nebudou vyžadovat, aby hráč provedl augment Ancient Legendary předmětu za použití 30+ resp. 40+ úrovně legendárního gem.
    • V návaznosti na výše uvedené úroveň Conqueror nyní vyžaduje jeden augument Legendárním gemem úrovně 50 a více.

Adventure mód

  • Bounties

    • Počet zabitých nepřátel potřebných pro dokončení bounty byl snížen u následujících bounty:
      • Kill Aloysius
      • Kill Axegrave
      • Kill Bholen
      • Kill Captain Donn Adams
      • Kill The Crusher
  • Rifty

    • Cesspools mapy byly upraveny.
    • Hustota nepřátel a celková velikost mapy byly sníženy.
    • Tato oblast může být nyní počáteční dungeon v Riftu a Greater Riftu.
  • Greater Rifts

    • Pro zvýšení zážitku z hraní Greater riftů jsme provedli řadu změn.
    • Monstra by nyní měla být rovnoměrněji rozprostřena na každém patře Greater Riftu.
    • Jednotlivá patra Greater Riftu jsou nyní podobně velká.
    • Průměrně by mělo dokončení riftu trvat 2 – 4 patra.
    • Již neuvidíte tak často stejné prostředí při průchodu jednotlivými patry Greater Riftu.
    • Při vstupu do riftu a do každého patra je nyní bezpečná oblast bez monster.
    • Tato oblast je dostatečně velká pro pohyb hrdinů útočících na dálku.
    • Byla přidána monstra, které se mohou nyní objevit jakoChampioni a Elity.
    • Stacky následujících efektů jsou nyní při vstupu do Greater riftu vymazány:
      • Předměty: Lord Greenstone’s Fan, Fortress Ballista a Flail of the Ascended
      • Dovednosti: Arcane Dynamo a Mythic Rhythm
  • Greed’s Realm

    • Portál do Greed’s Realm se nyní zavře 60 sekund po otevření Greediny truhly.
    • Toto umožní otevírat více portálů v jedné hře.
  • Zóny

    • Waipoint pro Pandemonium Fortress úroveň 2 v Adventure Módu byl přesunut od vchodu do středu úrovně, tak aby bylo rychleji dosaženo přístupu k úkolům v některých bounty.
    • Spolu s touto změnou, bounty, které vyžadují zabití unikátního monstra, vyvolají toto monstrum pouze v první půlce dungeonu.
  • Opravy chyb

    • Opraven problém způsobující že se neobjevovala scéna pro bounty: Research Problems.
    • Opraven problém, který vedl k rozlehlým otevřeným oblastem bez monster v některých čístech Greater riftu, obvykle tomu bylo při vstupu do určitých pater.

Monstra

  • Rockworms nyní vždy ukážou praskliny v zemi, aby měl hráč možnost vyhnout se jejich prvnímu útoku.
  • Rozliční nepřátelé, kteří se mohou stát nezasažitelnými jaoo například: Sandsharks, Snakemen, a Rockworms jsou nyní více času zranitelní. Pokud se tito nepřátelé zakopou, zmizí atd. nezůstanou v této podobě déle než 3 sekundy.
  • Rozličné monstra, které mohou skákat, mohou být nyní zabity ve výskoku, včetně Winged Assassins, Punishers, Lacuni Huntresses, a Burrowing Leapers.
  • Vlastnosti nepřátel

    • Shielding
      • Bude nyní okamžitě zrušeno, pokud je monstrum poslední žijící ze skupiny.
    • Reflects Damage
      • Nyní místo okamžitého poškození vystřeluje střely na hráče.
      • Doba upozornění před vlastností byla snížena z 2 na 1 sekundu, a délka trvání z 6 na 4 sekundy.
    • Electrified
      • Plazící se blesky vyvolané touto vlastností nyní prorážejí a poškozují více cílů.
    • Juggernaut
      • Nová vlastnost nepřátel.
      • Juggernaut monstra jsou trvale imunní proti efektům kontroly davu, ale pohybují se pomaleji než normální monstra.
      • Pouze vzácný Elitní nepřítel může být Juggernaut (modré elity).
  • Opravy chyb

    • Opraven problém, který způsoboval že Winged Assassins při přesunu skokem neletěli vzduchem, ale šli po zemi.
    • Opraven problém, bránící Rift Guardianovi teleportovat se, pokud se objevil několik obrazovek daleko.
    • Opraven problém, který způsoboval občas objevení Rift Guardiana v lokaci, kde nemohl být napadený.
  • Boss

    • Belial
      • Přeměna z normální do velké podoby je rychlejší.

Achievmenty

  • Opravy chyb

    • Opraven popis „Socket To Me“ achievementu, nyní je jasné, že je vyžadováno soketování pouze jednoho gemu.

Kvalita života (QoL změny)

  • Barviva

    • Jsou nyní dostupná pomocí nové záložky u Mystic.
    • Toto zahrnuje i barviva ze sběratelské edice.
    • Po této změně již nebudou prodávána u obchodníků.
  • Opravy chyb

    • Opraveny problémy s chybným textem u některých dovedností a předmětů.
    • Opraven problém s mapováním kláves při skrytém UI.
    • Opraven problém s občasnou nečinností pomocníků při souboji.
    • Opraven problém, který bránil odchodu Followera, když byl zapojen do bitvy.
    • Opraven problém, který způsoboval, že kumpáni a peti byli okamžitě napadeni po portování.

Zdroj: Battle.net

11 komentářů u „PTR Patch 2.4.3 – v2.4.3.41363

  1. Tak tenhle patch opět nepřínáší nic pro mě. Už si myslím že D3 je stále s*****a aby to neohrožovalo další hry Blizardu co jsou placené (nemluvě o tom že AH zrušily sami). Zase to budu hrát o něco min to bez pochyby. Představa že DH to kosí neohroženě v Griftu s lukem je k z*****. B****** pro b******* tak nějak bych zhodnotil vývoj a komu se vyvijí D3. Je neuvěřitelná ostuda, že tohle nese název DIABLO a že to vyvijí ti kdo to vyvijí.

    PS: co vůbec tenhle patch přínáší, pokud je překlad kompletní?

      1. No chvili jsem taky premejslel, jak to dotycnej typ myslel 😀 Pak jsem si rekl, ze nejprijatelnejsi moznost je ta, ze to byla recnicka otazka – ze to cetl, ale neprijde mu, ze by tam byla nejaka velka zmena, ktera by stala za PTR 2 mesicni. V tom s nim tak trosku souhlasim. Faktem je, ze kdyz udelaji fakt malo zmen, tak moc chuti do hrani nemas dalsiho ctvrt roku. Treba v tyhle 8 sezone… Protoze jsem do ted hral wizarda a jelikoz neudelali zadnou zmenu, rekl jsem si, ze si vylepsim WD. Ale jelikoz zvolili takovy stupidni conquesty, taky jsem po doexpeni a dosazeni Torment XI dosel k tomu, ze mam temer nulovou motivaci hrat dal. WD me tolik nebavi a hrat dalsi sezonu to samy, co predeslou… Ne diky. Nejvetsim problemem pro me je, ze opravdu hodne tezce hledam motivaci ke hrani v tyhle sezone. A to jsem dot ed hral vsechny a docela me bavily.

          1. No je to nejprijatelnejsi moznot takova, abych si nemyslel, ze dotycnej je klasickej clovek typu: Necetl jsem to, ale je to urcite na ho…uby 😀

  2. Pekna prace. 3 veci k tomu –

    1: Destroyer and Guardian úrovně… „AND“ 😉
    2: Pouze vzácný Elitní nepřítel může být Juggernaut – asi by bylo pochopitelnejsi, kdybys tam pripsal do zavorky treba (Modre elity)
    3: Byla vylepšena kvalita života vzhledem k monstrům. Tahle veta by mela byt v prislusnem odstavci jako prvni a ostatni vety z odstavce jsou ji podrizeny – ma to svuj duvod, protoze to je hlavni zmena a ty dalsi vety ji jen upresnuji, co presne ta zmena znamena (navic bych mozna neprekladal tak doslova – zni to docela zmatene).

    Jinak gj 😉

Napsat komentář