PTR patch 2.6.4

Dnes v noci přišla zpráva o chystaném patchi pro PTR, který by měl přistát na testovacích serverech již tuto středu. Na co se můžeme těšit se dozvíte uvnitř článku.

Aktualizace: Na Twitteru se objevila zatím nepotvrzená zpráva, že PTR bude spuštěno 22. listopadu v 7:00.

Tento poměrně rozsáhlý patch přináší spoustu novinek v balancování setů, několik vylepšení Quality of Life a nový buff pro sezónu. V bodech vám přínášíme výtah důležitých změn.

  • V šestnáctá sezóna ponese jméno Season of Grandeur. Dostaneme buff, který hráčům automaticky zapne legendární sílu Ring of Royal Grandeur. Nestackuje se s bonusem z Kanai’s Cube. Buff nebude aktivní pro nesezónní hráče.
  • Armory dostane dalších 5 slotů.
  • Greater Rift klíče budou nově v záložce s Materials. Existující klíče se přenesou automaticky.
  • Primal Ancient předměty ležící na zemi budou mít rudou záři.
  • Primal Ancient předměty ležící na zemi budou mít na minimapě rudý pentagram.
  • Ikony Primal Ancient předmětů budou mít rudý okraj a upravené pozadí.
  • Během GR nebude možné přerozdělovat Paragony.
  • Po prvním dokončeném GR 70 v 16. sezóně z bosse vypadne nejméně jeden Primal Ancient.
  • Signifikantně navýšeny bonusy u těchto setů:
    • Legacy of Nightmares
    • The Legacy of Raekor
    • Immortal King’s Call
    • Might of the Earth
    • Wrath of the Wastes
    • Thorns of the Invoker
    • Roland’s Legacy
    • Seeker of the Light
    • Embodiment of the Maruader
    • Unhallowed Essence
    • Natalya’s Vengeance
    • The Shadow’s Mantle
    • Uliana’s Strategem
    • Inna’s Mantra
    • Monkey King’s Garb
    • Raiment of a Thousand Storms
    • Trag’Oul’s Avatar
    • Spirit of Arachyr
    • Helltooth Harness
    • Raiment of the Jade Harvester
    • Zunimassa’s Haunt
    • Tal Rasha’s Elements
    • Delsere’s Magnum Opus
    • Vyr’s Amazing Arcana

Zdroj: Battle.net

39 komentářů u „PTR patch 2.6.4

  1. No což , jak už sem psal jinde , už by jste si lidičky měli zvyknout na to že Diablo je již nějaký ten pátek v udržovacím modu a můžem bejt rádi za nějaký ten obsah “jednou za čas “ .Blizz se “snaží“ ale tohle prostě , už fanoušky do D3 nevrátí ani kdyby se na hlavu stavěli.Tohle je už jen dodělávačka, já osobně se těším vystřídal sem si to s wowkem s kterým sem sekl a šel si chillnout Diablo které mě zas po dlouhé době chytlo .

  2. Bohužel Blizz nás dále přesvědčuje o dalším ignorování Diabla. Tenhle patch je vyndaný ze zadní části těla aby se neřeklo. A ty čísla ohledně navýšení v procentech je směšný. To už fakt nikdo neví, kolik ta damáž fakt je. Je to tristní, ale Diablo je dál odinstalované a taky bude.

  3. No ako pise par ludi tu aj na offiko je to patch stvoreny v momente otazky ci sa chysta aj nieco do diabla 3 po fiasku imortalkom . Ano chysta nechajte sa prekvapit v novej sezone . Mmmt musim si odbehnut na wc …. pic* kde mam mobila sak ja mam mobila aha . Telefon na vratnici v blizzarde halo ? s telefonu vies zapnut pc ? Ano . Tak ok najdi si ikonu diablo 3 a rychlo tam pridat neake percenta a mi ked sa vratime s blizzconu tak tam dorobime cervenu barvu na ancienty a vuala supa patch. OK idem na to sef.

      1. Na Blizz fóru z toho maj lidi napůl prdel a napůl nechápou:
        „Když nevíme co dál, tak to zdvojnásobíme, ne… ztrojnásobíme!“
        „Ta inflace „čísel“ je šílená.“
        „To je výsledek práce multyple týmů.“
        „Žádný div, když ti nejlepší teď makaj na mobilech.“

        Tohle fakt vypadá na práci, kterou tentokrát outsourcovali vrátnému na noční.

          1. taky bych to taky viděl …ten hejt a humbuk sou zbytečný..asi na to to ptr hodím oko a zkusím poskládat tempest monka jen tak z nostalgie 🙂

  4. tak já nevím, ohánějí se tím, že navýšení poškození zvýší diverzitu buildů, ale dokud si nepohrajou s efekty legendárek, tak to bude stejný, jako do teď, jen o x riftů výš. jako rád bych hrál Acid Cloud WD s HellTooth, ale prostě si tenhle build opět neškrtne, když Helltooth dostane plošně stejný bonus do Gargů.

    kdyby poladili SuWongDiviner, tak je to hned konkurence ke Gargům, atp. by se dalo pokračovat dál.

    nebo máte dojem, že když takhle přifouknou dmg, začnou vynikat na poškození relativně slabší buildy, ale s s vyšší schopností přežít?

          1. díky 🙂 ale vzhledem k tomu, jak často padají jsem si toho ještě nevšiml 🙂

          2. Podle me to bude az po identifikaci… Jestli to bude uz pred identifikaci, bude to dost divny. Budes vedet ze ti padla primalka jeste pred tim, nez to identifikujes…?

Napsat komentář