Dnes v noci přišla zpráva o chystaném patchi pro PTR, který by měl přistát na testovacích serverech již tuto středu. Na co se můžeme těšit se dozvíte uvnitř článku.
Aktualizace: Na Twitteru se objevila zatím nepotvrzená zpráva, že PTR bude spuštěno 22. listopadu v 7:00.
Tento poměrně rozsáhlý patch přináší spoustu novinek v balancování setů, několik vylepšení Quality of Life a nový buff pro sezónu. V bodech vám přínášíme výtah důležitých změn.
- V šestnáctá sezóna ponese jméno Season of Grandeur. Dostaneme buff, který hráčům automaticky zapne legendární sílu Ring of Royal Grandeur. Nestackuje se s bonusem z Kanai’s Cube. Buff nebude aktivní pro nesezónní hráče.
- Armory dostane dalších 5 slotů.
- Greater Rift klíče budou nově v záložce s Materials. Existující klíče se přenesou automaticky.
- Primal Ancient předměty ležící na zemi budou mít rudou záři.
- Primal Ancient předměty ležící na zemi budou mít na minimapě rudý pentagram.
- Ikony Primal Ancient předmětů budou mít rudý okraj a upravené pozadí.
- Během GR nebude možné přerozdělovat Paragony.
- Po prvním dokončeném GR 70 v 16. sezóně z bosse vypadne nejméně jeden Primal Ancient.
- Signifikantně navýšeny bonusy u těchto setů:
- Legacy of Nightmares
- The Legacy of Raekor
- Immortal King’s Call
- Might of the Earth
- Wrath of the Wastes
- Thorns of the Invoker
- Roland’s Legacy
- Seeker of the Light
- Embodiment of the Maruader
- Unhallowed Essence
- Natalya’s Vengeance
- The Shadow’s Mantle
- Uliana’s Strategem
- Inna’s Mantra
- Monkey King’s Garb
- Raiment of a Thousand Storms
- Trag’Oul’s Avatar
- Spirit of Arachyr
- Helltooth Harness
- Raiment of the Jade Harvester
- Zunimassa’s Haunt
- Tal Rasha’s Elements
- Delsere’s Magnum Opus
- Vyr’s Amazing Arcana
Zdroj: Battle.net
a u barbara zvedou % u všech setů, to něco napovídá 😀
tak u mého immortal kde jsem dal předtím max 97 tak ted 100 s solidním časem a jen jednou jsem umřel max u bosse 10000B
Pár drobností: Potku když dáte do spodní lišty, tak nezabírá místo v inventáři. Na tomhle https://i.imgur.com/7XC5XTy.jpg obrázku si můžete nejen všimnout rudého sloupu, ale i takové zvláštní textury u PA v inventáři. PA setovky září taky rudě. Se setem UE (žádné PA, jen pár A) jsem GR 80 dal se základníma šutrama a bez legendárních gemů okolo sedmi minut.
S UE – vše A a toulec dokonce PA a šutrama 90+ sem dal 100 za 9 a něco. Pokud sem viděl dobře tak finální rána do bosse byla za 5600B.
Jestli chceš, máme na PTR klan, hledej Diablofanscz
Má někdo tuchu co je to sakra za jednotku B? Takovou neznám. Zato vím že dávám na GR90 tuctový rány 600B
Americký bilion, pro nás je to miliarda (a výš).
https://m.games.tiscali.cz/tema/diablo-iv-puvodne-vypadalo-jako-akcni-rpg-ve-stylu-dark-souls-321015
Děkuji, chystám překlad původního článku z Kotaku.
Červená záře je vidět i u neidentifikovaného PA + na mapě je vidět pentagram https://i.imgur.com/KYFshMh.jpg
Hm… To mi prijde fakt divny. Na druhou stranu jde o prd.
https://www.mmorpg.com/diablo-3/news/diablo-4-is-in-development-but-its-not-been-an-easy-journey-according-to-sources-1000050638
Děkuji, chystám překlad původního článku z Kotaku.
„Ukradeno“ z fora Diuablofanscz:
https://www.ign.com/articles/2018/11/21/diablo-4-reportedly-in-development-under-code-name-fenris
Děkuji, chystám překlad původního článku z Kotaku.
Prostě se to instatně zvýší? – Nebude to tak, že jen pro sety který padnou po patchi doufám.
No což , jak už sem psal jinde , už by jste si lidičky měli zvyknout na to že Diablo je již nějaký ten pátek v udržovacím modu a můžem bejt rádi za nějaký ten obsah “jednou za čas “ .Blizz se “snaží“ ale tohle prostě , už fanoušky do D3 nevrátí ani kdyby se na hlavu stavěli.Tohle je už jen dodělávačka, já osobně se těším vystřídal sem si to s wowkem s kterým sem sekl a šel si chillnout Diablo které mě zas po dlouhé době chytlo .
Bohužel Blizz nás dále přesvědčuje o dalším ignorování Diabla. Tenhle patch je vyndaný ze zadní části těla aby se neřeklo. A ty čísla ohledně navýšení v procentech je směšný. To už fakt nikdo neví, kolik ta damáž fakt je. Je to tristní, ale Diablo je dál odinstalované a taky bude.
Za Armory by stačilo mít možnost build vymazat.
No ako pise par ludi tu aj na offiko je to patch stvoreny v momente otazky ci sa chysta aj nieco do diabla 3 po fiasku imortalkom . Ano chysta nechajte sa prekvapit v novej sezone . Mmmt musim si odbehnut na wc …. pic* kde mam mobila sak ja mam mobila aha . Telefon na vratnici v blizzarde halo ? s telefonu vies zapnut pc ? Ano . Tak ok najdi si ikonu diablo 3 a rychlo tam pridat neake percenta a mi ked sa vratime s blizzconu tak tam dorobime cervenu barvu na ancienty a vuala supa patch. OK idem na to sef.
Tvl viděli jste ty procenta o kolik se to zvedá ? 😀 :D. Tam se někomu vylilo kafe do klávesnice
Az po tomhle jsems e na ten PTR patch podival… No – jak to rict… Vzali sety a pred hodnoty bonusu dali cislo 1-5. Takze z 2000% udelali 12000%. Pecka. Presne tak si predstavuju praci na patchi.
Jako je to tak 😀
Hm… To jako skoro rok bez patche a po tom disasteru z Blizzconu, udelaji tenhle „patch“ aby to vypadalo, ze na Diablo uplne nekaslou? Sorry – i ten patch vypada, ze ho vymysleli za 2 minuty jako odpoved na otazku: Budem neco davat do Diabla?
Údajně se na něm dělá několik měsíců https://i.imgur.com/nA9GL3G.png (Lashes je nová CM pro Diablo).
Na Blizz fóru z toho maj lidi napůl prdel a napůl nechápou:
„Když nevíme co dál, tak to zdvojnásobíme, ne… ztrojnásobíme!“
„Ta inflace „čísel“ je šílená.“
„To je výsledek práce multyple týmů.“
„Žádný div, když ti nejlepší teď makaj na mobilech.“
Tohle fakt vypadá na práci, kterou tentokrát outsourcovali vrátnému na noční.
Někde Blizzard vysvětloval, že tahle inflace je záměrná. Nejdřív to nastřelí a pak to postupně snižují až do doby, kdy jsou spokojení.
taky bych to taky viděl …ten hejt a humbuk sou zbytečný..asi na to to ptr hodím oko a zkusím poskládat tempest monka jen tak z nostalgie 🙂
tak já nevím, ohánějí se tím, že navýšení poškození zvýší diverzitu buildů, ale dokud si nepohrajou s efekty legendárek, tak to bude stejný, jako do teď, jen o x riftů výš. jako rád bych hrál Acid Cloud WD s HellTooth, ale prostě si tenhle build opět neškrtne, když Helltooth dostane plošně stejný bonus do Gargů.
kdyby poladili SuWongDiviner, tak je to hned konkurence ke Gargům, atp. by se dalo pokračovat dál.
nebo máte dojem, že když takhle přifouknou dmg, začnou vynikat na poškození relativně slabší buildy, ale s s vyšší schopností přežít?
Myslím, že srovnají metu. Tzn. buildy, které do teď neexcelovaly budou hratelné i na vyšších GR.
Witku, nevíš, jak to myslí s těmi Primal Ancient předměty (tou rudou září). Ale předpokládám, že to bude až po identifikaci. Jinak díky za info 🙂
Když ti padne Legendárka, tak je na zemi vidět záře, takový sloup světla. Tak u Primalu bude červený.
díky 🙂 ale vzhledem k tomu, jak často padají jsem si toho ještě nevšiml 🙂
Podle me to bude az po identifikaci… Jestli to bude uz pred identifikaci, bude to dost divny. Budes vedet ze ti padla primalka jeste pred tim, nez to identifikujes…?
Můžeš zkusit PTR a dát GR70 v 16. sezóně 😉
Dovolim si nesouhlasit Witku. Ja hraju vetsinou wizarda a Talrasha byl top build. Stejne jako DH byl top marauder/natalya. A vsechny tri sety boostujou
Asi s nima něco zamýšlí udělat. Nechme jim čas ať to vykrystalizuje.
Byl bych rád, kdyby ,,srovnali metu“, ale nevěřím tomu. Vždy byl top 1 build pro danou kategorii ( př. trashman – star pact, BK pro speed runs pestilence ).
Můj oblíbený inarius bohužel bez zvýšení statu. Škoda 🙁