Před pár dny přišla zpráva, že bylo spuštěno PTR. Což znamená jen jednu věc, již brzy dojde k ukončení sezóny. PTR bylo spuštěno 25. února a na testování budete mít dva týdny.
Revamp kumpánů: Systém followerů bude předělán a bude trvale dostupný v sezónní i nesezónní hře. Hráči budou moct vybavit kumpány 14 různými předměty, které obsahují následující: Relic, helma, ramenní chrániče, kyrys, rukavice, nátepníky, pásek, 2x prsten, náhrdelník, kalhoty, boty, zbraň, druhá zbraň/štít/další. Navíc představujeme novou fičuru, jenž se nazývá Emanate, která umožňuje hráčům benefitovat z některých legendárních sil a setových bonusů, když jsou jimi vybaveni kumpáni. Následující předměty mají Emanate efekt:
- Broken Crown
- Homing Pads
- Spaulders of Zakara
- Goldskin
- Custerian Wristguards
- Nemesis Bracers
- Gladiator Gauntlets
- Gloves of Worship
- Dovu Energy Trap
- Rakoff’s Glass of Life
- Avarice Band
- Krede’s Flame
- The Flavor of Time
- Sage’s Journey (bonus ze tří částí setu)
- Cain’s Destiny (bonus ze tří částí setu)
Dovednosti kumpánů byly předělány
Scoundrel
- Crippling Shot
- Útok na dálku, který uděluje 140 % poškození zbraně a zpomalí nepřítele o 80 % a podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je zasažený nepřítel zpomalen na 3 – 6 sekund.
- Powered Shot
- Útok na dálku, který po dopadu exploduje a udělí 120 % poškození zbraně jako Arcane poškození všem nepřátelům v dosahu 10 yardů podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je zasažený nepřítel omráčen na 3 – 6 sekund.
- Hysteria
- Když dá Scoundrel kritický zásah, tak vy i Scoundrel získáte buff hysterie a podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, tak je doba trvání 3 – 6 sekund.
- Anatomy
- Zvyšuje Critical Hit Chance vám i Scoundrelovi podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity o 1,8 – 4 %.
- Multishot
- Scoundrelovy speciální útoky mají 50% – 70% šanci podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity, že mohou vystřelit 3 šípy.
- Vanish
- Byl předělán.
- Když dostanete fatální poškození, Scoundrel vás před nepřáteli skryje na 3 – 7 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity.
- Night’s Veil
- Nová dovednost.
- Scoundrel pokryje dýmem 20 yardů plochy, doba trvání je 5 – 10 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity. Všechny zásahy do nepřátel v dýmu budou kritické zásahy.
- Piercing Shot
- Útoky na dálku, které projdou skrz nepřítele (pierce) zvyšují poškození o 10 % na 3 – 6 sekund podle toho, kolik má Scoundrel má Dexterity.
- Dirty Fighting
- Byl odebrán.
- Poison Bolts
- Byl odebrán.
Templar
- Heal
- Škáluje podle templářovy Strength.
- Loyalty
- Škáluje podle templářovy Strength.
- Intimidate
- Nepřátelé zasažení templářovými jsou zpomaleni o 80 % a podle toho, kolik má templář Strength, tak je zasažený nepřítel zpomalen na 3 – 6 sekund.
- Charge
- Naběhne do cíle, udělí 280 % poškození zbraně a omráčí všechny nepřátele v dosahu 8 yardů po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Intervene
- Když je hráč zasažen, templář donutí nepřátele v dosahu 10 yardů útočit na něj (Taunt) po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Onslaught
- Byl předělán.
- Udělí masivní poškození za 800 % poškození zbraně, zasažený nepřítel a poblíž stojící nepřátelé dostávají o 10 % vyšší poškození po dobu 3 – 6 sekund podle toho, kolik má templář Strength.
- Guardian
- Byl předělán.
- Když dostanete fatální poškození, templář vám přispěchá na pomoc a nepřátele v dosahu 15 yardů odhodí. Templář vás vyléčí o 15 % – 25 % podle toho, kolik má templář Strength. Na 5 sekund dostanete štít.
Enchantress
- Erosion
- Vytvoří jezero energie, které uděluje 330 % poškození zbraně ve formě Arcane poškození po dobu 5 – 7 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence. Zasažení nepřátelé dostávají o 10 % větší poškození.
- Focused Mind
- Plocha 40 yardů, která zvyšuje rychlost útoků o 3 % – 6 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Powered Shield
- Původně se jedná o Powered Armor.
- Byl předělán.
- Snižuje příchozí poškození útoků z dálky o 6 %. Zvyšuje Armor o 3 %. Zpomaluje útočníky o 60 % na 3 – 6 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Temporal Pulse
- Nová dovednost
- Kouzelnice vyvolá naváděnou kouli, která uděluje 150 % poškození zbraně, zpomaluje útočníky o 80 % na 3 – 6 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Amplification
- Nová dovednost
- Zvyšuje váš statický elementální bonus o 5 % – 10 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Prophetic Harmony
- Nová dovednost
- Snižuje Cooldowns o 5 % – 10 % podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Fate’s Lapse
- Nová dovednost
- Když dostanete fatální poškození, kouzelnice zvýší vaši rychlost cestování časem na dobu 3 – 7 sekund podle toho kolik má kouzelnice Intelligence.
- Forceful Push
- Byl odebrán.
- Mass Control
- Byl odebrán.
- Disorient
- Byl odebrán.
- Missile Ward
- Byl odebrán.
Úprava solo žebříčků
Greater Rift solo žebříčky obsahují další filtry. Přibyly následující filtry:
- Class Sets
- No Class Set
- Overall (default filter)
Odměny za sezónu
Do sezónních odměn přibyly dvě nové odměny: Rámeček a mazlíček. Peta dostanou všichni, kteří splní celou sezónu. Tyto odměny nebudou viditelné během PTR.
Předměty
Bones of Rathma
- 2. setový bonus: Minioni snižují CD Army of Dead o 1 sekundu pokaždé, když udělí poškození. Kostění válečníci se objevují rychleji, oživení (revived) minioni nemizí.
- 4. setový bonus: Minioni nedostávají poškození. Dostanete 1% damage redukci na 15 sekund pokaždé, když vaši minioni udělí poškození. Maximálně má 75 stacků.
- 6. setový bonus: Každý aktivní minion zvyšuje poškození Army of Dead a Bone Spirit o 1 000 %.
Defiler Cuisses
- Poškození Bone Spirit je zvýšeno o 400 % – 500 % za každou sekundu, kdy je aktivní. Po dopadu zamrazí nepřátele.
Bonds of C’Lena
- Nový předmět
- Army of the Dead a Bone Spirit udělují o 400 % – 500 % vyšší poškození. Bone Spirit uděluje o 2 % vyšší poškození pokaždé, když Army of the Dead zasáhnou nepřítele.
Firebird’s Finery
- 2. setový bonus: Když zemřete, z nebe spadne meteorit a oživí vás. Disintegrate podpálí (Ignite) nepřátele, ti pak dostávají 3 000 % poškození zbraně dokud nezemřou.
- 4. setový bonus: Když je aktivní Ignite, získáte 80% damage redukci a o 4 000 % zvýšené poškození. Kouzlení Disintegrate přidá na cíl stack Combustion, který sníží cooldown Teleportu o 2 % za každý stack.
- 6. setový bonus: Pokud zasáhnete nepřítele jiným ohnivým kouzlem než je Disintegrate, tak Ignite dává poškození násobené o stacky Combustion.
Gears of Dreadlands
- 6. setový bonus: Hungering Arrow projde skrz (Pierce) maximálně dvakrát.
Gazing Demise
- Poškození Spirit Barrage zvýšeno o 100 % – 150 %. Spirit Barrage má Phantasm runu, která trvá dvakrát déle. Rychlost útoků Manitou spekter je zvýšena.
Blackthorn’s Jousting Mail
- Jedna primární vlastnost je nahrazena náhodným elementálním affixem.
Úpravy set dungeonů
- Bones of Rathma
- Úkol „Vyvolej 100 kostěných mágů (Raise 100 Skeletal Mages)“ byl nahrazen „Oživ 100 mrtvol (Revive 100 Corpses)“.
Zdroj: Blizzard
Dost velkej rework firebirdu (dalo se to cekat).
Myslim tim v novym ptr patchi (po tomhle co je tu popsanej).
fatální poškození, tím je ymšleno to, které hráče zabije?
Ano.
takže vlastně bude zachraňovat před smrtí? Konečně něco pro HC 🙂
Díky bohu, že v Blizzardu přišli k rozumu a to DHčko upravili tak, že to bude docela dobře hratelné. Troufnu si říct, že i líp. Sice ten area dmg nebude mít takovou účinnost jako teď, ale zase navýšili základní 6th dmg setu z 10.000 na 15.000 a garantovanou dmg mobce až 600 procent. V praxi to znamená, že zvedli dmg pro single target, takže když se stane, že vám tam zůstane jedna elitka, tak jí prostě umlátíte mnohem efektivněji a to samé i v případě bosse.
Takže nová meta barb-monk-wizz-necro, eventuelně místo necra jako BK crus.
Mohl bys to prosím přeložit do češtiny laikovi? Jsem starší generace a moc nechápu o čem mluvíš. Výrazy META a to BK u crusadera zejména. Díky.
Meta v současném patchi: WD- TK čili trashkiller, crus- BK čili bosskiller, support barb alias pixel, support monk alias heal.
Takže 4 players v tomto složení běhají speed runy GR 140- 150 na zisk itemů a expy- paragony.
Pecka … třeba si po dlouhé době zase Déčko zahraju 🙂 změna u followerů je fajn 🙂 to jsem si přál už kdysi před X lety, tak konečně na to došlo. A změny v žebříku taky fajnové.
Chapem dobre, ze follower bude moct nosit celu vybavu ako hrac, hej?
ano
Btw. Nwevim jestli je to zamerny, nebo je to jen featurka PTR, ale Firebird itemy se zmenily i retrospektivne. Ty co jsem uz meld ropnuty se zmenily. Ale pokud vim, tyhle zmeny se retrospektivne nikdy nedelaly. Tak jsem zvedavej. Me by to nevadilo. Mam zrovna z firebirda par primalek.
Na kanále mám i otestované všechny postavy co se mají testovat na ptr. 🙂
Za me nejvetsi vylepseni je to razeni v solo ladderu podle setu. Skrolovani na gamepadu nez se clovek dostane na to co potrebuje videt je i na nekolik dlouhych minut. Pro tip: soucasny drzeni ovladaci packy a krize dolu dvojnasobne zrychli scrolling.
Patch bude velice dobrý přidává fallowery což je extrémní změna i pro odkládání itemů. Necro a wiz zatím přehnaně silní jako obvykle u ptr, tak uvidíme jak to bude vypadat ve finále ve hře a wd a dh to je silná sprcha… na forech drtí lidi kvůli tomu blizzard docela hodně.
A dovoluji si Vás pozvat na mé dnešní video, jak si nastavit fallowera. Přeji pěkný den. – https://youtu.be/f3SgZs5tCM0
Jak mám chápat větu, že za WD lidi na fórech drtí Blizzard hodně? Jako že teď už opravdu budou hrát všichni jen spirit barrage build?
V PTR patch notesu je chyba (i v originale) – chybi u Firebirdu veta, ze to oziveni ma CD 60 vterin. Bez toho by to bylo hodne ultimatni 🙂
Jinak patch kterej docela vitam jako solo hrac. Uvidime, jak to bude vypadat.