PTR patch 2.1.0 – v2.1.99.26067

6. 8. 2014 v noci se na PTR realmu objevil nový update pro PTR patch 2.1 a je provázen patch notes. Změn je opět spousta, namátkou vyšší léčení, úprava legendárních gemů, hrátky s poškozením u všech postav, též další navýšení poškození u obouručních zbraní. V poznámkách k patchi se objevily nové legendární zbraně pro sezóny. Pohodlně se usaďte a přečtěte si obsah dnešních rozsáhlých patch notes.

Obecné

  • Portály do Treasure Realm se nyní objevují pouze během Advanture Mode na levelu 70.
  • Pokud se tento portál objevil běhěm Riftu, vstoupit budou moci jen hráči, kteří byli u toho, když se otevřel.
  • Bylo navýšeno léčení za spotřebované prostředky (resource) na předmětech. Tato změna je retroaktivní a vztahuje je i na současné vybavení.
  • Redukce Cooldownů nyní ovlivňuje i dovednosti, které mají "náboje" (charges) a nyní se rychleji obnovují.

 

Greater rifts

  • Pokud byl zabit Greater Rift Guardian, hráči si mohou měnit dovednosti, předměty, kameny, teleportovat se.
  • Nyní je zobrazen odpočet, pokud je spuštěn Rift of Trials.
  • Hráči si nyní mohou otevřít inventář během GR, ale nemohou přesouvat předměty nebo je nasadit.
  • Hráči, kteří se účastní GR si ve měste nemohou měnit vybavení a dovednosti dokud není zabit Guardian

 

Léčení

  • Bylo znovu navýšeno léčení za zásah (Life on hit), které poskytují předměty nebo Paragony

 

Předměty

  • Legendární kameny

    • Kameny nyní začínají na levelu 0 (americký systém počítání).
    • Byla upravena frekvence, se kterou jsou kameny vylepšovány. Poznámka: Kvůli této změně byla upravena síla kamenů během jednotlivých stupňů. Přírůstek bude víceméně stejný, jen bude častější.
    • Kámen Enforcer byl předělán:
      • Zvyšuje poškození vašich petů o 25 %
      • Sekundární bonus: Vaši peti obdrží o 30 % nižší poškození.

 

Postavy

 

  • Barbar

    • Aktivní dovednosti
      • Bash
        • Zvýšeno poškození z 215 % na 320 %
        • Runa Instigation nyní generuje 9 Fury místo 8.
        • Runa Pulverize – poškození Shockwave bylo navýšeno ze 70 % na 100 %
      • Call of the Ancients
        • Zvýšeno poškození z 180 % na 270 %
        • Peti nyní jsou povoláni na 20 sekund z původních 30.
        • Runa Ancients' Fury nyní generuje 4 Fury místo 3.
        • Runa The Council Rises má zvýšené poškození z 360 % na 540 %
      • Cleave
        • Zvýšeno poškození z 150 % na 200 %
        • Nyní generuje 6 Fury místo 5.
        • Runa Broad Sweep má zvýšené poškození z 215 % na 235 %
      • Frenzy
        • Zvýšeno poškození z 155 % na 220 %
        • Runa Berserk byla předělána, nyní je ledová z původní fyzické.
        • Runa Sidearm má zvýšené poškození z 130 % na 300 %
      • Weapon Throw
        • Zvýšeno poškození z 185 % na 275 %
        • Runa Balanced Weapon nyní generuje 9 Fury místo 8.
        • Runa Ricochet nyní skáče dále.
        • Runa Mighty Throw má zvýšené poškození z 270 % na 400 %
    • Pasivní dovednosti
      • Berserker Rage bylo upraveno, nyní udělujete o 25 % větší poškození, pokud máte 95 Fury a víc.
      • Bloodthirst má navýšené léčení za spotřebovanou Fury z 825 na 3301. Byl též navýšen léčebný bonus z kuliček (Healt Globe) z 1 % na 4 %

 

  • Crusader

    • Aktivní dovednosti
      • Shield Bash
        • Rychlost pochybu během útoku zvýšena o 60 %
        • Zvýšena rychlost animace útoku. Tato rychlost je též ovlivněna rychlostí útoků (Attack Speed).
        • Runa Pound má zvýšené poškození z 1200 % na 1320 %
    • Pasivní dovednosti
      • Indestructible – opraven bug, kdy hráč byl imunní na "ovládání" (crowd control) a přerušení kouzlení, když byl aktivní imunní buff.
      • Wrathful má navýšené léčení za spotřebovanou Fury z 825 na 3301. Byl též navýšen léčebný bonus z kuliček (Healt Globe) z 1 % na 4 %

 

  • Demon Hunter

    • Aktivní dovednosti
      • Companion
        • Runa Ferret Companion – pokud fretka běží sebrat zlato, její rychlost je 150%
      • Elemental Arrow
        • Runa Frost Arrow má změněný efekt, zpomalení je zaměněno za zmrazení (chill).
        • Runa Screaming Skull byla nahrazena runou Immolation Arrow. Vystřelí ohnivý šíp, který udělí 300 % poškození, poté vybuchne a zapálí zemi v okruhu 10 yardů, kde poté uděluje 315 % poškození během 2 sekund.
      • Evasive Fire
        • Odebrán CD na přemet dozadu (backflip).
        • Přemet uděláte už jen maximálně na pět yardů z původních 15.
        • Runa Displace byla nahrazena runou "Focus". Místo přemetu získáte o 7 víc Hatred.
        • Runa Surge byla předělána – přemet uděláte na 15 yardů.
      • Rapid Fire
        • Runa Web Shot byla přejmenována na "Frost Shots"
      • Shadow Power
        • Léčení za zásah zvýšeno z 8235 na 12379.
        • Runa Blood Moon má léčení za zásah zvýšeno z 16505 na 24758.
        • Runa Well of Darkness byla předělána, Shadow Power s touto runou stojí 10 Discipline.
      • Strafe
        • Runa Emberstrafe byla nahrazena runou "Icy Trail" – zanechá ledovou stopu, která uděluje 300 % poškození během 3 sekund a zamrazí nepřátele, čímž zpomalí jejich pohyb o 60 %
    • Pasivní dovednosti
      • Cull the Weak – upraven popisek, nyní obsahuje formulku, že se vztahuje i na zamražené (Chilled) nepřátele.

 

  • Monk

    • Monk nyní může mít maximální Spirit 250 z původních 150.
    • Aktivní dovednosti
      • Crippling Wave
        • Navýšeno škálování prvního a druhého útoku.
      • Dashing Strike
        • Délka útoku zvýšna z 6 sekund na 8 sekund.
      • Deadly Reach
        • Zvýšeno poškození z 109 % na 150 %
        • Runa Foresight má nyní délku trvání buffu 5 sekund z původních 3 sekund.
        • Runa Keen Eye nahrazena runou "Searing Grasp" – útok uděluje 206 % poškození.
      • Epiphany
        • Runa Windwalker nahrazena runou "Insight" – navýšena regenerace Spiritu na 45 za sekundu
      • Fists of Thunder
        • První a druhý útok mají navýšené poškození z 122 % na 200 %
        • Třetí útok má poškození z 183 % na 400 %
        • Škálování rychlostí prvního a druhého útoku je navýšeno.
        • Runa Quickening byla předělána, generovaný Spirit je nyní o 20 vyšší.
        • Runa Thunderclap má navýšené poškození z 95 % na 120 %
      • Lashing Tail Kick
        • Zvýšeno poškození z 624 % na 755 %
        • Zvýšena cena útoku na 50 Spiritu z původních 30.
        • Runa Scorpion Sting – šance na omrážení (Stun) je nyní 100 % z původních 85 % – délka trvání omráčení zvýšena z 1,5 vteřiny na 2 vteřiny.
        • Runa Spinning Flame Kick má zvýšeno poškození z 677 % na 755 %, zvýšen dostřel a rychlost střely.
        • Runa Sweeping Armada má zvýšeno poškození z 671 % na 825 % – velmi navýšen dosah poškození útoku. Bylo odebráno odhození (Knockback) a zpomalení.
        • Runa Vulture Claw Kick byla předělána – vypustí proud ohně, který spaluje nepřátele v dosahu 10 yardů za 755 % poškození a uděluje dalších 230 % poškození během 3 sekund. Jedná se o ohnivé (Fire) poškození.
      • Mantra of Evasion
        • Byla nahrazena "Mantra of Salvation". Aktivní část kouzla zvyšuje odolnosti vůči všem elementům na tři sekundy o 20 %. Pasivní část kouzla zvyšuje odolnosti vůči všem elementům o 20 %
        • Runa Agility – pasivní část kouzla navyšuje také šanci na úskok (Dodge) o 35 %
        • Runa Hard Target – pasivní část kouzla navyšuje také brnění (Armor) o 20 %
        • Runa Perseverance – pasivní část zvyšuje bonus k odolnosti vůči všem elementům na 40 %
        • Runa Wind through the Reeds – pasivní část kouzla navyšuje také rychlost pohybu o 10 %
      • Mantra of Healing
        • Runa Heavenly Body byla předělána, pasivní část kouzla navyšuje také maximální počet životů o 20 %
        • Runa Time of Need  byla předělána, Mantra také snižuje příchozí poškození o 30 procent pokud máte méně než 50 % životů.
      • Seven-Sided Strike – opraven bug, kdy Fulminating Onslaught předčasně skončil, ačkoliv kolem byly ještě nepřátelé.
      • Wave of Light
        • Bylo odebráno dodatečné poškození způsobené rázovou vlnou.
        • Zvýšeno poškození z 605 % na 835 %
        • Sníženo zpoždění z 1.4 sekundy na 1 sekundu.
        • Runa Empowered Wave byla předělána, zvýšeno poškození zvonu na 1045 % a (přidány) projektily.
        • Runa Explosive Light – velmi zvýšena velikost projektilů.
        • Runa Numbing Light byla předělána, Wave of Light je nyní následováno rázovou vlnou, která uděluje 165 % poškození, které je ledové (cold)
        • Runa Wall of Light byla předělána, nyní máte 100% šanci na omráčení nepřítele na 1 sekundu.
      • Way of the Hundred Fists
        • Sníženo poškození z 192 % na 190 %
        • Navýšeno škálování prvního a druhého útoku.
        • Runa Windforce Flurry má zvýšeno poškození z 191 % na 500 %
    • Pasivní dovednosti
      • Chant of Resonance – generovaný spirit zvýšen ze 2 na 4.
      • Exalted Soul – generovaný spirit zvýšen ze 2 na 4. Bonusový Spirit snížen na 50 z původních 100.
      • Guiding Light nahrazen dovedností "Alacrity". Rychlost útoků, které generují spirit (Spirit Generators) byla navýšena o 15 %
      • Seize the Initiative byl předělán. Vaše rychlost útoků je navýšena o 30 % na 4 sekundy pokud zaútočíte na nepřítele, který má více než 75 % životů.
      • Sixth Sense byl předělán. Nyní snižuje obdržené nefyzické (elementální) poškození o 25 %
      • The Guardian's Path – šance na úskok (Dodge) navýšena na 35 % z původních 15 %
      • Transcendence má navýšené léčení za spotřebovaný Spirit z 825 na 1568. Byl též navýšen léčebný bonus z kuliček (Healt Globe) z 1 % na 2 %

 

  • Witch Doctor

    • Aktivní dovednosti
      • Gargantuan
        • Runa Humongoid – Gargantuan nyní dělá poškození ve výseči 180° z původních 120°.

 

  • Wizard

    • Aktivní dovednosti
      • Arcane Torrent
        • Runa Disruption byla nahrazena runou "Flame Ward" – pokud používáte "channeling" kouzlo, příchozí poškození je o 15 % nižší a za každou sekundu kouzlení získáte dalších 5 % do maxima 25 % – runa uděluje ohnivé poškození.
      • Blizzard
        • Runa Grasping Chill – nepřátelé zasažení Blizzardem dostávají o 15 % vyšší bleskové (lightning) poškození.
      • Familiar
        • Runa Arcanot – obnova Arcane Power navýšena ze 2 AP za sekundu na 4,5 AP za sekundu.
        • Runa Sparkflint – opraven bug, kdy se Sparkflint nespouštěl z Conflagrate, Firebird's Finery (6) Set Bonusu, a jiných ohnivých pasivních dovedností.
      • Magic Weapon
        • Runa Conduit byla upravena, nepřátelé zašažení vašimi útoky mohou obnovit až 3 Arcane Power.
        • Runa Ignite má zvýšeno poškození z 86 % na 300 %
      • Meteor
        • Zvýšeno poškození v místě dopadu z 501 % na 740 %
        • Molten fire má zvýšeno poškození z 167 % na 235 % během 3 sekund.
        • Runa Comet byla předělána, vyvolá kometu, která při dopadu udělí 740 % poškození jako ledové a zamrazí (Freeze) zmražené (Chilled) nepřátele na 1 sekundu. Místo dopadu je pokryto ledovou mlhou, která uděluje 235 % poškození během 3 sekund jako ledové a zpomalí (Chill) nepřátele o 60 %
        • Runa Lightning Bind byla nahrazena runou "Thunder Crash" – odstraní zpoždění Meteoru.
        • Runa Star Pact byla předělána. Kouzlo spotřebuje veškerou zbývající Arcane Power. Za každý spořebovaný bod AP je poškození meteoru zvýšeno o 20 %
      • Ray of Frost
        • Opraven bug, kdy Ray of Frost nezasáhl nízké (?!) nepřátele, pokud vaše postavička měla Light of Grace.
      • Slow Time
        • Opraven bug, kdy nebylo možné vykouzlit více Slow Time bublinek naráz.
      • Teleport
        • Reversal – opraven bug, kdy se postavička občas nevrátila na původní místo.
    • Pasivní dovednosti
      • Arcane Dynamo – opraven bug, kdy Hydra neměla zvýšené poškození z této dovednosti.
      • Cold Blooded – opraven bug, kdy Hydra nedávala tuto dovednost.
      • Elemental Exposure – opraven bug, kdy Hydra nedávala tuto dovednost.

 

Předměty

 

  • Prodejní cena jednoho Health Potion snížena na 1 zlatý.
  • Amethyst
    •  Léčení za zásah výrazně navýšeno u čtyřech nejvyšších stupňů.
      • U Imperial navýšeno z 800 na 3000.
      • U Flawless Imperial navýšeno z 900 na 6400.
      • U Royal navýšeno z 1000 na 8800.
      • U Flawless Royal navýšeno z 1100 na 11200.
  • Legendární kameny mohou být vylepšeny u Urshi uvnitř Greater Riftu.
    • Urshi se objeví ve chvíli, kdy Rift Guardian je poražen. Nabídne vám, zda chcete vylepšit legendární kámen nebo Greater Rift Keystone.
    • Vylepšení Greater Rift Keystone vám umožní pokračovat v obtížnějších výzvách. Abyste si mohli nechat vylepšit Greater Rift Keystone, musíte současný GR dokončit v časovém limitu.
    • Čím těžší GR dokončíte, tím více pokusů získáte na vylepšení legendárních kamenů.
  • Základní poškození u obouručních zbraní bylo navýšeno o 26 % až 30 %. Toto poškození se odvíjí od rychlosti zbraně, pomalejší zbraně budou o maličko rychlejší. Tato změna se dotkne zbraní mezi 10. a 70. levelem. Tato změna je retroaktivní, to znamená, že již existující předměty ve hře budou upraveny.
  • Etrayu nyní může mít +15 % až 20% ledového poškození (Cold damage)
  • Haunt of Vaxo se nyní spouští i omráčením, které udělí peti.
  • Heart Slaughter nyní může mít +25 % až 30% fyzického poškození (Physical damage)
  • Rimeheart byl předělán. Nyní má 10% šanci na udělení 1800 % až 2400 % poškození jako ledové zamraženým (Frozen) nepřátelům.
  • Stalgard's Decimator nyní nemá Smart Roll pro Witch Doctora nebo Wizarda.
  • Strongarm Bracers se nyní spouští i odhozením (Knockback), které udělí peti.
  • The Furnace byla předělána. Elitní nepřátelé nyní obdrží o 40 % až 50 % více poškození.
  • Uskang  nyní může mít +15 % až 20% bleskového poškození (Lightning damage).
  • Wrath of the Bone King nyní může mít +25 % až 30% ledového poškození (Cold damage).
  • Některým legendárním předmětům jsme přidali legendární síly (Legendary Power).
    • Monk

      • Vigilante Belt – Mystic Ally nyní vyvolá dva 2x Mystic Ally
    • Wizard

      • The Grand Vizier – Snižuje potřebný AP Meteoru o 40 % až 50 % a má pátý affix, který Meteoru přidává 25 % až 30 % poškození.

 

Předměty specifické pro jednotlivé postavy

  • Barbar

    • Fury of the Vanished Peak
      • Má pátý affix, který přidává 25 % až 30 % poškození k Seismic Slam.
    • Madawc's Sorrow
      • Omráčení trvá nyní 2 sekundy místo původní 1.
  • Crusader

    • Nový set (zatím nemá jméno).
      • 2. setový bonus
        • +500 síly
      •  4. setový bonus
        • +100 % poškození Shield Bash
        • +100 % poškození Sweep Attack
      •  6. setový bonus
        • Úder Shield Bash-em nebo Sweep Attack-em zaručuje 20% zvýšení rychlosti útoků na tři sekundy, stackuje se 5x
  • Demon Hunter

    • Balefire Caster
      • Nyní může mít +15 % až 20% ohnivého poškození (Fire damage)
    • The Shadow's Mantle
      •  4. setový bonus byl předělán, nyní aktivuje všechny Shadow Power runy.
  • Monk

    • Flying Dragon
      • Opraven bug, kdy předmět nepřidával správně 100 % k rychlosti útoků.
    • Gyana Na Kashu
      • Poškození Fireballu zvýšeno z 300 % až 400 % na 525 % až 700 %
    • Incense Torch of the Grand Temple
      • Předmět předělán, nyní snižuje Spirit potřebný na Wave of Light o 60% až 80 %
      • Má pátý affix, který přidává 25 % až 30 % poškození k Wave of Light.
    • The Flow of Eternity
    • Snížení cooldownu na Seven-Sided Strike zvýšeno z 45 % – 50 % na 45 % až 60 %
  • Witch Doctor

    • p1_CeremonialDagger_norm_unique_02 (zatím nemá jméno)
      • Nová Obřadní dýka (Ceremonial Dagger).
      • Poison Darts a your Fetishe projdou skrz.
    • The Gidbinn
      • Fetishe, které tato dýka vyvolá by nyní měli správně profitovat z pasivní dovednosti Fierce Loyalty a Carnevil's Legendary Power.

 

Nové sezóní legendární předměty

  • Crusader

    • P1_CruShield_norm_unique_01 (zatím nemá jméno)
      • Štít určený pro křižáky.
      • Odstraní cooldown z Condemn.
      • Condemn nyní stojí 40 Wrath.
  • Monk

    • p1_fistWeapon_norm_unique_02 (zatím nemá jméno)
      • Boxer (Fist Weapon).
      • Sweeping Winds nyní může mít 5 až 7 stacků.
  • Witch Doctor

    • p1_CeremonialDagger_norm_season_01 (zatím nemá jméno)
      • Obřadní dýka.
      • Soulharvest se stackuje až 10x

 

Achivementy

  • Like Stars in the Sky je nyní Feat of Strength.
  • Perfect as Tears je nyní Feat of Strength.
  • Opravy chyb:
    • Champion Subjugators se nyní budou správně započítávat do achievementů.
    • Opravena chyba, kdy se některé části Edge of Reality nedaly dokončit během Adventure mode.
    • Prisoner's Journal by nyní měl správně vypadnout poté, co osvobodíte vězně běhěm "A Stranger In Need".
    • Hráči by nyní měli obdržet odměnu, když dokončí "Realm of the Banished" během Adventure mode, který dělají kvůli "Dungeon Master" achievementu.
    • Nyní by se měly správně objevovat Swamp Hawks, kteří jsou potřební na dokončení "Stamp the Champs" achievementu.

 

Profese

  • Kovář

    • Ve hře jsou nová tlačítka pro "rozbití" všech obyčejných, magických a vzácných (normal, magic, rare) předmětů naráz. Tlačítka se objeví ve chvíli, kdy váš kovář dosáhne maximální úrovně.
  • Mystik

    • Vzhledy předmětů, které jsou vázané na jednotlivé postavy, nyní můžete použít na jakýkoliv předmět stejného typu. Pokud předmětu změníte vzhled na předměty specifický pro jednotlivou postavu a předáte ho na jinou postavu, je na druhé postavě použit základní vzhled předmětu. Příklad: na barbarovi změníte vzhled rameních chráničů Vile Ward na Raekor's Burden a tyto chrániče předáte svému křižákovi, Vile Ward budou na křižákovi vypadat jako Vile Ward, ne jako Raekor's Burden.

 

Uživatelské rozhraní (UI)

  • V tooltipu se Legendary Power bude zobrazovat modrou barvou.
  • V tooltipu se při podržení tlačítka CTRL bude zobrazovat možný rozsah Legendary Power.
  • Zobrazí se zpráva, když je někdo vyhozen z klanu a kdo tak učinil.
  • Opravy chyb
  • Opravena chyba, kdy se zobrazoval dobíjecí čas (recharge timer) i poté, co byla daná dovednost přesunuta na jinam.
  • Křižáci nyní vidí "Life per Wrath spent" v "Details" panelu.

 

Jiné

  • Demon Hunter

    • Strafe
      • Runa Rocket Storm byla vrácena zpět na ohnivou z ledové.
  • Monk

    • Alabaster Gloves byly odebrány ze hry.

Na oficiálním twitteru Diabla se objevil tento obrázek, nejspíš se jedná o nové vzhledy zbraní. easter-egg odkazující na Želvy ninja =) Díky "som3" za upozornění 😉

 

 

Zdroj: Battle.net

Twitter

9 komentářů u „PTR patch 2.1.0 – v2.1.99.26067

  1. Takže hydry budou konečně profitovat z arcane dynama 🙂 , hádám že hydry s tal rashou budou konečně plnohodnotným konkurentem WoW a Archonu, dokonce si troufnu říct, že budou i lepší. Můžu řict že kombinace hyder a tal rashy dost dobře drtí T6 už teď. Chtěl jsem udělat video, ale Nvidia shadowplay nějak odmítla spoupracovat s novými drivery.

  2. Runa Screaming Skull byla nahrazena runou Immolation Arrow. Vystřelí ohnivý šíp, který udělí 300 % poškození, poté vybuchne a zapálí zemi v okruhu 10 yardů, kde poté uděluje 315 % poškození během 2 sekund.
    Můj M6 DH už se na to třepe 🙂 :).V kombinaci s CA to bude hell. Zkusím místo chakram :).

Napsat komentář