PTR Patch 2.3.0 – Kanai’s Cube

Posledních pár dní se o ničem jiném nemluví. Kanai's Cube. Získat ji bude zdá se velmi jednoduché, její potenciál je obrovský.

Hledáme kostku

Ze všeho nejdřív musíme kostku najít. Důležité je mít spuštěný Adventure mode, jinak máte smůlu. Pokecejte si se Zoltunem Kulle, dá vám quest. Jděte do třetího aktu, kde v pravém rohu mapy hledejte Waypoint vedoucí do Ruins of Sescheron.

Hledejte průchod do další části, která se nazýva Elder Sanctum. Zde musíte najít malou místnost, kde na pedestalu spočívá Kanai's Cube.

Při interakci s kostkou se objeví Zoltun Kulle, pronese řeč, a zmizí. Poté ještě vypadne příběhová kniha, ve které Zoltun píše:

Kostka (Kanai's) byla využívána mými Horadrim bratry v mnohým složitých rituálech. Její potenciál vyšel brzy najevo. Bratrstvo se začlo bát její síly. Hlupáci. Schovali ji. Dokonce i přede mnou. Vytvořili méně účinou kostku. Horadrickou kostku, tu pak používali po mnoho let.

Od této chvíle bude Zoltun ve městě stát u kostky jako další představitel profese.

Za obrázek děkuji hráči Scab.

Doporučuji sledovat příběh, dovíte se spoustu zajímavostí o barbarech, Baalovi a vůbec celém příběhu boje barbarů proti démonům. Za pozornost stojí nový druh monster, Glacial Monstrosity. Hráči Diablo 2 si je určitě budou pamatovat, obrovští osrstění Yetiové.

Další zajímavou lokací je The Immortal Throne.

Že by samotný Bul-Kathos?

Drobná odbočka od příběhu: Kanai's Cube dostala své jméno po jednom z lidí, kteří vytvářeli vizuální stránku hry. Jeho jméno je Kevin Kanai Griffith, který loni na podzim zemřel na rakovinu. A takto mu kolegové věnovali památku. Podobných příběhů je možné v Blizz hrách najít více, dřívějším článku.

Recepty

Pokud chcete s k kostkou pracovat, musíte mít všechen materiál u sebe, bohužel vás nejspíš bude čekat otravné pobíhání od bedny ke kostce.

Recept 1: Extrahování legendární síly

Archive of Tal Rasha

Asi do začátku nejdůležitější recept. Do kostky vložíte legendární předmět, 1 kus od každého nového materiálu a 5 Death's Breath.

Kliknete na Transmute.

Varování, vše bude během procesu zničeno.

Voilá!

Legendární síla se uloží do kostky.

Takhle vypadá jeden aktivní Kanai's Power v přehledu vlastností postavičky.

Takhle vypadají tři aktivní Kanai's Power v přehledu vlastností postavičky.

Za extrakci dostanete Achievement a vizuál do hry.

Znovu připomínáme, v kostce NEJSOU dostupné bonusy z předmětů, které za běžných okolností nemůžete nosit. Barbar se tak bude muset obejít bez bonusu z Calamity, DH nebudou mít dostupné dvouruční meče a tak podobně! Pokud ovšem vyextrahujete výše zmíněné Hexing Pants of Mr. Yan, jejich bonus bude sdílen skrz stejný typ hry. Dále není možné mít najednou dva bonusy z jednoho předmětu, funkční bude vždy jeden!

Recept 2: Změna legedárky

Law of Kulle

Setsakramentsky drahý recept. Stojí 5 kusů od každého nového materiálu a 50 Forgotten Soul. Z obyčejné legendárky můžete udělat předmět s ideálními bonusy a navíc Ancient verzi. Každou změnou přijdete o původní předmět a vytvoří se nový. Doporučuje se nepřetáčet předmět, který aktivně využíváte, spíš se sem hodí krám se špatnými bonusy. Nemůžete nic ztratit, jen získat.

Recept 3: Vylepšení Rare předmětu

Hope of Cain

Tento recept přemění Rare předmět na legendární předmět stejného typu (zbraň -> zbraň atd.). Jedna změna stojí 25 Death’s Breath, a 50 kusů od bílého, 50 kusů od modrého a 50 kusů od žlutého materiálu. Nejsou potřeba nové materiály. Hledáte svůj vysněný předmět, který ne a ne padnout? Máte šanci si jej "vykostkovat".

Recept 4: Změna setového předmětu

Skill of Nilfur

Funguje na stejném principu jako předchozí recept, jen je podstatně levnější. Potřebujete jeden setový předmět, 10 Forgotten Soul a 10 Death’s Breath. Nejsou potřeba nové materiály. Setový předmět se změní na jiný předmět ze stejného setu, ale ne na ten samý. Scénář může vypadat takto: Helma -> kyrys -> boty -> helma -> pásek -> zbraň). Nikdy se vám nepovede např. helma -> helma. Změnou může získat Ancient verzi!

Recept 5: Odebrání Level Requirement

Work of Cathan

Jednoduchý recept, potřebujete předmět a Gem of Ease minimálně na 25. levelu. O gem samosebou přijdete. A co se stane s předmětem? Budete jej moct nosit od prvního levelu. Expení postav nebylo nikdy jednodušší. Vylepšit Gem of Ease bude po odebrání trialu více než lehké.

Recept 6: Konvertování gemů

Darkness of Radament

Vezmete přebytečných 9 gemů stejné kvality a typu, přidáte Esenci požadovaného gemu, kterou zakoupíte u Squirt the Peddler v druhém aktu, a změníte na druh podle zakoupené a do kostky přidané Esence. Například máte nespočet Marsquise Amethyst, a potřebujete Topazy. U Squirt the Peddler koupíte Essence of Topaz, dáte do kostky společně s 9 Marsquise Amethyst, přeměníte a vznikne vám 9 Marsquise Topaz.

Recept 7: Konvertování materiálu na profese

Anger of Iben Fahd

Máte ohromné zásoby jednoho materiálu a nedostatek jiného? Není nic lepšího, než tento recept. Do kostky vložíte 100 kusů jednoho materiálu, předmět kvalitou odpovídající požadovanému materiálu (může být zakoupen u vendora) a 1 kus Death's Breath. kombinováním vznikne 100 kusů požadovaného materiálu.

100 kusů bílého materiálu + jeden modrý předmět + 1 kus Death's Breath = 100 kusů modrého materiálu. Spíš bude lepší zbavovat se nekonečných zásob žlutého materiálu.

Zdroj: DiabloII.net, Reddit

Jak se vám líbí Kanai's Cube? Máte už namyšlené buildy? Dejte nám vědět!

47 komentářů u „PTR Patch 2.3.0 – Kanai’s Cube

  1. Vyzera to zaujimavo ale aj tak som stale sklamany … pretoze Diablo 3 je zatial len o gearu a o tom jaky GR dokazete dat . Mne tam chyba viac taktiky ako su napr u Wowka na bossoch … mali by viac poriesit cooperativu a mozno by to chcelo aj trosku pretransformovat do stylu wowka .. pridat nejakeho priesta ako postavu 😀 ale to je len moj osobny nazor 🙂 ale asi uz miesam jablka s hruskami.. lebo TORMENTOVAT a Griftovat od rana do vecera je podla mna uz dost nuda 🙂 a nejaky KANAIS Cube to nezxachrani.

  2. @McT:
    A) Jak tu bylo řečeno tak bych do článku přidal jako bonus otevření Vaultu (puzzle ring) a kravího levelu (nějaká zbran co vyvolává krávu).
    Nedokumentovaná změna, poměrně profláknutá.
    B) Někde na videu jsem viděl že změna těch materiálů z žlutého na modrý dala 200 a na bílý 300. To bylo nějaké původní řešení a bylo to změno na 100ks at je jakýkoliv převod?
    Asi bug?
    C) Kolik prosím padá toho nového materiálu z kostek? Je to pouze 1ks a nebo z dané kostky toho jednoho materiálu padne víc?
    Podle T-obtížnosti se počet dropnutého materiálu zvedá.
    D) Zkoušel někdo jestli ten vault a kraví level půjde otevřít se stávajícím puzzle ringem a zbraní? Nebo se to bude muset najít znova?
    Půjdou extrahovat stávající předměty, takže si myslím, že to půjde otevřít se stávajícím prstenem/zbraní a nový drop není třeba.

    @SonicSVK: půjde tam hodit celý stack, kostka si veme jen kolik potřebuje.

  3. Este by mohli poriest aby sme tam nemuseli davat presne potrebne mnozstvo , napr. Deat’s Breath 5x ale ze by to bralo zo stacku. Inac ta kocka je fakt OP. Pokial si vacsina myslela ze bude viac variabilnych buldov podla mna to skonci pri 3-4 buildoch a vsetky budu dost podobne. Lebo kazdy tam narve TOP veci z coho bude mat najvacsi boost a tak tie buldy budu dost podobne.

  4. Díky za kompletní shrnutí…Dodal bych 🙂
    A) Jak tu bylo řečeno tak bych do článku přidal jako bonus otevření Vaultu (puzzle ring) a kravího levelu (nějaká zbran co vyvolává krávu)
    B) Někde na videu jsem viděl že změna těch materiálů z žlutého na modrý dala 200 a na bílý 300.. To bylo nějaké původní řešení a bylo to změno na 100ks at je jakýkoliv převod?
    C) Kolik prosím padá toho nového materiálu z kostek? Je to pouze 1ks a nebo z dané kostky toho jednoho materiálu padne víc?
    D) Zkoušel někdo jestli ten vault a kraví level půjde otevřít se stávajícím puzzle ringem a zbraní? Nebo se to bude muset najít znova?

    Díky za zpětné reakce 🙂

  5. Dark_Deamone, nemusí každý hneď čítať vydaný patch notes, ešte že nepísali tú zvesť 10 ludia bo by si písal mená všetkých 10-ich, dnes som sa to dozvedel a to ma potešilo, nejaký patch notes mi je vieš kde…ja rád navštevujem túto stránku a čítam, čo ma zaujme…toť vsio…:)

  6. Zajímalo by mě jestli jde resp. půjde "Extrahovt legendární sílu" z předmětů, které máme v truhle (jestli má cenu něco skladovat) a nebo se bude vztahovat jen na itemy dropnuté až po nahození patche resp. existenci kostky ve hře??

    Nikde jsem o této informaci nic nenašel, takže jestli se hloupě ptám tak se omlouvám předem 😀

    A dík za super článek !!

  7. @PotulnyDruid – Are offhands (Sources, Mojos, Quivers, Crusader Shields) considered weapons or armor?
    Anything that goes in your main or offhand is part of the weapon category for the purposes of the cube.

    Všechno, co při boji držíš rukou se pro účely kostky počítá jako zbraň. Někde to bylo i na fóru, ale nemůžu to najít.

  8. @Dark_Deamon – doplněno!
    @BaronDevil666 – opraveno, vycházel jsem z anglického článku a neporovnal jsem si to s obrázkem. Ad. gemy – netuším, nikde o tom není zmínka a PTR nestíham, takže bych se přiklonil k tomu, že to bude fungovat stejně jako salvage a gemy se vrátí do inventáře.

Napsat komentář