Na Redditu se objevilo vlákno, ve kterém se objevilo několik desítek informací o zatím neoznámeném Diablo 4.
Nově vytvořený Redditor u/Gorelight má být udajně zaměstnanec Blizzardu a s Redditem se podělil o informace, které získal při představení Diablo 4, njespíš francouzským zaměstnancům, o tom jsme psali zde.
Zdravím Hrdinové Sanctuary,
Jsem jedním z prvních lidí, kteří za zavřenými dveřmi měli možnost vidět Diablo 4. Vím, že dychtivě očekáváte detaily a zajímavosti o další velké věci v Diablo univerzu. Je jasné, že sem nemůžu napsat své jméno, nebo kdo jsem. Jen můžu říct, že Diablo IV bylo konečně představeno některým zaměstnancům Blizzardu. Buď mi budete věřit, nebo ne, tímhle leakem nic nezískám.
- Oficiální jméno: Diablo IV, nemá podtitul.
- Pohled kamery a žánr: Isometrické MMOaRPG.
- Žádné načítání, kromě prvního spuštění hry a přihlašování/odhlašování.
- Diablo 4 pohání nový sofistikovaný engine s mnoha vylepšeními oproti původnímu Diablo 3, má nové funkcionality pro nový herní systém a vizuál.
- Od začátku se myslí na konzole.
- Nový styl je HODNĚ temný, násilný, krvavý. Představte si Diablo II mixnuté s Dark Souls a Bloodborne, samozřejmě v moderním kabátku. Nový engine zvládne vytvořit atmosférické vizuály a temné odstíny, které pohltí hráče. Super temné a super gotické.
- Blizzard je spokojený s hodně systémy a vylepšeními, které udělali během vývoje Diablo III: Reaper of Souls, jmenovitě: Kunai’s Cube, Wardrobe, Seasonal Journeys, Rifts/G-Rifts.
- Blizzard se poučil z chyb během vývoje Diablo III a Reaper of Souls. Díky zpětné vazbě vytvořili a vylepšily systémy pro Diablo IV.
- Hudba se vrací ke kořenům Diablo I a Diablo II. Starým harcovníkům bude znít povědomě, ale má unikátní zvuk, který je vytvořen speciálně pro Diablo IV.
- Blizzard považuje Diablo IV jako reboot série. Ti, kteří chtěli Diablo II remake a novou hru, budou spokojení. V podstatě Diablo IV je kombinace obojího. Přirovnávají ho k poslednímu God of War pro PS4.
- Diablo II Remake/Remaster byl v plánu, ale vývojáři si uvědomili, že by bylo mnohem lepší dát frančíze reboot a většinu fanouškovských požadavků splnit jednou hrou.
- Demo, které jsme viděli, mělo něco mezi 20 a 30 minutami. Nejsem si jistý, jestli stejné demo bude použité i na Blizzconu 2019, nebo jestli chystají speciální demo pro fanoušky a novináře.
- Demo ukázalo klíčové elementy Diabla IV: Loot, Barbara, trochu Druida, boj, a z mého pohledu nejzajímavější věc: Jak vše perfektně funguje jako izometrické MMO smíchané s novým ekosystém a tím vytváří next-gen Diablo zážitek.
- Svět Sanctuary je MNOHEM, MNOHEM, MNOHEM větší, jelikož se hra vydala MMO směrem. Bude potřeba „ubytovat“ hodně hráčů.
- Jeden server v tuto chvíli pojme okolo 100 hráčů.
- Tristram bude jedním z HUBů. Tristram byl jediné město v Demoverzi. Bylo nám řečeno, že je ve hře více HUBů, měst. Žádné další nám nebylo ukázáno, ani nám nebyla prozrazena žádná jména.
- Můžete obchodovat s věcmi, vyměnit je můžete za zlato, základní crafting materiál (speciální crafting materiál je soulbound), nebo za věci od šedých po raritní žluté. Vývojáři si zatím jistý tím, co udělat s legendárkami, jestli budou obchodovatelné.
- Třída postav, která byla ukázána ve velkých detailech, je Barbarian. Charakteristické útoky, jako je např. Whirlwind se vrací. Stejně tak další oblíbené dovednosti. Druid byl taktéž součástí dema, ale jen na velmi krátkou chvíli a to jen z důvodů, aby na něm ukázali nové kombo bojové systémy.
- Soubojový systém bude mít komba. Budete moci použít kombinace útoků, pokud se vám to podaří, budete udělovat vyšší poškození, nebo větší AoE útoky. Jako Barbar se můžete přitáhnout k nepříteli, přeskočit jej a pak dostanete na výběr, jestli jej chcete hodit do dalšího démona, nebo jej chytnete, dáte mu pěstí a holýma rukama ho zarazíte do země. Nebo jej můžete omráčit a poté ho popravit. Popravy lze používat pouze tehdy, když má nepřítel blízko smrti.
- V demu jsme viděli, jak Druid používá kombo systémy. Ve videu jsme viděli hráče, který se uprostřed boje běhěm vteřin dokonale přeměnil do různých zvířecích forem (včetně vlka a medvěda), to vše bez nějakých divných přechodů, nebo trapných animací útoků. Každá forma má několik různých pohybů a dovedností. Vypadalo to úžasně.
- Kombo systém byl vytvořen, aby se soubojový systém Diabla vyvinul. Vývojáři chtěli mít jistotu, aby souboj byl temný a násilný, když je celá hra temná a násilná.
- Při spuštění mají být ve hře tyto postavy: Paladin, Barbarian, Sorcerer, Amazon a Druid. Další postavy přijdou později. Vývojáři chtějí, aby hráči měli pocit, že je hra jako Diablo II, ale v nové éře frančízy. Taktéž se vývojáři rozhodovali, zda mít ve hře při vydání Druida a Nekromanta. Druid ano, Nekromant přijde později, jelikož byl „nedávno“ vydán pro Diablo III.
- Crafting se vrátí do Diablo IV a bude důležitou součástí hry a ekonomiky. Pokud se vám líbí crafting v MMO, nebo hrách obecně, určitě se vám bude líbit.
- Blizzard si je velmi dobře vědom her jako je Path of Exile, Grim Dawn a Wolcen, včetně jejich dovednostního systému. Vývojáři mají celý tým, který se naplno věnuje těmto hrám a z vývojářského hlediska je studuje. Vývojáři si vytváří vlastní systém co se týče vývoje postav. Ano, dočkáme se alokace bodů.
- Zatím není žádné World PVP, nebo něco na ten způsob. Ale bylo řečeno, že PVP bude svým způsobem důležitý pro mnoho hráčů, jelikož se hra vydala MMO směrem. V tuto chvíli se vývojáři zaměřují na PVE, aby bylo skvělé. Ohledně PVP nechtějí nic slibovat, jelikož nechtějí zopakovat situaci s PVP v Diablo III. Nechtějí zklamat hráče. PVP přijde na přetřes, až hra bude mít stabilní místo a hráči budou spokojení.
- Diablo IV bude Game-as-a-Service, Hra-jako-služba. Patche zdarma budou mít následující obsah: QoL, nové systémy, předměty atd. Placené expanze jsou také možné, ale v tuto chvíli zatím nebylo rozhodnuto. Rozhodne se, až bude hra vydaná a bude záležet, zda uspěje. Vývojáři nechtějí oznamovat nic, co se týká placeného obsahu, dokud si nebudou 100% jistí, co chtějí mít ve hře a co bude v plánu po spuštění.
- V tuto chvíli je cílem hratelné demo pro Blizzcon 2019 a marketingové materiály. Beta přijde v roce 2020.
- Vydání je plánováno na konec roku 2020, nebo začátek 2021, záleží, jak se bude dařit. V tuto chvíli je pravděpodobnější rok 2021. Diablo IV bude na PC, Playstation 5 a Project Scarlett (nový Xbox).
Ponecháme to bez komentáře. V podstatě to připomíná souhrn všech možných i nemožných leaků, které se během posledního roku objevily.
Zdroj: Reddit
HOAX
od prveho bodu po posledny
ved si to precitajte cele este raz 😀
Hlavně neztratit trpělivost a víru v zázrak, soudruzi!
hele nenadávej nám!
Vidím to jako seznam, co hra obsahovat nebude.
Je to až úsměvné jak se vždycky s blížícím Blizzconem objevují zprávy od údajných zaměstnanců Blizzardu.
Jako bylo by to fajn…..,,Sweat dream“. Akorát to placení měsíčně……to se mi fakt nelíbí. Bylo by fajn kdyby to bylo jako EVE ,že si na to pak člověk vydělá hraním, resp. herní měnou.
Jediné dvě uvěřitelné věci je vynechání necromanta a placené hraní.
Myslím si že jestli někdy bude D4 tak jediný bod který je na tuty pravda, tak to, že to bude hra jako služba a každý měsíc Vás nechají zaplatit aspoň 10€ aby jste si zahráli…..
Ono jde hlavne o to, ze by Diablo IV muselo prijit s necim lepsim, nez nabizi zejmena soucasne Path of Exile a v budoucnu bude nabizet. Plus se jeste nechme prekvapit kam se bude ubirat Grim Dawn, Wolcen: Lorda of Mayhem a ona korejska izometricka ARPG, tusim, ze nesouci jmeno Lost Ark nebo tak nejak. AB by museli vytvorit hru, ktera predchozi uvedene ne minimalne dorovna, ale i v leccem prekona. A v jejich politice nekolika poslednich let se mi toto jevi jako naprosto nerealne. To je vyssi sance, ze si vsadite ve Sportce a vyhrajete hlavni vyhru.
To bych zase úplně netvrdil. Ono se toho dá hodně prodat na značce samotné, když to bude aspoň decentní. Ta fráze „je to pěkné, ale Diablo je Diablo“, je ještě pořád hodně slyšet.
Když se ale podívám na ten leak, vidím tam pár red flags, které mi úplně nejdou dohromady:
bod 5 a 6: Od začátku se hodně myslí na konzole – ale nový styl má být gotický, násilný a krvavý? Tedy M rating? Na konzole? Budiž, Dark Souls je taky konzolovka, ale stejně mi to přijde zvláštní.
Bod 14: velké izometrické MMO? Opět mi úplně nejde dohromady s konzolemi. Ale to je možná tím že nesleduju konzolí scénu. Poslední generace už utáhne náhodně generované větší hrací plochy?
Bod 26: Game-As-Service. Ruku na srdce, asi jsme nikdo nečekal, že by to mohlo být v dnešních dobách něco jiného, ale game of service potřebuje neustálý content. Heroes of the storm ukázalo, že pokud nastupujete proti silnému konkurentovi, nemůžete si dál fidlat svojí rychlostí. Path of Exile tak silný konkurent jako Dota a LoL sice není, ale má těch 8 let náskok. 10, když má hra vyjít až 2020.
Fraze „Je to pěkné, ale Diablo je Diablo.“ jen ukazuje, jak se AB povedlo diky marketingu indoktinovat ci rovnou vymyt mozky casti hracu.
Mno myslím si že už AB nikdo moc nesežere jak D3 po skvělém D2. D3 přišlo o spoustu hráčů hodně rychle. Celkově AB jde kopru což mě hodně mrzí jelikož Blizzardi lore je skvělý. God save Sylvanas
No jen aby ses nedivil 😀
Overwatch vykřesali z ničeho. Žádná 20 letá frančíza. Ale stačilo dát nějakých těch 10-20 míčů stranou na marketing, nějaká ta videjka, trailerky, a samozřejmě všudypřítomné ads, které zaplavily prakticky bez výjimky celý gamingový obsah. A lidi klopili prašule pomalu z principu. ‚Je to hezký a dobře se to hraje (smooth)‘.
Uvidíš sám jak se najednou věci dají do pohybu až zmobilizují svoje týmy 😀 . Žel bohu, marketing mají pořád ještě zvládnutý moc dobře….
PS. AB jde do kopru ale Blizzardí lore je skvělý? IMO ten šel do kopru jako první. Už SC2 WoL.
Ono to opravdu vypadá, že někdo vyloupil můj mokrý sen o diablu =D Ale nevěřim, ani trochu.
až příliš dobré, aby to byla pravda, připadá mi to spíše jako přání fanouška Diabla a seznam vyzobaných věcí, které by hráči chtěli
na jedné straně AB není schopný v řádu let udělat v D3 balanc skillů, narovnat legendárky atd. a teď mám věřit tomu, vývojáři otočili o 180° a začali naslouchat fanouškům? že vytvoří temnou hru, opět dovolí přidělovat body postavám apod., když už několik let dělají hry pro nejširší publikum (rozuměj snadné a věkově co nejméně omezené) a teď tohle? věřil bych v dobách starého Blizzardu, ne po tolika letech hrůzy (a přesně jak píše DEU – do představení dema nevěřím ani slovo)
Jj, přesně tak. Někdo měl vlhkej sen a měl potřebu ho zvěčnit na internet. A čím víc se bude BlizzCon blížit, tím víc se budou objevovat podobný zaručeně zaručený zprávy od někoho, kdo má kamaráda, kterej zná udajně někoho z Blizzu, kterej v Horní – Dolní řekl u piva jeho tetě, že bude 100% D4 a co v něm vše bude za krásný věci.
Lidi jen budou číst, co by si přáli číst, ale vidle do toho hodí až Blizz.
Ten treti bod od konce je… nebezpecnej.
Jak jsem psal drive – do vydani alespon Alpha verze jim neverim ani nos mezi ocima.
Ako predstava pekna , nemam nic proti mmorpg gothic diablo . Palec hore a dufajme ze na Blizzcone ukazu aspon velke pekelne IV na obrazovke.