Různě se začínají objevovat informace o chystaném Diablo 4. Zde jsou v jednom článku.
Rozhovor od Quin69
- O paragonech nebylo zatím rozhodnuto.
- Endgame má obsahovat World Bosse, Key dungeons (inspirované GR), stovky dungeonů rozesetých po celém světě. Na maximálním levelu bude získávat klíče ke specifickým dungeonům. Každý klíč má vlastní affixy, mechaniky, bosse. Afixy mění způsob, jak se dungeon bude hrát. Klíč určuje rank dungeonu.
- Jeden z affixů je např. Lightning pulse obelisk. Obelisk vás bude pronásledovat a nelze jej zabít.
- Obelisk vyvolává blesky, které vás donutí se hýbyat.
- Legendárky modifikují skilly a způsob hry. Dávají vám možnost vylepšit skilly/talenty nad jejich rámec.
- Stovky legendárek! Budou upravovat talenty a skilly místo damage (+3 000 % NEBUDE!).
- Sety jsou přítomné a jsou mezistupněm mezi obyčejným vybavením a legendárkami.
- Legendárky jsou silnější než sety.
- Vývojáři chtějí Transmog ve hře.
- Leaderbords nemají být tak důležité. Spíše mají být zaměřeny na podstatné věci, např. různé aktivity a Challenges. Něco jako Conquesty v D3.
- Žádný Auction House.
- Zatím nebylo rozhodnuto o trading systému. Hlavním způsobem získávání předmětů má být zabíjení monster a ne sezení ve městě a obchodování.
- Vývojáři se přiklánějí k systému v D3 se třemi kategoriemi předmětů:
- Volně obchodovatelné: consumables, mats, některé brnění
- Obchodovatelné pouze jednou, pak budou Soulbound.
- Soulbound okamžitě po sebrání.
- Crafting bude v D4. Endgame bude o úpravě předmětů. Crafting bude součástí světa – zabíjení mosnter, hledání rare předmětů, atd. Ale nebude mít takovou hloubku, jako PoE.
- Sezóny – vývojáři chtějí upravovat nejsilnější předměty tak, aby se měnila meta. Budou se přidávat nové předměty.
- Nový obsah bude skrz expanze.
- Talentové stromy jsou stále ve vývoji. Legendárky mají přidat hloubku talentům.
- Diablo 4 bude mít základní verzi a expanze.
- Kosmetické předměty budou ve formě mikrotransakcí.
- Domy/úkryty pro hráče – zatím nic k oznámení.
- Addony rozšiřující UI – zatím nic k oznámení.
- Můžete si upravit keybinds.
Zdroj: Reddit
Rozhovor od Diablofans.com
-
Příběh a herní módy
- Peklo je důležitou částí hry, bude pod celým Sanctuary.
- Zatím nebylo specifikováno, jak se do Pekla bude cestovat.
- Mechaniky Pekla jsou v rané fázi vývoje.
- Duriel je zpět. Co to znamená pro příběh? To se dozvíme později.
- Zóny budou mít level podle levelu vůdce party. Scaling je všeobecně důležitý a hledá se přesná hranice.
- Bude Hardcore mód.
- Diablo 3 má širokou základnu hráčů.
- Pro mnohé hráče bylo Diablo 3 první Diablo hrou a je to pro ně to, jak má Diablo 2 vypadat. Pro mnohé hráče bylo Diablo 2 první Diablo hrou a je to pro ně to, jak má Diablo 2 vypadat. Vývojáři si jsou vědomi rozdílných názorů a budou se snažit uspokojit všechny.
- V D4 bude obsah jak pro Casual hráče, tak pro ty, kteří hledají výzvy.
- Před dosažením maximální úrovně byste měli mít projitý celý svět.
- Crossplay mezi konzolemi je ve fázi „objevování.“
- Na PC bude možné hrát na ovladači!
- Na konzolích nebude možné hrát na klávesnici a myši.
- Na konzolích bude lokální COOP pro dva hráče.
- Neplánuje se offline mód, vývojáři chtějí, aby se hráči sdružovali do partiček. Ale pro solisty bude mít hra jisté možnosti.
-
Obchodování a Crafting
- Systém obchodování je v rané fázi vývoje.
- Silné předěty budou obchodovatelné pouze jednou.
- Nejsilnější předměty nebude možné obchodovat.
- Bude možné obchodovat přes klanové banky.
- Klany budou ve hře, součástí bude klanová banka.
- Loot drop bude individuální pro každou postavu, tak jak jej známe z D3. Pokud nějaký předmět vyhodíte z invetáře, ostatní jej budou moci vidět (a asi i sebrat).
- Za Questy budete získávat crafting předměty.
-
Skilly, postavy, hra
- Každá postava bude mít své skilly, bude možné mít předmět, který spustí kouzlo od jiné postavy. Ale nic na způsob Enigma.
- Monstra jsou udělána tak, aby mezi sebou komunikovala.
- Movement skillů (zrychlujících pohyb) bude méně než v D3.
- Svět je obrovský, budete mít k dispozici mounty.
- Na mapě si můžete dát POI značky.
- Bossové budou mít „Stagger“ efekt. Pokud na bosse použijete CC, nedostane např. stun, ale přičte se to k „Stagger meter.“ Jakmile je „Stagger meter“ plný, boss bude na krátký moment zastunovaný, a některá jejich kouzla budou omezena. Boss v demoverzi má po dosažení „Stagger meter“ menší dosah a zničené drápy.
- Když začne World Event, všichni ve hře dostanou notifikaci s místem, kde se odehrává.
- Zatím hra nemá nastavený maximální počet hráčů (na server).
-
Předměty a úpravy postav
- Magic a Rare předměty slouží k seznámení s hrou a výbavou.
- Sety jsou určeny pro postavy, které právě dali max. level. Slouží jako průvodce toho, jak předměty fungují, buffují skilly a dělají hru různorodou.
- Legendárky jsou dalším stupněm. Dávají vám volnou ruku v tom, jak si uzpůsobíte váš herní styl. Budou stovky možností, jelikož legendárek bude nepřeberné množství. Některé přidávají poškození, některé mění funkcionalitu, ale všechny dávají hráčům možnost upravit si postavu.
- Po dosažení levelu, nebo ze Skill Tomes, získáte skill point. Ten můžete využít na vylepšení kouzla, nebo odemčení nového.
- Body investované do skillů jsou trvalé.
- Bude možné odemknout a vymaxovat včechny skilly.
- Talenty jsou spíše otázkou herního stylu, budou mít dopad na skilly a bude možné je měnit.
- Runy budou mít prefixy a suffixy, jejich kombinace bude mít různé bonusové efekty.
- Gemy jsou ve hře a mohou být použity pro runová slova.
- Pro postavu můžete zvolit typ obličeje, vlasy, barvu kůže, očí, jizvy, tetování a mnoho dalšího. Něco jako ve WoW.
-
Ostatní
- Potiony jsou ve vývoji, ale vývojářům se nelíbí 30 sekund CD.
- Treasure goblini budou ve hře.
- D4 je vyvíjeno s přihlédnutím k PVP. PVP BUDE!
- D4 je postaveno na novém engine.
- Neplánuje se podpora UI módů.
- Elective mode je základní mód. Svoboda volby je důležitá.
- Monetizace je neplánovaná přes expanze.
Zdroj: Diablofans.com
Rozhovor od Rhykker
-
Předměty
- Mythic kvalita je nejvyšší stupeň.
- Mythic předmět má 4 legendární síly.
- Můžete mít na sobě jen jeden Mythic předmět.
- Předměty mají POUZE DVA základní staty: Attac a Defense. Další staty jsou přítomné, ale NE SÍLA, OBRATNOST ATD.
- Můžete získat stejný předmět, ale s vyššími staty.
- Gambling za zlato je zpět.
- Gemy lze vkládat do cenností.
- Gemy mají pouze utility buffy (item find, gold find atd.).
- Předměty budou mít item find, gold find, ale nebudou soupeřit s hlavními staty.
- Runová slova se zatím skládají ze dvou run: Condition a Effect (podmínka a efekt) runy. Podmínka může být stun, vypití potionu atd.
-
Skilly
- Rozdílnost elementálních skillů – Sorc lightning je zkrácená verze lightning skillů. Druidské skilly jsou déle trvající, použijete je a děláte další věci.
- Arsenal System u barbara (2x jednoručka, 2x dvouručka) dává barbarovi větší variabilitu a je více spojena se skilly (pokud použijete Dual Wield a pak dvouruční zbraň, získáte buff atd.).
- Žádné Diminishing Returns na CC, Unstoppable skilly jsou důležité.
- Asymetrický design postav. Sorc má větší talentový strom.
- Můžete resetovat talenty zdarma, ale nemůžete resetovat skilly.
-
Ostatní
- Kampaň je zcela privátní.
- Odměny Group play x Solo by měly být vybalancované, ale pokud se to nepodaří, vývojáři budou tíhnout ke skupinám.
- Silné postihy za smrt
- Poběžíte od posledního Checkpointu.
- Ztratíte zlato, které pak musíte sebrat.
- Maximum level je v současné chvíli 40.
- Cinematicy budou ve hře, budou podobné tomu z opening ceremony.
- Specifické PVP mody.
- Mix PVP a PVE modů.
Zdroj: Icy-Veins
Obrázky
- Kouzelnické skilly
- Druidský talentový strom
- Runové slovo
- Druidská legendárka
Zdroj: Icy-Veins
Diablo 4 všechny současné skilly a talenty
Na Bluddshedovo streamu se povedlo na screenshoty zachytit všechny skilly a talenty pro barbara, druida i kouzelníka. Galerie formou odkazu na IMGUR, galerie má téměř 150 obrázků, Diablofans web by to nemusel ustát.
Zdroj: Reddit
Moc dekuju za pravidelny info o D4. Neznam lepsi tuzemskej zdroj informaci. Musim rict, ze jsem nadsenej z toho co o D4 ctu a vidim a nemuzu se dockat az to vyjde. Vizualem to vypada uzasne, cinematic jakbysmet. Asi nejlepsi herni render co jsem kdy videl. Ten knez mi silne pripomina Pinheada bez hrebiku. Online element vitam a jsem rad, ze to ma feel D3, ktery je v soucasny podobe paradni a s kazdou novou sezonou se k nemu rad vracim (uz se tesim az otestuju novyho whirlwind barbara v 19ty). V zadny jiny hre sem neutopil vic casu. Na PC mam nahrano asi 4tis hodin a na PS4 cca tisic. To je o dost vic nez sem nechal v D1 i D2 dohromady. Trochu me zarazi jenom jedna vec – leaky hovorily o cileni na novou generaci konzoli a pritom to ma vyjit jeste na tu soucasnou. Tesil jsem se, ze si to zahraju na PS5. Jakkoliv je D3 skvele optimalizovany, tak pri 4player coopu se to ve vyhrocenych chvilych neprijemne zpomaluje (PS4 Pro), tak co teprive D4. Doufam, ze nakonec vydaji i verzi pro next gen. Zatim prej ale nemaji dalsi platformy k oznameni.
Díky za pochvalu, moc si toho vážím! 🙂
Diablo 3.1
Děkuji za překlad a souhrn informací. Bohům žel to co z té hry dělají mě čím dál víc odrazuje a vzdaluje se mé představě toho co od Diabla očekávám tudíž jediná věc v kterou budu doufat je že jednou udělají Diablo II + LoD remaster a to čistě 1:1.
Zjednodušování všeho a dělání věcí na efekt na místo smysluplnosti dle mě není cesta kvality, ale kvantity. Navíc co čekat od současného ActivisionBlizzardu než microtransakce a ty expanze tak nevěřím že by to byli plnohodnotné Datadisky ale spíše to vidím na malá DLC.
Je moc chtít dneska chtít plnohodnotnou SP příběhovou hru a ne hru ve které je příběh jen tutoriál ke grindu a tryhardění kvůli tabulkám a score ? 🙁
Dakujem za info, mna by zaujimalo ci sa bude dat zahrat to demo co je na blizze
Nemyslím si.
U předmětů se návrat ke klasice nekoná, v D3 to začalo, v D4 to dorazí, asi to bylo stále moc složité a bylo nutné to zjednodušit. Obávám se, že se předměty opět smrsknou prakticky jen na legendární schopnosti a D2 styl se už nevrátí, tzn. hodně rozdílných parametrů, rozpětí v hodnotách atd.
Všechno dobrý, ale tady u toho jsem přestal číst :
„Neplánuje se offline mód, vývojáři chtějí, aby se hráči sdružovali do partiček. Ale pro solisty bude mít hra jisté možnosti.“
Takže nic pro mě, chci hrát hlavně sám a nechci se cítit v nevýhodě oproti partám.
kámo nič v zlom ale si potom na zlej stránke
Tady se taky musí chodit jen v partách? Sorry 😀
Diablo není a nebylo MMO, nevidím důvod, proč bych ho nemohl chtít hrát jako singeplayer.
neviem o tom,že by sa nedalo hrať solo / single
Sedíš si na vedení, nechci abych byl v nevýhodě oproti v partě hrajícím.
Proč jako? Taky mám radši singleplayer než se dohadovat s bandou decek. I ta trojka se dá celkem slušně solovat. U čtyřky i když se na ni fakt těším se bojím právě toho že tě pořád někdo bude otravovat.
Díky za překlad ! Něco zní velmi super. Nejvíc teď bude utrpení čekat, kdy to vůbec hodlají vydat .. minimálně 2 roky se nic dít nebude tipuju .. ? ..
Tipuju 2021, případně konec 2020.
kámo vďaka za preklad…tak na 80 % vecí je tam až nonsens….proste “ vlhký sen “ dúfam,že to bude aj v realite správne aplikované 🙂
to čakanie bude asi pain…škoda,že na tú dobu neriešili remaster dvojky
A jak si vysvětlit tu jejich hlášku „Not coming out soon, not even Blizzard soon“ ?
nečakajte ,že to príde skoro…dokonca ani blizardácky skoro….keď to bude tak to bude…vidím v tom rok 2021 :(((
Je to blizzard a hodne toho ej v ranne fazi vyvoje, drive jak v roce 2021 to nebude, mozna spis 2.2.2022
no ale pruser je ze to chcu vydat na staru generaciu konzol cize ako teda ked dokonca ani to ich blizzardacke soon TM neni realita…a nova generacia je tu buduci rok. Tak ak to chcu vydat na staru generaciu tak teraz je uz neskoro.
ved to sa nijako nevylucuje. vyvijaju to na sucasnu generaciu konzol. asi tak to treba chapat. Ked v case vydania bude novsia, tak si to urcite zahras aj na tej novej. ale pro Blizzard by maneprekvapilo keby otocili a komunitna manazerka by tvrdila, ze pre „lepsi“ zazitok z hry upustili od sucasnej generacii konzol ak v case vydania bude uz nova :DDD
myslim ze 2020 to urcite nebude skor koniec 2021