Technické změny na PTR

Všichni víme k čemu PTR slouží. Otestování nových funkcní, herních mechanik a technických vylepšení. V posledním PTR patchi došlo k vylepšení grafiky a herního klienta. Z neznámého důvodu ani jedno není uvedeno v patch notes. Díky pozorným uživatelům Redditu o nich víme.

Podle tohoto diskuzního vlákna se vylepšení dočkal klient, který je nyní nativně 64-bitový. Někteří hráči popisují znatelné vylepšení výkonu a hladší běh hry, u jiných se vyskytují problémy. Pro běh 64-bitového klienta je potřeba vlastnit nejméně 4 GB RAM, pokud hra nefunguje jak má, je stále možné přepnout se do 32-bitového klienta.

Další velmi podstatnou změnou je podpora DirectX11, vylepšený Anti-Aliasing, fungující G-Sync. Co to pro hráče znamená? Pokud máte grafickou kartu podporující DirectX11, hra bude mít hladší hrany, celkově bude ostřejší a vyniknou detaily. Porovnat vzhled za použití DirectX9 a DirectX11 můžete na obrázcích níže. První je vždy DX9, druhý DX11. Je nutné obrázek rozkliknout na velké rozlišení.

Tristram – start hry

tristram01_dx9 tristram01_dx11

Tristram – brána

tristram02_dx9 tristram02_dx11

Tristram

tristram03_dx9 tristram03_dx11

The Bastion’s Keep Stronghold

bastion01_dx9 bastion01_dx11

The Bridge of Korsik

korsik01_dx9 korsik01_dx11

The Survivors Enclave #1

enclave01_dx9 enclave01_dx11

The Survivors Enchlave #2

enclave02_dx9 enclave02_dx11

Westmarch Commons

westmarch01_dx9 westmarch01_dx11

Obrázky s real-time porovnáním jsou dostupné zde:

3 komentáře u „Technické změny na PTR

  1. Tak v tohle uz jsem nedoufal, ze bude nekdy 64bit klient s DX11. Paradoxne to je ta nejlepsi zmena z Blizzconu a oni se o ni ani nezminili 😀 A ambient oclusion neni osvetleni, ale zvyraznuje prechody ze svetla do stinu a diky tomu vypada obraz realneji a plasticteji, sla u Diabla vynutit pres ovladace uz drive http://www.geforce.com/whats-new/articles/enhance-diablo-iii-with-advanced-ambient-occlusion-shadowing – staci kliknout na obrazek a posuvnikem vidite zmeny

Napsat komentář