Všichni víme k čemu PTR slouží. Otestování nových funkcní, herních mechanik a technických vylepšení. V posledním PTR patchi došlo k vylepšení grafiky a herního klienta. Z neznámého důvodu ani jedno není uvedeno v patch notes. Díky pozorným uživatelům Redditu o nich víme.
Podle tohoto diskuzního vlákna se vylepšení dočkal klient, který je nyní nativně 64-bitový. Někteří hráči popisují znatelné vylepšení výkonu a hladší běh hry, u jiných se vyskytují problémy. Pro běh 64-bitového klienta je potřeba vlastnit nejméně 4 GB RAM, pokud hra nefunguje jak má, je stále možné přepnout se do 32-bitového klienta.
Další velmi podstatnou změnou je podpora DirectX11, vylepšený Anti-Aliasing, fungující G-Sync. Co to pro hráče znamená? Pokud máte grafickou kartu podporující DirectX11, hra bude mít hladší hrany, celkově bude ostřejší a vyniknou detaily. Porovnat vzhled za použití DirectX9 a DirectX11 můžete na obrázcích níže. První je vždy DX9, druhý DX11. Je nutné obrázek rozkliknout na velké rozlišení.
Tristram – start hry
Tristram – brána
Tristram
The Bastion’s Keep Stronghold
The Bridge of Korsik
The Survivors Enclave #1
The Survivors Enchlave #2
Westmarch Commons
Obrázky s real-time porovnáním jsou dostupné zde:
Tak v tohle uz jsem nedoufal, ze bude nekdy 64bit klient s DX11. Paradoxne to je ta nejlepsi zmena z Blizzconu a oni se o ni ani nezminili 😀 A ambient oclusion neni osvetleni, ale zvyraznuje prechody ze svetla do stinu a diky tomu vypada obraz realneji a plasticteji, sla u Diabla vynutit pres ovladace uz drive http://www.geforce.com/whats-new/articles/enhance-diablo-iii-with-advanced-ambient-occlusion-shadowing – staci kliknout na obrazek a posuvnikem vidite zmeny
Super novinka THX sa mi zdalo ze to PTR je nejake jasnejsie farebnejsie ostrejsie Antialiasing 8x a to SSAO to presne co robi? Menilo sa nieco aj v class 1-6? a oni dali hudbu z D1 priamo aj do D3 parada gitara hra v meste 🙂
SSAO je druh Ambient Oclusion, jestli se nepletu. V podstatě se jedná o osvětlení dané scény. Více zde https://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion a zde https://en.wikipedia.org/wiki/Screen_space_ambient_occlusion