Týden uběhl jako voda, sezóna je v plném proudu, a Blizzard? Opravuje chyby, látá díry a snad připravuje nový obsah. Pojďme se podívat, co vše se událo a co se chystá.
Začneme jedním exploitem. Kalhoty Death's Bargain přišly o jeden ze svých affixů – "Gain an aura of death that deals 750–1000% of your Life per Second as Physical damage to enemies within 16 yards. You no longer regenerate Life." A důvod? V kombinaci s Rogar's Huge Stone a monkovým Near Death Experience bylo možné dosáhnout neskutečných čísel pro obnovu života za sekundu (LpS) a štítů
Sami asi uznáte, že vše asi není v pořádku. Blizzard se rozhodl pro rychlý hotfix, vyjádření přišlo od
Vanerase:
Dozvěděli jsme se o nezamýšlené spolupráci, která se odehrává mezi Death's Bargain v kombinaci s jistými předměty a dovednostmi. Způsobovalo to nejen nestabilitu serverů, ale i neférový postup vyššími levely Greater Rifts, než by bylo za daných okolností možné. Abychom předešli dalším problémům, rozhodli sme se až do odvolání vypnout affix u Death's Bargain.
Toto je DOČASNÉ opatření a pracujeme na dalším hotfixu, abychom opravili chyby spojené s touto. Zatím nevíme, kdy jej vydáme. Dáme vám včas vědět.
Zdroj: Reddit & Battle.net
Tím se rozšířil seznam vydaných hotfixů a hotfixů, na kterých se pracuje:
Hotfixy, na kterých se pracuje
- Obecné
- Bude opravena chyba, kdy zmizel Spectral Hound ve chvíli, kdy hráč umřel.
- Bude opravena chyba, kdy GR začínal již rozběhnutým 15 minutovým časem.
- Předměty
- Bude opravena chyba, kdy Rogar's Huge Stone a Molten Wildebeast's Gizzard způsobily pád hry.
- Bude opravena chyba, kdy 6. setový bonus u Zunimassa's Haunt je přepsán tím samým efektem od jiného WD.
- Bude opravena chyba, kdy si hráči nemohou změnit vzhled věcí na vzhled, který dostali za virtuální lístek na BlizzCon 2014 .
Vydané hotfixy
- Obecné
- Základní Healing Potion (červený co máte v liště) by už neměl náhodně z lišty zmizet.
- Bounties
- Bounty "Wormsign" je opravena a je možné ji vždy dokončit.
- Bounty "Wortham Survivors" byla vypnuta. Tato bounty nejde vždy dokončit, opravu chystáme do některého z nadcházejích patchů.
- Monstra
- Opravena chyba, kdy se the Gelatinous Sire nerozdělil na menší.
- Opravena chyba, kdy za zabití Blood Thief vypadlo víc Blood Shards, než bylo zamýšleno.
- Předměty
- Death's Bargain má vypnutý legendární affix.
- Opravena chyba, kdy si hráči zakoupili na sezóně celou truhlu (všech pět záložek) a ta se správně nepřenesla po ukončení sezóny.
Zdroj: Battle.net
Na bug track fóru se objevil report zajímavé chyby. Hráč Nubtro během svého testování všiml, že Area Damage správně neprofituje z některých dovedností (např. multiplikátor Rend-u u nového barbarského setu). Blizzard bug slovy Nevalistis přiznal:
Děkujeme za důkladné testování od vás všech. Bug jsme předali našim lidem z Quality Assurance týmu, aby věc prošetřili a potvrdili popisované:
Area Damage neprofituje z jistých dovedností a unikátních sil.
Chceme toto opravit, ale v současné chvíli jsme implementaci pozdrželi, dokud nezkontrolujeme mechaniky Area Damage jako celku. Nechceme uvést výrazné změny uprostřed probíhající sezóny. Změn se tedy nedočkáte v patchi 2.2.1, ale spíše později. Chtěla bych poděkovat všem, kteří nás na tuto chybu upozornili a poskytli detailní měření. Vaše pracovitost nám velmi pomohla!
Zdroj: Battle.net
TheTias se ptá, co stojí za růžovýma kuličkama v Greater Rifts. Proč je sbíráme? Proč nestačí zabíjet elity? Kvůli těmhle kuličkám musí lítat tam a zpátky, zdržuje to, otravuje to. Nešlo by prostě, aby kuličky skočily samy do fialového pruhu a nad tímto pruhem by se akorát zobrazilo číslo, kolik kuliček přibylo.
Odpovídá Tyvalir:
Dobrá otázka.
Během vývoje patche 2.1.0 jsme experimentovali s několika různými designy GR. V jednom například v GR z monster padaly věci. To jsme změnili, ale předměty padaly jen z Rift Guardian-a, aby se hráči mohli plně soustředit na zabíjení monster.
V jedné chvíli dokonce nepadalo vůbec nic, a to ani ony kuličky (a místo toho byly zakomponovány do monster). Zpětná vazba od hráčů byla jiná než jsme čekali. Hráči se cítili neodměnění, hlavně ve chvíli, kdy zabili nějakého těžkého nepřítele.
Současný styl poskytuje hezkou vizuální odměnu a uspokojuje touhu po sbírání "něčeho" (nehledě na Greater Rift Guardian-a). V současné chvíli nepřemýšlíme o změně.
O něco později si ve vlákně lidi stěžují na způsob, jakým kuličky padají, např. do ještě aktivních efektů nepřátelských monster (výbuch molten exploze), do tří různých druhů velké místnosti a vy musíte běhat jak pominutí, abyste je sebrali.
Opět Tyvalir:
Ano, taky se mi to stalo. Jednoduše řečeno, když zabijete elitního nepřítele, kuličky se rozletí do všech směrů a skončí někdě daleko, nebo zapadnou a nejdou vidět, což může být poněkud frustrující.
Ano, tohle je zpětná vazba, kterou se vyplatí poslat dál. Díky!
Zdroj: Battle.net
Předposlední tu máme twitch video, Play Your Way Thursday, kde zazněly zajímavé informace, které sesumíroval Diablofans.com:
- Trial Rifts odstraněny.
- Interní build umožňuje vybrat jakýkoliv rift až do vašeho nejvyššího dosaženého maxima.
- Ruins of Sescheron nebyly ve stavu, aby mohly být uvedeny v patchi 2.2, ale určitě se objeví.
- Potvrzeny nové sety.
- Set Helltooth bude upraven.
- Nový set pro křižáka – nejspíš bude zaměřen na Blessed Hammer.
Zdroj: Diablofans.com, Twitch video najdete zde.
A jako bonus na závěr video, jak rychle udělat 70 za jednu minutu. Potřebujete jen trochu štěstí na ten správný rift.
@AttarCZ děkujeme! =)
ad 1. zatim se neví, testují to interně
ad 2. to je zatím mimo naše síly, leda by se zapojili uživatelé a my to publikovali
ahoj díky za vaše překlady,
mám dvě otázky, diky za odpověď
1. kdy zmizí tedy trials pakárna
2. přidáte sem na web taky sekci buildy (třeba jen přeložené nebo vlastní :-))
@Seton díky, píšu to v poznámkovým bloku, tyhle věci prostě neohlídam :))
Díky za článek, pro mě sice opět žádné novinky (nastudováno z angl. verze) ale je vidět, že se staráte :).
A zase si rýpnu, ale tak chceme si to udělat hezký ne? 😀
1. překlep: Ve vydaných hotfixech je sekce "Přemděty" místo "Předměty" 😉
2. překlep: "….Nešlo by prostě nešlo, aby….."
No, asi, pravdepodobne este len planuju zrusit TRIAL key stone na GR, pretoze stale to odo mna pyta kamen 😀