Změny legendárních gemů na PTR

John Yang napsal na PTR fórum ohledně updatů legendárních gemů, jak budou změněny v příštím PTR patchi. Kromě změn schopností těchto gemů se také zmiňuje o tom, že tyto gemy nebudou dostupné pro followery, ale je možné, že v buducnu se legendární gemy pro kumpány (followers) objeví. Také zmínil gem, který ještě nemohl být na PTR spatřen: Boon of the Hoarder.

Více informací najdete v jeho bluepostu:

 

Zdravím všechny.

Nejprve něco o naší filozofii – chceme, aby při prvním dropu legendárního gemu jste ho chtěli ihned používat (za předpokladu, že se hodí do vašeho buildu – všechny gemy nebudou vhodné do všech buildů, nebo se vám zrovna nehodí). Síla gemu na jedno vylepšení je vázána na frekvenci vylepšování, což je spjaté s Greater Rift odměnami. Chceme docílit toho, aby gemy byly neomezeně vylepšovatelné dokud by to dávalo smysl.

Všechny legendární gemy jsou zablokovány pro followery. Schopnosti těchto gemů nejsou pro ně určeny. Tímto chceme zajistit, že gemy budou mít velkou sílu neboť můžete používat zároveň pouze 3. Pokud by kumpáni (followers) potřebovali vylepšení, je možné, že bychom mohli vytvořit gemy speciálně pro ně.

Nyní k detailům. Existující vlastnosti legendárních gemů, které lze vidět na PTR jsou spíše jako "placeholder" – drží místo pro něco jiného. Takže, aby diskuze ohledně vlastností těchto kamenů směřovala spíš k tomu co bude v dalším PTR patchi, tady je několik čerstvých čísel pro každý kámen (u některých jsou mé poznámky).

 

Bane of the Powerful

  • Zisk 30% zvýšeného poškození na 20 sekund po zabití elite skupinky.
  • Vylepšená úroveň přidá: +1 sekundu k trvání buffu.
  • 50. úroveň odemkne: Zisk 20% bonusového poškození do elitek.



Enforcer

  • Zvýšení šance na kritický zásah vašich petů o 20 %
  • Vylepšená úroveň přidá: +0.4 % šance na kritický zásah. Max +20% vylepšení (+40 % celkově).
  • 50. úroveň odemkne: Vaši peti jsou nesmrtelní.
  • Poznámky: Jak bylo zmíněno v jiném tématu, dovolit aby tento gem dosáhnul až +100% šance na kritický úder by vedlo k neplánovaným problémům s vybavením a pravděpodobně by to bylo trochu mimo.



Moratorium

  • 30 % všeho obdrženého poškození je uděleno během 3 sekund místo ihned.
  • Vylepšená úroveň přidá: +0.1 sekundy k době trvání poškození.
  • 50 úroveň odemkne: 10% šance při zabití nepřítele na zrušení všeho poškození za čas způsobené tímto gemem.



Zei's Stone of Vengeance

  • Poškození zvýšeno o 6% za každých 10 yardů mezi vámi a nepřítelem, kterého jste udeřili.
  • Vylepšená úroveň přidá: +0.1% za každých 10 yardů (+0.5% max).
  • 50 úroveň odemkne: 30% šance při úderu omráčit nepřítele na 1 sekundu.
  • Poznámky: Maximum 50 yardů bylo přidáno ne proto, že udílené poškození bylo extrémně silné (ikdyž opravdu bylo), ale abyste nestáli mimo obrazovku mezitím co vaši peti vše zabijí. Při 50 yardech předpokládám, že stále budete schopni používat vaše schopnosti (šílené, že ano?).



Simplicity's Strength

  • Zvyšení poškození primárních schopností o 25%.
  • Vylepšená úroveň přidá: +0.5% poškození.
  • 50 úroveň odemkne: Primární schopnosti vás kažým úderem lečí za 2% vašeho maximálního zdraví.



Bane of the Trapped

  • Zvýšení poškození proti nepřátelům, kteří jsou pod "control-impairing" efektem o 20%
  • Vylepšená úroveň přidá: +0.5 % poškození.
  • 50 úroveň odemkne: Získáte aury, která snižuje rychlost pohybu nepřátel v okruhu 15 yardů o 30 %



Wreath of Lightning

  • 15% šance při úderu na získání Wreath of Lightning, který uděluje během 3 sekund 500 % bleskového poškození do 1 až 2 nepřátel.
  • Vylepšená úroveň přidá: +10 % poškození za sekundu.
  • 50 úroveň odemkne: Získáte Wreath of Lightning a máte zvyšenou rychlost pohybu o 25 %



Gem of Efficacious Toxin

  • Otráví všechny nepřátele, které jste udeřili, uděluje 1000 % poškození během 10 sekund.
  • Vylepšená úroveň přidá: +20 % poškození zbraně během 10 sekund.
  • 50 úroveň odemkne: Všichni nepřátelé, které otrávíte dostávají o 10 % zvyšené poškození ze všech zdrojů.



Pain Enhancer

  • Kritické zásahy způsobují nepřátelům krvácení za 500 % poškození během 3 sekund.
  • Vylepšená úroveň přidá: +10% poškození během 3 sekund.
  • 50 úroveň odemkne: Získáte Blood Frenzy, které vám přidá 2% útočné rychlosti za každého krvácejícího nepřítele v dosahu 20 yardů.



Mirinae, Teardrop of the Starweaver

  • 15% šance při úderu na úder do blízkého nepřítele za 1000% posvátného (holy).
  • Vylepšená úroveň přidá: +20% poškození.
  • 50 úroveň odemkne: Udeří do blízkého nepřítele každých 5 sekund.



Gogok of Swiftness

  • 50% šance, že úderem získáte Swiftness, které zvyšuje vaši útočnou rychlost o 2 % na 3 sekundy. Tento efekt se stackuje až 10 krát.
  • Vylepšená úroveň přidá: +1 % k šanci.
  • 50 úroveň odemkne: Získáte 2% redukci cooldownů za každý stack Swiftness.



Invigorating Gemstone

  • Pokud jste pod jakýmkoli "control-impairing" efektem, sníží se poškození do vás o 30 %.
  • Vylepšená úroveň přidá: +1 % ke snížení poškození. Maximum je 50 % vylepšení (80 % celkově).
  • 50 úroveň odemkne: Vyléčí vás o 20% maximálního zdraví při zasažení "control-impairing" efektem.



Boon of the Hoarder

  • 30% šance při zabití, že způsobíte explozi zlaťáků.
  • Vylepšená úroveň přidá: +1% šance při zabití.
  • 50 úroveň odemkne: Po sebrání zlata získáte o 30 % zvýšenou rychlost pohybu po 3 sekundy.



Taeguk

  • Po spotřebování primárního zdroje získáte 1 % zvýšeného poškození po 4 sekundy. Tento efekt se stackuje až 10 krát. Získání stacku obnoví všechny existující stacky.
  • Vylepšená úroveň přidá: +1 k maximu stacků.
  • 50 úroveň odemkne: Za každý stack máte o 1 % zvýšený Armor.



Tyto změny ještě nejsou konečné a stále budeme PTR bedlivě sledovat.

 

Zdroj: Battle.net

19 komentářů u „Změny legendárních gemů na PTR

  1. Fu-fu : Já ti psal proto, aby mi neunikl tvůj další vtipný komentář…..

    Když už házíš HATE, napiš konkrétně na co, do hlavy ti nevidím Génie !! Z toho důvodu jsem na tvůj příspěvek reagoval, ne z nudy. Ale to ti na googlu asi nikdo neřek co ? Počkej půjdu to tam hned napsat!!

    btw penťáka mi schovej, koupím ho od tebe i s Googlem účtem (na ceně nesejde), protože má i7 nemá dostatečný výkon a já bych si rád už konečně zahrál NfS 1 a současně googlil O_o

    Pokus se chceš se mnou bavit takto, nemám problém: rád se bavím na úrovni……. .I.

  2. To VIRSpicz:
    Díky za mnoho dobře míněných rad a otázek 😀 . Vždy člověka potěší, když se najde někdo se zajímavým názorem na věc a odvahou ho vyjádřit. Neboj se toho v životě, neochuzuj ostatní o svůj pohled na život a věci v něm – o hodně bychom pak mohli přijít.
    Každopádně pokud Tě mé problémy s D3 a FPS dropem opravdu zajímají a to samé s balancem postav, doporučuji použít google, jiště objevíš mnoho netušeného. A jen mezi námi, vězšinu jsem toho napsal já ;)…
    Jo a mám P1 130MHz, přetaktováno ze 110 MHz 😀
    Jo a neřešil jsem slabost postav, ale jejich vybalancovanost, což nutně nemusí mit nic společného s jejich slabostí.

    PS: Pokud se orpavdu jen nudíš a tak hazíš flame, doporučuji použít Tvůj I7 k něčemu užitnnějšímu a jdi hrát D3 😀

  3. Ja ale nevravim aby nerfli mobi alebo nejake afixi. Hram to na co mam. A ci je to t1 alebo t6 je aj tak jedno. Zabava to tam vacsia nieje… Ako uz bolo spomenute hram kratko,ale aspon je dovod preco hrat aj kratko. Vidim ako by bavilo vas 1000+ hrat bez ludi ako som ja, pred kym by ste sa ukazovali keby su tam len top?a nehovorte ze to hrate pre zabavu. To co poniektory predvadzate okolo zabavy ani nepreslo. To je uz zavislost. A to pocuvam uz ja od tej svojej. 🙂

  4. Ale o tomhle ta hra přece je ne? Čím víc hraješ tím máš větší šanci na dobrý drop a tím pádem máš lepší gear=tzn. že můžeš hrát vyšší obtížnost a máš víc expů,zlata atd………Už teď je ta hra neskutečně lehká i pro hráče co mají paragon kolem 300 a kvůli podobným příspěvkům na battle.net foru jako sem napsal HOCICO se ta hra ještě vice zjednodušuje. Hocico ty si třeba nestěžuješ,že to je težký a tak podobně,ale většina casual hráčů,kteří hrajou 1-1.5h denně max. tam brečí,že hned nedávaj T6 a že monstra z 5 aktu jsou moc težký a že by se měli nerfnout různý affixy apod. Je přece spousta obtížností tak ať si každý hraje tu na kterou má.

  5. Lyall:naco to potom ale vsetci tak intenzivne hraju,ked ako pisu ,pride patch vsetko sa zmeni a musia zacat znovu od zaciatku. No dava to nejaku logiku? Budem hrat aby mi kazdy zavidel aky som ja op a ako si davam sam v hre t6 a tesit sa s toho ked ma v hre obdivuju deti lebo 30rocny tam nad jeho EQ slintat nebude a ak ano zase je nieco v neporiadku. No a ked pride patch tak zase nariekat ako on tvrdo "makal" nad svojim EQ a teraz z toho ma hovno. S celej hry mame hovno vsetci a preto som rad ze nieco taketo robia a ked pridem aj na hodinku denne mozem dufat ze dropnem nieco super a tesit sa aj na tu hodinku a nie vediet vopred ze ak nebudem hrat 24/7 budem mat hovno.

  6. Ahojte chalani. Neda mi nezapojit sa,ked citam vase prispevky.

    Diablo si tiez rad zahram a stale navstevujem aj toto forum,aby som sa docital co noveho nam dalsi patch prinesie. Ci to uz mne vyhovuje alebo nie,nepozastavujem sa nad tym,lebo ta hra nieje len pre mna a verimk ze bliz vie co robi. Vsetkym hracom tak ci tak v zivote nevyhovie. Vam by sa asi pacilo keby mate vy vsetko a ostatny nic. Dovolte mi to vysvetlit. Som 28rocny chalan,ako vacsina hracov ktorych v hre stretavam. (30 +/- 5 rokov) Mam priatelku,pracu,povinnosti a volny cas,ktory delim medzi svoje zaujmi.PRIATELKA,auto,motorka,bicykel,priroda a v neposlednom rade diablo HC. Netvrdim ze by som si ho nezahral aj viac ako sa mu venujem. Samozrejme! Tiez by som chcel prist do hry s paragonom 600+ a s postavou za ktoru by som mal nahrane 1300 hod.+ a s dokonalym EQ. A tu je to preco pisem svoj koment. Podlamna si tu hru seriete sami. Ved to su uplne nenormalne cisla co vidavam v hre a zavidim ich tym hracom. paragon 600 na HC,alebo 1000hodin +? Diablo hram od jeho vydania a nemam nahrate viac ako paragon 240 a asi po 100 hod na postavach. Hore spomynany hraci, aj ked to popieraju, su bud ludia co nemaju okrem diabla NIC, alebo som asi blazon. Neviem si predstavit ako to mozu stihat. To ze sem pridaju nieco taketo,podla mna tiez OP je pre NORMALNYCH hracov ktory si to obcas zapnu a tiez by si radi zahrali aj za vyssiu obtiaznost ako je expert,alebo ako bol MP3. Myslite ze pre hracov ako ja by to malo zmysel zapinat keby to je podla vas? A to ze nekto tam chodi koli kamaratom neberem. Uz vidim ako by to nekto s plvl 150 zapinal koli "kamaratovi" plvl 600 aby s nim hodil rec. Netvrdim ze je to nemozne ale…

    Takze na zaver napisem,paci sa mi kazdy krok ktory diablo spravil,hra sa mi hra super a robi mi radost stale ked si ju zpnem. Jedine co ma stve su PK, koli ktorym ludia nechodia (nemozu na HC) do publicu.

    Hrajte denne hodinku a uvidite ze ta hra sa vam prestane zdat az taka jednoducha ako to pisete.
    GL a GF 🙂

  7. elektrar: me to uz taky stve.. Furt predelavaj skilly jako na bezicim pasu a pak furt zkoumat novy build.. uz me to taky nebavi..proto jsem to uz opet 3 mesice nehral, az prijde patch tak to zase zkusim na chvili ale spis budu cekat na dalsi datadisk, v kterym to zase vsecko predelaj a zacnu opet znovu, pac DPS bude zase 10x zvysene… Radsi zacnu znovu s datadiskem nez 10x zase predelavat build pred datadiskem..

  8. Tiež si nie som istý kam táto hra smeruje, ale asi si treba uvedomiť a mlčky prijať, že Blizzard musí niečo stále meniť, aby nejakým spôsobom udržal svojich casual hráčov, ktorý sem tam prídu, ale zato chcú zabíjať v GRifte 50, tak im dajme niečo silné. A keď už konečne farmíme celé hodiny, aby sme si vyladili nejaký build tak prídu dosť zásadné zmeny v skilloch a môžeme začať od začiatku. Miesto toho aby sa zobralo to overené a dobre fungujúce napr. z Diablo 2 a pridali sa k tomu nejaké zaujímavé nové veci, tak sa pracuje spôsobom pokus omyl – ale dokedy bude Diablo 3 len testovacia platforma???

Napsat komentář