Změny u Hellfire Ringu a události Infernal Machine v Reaper of Souls

Nedávno jsme si představili nový Hellfire Ring a událost Infernal Machine s Diablem. Blizzard nyní zveřejnil další informace o změnách. Prsten a čtyři nové Infernal Machines budou fungovat stejně jako doposud, ale efekt na prstenu se mění, požadovaný level 70 se zruší a co je nejdůležitější, celý úkol Infernal Machine, včetně dropu materiálů, bude dostupný až od obtížnosti Torment 1 výše. Nevalistis sdělila přesnější informace v tomto bluepostu:

Za prvé chci zdůraznit, že záměrem Hellfire Ringu je, aby to byl endgame předmět. To nutně neznamená pro každého – ne každý si užije tento styl hraní. Nabízí super odměnu pro ty, kteří jsou odhodláni dokončit tuto cestu a dá vám snadno identifikovatelný cíl.

To také neznamená, že to je něco, co byste dokončili v prvním týdnu po spuštění. Mělo by to být náročné a nějakou dobu by mělo trvat jeho dokončení. Mělo by to být více odměňující na vyšších obtížnostech, více probereme v textu níže. Řekla bych, že zde určitě byl prostor pro zlepšení a od představení úkolu Infernal Machine jsme se hodně naučili.

Pojďme se na to podívat v bodech, protože jsou hezké a organizované:

  • Nový Hellfire ring nebude mít požadovaný level. Nyní je požadovaná úroveň 70 chybou, která bude odstraněna
  • Nový Hellfire ring má dáno, že nabídne legendární efekt (který se škáluje s poškozením (damage) hráče) a také bonus 45% do zkušeností
  • Jako všechny craftované předměty se také jeho staty budou losovat s novým systémem a pravidly Smart Loot, takže si můžete být jistí, že váš barbar nevytvoří něco, co by bylo mnohem použitelnější pro Demon Huntera. (Jen si buďte jistí, že prsten půjdete vytvořit s postavou na které jej budete chtít použít!)
  • Infernal Machines (pekelné stroje) jsou nyní vytvořeny pro konkrétní portály, takže můžete soustředit své úsilí na setkání, které zaručí, že vám padnou materiály, jenž nejvíce potřebujete.
  • Nezapomeňte, že 100% šance na spadnutí klíčů a craftovacího materiálu je v tuto chvíli nastavena pouze pro testovací účely. V dalším patchi bude úkol Infernal Machine dostupný pouze na obtížnosti Torment 1 a vyšší. Vyšší úrovně obtížnosti Torment budou mít zvýšenou šanci na drop klíčů a craft materiálu.

Také jsme věnovali zvláštní pozornost vláknu se zpětnou vazbou a přijde několik dalších změn jako výsledek vašeho rozsáhlého testování. Zde je jejich přehled:

  • Protože obtížnost Torment 1 a vyšší je nyní požadována pro spuštění tohoto úkolu, boje budou nově výrazně náročnější.
  • Efekt Hellfire Ringu projde vizuálním a mechanickým přepracováním. Bude mít schopnost pozemního poškození v průběhu času. Myslím, že pro teď nechám nový vizuál jako překvapení. 🙂
  • Při souboji s Diablem musí být pro úspěšné dokončení úkolu zabiti také všichni Diablem vyvolaní Bossové, což citelně zvýší tuto vývu.

Máme několik chyb na kterých pracujeme, které obsahují například poškození z Arcane sentry od Maghdy a požadování Infernal Machines na levelu 70 pro otevření události.

Zdroj: Battle.net

22 komentářů u „Změny u Hellfire Ringu a události Infernal Machine v Reaper of Souls

  1. Zdravím ohledně hellfire ringu bych měl pár otázek : když mám starý ring tak se mi automaticky změní na nový ?(vím je to nepravděpodobné)
    Když mám starý můžu v pohodě získat ten nový ? Nebo musím jít s novou postavičkou pro nový a pak ho přendat?Jde ten starý ring pak dát nějaké jiné postavičce?Co když si nasbírám ingrediance už teďka a pak ten ring jen vycraftím – budu mít nový nebo starý ?

    Díky moc za jakékoliv info s kámošem jdem dneska do portálu pro ty části tak bych chtěl vědět jestli to má cenu

  2. to co napisal Nanuk sa mi celkom pozdava. Tiez by som sa priklonil k takemu end-game predmetu, ktory by casom ako postava progresuje a leveluje sa dal modifikovat a tiez by spatne menil samotnu postavu. Cize jedna cesta je zeby napr. prsten daval nejake percento z celkovej dmg. Ako by postave rastla dmg tak by casom nemusel prsten vyhadzovat ale stale by pridaval zaujimave zvysenie a dalsou alternativou (ktora sa vobec nevylucuje s tou predtym spomenutou) by bola moznost samotny prsten dalsim progresom upgreadovat. Napriklad na dopredu stanovenom paragon leveli by sa odomkli dalsie moznosti, pripadne by bolo mozne prsten urcitym sposobom levelovat. Cize aby to nebola vec, ktorej ked sa raz vygeneruju vlastnosti tak skoncila…

  3. Je potrebné to brať tak, že RoS je prakticky nová hra a nové sú aj možnosti, nová je koncepcia levelovania postáv atď. Už nie je nutné prejsť všetky obtiažnosti, aby sa odomkli nové, keď niekto chce ísť na T6 s novou postavou, tak môže a na lvl70 sa dostane za veľmi krátky čas. Zároveň vôbec nemusí chodiť kampaň, ale si proste robiť adventure mode celý čas. Stačí ak jedna postava prešla akt V. Či je to dobrý alebo nešťastný ťah je na každom z nás, jedným sa to bude páčiť a niekomu nie – ale je tu ten výber a o to asi aj šlo. Je to celé otvorenejšie a každý si môže ísť vlastnou cestou. End game content je veľmi náročné urobiť, lebo hráči sú rôzni a majú rozdielne očakávania, proste sa nedá každému vyhovieť. Celkovo ale musím povedať, že samotný HR je veľký pokrok oproti tomu, čo je teraz. A podľa mňa sa bude dať meniť aj typ dmg ako u ostatných predmetov, kde sa jeden typ affixu dá meniť, takže by si každý mohol urobiť taký aký chce. Veľkým prínosom je už hlavne to, že portály sa budú dať craftiť samostatne. Teraz sa mi stávalo, že mal som 3, 4 orgány z jedného portálu a chýbal mi už iba jeden a práve ten nie a nie padnúť. Takže preto si myslím, že urobili dosť pozitívne pokroky.

  4. Už se na něj těším.
    Klidně by mohlo být jeho získání ještě obtížnější, hlavně aby pak byl k něčemu.
    Momentální jsou dobré tak k levelování nové postavy.

    Co mi hodně vadí je, že v PTR se neobjevuje hvězdička při dropu legendárek – furt se vracet jestli něco nepadlo je ………

Napsat komentář