Po delší odmlce tu opět máme informace ze světa
Sanctuary. Došlo konečně k oficiálnímu updatu oficiálních stránek, a to
v části Crafting.
Dozvíte se tam vše podstatné a také informace o řemeslnících. Připravují se
samozřejmě i nové obsahy o runách a další, ale kdy budou k dispozici
zůstává tajemstvím.
K Battle.net fóru. Jeden z fanoušků se Bashioka ptal jakou
postavu by si pro hraní zvolil, zatím totiž sám není rozhodnut.
Odpověď byla jednoduchá: Barbara.
Vzhledem k tomu, že se Diablo 3 stále častěji objevuje
v předprodejích internetových obchodů, mnozí lidé jsou zmatení, zda
orientačnímu datu vydání mohou věřit. A tak se
i tentokrát na ofic. fóru objevil dotaz ohledně data vydání. Odpověď si
ale každý může domyslet…
Dalším tématem byly obouruční a jednoročních zbraně
a jejich porovnání. Co bude lepší? Každá postava, respektive Mnich a Barbar, má určité skilly podporující
používání zbraní, ale je v podstatě jedno, zda máte raději obouruční
zbraně či dvě jednoruční – je to jen na vás. Ve výsledku by to mělo
mít stejný efekt, takže jde spíše o estetickou záležitost. Při
používání dvou itemů může být ale větší šance na zajímavější
affixy, tedy alespoň když se vám podaří najít dvě opravdu kvalitní
jednoruční zbraně. Použití štítů (a tedy jedné zbraně) samozřejmě
znamená menší damage, ale také větší šanci na přežití, takže to se
jeví asi jako zajímavější volba pro Wizarda a Witch Doctora. Také bylo potvrzeno, že
je možné se ve stejný okamžik specializovat na více typů zbraní. A také
je jasné, že Barbar není schopen používat hůlky.
Posledním dotazem na of. fóru bylo, proč musí být při hraní vidět
v pozadí inventáře postava a proč se tedy tolik plýtvá
místem v inventáři (viz např. obrázek
z Gamescomu 2010). Místo je prý vyhrazeno pro nějaký prvek, který byl
zatím v dosud zveřejněných ukázkách skryt, takže si na něj musíme
počkat…
divím se že to ještě rešíte ? Já: máš určitě pravdu v tom, že grafika nedosahuje dnešního maxima, natož maxima v roce 2011–12 ale nad tím bych se pozastavoval u jinych her (hlavně u FPS nebo závodů) u rpg si s tímhle trochu mimo. Navíc pokud se povede správně zasadit do hry už odhalený nový mechanismy (runy u skillu, artisany atd.) plus kopec dalších, ktery ještě neznáme tak, aby hra byla vyvážená ( a to se Blizzardu povede, tomu věřím, a proto trvá vývoj tak dlouho, tákže s výroky o blizzardí lenosti si taky dost mimo ), tak grafika v téhle podobě hru rozhodně srážet nebude. Navíc kdyby to bylo jaks tady jednou chtěl, aby byla grafika na urovni roku 2011–12 kdy to maj vydat, tak by to vyšlo tak 2015 , a ty bys tady byl první kdo by mrčel, že to trvá dlouho, a v roce 2015 bys to odfákl, že je grafika 3 roky zastaralá
Ale zas chápu, že pohled na grafiku bude vždych těžce subjektivní, i když u tebe by to možná chtělo míň sem psát a víc přemýšlet (nic vy zlym, ber to jako radu)
mne se grafika taky moc libi je roztomila je to presne to co diablo jako hra vyzaduje a kdyz vidim ty kejvajci se lampicky u domu ve vetru tak u zma chut hrat nej ukazka grafiky teda pro nas co sme neparili na bliizconu je snad asi navsteva toho remeslnika jak se mu prestavi camp podle toho kolik ziska penez nebo skusenosti asi od nas nebo tak neco no uvidime ale tam mne pripada grafika supr a ta atmosfera je fakt skvela:))
jsem rad že mě se grafika opravdu libi aspon nemusím řešit tyto problémy
já: podívej se… sám jsi viděl maximálně rozmazaná videa a statické screenshoty a hádáš se tu s člověkem který tu hru hrál sám řekněme hodinu ve vysokém rozlišení. A který tvrdí, že to je v pohodě a nijak to neruší. Promiň ale jemu prostě tak nějak věřim víc než tobě
. A to je asi tak všechno, vlastní názor si udělám stejně až to uvidim na vlastní oči.
Já : Uznavam, ze prvni gameplay dechberouci nebylo, ale je taky dva roky stare a to na tebe neudelalo ani trosku dojem posledni video? (To bych povazoval mmtalne, ze ma pred Blizzconem nejvetsi vypovidajici hodnotu o finalni podobe) Preci jenom kdyz si vsimam detailu, ohniste, stoupajici dym, pohupujici se zavesne lampy, hra svetla a stinu, nejlepe vylepseny obchod Artisana (dle me moc super), tak se mi to hodne libi.
Jinak co se tyce objevovani predprodeje na e-shopech, tak mi to moc smerodatne neprijde, ptz ja objednaval D3 hned prvni vikend po ohlaseni s predpokladanym datem vydani na podzim 2009…osobne ocekavam D3 tak nekdy kolem poloviny 2012, ale pokud se vleze Blizzard do 2011, tak je to jenom dobre…
to Ja : mam pre teba navrh dve moznosti : 1. vyprdni sa na diablo 3 ked ti to tak naramne vadi a hraj myth 2 alebo druha napis blizzardu ze co maju zmenit v hre aby sa ti to pacilu urcite ti to splnia.
přístup mám pouze zdravě kritický a to ke všemu
ohledně toho finálního vzhledu to „ofiko“ prohlášení, bylo přeloženo i na této stránce, ale už nevím ve kterém článku(to by ti možná na požádání poskytl určo i garn)..jinak on se totiž vizuál od nejprvnějších screenů nijak k lepšímu nezměnil, takže je uplně jedno, který obrázek jsem postoval, navíc je pravda, že prostředí bylo uděláno pouze pro předváděčku, ale z toho právě logicky vyplývá(a jak už to u předváděček bývá), že chtěli udělat co nejlepší dojem a ten na mě rozhodně neudělali
Já : Kde jsi četl, že by to měl být podle někoho finální vzhled, můžeš upnout odkaz na ten článek? Ne že bych tomu nevěřil, ale ten screenshot je přeci jen jeden z ofiko prvních co kdy spatřil světlo světa…a navíc jak to bylo s tím upne prvnim gameplay videem ze ktereho jsou ty screeny? Nejsem si upne jistý, ale tuším, že říkali, že prostředí bylo nadesignovane jen ciste pro ucely pro ukazku gameplay ne? Takze by se i dalo ocekavat, ze by se s tim tak nemazlili jako pro finalni verzi hry…podle me mas strasne skepticky a negativni pristup ke vsemu okolo D3
Ale zase screen je taky něco jiného než když to hraješ… Hádat se nebudu, ta grafika by mohla být lepší, ale myslím si, že je dostačující. Dost na to, aby hru jen kvůli ní neodfakovala většina hráčů. Gungirl jsem nehrál, ale určitě to zkusím. Ty zase zkus Trine. Ta hra na mě zapůsobila opravdu hodně.
EDIT: Jinak když už jsi to nakousl, tak jsem pro to, aby se tu rozvíjela diskuze na úrovni. To ale neznamená brečení na politiku Blizzardu, bezhlavé oslavování hry a hlavně ne osobní urážky a spory.
garne, kouni na jakýkoliv screen od blizzrdu(i třeba ten, co jsem postoval) ve vsokém rozlišení a uvidíš, že rozdíl je skutečně minimální…jinak ohledně grafiky jsem už chtěl mlčet, ale když ohledně ní někdo napíše lež, jako že je propracovaná, tak se nedá jinak…navíc je mi jasný, že s tím stejně nic nenadělám, ale když se na dané věci nikdy nebude upozornovat, tak se ani zlepšení nikdy nedočkáme
jinak, zkoušel si tu gungirl2 ?
Toto nemůžeš porovnávat, obě hry jsou zmenšené na tupé rozlišení 480×200 nebo kolik je youtube standard. Když hru hraješ na 1920×1080, tak to vypadá úplně jinak, všechny textury jsou krásně vyhlazené, to prostředí vypadá opravdu dobře. Jen mi přišly textury postav nedodělané. Diablo 3 nebude grafická bomba, to je jasné. Je jedno, jaký to má důvod, jestli je to marketing, fail Blizzardu nebo technická náročnost. A jestli máte pocit, že D3 se podobá WoWku, tak si pusťte trailer na Trine ( http://www.youtube.com/watch?… ). Je to ingame video, tato grafika mi mnohem víc připomíná D3, hlavně kvůli té „zelené temnotě“. Ta grafika je taková pohádková, podobná té v D3. Tuto hru jsem dohrál za všechny 3 chary a grafiku jsem při hraní bral jako přednost a přitom je to vcelku bullshit, když to porovnáte s ostatními hrami, jen tam prostě sedí. Stejně tak mi v D3 nevadila grafika, není to přednost hry, ale nic, co by mě naštvalo tak, že bych to odmítl hrát.
„Vendetta: hned po prve spracovanie a grafika pozrite si par videi prostredia posoby velmi prepracovane“…heh?…když už chceš tu hru slepě totálně obhajovat, tak se příště alespoň vyvaruj těch věcí, které prostě obhájit nejdou, jako opravdu velmi slabý sterilní vizuál
http://eu.blizzard.com/…s7-hires.jpg namázlý, otřesná kvalita textur, sterilní, minimum detailů a DX7 vizuál a tohle by teoreticky měl být podle nedávných slov blizz-týpka finální vzhled…
myth 2(1998): http://www.youtube.com/watch?… (ano, mimo jiné, už i fyzika s nemizejícími „mrtvolami“)
diablo 3(2010/12): http://www.youtube.com/watch?…
..ať se dívám, jak se dívám znatelný rozdíl 12let nějak nevidím
snad to nebude moc vadit adminům, ale nedá mi to, nevzpomenout skvělou freewarovku(zvlášť, když má podobnou herní nápln diablu a i některé zvuky z něj) na kterou jsem nedávno narazil..gungirl2..pěkná grafika, RPG prvky, super zbraně, slušná délka hry a předevšín tuny zombíků se supr gore..tohle taky příjemně zkracuje čekání na D3.. http://www.gungirl2.com/ – musíte si to sami vyzkoušet, páč na freeware je to bomba a s herní dobou i některých „áčkových“ titulů
Skin spellu se nebude měnit s každou runou. Spíše bych řekl, že s žádnou, to jen výjímečně. Třeba u teleportu se striking runou tam byla animace navíc.
Vendetta : Presne, palec nahoru !
Hry ako sacred, titan quest, tourchlight a pod. su po technickej stranke lepsie ako d2 (pripane podobne d3). Ale ziana z tych hier nema taku atmosferu, hratelnost a vyvazenost ako diablo seria. Vecsinou maju nevyvazene skilly, u protivnikov sa meni viac menej len dizajn a atmosfera je vecinou nulova. Samozrejme vyrobcovia d2 klonov(vlastne aj ostatnych hier) nemaju taku financnu zaklanu ako blizzard (hlavne vdaka wow) a ziaden z distibutorov neda peniaze na hru ktora sa bue vyvyjat tak dlho ako je zvykom u blizzardu. Ja len dufam ze casom prestanu byt nove hry len o grafike/fyzike (cest vynimkam) a poju smerom ako blizzard .
to je právě to, spousta lidí si neuvědomuje kolik je za vším práce. Jestli počítáme 150 grafických podob skilu pro jednu postavu a tedy i 150 různých účinků to máme 750skillů celkem. To vše sladit, vytvořit a pak vybalancovat, nemluvě o tom že je nutno to nejprve vymyslet. Je to opravdu hodně práce vytvořit něco tak velkého. Jak psal Garn, podoby smrti jsou různé. To máte zase strašných možností. Tohle jsou věci které každý bere jako samozřejmost ale pracné jsou o tom není pochyb.
to: Ja a ostatku ktory sa na diablo divaju povrche s pohladu TL a podobnych klonoch … Uvedomte si ze diablo je uplne ale uplne ine hra … hned po prve spracovanie a grafika pozrite si par videi prostredia posoby velmi prepracovane …
Dalsia vec ked zoberem postavy TL ponuka 3 ktore pouzivaju mechaniku nula teda 3 skiloch co je o nicom nuda. Diablo III ma 5 postav a xxx skiloch a moznosti. Ked zoberem do uvahy moznost dat do skillu runu ktora uplne zmeni vlastnosti aj vzhlad samotneho skillu … tak ked mas 30 skilloch na jednej postave a nasobis priklad 5 runami mas 150 skiloch u jednej postavi to sa ti zda budgetove ? srobit vypocty kazdeho skilu posobenia na prostredie a priseru ? + zahrnut sancu na kritikal kde sa ten efekt zasas meni ?
Postavi nie je to nevinka ale male a famale tiez pridali na praci podla mna uplne stacilo moznost niektore male a niektore famale ale je to hickanie hraca as si moze vybrat…
Samotne itemy armory teraz karavana. Stale malo ?
tak si este pridaj 70 % veci o ktorych nevie nik okrem blizzardu ktory nevytepu vsetky veci aby hrac pri hrani mal co objavovat a nad cim zasnut…
Vies nieco o pribehu ? Nevie sa nic dokonca ani to ze ci finale bude s diablom
Tak uz prestante stale trepat pozrite si vydea v super kvalite a zamyslite sa to prirovnavat k TL sak to ako keby som porovnal skodu 120 … a najnovsie BMW / obydve su to auta / ale ked sa niekto chce vozit na skode nech sa paci
GL
jasně že je to MOD, ale gameplay feeling je u obou přesně takový, jaký každá hra nabízí a když TL hodili do D3 desingovaného dungeonu z původního videa, tak jen krásně vyšlo najevo, že rozdíl je minimální
budgetový TL jsem hrál, D3 viděl na spoutě videjích a skutečně v gameplayi doposud rozdíl třídy nevidím…říkám, nynější D3 být od někoho jiného, tak se automaticky mezi fandy zařadí do sekce budget
„pokud by někdo udělal účelově diablo mód… třeba do falouta, tak by to taky vypadalo skoro stejně xD“…až na to, že fallout nebyl budget, jako TL;) – i když jako hra a pokračování to přesto žádná sláva nebyla(ale to už jsem odbočil)
já: nepovídej, že to je podobný xD pokud by někdo udělal účelově diablo mód… třeba do falouta, tak by to taky vypadalo skoro stejně xD
to ja: jestli se ti to zdá podobné, pokud tedy neporovnáváme podobný půdorys tak u tebe není něco v pořádku
Sakra už aby byl ten blizzcon,nebo tu sežeru klávesnici
Asi takhle, kdyby dělali D3 podle představ „já“ nebo „stana“ tak toho moc neprodají…:)dělají to aby se to líbilo co nejvíce lidem(pokud možno těm co jsou odhodláni za to utratit ty peníze a to jsou většinou fanoušci jejich předchozích her)…
já bych se klidně vsadil, kdyby tohle diablo 3, jak teznáme přestavilo nějaké jiné studio…tak ho kritika pošla k čertu…něco velmi podobného bylo s torchlight – i s hratelností…krásná porovnávačka nynějších budgetů D3 vs TL: http://www.youtube.com/watch?… .. rozdíl pomalu hledat lupou
EDIT: Byl jsem celý den mimo naši krásnou zemi. Garn
To Stan: Jsem zvědavej co budeš dělat po vydání D3, doufám, že tu nenajdu „Stanovu recenzi na D3“ u jednoho z článků v komentářích.
Je to tak, že pro barba je teoreticky jedno, jestli má dual wield nebo twohand. Obojí dá teoreticky stejný damage. Dualwield dává menší damage abilitami, které vypočítávají poškození z damage zbraně (všechny plošné útoky u barba), ale zase můžete mít dva elementy a máte víc affixů. Mysleli to tak, že zbraně jsou stejně silné, vlastnosti mají různé, James to tam špatně napsal. Jednoduše když přijdete s dualem nebo 2h, tak dáte stejný damage. Rozdíl je u affixů, abilit, rychlosti zbraně atd… Je tu vcelku prostor pro switch, na bosse se vyplácí víc 2h, na davy je lepší DW. Uvidíme, jak moc nás budou omezovat skilly v tomto.
Stan suhlasim s tebou, rozdiel medzi jednou obojrucnou a 2 zbranami ktory si popisal bol aj v D2 a nie je to len o moznosti najst 2 zbrane s lepsimi affixmi nez ma 1 obojrucna. Uplne inak sa hra za barbara s obojrucnym mecom nez s dvoma jednorucnymi(len obyc. udery, nie frenzy ci wirlwind) Ono mozno D3 nie je odlisne v tom, v com by malo. Grafika mohla byt podobnejsia D2, zase by som ocakaval viac novych napadov, nieco prekvapujuce. Stacilo by sa trosku menej drzat mantinelov zanru tam, kde to nicomu neublizi a skusit rozsirit moznosti.
Stan: proč dělat věci nové když staré jsou osvědčené? Ja nechci nic moc nového jsem rád že to bude jenom jako D2 +lepší grafika + vylepší malé nedostatky v D2 (např: hodnota peněz, co s obyč věcma) aby nic nepřišlo nazmar atd
To Stan: Mám takový nápad. Sepiš všechny svoje nápady, naznač svůj vlastní příběh i s úkolama a vypiš své představy o vypracovanosti a vybalancování celé hry. Následně to hoď všechno do angličtiny a odešli na příslušná místa. Určitě to vyvolá takový poprask, že smažou celou 3 a pustí se do toho na novo s úplně novým pojetí a k tvé nejvyšší spokojenosti…
strašně rád bych si zahrál hru kterou bys udělal ty, takovejch super nápadů. Je snad jasné že bashiok nebude rozepisovat vlastnosti všech věcí a porovnávat jak to výjde. Chtěl tím říct že hru chtějí vybalancovat tak aby všude neběhali jen s obouručákem nebo se dvěma jednoručními. Takhle to bude různorodější a postavy téměř stejně silné. Je ale jasné že mluvil o dvou zbraních které budou mít v součtu stejné vlastnosti což je také pouze teoretické.
Ano ,četl jsem to a vzal v úvahu i dvě jednoruč ale tohle „Ve výsledku pokud budou věci stejně kvalitní by to mělo být jedno“ snad hovoří za vše, bohužel, jedno by to opravdu být nemělo.
btw – po 10 letech od D2 kdy snad Diablo 3 vyjde bych čekal trochu víc než jen to samý co už jsme viděli, nebo v čem je to nové? Já jsem tam aspoň rozepsal pár vlastností navíc a ještě bych nějaký přihodil, to co říká Bashiok je jen to co už tu bylo bez inovace a rozšíření, hm.
Stan… Ale dps bude stejné
Jestli budeš dávat za 120dmg jednim swingem 2h co 4vteriny a nebo budeš dávat za 60dmg 1h jednim swingem za 2vteriny a druhou 1h taky za 60dmg/2vteriny … bude u obou 1h dps(damage per second) 30 jediné jaký bude podle mě rozdíl je jen mezi nárazovým dmg vs staticky dmg …
(prirovnal jsem to dost k WoW ale takhle se to da pochopit proc je to podobne a jedna se jen o estetickou zalezitost)
možná když si to přečteš ještě jednou tak uvidíš že se tam mluví o dvou jednoručních zbraní a né jedné jednoruční a štítu. Bashiok tam přesně popisoval že obouruč větši damage ale pomalejší, dvě jednoruční rychlejší ale menší damage. Ve výsledku pokud budou věci stejně kvalitní by to mělo být jedno ale jak dobře podotkl u dvou jednoručních může být větší šance pro nalezení zbraní s lepšími affixi. Samozřejmě také záleží jak moc do daných skillů investujete ale to je zase věc jiná.
jo ještě jak jsem psal na facebooku: „Pomocníky které jsme viděli v prvním gameplay nejsou náhražkou za žoldáky z D2, jsou nápomocní ale obvykle velmi rychle umírají.“ tak nějak mi to trochu naznačuje že by přeci jen žoldáci v nové podobě mohli být
no i mnich má takový velký „náhrdelník“ klidně bych řekl že to opravdu může být místo pro ten talisman ale je možné že jsem naprosto mimo
talisman ve skutečnosti není řetízek ale cokoliv co má přinášet štěstí takže třeba je to pro barbara ten plát
já vím plácám kraviny…
Demoness: na Gamescomu 2010 bylo demo z minulého blizzconu… a tam ta fury ještě nebyla změněná
To, co má na krku, je součást toho „hrudního plátu“, je to brnění, ne přívěšek.
To psycho: Řekl bych že určitě, resp. mě nenapadá nic jiného co by to mohlo být… Ale nedokážu si představit že by takovouhle obludu tahala řekněme křehká Wizardka… Ale to určitě nějak vyřeší. Blizz se asi inspiruje indiánskými, nebo podobnými talismany, ty se taky vytvářely kombinací určitých bylin, předmětů… (v D3 gemů??)
když jsem to překládal nenapadlo mě to ale teď jsem se na ten obrázek podíval znovu a ten barbar má na krku obrovský přívěšek…nemohlo by to místo být pro tu novou podobu talismanu?
No v intentáři chybí místo na talisman, ale jestli to zaplní celou volnou část?
No v intentáři chybí místo na talisman, ale jestli to zaplní celou volnou část?
Je dobre, ze magicke postavy budu moct pouzivat stit, pretoze ked som chcel v D2 pouzivat so sorckou jednorucne orby, „musel“ som si kupit datadisk Lod, co ma cele roky iritovalo, pretoze hru s datadiskom vlastnim iba 2 roky.
Když už je řeč o barbarovi… viděli jste ten obrázek barbara od Wei Wanga?
http://eu.blizzard.com/…/conceptart/
supr supr takovehle veci dvojce chybeli:)
asi sem přehlédl nějakou tu novinku, protože v tom obrázku z Gamescomu 2010 má barbar zase jinou Fury.
asi sem přehlédl nějakou tu novinku, protože v tom obrázku z Gamescomu 2010 má barbar zase jinou Fury…