Animace postavy ve městě a možný návrat žoldáků

aaa-diablo3-logo Budou mít herní postavy ve
městech jiný postoj, než když jdou do boje nebo se snaží bránit? Toť
otázka, kterou se zabývali na oficiálním fóru. No a komunitní manažer
Bashiok potvrdil, že se na těchto animacích pracuje a že ještě nejsou
hotové. Viz některé záběry z videí a obrázků s Artisany.

Diablo 3 si zřejmě nezahrajeme na třech monitorech, vývojáři
oznámili, že se soustředí především na podporu rozlišení na jednom
monitoru. Příklad využití Stereo 3D technologie je vidět např. na http://www.nvidia.com/…hnology.html.

Závěrem informace, která se objevila už na našem Facebooku. Pomocníky, které jsme
viděli v prvním gameplay videu nejsou
náhražkou za žoldáky z Diabla 2. Jsou nápomocní, ale obvykle velmi
rychle umírají. Je tedy možné, že se žoldáků tak jak je známe nakonec
dočkáme i v Diablu 3?

24 komentářů u „Animace postavy ve městě a možný návrat žoldáků

  1. no pozor chlapce ja som nepovedal ze to bolo prvy krat vo wowku ja som povedal ze je to z wowka a ked uz si profesie tak su profesie, nezalezi na systeme tam neni rozdiel… a okrem toho najlepsie tie profesie boli prevedene vo wowku..lineage je nic to ma daleko od wowka velmi 😀 skill trees, inventar je velmi podobny este raz si to porovnaj… a synergie neviem naco si to zopakoval NIE SU ano super zistil si to, ja viem ze v D2 su passive skilly 😀 nemusis mi to hovorit akokeby som to nehral… a este jedna vec najdolezitejsia 😀 grafika…… ty si asi ten typ co potrebuje pecku grafiku a na nicom inom nezalezi :D…grafika neni dolezita…dolezita je hratelnost … grafiku si mozes nechat pre seba…diablo 2 nema ziadnu grafiku na dnesnu dobu ale stale to hra statisice hracov…

    mana u barbara vyzera hlupo uz v diable 2…no dobre no 😀 nebudem to komentovat 😀

  2. Garn – nějak takhle?

    „komiksová grafika“ nevím, co to teď tvůrce popadlo, že dělají takový divný blbosti…

    jsou to slova jednoho klasika ne moje, jen se to k tomu hodí.

    Nahrazení many u některých tříd něčím jiným je jedna z mála věcí, který chválim, mana u barbara vypadala hloupě už v D2.

  3. Jen dovol abych tě poupravil.

    1. Ve WoWku není tetrisový inventář, který v tuto chvíli v D3 je.
    2. Skill trees nejsou jako ve WoWku v poslední verzi.
    3. Profese aka salvaging + crafting je převzaté z Lineage potažmo Guild Wars, ne z WoWka. Názvy levelů artisianů zhruba odpovídají stupním profesí ve WoW, ale systém levelení je úplně jiný.
    4. Synergie nejsou, jsou passive skilly, které byly už v D2.

    Když už prudíš s WoWkem, na což jsem alergický, tak se aspoň opírej do grafiky, tam ti to vyvrátit nemůžu, to je subjektivní. Co se zbytku týká, tak tě s chutí setřu. :-) Jediné, co bych si neobhájil je asi jejich resource systém, protože ten už nemá být založený na maně, ale každá class to bude mít jiné, což je prvek, který se objeví v jisté míře i ve WoW:Cata – ale zase ne ve stejném provedení.

  4. no jasné synergie nebudú, každé kuzlo iny rank, to znamena ze klasiku max 20 do skillu zrusili, v podstate sa to meni na wowko, este aj tie skill tree, inventár, pridali profesie dalsia vec z wowka… ak to takto pojde dalej tak to bude jeden epicky fail a tesit sa na diablo 3 bude utopiou …

  5. @Sam: Jojo, za Wizarda jsem chcípal nejvíc. Mohlo to být tím, že jsem na hru ještě nebyl zvyklý, ale i přesto mi Wizard přišel jako glass-cannon → na dálku všechno dává na dvě rány, ale jakmile si troufneš na větší dav, tak máš co dělat, aby jsi z něj vyběhl živý. Když necritla frost nova, tak to byl v kritické chvíli docela problém. Většina smrtí byla na tom, že jsem bez rozmyslu naběhl do většího davu a myslel jsem, že to umlátím plošnými spelly dříve, než umřu.

  6. Ty žoldáky by mohli imho vylepšit (včetně minionů). Co jsem nesnášel v D2: přijdu do místnosti a minioni se vrhnou na Falleny aniž by je nějak vzrušoval šaman a dokola zabijí oživované Falleny. No a co žoldák? Ten byl zaseklý za rohem. :-D Chtělo by to nějaké příkazy, nebo by úplně stačila možnost si jednoduchým kliknutním vybrat na koho mají útočit.

  7. Ve městě by mělo být něco jako „cech žoldáků“ a ten by dával nějaké garance kolik musí žoldák nejmíň vydržet, kdyby měl hráč pocit, že žoldák chcípl předčasně anebo se málo snaží vrátili by mu prachy. Taky si umím představit, že by hráč mohl specifikovat jakého žoldáka potřebuje a oni by mu ho tam vytrénovali na míru.

  8. no wizard by žoldáka asi potřeboval, Garn psal že s touhle postavou chcipal v demu nejvíc. Jinak v d2 mi trochu vadilo, že se vůbec neměnil vzhled žoldáka, ani v zásadních věcech jako jestli má meč nebo sekeru. Ale nedokážu posoudit kolik je za tímhle práce, pokud by se měly načrtnout kombinace itemů např. pro 3 druhy žoldáka ?

  9. S žoldáky bych se setkal znovu rád, mnohdy zachránili život, když se horda vrhla prvně na ně a já si mohl v klidu čarovat meteory nebo blizzardy. Příkazy by ani nebyly potřeba, stačilo by třeba jen něco jako nastavení formace stylu žoldák přede mnou / za mnou. Nebo jediný příkaz, aby se žoldák vrátil ke mě ať už je kdekoliv, buď aby přiběhl nebo se z větší dálky portnul.

  10. no aspoň je vidět na co všechno se ti hráči ptají, implementovat do hry věc kterou využije 1% hráčů a není pro hru stěžejní by mi opravdu přišlo jako hloupost. To raději ať zapracují na žoldácích. Nevím jestli by zde příkazy našly své uplatnění ale na jejich inteligenci by rozhodně zapracovat měli :-D

Napsat komentář