Přehlídka postav 1/6 – Male Witch Doctor

witch-doctor-male Jak vývojáři avizovali, letošní
BlizzCon by měl být hlavně o Diablu. A co nám
pomůže čekání zkrátit více, nežli nové obrázky předmětů, které
budou vycházet každé úterý a čtvrtek. O co že půjde? V tyto dny nám
vývojáři odhalí, jak vypadá herní postava s nějakým setem předmětů.
První je na řadě Witch Doctor.

Sety zatím nemají žádná specifická jména a jde spíše o sestavení
různých předmětů. A jelikož byl včera čtvrtek, tady si můžete užít
pohled na Witch Doctora a
jeho sadu:

wd-male

Male Witch Doctor


Přehled obrázků postav
Datum zveřejnění Herní postava Náhled
30.09.2010 Male Witch Doctor witch-doctor-male
05.10.2010 Female Wizard wizard-female
07.10.2010 Female Barbarian barbar-female02
13.10.2010 Female Witch Doctor witch-doctor-female02
14.10.2010 Male Wizard wizard-male
19.10.2010 Male Barbarian barbar-male

104 komentářů u „Přehlídka postav 1/6 – Male Witch Doctor

  1. Krajsia nez Witch Doctor. K tej grafike: faktom je, ze druhy diel bol svojho casu ovela viac kritizovany za grafiku nez je teraz D3. Dost som sa smial na tom, ked niekto vynasal grafiku druheho dielu do nebies. Ja si pamatam na opacne nazory. Moj nazor ale vzdy bol, ze Diablo je unikatne z velkej casti prave kvoli grafike. Vsetky 3 diely. Inak tieto dva obrazky setov ma nejak zvlast nenadchli.

  2. Jinak díky za vložení :))) A ještě jak tu někdo psal, ano, Blizzardu nejsilnější stránka byla vždy hratelnost, děj a způsob jeho podání (né přehršle textů), ale taky především skvělý videa, muzika atp. Ale grafika že vždy byla zastaralá? To mě nepřijde, naopak, originální a ve své době dokonalá, přesto, že už byla modernější grafika. Např. DI má prostě dodnes tak osobitou grafiku, že to pořád vypadá dobře, alespoň pro mě… stejně je na tom DII a věřím, že nejinak tomu bude i u DIII. Zatím co mě nejvíc nadchlo byla grafika v NWN2, ale beztak jsem si to nepustil na plné detaily na svém křápu, to se mi ale u Diabla nestane a o to Blizzardu de a přesto všechno to bude vypadat dobře, howk! 8-)

  3. Tak Wich Doktor se mi líbí, ale Female Wizard mě zatím dost zklamala… :( Doufám, že na tom ještě zapracují… Myslím, že není tak důležité dělat nesmyslné hroty a cáry brnění všude, ale spíš estetiku a funkčnost :(… Čarodějka z DII taky vypadala nejlépe ve svém zeleném hávu :-D Ale brnění na ní pak taky vypadaly skvěle… věřím, že to doladí a ve hře to nakonec bude vypadat fajně :)

  4. Battlenet, PvP, Achievmenty apod. serepetičky z toho plynoucí jsou jedny z mála věcí do kterých k radosti mnohých kafrat nebudu, třikrát hurá. MP v tomhle typu hry vůbec nemusim. Je fakt že ani vzhled výše uvedeného pralesního mužíka mě taky moc žíly netrhá, naštěstí, jediná pro mě hratelná postava barbara vypadá nejlépe.

    ale jak by mohl vypadat kdyby se sáhlo k lepší technický úrovni či realismu je tu inspirace

    http://features.cgsociety.org/…0_medium.jpg

    je to hires verze, nebyl by problém udělat lowpoly verzi, která by vypadala takřka totožně, já mám celkem jasno co vyadá lépe.

  5. Pročetl jsem různá fóra týkající se d3 a kromě informací, že pvp nebude tak jak jej známe z d2, jsem žádné konkrétnější info nenalezl. PvP je prostě něco, co vývojáři moc neřeší. Přitom konkrétně hra typu Diablo 3 má potenciál nabídnout skvělou pvp zábavu(stejně jako většina online rpg her). Pakliže by veškerá pvp zábava měla stát na „pozvánkovém“ systému na duel, nic proti tomu nemám(osobně jsem PKčka nesnášel), ale dalo by se to vyšperkovat například systémem arén v určitých městech. 1v1, parta proti partě, zavést bodované žebríčky, možnost speciálních věcí či skilů jako odměny za x počet výher/bodů a podobně. Vím, že tohle už známe z jiných her, ale to je také to, co tyto hry drží při životě po dosažení maximálních úrovní postav. Proč by Diablo 3 nemohla být skvělá PVE a zároveň i zábavná PVP hra?

  6. Diablo III používá upravený Havok engine. Jednak to už bylo řečeno a druhak každý, kdo hrál nějakou hru na Havoku pozná typické posouvání mrtvých těl po šikmé ploše.

    PhysX je kravina dávat do hry jako je Diablo, teselace nemá význam, jak psal Delo. Co se týká Directu, tak nevidím důvod tam cpát 11. Většina hráčů má vůbec problém třeba u Crysis rozeznat rozdíly mezi 9c a 11, takže nevidím důvod. I když pomineme, že Blizz na grafiku moc není, tak se pořád bavíme o RPG se statickou kamerou. Kdyby to udělali Fallout-like, tak by mělo smysl se o tom bavit, ale takto podle mě ne.

    EDIT: Navíc mám ATInu a nerad bych, aby D3 skončilo s PhysX stejně jako Mafia II.

  7. Tak PhysX mě netrápí (náročné jak prase) a teselace je imho ve hře, kde mají postavičky 5 cm na obrazovace, celkem k ničemu. Ale jako použít nějaké technologie ze SC2 do D3 by určitě mohli. Grafika SC2 (na max detaily) je hodně nabušená, i když taky má náskok oproti D3.

  8. Zdravim podle mně BLIZZARD pouzije stejnej Engine jako u Star Craftu II. A StarCraft II nepoužívá nejnovější directX11 ani starší directX10.1 a už výbec ne zastaraný directX 10, ale jen a poze directX 9.0c. tzn žádnej PhysX ani Teselace :(, :( . Ale zse na druhou stranu bylo Diablo a Diablo II vžycky perfektně optimalizovaný na svou dobu prefektně graficky zpracovaný …

  9. no jako, nektery screeny jsou dost detailni, prirozeny, proste krasny, priroda okolo je bez chyby, vsechno je cisty, zaplava krve zustala(ufff:) efekty kouzel, krasa, nic se tam umele neleskne jak to bejva jinde, jo vsimnete si novinky DX 9–11 je to super ne? povidam NE, to je jako kdyz koukate na LCD panel na krame, parametry pretoceny tak aby vam ta cervena byla do voci, trubky v akcnich hrach se lesknou na slunecni brejle, pritom ve skutecnosti tomu tak neni, sou spinavy lesknou se jen velmi malo a nekdy vubec…takze si myslim ze kdyz nekdo spoji skromnost reality s epickou strankou grafiky, tak vznikne umelecke dilo a tim D3 bude, a kdo to nechape a nelibi se mu to, tak si troufam tvrdit ze nema vkus a nic o tom nevi a jenom placa nesmysly aby ukratil cas nad cekanim, nebo jenom dela kruhy do vody, kde maj vsichni ponorky

  10. ať tomu rozumím nebo ne příjde mi nesmyslná ztráta času tu něco takového řešit. Když se mě někdo zeptá jak vypadalo plátové brnění v D2 nebudu schopen ho popsat naopak ale dost slušně budu schopen popsat efekt kouzel nebo vizáž nepřátel. Takovéto drobnosti opravdu hru netvoří. Mě by stačili i jednoduší postavičky což asi vyřeší „options“. Dostanu nový ohoz 5 minut se budu kochat jak mi sluší a pak stejně zase budu sledovat jen to co se děje okolo mě a nebudu hledět na to jestli mám kostrbatou ruku či vyhlazenou prostě proto že na to stejně nebude prostor.

  11. V dnešní době jsou artworky ke hrám „ručně kreslené na počítači“. Ale máš pravdu, tento obrázek není artwork, je to jen model postavy. A já si jinak stojím za tím, že pod slovem grafika si málo kdo může představit obrázek ze hry, takže se autor nemůže divit, že někdo jeho comment špatně pochopí. :-)

  12. Nevim kdo má furt problém s grafikou, ale mě sedí pro D3 nejlíp, a to že se to někomu nelíbí je normální. Když jsem tu grafiku viděl prvně, tak jsem si hned řekl, že je to fakt parádní grafika, ale pak jsem se dočetl pár komentářů, že je to strašný apod. Tak jsem moc nechápal o co jim jde, a potom se objevilo jmeno … Vážně jsem rád, že v tomhle si do toho nenechají od fanoušků kecat.

  13. K té animaci bych podotkl, že postavy uvidíme celkem z výšky a proto jsou animace takhle přehnané – jednoduše proto, aby byly zřejmé. Konec konců, jestli se nepletu, Blizzard někde uváděl, že i stíny stromů chce udělat v nerealistické velikosti, čistě pro epičnost.

  14. 2 Garn: promiň, tobě patřila jen ta první věta( chyba v odstavcích ) za kterou si ovšem stojím. BTW neměly by být artworky ručně kreslené návrhy?
    2 Psychopat: takže jsi nepochopil… ano, opravdu bych ocenil méně efektů na úkor mírného zlepšení v jiných oblastech ( mě osobně nejvíce pálí animace herních postav ). A neber to zas tak osobně. Blizz si stejně hru udělá jak bude chtít, a na nějakýho ňoumu se můžou víš co… A že bych někoho urazil? Nemyslím. A ješte upozorním, že poslední věta mého příspěvku byla velice důležitá.

    Jestě abych shrnul svůj názor a někdo mi nevkládal něco do úst: polygony-nevadí, radši plynulost; textury-chtělo by to alespoň o řád lepší (moc to připomíná jistou hru); barevná paleta- pro mě dost mimo (uvidíme až hra vyjde, třeba tomu přijdu na chuť);animace herních postav- je třeba zapracovat (pro orientaci se jukněte na ofic stránku na herní charaktery. BAR má reálnou animaci založenou na hlubokém dýchání. WD nic proti ničemu, správná psycho animace. WIZ… to proboha tancuje, vlaje ve větru nebo někoho svádí? Vážně nevím a vypadá to příšerně. MON sice postoj realný, ale hrubě přehnaná animace.Zde bych se pozastavil i nad některými animacemi skillů, ale uvidíme, až hra vyjde).

  15. Já vůbec nemluvil o tom, jestli je to kvalitní nebo ne. Jen jsem upozornil na to, že Jura použil nesrozumitelný pojem. V internetovém slangu grafika symbolizuje vizuální styl hry, v reálném světě pak hmatatelné umělecké dílo. To co komentoval se jmenuje artwork. Těžko můžeš mluvit o grafice a potom říct, že jsi myslel jen tento obrázek, to je non sense. :-)

  16. to ňouma: mysli si co chceš ale slušně si odporuješ, lépe řečeno to co píšeš nedává smysl, pokud by si dávali tu práci (a to co popisuješ je rozhodně pracnější než udělat postavu s více polygony a normálními texturami) aby snížili náročnost, proč by tam pak dávali ty hromady efektů které vrátí výkon tam kde byly nehledě o té krvy? názor sice máš to je fajn ale nedomyšlený ve všech aspektech. Plus není potřeba nikoho urážet!

  17. 2 Garn: Teď si trošku šlápl vedle…„tahle grafika – myšleno obrázek“ toto tvrzení je dle mého názoru zcela relevantní. To, že je grafický design D3 takový všelijaký, je způsobeno několika věcmi. Nízký počet polygonů modelů (daň výkonu), příšerně nekvalitní textury (podobně jako ve hře, jejíž jméno se nesmí ani vyslovit), paleta barev pro barvoslepé jedince. Toto je ovšem tradiční bolest grafiků Blizzardu (sám bych ty grafiky nejradši zastřelil, ale prostě to takhle sešmoulili a já jim jejich představu kazit nebudu). Opravdu se nemůžu zbavit pocitu, že na poradách v blizzardu to vypadá každé ráno nějak takhle: modeláři: “ Šéfe, na míň než 12 polygonů tu kouzelnici vážně nesvedem!“ grafici: “ Už jsme na dobrý cestě, veškerý textury už mají jen 15MB. Ještě tomu chvíli dáme a to by v tom byl Jobs, abychom to nedostali na 10MB. Nehledě na to, že jsme dnes potmě v garáži umíchali špičkovou paletku barev…“ šéf: “ Výborně hoši, hlavně že mi to pojede na mé 486ce. Vypadá to sice trošku divně, ale když se přihodí spell effekty přes půl obrazu a každá druhá mrtvola zanechá cca 300 litrů krve, tak si nikdo ničeho ani nevšimne. A teď utíkejte připravit další obrázek pro úterní zveřejnění. Od modelářů si nechte dodat luxusní model a pak to projeďte Photoshopem. Oni nám to pak líp fanoušci sezobnou.“

    Ministr internetu varuje: Tento příspěvek byl napsán se značnou mírou nadsázky a ironie!

  18. Ve WoWku jsou taky boti, autoclick programy atd. Jenže ta hra je postavená tak, že ti to nepomůže. Na farmení top itemů by jsi potřeboval 25 sehraných botů, kteří ti budou chodit dungeony (které můžeš jít stejně jen 1× týdně a musel by jsi mít 25 unikátních účtů) a na goldy je jednodušší sehnat číňana. Diablo svou podstatou je na toto náchylnější. Pořád ale můžou udělat bosse tak, že to bot nezvládne.

    EDIT: Ve WoWku se když už používá tzv. multiboxing, což znamená, že jeden hráč z jednoho počítače ovládá pomocí externího programu více postav. Četl jsem rozhovor s borcem, který sám dal dungeon pro 10 lidí a vysvětloval, jak na to šel. Multiboxing je ale tak složitý, že se to nevyplácí. Navíc musíš mít stejně zaplacený daný počet účtů, takže na tom ani Blizzard netratí.

  19. JUra: cituji tě: „Tahle grafika mě na D3 (hru 2011/2012/2013) přijde poněkud zaostalá/nekvalitní/odbytá…“ ano, napsal jsi „na D3“ tzn. že myslíš obecně hru a ne tento set nebo novinku.. tzn. nikde tam info o tom, že posuzuješ tuhle novinku nevidím, takže příště se vyjadřuj přesněji a nejdřív si přečti po sobě to co píšeš a komentáře jdou psát i bez těch vykřičníků..

  20. Psychopat: d2 tam cas od casu banuji lidi a ty cisla jdou do deseti-stotisicu…dalsi vec, ktera se mi nelíbí na jejich politice. Necháme je cheatovat pak jim dame ban a oni si to koupí znovu. (U wowu pokázali že tomu jde zabránit – za wow dostávaj mesíčněm, takže nemaj potřebu banovat)

    hmmm uvidíme jak se to vyvrbí…Teď se mi to nelíbí, ale nevadí mě to. Samozřejmě že pri hře tu postavu nebudu studovat, ale stejně bych ji chtěl mít pěknou, když najdu nějaké itemy a chci se jí kochat…

  21. schvalne: neposuzuji hru, posuzuji tuhle konkrétní novinku…btw:Grafika D1 je přenádherná(takže neříkej že blizz neumí)…a máš pravdu, když se podíváš na demo d2 a na d2 co teď hrajem tak ten rozdíl je obrovský…(u d3 ještě ani to offic demoo není, takže nemůžem ani zdaleka říkat jak hra bude vypadat)

    P.S.: posuzuji to co bylo teď zveřejněno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. NooXs/Klaun: V době 64-bit OS by si mohli dovolit větší kvalitu, ale „problém“ je jejich politika…Menší nároky, víc lidí a těm co se to nelíbí(jako teď myslím jenom tu grafiku toho hrdiny) si to stejně koupí (můj připad) Nejhorší na to je že ta postava je hranatá!!!!:/

  23. také doufám že půjde reálná fyzika vypnout, nevím na jaké bude úrovni ale kamarád má nový počítač a vše mu jede v mafii na plné detaily a jakmile zapnul reálnou fyziku občas se mu to začalo cukat a při tom říkal že rozdíl ani nebyl tak moc patrný. Stejně budu hrát za kouzelnici a ta všechno seškvaří dřív než to na zem dopadne takže to ani nebude tak moc potřeba :-)

  24. D2 mělo zaostalou, nekvalitní grafiku a přece to všichni pařili o sto šest. Já naopak doufám, že to moc přehušťovat enbudou, aby mi to počítač schlamstnul. Třeba ta reálná fyzika mi přijde docela náročná – ale co já vím – nejsem odborník, takže snad to půjde.

  25. Srry za double post. Je to sada několika itemů (brnění, náholeníky, helma, nárameníky, opasek, rukavice, chrániče, boty), ale sety to jsou jen z pohledu grafiky/vzhledu, ne z pohledu typu itemu nebo statů.

    Pokud předpokládám správně, tak by od každého armor slotu mělo být 18 graficky unikátních vzhledů (na postavě, ne v invu), samozřejmě bez ohledu na to, kolik bude typů předmětů v invu, které dropují. 1 tier vzhled tak může zastupovat klidně několik itemů v inventáři.

    Nejsou class-specific věci, takže když najdete skull cap, nebo leather boots, tak na každé postavě budou vypadat jinak.

  26. *„Its misleading for me to refer to them as sets, actually, although thats how theyre designed. Theyre probably better described as item „looks“ or even item tiers. These arent specific items with specific names and stats, but rather a tier which can represent any number of names or stats behind them.

    Its the way Diablo II handled it. Were doing a lot more unique looks though.“* -Bashiok

    Zrušil jsem apostrofy. Z nějakého důvodu je to nebere.

  27. Nejedná se o setové itemy, ale jen o vzhled celého armoru v určité úrovni kvality. Tento je někde kolem středu. Těchto úrovní vzhledu má mít každý class 18 (v Diablu 2 byly asi 4 úrovně). Když připočtu možnost barvení brnění, tak kombinací bude nesmírně.

    Jinak grafika je dostatečná velikosti postavičky na obrazovce. 8-)

  28. to Ivos: uvědom si že to není Král světa Pan Nejmocnější Noblesní Princ PhD., ale prostě křováckej šaman co sice vyvolá fené kouzla, ale kvádro si na sebe nevezme…

    k té grafice co se tu pořád řeší (buď grafika nebo wowko :-| ), pokud se najde hráč co nebude hrát D3 kvůli grafice, tak je to jeho mínus, ale spíše se najdou tací, kteří budou rádi že to doma rozjedou… stejně, Another World 4EVER

  29. myslím že to klidně může být i nějaké top brnění, jelikož jde o Witch doctora tipoval bych že budou víc takové přírodní takže né extra přeplácané jako u barbara. Myslím si že je postavička hezky propracovaná a i v této velikosti je na ní krásný pohled. Už se těším na další :-)

  30. Zase tu riesite grafiku. Pamatate sa na dobu ked vysiel D2? Preco dostaval hodnotenia len malo nad 90? Bolo to kvoli katastrofalnej grafike. Okey, efekty boli skvele. Ale vsetci sa vtedy zhodli na tom, ze grafika je predpotopna. To Diablo 3 je na tom ovela lepsie, ale nikto nemoze cakat, ze to bude nejaky graficky zazrak. Nebude. Na druhej strane dufam, ze v neskorsich fazach hry budu fakt lepsie brnenia, ako to bolo v D2, nie ako na tomto obrazku.

  31. JUra: Všechny ty co říkají, že je grafika hrozná nemusim.. úplně miluju, když lidi hru (která ještě ani nevyšla a tak nemůžou posuzovat jak to bude vypadat za běhu) posuzují podle grafiky.. grafika neni všechno a Blizzardu nikdy o grafiku nešlo, ale o děj a hratelnost a když se jedná o tyto věci, tak Blizzard už v tomto odvětví něco znamená a u každé Blizzard hry je hratelnost a skvělý děj samozřejmost.. jinak tento set jsem už včera shlédl na FB, pěkný set :) ale doufám, že postupec času tam budou sety vypadat víc „legendary“ než tento, tento mi přijde jak ze začátku hry kdy mám lvl 10 :), ikdyž to asi bude samozřejmost, že na lvl 60 budou sety vypadat mnohem drsněji než je tento 😀

    PS: jestli si někdo myslí, že si najede youtube, podívá se na gameplay video D3 z blizzconu a hned ví, že to tak bude vypadat i ve finální verzi na max detaily ve vysokém rozlišení u něj doma a tím pádem už je z něj profesionál a může kecat takovýhle bludy, tak by se měl nad sebou zamyslet 😀

Napsat komentář