Fungování run, jejich vzácnost a omezení

runa Vývojáři odpověděli na 5 otázek ohledně
fungování run. Pojďme se podívat na jejich odpovědi. První otázka zní:
„Budou všechny úrovně run k nalezení, nebo se budou chovat spíše jako
gemy
v Diablu 2
 a pro vyšší úrovně si je budete muset nechat vytvořit či
obdržet z questů?“

Na tuto otázku, stejně jako na ty další, reagoval komunitní manažer
Blizzardu Bashiok: „Ano budou k nalezení, tedy tak to máme v plánu, ale
může se to ještě změnit. Je zde ještě spousta otazníků a vlivem
ekonomiky a dalších aspektů hry může dojít k změnám v pozdější
fázi vývoje. Ale zatím nám dobře funguje starý osvědčený
princip
: čím menší výskyt run v odměnách, tím je větší
šance k nalezení těch opravdu vzácných.“

Je všech 5 run stejně vzácných, nebo jsou některé vzácnější?
„Nejsem si úplně jistý, je zde ale spousta možností a pro některé
hráče může být vzácnější jeden typ, pro druhé zase jiný.
Pravděpodobně bude jejich výskyt upraven dalšími způsoby, ale mělo by to
být vyrovnané.“

Co se stane po zvýšení ranku dané runy? Bude docházet k další
proměně skillu nebo ne? „Systém zůstane stejný, respektive účinek
skillu se v nějakém směru změní, ale podstata upraveného
skillu bude podobná. Například další úroveň skillu „alabaster poison
dart“ s vylepšenou runou přidá efekt znehybnění. U dalších run se
třeba sníží náročnost na energii. U run, které ovlivňují například
počet vystřelených šipek, se s vyšším rankem navýší počet
projektilů.“

Jakého levelu je potřeba dosáhnout pro používání nejlepší runy
(rozumějme s nejvyšším levelem)? „Omezení je
v současnosti pouze levelem skillu. Například pro použití runy s třetím
rankem budete muset mít 6 skill pointů u daného kouzla. Ale nemůžete
utratit více než 5 skill pointů, protože je to maximální level daného
skillu. Ha ha.“ Způsoby, jakými bude možné navýšit horní hranici pro
daná kouzla, vývojáři zatím řeší.

Jak vzácné budou nejvyšší runy? Lze očekávat, že budeme mít ve
všech skillech jen ty nejlepší runy? „Toto vyřešíme až při
balancování, ale záměr je takový, že ty nejlepší runy budou
opravdovou výzvou
a budou těžce dosažitelné. Ale není třeba se
obávat, rozdíly mezi levely nebudou zas tak velké, takže i runa 4. ranku
nebude špatná. Doufám, že to, že jsem toto prozradil, se mi
nevymstí. :)“

Protože se čas od času objeví podobné screenshoty ze stejného místa,
ale z různých částí vývoje, objevil se na oficiálním
Battle.net fóru dotaz, jestli bude v Diablu 3 střídání dne a noci –
viz následující obrázky:

ss101-hires-nahled ss151-hires-nahled

Bashiok to dementoval tím, že hra prochází jednotlivými fázemi
(nasvícení, úprava scény atd.), a proto jsou některé obrázky světlejší
nežli jiné a naopak.

Dalším dotazem na fóru bylo ovládání pomocníků
(myšleno žoldáků). Ty nebude možné přímo kontrolovat, ale ve hře bude
několik možností ovládání jejich chování.

Kdo viděl všechna videa, hlavně pak ty o arénách, zajisté si všiml,
jak užitečný a používaný je pro kouzelníky skill Disintegrate.
Proto se vyskytla otázka, zda je toto finální podoba a zda nedojde
k určitým změnám, tak aby nebylo kouzlo příliš silné. Prý se silným
může zdát, ale má svá určitá omezení a v současnosti se výrazné
úpravy neplánují. Na některé věci přijde řada až při balancování a
vyvažování systému.

121 komentářů u „Fungování run, jejich vzácnost a omezení

  1. prosím nedělejme zde dále offtopic…který jsem sám začal :-). Chtěl jsem ze hry napsat nějaké dojmy a porovnání oproti D3 ale bohužel na svém současném PC hru bohužel nerozjedu takže pokud chcete vytvořte nový topic na fóru a zkuste napsat třeba nějaké klady, zápory pro potencionální kupce/hráče. Díky a omlouvám se

  2. v TQ ty veldejsi ukoly nebyly ani tak kvuli expum, predmetum, ale kvuli prehlednosti… lokace nebyly kostky jako v d2.. ale spis soustavy ovalu a kruhu.. vedlejsi ukoly v pdostate jen zprehlednovali ty, ktere jsou vic a ktere min dulezite… predmety z nich a expy taky nebyly zrovna extra, ale vetsinou prave v tech lokacich byl nejaky minibos ze kteryho padaly esence nebo tak neco

  3. Nápady to nejsou špatné a každé takovéhle zpestření hře hodně dá… ale zatím je to tlachání do prázdna… o Diablu III toho nevím zas tolik, abychom mohli tvrdit, že to bude tak či ona, že tam toto bude či nebude… nechme se překvapit ;) Každopádně s tím ale souhlasím, při hraní DII mě takových Questů a událostí napadaly desítky, které by hru hned posunuli o 10 příček dál, ale to je zas z mého pohledu, každý má rád něco a já věřím, že to Blizz vyváží pro všechny ;)

    Já jelikož jsem chlap, tak vždy rád hraju za hezký ženský, takže mě ten mužský DH zas tak netrápí :-D

  4. Tak Serious Sam je starší ročník a odpovídal hardwaru té doby… Kdyby vznikl dneska, nejspíš by měl propracovanější modely, čistě z potřeby bližšího pohledu.

    S tím Bishiboshem, to jsi potvrdil, co jsem říkal. :)

    Já nic nevymýšlím, jen jsem obhajoval do určité míry Vemanuelův názor, že by to chtělo trochu víc, než tupě jít dopředu a bezhlavě klikat.

  5. Ježíš, tak těch 500 by to bylo třeba ve výsledku, samozřejmě že by to bylo ošéfované tak, ať z toho neexploduje počítač – např. na jedné straně (úzké) louky čeká 30 našinců, na druhé 60 potvor. Přiběhneš zezadu do řad našinců, spustí se skript, kdy zvolají „za naší zemi bla bla“ a vyrazí kupředu, ty běžíš s nimi, dojde k první bitce a začne se umírat. Když umře našinec, tak se na straně našinců naspawnuje druhý a pošle zas kupředu, když potvora, tak to samé z druhé strany. A přitom se odčítá od celkových 500 potvor a 300 našinců (nehráli jste Battlefield?) – jelikož se bude umírat po více najednou, tak potvory i našinci budou do prostředku přicházet ve vlnách a ve výsledku to bude vypadat jako obří epický boj (navíc bude třeba nutnost posouvat to epicentrum boje směrem k řadám potvor). btw V posledním levelu Serious Sama jsi taky pobil přes tisíc nepřátel a to bylo FPS, takže musely být o dost lépe animovány.

    Já chápu, že v D2 to bylo stylem „vběhnu do jeskyně, prošmejdím ji, všechno pobiju a vylezu“ a že to všem stačilo, ale všechno se přece vyvíjí, ne? Nelíbilo by se vám víc např. „procházím opuštěnou katedrálu, ale najednou prásk, zlomí se pode mnou podlaha a jsem v temné jeskyni plné potvor, navíc mi vchody zasypávají kusy z hroutící se katedrály…“.

    btw Pokud vím, v D2 běhaly potvory normálně ve skupinách po patnácti. Stovku jsi, jak tu už někdo naznačil, namlátil bez problémů cestou přes Cold Plains…

  6. Ono toľko veľa ich nemusí byť. Stačí aby to bolo s počtom asi ako v novom Mediane XL (pre tých čo nevedia čo to je je to mód na Diablo ktorý mení hru skoro od základu – doporučujem). Je ich tam na dve obrazovky, rozkúskované na malé groupy. Je to masaker. A nie je ich tam 500.

  7. Ono taky tady jen takhle psát čísla jako 100, 500, 3000, apod. je taky dobrý nesmysl, 100 máš jak 1/4 actu v D2 a co teprve 500, tolik mobek jsi nepotkal snad ani za celý act a vy to tu chcete nacpat do jedné bitvy.. jednak by to bylo nepřehledné a jednak by to pak na slabších strojích mohlo dělat pěknou neplechu..

  8. To by museli Blizzardi vědět, jaké jsou limity enginu a to taky vzhledem k tomu, na jaké stroje chtějí D3 pustit. Šlo mi spíš o princip. A vposled – 3000 není zas tak moc (zejména když půjdou postupně) – vezmi si hry jako Total War apod. – je to sice úplně jiný typ hry, ale z hlediska toho, že jedincova AI je na bodě mrazu (v TW jednají jako jednotka, v D3 to bude jen „utíkej a zabíjej“) a z hlediska animace bych řekl, že v D3 taky nebudou mít potvory např. tolik polygonů, kolik by vyžadovaly v např. v FPS.

  9. @tečka: A přemýšlíš o tom i jako o game mechanismu? Jestli sám sundáš 100 vklidu, 500 je mass bitva, tak v MP v 5-ti lidech by jsi musel mít přes 3000 vojáků kvůli party boostům. Navíc by tam byly tuny bugů, chyby v AI, těžší balance a bůhví co ještě. Proto si myslím, že i oddělali merce. Je mnohem jednodušší přidat další customize feature hlavní postavě než řešit AI a bugy, což v D2 jsem občas tekl. Výsledek je vcelku stejný. Přijde mi že čím úžasnější feature, tím větší fail.

  10. Představte si třeba tuhle situaci: Jdu s barbarem krajem a zabíjím monstra – mám se probít do obléhaného města. Přijdu tam, baráky hoří, všude mrtvoly a převrácené vozy, hrstky zbývající městské stráže zoufale bojují s nekončícími návaly fallenů, mezi kterými občas projde nějaký větší pekelník, aby provedl v jejich řadách drastický masakr. Mezi vší tou válečnou vřavou procházím já a kde jiní umírají, tam jako hrdina přežívám; v jednu chvíli zvrátím skoro prohranou bitvu na jednom náměstí tím, že skočím mezi nepřátele a vnesu tam své bezhlavé vraždění, zachránil jsem vojáky, děkují mi, ale to už na ně třeba spadne barák a z jeho trosek vyleze obří boss, kterého musím sejmout. Dojdu do paláce, tam chvíli chráním samotného knížete té země, ale pak mi padne po boku a předává mi své magické žezlo, že ho musím rychle odnést Cainovi. Utíkám z paláce a ten se za mnou hroutí totálně oblehlý démony. A tak dál… To, že je ta hra o klikání a masení nemusí přece znamenat, že se cestou nebude dít nic jiného – můžu přece např. potkat na toulkách krajinou karavanu a po tři minuty ji ochránit a takové věci – klikám, masím a sbírám věci pořád, ale vypadá to smysluplněji a epičtěji a ne jen že jdu pořád dopředu.

  11. Garn: Proč měnit? Myslím, že obří bitvy by do Diabla 3 zapadly – vytvořilo by to dynamičtější pocit světa ve válce. Na množství kreatur, které zpátky do pekla pošle sám hrdina, by to nic neměnilo – takhle je na scéně 100 potvor a všechny sám zabiješ, tak by jich bylo 500, z toho bys zase zabil 100.

  12. pudlaa: no sice vsecky vyslo 28.cervna, ale u D3 to snad nebude platit taky,protoze to by znamenalo ze to vyjde az 28.cervna 2012,protoze do tohoto cervna to teda rozhodne neztihnou..stejne si myslim ze 28.cervna ,par vterin pred pulnoci oznami datum vydani. (podle me na vanoce) (nebo doufam ze ne za rok:D) vsichni na to budou cely den cekat a oni nic nereknou a az par vterin pred pulnoci to vypusti 😀 vsadim botky na toto 😀

  13. stavění města byl jen takový letmý příklad, jeded z mnoha, což by se ani nemusel využívat, šlo jen o to, že excelové vylepšování bych aceptoval do roku 2000, ale dnes je to co momentálně na D3 prezentují..po tak dlouhé době neskutečně málo

    nad zapojením se do obřích bitev v izo pohledu, mě bere už dlouho

    nicméně jsem rád, že alespon, někdo to vidí trochu podobně

  14. No je pravda, ze zrovna rybareni jako v TL by tam bejt nemuselo :) Ale takovej vedlejsi questik (treba jednou za den).. napr: Touhle ulici se snazi do mesta probehnout 200 ghoulu, tvuj ukol je zlikvidovat 80%. Nepadaly by z nich itemy, neutocili by na hrace.. jen takovej bonus-masakr za nejaky expy a goldy navic. Nebo v kanalech pod mestem pobit do 3 minut urcitej pocet potvor. Rozmlatit Diablovi do 3 minut nejakou svatyni (nabytek, oltare, kneze, televize, krabice, sudy…) Nebo s kamosema ve ctyrech branit 3 minuty nejakej prusmyk. Atd. Tak, aby to nekolidovalo s pribehem a bylo to v diablovskym stylu „masakr + odmena“.

  15. Ivos: „Jak psal Vemenuel, taky bych uvital nejakou novinku. Po tolika letech vyvoje by ji mohli zvladnout bez bugu..“ a ty už doma D3 hraješ viď, že už teď tvrdíš, že tam jsou bugy. Moc nechápu vaše myšlení.. „uvítal bych novinku“.. v D3 žádná novinka neni oproti předešlým dílům? to co tu vyjmenoval motyl, ze by tam chtel se do Diabla vubec nehodi, hodi se to spis do her, ktery tu vypsal Garn nebo spis rovnou do nejakeho uplne noveho titulu, ale ne do Diabla.. staveni mest.. radeji bych ani nechtel videt jak by to fungovalo..

  16. Ivos: souhlasím, nahrál jsem hodně klasických RPG jako NWN kde když jsi měl objetavé kamarády tak to bylo znát a byli schopni tě udržet na živu. V D2 to dle mého opravdu nebylo možné, D3 bude pravděpodobně daleko více o kooperaci. Mě by se líbila ta ochrana města před hordami nepřátel či nějaká ta bitka proti hromadě moobů.

  17. @ Lunreal: „..kooperaci s lidma, kdy se musis spolehnout na ostatni a oni na tebe ..“ to jsi asi hral jiny Diablo nez ja. D2 je typ hry, kdy te dobre naboostovanej boss, trapnej corpse explosion, iron maiden a podobny sajrajty zabijou behem zlomku vteriny, takze ikdyby jsi hral s padesati lidma, co jsou ochotny se pro tebe obetovat, tak neudelaj ani prt. Nikdy te zadna postava nevylecila, kdyz ti teklo do bot, nehodila na tebe stit, neportla do bezpeci, nestrhla na sebe damage.. Multiplayeru jsme se nahrali mrte, byla to zabava, ale ta spoluprace byla spis zalozena na rychlejsim pribejvani expu.

    Jak psal Vemenuel, taky bych uvital nejakou novinku. Po tolika letech vyvoje by ji mohli zvladnout bez bugu..

  18. @motýl vemen.: Hry jako Oblivion, Fallout 3, Mass Effect nebo Dragon Age vždycky budou mít mnohem víc bugů a exploitů a nevyváženější gameplay než by kdy WoWko mohlo mít. A to právě proto, že jsou to singleplayerovky.

    A myslím, že sis spletl titul. Diablo je hackn slash akční hra s prvky vývoje postavy. Features, o kterých mluvíš sedí do her jako je Oblivion, Mass Deffect, Dragon Age, Guild Wars atd. Toto do Diabla prostě nepatří. Na co by ti byla obří bitva plná nascriptovaných failů a bugů, když dokážeš všechny Prime Evils zabít sólo? ;-)

    @Lunreal: you have no friends…hehe 😀 http://sodemotivational.com/…-of-duty.jpg

  19. motýl vemenauel: Jak víš, že na těhlech věcech nepracují? Kde jsi sebral to, že na tom pracuje 5 lidí? Myslím, že na tom pracuje lidí víc než dost, už jen kvůli tomu, že každou chvíli někoho nabírají. To co jsi ty tady napsal za nesmysli, jak by D3 mělo vypadat, vůbec k Diablu nesedí a je to spíš jak nějaký návrh na nový Gothic než Diablo. Proč si nezaložíš nějakou vlastní firmu a neděláš hry sám, když na to stačí 5 lidí? :-D Bych moc rád viděl ty tvoje hry :-D a když je pro tebe Blizzard „blizzfck“, tak proč lezeš na webovou stránku o jedné z jejich her? Abys tu znepříjemňoval lidem čekání?

  20. Já mam u tech her rad prave tu kooperaci s lidma,kdy se musis spolehnout na ostatni a oni na tebe aby to slo nejak dohrat, viz hardcore hell u diablo 2. motýl vemenauel mi prijde ze bud nema moc kamaradu nebo si nikdy nezkusil celonocni lan party s kamosema u diabla… Diablo jako single player je jen ctvrtinovej zazitek.

  21. motýl vemenauel: no na singlu ti asi hodně dlouho bude trvat najít ty nejlepší věci, možná i ty lepší … každopádně na MP je dobrá ta komunita lidí s kterou můžeš pokecat najít si kamaráady atd. Diablo bez MP si moc představit nedokážu. D2 nepříklad jsem pomalu přestal hrávat, po zjštění že můžu také hrát na serveru, ne jen na bn, tak jsem zase jak malej to diablo začal pařit. Z toho plyne, že když hra nemá mulťák tak ji lidi přestanou hrát rychleji než když ten mulťák má, to je můj názor.

  22. Stavění města je kravina, tohle nemá být RPG s otevřeným světem, ve kterém by tvůj hrdina hledal své místo, ale vyprávění příběhu o rozrdcení zla. S bitvami mi to ale přijde jako dobrý nápad – může jít třeba o naskriptované události, ale bylo by skvělé, kdyby se postava dostala do obří bitvy vojáků dobra proti obří přesile démonů – nebo by tak mohl být vyveden poslední akt – hrdina vede vojáky do posledního zoufalého tažení na Diablovu pevnost, ty desítky pitomců budou bojovat se slabšími potvorami a na hráče zbydou ty mocné okolo Diabla a Diablo sám… Doufám, že se něčeho takového dočkáme.

  23. nečetl si snad: multifckplayer ? ..já nesnáším multiplayerovky a WOW nehraju, protože to ze hry udělá totálné nevybalancovaný odpad..sigle hra, která by obsahovala můj popis tu není a dle jednoduchosti hráčské komunity, ani nebude..dnes stačí, aby na hře dělalo pět lidí i s uklízečkou(alá blizzfck) a pokud bude splnovat megaprimitivní prvky, tak se dočká uspěchu..

  24. stejně se furt řeší tabulkové kraviny, jako runy atd…za tu dobu co v tom mají prsty a peněz, se měli zaměřit především na bombastický svět s propracovaným feelingem boje, většinovou interakcí prostředí, silným příběhen, kecáním s NPC, nelineárním postupem, různým vývojem příběhu a různými konci, možnost přidávat se k různým klanům a využívat jejich výhody + jim pomáhat, zapojovat se za „žold“ do obřích bitev na té či oné straně, hledat a krást zlato, za které bych si dokonce mohl průběhem hry pomalu postavit, nebo koupit své vlastní město – to vše při realisticky založených statech a vyrovnanou obtížností se skvělým balancem…samožřejmě v sigleplayeru a žádný multif*ckplayer……protože když vidím tohle D3 s těmi jejich „cool“ excelovými popisky, tam mi to připadne, jako by to dělali nějací nádenící, jako bokovku po večerech, co přijdu utahaní ze stavby…

  25. Garn: no hura ze jste to navysili:) uz jsem se toho dovolaval uz parkrat:) super..:)

    ten obrazek je peknej,ale vashiok me teda tim dostal – jeste vysvetslovat proc to jejich blby – mesic,den,rok je lepsi,to nechapu proste,je to pekne blbej system…njn,to by nebyli americani,aby se nesnazili se vsim odlisit od ostatnich…

  26. Garn: Díky alespoň za navýšení, nepřijdu si, že bych tu zrovna spamoval, ale už se mi po několikáté stalo, že jsem třeba jeden den odpoledne něco napsal a druhý den ráno jsem chtěl opět a hups, chybička se vloudila a příspěvek v čudu… pak si ho musím někam ukládat a poslat ho sem později… Což mě naštvalo a proto jsem to napsal :). Takže ještě jednou díky, 4 už snad budou stačit :)

  27. Garn: Přesně tak, tam je to o jednom skillu, nevybalancované, jednoduché a hlavně monotónní, já jsem z toho po delší době hraní byl zoufalý a u T1 jsem skončil tam, kde jsem se dostal do lokace, kde se pořád opakovaly mapy z předešlých lokací a nedávalo to smysl a hlavně to bylo pořád to samé dokola, naprosto ubíjející… Mě osobně prostě ještě hrozně vadí ty pistole, roboti atp., podobně jako v DS1, to prostě do tohoto světa nepatří!!!

    BTW: To omezení vkládání příspěvků je fakt na pěst, koukejte to zase zrušit, děkuji pěkně 8-)

  28. ještě větší sranda je to jak to komentoval Bashiok :-D že prý je to jasně nesmysl protože 16 měsíců není (řekl bych že si dělal srandu už tady, nechce se mi věřit že by opravdu nevěděl že je v Evropě zvyk psaní datumu jiný) po té co to jeden fanoušek vysvětlil, napsal Bashiok (teď už zcela vážně vtipnou poznámku ) proč je jejich systém lepší než ten Evropský :-), no pro humor chlapci cit mají, teď doufejme že to stejné bude platit i pro hru samotnou…

  29. Tak jako ten TAB je problém, protože už hraju 4. postavu a pořád nemůžu najít char, kde bych použil 2 skilly zaráz…tak teď pařím melee mága, tak snad. Ale jako jo…na TL vidíš o kolik bude D3 lepší. :-)

    EDIT: TL dělá z hráčů hňupy. Z gearu mám +12% damage, zapnu si abilitu na +35% damage, spell na +25% přijdu, dám 1 skill a unikát spadne na jednu ránu. Balance jim nic neříká, neviděli ani z letadla.

  30. Diablo III než vyjde, tak už bude 2–3× vykradený Torchlightem, takže to je jedno. Mně to moc zážitek nezhoršuje, spíš naopak, trénuju si na Torchlightu tabování skillu, protože to je něco na co nejsem zvyklý. A myslím, že i Blizzard si z nich bere ponaučení. Možná víc než oni sami. :-)

  31. OT: Grim dawn-„Grim Dawn will attempt to better perfect the magical formula of exploration, character advancement, and loot collection pioneered by Diablo.“,Destructible environments, Dynamic Weather, Collect blueprints that allow you to combine salvaged components into unique crafted items and then, later, use those basic crafted items with higher-tiered recipes to complete items of unprecedented badassness.Satisfying enemy damage and death effects… atď , ale chcem povedať, ze kym vydaju diablo, tak tristvrte napadov uz bude ukradnutych, mohli si to nehat pre seba, a nezverejnovat tolko toho. Len to znizuje ten zazitok a uzas ked to prvy krat nainstalujeme,…

  32. Čaute, nasmial som sa zatiaľ na komentároch, tak aj ja prispejem: v jednom hernom časáku bol mini-komiks: Kedy vyjde D3: rok 2010, hráč sedí za počítačom a vraví si(približne)toto: škoda, tento rok to nevijde… rok 2011: ani tento rok, tak snáď nabudúce…… rok 2073, dedo sedí za počítačom, pri ňom smrtka: Tak poď, už je čas! A dedo na to: Niéééé, akurát vyšlo D3, rád by som si ho konečne nainštaloval a zahral!… Ja ale radšej i keď k uzúfaniu dlho počkám a potom nech to naozaj stojí za to, nechcem žiadnu rychlokvasenicu. Ja ale len dúfam, že tam nebude absolútne žiadne DRM, ani nútená registrácia. Ja si kupujem len originálky a keď tam toto bude čo i len v miernej forme, tak si samozrejme D3 nekúpim, ale ani nenapálim.

  33. To by me zajimalo, co tam ti Blizzardi s tou hrou vlastne provadej. Delaji na tom kolik.. 6 let? A jsou za polovinou? Takze je klidne mozny, ze se na tomhle foru budem schazet jeste dasli 2 roky!!!, nez D3 vyjde. 8 let..
    – zhruba 10% navstevniku techto stranek je starsi 30ti let, jeste 5 takovych her a je po nas ;)
    – behem vyvoje D3 se da (+-) vychodit zakladka
    – behem vyvoje D3 stihnete detske tabory i vlastni maturitni ples
    – behem vyvoje D3 muzete vystudovat stredni + vysokou skolu
    – trvani 2 sv. valky je v porovnani s vyvojem D3 jen manzelska hadka
    – v klidu se da vybudovat podmorsky tunel mezi Fr. a Br. Aaaaa spousta dalsich veci. Tim nechci rict, ze by se flakali, ale po tolika letech prace si ani nedokazu predstavit, ze na tom je jeste co delat.

  34. Bylo to i na nějakym videu vidět, že ty monstra z těch skal slezou dolu a tam dostanou po tlamě :-) ..Podle mě je to super nápad. Člověka to víc vtáhne do hry a hlavně takhle monstra můžou překvapit i hráče. V D2 byli monstra vygenerovaný a reagovali až když si přišel blíž..Takhle na tebe skočí když to bude člověk nejmiň potřebovat, zablokujou únikovou cestu atd..:-)

  35. Ta atmosféra v druhým aktu vypadá dobře, na těch screenej je i vidět, že i přes to, že většina map bude dána napevno, tak „bedny“ (v tomhle případě kosti) jsou náhodně generované, ikdyž to asi neni novinka :-D .. nebo aspoň předpokládám, že ta hromádka kostí (levý roh 1. screenu) je na způsob beden z D2 nebo kostí z TQ, které se otevírají..

  36. potvory jak z avatara? hrali jste titan quest xD na konci prvniho aktu byly potvory, ktery fakt vypadali jak avatari.. velky, modry, luky, ostepy, ocas xD mimochodme tam to bylo pul na pul s tou mapou.. pokud nekdo chtel jit za questem, sel po ceste, pokud nekdo chtel i vedlejsaky tak odbocil…

  37. Ať se de Blizzard vysr.t. Bude beta! Máme pro vás 3000 beta klíčů. O měsíc později se dovídáme, že Diablo 3 se zdaleka ani nenachází v „pozdější“ fázy vývoje. Proboha maj to po těch letech alespoň z 50% hotové? Jako jestli hra vyjde za 2–3 roky tak fakt nechápu HYPE ze strany vývojářů, kteří nás masírují novinkami, které se za měsíc či dva ukáží jako neefektivní a musejí se předělat. Milý Blizzarde už tě mám plné brejle!

  38. řekl bych že ten šíp míří přesně na tu potvůrku na skále takže asi to možné bude (je zasáhnout i nahoře) asi by bylo trochu divné kdyby tam na nás jen koukali jak likvidujeme jejich soukmenovce :-) co se týče mapy jsem radši za oblast rozsáhlejší kterou je nutno celou prozkoumat tak aby člověk našel tu správnou cestu. Zajímavou otázkou je dle mě spíše systém zvyšování ranků u jednotlivých skillů. To by mohlo do hry přidat další zajímavý efekt a ještě tak více odlišit sílu jednotlivých buildů. Napadá mě třeba možnost, jednou za 5 levelů dostanete bonusový bodík který v jednom skillu zvýší jeho macimální velikost.

  39. No hurá, konečně trochu vody po informačním suchu, už jsem umíral žízní… Není to nic moc, ale lepší než drátem do oka. Já osobně doufám, že se den/noc střídat budou, mě by se to líbilo a zas by mě to navodilo lepší atmosféru. Co se týče luku, také mě mrzí, že se upouští od tětivy, protože ta k tomu tak nějak patří a chybí mi i na stínu… Šíp není špatný, ono pokud z toho nechceš mít černou šmouhu, o moc lépe to nejde, ale určitě to ještě vyladí :). Co se týče „obdélníku“ není to šťastné řešení, taky bylo jasně dané kudy kam… a já to mám i rád, sem tam si rád odbočím, ale nemám rád velké bludiště, kdy jdeš někam a zjistíš že zbytečně ztrácíš čas a musíš zpět např. Nebál bych se, že by tohle Blizzard vyladil, myslím, že to bude perfektně vyřešeno, hlavní linie a pár odboček, tak jak to mám rád :). Také jsem zvědav, jak to bude s výškovými úrovněmi a možnostma jejich obsazení, útočení na ně atp. Myslím, že Diabla III se tento rok asi nedočkáme, to by si muselo hodně máknout… na druhou stranu třeba klamou a za půl roku se vše změní… Já v tom doufám, nemohu se dočkat, ale zároveň, jen ať si vezmou času kolik chtějí, ať to máme v jejich podání další dokonalost :)

  40. V demu v tom pouštním aktu to bylo dobře řešené. Pokud jsi chtěl jít za hlavním questem, tek tam byla cesta, která spojovala klíčová místa a vždycky se stačilo na ni vrátit, když jsi začal bloudit. Na druhou stranu mimo cestu byly eventy, vedlejší questy atd. Obdélník to nebyl, byl tak nějaký šišoid.

  41. @.: doufám, že ty různé vyvýšenini budou řešené stejně jako v D2 a na mapách obecně mi trochu vadí, že to neni ten klasický diablovksý obdélník, kde si musíš podstatné věcy dohledat, ale naopak se mi zatím zdá, že je to ten styl a-la dungeon siege, enbo titan quest, kde máš jednu celkmem úzkou cestu, po které nudně jdeš a dovede tě tam, kam potřebuješ a kam v rámci příběhu musíš dojít..

  42. Vzhledem k obrázku mě napadla zajímavá otázka, jestli bude možné zasáhnout i nestvůry na jiných výškových úrovních, nebo jestli jsou tady ty jejich animace jen pro dojem a všechno pojede přísně v ploše… Např. zda by zde mohl sestřelit šípem tu potvoru, co kouká ze skály nebo v lokaci z barbarova videa pálit po těch fallenech přilézajících po zdi. Nebo jestli třeba barbar skokem (wizard teleportem) budou moct vyskočit i na něco o trošičku výš.

  43. @NOX: K tomuto bych se rád vyjádřil. Blizzardi jsou z WoWka opravdu mistři v optimalizaci. Kdyby všechny detaily měly být dokonalé, tak to neutáhneš. Za letu ten šíp bude vypadat jinak než na screenu. Stejně tak půlka plošných spellů jsou jen 2D textury.

    Spíš mě mrzí, že se ve všech hrách u luků upouští od zobrazování tětivy. V D2 to sice místy vypadá jako laser, ale je tam. :-)

  44. ten vystrelený šíp na druhom obrazku sa mi nepáči :-( …

    „Omezení je v současnosti pouze levelem skillu. Například pro použití runy s třetím rankem budete muset mít 6 skill pointů u daného kouzla. Ale nemůžete utratit více než 5 skill pointů, protože je to maximální level daného skillu. Ha ha.“ – to nemyslia snad vazne :-D

Napsat komentář