Otevře se zítra brána do pekel, nebo nás jen vývojáři tahají za nos?

gamescom-logo Těm zvídavějším určitě
neunikla informace, že se Blizzard opět zúčastní Gamescomu 2011. Ten se koná již tradičně
v německém Kolíně v období mezi 17. a 21. srpnem. V minulém roce ji
navštívil i náš přední redaktor Garn a přinesl zajímavé postřehy
přímo z hraní Diabla 3. I v letošním roce je ale program
akce
zajímavý.

Můžeme se tak těšit na možné další informace ohledně Diabla 3,
novinky a rozhovory.

Co je ale na výše uvedeném programu letošní akce velmi zvláštní? Kdo
si pozorně celý seznam přečte a dostane se až na jeho samotný konec,
všimne si krátkého textu napsaného kurzívou. A právě tento kratičký
text vzbuzuje spekulace:

As a side note, any rumors you may have heard
about a gate to Diablo’s Burning Hells opening in Cologne are completely
unfounded. Seriously, nothing is happening at Rudolfplatz from the evening of
August 16 — especially nothing to do with demonic invasions.

Pokud přeložíme jeho obsah (záměrně uvádíme jeho originální
znění), jde o nevinné oznámení toho, že veškeré zvěsti, které jste
mohli slyšet o tom, že se brány do horoucích pekel otevírají právě
v Kolíně, jsou naprosto nepodložené. Opravdu se nic na Rudolfově
náměstí 16. srpna ve večerních hodinách nestane, zvláště pokud se
jedná o invazi démonů.

Veškeré další informace jsou pak pouhé spekulace. Samotná poloha tohoto
náměstí je 4 km vzdálena od Convention centra, kde se koná Gamescom. Proč
se tedy má pozornost Blizzardu obracet právě k tomuto místu? Co je na tomto
místě tak zvláštní, že stojí za celou řadou zajímavých otázek?
Možná, že tento obrázek vám napoví:

gamescom-rudolfplatz1-nahled

Rudolfplatz

Sám bych si nedovedl představit lépe vypadající
stavbu z reálného světa, která by mohla mít s fantasy světem Diabla
více společného.

Další zajímavou věcí je to, že se mi nikde nepodařilo najít
informace, že by se o těchto zvěstech fanoušci bavili již dříve.
Neslouží tak Blizzardem uveřejněný text právě pro to, aby se ona
informace mezi fanoušky dostala? Můžeme se tak těšit na něco velkého již
zítra, nebo se nestane vůbec nic? Posouzení celé této události již
necháme na vás a na vaší fantazii.

150 komentářů u „Otevře se zítra brána do pekel, nebo nás jen vývojáři tahají za nos?

  1. Ty jo, úžasný novinky, paráda! Nápad s obtížností inferno je opravdu skvělý, veškeré novoty sou parádní, těším se na peklo, ten screen vypadá super. Vše vypadá mnohem lépe, kruci to bude paráda, už jen, aby ohlásili betu! SMLomoz doufám přiveze nějaké další novinky :). Skoro by to zasloužilo novinku :*). Jinak mám podobný problém jak tu někdo psal, ráno čtu a večer půl hodiny hledám, kde jsem skončil 😀

  2. legend: právě pro tyhle případy podle mě přichází na řadu výhodnost online only. Mohou za pochodu měnit co z koho padá a jak často. Myslím si že není tak složité udělat, že z každého typu bosse budou padat jiné typy run a předmětů. Pak budou muset hráči věnovat větší pozornost šišímu spektru potencionálních cílů :-)

  3. No v tom článku se píše, že všechny itemy co padají v předchozích obtížnostech mají na inferno zvýšenou šanci na drop.

    Taky se tam píše, že obtížnost inferno udělali hlavně pro to, aby se prodloužila životnost celé hry (zní to divně ale není to umělé natahování). Prostě chcou aby jste kvůli dropu procházeli celou hru a né jenom farmili nějaká specifická monstra kvůli expům a itemům (např. mephisto runy v D2).

    Wilson přímo řekl „We do expect there to be a certain amount of… runs to get items, but we wanted players to do it over a lot more content.“ Taky řekl, že pokud by se stalo, že se hráči zaměří na úzce zaměřené runy (Mephisto runy v D2) tak jsou schopni udělat jisté úpravy, které navnadí hráče hrát rozmanitějším způsobem a taky je za to odmění (jak to se tam nepíše).

  4. ramm: Jde snad o tvoji zábavu ne? Po dokončení Hell budeš stále mít možnost hledat super věci a to, že si je někdo nakoupí a zkazí si tím zážitek a zábavu, to je jeho problém. Pokud ho potkáš v pve, může ti to být jedno, stejně bude na tvojí straně. A v pvp ti ta lamka co si to nakoupila nebude dělat větších problémů, vzhledem k jeho menším zkušenostem s hraním. Ať utrácí, je to jejich blbost.

  5. O 4 obtiznosti „Inferno“ se mluvi uz par tydnu, jsem rad ze se to potvrdilo. Pokud uz Hell bude tezsi nez v d2, tak Inferno urcite nezvladne kazdej druhej hrac. Nekde bylo psany ze nejlepsi itemy ve hre budou z craftu, tak jsem zvedav na ty pozadavky na material. Zaplaveni aukce bych se nebal, sance na drop nejakeho predmetu bude jako najit ZOD runu v D2, kterou sem ani po letech hrani nenasel :-D

  6. Inferno je velice dobra zprava…Nicmene jak uz nekdo nakousl dole, kdyz budou ty „best of the best“ itemy dostupny v auction house, jakej to ma pak smysl, kdyz farmenim se toho dostane k prodeji hafo a ztrati to pak smysl, jelikoz kdejaka luma si za $$ koupi opet ty nejlepsi itemy? A jelikoz neplanuji resety a chteji nechat zit ekonomiku vlastnim zivotem, mnozenim takovych nafarmenych itemu pak dojde k „inflaci“ (jako kdyz se neustale tisknout realny prachy).

    Pokud to nebude nejakym zpusobem limitovany, je imo kazdej dalsi level obtiznosti k tomu poslednimu jen zdrzovani a oddalovani eng-game.

  7. Na gamescomu odhalili novou obtížnost hry a to „Inferno“. Bude dostupná po dosáhnutí maximálního lvl (60). Minimální lvl potvor bude 61 ale většinou ještě větší (D2 lvl cap 99 monster lvl cap 85). Některé itemy a runy budou padat jenom na obtížnost inferno. Všechny itemy, které padají pouze v Infernu budou mít speciální vzhled, aby bylo hned poznat že se jedná o drop z inferna. Nepřátelé budou mít lepší resisty větší HP a DMG a přístup k více schopnostem.

    Zdroj

    Já jenom doufám, že v aukci nějak ošetří nákup věcí z inferna. Nechcu totiž vidět běhat max lvly, které skapaly na první skupince fallenu na inferno běhat v nakoupených inferno only věcech.

  8. Helljovany: protoze kdyz by se na to ti fanousci vyflakli a Blizzard by jim udelal reklamu a pak by z toho nic nebylo, tak by vsichni spustili QQ jak jim Blizzard lhal. Uz jen kvuli tomu co bylo jednou za flame ze Blizzard nesplnil to co slibil se radsi do posledni chvile neuvadej zadny presny release data a pouziva se Soon™ a ze stejnyho duvodu si nedovoli neco takovyho sverit do rukou fanouskum, ktery nemaj pod palcem a na ktery se nemuzou 100% spolehnout.

  9. Sellest: A proč by to nemohli udělat fanoušci?? Dali předem vědět Blizzardu, že to plánujou, ty jim následně udělali reklamu na webu tim, že to tak krásně nejasně Blizzardovsky napsali a ještě je přišli podpořit svojí účastí…Rád bych se mýlil, ale zatim to na mě tak působí..Uvidíme co se z toho vyklube.. ;-)

  10. Durability určitě nebude klesat maximální, ale momentální (na co by tam jinak byla?). A nejspíš nejen se smrtí, ale i postupně s bušením =opotřebení zbraně, zbroje… Úměrně ke stupni opotřebení bude jistě klesat i účinnost daného kousku. Např. pokud budu mít štít s obranou 500, tak poškozený na 50% už bude mít obranu třeba jen 250… a to člověka donutí jít a nechat to vše opravit. Něco takového už funguje ve WOW, tak pochybuju že vymýšleli něco nového.

  11. bobromil: Tak o tom, že by mohl držet jenom zbraně jsem nikde nezaslechl a vzhledem k tomu, že barbar bude z tý pětice jediná postava která bude stavěná na to aby vydržela stát těsně u nepřítele tak mne přijde nelogické aby barbar neměl štít. Já v diablu 2 hrál barbara tak nějak vždycky jednoručku s štítem, tak mne to přišlo jako trochu zcestný dotaz.

  12. LGarou: Zvysena sanca na blok zo stitom , nauc sa po anglicky, ano zo stitom to znamena ze nejaky bude musiet mat 😀 , a pokial ma pamet neklame niekde davnejsie padlo ze barbar stit nosit nebude , len zbrane Mortipede … Takze moja otazka bola , ci sa to zmenilo , ci barbar bude pouzivat shield , to je tak tazke pochopit ?

  13. Mne sa ten skill tree z path of exile páči ,vyzerá hrozivo ale páči sa mi.Inak majú ho spoločný všetky postavy .

    Spector:Nič sa tam nedeje, hlavne nič s démonickou inváziou. :-D Veľmi pekne namalované.

    A smrť bude určite brať 10percent z celkovej durability takže sa zničí a bude treba opravovať.Inak tých 10 sa mi zdá málo na vyšších obtiažniostiach by sa to mohlo postupne zvyšovať.

  14. Max durability v D2 verzii 1.00 bola na vyssich obtiaznostiach postupne znizovana po kazdom opraveni. Potom vsak Blizzu doslo ze je to nezmysel a zmenil to. Navyse vzhladom k zbieraniu najlepsich kuskov na hell by znizovanie max durability bolo smiesne. Napriklad by som dropol brnenie z elitneho setu, ktore mi chybalo do sady a ono by sa mi postupne znicilo? Nezmysel.

    1. Rudolfplatz: Proč by sakra mluvili o nějakým Rudolfplatzu, když by nic nechystali že ;-) Nebo se mýlím a je to náměstí nějak součástí výstavy?
    2. Durability: Jak vás vůbec napadlo snižování Max Durability, když je jasně psáno Durability? Prostě (a to už bylo řečeno dáááávno) se vám smrtí poškodí předměty a tím pádem nepřímo i penalizace na zlatu.
    3. Path Of Exile: Bez urážky, ale ta hra vypadá strašně. Nemyslím teď jen grafiku jako takovou (i když ta je neskutečně amatérská, bez duše a nápadu… to je to, co je na grafice nejdůležitější, ne počet plygonů a super ostré textury) ale i animace, nevyužité prostředí, sterilitu… Nevím, kdo to dělá a jestli je to nějakej mod, tak se to dá chápat, ale fakt mi to přijde i směšné. Co se týká toho stromu, tak to je kapitola sama o sobě :-D

  15. Ono je úplně jedno, jak je organizovaný, protože výsledkem je monstrózní hnus, který láká ke všemu možnému, jen ne k použití :-D Psychopat: když jsem to viděl, smíchy jsem skoro brečel :-D …btw. ve čtvrtek odjíždím na gamescom a budou-li mi bozi nakloněni (rozuměj nebude 5-ti hodinová fronta na demo D3), snad dovezu nějaké zajímavé info a možná i menší report ;-)

  16. SMLomoz: no skilltree je opravdu monmentalni ovsem zda se mi ze tam jsou jen rozhozeny „ranky“ za sebou… jako ze proste neklikas na jeden obrazek s blizzardem ale postupne se ti otviraj dalsi ranky… proste kdyz by treba v diablu 2 byl na kazdej rank kouzla jednotlivy policko tak za tech 20 ranku coz je max z toho bude poradne skillbaobab :-D

  17. PoE – ten passive skill tree je absoluně směšný 😀 Doufejme, že si z toho jen dělali srandu.

    Komiks – asi tak 😀 Jdu na HC, nemusím to řešit :)

    Rudolfplatz – uvidíme :)

    Durability – podle mě opravení bude muset být možné. Jak někdo psal, koupíš si za 3 dolary brnění, a ono se ti zachvíli neopravitelně zničí? Jo, donutilo by to lidi cpát tam furt další a další prachy, ale jestli by to bylo dobře? Spíš ne…

  18. No já bych řekl, že se Blizz nechal inspirovat Němezkými oslavami Mikuláše. A tak si udělá dneska večer svoji vlastní diablo themed verzi. Jenom aby si to německá media nějak nepopletla zítra se nedočetli v blesku a jim podobných „seriozních“ časopisech, že výtržnosti se dostaly z Anglie až do Německa.

  19. Javurek: No kdyby to bylo 10% z aktualni max durability, tak po deseti umrtich neni dur=0, ale zhruba 35% z maximalni hodnoty. Kdyz zemres 20×, tak bude dur=12%, po 30ti umrtich bude 4%, atd. Samozrejme uz ted by ta vec byla temer nepouzitelna, protoze by se po peti minutach hrani rozbijela. Kazdopadne by tohle dost znevyhodnovalo close combat postavy. (kouzelnice nevystavuje svoje veci takovymu poskozeni a nebyl by pro ni problem hrat s vecma s nizkou durabilitou.. coz se neda rict treba o sekere)

    • spis se priklanim k tomu, co napsal Psychopat
    • a vubec, ti, co hrajou HC tuhle malickost vubec nemusi resit 😀

  20. ;-) Ano zkrátka úžasné, kopíš si v aukci za peníze parádní unikátku nebo jak tomu chtějí nyní říkat, párkrát umřeš a máš po srandě :) myslím že to asi neprojde :) ačkoliv to nebude můj případ, tuším že to bude stejné jako ve wow, což se jim osvědčilo, ačkoliv co já vím? Zatím je to tu plné hádanek :)

  21. Vzhledem k tomu, že jsou z USA (doufám, že jsem neřekl nějakou blbost), tak bych neměl ani na cestu za vzpourou ;-) V betu bychom doufat neměli, ale nějaká větší novinka – možná přesné datum bety – uvidíme. Ale ani bych se nedivil, dkyby řekli něco v tom smyslu, že jasně řekli, že se nic nestane a to taky dodrží – jinými slovy, že z nás všech dělali šašky.

Napsat komentář