Rozmanitost dungeonů (katedrály, jeskyně i hrobky)

aaa-diablo3-logo Tentokrát se na oficiálním Battle.net
fóru
řešilo to, jak budou v Diablu III vlastně vypadat dungeony (tedy
uzavřené prostory jako jsou například kobky či opuštěné chrámy). Jeden
z uživatelů fóra se ptal na to, jak budou vypadat ostatní dungeony, zatím
totiž víme jen o jediném dungeonu.

Je jím Tristram Cathedral. Community
Manager Bashiok na to reagoval a podrobně se rozepsal o tom, jak budou různé
druhy dungeonů (konkrétně tedy jeskyně, hrobky či katedrály) vypadat.

Bashiok na úvod mluví o kontrastu mezi většími,
epickými dungeony a těmi ostatními, které sice nejsou tak epické, ale zase
mají své specifické vlastnosti. „Když vstoupíte do epického dungeonu,
jako je například Tristram Cathedral (a uvědomíte si, co se tu vlastně
v minulosti všechno odehrálo…), okamžitě vám dojde, že jste na
nějakém důležitém místě, prostě někde, kde můžete vidět i cítít
tu přítomnost magie.“

Dále je porovnáváno osvětlení jednotlivých dungeonů.
Jako protipól zmiňované katedrále by se mohla uvést jeskyně. Ta je také
svým způsobem zajímavým místem, ale už tam člověk asi neucítí tu
magii. Ale zpět k osvětlení: „V přírodní jeskyni může světlo
procházet úzkými prasklinami v jejím stropě, ale v nějakém dole k tomu
poslouží například lucerny. (…) A když pak vstoupíte do nějaké
starodávné hrobky, hned si uvědomíte, že asi nepůjde jen tak o nějakou
hrobku.“

Bashiok nakonec dodává, že by to vlastně bylo o ničem, pokud by se
hráč prodíral hordami nepřátel v šedivém, nezajímavém prostředí.
„Začne to být nuda. Ale zajímavé, rozmanité prostředí dodá hře tu
vizuální životnost.“

116 komentářů u „Rozmanitost dungeonů (katedrály, jeskyně i hrobky)

  1. hodny hajzol:

    Jsem přesvědčen, že tady nikoho nezajímá, kolik času Ty máš a všichni budou dál řešit jak řikáš pí*oviny, protože ten čas mají.

    „prumerny clovek z prostredi, ve kterem se alespon ja pohybuju, by na pařanské fórum nikdy nevkrocil, protoze ho povazuje za utociste paranskych obrylenych fanatiku“

    To bude asi spolek důchodců..

  2. Souhlasím s walhalem atd. nikdy mi nepřišlo že by byly komentáře tak mimo téma diabla že by to bylo špatně a přesně jak říká hodný hajzol, pokud se ve foru ke každému nápadu založí téma tak bych musel projet 5 témat abych se něco dočetl. Vím že pravidla nějaká jsou ale pokud je novinka jednou za 14 dní myslím že není zas tak hrozné psát pod ní. Není to o pohodlnosti ale o čase, jsem celý den v práci a jsem rád že můžu vždycky na minutku mrknout na stránky přečíst posledních pár komentářů a případně odpovědět tak to prosím kluci zkuste trochu tolerovat. Přeci jen až hra výjde tak se vše bude řešit na fórech ale do té doby…

  3. Zenit + hodný hajzl: Oba máte tak trošku pravdu. Já bych k tomu ještě dodal, že na tyto stránky nechodí tolik lidí, aby sem přišli a hledali hned pro všechno fora. Přifařej sem na pár minut, mrknou na nejnovější článek a pod něj zpravidla napíšou koment k tématu…jenže novinka je jednou za čas a jak si lze všimnout – když je nějaká novinka zastíněna novější novinkou, tak se prostě všichni přesunou pod novou novinku a kecaj pod ní…nejdříve k tématu, později se ale díky plno nápadům objeví i plno nových témat. Ano, je to do jisté míry off-topic, ale je taky třeba brát v potaz jednu důležitou věc – O D3 zatím „víme“ prakticky prd. Cokoliv, co „víme“ se může ještě změnit. Jak psal hodný hajzl, plno lidí si sem přijde i prostě pokecat o D3…ohledně tématů off-topic – tady je to jen o nastavení toho, co je off-topic…nadávky, řešení jiných her, řešení politiky, řešení různých kravin mimo téma D3 – to je off-topic…ale i tady je třeba shovívavost…vždyť jak se kolikrát rozproudila diskuse, když si někdo z něčeho začal dělat srandu a ostatní se s radostí přidali? A proč to tak bylo? Protože bylo totální informační sucho. A z toho nelze vinit adminy těchto stránek, kterým já osobně jsem velmi vděčný za tuto doslova „dobročinnou práci“…ale prostě blizzard nic moc nevypouští a tak se komunita lidí těšících se na D3 baví po svém…přijdou do místa, kde čekají nějaký život – tedy pod nejnovější článek…a tam začnou nejdříve kecat o něm a pak i o D3 celkově…..v takových situacích považuji za mnohem důležitější, že se něco děje…Je to čistě můj názor, ani na to nikdo nemusíte odpovídat, ale myslím si, že nejsem jediný, kdo to zde tak vnímá…..

  4. To je to věčné dilema. Lidi jsou od přírody líní a v dnešní době už i pouhá registrace, překlik na forum a založení nového threadu pro některé představuje, abych tak řekl, nepohodlí. Každý raději něco plácne hned pod novinku, kde se nemusí registrovat a překlikávat. A teď máme dva pohledy: ten náš ze strany redaktorů, kterým jde o funkčnost a přehlednost našeho webu a ten váš. Zkuste se zamyslet a vybrat přijatelné řešení. ;-)

  5. nechcu nic rikat, ale vetsina lidi (aspon co znam) z meho okruhu, co sem chodi nejsou zas az tak zaryti parani, aby projizdeli nejake fora. Forum to uz je pro opravdove gurmany, rikejte si co chcete, prumerny clovek z prostredi, ve kterem se alespon ja pohybuju, by na pařanské fórum nikdy nevkrocil, protoze ho povazuje za utociste paranskych obrylenych fanatiku ))).. coz je mozna moc ostry vyraz, NICMENE.. ja napr, mam mnohem vic veci na praci, nez se brouzdat v nejakych forech a vy hosi, administratori, priznejme si.. zda se mi, ze to berete trosku moc vazne vsechno.. je to jenom amaterska stranka hry, ktera jeste ani nevysla. Me osobne vzdycky komentare jako „dostanes BAN, nedodrzujes pravidla psani komentare, davej si pozor, pis spisovne, toto nesmis psat sem, toto musis psat tam“ apod. vyloudi mensi usmev na tvari. Jde videt, ze nemate co na praci a tak resite picov*ny. Ja mam vzdycky chvilku casu a tak proletim me oblibene stranky (z nichz jednou je tato) a sem rad, ze vzdycky narazim na nejaky zajimavy komentar.. kdyby se ty (podle me docela zajimave) veci, co se tu ted resi, resili nekde na paranskem foru, nikdy bych se k nim (a nejenom ja) nedostal. Videt tu jenom zbytecne komentare k zbytecne novince (nicmene ocenuji snahu) typu „Ano, opravdu mam rad jeskyne“, byla by tato stranka nezajimavejsi :-D

  6. Jura má samozřejmě pravdu, nicméně myslím si, že trošku živo je tady proto, že si sem lidi choděj jak přečíst novinky, tak pokecat. Zavést totalitu samozřejmě možné je, ale zavede se tím taky hřbitov. Toť můj názor. Lidi přijdou, hoděj jeden dva komenty na novinku, párkrát je naštve, že jim bude smazán off-topic názor, který se ale stále týkal tématu diabla3 a za chvíli to tu bude zet prázdnotou…

  7. Ano, Jura má samozřejmě pravdu. Pokud bych ovšem měl tuto diskuzi moderovat, tak mi z vás pukne hlava. Nehledě na to, že jsem už několikrát byl nařčen ze zavádění totality. To ovšem nic nemění na tom, že máme krásné fórum, které zeje prázdnotou a debilními topicy, ve kterých se omýlají kraviny. Ale asi budu muset zavést totalitu :-?

  8. Nějak vás všeckých nechápu…BUď jse natvrdlí, nebo neumíte číst, jinak se to vysvětlit nedá…(Jamesi měl by jsi nějak udělat aby byli max 2 komentáře na IP/nick) Pro připomenutí:V souvislosti s fórem bych rád uvedl v platnost nová pravidla pro komentáře k novinkám, jelikož ve staré verzi webu se místo jednotlivých komentářů objevovaly zdlouhavé diskuze, které často zacházely daleko od tématu novinky. Komentáře novinek mají odpovídat tématu novinky. Je potřeba rozlišovat pojmy komentář a diskuze. K jakékoli diskuzi na jakékoli jiné téma slouží již zmiňované nově zrekonstruované fórum. Díky větší šířce nové verze webu je nyní větší prostor pro komentáře. Pokuste se jej využít maximálně. Raději obsáhněte svůj názor v jednom delším komentáři, než ve třech zvlášť oddělených krátkých komentářích obsahující jednu větu. Nejenže budou komentáře vypadat kvalitněji, ale především přehledněji. V pročítání jednotlivých komentářů tak ušetříte práci nejen sobě, ale především ostatním.

    P.S. na vykecávání máte fórum

    doufám že si to vemete k srdci

  9. mám takové podezření, že Diablo je pseudonym Chucka Norrise. Už dvakrát umřel a mu je to pořád málo… Jinač díky Garne za ochotu.. já už to v angličtině mám taky a sic tomu rozumím, ale i přes to bych si to asi lépe vychutnal v angličtině, i když D3 chci v angličtině a bez českých titulků se taky klidně obejdu xD

  10. já pořád věřím, že Tyrael je „last guardian“… když se podíváme na všechny archanděly co jsou v Radě a vzpomeneme k čemu byl původně worldstone a jak fungoval, než jeho chod změnil Uldyssian spolu s dalšími, tak mi příjde že Tyrael je jediný skutečný „ochránce pravdy“… ostatně, byl to on kdo pomáhal lidem (viz Horadrim).

    Byla by to skutečná tragédie, kdyby se obrátil ke zlu. Tím nechci říct, že by to bylo špatně pro hru samotnou. Jsem velice zvědavý jaký bude příběh, jak to blizzardi zmáknou (respektive Metzen či kdo to vymýšlí). Těším se na hratelnost diabla, na jeho nový „kabátek“, ale nejvíce mě v současné době zajímá příběh.

    Apropó, nevíte někdo jak to bude s knižní trilogií Sin War ? V knihkupectvích mi říkají „zatím nic“ a na webu „chystá se“ tak nevím co si mám o tom myslet

    tedy, vím co si mám o tom myslet xDD Jen už to trvá nějaký ten rok…a kde nic, tu nic :X

  11. když už to tu padlo, nelze nezareagovat… Sauron Balrogy nikdy nevyvolal. Balrogové jsou služebníci Melkora (či Morgotha) který je skutečným Temným Pánem. Akorát je ted trochec mimo hru, jelikož mu byly podťaty nohy a „byl vyhozen za hradby noci“ (čili dlí v prázdnotě). Ale jinač musím souhlasit s tím co se tu objevilo. Diablo může mít prakticky jakoukoliv podobu. Ve světě Diabla není nic definitivní, ale duše je podle mého nezničitelná a nesmrtelná… Diablo nikdy definitivně nezmizí, stejně jako zlo samotné.

  12. Garn: Je to ten, co byl ve videu. Diablo. Bashiok to někde sám prokec, když popisoval, jak to prožíval při ohlášení.

    „It was standing room only obviously and yeah, it was a really cool way to intro. Having the guitarist come out and play those first few chords and then launch pretty much straight into the cinematic and yeah I don’t think people were, they knew what was going on I think, but it seemed like they reserved their massive applause for really like the end of the cinematic when the Diablo head came out and they were like ‚Okay it‘s Diablo‘ and then that logo shows up with the three and they’re like ‘Okay, here it is‘ and just everybody went completely off the wall.“

  13. Garn: kdyby to nebylo na D3 webu, tak bych přísahal, že to je jeden z dalších Sauronem vyvolaných potvor, jako byl Balrog ( myslim že těch bylo 5) takže si dokážu představit, že mu sloužej ty malí zmetci :-D:-D a teď, když se dostává na scénu si i vytvořil pejsánky a otesánky ( nevim jak řikat těm explodujícím špekounům :-D)

  14. boomer: Hej chlape, víš že tohle není fakt ani trošku špatnej nápad? Worldstone byl přeci zkaženej…proto ho Tyrael zničil…ale ta řacha byla taková, že to srovnalo tu horu se zemí a to i přesto, že v ní Tyrael zrovna byl. Já chápu, že to je silnej a hustej týpek, ale kdyby ho tam sejmula nějaká střepina worldstonu, tak by se na to klidně dalo navázat tak, že zlo vstoupilo v D3 do světa skrz Tyraela…Koneckonců – soulstony byly pro Diabla a jeho bratry důležitá jízdenka do našeho světa…a ty byly vyrobeny právě z worldstonu, ne? Nebo se mýlím?…..pokud se podíváme na různé obrázky Tyraela, ne vždy září zrovna nebeskými barvami. Skoro se zdá, že je na něm cosi zlého…

    Ad Azmodan – bylo by to i logické. Co jsem třeba koukal, tak se mi zdálo, že falleni od D2 trošku vyrostli..nezdá se vám?..a tohle byl přeci nějakej fýrer, co měl pod sebou falleny…třeba jim dal druhou šanci a rostou společně s ním…

  15. no jo..si predstavte,ze tyrael by byl na te strane zla,a my bychom to nejak odhalili,no a potom by jsme meli jit do toho nebe,kde bychom vsem rekli treba,ze tady mame schuzku s tyraelem,tkovej qest,kde bych obchazel andilky abych jim rekl ze mam schuzku s tyraelem by me bavilo,bylo by to aspon neco noveho a oddechoveho a ne jen furt zabijet jako v d2…pak by byl treba epic dueal z tyraelem ktery by se snazil ozivit samotneho pana pekel 8-)

  16. no mna hlavne nepotesilo to ze prostredie uz nebude generovane nahodne. Na D2 sa mi pacik prave ten generator clovek nikdy nevedel kde je co a hlavne kazdy dung. vyzeral vzdy inac a vzdy to malo hlavu aj patu pritom. Dufam ze budu aspon neako generovat pozicie monstier pretoze vediet ze tu zarohom strernem 3 kozy a tam zas tlupu falenov no nvm ci sa mi to bude chciet prechadzat stale snova ako tomu bolo v D2 :-x

  17. no když se ptali jaká část hry je hotová tak jay řekl že jěště ani ne prvni akt takže asi tam akty budou teda pokud se má atmosféra hry ztemňovat tak bych řekl že to je dobre řešení první akt kytičky motýlci králíčci poslední akt obrovské seschlé oživlé stromy s trny obří můry co sajou krev a zmutovaný králíček enrgizer :-D

  18. Ohledně hudby – myslím, že bude dost vymakaná…stačí si pustit to první gameplay video…pokud je tam nějaká superřežba nebo boss, tak hraje určitá hudba…jiný zvuky jsou slyšet, když barbar přechází po prvotním představení k tomu tlustýmu nemrtvýmu, co z něj vylezou električtí úhoři…další – dost temné – zvuky jsou slyšet, když barbar otevře tu truhlu, ze který mu po zabití duchů vypadne komplet zbroj…při jejich zabíjení hraje docela hororová muzika…podobně lze taky slyšet několik různých druhů pokřiků, když witch doctor hází „skull of flame“…IMHO si myslím, že zvuk bude hrát v D3 opravdu významnou roli…ne že bych někdy přemýšlel o opaku, nicméně zatím mohu říct, že z toho, co jsem viděl – plná spokojenost…

  19. mno ja sem zvedavej na tu hudbu jak si s ni pohrajou v d2 je hudba na jednicku a taky tomu dava takovou tu atmosferu

    to psychopat:no ono zalezi na tom za koho hrajes a jakym zpusobem hrajes jestli prohledavas vsechno nebo jenom postupujes dal je jasne za za socku to dohrajes mnohem driv nez treba za barba celkovej cas hrani si odhadovat netroufnu ale myslim si ze za sosu se to da dohrat ani drive nez za 80 hodin

  20. ono někdy je strašidelnější jen ticho, při přestavě že hraju diablo ve 12 v noci v opuštěném baráku a vlezu do kopky kde vidím na 3m a je úplné ticho a jen je slyšet kapání vody a pak na mě vlítně 20kostlivců mi jde mráz po zádech:)

    omlouvám se pokud to sem trochu nepatří ale jelikož tu stojí řeč, můžete mi prosím napsat pokud si to někdo pamatuje jaká byla průměrná doba dohrání Diabla2 pokud to hrál člověk poprvé a kolik nejrychlejší čas pokud jste začínali od začátku? Pamatuji si totiž své začátky s kouzelnicí a vím že to bylo snad 80h než jsem to dohrál.

  21. Jo hudba by měla podpořit (nebo dokonce vytvořit) ten epický dojem, případně v nějakých zatuchlých jeskyních bude třeba zas taková hororovější hudba apod. Já myslím, že s hudbou nikdy Blizz problémy neměl (viz legendární soudtrack z Tristramu :), takže pokud od nich neodešli ti lidi, co jim tu hudbu dělali, tak to zas bude na výbornou ;-)

  22. light radius by som ani moc nechcel v diable…no je mi to jedno..dobry napad bol s tym mecom co hori a ze oziary celu miestnost…a to je aj naj sposob ako spravit osvetlenie do miest tak ze sa to super hodi…napr keby bol palach (co nebude) v D3 tak by mal na svojich full plate armoroch specialitu ze svieti v tme…alebo WD by mohol s tiel spravit take osvetlenie ze ich zapali…wizard svieti uz len ze ma tu gulu…a barbar neni sracka ten sa tmi neboji cize tomu netreba :D:D:D:D

  23. takovej ten klasickej light radius, to už je myslím překonaný. V tom gameplayi bych řek, že je takovej ten „přirozenej radius“, teda ne ten směšnej světelnej kruh jako v Diablu II, ale prostě radius typu „čím dál jsou od tebe věci, tím méně zřetelnější a ve větším stínu jsou.“ Mg, teď už mluvím jak Yoda :-D Nebo spíš Deckard Cain. :-D

  24. nevím jestli se o tom někdy mluvilo ale bude i zde fugovat light radius nebo ne? pokud budou všechny kobky atd osvětleny tak to asi ani moc velký význam mít nebude ne? nebylo by vůbec špatné kdyby musel barbar v kobce obětovat jednu zbran aby si musel vzít louči a viděl před sebe:)

Napsat komentář