O Wizardovi bez ohně a vyváženosti postav

wizard Včera se na oficiálním Battle.net fóru objevily opět nové
informace. Community Manager Bashiok tentokrát podává dodatečné informace
ohledně absence wizardových fire spellů. Dále se pak
zmiňuje o barbarově skillu Death
Proof
, který je podle některých lidí kvůli hratelnosti hardcore
modu až příliš silný.

A nakonec mluví také o mobilitě jednotlivých postav ve
srovnání s Wizardem, který používá spell
Teleport, s jehož pomocí se Wizard pohybuje o dost rychleji než ostatní
postavy.

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

Dotaz [Minievol]: „Procházel jsem Wizardovy skilly, ale
nenašel jsem ani jednu zmínku o kouzlech ohnivých. Kromě Hydry (která by
snad ohnivá být měla), má Wizard jen arcane, blesková, energetická a
ledová kouzla. Ocenil bych, kdyby na posledním tieru byl právě nějaký
mocný fire spell.“

Odpověď [Bashiok]: „Wizard je mladá, arogantní,
avšak nadaná studentka, která ví, že je chytřejší než její spolužáci
a část učitelského sboru. Něco tak jednoduchého jako elementární magie
je pro ni podřadné. Zaměřuje se na vyšší magii, arcane
magii, kontrolu prostoru a času. Když už používá kouzla ovlivňující
počasí, snaží se jim přidat špetku arcane.

Pokud by chtěla použít oheň, neudělala by to tak přízemním
způsobem, jako je pouhé vznícení. Chtěla by, aby to bylo více
odvážnější.

Oheň je element, který dost často používá Witch Doctor. Jeho schopnosti se zakládájí
právě na fyzických jevech jako je oheň ve spojení s magií.“

Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

Dotaz [Jynxed-oblivion]: Jsem proti pasivnímu
Death Proof skillu [viz. skill z odvětví Battlemaster – pozn. red.], protože to
absolutně zkazí hardcore hru. S každou jinou postavou už byste byli mrtví
a vaše postava by byla pryč. Takhle můžu každých 300 sekund relaxovat a
být v pohodě. Co si o tom myslíte vy? Je to až moc silný skill, nebo je
to v pořádku?

Odpověď [Bashiok]: „Zatím to není podstatné. Co
je vůbec 30% života? Když budete mít level 75 Barbara v Diablu 3 bez
žádného itemu v normal modu a praští ho kostlivec, kolik mu to ubere
životů? Přesně tak, zatím nikdo neví a my se budeme snažit tento skill
udělat tak, aby nebyl přiliš silný a nedávál vám až moc
velký pocit jistoty.“

Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…
Odkaz mimo tento web

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

Dotaz [Clan-iraq]: „Budete se snažit optimalizovat
mobilitu postav? V D2 to byl docela problém, protože
kouzelnice měla teleport, a proto měla velikou výhodu. Ostatním postavám
trvaly stejné úkony až 5× déle. Po resetu ladderu bylo 90% procent nových
postav právě kouzelnice. Už jsme viděli, že Wizard teleport mít bude.
Jediná další postava, která má zvýšenou mobilitu, je Barbar, který má
leap attack. Například Witch Doctor vypadá velice pomale a
neohrabaně.“

Odpověď [Bashiok]: „Tomu, aby jediná postava měla
výhodu právě v mobilitě, a tím pádem mohla vykonávat určité úkoly
rychleji, se chceme vyvarovat. Naším cílem, je zmenšit
rozdíly
při plnění jakýchkoli úkolů mezi postavami na minimum.
Ať budete hrát jakoukoli postavu s jakýmkoli buildem, neměli byste mít
pocit, že jste nějak omezeni vůči postavě jiné. Do problému mobility
v D2 důkladně nahlížíme a snažíme být tentokráte o něco
chytřejší. Zmínil jsi Witch Doctora.
S tím, jaká tato postava je, by se k ní nějaký velký skok či port
nehodil. Ovšem na druhou stranu může mít nějaké eso
v rukávu…“

Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

— — — — — — — — — —
— — — — — — — — — — — — — —

Dotaz [Laughing.jackal]: „Co takhle, kdybyste
přebarvili Disintegrate [Wizardův skill z odvětví Arcane (2. tier) – pozn. red.], aby vypadal
více jako arcane spell. Pokud by v DIII bylo něco jako fire resistance, tak
by to bylo docela matoucí. Třeba to upravit nějak takto.
Ovšem pokud tam bude jen resistance proti „magic“, tak je to vlastně
jedno.“

Odpověď [Bashiok]: „Dobrá práce, vypadá to ve
fialové docela dobře. Je tu ještě pár věci, které se budou ve vzhledu
tohoto skillu měnit.

V současné době to ve hře vůbec nevypadá jako ohnivý skill. Ze
screenshotu dost dobře nepoznáte jak ten skill vypadá. Na screenshotu si
můžete myslet…inu je jasné, že je tam hodně barvy ohně, ale to není to
jediné, co vnímáte, jde také o to, jak se to pohybuje, o animaci. Nyní
hraje velkou roli zvukový efekt skillu, který zní jako velmi soustředěný a
silný výboj energie.

Další věcí je, že my se nedíváme na jednotlivé skill trees a
neděláme skilly podle toho skill tree, aby vypadaly stejně. Pokud se
rozhodnete používat pouze jeden skill tree, tak už vám bude časem lézt na
nervy…v tomto případě fialová. Proto se snažíme o jistou rozmanitost a
grafickou odlišnost jednotlivých skillů.

Třetím a nejdůležitějším bodem je, že se skill nachází
v arcane tree, což samo o sobě o něčem vypovídá. Navíc ne
vždy musí barva odpovídat poškození
, jaké skill dává. Mimo
jiné typ poškození máte napsaný v tooltipu u skillu, kde v tomto
případě je uvedeno – arcane damage.“

Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

46 komentářů u „O Wizardovi bez ohně a vyváženosti postav

  1. Ano, bavili jsme se o tom. Máš nepochybně pravdu, problém je ale v tom, že „elementální magie“ může evokovat magii založenou na „elementálech“ jako tvorech – čili vyvolávání. Slovo „elementární“ znamená dá se říci „základní“, ale také něco jako „prvkový“ a o tom je tu řeč. Pohledám pár slovníků a kdyžtak to upravím, díky za postřeh. :-)

  2. Ten Death proof by se mohl udělat jako aktyvní skill,že by ho hrač mohl použit při určitém počtu životů.Pak by to bylo značně stíženo,např. kdyby se to dalo pužít po překoročení hranice 4% hp a kolem by jste měli hordy monster tak by někteří ani nestihly zareagovat a nebyla by to zas až tak velká výhoda.

  3. to Danny: pořád to nechápeš, co se týče mechanismů(tzn. jak velkou to bude dávat defence apod.) to bude samozřejmě pro všechny stejné, otázka je, jestli např. tu Plate Mail budou malovat zvlášť pro každou postavu a pohlavní, nebo jestli to jen upraví zvětšením/zmenšením určitých částí brnění v nějakém „prográmku“

  4. nevím,jestli to tady nekdo ríkal,nechce se mi cist tolik komentu,ale to s tou prací a firefoxem je zcela jednoduche,v nekterych firmach je to uzamcene…má matka to má taky tak…pracuje v bance a nemuze se tam prihlasit ani na vlastni normalni email,takze musi mit emaili dva…proste to tak je a osulit se to neda…teda asi da..ale to by nekdo musel byt hacker…asi…

  5. Jasně, ale vy nechápete, co se řeší… Je samozřejmý, že itemy budou stejný, co se týče mechanismů a budou vypadat podovně i na postavách, ale jde o to, jesi grafici v Blizzu budou dělat zbroj zvlášť pro Wizarda male a female, nebo ji jen nějakým programem trošku změní…

  6. Když jste v D2 sebrali jakoukoliv zbroj, tak se to přizpůsobilo vaší postavě…jinak to vypadalo na paladinovi, jinak na soso, jinak na necrovi, atd…takže nevidím jediný důvod, proč by to v D3 nemělo být stejně…….respektive už vidim ty názvy her typu „sháním levné kalhoty pro witch doctora“ :D:D:D

  7. to WD Brno – jo parkrat je potkavam taky, sou fakt nebezpecny, maj zvraceni na vysokym levlu a taky te dokazou docela nebezpecne proklit, nebo nedej boze nakazit a ta aura strachu okolo nich .) to wizard – myslim ze nekde snad uz nejaky video s male wizardem bylo ne? ale jistej si nejsem

  8. osobně myslím že vzhled itemů nedělají ve více variantách ale že na to mají nějaký skript repsektive oblíkne to chlap vypadá to tak že to má tu a tu velikost obklíkne to žena a zase jinou, přeci jsou věci pro všechna pohlaví a na každém bude brnění vypadat jinak – určitě toto nedělají pro každého zvlášť.

  9. to Garn: j, já jsem jen doufal, že když nám ještě neukázali mužského Wizarda, tak to třeba nakonec zas bude jak ve starém dobrém D2… Protože barbarka je divná, Wizardka je OK a Wizarda nám naštěstí ještě neukázali a Witch Doctor je taky lepší než Witch Doktorka… K tomu s tím teď mají zbytečně víc práce (udělat vzhled itemů pro obě pohlaví…), protože já bych byl radši, kdyby tam od každé postavy bylo jen jedno pohlaví…

  10. barbar nema jenom leap attack ale taky charge, ktery se mi teda zdal hooodne rychlej, ten fialovej hnus je odpornej, zlatej blizzarovskej vzheld, a ten teleport u doktora by klidne mohlo byt neco jako ze ho pohlti okoli (venku stromy, trava, v dungu steny. hlina) a „vyflusne“ ho to nekde jinde ;-)

  11. no aspoň víme koho bashiok preferuje :-D a já sním souhlasím pokud wizzard tak holka barb to je jasný chlap kulturisky se mi totiž nikdy moc nelíbily a wd to radši on než ona stačí se podívat na screen s wdoctorkou (podobnou osobu jsem viděl v brně, ležela na lavičce smrděla měla pěnu u huby a vedle ni ležela 2 krabicová vína):-D

  12. GJ Zenit a Garn

    S tím spolknutím země (=teleport) je to zajímavý nápad, přece zem je jeden ze 4 základních elementů (a WD se zajímá právě zejména o elementy) ;) Každopádně nějaké eso v rukávu mít bude, jak už to Bashiok naznačil..

    „Wizard je mladá, arogantní, avšak nadaná studentka, která ví, že je chytřejší než její spolužáci a část učitelského sboru. Něco tak jednoduchého jako elementární magie je pro ni podřadné.“ – no paráda <3 Akorát není trošku divný, že Bashiok vůbec nepočítá s druhým pohlavím Wizarda, přestože už na WWI2008 bylo řečeno, že u každé postavy budem mít na výběr z obou pohlaví?

  13. Zenit + Garn: Skvělá prácička:)))

    LOYF: Jj, taky bych uvítal pořádný info o WD, protože se mi ta postava začíná docela zamlouvat a určitě si ho zahraju.

    Punkondra: Příšera je taky pomalejší.

    Jura: To se ti lehce řekne, já jsem na to takhle zvyklej, ale teďka jsem si na to už vzpomněl. Víš co, já píšu dost rychle a jak můžeš vidět u mě, tak mezi dvěma velkejma odstavcema mám třeba pět minut rozdíl a než napíšu jeden řádek, tak to trvá maximálně pár vteřin a jak něco vidím, tak jsem prostě zvyklej zareagovat a udělám klik,klik,klik, cvak a je to tam…ale už se snažím to aspoń tady napravit…Na eso v rukávu WD se taky moc těším, tahle postava mě začíná pořád víc zajímat…A skok u barbara – taky máš recht. Ani v D3 mi s ním nepřipadal nějak rychlejší.

    M.o.r.t.: Vidíš, to mě se celkem líbí ten fialovej, ale zase měli pravdu, že by bylo nudný, aby to všechno mělo stejnou barvu a desintegrate – to přímo mluví o nějakým tom spalování:))) a k tomu se ohnivá hodí. Uvidíme, oni to už nějak pořešej, mě nebude vadit ani jedna možnost.

    danny: To zase ne, protože pokud se člověk dostane do ouzkejch, tak se právě ten teleport hodí a když je v ouzkejch, tak už zpravidla zase nemá manu, mnohdy ani životy…to by moc nepotěšilo…ale uvidíme jak to pořešej…zatím se sorcka nemůže teleportovat přes dveře, tedy nejspíš ani přes stěny…už to zpomaluje…tak uvidíme…

    Spector: To je hodně dobrej nápad…

  14. díky Zenitovi, hezké a nové informace. U toho WD mě napadá takovéto šamanské co známe z filmu hodí pod sebe nějaký prášek co ho zahalí do mlhy a najednou se objeví o kus dál. Bohužel to má výsledek jako teleport takže to nebude ono. Dále by to mohlo být něco jako volání divočiny a nějaké zviřátko nebo třeba nějaké květiny by ho mohli rychle přesunout. No nic jiného mě nenapadá také jsem na to zvědavý. To že má desintegrate červenou barvu dle mého nic neznamená Jupík je taky červenej a co z toho? :-) ale vážně je jasné že většina magických kouzel je právě do fialova a jak správně říká je potřeba to rozlišit aby i podle barvy hned bylo jasné co je to či ono za kouzlo, ono pokud sečtete zvuk a animaci dohromady bude to působit naprosto jinak než jak to vypadá na statickém obrázku.

  15. trošku se divím, že se tak rozpovídal…Skvělá práce…Walhall: Prosímtě shrň všecko co chceš říct do jednoho příspěvku. A jestě na závěr: Podle mě by měli (pokud to teda ještě neudělali) dát na teleport CD. Je to fakt unfair, když někdo letí jako blesk (a to, když v D2 čarodějka s maximálním FCR zacastila blesk tak ho „předteleportovala“)a někdo se tam plazí jako WC, snad nás řekvapí tím ese v rukávu… ;-) jinak u barba ten skok, aspoň tedy v d2 moc nezrychloval. ;-)

    punkondra:Na posledních obrázcích co nám ukazovaly to fungovalo aj na příšery… ;-)

    Komentář upravil James:
    Příště prosím spoj všechny komentáře do jednoho, díky.

Napsat komentář