Magic Find a podobné bonusy budou sdílené v partě

Jeden polský fanoušek se na Battle.net fórech zeptal, jak to bude s Magic Findem (procentuální šance na nalezení magického předmětu).

Odpověd zní takto:

Oficiální prohlášení Blizzardu

Naši vývojáři se rozhodli, že bonusy k Magic Find, Gold Find a + XP budou pro skupiny hráčů fungovat jinak než doposud. Budou se nyní vypočítávat ze součtu bonusů všech hráčů.

Například, když budou v partě 4 hráči a součet jejich Magic Find bude + 50%, Gold Find + 20% a XP + 10%, tak bude mít každý z těchto hráčů 12,5% MF, 5% GF a 2,5% XP.

Od followerů dostanete 20% z jejich bonusů k Magic Find, Gold Find a XP.

Čísla ukazující procenta vašich bonusů jsou rovny vašemu podílu v partě.

Pro hráče, kteří neradi nosí na věcech co nejvíce Magic Find, je to možná dobrá zpráva, ale pro hráče, kteří mají rádi hodně Magic Find ve své výbavě, je to z hlediska hraní multiplayeru poměrně špatná zpráva. Možná to bude hráče více nutit hrát samotné pokud budou zrovna hledat vybavení.

101 komentářů u „Magic Find a podobné bonusy budou sdílené v partě

  1. Sk: Tvoje schopnost argumentovat a vecne reagovat na prispevkya se blizi k nule. Zareagujes na cast prispevku (PVP) uplne mimo kontext jako vzdy. Takze se nabizeji 2 moznosti: 1. jsi kral trollu 2. jsi mene inteligentni. Vyber si.

    Takze naposledy.. oba hraci jsou STEJNE SKILLED a maji srovnatelny gear, 1 hrac ma namaxovany MF GF, druhy damage.

    Stary system: hrac s max MF GF benefituje z MF GF a z lepsiho lootu a jeste z vetsi dmg druheho hrace, ktery se projevi rychlejsim zabijenim. Hrac s max damage nedostava ani lepsi loot a jeste zabiji monstra pomaleji nez by byl schopny sam.

    Novy system: oba hraci profituji z hrani v parte stejne.

     

    Takze pokud tam neni nejaka cena za vytrvaly boj s timhle vysoce odolnym trollem, tak tohle je muj posledni prispevek.

     

  2. SK: pokud budes hrat s clovekem co je na stejne urovni (skillem) a on nebude mit MF GF a ty naopak budes mit namaxovano, tak na nem parazitujes v pripade stareho systemu. To je predpoklad z ktereho je treba vychazet a ne ze vsichni ostatni jsou nuly a ty dokazes zahrat lepe nez ostatni i s MF GF.

    Pokud i tak si myslis, ze to neni pravda, tak budou PVP ligy a tam se budes moci predvest jak je MF GF gear stejne efektivni. 

  3. SK: tak se vratme ke skodovce a ferrari .. tvoje prirovnani predpoklada, ze jeden hrac vynalozi minimalni snahu v porovnani s druhym. Jinymi slovy predpokladas, ze hrac s vysokym MF GF jeste vynalozi vetsi usili nez vsichni ostatni (dmg, zivotaschopnost, cc). Ano je to mozne a zajimalo by mne, jak se to lisi od faktu, ze hraci v public hrach budou hrat vseobecne neefektivne a nebude to pouze MF GF, co snizi efektivitu tveho hrani. Znovu se dostavame k otazce proc vubec budes hrat public hry? Vadi ti parazitovani na MF GF, ale uz ti nevadi, ze vsechno zabijete nekolikanasobne pomaleji a jeste budete umirat, coz uplne vynuluje efekt MF GF.

    Ja uvazuji v rovine, ze nebudu hrat s lidmi, kteri nebudou hrat efektivne. At uz budou mit vysoky MF, zivotaschopnost, cc,  dmg cokoliv. Pak je jeden atribut jenom substitutem jineho a prinos pro partu stejny.

  4. Vozi:

    Zapomněl jsi dodat že hráč může kdykoliv dát leave a najít jinou partu. Na to nepotřebuje všichnimámevšechno systém. Hráči i tak budou zmateně pobíhat nezávisle na tomto systému, jde jen o hráče jak hraje :))) Stále žádný věcný argument proč hrát jako Jánošík. A co se týče přepočítavání herních goldů na reálné peníze, to už je trochu silné kafe. Chudáci co je budou kupovat. Doporučuji rodičům schovat kreditky.

  5. SK: Pokud pujde prvoligovy fotbalista hrat okresni prebor a bude si stezovat, ze na jeho vykonnosti vsichni ostatni jenom parazituji, tak nepotrebuje zmenu systemu, ale psychiatra.

    Preji hodne uspesnych public her s lidmi, kteri bez ohledu na MF GF tam budou zmatene pobihat, panikarit, delat iracionalni rozhodnuti a jeste plytvat tvymi realnymi penezi na opravach.

     

  6. SK: ten priklad je uplne mimo misu. Sef stejne jako hrac bude mit volbu s kym hrat a jak co nejefektivneji vyuzit svuj cas. Zeptam se te na jednu vec. To jsi tak naivni, ze budes farmit v public hrach? A pokud ne, tak tady porad brecis o nejakem parazitovani v public hrach.

    Osobne jsem hodne hardcore hrac ve smyslu matematiky, optimalizace buildu a gearu. Stravil jsem desitky hodin ve skill calculatoru optimalizovanim buildu s nejvetsi zivotnosti, cc a dmg. Hodlam hardcore farmit inferno na SC kvuli RMAH / PVP. Pokud se mne kdokoliv zepta, jestli budu joinovat na farmeni public hry, tak mu odpovim otazkou jestli se NEZBLAZNIL. Lide, s kterymi budu hravat v private hrach, rozumi hernim mechanismum, buildum a volbach v otazce gearu. Mohu se na ne spolehnout, ze pouziji efektivne ability s CD, CC a focus.

    Proc bych proboha se na jednu stranu snazil o seriozni pristup a na stranu druhou snizoval efektivitu sveho snazeni v public hrach, kde budou v 90% hravat jenom prilezitostni hraci, kteri pouziji buildy a gear podle toho jak se jim to libi a ne co je efektivni pro ne a partu. O jejich hernim projevu uz vubec nemluvim.

     

  7. Jeste bych doplnil, ze mnoho lidi si neuvedomuje, ze goldy budou mit oproti D2 realnou hodnotu a kazda smrt zavinena maxovanim MF GF (obetovanim extra zivotnosti a dmg) bude hrace stat realne penize  kvuli goldum co nechaji na opravach. Blizzard proste chce aby hraci nevnimali MF GF jako top prioritu v kazde situaci, ale  aby premysleli nad vsim v souvislostech.

  8. SK: Na soutezeni hrace proti hraci je PvP. Proti silam pekla bychom jako hrdinove meli idealne spolupracovat 😉

    Pokud mas tendenci soutezit v oblekani gearu, nemusis hrat akcni RPG. Melo by ti stacit bezne MMORPG s lock+use systemem. V akcnim RPG totiz kolikrat muze byt vetsi frajer i ten s horsim gearem a to dokonce o to vestim. Pokud mas potrebu se s ostatnimi srovnavat, soutez v dovednosti, ne ve vybave ;] Vybava ti driv nebo pozdeji dropne. Ale i v uber gearu to muzes hrat jako loser. Co je pak skutecne hracske umeni posud sam.

    Radeji preventivne jeste doplnim, ze i umet zvolit vhodnou vybavu pro urcity zpousob hry se samozdrejme take pocita. Jenze to s magic findem taky uplne nesouvisi. Hrat bys mel umet se vsim, co ti padne pod nohy. V kazdem pripade jsi hrou v tomto pripade „znevyhodnen“ stejne jako ostatni 🙂 

  9. SK: Opravdu nevidim ten tvuj problem. Mozna by sis mel polozit otazku, co te motivuje hrat D3 v MP na publicu. Pokud ti jde hlavne o farmeni na vlastni triko, neni to zrovna nejlepsi volba 🙂

     Ja bych tak hral, pokud bych se chtel treba predvest se svou postavou, poznat nove (pokudmozno schopne a ferove) hrace, nebo jen jako relax rezacku.

    Rozhodne mi tohle reseni prijde lepsi a ferovejsi nez dosavadni alernativa. Ale urcite to nepovazuju za neco zasadniho. At to bude tak nebo tak, za rok gameplaye uz ti stejne asi nebude nic chybet ;] Jde o to si hru hlavne uzit a nebrat to jako zavod v hamtani. 

    Teda pokud se farmenim predmetu nehodlas zivit 🙂 To je pak jina 🙂

  10. Ale já zase hledám spravedlnost v tom, že pokud jsem skilled hráč, mám dobře poskládaný gear a super efektivitu v boji, tak bych přece neměl mít stejnou šanci na drop jako lowák co stojí vzadu, pokud máme stejný MF. Nebylo by teda lepší, aby hra rovnou gear přidělovala na základě algoritmu, který zohlední efektivitu boje a IQ hráče za počítačem?

  11. SkeletonKing: Ty se porad vracis k modelu, kdy parta prilezitostnych hracu bude parazitovat na hraci s epickym gearem a skillem. Proc by tento hrac mel zajem vubec s danou partou hrat? Tam nekde sledovat jak wipuji na infernu bez ohledu na to jaky maji MF GF. A ted si vem, ze takovou partu budou joinovat stejne prumerni nebo jeste horsi hraci s namaxovanym MF GF. Prilezitostnym hracum nevysvetlis, ze budou muset zvazit jak vysoky MF GF zvolit, aby byli schopni hru davat na vyssich obtiznostech. Tam nejaky Joe z US uvidi, ze barevne predmety jsou lepsi, a ze nektere barevne predmety jeste zvysuji sanci na vice barevnych a mas zadelano na problem, ktery povede ke snizeni obtiznosti Blizzem.

  12. Garn: s tou náhodou máš pravdu, i s full MF pokud budeš mít bad luck tak ti padnout nic nemusí 🙂 Přeci jen je to házení neviditelnou kostkou. Já spíš v tom hledám spravedlnost, tudíž když si něco někdo vydře tak aby to použil ve svůj prospěch., proto bych byl rád kdyby ta vlastnost byla propůjčovací, tedy volitelná na hráči a ne permanentní od Blizzu.

  13. No já nevím, matika na základce mi moc nešla. Takže abych to nějak shrnul, tak tobě vadí, že slabší hráči budou mít díky MF share větší šanci na drop něčeho použitelnějšího? Ale v Diablu je drop postavený na náhodě, to znamená, že stejně může mít noob s 0%MF lepší drop než skiller s 1500%MF … není to nefér? Já bych navrhnul aby hra měřila tvůj skill a podle toho ti přidělovala drop! Super, ne? Usmívající se (teď vážně… nemyslíš, že pokud nepůjdeš s full MF postavou, tak ten share bude zanedbatelný? Mrkající )

  14. SkeletonKing: tak jako ja nevim, nejak mne unika logika lidi, co si na tohle stezuji.  … v cem je tenhle system ulehcenim pro mene schopne? myslis v tom, ze dostanou do party nekoho kdo, totalne boostne jejich MF GF a jeste za ne vsechno „rozhabruje“? Vazne si myslis, ze se Blizzard touhle zmenou stara o blaho prilezitostnych hracu ve smyslu, ze jsou blbi, tak at maji nejaky MF GF od zkusenych hracu? Nejlepsi hraci budou farmit ve stalych partach nebo solo a zamknutych hrach. Proc tahle zmena vadi lidem, co se povazuji za lepsi hrace, kdyz je v jejich zajmu aby hrali jenom se stejne zkusenymi hraci a ocividne i budou?

  15. Gorelord: Mě se to taky až tak moc netýká, ale až si budu chtít zahrát random a dostanu partu jako kolikrát v SC2 tak moc nadšenej nebudu :). Kdyby dal Blizzard funkcionalitu na vypínání a zapínání týhle rádobyvychytávky tak nejsem proti a jásal bych. Ale takhle je to nedodělaný, šikanózní a nefér. 

    Garn: njn masochista, občas mě to baví a někdy se narazí i na dobré hráče…

  16. SK: Tahle jejich zmena se me stejne moc netyka, v 50% pojedu single a v 50% se stalou partou MF/GF hracu, tak pokud mi od nekoho v parte pritece + % GF a ja nekomu dam par % MF uz bude jedno.

    Garn: Ano, ten minuly system byl pro DMG hrace jeste horsi, tam profitoval pouze MF hrac. Rozhodne to ted ale neni dokonale vyreseny. Crafteni nejakeho lvl 10 predmetu na 60lvl se bude chovat uplne jinak nez v bete. Pokud ale bude nejaka kombinace affixu(MF+GF+DMG) vzacna, tim lip..

  17. tato zmena robi to ze MF/GFkari budu rovnako prinosom do party ako postavy iduce na dmg/zivotnost co im skor pomoze pri MFeni ako uskodi a keby su nahodu taki dobri ze jedine co im parta robi je kradnutie MF/GF tak mozu ist solo ked im to tak vadi ale osobne si myslim ze tento novy system sa velmi podoba na system uz davno fungujuci v prirode: symbiozu 1 druhemu pomaha a vymenou za to ten druhy pomaha prvemu, jedne doda MF druhy doda zivostnost (tank) a dalsi 2ja trebars dmg a nebudu si musiet veci prehadzovat ale proste kazdemu bude lepsie padat co zaroven vyriesi buduci mozyn problem s rychlym plnenim inventara to MFkara z predosleho systemu takto sa bude plnit kazdemu cca rovnomerne

  18. SkeletonKing: byl by jsi radeji, kdyby Blizzard nechal stary system s nasledujicim efektem?

    – kazdy se snazi maxovat MF GF uz kvuli RMAH

    – prumerni hraci s namaxovanym MF GF neustale umiraji na vyssich obtiznostech a flamuji na forech ohledne obtiznosti

    – Blizzard je po nekolika mesicich nucen snizit obtiznost inferna na vseobecnou uroven prumernych hracu s namaxovanym MF GF

    – Blizzard je zaroven nucen snizit drop rate vseobecne kvuli ochrane RMAH v navaznosti na snizenou obtiznost

    Osobne preferuji opravdu hodne drsnou obtiznost a at z toho kazdy dostane tolik, kolik mu jeho skill umozni nez hloupe preferovat systemy, ktery by ve svem dusledku vedl k casem ke snizovani obtiznosti. 

      

  19. @Vozi: Pořád jsem narážel jen na ty, které v betě nejsou. Když nepočítáš levely, tak většina „on hit effects“ třeba v betě je. Mrkající S tou druhou částí souhlasím. Když si vezmeš na itemu +dmg, +%dmg, +ele_dmg, +crit_chance, +crit damage, +attack speed, +str/dex/int, tak které dva staty obětuješ za MF a GF? Usmívající se

    @SK: Nehraj random. ^^ Jestli jsi týpek, co bude počítat každé procento MF, které z gearu máš, a budeš hrát public games, tak jsi dobrý masochista. Usmívající se 

  20. Garn: ja teda na te strance napocital cca 70 affixu (nektere se opakuji sem tam) + nekolik dalsich je schovanych pod on hit effects

    Gorelord: tohle neni jenom o MF, ale i o GF .. Blizzard si kvuli RMAH zaklada na tom, aby goldy meli svoji hodnotu a cim vice budes umirat tim vice goldu nechas na opravach. Ted si vem ze max pocet affixu bude treba 6-8. Postava, co bude mit na kazdem moznem kousku gearu MF + GF bude o hodne slabsi (dmg / zivotnost). K tomu si jeste vem fakt, ze bonusy z affixu budou mnohonasobne prevysovat zakladni bonusy postavy.

  21. Ano, můžeš. Jenže když si trochu pocraftíš v betě, tak uvidíš, že +MF/GF máš na 30% craftů, +dmg/ele-dmg máš tak na 5-10%, cca na 5% itemů se ti rollne +MF & +GF a po 200+ craftech ani na jednom se mi nepodařilo +dmg/ele-dmg/str,dex,int & +MF/GF. Takže když v betě je 5% affixů a i tak je nulová šance, aby se ti rollnul MF/GF + použitelný ofensivní stat… Blizzard říkal, že se snaží některé kombinace statů co nejvíce omezit, aby šance na narollování té kombinace byla mizivá -> tím vlastně vzniká vzácnost toho předmětu.

    EDIT: Pak by sis měl najít lepší partu. Na druhou stranu, když budeš mít nejvyšší MF a nejnižší dmg, tak proč by tě parta měla protahoval? Je to jen tvůj loot, který jim nemusíš dávat = jejich effort -> tvůj zisk. 

  22. Garn: Kdyz se nemuze narolovat MF vic nez 1x na predmet, tak tam s tim MF muzes mit i zaroven +DMG staty. Nakonec i Mf postava muze mit lepsi DMG kdyz je to vse o nahode. Vsechno zalezi na tom o kolik slabsi budou ciste MF postavy proti „normalnim“. V bete jsou pouze 1-2 lvl afixu z moznych asi 10 levelu:

    http://diablonut.incgamers.com/affixes

    Zatim je nemozne vedet jak to bude vypadat na 60lvl v Infernu..

  23. @Gorelord1: Ano, výsledek je stejný, ale efektivita nebo damage output nebo síla party nebo jakkoli si to nazveš jiná je! Prostě 3×100% > 4×75% protože to není 75%, ale je to méně. Když máš 4 top postavy a každá vymění 2 dmg itemy za MF itemy, tak se ti sníží damage více než kdyby jsi jednu z těch postav škrtnul. Nevím jak to mám ještě vysvětlit.

    @Gorelord2: Nemůžeš mít 2x stejný affix na jednom předmětu. A zajímaly by mě affixy, které se v betě negenerují. Vím tak o 10-ti.

    Otázka spíš je jestli když budou mít top itemy 7 properties, tak jestli nepůjde udělat takový item, který bude mít perfect MF i kombinaci statů na dmg.

  24. Vozi: v D2 byl sdilenej drop, v D3 ma kazdej svuj drop vypocitanej podle svych statu. Vsak pisu ze novy system je ferovejsi pro random partu. Osobne do party ale nevemu nikoho, kdo nebude mit podobny MF. To ze je s MF vecma hra pak tezsi beru jako dalsi +.

    Garn: Nemuzes brat veci z bety jako zaklad pro vysvetleni kdyz se na nich negeneruje 95% affixu a zakladni DMG na zbranich je take desetinovy. Zalezi na tom jak se u TOP predmetu pak budou generovat affix, jestli pujde narolovat u jednoho predmetu treba 6×100% MF atd.

  25. Gorelord: Prislo ti normalni, ze v D2 pri farmeni bossu vzdy vsichni odbehli nekam se schovat a posledni ranu dala zebracka postava s nejvetsim MF? Blizzard zaroven chce ochranit lidi pred leechery, kteri maji mensi dmg, maji mensi zivotnost, parta se o to vice musi snazit a nakonec dostanou jeste lepsi loot. Tady prirovnavate ty systemy ke kapitalismu a socialismu a ja rikam, ze je to blbost a spise to sedi na modely  „peceni holubove litaji primo do huby“ u stareho systemu a „bez prace nejsou kolace“ u noveho systemu.

  26. Garn: Zadny exploit tam nebyl. Je uplne jedno jestli ma stala full parta(ktera si po skonceni rozdeli korist) v prumeru 100MF nebo jen jeden z nich 400MF, po skonceni runu bude mit parta stejny pocet rare/unikatu. To same s XP bonusem, pokud jsou vsichni na zacatku hell na 50lvl, tak je jedno jestli se +XP bonus z veci rozdeluje automaticky pro 4, nebo veci s +XP rozdelujes ty pro kazdeho na treba hodinu hrani…soucet +XP bonusu pro celou partu je po 4 hodinach zase stejny..

  27. @SK: Už jsem to vysvětloval několikrát – máš 3 postavy full dmg + 1x full MF. Podle starého systému by ty první tři čistili a jeden chudák by chodil za nimi a sbíral – to se dá považovat za exploit, nebo minimálně špatný game design, protože tento princip je už od základu mnohem efektivnější než kdybys měl 4 postavy a každá by obětovala část gearu ve prospěch MF/GF, není to to samé. Ten samý případ by mohl nastat s powerlevelingem. Představ si, že třeba na začátku hell máš komplet výbavu s +%XP a +XP per kill. Na první akt to dáš jednomu člověku, na druhý druhému, na třetí třetímu a na konci když si to zprůměruješ, tak ti to vyjde líp než kdyby si z té komplet výbavy vzal každý něco. Prostě 3 nabušené postavy + 1 „mula“ ti vždycky vyjde v praxi líp než 4 lidi s horšími staty.

    Je to imho pořád stejně jak říkal JokerLuk. Doteď jsi mohl (třeba jako já) přijít do hry místo se 120dps DH s Barbem, co má 150% GF a 50dps. Tím jsem snižoval efektivitu party a parazitoval na nich. Takže ano, pokud hru chápete ekonomicky, tak doteď člověk z vysokým MF parazitoval na zbytku party, teď zbytek party bude parazitovat na něm. Nevidím ale problém v tom se se zbytkem party dohodnout na tom, že třeba pojedeme na 40%MF každý a uzpůsobte si tomu gear. Vždycky (i v betě) máš nějaký gear na switch (třeba pure dps) a tak můžeš vklidu s jednou partou chodit na MF třeba 80% a s druhou 40%, nic ti nebrání se s nimi dohodnout.

    Ale když se mrknete na to, jak jsem to napsal, tak to opravdu odpovídá ekonomickým teoriím kapitalismu a socialismus – buď parta vykořisťuje tebe a nebo ty ji. Usmívající se 

    Více o tom budeme mluvit dneska s klukama na streamu. Mrkající 

    EDIT: Jako důkaz výše napsaného uvádím příklad z bety, kde mám 140% GF, kdybych to chtěl rozložit na 4 hráče (4x 28% GF) tak musím ze svého full damage gearu vyměnit některé 2-3 části výzbroje (podle typu slotu). Pokud by to měly být třeba boty a legy, tak ty mi dávají dohromady asi 28 dexterity. Což znamená, že pro získání ekvivalentního GF pro každou postavu musíš obětovat asi 30% damage v betě. Pokud toto udělá každý, tak získáš 140% GF. Pokud uvažuješ, že každá postava dá 100dps v betě, tak ztratíš 120 dps party. Pokud jednoho hráče nabušíš na GF jako je můj barb, tak pořád dá nějakých 40dps +/- a máš stejný efekt, takže ztratíš cca 60 dps. Z čehož se dá usoudit, že mít full GF postavu je 2x efektivnější než dyž každý obětuje část gearu.

  28. pardon jestli to je mimo mísu ale ještě jsem nečetl ( asi přehlédl ) jakým zpusobem budou padat itemy z bossů? ptám se z toho důvodu že když si vemem situaci zže se dam do pt s random a bude v ní vylulánek co bude mít tdejme tomu barbara a meme mi nějakou psycho hůlku pro wizarda aby ji prodal za ral money. Za osvětlení situace budu vděčný děkuji :).

  29. SkeletonKing: „Nikomu však nemůžeš krádst vlastnosti.“

    Ty ses vocas 😀

    Vis, ono se na to da divat i tak, ze MF/GF/XP bonusy jsou nyni v parte sice slabsi v zavislosti na poctu hracu, ale „AoE“!!! 🙂  A svete div se, jsou hraci, kteri supporteni kamradu povazuji za zabavu. Pokud budes hrat s nejakou konstant party, stejne ti ten bonus „neukradnou“. Paklize zabijete moba, padne z nej loot tobe i spoluhracum. Pokud spoluhraci diky tvemu magic find dropnou zbran nebo equip ktery se bude hodit tobe, predpoklada se, ze jim nebude za tezko ti ho darovat.

     Uvedom si, ze tva neferovost tohoto reseni vyzchazi ze sobeckeho predpokladu tebe a tvych spoluhracu.

  30. SkeletonKing: nemuze byt rec o tom, ze kdyz obetujes 2/6 affixu na MF a GF, tak vydrzis mene nebo budes davat mensi dmg a odskace to team. Toto nebude Diablo 2, kde jsi pomoci synergies a rozdeleni skill bodu mel dmg tak jako tak. Sam budu maxovat gear co to pujde a budu se snazit mit co nejvyssi MF GF. Tuto zmenu zcela schvaluji, protoze vetsinu casu budu hrat ve stejne parte nebo solo.

  31. JokerLuk: Pokud to budou hráči dělat, tak s nima nehraj, na to není třeba týhle pseudovychytávky která vykořisťuje osobu co něco má. Příklad: Když půjdeš se slabšíma brečícíma hráčema, tak silnějšímu vemu třeba Armor a zprůměruju s ostatníma ? Co to je za blbost. To je zas vybrečeno dětma. Není divu když převaha hraje wowko.

    Kdo Ti zaručí dobrého hráče v random ? Nikdo. V teamu se domluvíš, tam to není třeba. Takže hráč co si bude tunit gear ostrouhá.

    Vozi: Proč sem pleteš PVP, tam nemá MF, GF co dělat. Tak i tak takové srovnání je mimo mísu protože v pvp hraješ proti člověku kdežto v multi proti nascriptovanýmu počítači a tam se pomalejší progres vs max MF vyplatí.

  32. SkeletonKing: Kdyby měl každej svůj MF, tak může nastat situace, kdy hráč s obrovským MF a téměr nulovým damage, půjde do hry s ostatníma hráčama, kteří budou mít slušný damage a nízkej MF a bude je vykořisťovat. Zabije nejmíň, ale loot bude mít nejlepší. To by se muselo řešit udělenou damage třeba a tj. už složitý. Takto je to jednoduchý a asi nejspravedlivější i…

  33. Vzdy se zasmeji, kdyz vidim komentar typu „budu mit uber gear a MF/GF, ostatni jsou lamy a nechci na ne doplacet“. V Diablu 2 uz melo na obtiznost hell sanci jenom par buildu a dalsich nekolik davalo jenom urcite casti. Ted posunou obtiznost o cely level jeste vyse. Kazdy bude maxovat MF GF a kazdy casem zjisti, ze bude muset delat ustupky. Blizzard chce zmirnit frustraci lidi z toho, ze budou wipovat kvuli tomu, ze nekteri jedinci obetovali velkou cast ofenzivnich / defenzivnich affixu kvuli MF/GF. Lidi porad mluvi, ze velky MF/GF nemusi ovlivnit vykonnost postavy. Opravdu? Kolik z techto lidi by slo do areny na pvp se stejnym MF / GF gearem?

  34. Lolík. Že mě opět nepřekvapuje tento „všichni mají všechno stejně“ přístup. Přišlo by mě mnohem, mnohem férovější, kdyby měl každý svůj MF, ale to by pak asi někdo brečel, že pro něho je hra moc těžká, když musí obětovat sílu postavy kvůli MF, pche. Motivace pro hraní v multi by se dala naprosto jednoduše vyřešit bonusy MF pro všechny podle počtu hráčů. Mno nic…

  35. Ne vzdy hrani v parte prispeje k rychlejsimu zabijeni mobu. HP mobu se adekvatne prizpusobi a pokud to jednoduse nekdo na vyssi obtiznosti nebude davat, tak to muze spise vest k wipovani 🙂 Ale verim tomu, ze v sehrane parte se bude urcite hrat a farmit lepe.

    Hlavne na Infernu bude parta hodne vyhodna. 6 aktivnich abilit neni moc a univerzalni build, ktery by soloval inferno v nejakem rozumnem case ani nebude. Inferno pujde urcite vysolovat, ale asi jenom s prehazovanim skillu nebo uber gearem.

  36. Pokud vim tak neni zadny MF/GF party bonus. Ohledne XP si nejsem jist jak je to zrovna ted, ale v singlu bys mel mit o 3/4 XP vic nez ve full parte. Sehrana full parta ale bude mit mnohem rychlejsi zabijeni, takze za hodinu hrani budes mit v parte vic XP. Ohledne dropu nevim jestli pri full parte pro tebe dropuje stejne predmetu jako bys hral single, nebo vic..

     

  37. Tahle zmena je jenom k lepsimu. Inferno bude opravdu hodne tezke a o nejakem maxovani MF tam nebude ani rec (a to uz ani nezminuji GF). Blizzard to tam smeruje celou dobu i v ramci snadne customizace, aby to na infernu nevypadalo zpusobem  -> smrt -> facepalm -> nova postava s jinym buildem. Ano Blizzard se snazi vyjit vstric prilezitostnym hracum, ale take prohlasili, ze lide hrajici na vyssi obtiznosti uz v zadnem pripade nebudou brani za prilezitostne hrace. 

    V jednom podcastu na forcestrategy gaming rozebirali jak bude fungovat nastaveni obtiznosti. Blizzard ma nejaky fakt slozity system, ktery funguje u WoW a heroic instanci. Tento system sleduje % hracu, kteri jsou schopni dane instance na heroic dokoncit. Blizzard pak podle tohoto % obtiznost upravuje. Stejny system lze ocekavat u Inferna. Rekneme, ze stanovi limit treba 10% a jakmile to bude davat vice lidi jak 10%, tak proste zvedne obtiznost. Blizzard urcite nebude chtit, aby aukce byla zavalena lootem z inferna a bude chtit dlouhodobe udrzet prijem z RMAH.

     

    Otazky, co zajimaji mne ve vazbe na MF / GF jsou:

    – o kolik bude zabijeni v parte rychlejsi nez solo

    – zda bude existovat diminishing return u MF (ktery by zvyhodnil farmeni v parte)

  38. Mam v planu nejprve poklidne dohrat hru jako single player a do multiplayeru se zapojit az na infernu nebo s dalsi postavou. Behem te doby nasyslim legendary gear a craft matros z ruznych obtiznosti, ze ktereho si pak diky sdilene truhle budu vybirat. Talkze je mi to celkem sumak 🙂

     Ale jinak si myslim, ze je to asi nejlepsi a nejferovejsi reseni. Vyresi to problem se slabymi parazitujicimi hraci prekypujicimi +MF/GF/XF bonusy, kteri pak diky tomuto reseni poslouzi ostatnim v parte alespon jako uzitecne „talismany“ 🙂 Na prvni pohled se muze zdat, ze hrat s MF/GF/XP bonusy v singleplayeru navic jeste s followerem s MF/GF/XP bonusy je pak pro vlastni obohaceni vyhodnejsi, ale imho tomu tak neni. V MP parte jsou totiz, hadam, zakladni MF/XP bonusy nekolikanasobne vetsi a tak by i 2-4x mensi ciselny bonus z gearu mel znamenat vic nez v singleplayeru. Navic se moby v parte zabiji daleko rychleji. Pokud budou mit vsichni v parte tyto bonusy vysoke, bude to ferove mnohem prinosnejsi pro vsechny navzdory slabsim bojovym statum. Diky sutrum v helme se pak bude dat celkem snadno s partou dohodnout, co kdo veme za bonus. Jedine, o co se prijde dosazenim farm sutru do helmy, je HP bonus, ktery by pak mohl chybet snad jenom nejakemu HC tankovi 🙂

  39. Speciálně pro Schvalne který má dlouhé vedení a nepochopil můj nesouhlas:

    1. TEAM: Pokud má být MF prospěšný partě kamarádů a tento tým bude chtít dosáhnout určité MF hodnoty, tak i tak všichni budou muset mít +MF. Na to nepotřebují tento systém. Pokud bude mít pouze jeden hráč +MF je to relevatní bonus pro všechny ? Myslím si že není. Takže buď všichni YES nebo NO a ten minirozdíl nikoho nezabije, ba naopak hráč co ho má může být jedině rád.

    2. RANDOM: Proč bych měl boostovat partu pokud budu mít imba Gear + MF a dá mi to partu salátů ?

    Osobně bych byl spíše pro propracovanej LFM systém kde bych zadal hodnoty které vyžaduji a třeba obohatit o kolonku MF SHARE. Jinak pro partu to má malinkej přínos a pro random je to naprd.

  40. Zumik: Ted je to ale ferovejsi u random party. MF hrac ma zas rychlejsi postup pokud ma v parte nekoho s 2x vyssim DMG, tak je to ferove. Pokud je ale v parte s nekym kdo ma stejny dmg jako MF hrac ale 0 MF, tak by se MF rozdelovat nemelo. Rozhodne bych to nerozdeloval stejne podle poctu hracu, ale spis nejakym kurzem k ostatnim hodnotam jako DPS atd..

  41. Gorelord: No v tom tvým příkladu co jsi napsal, je to rozhodně lepší pro ty tři co jedou na DMG, ale pro toho co tam zanima přijde a jede MF, tak ten z toho naopak nadšený nebude. Je fakt, že kdyby měl každej jinej lot, tak by někdo mohl využívat toho, že má věci jen na MF a jinak prd DMG a nechal by zabíjet ostatní hráče a sám jen shrábnul dobrej lot. Což by bylo pěkně na …..

  42. Garn: Já netvrdím, že to zabíjí multiplayer, jen pokud má každej oddělený lot a pokud by nezáležel MF/GF celý party na tom, kdo zabil potvoru, ale podlo toho jaký má kdo staty, tak je systém 3 postavy normální plus 1 na MF/GF naprosto kničemu a není důvod ho odstraňovat, tímhle řešením.

    Tak mi někdo vysvětlete, jestli jsem uplně blbej a píšu kraviny a nebo v čem je tenhle systém lepší.

     

  43. Podle mě jelikož je oddělený lot, tak není nutné počítat MF a GF podle toho kdo tu postavu zabil. Prostě by mi padali věci podle mých statů nezávisle na tom, jestli jsem tu potvoru zabil já a nebo někdo jiný.

    Takle pokud nebudu hrát MP pořád se stejnými lidmi, což asi nebudu, když hraju podle toho jak mi to zrovna vyjde s časem, tak vlastně nemám absolutně důvod zbírat věci s největším MF a GF.

  44. Tak těžko soudit, když jsem D3 nehrál, ale pokud bychto vstáhnul na D2, kde MF měl opravdu velký vliv, tak jelikož je oddělený lot pro každou postavu, přijde mi to naprosto nepochopitelné. Kdyby byl společný lot, tak to je parádní tah, ale takle mi to přijde dost divný.

    Garn: Mohl by jsi mi (nebo někdo jiný) vystlit ještě jednou ty výhody, moc jsem to nepochopil a žádné tam nevidím.

  45. Vyuziti Komunismu ve hre hmmm zajimavy napad… To je poprve kdy vidim v Komunismu neco racionalniho:D… V Blizzardu je urcite par velice chytrych hlav a nasli v nejhorsi politicke ideologii dobrou myslenku a za implementovali to do hry aneb Komunismus s volbou:D. Myslim ze si na to hodne rychle zvyknem:)

  46. Tak tohle je docela férové, navíc si myslím ,že to částečně přispěje ktomu aby si hráči našli hráče se kterýma by hráli častěji což je jenom plus. Navíc tenhle krok dost znesnadní hledáni předmětu ,protože je jasné ,že člověk kterej pujde sám je mnohem pomalejší. Když pujdou v partě bude to daleko rychleší ,ale na druhou stranu menší šance na nalezení. Jenom můžu souhlasit.

  47. Docela se mi tato změna líbí. Když bude parta více lidí a 1 znich se bude chtít přiživovat na vysoké dmg ostatních a sbírat eq a goldy, bude mít teďka útrum. Plus bude mít malou dmg díky statům, které obětoval.

    Respektive, když už parta na takového hráče narazí bude mít za něj nějaký bonus do svého lootu. 😉

  48. @Gorelord: No, kdyz si vezmes treba tu postavu orientovanou ciste na DMG, pak urcity profit z ni jakozto clen party mas, a sice rychlejsi zabijeni potvor – tedy i vetsi loot, na ktery se muze uplatnit tvuj MF/GF. Tady je vcelku jedno, jestli on bude mit dmg 100 a ty zadnej nebo oba 50. Ale system je to kazdopadne zvlastni, zvlast kdyz je oddeleny loot 🙂 Na druhou stranu to predejde freeriderum, kteri by parazitovali na sile ostatnich clenu party a jen sbirali hromady zlataku a uberkorist vytunenou vlastnim vysokym MF…

  49. Mne to nepride ako dobra vec, nie vzdy budes chodit s tymi istymi ludmi multi, a nie s kazdym sa bude dat dohodnut aby si bral priblizne rovnaky MF/GF ako ty… je to nespravodlive ako ako za minuleho rezimu, kazdy dostal rovnako bez ohladu na to, aku pracu vykonal, v konecnom dosledku to bude viest k tomu, ze ludia nebudu mat potrebu si ten MF davat ked pojdu do party, lebo niekto iny to vytiahne… Blizzard by sa nemal spoliehat na „ferovu“ dohodu medzi hracmi, ale riesit to prostredia spravodlivo uz od zakladu… a uz vobec to nechapem, ked kazdemu padaju samostatne itemy, preco by nemohlo kazdemu padat podla jeho statov…

  50. Vidím to jako plus, zmíněné důvody tu řekl Garn, s kterými souhlasím. Prostě, když někdo bude chtít využít plnej potenciál vlastních statů, zahraje si solo. Případně si najde partu se „stejnými“ staty, což imho si každej hráč najde pár přátel, s kterými bude chodit pravidelněji 🙂

  51. Ne že by mi to nějak extra vadilo, ale přijde mi to trošku nespravedlivé. Obzvlášť, když je loot privátní, tak to podle mě ztrácí ten efekt. A komu to bude trhat žíly, tak se prostě s patrou domluví a nebo si může hrát solo 🙂 Vidím v tom ale i nějaké pozitivum – a to je last hit. Tuším, že ve dvojce se počítal MF toho kdo „zabil“ monstrum, tady tento problém odpadá.

  52. Myslel jsem si, že to takto udělají. Je nemysl chodit 3 normální postavy +1x MF/GF, který bude brát loot. Je to asi tak entertaining jako osina v zadku, bylo jasné, že to nějak pořeší. Teď to můžeš udělat v praxi taky, akorát: 1) lootovat musí všichni 2) máš možnost volby – buď budeš mít MF/GF postavu a nebo každý obětuje část statů = imho good mechanic. 🙂

    @cervotoc: Yes, veškeré MF/GF se sečte a podělí počtem členů s tím, že každý člen party má potom tu podělenou hodnotu. Jinak taky to dobře zabraňuje nějakému powerlevelování atd. pomocí +Xp itemů. 🙂 

Napsat komentář