Máme zde několik příspěvků z oficiálního Battle.net fóra a reakce komunitního manažera pro Diablo 3, Lylirry. Odpovídá na témata jako Hellfire ring, Reflect Damage, drop klíčů z Keywardena, chyba v achievementu nebo povinnosti komunitních manažerů.
Hellfire ring a více Salvage možností
Dle Lylirry by Hellfire ring mohl být salvagnut na něco jiného než jen Brimstone:
Lylirra: „Víme, že někteří hráči ne vždy souhlasí s herním designem, anebo s tím proč byly provedeny v patchích některé změny. Nestojí za to Vám lhát anebo Vás zavádět. Nechceme, aby byl Hellfire ring jediným zdrojem Brimstone. Proto v současné době přemýšlíme, na co jiného by se Hellfire ring dal rozebrat.“
Marná snaha o drop klíče z Keywardena
TitanX: „Jakto, že při poražení Keywardena na Inferno s levelem 60 a s pěti NV mi ještě nedropl žádný klíč? Byl sem tam nespočetkrát a nic.“
Lylirra: „Jen pro zajímavost, na jakém levelu MP jste hrál? Při hře bez MP je šance na drop klíčů a orgánů 5%. Na MP1 se šance zvyšuje na 10% a takto se to navyšuje s každým MP levelem o 10%. Nemáme informace o jakékoli chybě s dropem klíčů nebo orgánů a když se podíváte na fórum, hráči dropují klíče bez problémů. Není možné, že máte jen smůlu? Popravdě i já měl podobnou zkušenost s Keywardenom v 2. aktu. Je to tuhý protivník a dlouho mi nechtěl dropnout klíč.“
Nesplnitelný achievement
TitanX: „Achievement Everybody Loves Shen (Victory) není možné splnit i přes to, že jsem několikrát porazil Diabla. Mluvím s ním na všechna témata, ale stále a nic.“
Lylirra: „Je to chyba (bug).“
Změny v Reflect Damage
Puchi: „Vnímáte nespokojenost hráčů ohledně Reflect Damage?“
Lylirra: „Já osobně nemám problémy s tímto affixem. Není můj oblíbený, ale naučil jsem se, jak se vypořádat s elitkami, které ho mají, a mám vybavení, které mi pomáhá přežít.
Moji osobní zkušenost ale nesdílí všichni hráči. Když dojde na mou pozici CM, je to důležité zjištění. Nemůžeme dopustit, aby naše osobní názory ovlivnily to, co předáváme dál vývojářům. Můžeme nesouhlasit, ale musíme si to nechat pro sebe.
Naším cílem je předávat vývojářům takové informace, které jim umožní dělat podložená rozhodnutí, taková, která zabezpečí dlouhodobě dobrou hratelnost, nepodbarvené osobními požadavky nás jakožto hráčů.
Změny, které navrhujeme s Reflect Damage, jsou zajímavé a chtěl bych vidět, jak dopadne jejich případná implementace.“
Povinnosti komunitních manařerů Diabla 3
Pár slov o tom, co mají komunitní manažeři Blizzardu na starosti:
Lylirra: „Jsme CM a ne vývojáři či testeři. Naše práce je přenášet reakce komunity k vývojářům, ujistit se, že jsou si vědomi nejnovějších trendů a aktuálních témat, být hlasem hráčů kdykoli je to možné a na oplátku předávat informace od vývojářů přímo Vám. Máme také spoustu dalších věcí na práci, ale toto je výčet těch nejdůležitějších. To, zda si o nás myslíte, že jsme začátečníci (nešikové), nebo ne, nemá vliv na to, že děláme svojí práci dobře.“
Whoopadeedoo: „Jednoduše řečeno, komunitní manažeři by hrát hru častěji, pokud chtějí reprezentovat hlas hráčů.“
Lylirra: „To děláme. Dokonce hrajeme společně každý týden během jednání. Možná nemáme u každé postavy paragon level 100 nebo 80k+ zabitých elitek, ale jsme určitě zkušení hráči a nejsme rádi, když bagatelizujete naše názory na hru. Tohle je pro upřesnění přímo názor vývojového týmu, není založen na našich osobních pocitech.“
Zdroj: Battle.net, DiabloFans.com
MP10 je další joke. Poměr života + času potřebnému k zabití potvor je naprosto neúměrný itemům a zlatu, které získám. Mnohem efektivnější je hrát na méně MP…
delosombres: jo presne hovoríš pravdu, už by si ľudia mali uvedomiť, prečo bol datadisk k D2 tak dobrý Bliz sa poučil, ale v D3 možno vydali niečo skor a niektoré princípy neboli dotiahnuté a dávajú to v patchoch, resp. až datadiskoch.
Ľudia je to hra, a nepôjde všetko podľa vašich predstáv, ako hrať na jednu ranu zabijem všetko, už je to smiešne, sú veci ktoré treba zmeniť, ale s tým toto je ťažké a hentoho nemôžem zabiť s mojím buildom hold treba používať to čo nosíme na krku, nie je to tam preto aby vám do neho nenapršalo. Hrám D3, kvoli výzve na inferno som sa tešíl a teraz ho prejdem na MP4 za pár hodín celé, nehovorte o MP10 je to nevyvážené, nebudem sa 20 min nahánať s elitami s 30mil života.
Tapeworm: Ještě bych doplnil. WW/Zerk Barb s dobrým equipem dal v D2 cokoliv s prstem v nose.
„Jo a nemluvě o tom jak dlouho to D2 trvalo, než se dostalo do tohoto stavu. Zkuste si nainstalovat D2 bez datadisku a bez jakéhokoli patche a zahrát si to :)“
To je vskutku kvalitní logika. Na změnu absurdit typu 500 bleed damage over 5 sec a thorns budeme muset čekat do datadisku, protože chlapci se za 10 let nedovzdělali v game designu. Jen blázen opakuje stejné chyby a očekává jiný výsledek. Předpokládám, že ubohé 4 druhy gemů jsou tam taky jen protože datadisk a patche. Jako marketing dobrý, ale celkem dost okatý. Taky už je čím dál více vidět naštvanost hráčů. Ale Blizzard má docela silný pajšl.
Je to tak. V D2 v podstatě existoval pouze jeden build, který byl univerzální a dal celkem rychle cokoli ve hře „Skeleton s CE“ Potom tam byl „Hammerdin“ ten byl možná rychlejší, ale v normální hře dal jen 99,5% lokací a UBER s ním uhrát nešel. No a ostatní buildy už měly v více či méně lokacích problémy a nebo je nemohli hrát vůbec. Ještě možná nějký build barbara byl univerzál, ale už né tak rychlí.
No a v D3 v podstatě sranda. Neexistuje imunita na nějaký druh útoku. Se všemi chary můžete hrát celou hru. A buildů jde taky poskládat dost.
Na co si pořád stěžujete.
Jo a nemluvě o tom jak dlouho to D2 trvalo, než se dostalo do tohoto stavu. Zkuste si nainstalovat D2 bez datadisku a bez jakéhokoli patche a zahrát si to 🙂
V podstate pokiaľ si neurobíš univezálny build tak vždy bude kombinácia, ktorá bude pre vašu postavu smrteľná, rozmanitosť tu je aj množstvo štýlov hrania, buď DPS, alebo ako tank, veľa životov, obrovská regenerácia, ale Blizz nemôže kvoli 1 000 000 000 buildov zmeniť každú jednu abilitu príšer, sa už uvedomte, tak ako bolo inferno pred patchom 1.03, to nikto neriešil 5 fallenov a boli ste na cucky, muchy poslali tie včeličky a boli ste tuhý.Teraz je inferno prechádzka ružovou záhradou a zese toto je moc silné toto a hento, boha v D2 imunite to physical damage na hell tam ste čo robili?????? Rozplakali na posteli, že to nedáte?????
Nemám ani 200K damage, ani 100K life, ani nehrám so štítom a na MP4 nemám problém zo žiadnymi elitami!
Esc sice pri animaci zmackmout muzu, jenze pak jeste jak trotl musim potvrzovat tlacitkem OK. Mezernik je taky zbytecne navic, proste tam tyhle blbosti uz nechci, dobre to bylo akorat ze zacatku, kdyz si clovek vychutnaval pribeh.
Co se tyce reflectu, nechtel jsem rict, aby se rusil. Vadi mi jen to, ze silne vadi a omezuje jen jednu tridu buildu. A ze je pak ten build kvuli tomu spatny? No a? Prece nebudeme hrat vsichni s jednim, tim nejlepsim buildem, to by byla nuda. Mohli by vymyslet schopnost moster takovou, ktera by delala problem buildum s obrovskym mnozstvim zivotu (treba poradne vylepsit tu schopnost vampiric, ktera tam uz je), aby i tyhle postavy meli svoji „nocni muru“.
zumik: To máš asi pravdu, peníze z RMAH v to hraje určitě velkou roli. Docela by mě zajímaly statistiky počtu hráčů ve hře při jednotlivých patchich. jak se to měnilo a tak. Myslím, že nerfem udrží míň lidí než contentem jako Inf M. Ale tak snad ví co dělají, i když si tim nejsem vždycky uplně jistej
Metalicum: No on to bliz nenerfuje (upravuje a kdo ví co všechno) protože si lidi stěžují, ale protože si lidi stěžují a pak to přestávají hrát. A když lidi nehrají, tak jim utíkají peníze.
A faktem je, že lidi přestávají hrát. Když jsem se dnes podíval do friend listu, tak z 31 lidí má 23 poslední přuhlášení před víc jak 100 dny (většinu neznám osobně) a z toho s dalšíma 5ti hraju momentálně aktivně a to jen díky tomu že jsme si dali v létě pauzu.
Reflect, reflect, reflect. Lidi si asi občas neuvědomujou, že hra má pravidla a podle tý se musí hrát. Ne přetvářet hru podle toho jak ji chci hrát já. Musím říct, že mě Blizz štve tím totálním Nerfem Inferna už v 1.0.3 (nebo 4), těšil sem se na zážitek z toho, že budu pomalu progresovat nejtěžší obtížnost, a ono nic. MP není kvalitní náhrada, je to rozházený, každej hraje něco jinýho, je to prostě až moc přizpůsobené hráčům (i když je to lepší než nic, to určitě). Tímhle tempem by to došlo do stadia, kdy si budu nastavovat dobu shiledingu u potovor, velikost Reflectu, častost vortexu.. dyť to je nesmysl.
O nerfu Keywardenů se nezmiňuju. Chvíli bylo vě hře něco, z čeho mohl mít člověk na HC strach a teď už nemá nic. (a chci zpátky nezranitelný miniony ;-))
Pro zavreni dialogu staci ecsape, pro skonceni kecani (bublina) mezernik…
Presne tak v D3 je obrovská variabilita buildov v kombinácii s dobrými itemami, stačí pooužiť to čo nosíme na krku a ide to, neviem si predstaviť to hranie keď všetko zabiješ na jednu ranu, čo skočíš na diabla dáš mu dve šupy a on padne mŕtvy na kolená? Je to dosť logické keď ideš full DPS tak asi toho moc nezdržíš, zase s dobrou obranou nemáš 200K damage.
Arnold : Reflect dmg je v pohodě. Stačí přemýšlet při hraní a nebo mít někde LS. Buildy co jsou postavené, že všechno kosí na jednu ránu, ale nedej bože když se na ně nějaká potvora ošklivě podívá jsou prostě špatné buildy a nebo mají hrát jen v partě kde jim to někdo utankuje.
Ingame animeca a rozhovory jdou v pohodě zrušit MEZERNÍKEM – někdy opakovaně u delšího proslovu :). Vím není to úplně řešení jaké by jsi chtěl, ale aspoň troch pomoc 🙂
Reflect Damage je v soucasne forme spatne. Akorat to otravuje cloveka, ktery musi prehodit zbrane, k nicemu jinemu neni. Kdyby to slo alespon udelat jednim tlacitkem. Dal je jeho chyba ta, ze vadi pouze jedne tride buildu, a to tem, co maji malo zivota na ukor obrovskemu dmg. Ti ostatni ho neresi.
Dale me totalne rozciluji ty ingame animace a kecani, ktere se musi zrusit kliknutim na krizek. Chtel bych, aby v menu byla moznost tohle vse zrusit a jen hrat. Taky bych chtel tlacitko „identifikovat vse“ nebo aby identifikace jednoho predmetu byla IHNED hotova, jak ve dvojce.
No Blizz nemusel do hry dávať AH, ale vzhľadom k tomu, že tamje chat, tak by sa urobil predaj, aukcia cez chat, ľudia by aj tak obchodovali s predmetmi, tak Blizz im to dovolil a ryžuje na tom on. To že nepoužívať AH tak potom netreba používať ani predmety, budem tam behať s holým barbarom na MP10?????? AH je raz súčasťou hry, tak ako každý chce aby mu padali dobré itemy, my chceme aby AH fungoval normálne, čo je na tom zlé. Ak mám možnosť v hre využiť niečo v môj prospech, tak využejem každú maličkosť a robí to každý. Neviem čo majú všetci s tým reflectom, veď to nie je vôbec také strašné, treba len dávať menší damage, keď mi pod nohy dajú 3x arcane tak utečiem, keď reflectujú, dám základný útok a šupy len keď mám plný život. Skôr by mali hráči začať používať hlavu pri hraní.
Klíče padaj i na MP0. Už párkrát sem dropl klíč při expení paragonu v A3 na MP0. Prostě je tam 5% šance což ovšem neznamená, že z 20ti runů musí jednou padnout. Může teoreticky padnout 20x, ale nemusí padnout ani jednou.
Nepročítám novinky v HOTfixech a tak, ale po nějaké době jsme běhali A4 „kamarád nemá plánek“ no a zjistil sem nemilou věc. Po tom co udělali děsnou lemru z klíčníka v A3, zrušili i ten oheň u klíčníka v A4 ??? Nebo jsme jen z těch cca 7 runu štěstí že ho nezakouzlil??
AH – když vám tak vadí tak nepoužívejte. Není nic jednoduššího.
😀 sranda ako tu kazdy narieka, ze im nepada kluc a idu bez NV5

cisty rofl.
Stono?ka: To co píšeš s bufem Inferna se nestane, pokud začneš uvažovat o hře jako zdroji příjmů pro Blizzard, tak si buffem Inferna přece neodradí hráče a peníze z AH a RMAH, právě kvůli tomu udělali zlehčení a 1.0.5 aby jim lidi tolik nemizeli ze hry pryč.
Zanysek, jestli s ním bojovali 20 minut, je klidně možné, že jim v průběhu boje spadl NV a pak klíč nepadne. Zatím jsem nikdy nezaznamenal, aby mi na MP10 klíč nepadl.
dekuji !!!
Nazdárek lidičky 🙂
Jo pro hráče jako je Kriparian, Kripy a jim podobný je obtížnost Inferno na MP10 málo, pro ně to chce ještě tak tři obtžínosti nad infernem, ale s tím, že byl lepší předměty, už nepadali. Prostě obtížnost pro pravé psychopaty 🙂
Teď vážně, jsem zvědaví co dají do hry dále. Může to být prakticky cokoliv, ale po petchi 1.0.5 bych čekal petech buď 1.0.6 nebo 1.1.0. Tedy vlastně přidaní PvP systému. Co tam bude to nevím, ale s progresem obtížnosti mají velké plány, takže bych se nedivil ničemu. Jestliže teď nám obtížnosti Inferno nerfli, aby jsme jí naučili hrát, tak nám jí můžou po čase i bufnout, tedy zesilit a to by chtělo, prostě jí udělat těžkou jako kráva. Jak už říkal dříve, ať jdá blizzard i affixi i na normální monstra. Tedy v obtížnosti nightmare a hell jeden affix a obtížnosti inferno jim dát tak dva affixi.
Druhá věc kterou by mohli do hry vrátit je jsou jednotlivé efektvy s elementárního poškzení a imunity ne nepřatele. Imunity by byli výmečné na obtížnost normal, jen u některýcnh nepřátel, dal bych to jenom na inikátní. Dále bych u nepřátel s imunitami, dal delší lištu na životy, tedy dvojnásobně dlouhou, která by začínala v polovině. Útok daným poškozením by daného nepřátele léčil a při doplnění hp na double hp, by se nepřítel rozdělil a hráči by to sebrali přislušný počet experienčních bodů. Na obtížnosti inferno bych velice rád viděl, až imunitu na tři různé elementy, podle kterých by se nepřátele lečili a dělili a další čtyři a více na kterých by krváceli.
Sám jsem taky zvědaví co přinase první datadisk do Diabla III.
Nashledanou 🙂
Přesně tak podmínka k dropu klíče je 5 NV pokud jste šli na MP 10 only Keywarden tak se nediv. A kdybyste tak šli tak jdete teda zhruba 120 minut aj s klíčníkem. a klíč by byl 🙂 ale je to efektivní?
tionara, james, reito….diky za vsetky clanky…ale nemali by ste radsej davat uz ziadne novinky lebo sa to vzdy zmeni v neustale vyplakavanie co vsetko je zle a ze hentaky bleed tam je na nic ze life za kill je blbost a ze preco ah a preco hento a tamto a bla bla bla…hra co ma stala tolko ze piatok vecer prepijem viac mi ponukla uz 100ky hodin zabavy…a navyse stale sa sama zadarmo vyvija upgraduje a ponuka novy content…ked si raz kupim kebab a nechuti mi nebudem si ho kupovat znova a plakat ze tam nechcem morcacie maso ale bravcove…ked raz idem do kina na nieco co sa mi potom nelubi nepojdem nato znova a nebudem plakat na forach ze ma podviedli a ze chcem zmenit konec filmy…divim sa ze tu hru vobec hrate a ze dokonca piste o nej na stranke ked ju tak nanavidite…alebo potom nechapem stracat cas s niecim s cim nie som spokojny…
zanysek – musis mat valor 5 a potom ti s mp10 vzdy padne kluc…ak nie kludne zazaluj blizz ak mas dokaz ze ti nepadol…vyhras 😉
Lylirra: „Jen pro zajímavost, na jakém levelu MP jste hrál? Při hře bez MP je šance na drop klíčů a orgánů 5%. Na MP1 se šance zvyšuje na 10% a takto se to navyšuje s každým MP levelem o 10%.“ MNOHOKRAT JSEM ZABIL KLICNIKY NA INFERNO MP1-2 A ZADNY KLIC. TAK MI TO TEDA NEDALO A VYZKOUSEL JSEM VYSE NAPSANE. SLI JSME VE 2 NA KLICNIKA V 1. AKTU INFERNO MP10. POSTAVU MAME NA 60 (13) A 60 (18), TAKZE JSME SE TAK 20 MINUT TRAPILI. ALE DALI JSME HO. NO A KLIC NEPADL ANI JEDNOMU Z NAS. PROSTE NULA. TAKZE JAK TO TEDY JE, KDYZ PODLE Lylirra JSME MELI MIT 100% SANCI NA DROP? MUZE MI NEKDO VYSVETLIT JAK TO TEDY S TEMI PROCENTY JE ??
Podivej nebudem to tu nejak rozvadet proste postaveny na AH to je to je jasny ze mas pravdu, nicmene ty jako spotrebitel player AH pouzivat nemusis je to tvoje volba. Diablo jde hrat jako pouze single aniz by sis vubec musel vsimat nejakyho multiplayeru, akorát to má tu výhodu, že ta hra vyšla a pracuje se na ni dál. Většina her vyjde dohraješ datadisk patch a zdarec ob 2 roky vydaji dalsi cislo no co a za 2 roky dalsi . Diablo v tomto smeru je k nezaplaceni. A treba bleed dmg no dobra tak je tam proste blbej bleed no a co priste padne neco lepsiho stejne to budes hrat dal 🙂 x stovek dalších hodin
Jasně, nemusím. Stejně jako nemusím používat třeba ty itemy s 500 bleed damage over 5 sec, že ano. Že mě to nenapadlo.
Bohužel, to, že nemusím !@#$% na veřejných záchodcích nemění nic na faktu, v jakém jsou (většinou) stavu. Abych ti to přeložil. Diablo 3 je postavené kolem AH, je to špatný design a argument „nemusíš“ ho neomlouvá. Doufám, že už se chápeme.
Hru můžeš hrát jak chceš AH nemusís používat jen protže tam je. Na veřejný hajzlíky se taky nejdeš vysrat i když tam sou.. zamysli se
Wrong. Pokazil to Blizzard, že tam AH dal. Hráče těžko vinit za to, že hrají jejich hru tak, jak je nadesignovaná. Něco jiného by bylo, kdyby tam ten AH nebyl, a ty by sis koupil za real money itemy na nějakém d2jsp, pak by to, co tvrdíš, mělo logiku.
Zdravim všechny pařany 🙂
Protože je tu spousta lidí co píše o dropu klíče nebo o MP. Tak jednoduše Pokud bežim sám nebo v partě MP 5 tak klíč nemusí padnout třeba i 5 x po sobě osobně mi nepadl 9 x po sobě v 2 actu. Ale k jádru věci chodím wardeny na MP 8 chodím sám a nestalo se mi (opakuji) nestalo aby mi klíč nepadl. Mf i když nemás klíči nic společného mám maximum (přehazuji equip). Bohužel stále musím přehazovat, protože dropnout bez AH gear dmg tank a MF dohromady je na dlouho. na aukci ani nemám peníze, protože si vyrábím kameny taky sám a nepo pomáhám někomu přispět do začátku nějakou korunou. Ale pro hatery co jsou proti přehazování je myslím věta BEZ AH dostačující. A orgány to je bída protože mi padlo např na MP 5 dejme tomu z 15 runu na Ubery 13 orgánů z Leorica, 5 Orgánů od ghoma a žádné orgán od kuleho. Opravdu jsem čekal minimálně 20-25 runů na můj první ring. pak, protože již stačílo dropnout jeden orgán na výrobu pokaždé jsem vyrobil 6 totálních crapů a ted mám základácký kterej se už dá toršku použít ale nic velkýho. Taky jsem to nevzdal hellfire ring mám a mám jich několik v truhle a několik jsem jich už vzteky rozbil 🙂 ale je to tam. Takže nerozumím hatery troly, kteří si stěžují, že jim nic nepadá a nepadají ani klíče. Pokud chodí na MP 1-5 je to o ničem v podstatě ale lepší než nechodit. Moje rada zní tak pokud nemůžeš jít Keywardena na 8 bež na 6 pokud to nejde dej si 4 atak dál a klidně i jednoho proč ne. Šance tam je chce to jenom trpělivost. Pokud hráč podlehne AH a zrychlí si hru mnohanásobně nedivím se, že si stěžuje na špatný drop. pokazil si to sam. mějte se
Souhlasím s tím, že by měli dávat na názor lidí typu Kripparrian, ale i tak, myslím, že i cvičená opice by vymyslela lepší věci, než 500 bleed over 5 sec…
Heya. Ja sel key wardena tak cca 20krat a droply mi tri klice. Takze celkem pohoda. Hraju na mp2. A MF nema na drop rate vliv, rekl bych.
Já teda nevim , ale všichni sem píšete kolik máte MF. Přitom se všude píše, že drop klíče absolutně nezálaží na MF ale na MP levelu MP0-5% MP1-10% až do MP10-100% pokud se pletu opravte mě.
keywarden v aktu 2: 13 pokusu s MF 247 na MP 3 a porad nic 🙂 nahoda je potvora
VRANA17, tak záleží jaké ringy už máš na sobě a co je tvojí prioritou, pokud už máš prstýnky za desítky milionů a nejde ti o expy tak asi ne na druhou stranu i na HR můžeš narolovat slušné bonusy a pokud jedeš PL tak se určitě vyplatí. Nejlíp to zjistíš sám někteří je ocení jiní nad nimi ohrnují nos.
V 2. akte mi padol kluc z keyvardena na 14x. Išiel som vždy na MP0 a MF230
No mi teď chodíme MP10 a padne všem v partě, takže pohoda dají se tak udělat 3 Machine za hodinu. Otázka je na co je Heelfirre ring dobrý, zrovna včera sem udělal první bo sem do ted na ringy nejel a je to těžký odpad. Někde sem četl že po nerfu jediné co na ringu má význam je 35% expu bonus, když chceš rychle vyexpit postavu.
Jak je to tedy s těma Hell ringama má smysl je dělat nebo ne?
Naposledy mi to trvalo 12 runů na MP4-5, než mi padl klíč ve 2. aktu, ale nestěžuju si. Prostě to tak mělo být a měl jsem smůlu. A vůbec bych hru nezlehčoval. Už teď mi to přijde celkem lehké.
Tib3rian urcite to myslis dobre ale skus si predstavit ze by brali do uvahy len hracov ako je kripp a jemu podobnych…hracov ktory mp10 davaju hravo…takych hracov nie je ani 1%…im by vyhovovalo hrat aj mp100 a mat stale lepsie a lepsie veci…lenze nie kazdy kto si hru zakupil moze hrat 10 h denne ako kripp a teda ma vsetky postavy na 60lvl a paragon 50+-…priemerny hrac /ktorych je drviva vacsina/ sa nezaobera ekonomikou a mechanizmami…chce si par hodin tyzdenne zahrat hru…mozno mu je aj jedno ze nema super gear ze casto umiera ze nechodi mp10 a uberbossov…takmer vzdy a vo vsetkom sa firma prisposobi vacsine…je to proste politika a ta je jednoducha…mas vacsinu hlasov vyhral si…preto su tie nerfy inferna napr…
Poslouchat nářky hráčů je nesmysl… spousta věcí se opravila správně, ale spousta nerfů byla zase kontraproduktivní.
Jen pro zajímavost, před 3ma dnama jsem začal levelit novou postavu (barbara), do gearu jsem jí dal 3 miliony a včera jsem s ní porazil Diabla na MP5. Po 20,5 hodinách hraní a blbejch 3mil 180 tis goldů z AH jsem zabil finálního bose MP5 obtížnosti inferno (tedy jinejma slovy té obtížnosti, která měla být pro normálního hráče takřtka nedohratelná a ještě na MP5, které v původní hře ani nebylo… a zabil bych ho asi i na MP10, jen by to trvalo 3-4 hodiny).
Takhle to přece Blizzard určitě nechtěl, ne?
Ja neviem, co v Blizzarde stale riesia, ved logicke myslenie jasne hovori, ze rady o funkcnosti a nefunkcnosti hernych mechanik by mali brat len od hracov ako je Kripparrian. Myslim si, ze je dost ludi, ktori nenahrali ani tolko co ja, a ani moj nazor na balanc hry nepovazujem za pouzitelny. Ten maju len ti najlepsi hraci. Riesenie uz nech si zvoli Blizzard, ale nech nedava na hlas vacsiny. Pretoze ten je absolutne neodborny. Priemerny a hlavne podpriemerny hraci nepoznaju herne mechanizmy do podrobna a teda nevedia ani to ako presne funguju. Nazor takeho hraca je nepresny a neda sa z neho vychadzat. Keby dali na rady hardcore hracov hned a zaviedli potrebne zmeny naraz, usetrili by nam aj sebe kopu casu a starosti.
Ono ja by som sa na to pozrel z inej stránky. Existujú vždy dva tábory ľudí nech sa jedná o hocijaké úpravy v hre. Sú to tí ktorým sa to páči, a tí ktorým sa to nepáči. Blizzard može urobiť len dve veci, buď sa prikloniť k vačšine, alebo to optimalizovať pre obidve strany. Ja osobne si myslím, že Blizzard to robí veľmi dobre, a vždy nájde riešenie. Niektoré veci sa mi aj páčia, iné zas nie, no vždy sa nájde niečo čo tie negatíva dokáže vytlačiť.
K zmenám: Hellfire Ring, tak určite ak to vylepšia bude len plus, takisto ako aj Artisanov. K reflect demagu by som toho mohol nahovoriť viac, nepáčil sa mi s počiatku, pretože bol na mojho Wizarda príliš silný, no treba si uvedomiť aj to, že túto hru je potrebné aj nejako spestriť, takže pre mňa to bola častokrát pekná výzva 😀 No teraz si už s tým viem poradiť, aj keď nie vždy. Každopádne bude vždy existovať niekto, komu sa to absolútne páčiť nebude, a zas niekto komu je to šumafuk ako momentálne mne 🙂
A o Komunitných Manažéroch… Viem čosi o práci, ktorú robia (i keď nie presne čo robí Blizz CM) ale s časti ich pochopiť viem, býval som Adminom na jednom fóre pri hrách od spoločnosti Game Forge a tam som mal možnosť všimnúť si koľko práce to dá, a nie je to málo. Preto ešte ak pripočítame fakt že sú tiež v hre a hrajú pomerne dosť veľa hodín, tak to už ukazuje slušnú drinu. Preto by si mali aj títo ľudia zaslúžiť svoj obdiv 😉
wolflegion: o cem bys chtel jednat, kdyz bys tu hru ani neznal, mi to prijde jako fajn prakticka pomucka pri reseni novych patchu atd..
wolflegion: Tady je vidět, že vůbec neznáš politiku Blizzardu 🙂
James, Tionara: „Jednoduše řečeno, komunitní manažeři by hrát hru častěji, pokud chtějí reprezentovat hlas hráčů.“ -> tam asi chybí slovíčko „měli“
Welcome to Kocourkov.
wolflegion: Co ty víš, jak to tam probíhá, prosím tě?! Vykřiknou takovouhle hovadinu do vzduchoprázdna, jen aby byl člověk zajímavej…
Dokonce hrajeme společně každý týden během jednání. na jednani se ma jednat a ne HRAT !!dobrej pristup BLIZZ „!“
1.