Změny v Patchi 1.0.7 – kompletní přehled

O co byl Patch 1.0.6 menší než ty ostatní, o to je Patch 1.0.7 větší. Vývojáři dokončují další vylepšení hry a všechny změny, které patch přinese, budou brzy dostupné k testování na veřejném testovacím realmu (PTR). Změny v tomto patchi prezentoval na oficiálním webu vývojář Blizzardu Wyatt Cheng a jsou rozděleny do několika kategorií:

Diablo 3 Duels

Duely

Jak již Jay Wilson zmiňoval, Patch 1.0.7 přinese duely a hráči tak budou moci hrát proti sobě. Zde je stručné info o tom, jak budou duely fungovat v Diablu 3:

  • Abyste mohli vyzvat protihráče do duelu, musíte promluvit s postavou Nek the Brawler v New Tristramu
  • Tím se dostanete do Scorched Chapel, což je nová zóna určená přímo k soubojům
  • Tato zóna poskytne hráčům 4 různé oblasti: kostel, hřbitov, řeka a jezero
  • V duelech se mohou utkat až 4 hráči v tzv. Free-For-All (FFA) módu, což znamená, že můžete hrát s vašimi kamarády buď jeden na jednoho, tři hráči FFA nebo kompletní čtyřčlenný FFA
  • Naším cílem je poskytnout hráčům bezpečnou lokaci, kde mohou mezi sebou bojovat bez potíží, které byly v Diablu II

Ve hře se nezaznamenává žádné skóre a v souvislosti s duely nejsou ve hře žádné úkoly. Chceme, aby duely byly pokud možno co nejjednodušší, takže náš systém je poměrně minimalistický – víme totiž, že někteří hráči chtějí bojovat s ostatními jen tak pro zábavu bez odměn a bez žádných úkolů. Některé duely mohou být jednostranné a neočekáváme, že souboje budou vyrovnané. Ale to je v pořádku, protože duely v Diablu III jsou spíše o tom nakopat někomu zadek bez zábran a tento systém vám to umožní.

Dodatečné info k duelům:

  • Pokud během duelu zemřete, budete vzkříseni opět v duelové zóně.
  • Smrt v duelové zóně není trvalá, a to platí i pro Hardcore postavy.
  • V duelové zóně nelze ztratit durability.
  • Po skončení duelu se můžete teleportovat zpět do města.

Balanc postav

Co se týče balancu postav, v tomto ohledu jsme vylepšili Wizarda a Monka.

Wizard

Wizard dostal damage buff u těchto skillů: Arcane Orb, Blizzard a Shock Pulse. Provedli jsme také několik drobnějších změn – Illusionist může nyní například vynulovat cooldown u Slow Time a také jsme zvýšili slow efekt u Temporal Flux ze 30% po dobu 2 sekund na 60% po dobu 3 sekund.

Monk

Monk dostal velký damage buff u všech skillů, na které je potřeba Spirit. Jedno z nejčastějších využití Spiritu je znovu-vykouzlení Mantra of Conviction-Overawe pro 3-sekundový bonus. I když je to tak v pořádku, chceme nabídnout hráčům alternativní využití Spirit navíc.

Přestože jsme se v tomto patchi zaměřovali hlavně na Wizarda a Monka, neznamená to, že by ostatní postavy byly perfektní. U ostatních postav jsme udělali větší změny v předchozích patchích a stále máme nové nápady pro Barbara, Demon Huntera i Witch Doctora, ale někdy méně znamená více.


Vylepšení craftingu

Velice často od hráčů slyšíme, že by chtěli ve hře více předmětů (ať už v podobě dropů nebo craftingu) podobné kvality jako předměty z Auction House. Auction House má své výhody: můžete si vybrat konkretní staty pro daný předmět, může být zábava hlead nejlevnější předmět pro vaši postavu nebo když vaší postavě vypadne něco, co nemůže sama použít, můžete to prodat a vydělat na tom nějaké zlato. Má to ale také své nevýhody. Tou největší je, že některým hráčům přijde lepší sbírat předměty ve hře buď z monster nebo z craftování.

Patch 1.0.5 a Infernal Machine eventy byly v tomto ohledu úspěšné, především pak pokud jde o odměnu Hellfire Ring. Ten je totiž vázán na účet (account-bound) a nejinak tomu je v případě dalších součástek. Takže prostě nemůžete jít do Auction House a koupit si prsten, který někdo našel nebo vyrobil – musíte farmit a vycraftovat si vlastní Hellfire Ring. U tohoto eventu máte navíc více možností zisku Hellfire Ringu s lepšími staty (nebo staty, které více vyhovují vašemu hernímu stylu).

Nové recepty pro crafting

Myslíme si, že Hellfire Ring byl krok správným směrem a chceme vám představit další předměty podobné tomuto prstenu. V Patchi 1.0.7 tedy přidáme několik nových receptů pro Rare crafting. Bude se jednat o nové rukavice (gloves), kalhoty (pants), zápěstí (wrists), hrudní zbroj (chest piece) a amulet.

Tyto nové předměty budou mít 6 affixů a primární stat (Str, Dex, Int, Vit), což je něco navíc v porovnání s tím, co je momentálně možné. Tyto předměty budou vyžadovat crafting materiál vázaný na účet hráče. Konkrétně je to Demonic Essence, která vypadává z Elite monster na Infernu. Podobně jako je tomu u součástek v Infernal Machine, šance na drop Demonic Essence se zvýší na vyšších úrovních Monster Power. Máme v plánu zavést 20% šanci na drop při Monster Power 0 a  s každým levelem Monster Power se šance na frop Demonc Essence zvýší o 15% (MP1 bude 23%, MP2 bude 26.45% atd. až na 80.91% při MP10). S těmito čísly jdeme do PTR a po testování se mohou změnit.

Recept na Archon Armor (chest piece) si můžete koupit u Squirt the Peddler za 1.5 milionu zlata. Ostatní plány budou sice dropovat náhodně ve hře, ale při 5 stacích Nephalem Valoru mají také 50% šanci na drop z následujících bossů:

Diablo 3 Squirt

– Skeleton King
– Spider Queen
– Maghda
– Zoltun Kulle
– Ghom
– Cydaea
– Rakanoth
– Izual

 

Nové gemy: The Marquise

Vedle nových předmětů přidáváme do hry také nový stupeň (tier) gemů pro ty, kteří se opravdu chtějí posunout se svoji postavou kupředu. Nový stupeň se nazýva Marquise a většina jeho statů je v souladu se současným progresem u gemů.

Také jsme upravili účinky gemu Ruby ve zbraních. V tuto chvíli je bonus ke Critical Hit damage u Emeraldu vhodnou volbou pro kohokoli, kdo chce zvýšit damage jejich zbraně. Nový stupeň u Ruby je výraznou změnou, takže by měl být preferován těmi, kteří dávají přednost rychlosti útoku (attack speed) před šancí na Critical Hit, nebo těmi, kteří používají skilly (např. Sentry nebo Hydra), které tolik nevydělávají na Critical Hitu.

Hráči se často ptají, proč jejich Sentry nebo Hydra nepřejímá šanci na Critical Hit nebo Critical Hit Damage. Odpověď je, že chceme, aby si hráči mohli sestavit build postavy v několika verzích a nechceme tedy automaticky nikoho nutit k násilnému přejímají šance na Critical Hit a Critical Hit Damage. I když tohle není věc, která se změní ze dne na den, naším cílem je mít „různé staty pro různé buildy“ a proto je zavedení silného Ruby gemu krok správným směrem.

Momentálně to funguje tak, že tyto gemy mohou být kombinovány u Jewelera za cenu nějaké ingredience a zlata (3 Radiant Star gemy, 20 milionů zlata a 1 Demonic Essence) a designy budou dropovat náhodně od monster levelu 63 po celé hře.


Změny u Monster Power

S Monster Power jsme vcelku spokojeni. Hráči hrají na různých Monster Power levelech a ztěžují si tak hru. Každý build má svoji efektivitu na různých levelech Monster Power a pozorujeme zde mnoho rozmanitých buildů.

Myslíme si, že jsou zde 2 věci, které můžeme u Monster Power vylepšit: umožnit Monster Power ve veřejných hrách (Public Games) a zvýšení bonusu k experience pro hráče na Infernu.

Monster Power ve veřejných hrách (Public Games)

Když jsme poprvé představili Monster Power, báli jsme se to zavést i pro veřejné hry, a to ze 2 důvodů. Zaprvé, nechtěli jsme snižovat množství her, které by odpovídaly jednotlivým hráčům a zadruhé, chtěli jsme se vyhnout potenciálnímu skupinovému tlaku, který by mohl nastat v případě, kdy by se do veřejné hry připojil hráč s vyšším levelem Monster Power než zbytek skupiny. (Například byste určitě nechtěli, aby se do vaší hry připojil někdo se slabou výbavou, kdo by to nezvládal. To by ostatní akorát obtěžovalo.)

Uvědomili jsme si, že 1) je vhodnější, když chce někdo hrát sám ve veřejné hře s danou úrovní Monster Power sám, než kdyby nikdo neměl možnost hrát ve veřejné hře a 2) slabé postavy mohou být na obtíž ve skupinové hře na Infernu tak či tak (pokud na tom opravdu trvají v takové hře být). Zdá se nám, že teď více poškozujeme hráče tím, že jim neumožňujeme Monster Power ve veřejných hrách, než kdybychom zvýšili čekací intervaly pro připojení do veřejných her s tou správnou Monster Power. Takže v Patchi 1.0.7 zavedeme Monster Power do veřejných her. Abyste mohli Monster Power použít, musíte ji mít aktivovanou – stejně jako v případě soukromých her (private games). Jakmile aktivujete Monster Power, můžete si zvolit veřejnou hru a nastavit si Monster Power dle vašeho přání. Poté vám systém automatickz vyhledá hru se skupinou hráčů, která má stejnou Monster Power jakou jste si vybrali vy.

Experience bonusy na Infernu

V Patchi 1.0.7 zvyšujeme odměny do experience při hraní na Monster Power 1-10. Než se pobavíme o změnách, řekněme si něco o filozofii tohoto návrhu…

Lidé se často ptají k čemu vlastně Monster Power je. Mám si zvýšit Monster Power co nejvíce dokud nezemřu? Ne tak docela. Jenom proto, že vám nedělá problémy zabíjet monstra, neznamená, že si musíte zvýšit Monster Power. Ono totiž zvýšení Monster Power na maximální úroveň může sice znamenat lepší bonusy k experience nebo farmingu, ale hra je pak časem nudná, protože je příliš těžká.

Ukažme si to na extrémním případu: Co kdybychom za každé zabité monstrum na úrovni Monster Power 10  udělovali 5000-krát více experience? V takovém případě by se zabití jediného monstra na Monster Power rovnalo několikahodinové hře na úrovni Monster Power 1. Ale je to opravdu to, co je pro tuto hru nejlepší? Hráči, kteří se snaží být v tomto ohledu velice efektivní, by pravděpodobně hráli na úrovni Monster Power 10, ale byli by zároveň nuceni hrát menší počet defensivních buildů. Už teď je spousta hráčů, kteří zabíjejí monstra na úrovni Monster Power 10, ale mohlo by je to nutit využívat skill build, který se jim příliš nelíbí a hra se tak stane nudnou, protože hráč tráví spoustu času zabíjením jediného monstra. Nechceme, aby se tohle hráčům stávalo a pokud bychom určili úroveň Monster Power 10 tou nejefektivnější, pak bychom se bezpochyby dostali právě do této situace.

Věříme v to, že Diablo je o zabíjení spousta monster s tím, že občas se objeví nějaké obtížnější monstrum, ať už ve formě elite packů, nebo bosse. Proto chceme Monster Power nastavit tak, aby to hráče nenutilo hrát na maximální úrovni Monster Power jenom proto, aby získali více odměn za cenu nudnější hry. 

V tuto chvíli chceme zvýšit bonusy do experience pro úrovně Monster Power následovně:

MP 1: 25% (z původních 10%)
MP 2: 50% (z původních 20%)
MP 3: 80% (z původních 30%)
MP 4: 120% (z původních 45%)
MP 5: 165% (z původních 60%)
MP 6: 215% (z původních 75%)
MP 7: 275% (z původních 95%)
MP 8: 340% (z původních 115%)
MP 9: 420% (z původních 135%
MP 10: 510% (z původních 160%)

Tato čísla se ještě mohou změnit v závislosti na tom, jak proběhne testování na PTR.


Změny u affixů monster

U affixů monster v tomto patchi provedeme následující změny:

Reflects Damage

Upravili jsme způsob fungování Reflects Damage. Monstra s tímto affixem budou nyní zapínat a vypínat damage reflection štít. Pokud je štít vypnutý, monstrum nereflektuje žádnou damage. Pokud je štít aktivní, monstra reflektují damage stejným způsobem, jako tomu bylo doposud. Štít je ve hře výrazný, takže si ho určitě všimnete. (Damage petů se od nynějška nebude reflektovat.)

Molten a Plagued

Upravili jsme také affixy Molten a Plagued. Molten se nám zdá příliš těžký affix a Plagued naopak příliš jednoduchý. Proto snižujeme damage Molten packů a zvyšujeme poškození u Plagued.


Vylepšení životů

Ze hry jsme odstranili zvyšující se časovač pro vzkřísení po několika po sobě jdoucích smrtích. Tyto časovače již neměly význam, jelikož v předchozím patchi jsme odstranili Enrage timery a navíc každý hráč si teď může nastavit vlastní obtížnost hry pomocí Monster Power. Od nynějška je tedy nastavena 5-ti sekundová prodleva na Softcore. (Na Hardcore zůstává časová prodleva beze změn. :D)

Zvýšili jsme také radius pro sbírání zlata. Chceme tím ulehčit práci těm hráčům, kteří opravdu vyvíjí aktivní úsilí  ve sbírání zlata ze země. Aktuální radius se nám zdál příliš malý. Zvětšení radiusu se projeví ve vlastnostech předmětů, základní radius se zvýší jen nepatrně. Někteří hráči si toho možná ani nevšimnou. Pro ty, kteří se chtějí vyhýbat health globům, tento radius je pořád dostatečně malý na to, aby se health globům dalo vyhnout.


Toto je jen několik základních změn, které přijdou v Patchi 1.0.7. Doufáme, že se na tento patch těšíte tak jako my. Tento patch bude na veřejném testovacím realmu (PTR) již brzy a rádi bychom vás tímto do testu pozvali, abyste mohli vyzkoušet, co je ve hře nového a dali nám vědět, co si o tom myslíte!

Zdroj: Battle.net

62 komentářů u „Změny v Patchi 1.0.7 – kompletní přehled

  1. MP na publiku bude zajímaví,docela jsem se těšil až z takovou změnou příjdou ale na druhou stranu když občas hraji  inf. act 4 tak se až divím jak někteří hráči letí v před až po eliktku kde náhle zjistí že je nad jejich síly a zbytečně umírají proto si myslím že by to chtělo nějaké omezení  třeba to hodit jako výzvu  např zabití Diabla a dokud výzva nebude splněná na singlu tak aby se na publiku neotevřela

    Je to jen  osobní názor tak doufám že nezchytám těžkou kritiku 😀

  2. Asi po tyzdni hrania PoE si myslim ze to nebude D3 killer a ani nenastane nejaky brutalny odliv hracov. Je to sice dostojny nastupca Diabla 2, ale aj ina kategoria. Podla mna tie tisice WoW kids nebudu spekulovat nad skilmi a nejakou taktikou, pripadne sa neprenesu nad kvalitu animacii, ci celkovu sviznost hry. A ostatne ja si teraz vecer po zapase Lev Praha vs Slovan Ba a styroch pivach Usmívající se tiez pustam Diablo 3 s nadejou ze padne legendarka na dobru noc.

    (pre hracov D2 je PoE povinnost 23tieho aspon vyskusat) 

  3. $$$Blizzard$$$ uz davno nie je tou firmou akou bola.uplne kasle na fanusikov a cele Diablo 3 je obrovska fraska a marketingovy tah.23.1.2013 zacina open beta PoE,tak sa snazia rychlo vydat patch,aby im neutiekli aj posledni hraci.PoE je pravy nastupca Diabla,pretoze  hratelnost PoE>blizz money

  4. Crafting vítám primárně z důvodu account bound ingrediencí… Jestli ovšem bude mít toto rozšíření nějaký význam se uvidí až ve hře.

    Gemy – no, míchání gemů je super. Ovšem jaké budou bonusy se opět dozvíme až ve hře…a jestli budou nějakým způsobem preferované rubíny (kdopak že je primárně používá…?)… :/

    Affixy – RD klídně mohlo zůstat jak je, jenom přidat tu auru. Vypínání je opět zlehčování…

    Molten dávál pecky, to jo….ono taky ale asi neni prdel chodit po lávě, že…mohlo zůstat.

    Zesílení poisonu je oukej.

    Monster Power – jo, dobrý, nenám ještě kilo….ale to tempo mi přijde rozumný a lidi co se snažili to mít rychle jsou na tom trošku bitý (svým způsobem).

    MP v publicu oukej…jenom už vidím, jak se do vyšších připojujou lidi, který tam budou na obtíž…a vzhledem k tomu jak (ne)funguje kick…

    P.S. : kouknul jsem na AH na ceny gemu … top R – 27m … top E – 35m 😀  

    P.P.S. : teď po jednou runu A3 moi droply 2 FS gemy…běžně tak 40…nevím, možná jen pech, ale trošku čuchám umělý zásah do trhu…nicméně se samozřejmě mohu mýlit.

  5. Tak jsou dorbý blbouni co zaparkuji někde bokem postavu a nic, taky nešel vykopnout. Stál stranou a nic, po 30 min díky jemu pokaděnýmu 4. aktu na hell v HC jen napsal „Sorry, neočekávaný host“ – skopat a vzít klávesnici. Pokud takový někdo je na HC v partě, tak se nyní odpojuji v publicu.

  6. Naposled jsme se potřebovali zbavit člověka co stál na začátku 3. aktu nahoře u vatry. Prostě jsem tam skočil s ním z 2. aktu a šel dál připojili se další 2 a jeli jsme dál. tenhle co jsem s ním skočil z 2. furt nikde už ty ostatní psali co je s ním a co je. Našel jsem ho jak stojí na začátku a nereaguje a nešel kicknout. Tak jsem už psal, že ho snad najdu v realu a vykopu ho přímo u PC. Mi 3 jsme byly pěkně u sebe a jeli jak nůž máslem. Já barbar, + WD + DH nebo WZ. On byl divnej už v předchozím 2. aktu – těžkej defens a rezisty, ale zanadbatelná dmg, někam vlez bez nás – hrnul do předu, a pak psal a řval HELP HELP. Měl jsem chuť mu dát facku. U Beliala najedno na měl, kill a jen se šmudlal bokem a vyhříval se v zelenejch koláčích – neměl jsem takovou defens, ale zase největší dmg z party. Jsem měl co dělat, až pak jsem si prohlídnul co je to zač.

    Mimochodem na hardcore, hlavně pokud jdete na Beliala s DH nebo WZ, tak si dejte bacha a buďte si jistí, že ho utlučete i sami.  V publicu se vám stane, že se prokliknete k němu, a ti vidíte hlášky, jak se ty 2 zadní šmudlalové odpojují ze hry pryč bez jedinýho slova předtím. Slušně udělanej DH tam pobíhal a ušmudlanej WZ mu stále slintal řitní hvězdičku jak je dobrej mít akovej paragon, a jak to na HC dokázal a furt dokola přes party chat a tím zdržoval hru. Prostě už od začátku časem poznáte, že je v partě nějakej trouba.

  7. Gold Eagle byl otom jeden z bluepostu ale nesmi se tu linkovat jinam takze ve zkratce :

    Smrti při „Vote Kick“

    Jednoduché a intuitivní řešení jak předejít umírání ve veřejných hrách na Hardcoru, pokud Vás donutí možností Vote Kick opustit hru. Stačilo by po konci hlasování přidat jednu minutu na nalezení bezpečného místa a odpojení ze hry, bez ztráty kontroly nad svojí postavou (momentálně je to tak, že po úspěšném 60ti sekundovém hlasování ztratí hráč na 10 sekund kontrolu nad svojí postavou a to je důvodem hodně úmrtí).

    V poslední době se objevilo hodně stížností na vynucené umírání ve veřejných hrách na Hardcoru. Stává se to ve chvíli, kdy se odhlašuje vyhození hráče z party. Hráč je systémem odhlášen ze hry. Problém je, že to trvá 10 sekund pokud se nachází mimo město. Po dobu těchto 10ti sekund hráč nijak nemůže ovládat svoji postavu. O možném řešení tohoto problému se diskutuje na oficiálním fóře. Na jeden z návrhů zareagoval zaměstnanec Blizzardu.


     

    • Víme o tomto problému a snažíme se to vyřešit co nejdříve. Zatím nevíme, jestli tento problém je možné vyřešit hotfixem nebo patchem. Prozatím nemám k tomu více informací, ale určitě Vám dáme vědět, až něco vymyslíme.

     

  8. HLAVNĚ ZFUNKČNĚTE „VOTE KICK“ VE VEŘEJNÝCH HRÁCH, ABY SE DALI VYHODIT LŮZŘI, KTEŘÍ JEN KAZÍ HRU NEBO PRUDÍ. HLAVNĚ NARAZIT NA HARDCORE NA TAKOVÉHO „NEŠŤASTNÉHO“ ČLOVĚKA JE DĚS. MY 3 OSTATNÍ PAK VZÁJEMNĚ BREČÍME JAK HO VYKOPNOUT Z PŮVODNĚ DOBŘE ROZJETÉ HRY.

    S tím public games s MP bude sranda. Už teď public her moc není asi 400 – 800 softcore a 30 – 150 hardcore v jednu chvíli v EU k dispozici a k tomu ještě různé MP přibudou. Hmmm, na hardcore bude umění se vůbec připojit, už teď nebyl často volný slot. 😀

  9. Změny vypadají zajímavě, ale s tím zvýšením exp na MP to nevidím jako dobrej nápad – o to rychleji každej dosáhne paragon 100 a zase budou lidi brblat že to už maj dohraný {#emotions_dlg.cry}  Ideální by bylo kdyby kvalita dropnutých itemů záležela na MP kde to padne, tzn. Mancitora z MP1 a z MP10 by byla úplně jiná káva! To by byla teprve motivace mordovat se s vysokým MP, takhle jen na MP1-2 dostanu víc exp a budu mít postavu dřív „hotovou“. Nový itemy jsou fajn, ale já dosud ještě nevyrobil solidní hellfire ring herdek, klenotník je pěknej vykuk Usmívající se

  10. Ked na nieco nemam, tak tam neleziem. Je jasne ze 5000x vacsi bonus k expom na mp 10 je blbost. Ale pre boha preco to takto podavaju? Na jednej strane nas nutia ist do uplne nezmyselnych veci a na druhej vravia, ako by hracov nutilo hrat na mp 10, ak by tam boli neumerne vacsie expy. A nastrocni tardi by pol hodinu zabijali monstra a potom by plakali ze im to nejde. Ak uz chcu dat moznost volby, tak potom aj v tom, aby som si mohol urcit vlastnym rozumom na co mam a na co nie. Ale to mierim len k ich principialne zlej retorike a sposobu myslenia.

    Inak musim povedat, ze zase pridali a zmenili niekolko veci, ktore hru opat priblizia k dobremu balancu. Velmi sa tesim na duely.

  11. Riko: „Rubin bude zvysovat speed, konecne zde bude aspon nejaka volba zda chcu spis crit nebo speed“

    Rubíny budou v podstatě fungovat jako dřív. Přepíšu jak popisoval Wyatt Cheng fungování: attack speed 1.1, rubín (+20dmg) = 22 DPS bonus z rubínu. Pokud máš attack speed 2.4 a stejnej rubín (+20dmg) = 48 DPS bonus. Takže zřejmě jen hodlaj přestavět hodnoty. Prý chtějí vytvořit prostor pro charaktery, který nebudou pure CC,CD. Například pro charaktery zaměřený na skilly jako hydra, který crit hit neuděluj.

    Kdyby se ještě někdo chtěl kouknout na pár dalších odpovědí Wyatte k tomuhle patchy, tak link tu

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7592581161?page=18#348

  12. Po dlouhé ale opravdu dlouhé době můžu s jistotou říci že se na Patch 1.0.7 se vší vervou těším .Rozehrál sem si monka a ten dostane vylepšení na která  se  vlastně čekalo.Velký příslib si dávám u gemů  a snad i u těch novejch plánků.Tímto chci Blizzu popřát a poděkovat za snahu co do toho vložili .Děkuji za překlad a čas do toho vložený ,skvělá práce.Snad se Blizz poučí a bude jen příjemně překvapovat .

  13. Ad patch: Super, až na XP z paragonu.. boostli to dle mě o dost (snad to ještě upraví dolu).

    Ad Ajey, Adorall: Těhle jsem si tu ze všech nejvíc vážil. Ajeyův uklidňující hlas, který se tak strašně dobře poslouchal. Dle mě to, jakým hlasem a způsobem vyprávěl, byl hlavní úspěch SEOCu. Na tomhle webu se mi líbil především kabát (barevné podání pozadí a písma) a dostačující funkčnost. D3pedie teď má každopádně lepší obsah. Výsledkem toho pro mě tedy bude častější návštěva D3pedie na úkor občasné návštěvy tohoto webu. Nevím jak to tam je, ale jestli běžný čtenář bude moci dělat úpravy, bude mít aktuálnější data (na tomto webu jsou popisy skillů u charakterů snad z období před prvním patchem). (((to je asi mimo téma, tak pardon)))

  14. Určitě to bude přínosnej patch, za sebe můžu říct Krok správným směrem
    sice to už ve hře mohlo být daleko dřív, ale aspoň tak.

    Co se odchodu Adoralla z redakce týče, tak pro web je to škoda. V tom komentáři co ho někdo smazal, kde Adorall vysvětloval své důvody odchodu, psal že pro tenhle web chtěl dělat nějaký projekt ohledně PvP a to tím pádem asi taky padlo. Snad ho zrealizuje alespoň na pedii.

  15. OmasTomas: Asi pláčeš nad špatným hrobem. Ajey na tomhle webu není už docela dlouho, což je nakonec i vidět a Adoral, by byl blázen, kdyby tady zůstal. Nemít tento web fórum a diskuze pod článkama (který jsou teda většinou stejně mrtvý, ale tak občas nějaká novinka břibude), tak sem dávno nechodím.

    D3pedia mi přijde super, je vidět, že se na tom webu pracuje, ale chybí mi tak diskuse pod novinkama.

  16. Ja osobne si na tomto webu nejvice vazim ajaye a adorala. Je smutne ze se redaktori neumi domluvit. Chapu ze jsou z toho pak nervy a vztek. Presto vsechno si ale myslim, ze by jste nemeli z tohoto webu odchazet. Pokud to je mozne, zkuste se domluvit. DiablofansCZ ma dobrou povest, stejne jako vy. Obe strany o dost prijdou kdyz se rozejdete. GL.

  17. parbexxx – Pravda, tenhle web zažil o dost lepší časy, ale nazvat ho mrtvou stránkou? trochu silný slova. Zatím to vypadá, že možná dočkáme pořádné soutěživosti mezi dvěma weby. Můžou se taky mezi sebou dohodnout a spolupracovat, dělat dvakrát překlad jednoho článku je trochu zbytečná práce. Tak jako tak by to pro čtenáře mělo být přínosem. Nebo jeden půjde uplně do háje, protože kvalitou nebude stačit, to se ale doufám nestane.

  18. v prvom rade dakujem za preklad, super praca 🙂 

     

    co sa zmien tyka, tak som sa pekne pobavil na vyhlaseni „Některé duely mohou být jednostranné a neočekáváme, že souboje budou vyrovnané. Ale to je v pořádku, protože duely v Diablu III jsou spíše o tom nakopat někomu zadek bez zábran a tento systém vám to umožní.“ Chaba vyhovorka na to, ze nevedia spravit balance postav, co je na skodu, cakal som nejaky vyhladavac subojov, ktory bude hladat na zaklade statov postav/dps/… Budeme si teda musiet superov hladat sami 🙂 

    sensation86 co sa xp tyka, dalo by sa o tom polemizovat, tie cisla ktore tu mozme vidiet su vazne prehnane, ale mensie zvysenie xp by neuskodilo. Mat 100 paragon nie je velmi o tom, aky hrac kto je, ale o case ktory pri hrani stravis, videl som XY postav ktore maju 100paragon a gear horsi ako ja, lebo pri tom presedeli viac casu. 

    Zvysenie radiusu super vec, teraz ked mate 0 a snazite sa zobrat zo zeme mince, tak je to pekne na dlho a mna osobne to riadne vytacalo. Aspon troska to vyriesili nove ramena 🙂 


    Goliathus, taka otazocka, nevies odkial maju tie miliardy zlata? Od viewerov, za dropy? Nikdy som nevidel velky predaj, ale vzdy ked pridem na kongorov stream ma o miliardu viac 😀 Ja nemozem nasporit posranych 100M uz mesiac 😀 


  19. K patchu by som povedal, že sa nan teším, zmeny sa mi zdajú dobré a prínosné…

    Ale k webu by som povedal, že strašne upadá. Po odchode A.jeye skončil SEOC čo bol dosť populárny program. Teraz odchádza další člen ktorý sa snažil vymýšľať niečo nové, streamoval, prekladal a pod. Úprimne sa Adorallovi nečudujem, ale dúfam, že bude pokračovať v práci na inom českom webe, ktorý sa týka Diabla 3…

  20. Zmeny super. Konecne Blizzu doslo co delal spatne. New itemy na craft chvalim. Vic XP na vyssi MP taky chvalim. Rubin bude zvysovat speed, konecne zde bude aspon nejaka volba zda chcu spis crit nebo speed. Death timer je uz spis jen tak na oko ale taky potesi. Dalsi kvalita gemu tez super. Ze by zacalo svitat na lepsi casy? 😀 Jeste upravit itemy „only for“ aby garantovali primarni stat a sem maximalne spokojen.

  21. Tak jedinny co mi prijde fajn zmena jsou ty gemy… Ale nevidim duvod proc menit expa…. Ty woe… Zmenili se ceny predmetu pacthecm 1.5 hrudni bnrnei co jem koupil za 48M jsem ted prodal za 2M a byl jsem rad… Mam paragon 82 vydrenej ted bude mit kde kdo vysokej paragon… Zkratka a dobre tyhle zmeny se mi proste nelibi… To neni ze zavisti ze ti co maji malej paragon ze budou rychleji na tom nez ja ale o tom ze ty levely meli byt neco vic, kdyz jsem v D2 chtel mit kouzelnici na 89levelu trvalo to a musel jsem pro to neco udelat… Zkratka a dobre postavicku na pekne urovni bude mit kde jakej smoula a ne zaslouzeny hrac….

  22. Nadcházející patch 1.0.7. bude určitě velkým zpestřením hry. Snad se ve hře objeví většina vypsaných změn a ještě i ty, které vypsané nebyly. Těm co si stále na něco stěžují to snad zape huby, a jestli ne…tak těm už není pomoci (nic ve zlým) a hru ať raději nehrají. Myslím si, že tohle je krok správným směrem a jim se stejně člověk nezavděčí.

    Craftěné itemy na account také velice oceňuji, protože goldoví miliardáři mají útrum a konečně i v D3 bude platit, že peníze nejsou všechno. Takhle nebudou ve výhodě a budou si muset matroš pěkne nasbírat ve hře sami. Snad jen doufat, aby nově přidané věci, které si bude moci člověk ucraftit, budou opravdu v něčem vyjímečné aby stálo za to si itemy vyrábět (vzhled a síla).

    Určitě spousta hráčů ocení bonusy expů na vyšší MP.

    Rubín ve zbrani bude také dobrou změnou, ale v tomto ohledu bych nějakým způsobem posílil i ostatní gemy, (topazy) které jsou opravdu zbytečné, pokud teda hráč nehraje W nebo WD. Dále by mě zajímalo, o kolik bude další stupeň gemu zvyšovat staty. 20M goldu za pouhý craft + 3 radiant star …( cca 15-20M) a dostat za to + 5 str (int,dex,vit) na kamen to se na něj vykašlu. Z 58 bych další stupeň gemu zvýšil aspoň na 100 aby se to za ty prachy vůbec vyplatilo dát (emerald ve zbrani třeba 150 crit dmg, amethyst v helmě 25% life, rubýn ve zbrani 12% Attack speed) . Na postavě má člověk cca 6-10 gemů a dát 100M+ jen za craft + radiant star kameny a získat z toho ve výsledku např. 30 str navíc…:-) To chce nějký boost. Jen příklad. Sám nemám na sobě gemy R-star ale P-star. Rozdíl 4 bodů/gem mi nestojí za to dát do toho tolik peněz. Jak se lidově říká „Hodně peněz za málo muziky“ Uvítal bych třeba změnu, že topaz v botech (Ice climbery má asi každý, nebo si je každý chce do budoucna koupit, popřípadě jestli nově craftěné boty budou mít třeba socket, popřípadě všechny boty ve hře mohou mít socket) přidá movement speed. Takhle by se cena gemů aspoň částečně vyrovnala a postavy jako W nebo WD by nebyly zvýhodňovány nízkou cenou gemů.

    Diskutovat na toto téma se bude určitě hodně. Za sebe mohu opravdu říct, že patch 1.0.7. bude to nej co ve hře zatím bylo a hru to posune o velký kus dál.

    Jen tak dál Blizzarde, jen tak dál. Díky

  23. No, puvodne jsem chtel jen napsat, ze SUPER PRACE. Sice anglicky umim a uz jsem to cetl vcera na bnet foru, ale necekals em,z e to tu bude takhle opravdu dobre a rychle prelozeno. GJ!

     

    Skoda jen, ze se opravdu v redakci nedokazali domluvit, kdo by to mel prekladat, protoze vim, jaky to je a kolik to da prace a kdyz pak dotycny prijde a vidi, ze on tod elal zbytecne… Celkem Adoralla chapu no.

     

    A k patchi: Ale jo, vetsina tech zmen ma urcite svuj smysl a bude to asi lepsi. Uvidime casem.

  24. Chjo Adorall… Nebrečet a vydržet!

    Tenhle web sem měl nejraši pač dělal vždy trochu něco navíc, třeba jen ty nedělní SEOC dýchánky na které se jistě hráči D3 těšili…  Snad se ještě nějakého oživení dočkáme… Mrkající

    Jinak Patch 1.0.7 ve znamení dobrých změn k lepšímu a snad kvalitnějšímu hraní.

    Mě osobně potěšilo Vylepšení craftingu a Monster Power


Napsat komentář