BlizzCon 2013 bude v listopadu + popis proc efektů

BlizzCon 2013 se bude konat v pátek a sobotu 8. a 9. listopadu 2013. Blizzard to oznámil na oficiálních stránkách. Akce pořádaná samotným Blizzardem, která je slavností všech her od Blizzardu proběhne opět v kalifornském Anaheim Convention Center, tak jako tomu bylo v předešlých letech.

BlizzCon Stage

Po roční přestávce (v roce 2012 se BlizzCon nekonal) tak opět uvidíme všechny nejnovější hry od Blizzardu na jednom místě, mezi kterými nebude chybět ani Diablo 3. BlizzCon opět nabídne diskuze s vývojáři, soutěže, turnaje a další zábavu.

BlizzCon je zároveň akce, na které se většinou objeví něco nového. I když zatím nic ohlášeno nebylo, můžeme očekávat další informace o Diablu 3 na konzolích PlayStation 3 a 4, datadisk pro Diablo 3, nebo jiné vylepšení hry.

Diablo 3 Proc Effect

Na závěr nový přírůstek do článků tady na webu DiabloFans.cz. S vydáním Patche 1.0.7 se začalo mluvit o proc efektech, a proto o nich Malf zpracoval nový článek, který obsahuje základní informace o proc efektu, co to je, kde se to vyskytuje a jakou to má souvislost s proc koeficientem. Nový článek s jednoduchým nadpisem Proc byl přidán do sekce O hře v levém menu.

Zdroj: BlizzCon.com

48 komentářů u „BlizzCon 2013 bude v listopadu + popis proc efektů

  1. Vsadim se s tebou o co chces, ze nikdy zadna funkcni offline cracknuta verze predelana na PC z konzoli nebude. Tohle je uplne neco jineho nez tam upravit nejaky .dll a .exe soubor tak, aby odstranili kontrolu originalni verze u plne hry. A to je malickost v porovnani s tim, co tady popisujes. Jestli si myslis, ze nakrmis stahnuteho PC klienta nejakymi daty pro konzole, ktere se po graficke a CPU strance budou odkazovat na konozole, budou tam jine in-game ovladani a menu a pobezi to pod operacnimi systemy WIN apod., tak jsi proste hrozne naivni. Lidi nedokazali rozchodit betu dlouhou dobu na blbych Win XP, kdyz meli verzi, ktera by mela fungovat na Win XP. Pokud by to bylo tak snadne, jak si naivne myslis, tak by Blizzard hru na konzole vydal soubezne s PC verzi a nepotreboval by na to extra team pro implementaci na konzole. Prepsat zdrojovy kod z offline konzole verze tak, aby to slo spustit na PC by nedokazal ani „Nýjo“.

  2. Na cracku budete a asi i jste tak maximalne Vy. Vetsina hernich dat je na strane serveru, takze nevim, co chcete crackovat? Vsak uz borci v bete „rozchodili“ emulator servery, akorat tam byly lokace s nehybnymi monstry, nefunkcni questy a eventy atd. Vsechny data, ktere delaji hru hrou jsou na strane serveru Blizzardu. A jestli myslite, ze nekdo prepise offline zdrojovy kod pro konzole tak aby tahle neupdatovatelna verze byla kompatibilni a hratelna na PC (operacni system, jine HW ovladace, jine herni menu a ovladani) , tak to uz je opravdove fantasy. 

  3. Podle mne nepada crap. Ty veci jsou dobry, jako crap se muzou jevit, kdyz se porovnaji s tema nej variantama na aukci. Problemem aukce (ktera nahrazuje vsechny ty obchodovaci mistnosti v D2) je, ze hrozne urychli cestu k super dobrymu gearu . Pak logicky clovek tezko najde neco lepsiho a musi setrit stamiliony na nakej progres.

    Pro dlouhodoby hrani D3 je dobry aukci na nakup itemu vubec nepouzivat IMHO. Toto ovsem neplati pro lidi, kery chtej byt top.

  4. S tim co dela Blizzard nejsem vubec spokojenej… Jsem velky fanousek Diabla ale abych nahral x stovek hodin a napadlo x crapu to je naprosto demoralizujici… Blizz rika ze lidi chteji predmety nevim ale ja osobne radsi budu kdyz padne jednou za uherak v prumeru kvalitni predmet a ne aby prseli srajdy a po 700h hrani pak padl jeden za 400mega… Za dalsi patch 1,7 prinesl craft predmetu… Blizz rika ze to pro lidi co nechteji byt zavisli na AH podle me to je blbost ten craft udelali prave proto ze ty kvalitni predmety proste nepadaji tak naaaaa tady mate craft aspon neco, jo super craft kdyz vemu v potaz jsem denne hral 5-7h asi 14dni abych si mohl koupit amulet za 100M a pak po tomhle patchy padnul na 45M super proste zuroceny hodiny hrani ve finale… Nechci nic rikat ale Blizz tuhle hru pomalu ale jiste potapí ke dnu… Podle me neví co maji delat ze zacatku dkyz jsem to cetl v lete uz lidi neveril jsem tomu ale ted to vidim… Hra je pekna atd ale tohle me naprosto odrazuje to hrad taky jsem k tomu uz nesedl tyden co vysel tenhle novej patch… A asi uz ani poradne k tomu uz nesednu…. Jak jsem rekl drop predmetu minimalni… Ale za to kdyz to padne tak aby padlo neco rozumneho nerikam neco hustyho za x 100mega ale rozumneho… A ne aby to taky bylo o poctu mobu kdyz jsem expil WD a jel MP1 tak jsem nadropoval za 14dni takovych predmetu ze se z toho dalo neco sem tam i prodat po dokonceni 100paragonu boucham Mp7 apod a nic z toho… Abych se asi vratil k hrani Mp1 a zse to mydlil jako predtim jenze prochazet to s prstem v nose docela ztraci pointu to hrat kdyz sejmu na co se podivam na 1ranu a kdyz si to osolim a prosedim u toho par dni a nepadne mi nic co bych prodal aspon za 5mega tak….. Nevim no uvidim kam se hra dal bude posouvat pokud datadic aspon nabidne novej charakter ktery me zaujme a nejaky velky novinky ktery by to nejak zlepsily tak si ho koupim jinak asi na to kaslu…. Bohuzel ale dosel jsem az k takovemu zaveru…. Trolovanim nevim co se predne mysli pac nemluvim slengem 13ti letych ale kritika zde odemne prednesena je bohuzel kruta pravda ruku na srdce…. Jediny co odpovida poctu hodin je asi pocet legendarek a rare predmetu a vubec vseho toho smeti ze uz ani jsem nemel chut zvedat ze zeme predmet se zelenym napisem plast apod….

  5. Tu nikto nevyhovie týmto super hráčom, keby urobili D3 ako nový kabát D2 bolo by to zase zlé, keby tam bolo bilión legendáriek bolo by to zlé, aj tak by sa používali iba 3 kusy najlepšie, keby bola variabilita buildov na miliardy tak by sa aj tak používali iba 3 druhy. Dôvod: vždy sa používa iba to najlepšie, veď načo si sťažovať hru treba hrať s tým najlepším. Títo hatery to písali v predchádzajúcich článkoch. Tak načo kustomizácia a variabilita keď aj tak všetci využívate iba tri možnosti a o mne napíšete, že si sťažujem hru????? Využívam jej potenciál a neopičím sa! Akože si tu ludia protirečia a nečítajú čo napíšu. Pýtam sa načo miliarda legendáriek keď budete využívať iba to najlepšie???? Načo milión buildov, keď budete využívať iba tie najlepšie?????? Beriem to ako logickú volbu, predsa si na polovačku leva nezoberiem prak, ale guľovnicu! Logická volba, keby mal možnosť každý si kúpiť ferari, porshe, audi, asi by si nikto nekúpil renault, tak prestante písať bludy o kustomizácii a variabilite, vždy by ste išli iba na net a pozerali na najpoužívanjšie buildy a hrali tie, a chceli legendárky , ktoré sú najpoužívanejšie!!!!! A nehovote, že by to bolo ináč.

  6. Heya. Je tu nejakej zkusenej barbar (Conan)? Kdyz hraju v parte s nejakym jinym barbarem (coz je dost casto), tak si upravuju build, abysme nemeli stejny pokriky (tahle lehka modifikovatelnost buildů se mi v D3 hodne libi). A v takovym pripade pouzivam Threatening shout s runou GRIM HARVEST (to je ta runa, ktera zvysuje sanci, ze z monstra dropne poklad nebo health globe). Funguje to dobre? Ma s tim nekdo zkusenost nebo je tahle runa na nic?

  7. Arty… ja nemusim psat, abych kohokoliv o necem presvedcil. Pocet aktivne hrajicich lidi a vseobecna nalada na forech to davno udelaly za mne. Na D3 jsem se dlouho tesil a dlouho ho i hral a bavilo mne. Mam snad pravo rict, ze ho jiz dale nehraji, protoze mne tam chybi slibovana obtiznost inferna, customizace, itemizace a end game. Navic jsem zklamany z dalsiho smeru vyvoje, kterym se moje oblibena hra odebira. Pokud nekdo D3 pral uspech, tak jsem to byl ja. Ale jestli mas zapotrebi soustredit na nekoho svuj vztek pote, co JW je pryc ze sceny a stacim ti, tak si posluz.

  8. Nechcete aby se zlehčovalo diablo 3, ale chcete aby každá 5 legendárka šla aspon nad 50mega, jo a ještě dizkuze ohledně toho že blizzard začal poslouchat hráče, nevím no ale neposlouchali je i během vývoje?( asi ano že…)

     Každej troll a nespokojenej hráč si utvoří diablo 3 tak aby prostě spadalo na nejnižší příčku, vytkne mu kde jakej nesmysl. Po 600 hodinách mně diablo přestává bavit.., to je taky gool xD znám hry které mně přestaly bavit po 20min.

    Vozi piš dál, začíná to být velice hůmorné, všechny příspěvky by se dali říct že jsou stejné a plné řečí o zhazování diabla a hledání každé maličkosti a udělat z ní velkej fail. Jsi ten správnej typ Fanoušek PoE a troll jiné hry, zkoušením že zrovna to co jsis vybral je ve všem prostě nejlepší. Máš pěkné předpovědi budoucnosti, vyložíš mi můj osud ?

     

     

     

     

     

  9. Heya, hlavne bych se primlouval, aby nezvysovali sanci na drop legendarek. Aby diablo nedopadlo jak Torch light II. Vcera sem si zahral chvili a dropl mi setovej ring a super mojo pro witch doctora. O vikendu sem nasel 7 legendarek (2 z nich sem si rovnou nasadil). Kouzlo legendarek tkvi podle myho v tom, ze je clovek najde opravdu zridkakdy…

  10. no po pravdě D3 mi připadá jako hry co jsou na mobilu myslím tím kdy na vás utočí hordy mobů a vy je kosíte akorát že tady u toho chodíte xDD

    no mě jen mrzí jak stále snižují obtížnost sic reflect (a další afixi) mi nikdy nic moc nedělal teď už mi nedělá vůbec nic je to jak plivnutí do tváře

    drop a leg to je kapitola sama o sobě a spoustu se o tom již napsalo hodně

    já chápu ty hráče co to přestaly hrát ono to ano není o přítomnosti AH/RMAH ale o kvalitě dropu když někdo hraje 10 a více hodin jako já a dropne mu 16 leg a všechny jsou crap tak tohle je opravdu demotivůjící. No já se již smíŕíl s tím že nedropuju kvalitní věci a hraju ze zábavy i když i tohle mě osobně začíná zmáhat.

    No v podstatě hrači by odpustily tu WoW grafiku, to že se farmí jen act 3 to že craft je o ničem ,ale  ten crap drop leg už ne. Celé hodiny se těšíme na drop a jak něco padne tak akorát nás to utvrzuje v tom že tahle hra jde do sr*ček.

    Podle mě datáč nás již nepřekvapí

     

  11. Stale cekam, az Blizzard zverejni statistiky aktivnich hracu od doby vydani po soucasnost. Myslim, ze kazdy si dokaze predstavit prubeh dane krivky.  I ta aktivita tady na fore je nekolikanasobne mensi nez tomu bylo kolem vydani hry. A ja se ptam .. nemelo by tomu byt spise naopak u hry jako je Diablo? Chapu Vasi averzi proti titulum, ktere lidi bavi. Citite to v kostech, ze si vylepsujete postavu ve hre, o kterou za par mesicu nezakopne ani slepy pes. Momentalni hracska zakladna se sklada prevazne z novych hracu, kteri to zacali hrat jenom pozdeji nez zbytek. I na ty jednou dojde a dostanou se do bodu, kdy se na to vykaslal zbytek hracu.

    I tohle remcani je projevem toho, ze fanousci neztratili zajem o hru. A az na forech utichne i tohle remcani fanousku serie a srovnavani s PoE, tak to bude jasny signal toho, ze se blizi konec D3. Jak to rika stare porekadlo: „Sejde z oci, sejde z mysli“… Tesite se na dobu, az Blizzard uvidi tenhle nulovy zajem, hodi uplne flintu do zita a bude se soustredit na ladeni hernich mechanismu pro konzole, coz muze v budoucnosti prinest treba dalsi snizeni obtiznosti v ramci MP, uplne odstraneni MF, GF atd.. Ze udelat snad ani nemuzou? Nepamatujete si na ankteru jakym zpusobem upravit MF? Kde stejne vybrali volbu, pro kterou hlasovalo nejmele lidi a MF gear ztratil uplne cenu? Mam tady hodit link na jejich slavne video „Inferno aka You will die we promise“? To tady nikdo fakt nevidi, jakym smerem vyvoj hry jde?

  12. PoE, PoE, PoE, na fan webu diabla, zprvu jsem si myslel že to je spíš parodie na diablovky, viděl jsem hodně her přes kopírku bez špetky originálního nápadu, ale tohle vyhrává ve všem, a talenty která se podobají rozšířené verzi člověče nezlob se, lesklý texturý jak psí kulky… ne dííky 

     

     

     

  13.  Porad si myslim, ze na Blizzconu odhali dalsi postavu pro datadisk. Vlk se nazere a koza zustane cela.. jinymi slovy nebudou muset upresnovat cokoliv ohledne datadisku. Vsak na nejakem predchazejicim Blizzcone stejnym zpusobem ohlasili demon huntera. 

    Situace kolem PoE je uplne neco jineho. GGG team se aktivne zapojuje do diskuzi na foru s fanousky, kde reaguje na jejich napady nebo vysvetluje, jak presne funguji herni mechanismy. Pripomina mne to stary Blizzard North a casy, kdy to jeste byla mala spolecnost, ktera delal hry pro sve fanousky a ne maximalizaci zisku. Nerikam, ze Blizzard prestal delat kvalitni hry, ale uz je prece jenom orientace na to, aby oslovili co mozna nejsirsi masy hracu. Preci jenom tezke hry se slozitymi hernimi mechanismy, ktere budou bavit jednu skupinu hracu i nekolik let, nemusi a pravdepodobne ani vubec neoslovi nesmirne velkou skupinu casual hracu. Blizzard se po spojeni s Activision stal velkym hracem na poli herniho prumyslu a tomu odpovida i zmena cilovych segmentu trhu. Kdybych byl bohaty investor, tak vyvojarske studio GGG okamzite koupim. PoE roste neuveritelnym zpusobem a za posledni tyden jsem stahoval asi 4 minor patche a vim o tom, ze se chystaji zasadni zmeny a navyseni contentu. PoE ma oproti Diablu i tu vyhodu, ze tam neni zadny hlavni boss, jehoz jmeno by bylo soucasti nazvu serie. Takze maji daleko lepsi moznosti, jak pumpovat hru novym contentem. Coz je taky klicovy faktor toho, aby hra byla v soucasne dobe hratelna i nekolik let (viz WoW).

  14. @Vozi: ty moje dvě slova: syndrom vyhořeníMrkající. Tady si nemůžou dovolit dlouho otálet. Teď jsem někde slyšel že se plánuje overhaul combat systému na Path Of Exile a vzhledem k tomu, že ty sám tu hru hraješ tak víš jak rychle jde dopředu. Pro Diablo bych řekl že je to momentálně čím pozdějc tím hůř. A co se týče toho tvrzení, že by je hráči sežrali za současný stav, tak se mrkni 4 články dozadu (Patch 1.0.7.) tam se ke konci přesně tahle problematika probírá. Z morálního hlediska je to vůči hráčům obrovská sviňárna, ale klidně to eventuálně může fungovat na premise, že pokud si nekoupíš expanzi, tak jako kdybys nikdy nehrál Diablo 3; zůstane ti akorát ten polotovar, který máš v ruce teď. Něco jako „víme že hra je nahovno, tady je fix za 40$, ber nebo nech bejtMrkající. Odchod JW ani nemá cenu zmiňovat, za sebe můžu říct, že si myslím že on je v tom nevinně a o to přeložení si opravdu požádal sám. A ty tři poslední věty – slovo patch si přepiš na datadisk, pak to bude dobře. Současná hra se nějakého opravdu převratného patche dočká pouze v závislosti na vydání datadisku, kdy se uvolní část jeho contentu, řekněme tak dva měsíce před jeho vydáním, aby se honem zlepšila image firmy, až jí bude opravdu potřeba.

  15. Je skoro nemozne, aby ohlasili datadisk na Blizzconu jiz tento rok. To si myslim, ze je proste ulitla predstava. By je lidi sezrali s tim, ze v soucasne hre neni ani PVP v takove podobe v jake ho hrali v arenach na predchozim Blizzconu. Tezko rict jake vyhlidky ma Diablo 3 do budoucna a kolik usili bude Blizzard projektu dale venovat. Ono se sice vzdy o konzolich mluvilo a urcite se snazili temi hernimi mechanismy smerovat vyvoj hry tak, aby to pak nebyl problem provest. Ale vzdy rikali, ze se o tu moznost zajimaji, ale prioritou zustava PC verze. No ted mam dojem presne opacny. Ta snaha se stavem hry byla znatelna dlouhou dobu. Kazdy ale musi citit, ze to usili ochabuje neustale. Ty patche taky prichazi po x mesicich a nic zasadniho neresi.  Odchod JW je jenom neprimym dukazem toho, ze Blizzard davno rozhodnul smerovat svoje usili jinym smerem. Nerikam, ze vyvoj hry definitivne skoncil. Zisky z prodeju a poplatku na RMAH mel Blizzard ohromne, takze nejaky ten support hry bude urcite. Mozna se nekdy ve vzdalene budoucnosti dockame velke customizace postav. To ale nebude drive nez zkasiruji za pomoci soucasne verze vsechny casual hrace na PC i konzolich. Pote se mozna par stale hrajicich aktivnich fanousku docka patche s prevratnymi hernimi mechanismy. 

  16. @Vozi: Pochybuju. Do léta to nevyjde ale prosinec už by to klidně mohl bejt. Vem si že tu existuje něco jako „syndrom vyhoření“, se kterým se musí počítat a to zejména u Diabla, které prostě v současném stavu nemá šanci v nějakém smysluplném stavu přežít déle než řekněme tak ten rok a půl až 2 roky. Já vim že na to dá argument tím že „jde o Blizzard, tam se počítá s tím že se to zdrží a pak to bude úžasný“, ale přesně tuhle reputaci si právě teď Diablem 3 posrali.

    Jako upřímně dost jsem přemýšlel nad tím co jsi napsal dva články dozadu o konzolizaci Diabla 3 musím říct že mám stále větší dojem, že opravdu víceméně hodili flintu do žita a soustředí se teď hlavně na ty konzole. Protože jestli ne, tak tím, co teď vyhlásili a tím co následovalo (mám na mysli právě to že nenásledovalo nic, že je teď ticho po pěšině, přičemž fóra jim bzučí otázkama jaký dopad to bude mít na PC hráče, jestli budou mít společný realm s konzolisty, jestli se datadisk chystá zároveň pro PC, nebo pro oba systémy naráz atd.) tak si situaci ohledně datadisku strašně ztěžují. 

  17. Nejpravdepodobnejsi novinka z D3 bude odhaleni dalsi postavy, coz nebude to same jako ohlaseni datadisku. Na datadisk si pockame minimalne 3 roky a vice. Datadisk je posledni vec, kterou mohou uklidnit rozvasnene davy fanousku, takze ten vyvoj bude trvat dlouho. Spise bych se bal, kdyby opravdu doslo k ohlaseni datadisku a nejakemu zbrklemu vydani. To uz by byl jasny signal, ze Blizzard to s Diablem 3 dale nevidi ruzove a hodla pouze rychle sklidit zisky z potencialnich prodeju na konzolich. Muzou psat 1000x, ze vyvoj D3 neodsouvaji na vedlejsi kolej, ale stejne si myslim, ze uz jejich nejlepsi teamy pracuji na tom jejich projektu Titan. Je to logicky vzhledem ke klesajicimu zajmu o WoW a vyvoji kolem Diabla 3. SC2 nema takovou hracskou zakladnu, aby Blizzard nejak uzivil. Jako fanousek Blizzardu se na Blizzacon urcite tesim a minimalne vzhlednu info a SC2 turnaj. Tajne i doufam, ze prinesou prave info ohledne projektu Titan. 🙂

Napsat komentář