Vyšel Patch 1.0.7 – přehled všech změn

Dlouho očekávaný a testovaný Patch 1.0.7 byl vydán a zde je přehled všech změn a novinek, které přináší. Jak již bylo několikrát zmiňováno, největší novinkou je příchod PvP módu pod pojmem rvačky (brawling). Došlo i ke zvýšení bonusů k experience, úpravě balancu skillů postav, byla přidána nová craftovací Demonic Essence a nový typ gemů (Marquise). Úpravami prošly také affixy monster.

Diablo 3 Patch 1.0.7

Diablo III Patch 1.0.7 – v.1.0.7.14633

Přehled článků na DiabloFans.cz o Patchi 1.0.7,
který právě vyšel:

Novinky v Patchi

Rvačky

Čas nadešel. Ti, kteří si chtějí poměřit síly s ostatními hráči, tak mohou právě učinit. Hráči mohou nyní hrát proti sobě v nové zóně určené výhradně pro boj hráče proti hráči, která se nazývá „The Scorched Chapel“. Do této zóny se můžete dostat tak, že si promluvíte s postavou jménem Nek the Brawler v kterémkoli aktu. V této zóně mohou hrát proti sobě 2 až 4 hráči volným stylem.

Obecně

  • Nephalem Valor stacky se nyní mohou přenášet mezi akty
  • Rozsah (radius) sbírání zlata ze země byl pro všechny postavy zvýšen z 1.5 yardu na 3 yardy
  • Interval pro vzkříšení postavy se již nebude zvyšovat pokud je hráč zabit několikrát po sobě
  • Chybná animace zásahu hráče několika monstry najednou byla opravena.

  • Bonus do experience za zabíjení monster na Monster Power levelech 1-10 na obtížnosti Inferno byl zvýšen následovně:
    • MP 1: 25% (původně 10%)
    • MP 2: 50% (původně 20%)
    • MP 3: 80% (původně 30%)
    • MP 4: 120%(původně 45%)
    • MP 5: 165% (původně 60%)
    • MP 6: 215% (původně 75%)
    • MP 7: 275% (původně 95%)
    • MP 8: 340% (původně 115%)
    • MP 9: 420% (původně 135%
    • MP 10: 510% (původně 160%)
  • Při návratu do hry (resume game) se hráč objeví ve městě, nikoli u posledního checkpointu (ve městě bude k dispozici portál, pomocí kterého se může hráč v případě zájmu vrátit k poslednímu checkpointu)
  • Postavy již nebudou mít omezený pohyb, pokud budou vyhozeny z veřejné skupiny (Public Group)

Achievementy

  • Opravy chyb
    • Subjugatori se nyní počítají do achievementu „We are Champions“ a „Champion’s Collection“
    • Rare Colossal Golgori se nyni počítají k „Rare Kill“ achievementům
    • Požadavky pro The Rockworm byly odstraněny z Hardcore achievementů týkající se zabíjení monster
    • Hráči mohou nyní otevřít „Victory“ dialog pomocí Covetous Shena

Auction House

  • Uživatelské rozhraní
    • Zrušené PayPal aukce nyní budou zobrazovat chybovou hlášku
  • Opravy chyb
    • Záložka Stash (truhla) se nyní správně aktualizuje pokud se do ní podíváte přes Auction House

Battle.net

  • Obecně
    • Byl přidán nový PvP chat kanál
    • Monster Power je nyní pristupný pro veřejné hry (Public Games)
      • Hráči si nyní mohou vybrat Monster Power level z rolovacího menu když se připojí do veřejné hry (pokud mají v Options menu zaškrtnuté „Enable Monster Power“)
    • „Report Botting“ (nahlášení botů) bylo přidáno na pravé kliknutí do menu s reporty hráče

Bossové

  • Obecně
    • Izual je nyní v seznamu bossů, u kterých můžete získat bonus navíc, pokud máte 5 stacků Nephalem Valoru a celková odměna za jeho zabití byla navýšena

Rvačky (Brawling)

  • Obecně
    • Rvačky zahájíte tak, že si promluvíte s postavou jménem Nek the Brawler, což je nová NPC postava v každém aktu
      • Jakmile si promluvíte s Nekem, budete vy i vaše parta přesunuta do lokace Scorched Chapel, což je nová zóna obsahující 4 oblasti: kostel, hřbitov, řeku a jezero
      • V lokaci Scorched Chapel mohou být momentálně maximálně 4 hráči ve volném stylu (Free-For-All = FFA), což znamená, že můžete hrát jeden na jednoho, tři hráči všichni proti sobě FFA nebo čtyři hráči všichni proti sobě FFA
      • Smrt při rvačkách není trvalá (ani pro Hardcore postavy) a durability předmětů nebude při rvačkách nijak ovlivněna
      • Pokud chcete opustit Scorched Chapel, vstupte do portálu nebo použijte vlastní Town Portal
    • Demon Hunteři, Witch Doctoři a Wizardi mají při rvačkách v lokaci Scorched Chapel 30% redukci damage (poškození)
    • Barbaři a Monkové mají při rvačkách v lokaci Scorched Chapel kromě 30% redukce ještě navíc 5% redukci damage (poškození), celkem tedy 35% redukce

Postavy

  • Barbarian
  • Demon Hunter
    • Opravy chyb
      • Reflects Damage affix bude nyní správně vypočítávat damage způsobenou Bola Shot
  • Monk
    • Aktivní skilly
      • Cyclone Strike
        • Weapon damage zvýšena z 100% na 313%
      • Dashing Strike
        • Weapon damage zvýšena z 160% na 303%
      • Exploding Palm
        • Explosion damage zvýšena z 30% na 50% z maximalních životů cíle
      • Inner Sanctuary
        • Radius zvýšen z 8 yardů na 11 yardů
        • Skill Rune – Forbidden Palace
          • Damage bonus zvýšen z 10% na 15%
        • Skill Rune – Sanctified Ground
          • Nyní snižuje rychlost pohybu nepřítele o 80% (původně o 60%)
      • Lashing Tail Kick
        • Weapon damage zvýšena z 235% na 470%
      • Mystic Ally
        • Poškození, ze kterého může Mystic Ally čerpat při jednom zásahu, je nyní omezené
          • Horní hranice se liší v závislosti na levelu hráče a dále se redukuje podle hračovy Armor a Resistance
        • Skill Rune – Eternal Ally
          • Weapon Damage zvýšena z 40% na 60%
          • Eternal Ally má nyní 100% šanci na obnovení po 3 sekundách (původně 50% a 5 sekund)
        • Skill Rune – Fire Ally
          • Cooldown Fire Ally speciálního útoku byl snížen z 8 sekund na 4 sekundy
        • Skill Rune – Water Ally
          • Speciální útok Water Ally nyní snižuje rychlost pohybu nepřítele o 60% (původně 30%)
          • Cooldown speciálního útoku Water Ally byl snížen z 8 sekund na 4 sekundy
      • Sweeping Wind
        • Základní weapon damage zvýšena z 15% na 20% per stack
        • Skill Rune – Blade Storm
          • Weapon damage zvýšena z 20% na 26% per stack
        • Skill Rune – Cyclone
          • Weapon damage zvýšena z 20% na 26% per stack
      • Tempest Rush
        • Weapon Damage zvýšena z 85% na 155%
      • Wave of Light
        • Weapon damage zvýšena z 390% na 829%
        • Následující (follow-up) weapon damage (způsobená všem nepřátelům v řadě) zvýšena ze 45% na 96%
        • Skill Rune – Explosive Light
          • Weapon damage zvýšena z 430% na 914%
        • Skill Rune – Pillar of the Ancients
          • Nyní způsobuje 595% weapon damage po 2 sekundách následovaná dodatečnou 595% weapon damage (původně 280% weapon damage)
    • Pasivní skilly
    • Opravy chyb
      • Opravena chyba kdy Sweeping Wind neudržovalo své poškození a atributy hráče aktuální
      • Cyclones generovány Sweeping Windem by se nyní měly pohybovat ve směru pohledu hráče.
  • Witch Doctor
    • Aktivní skilly
      • Spirit Barrage
        • Skill Rune – Well of Souls
          • Sekundární projektily vystřelené touto runou mohou nyní zasáhnout primární cíl
  • Wizard
    • Aktivní skilly
      • Arcane Orb
        • Weapon damage zvýšena z 175% na 200%
        • Skill Rune – Obliteration
          • Weapon damage zvýšena z 228% na 260%
      • Blizzard
        • Weapon damage zvýšena z 210% na 510% po dobu 6 sekund
        • Proc koeficient zvýšen z 0.01 na 0.0125
        • Skill Rune – Grasping Chill
          • Proc koeficient zvýšen z 0.01 na 0.0125
        • Skill Rune – Frozen Solid
          • Proc koeficient zvýšen z 0.01 na 0.0125
        • Skill Rune – Stark Winter
          • Proc koeficient zvýšen z 0.005 na 0.0125
        • Skill Rune – Snowbound
          • Proc koeficient zvýšen z 0.01 na 0.0125
        • Skill Rune – Unrelenting Storm
          • Weapon damage zvýšena z 280% na 680%
      • Shock Pulse
        • Weapon damage zvýšena z 105% na 150%
        • Proc koeficient zvýšen z 0.667 na 0.8
        • Skill Rune – Fire Bolts
          • Weapon damage zvýšena z 152% na 195%
          • Proc koeficient zvýšen z 0.667 na 0.8
        • Skill Rune – Explosive Bolts
          • Weapon damage zvýšena z 70% na 105%
          • Proc koeficient zvýšen z 0.5 na 0.8
        • Skill Rune – Lightning Affinity
          • Proc koeficient zvýšen z 0.667 na 0.8
        • Skill Rune – Living Lightning
          • Weapon damage zvýšena z 37% na 52%
    • Pasivní skilly
      • Critical Mass
        • Critical Mass nyní ovlivňuje cooldowny Archon: Teleport a Archon: Slow Time při aktivní Archon Form
      • Temporal Flux
        • Nyní snižuje rychlost pohybu nepřítele o 60% po dobu 3 sekund (původně 30% a 2 sekundy)
      • Unstable Anomaly
        • Unstable Anomaly se nyní aktivuje po obdržení velkého poškození – ohrožující život (původně se to aktivovalo při méně než 30% životů)
        • Smrt nyní vynuluje cooldown
    • Opravy chyb
      • Kritické zásahy Blizzard budou mít nyní správně šanci na proc Arcane Power

Crafting

  • Obecně
    • Přidáno nové craftovací činidlo: Demonic Essence
      • Toto činidlo je vázané na účet (account-based) a můžete ho získat z Elite monster a bossů na obtížnosti Inferno
        • Události ve hře, které vám přidávají Nephalem valor mají také šanci na drop Demonic Essence
        • K dropnutí Demonic Essence ale není vyžadován Nephalem Valor
      • Každý level Monster Power zvyšuje šanci na drop Demonic Essence z Elite monster a bossů podle následující tabulky:
        • MP 0: 15.0000%
        • MP 1: 16.5000%
        • MP 2: 18.1500%
        • MP 3: 19.9650%
        • MP 4: 21.9615%
        • MP 5: 24.1577%
        • MP 6: 26.5734%
        • MP 7: 29.2308%
        • MP 8: 32.1538%
        • MP 9: 35.3692%
        • MP 10: 38.9061%
    • Šance na drop Blacksmithing Plans a Jeweler Designs byly zvýšeny o 400%
  • Blacksmith
    • Byly přidány 4 Rare recepty pro Blacksmithe: Archon Spaulders (Shoulders), Archon Gauntlets (Gloves), Archon Armor (Chest Armor) a Razorspikes (Bracers)
      • Každý craftovaný předmět bude mít následující vlastnosti:
        • iLevel 63
        • 6 Affixů
        • Account-bound = vázaný na účet
        • Podobně jako u Hellfire Ringu bude tento předmět mít čtyři varianty, každá s daným základním statem, který bude mít ten nejvyšší možný rozsah ve hře
    • Crafting tohoto předmětu bude vyžadovat jednu Demonic Essenci (ostatní ceny činidel se budou lišit podle receptu)
  • Jeweler
    • Byl přidán nový Rare recept na Amulet u Jewelera
      • Tento amulet bude mít následující vlastnosti:
        • iLevel 63
        • 6 Affixů
        • Account-bound = vázaný na účet
        • Podobně jako u Hellfire Ringu bude tento předmět mít čtyři varianty, každá s daným základním statem, který bude mít ten nejvyšší možný rozsah ve hře
      • Crafting tohoto předmětu bude vyžadovat jednu Demonic Essenci a k tomu ještě:
        • 100,000g (gold)
        • 1 Perfect Gem (toto se bude odvíjet od základního statu, který si vyberete)
        • 1 Fiery Brimstone
  • Byl přidán nový tier gemů, které jsou vázány na účet hráče: Marquise
    • Staty Marquise gemů jsou následující:
      • Marquise Emerald
        • Weapon: Increased Critical Hit Damage by 110%
        • Helm: +33% Extra Gold from Monsters
        • Armor: +62 Dexterity
      • Marquise Topaz
        • Weapon: Melee attackers take 2500 per hit
        • Helm: 33% Better chance of finding magical items
        • Armor: +62 Intelligence
      • Marquise Amethyst
        • Weapon: Each Hit adds +700 Life
        • Helm: +19% Life
        • Armor: +62 Vitality
      • Marquise Ruby
        • Weapon: +160 Minimum and +160 Maximum Damage
        • Helm: Increases Bonus Experience by 33%
        • Armor: +62 Strength
    • Tyto gemy mohou být vytvořeny pouze u Jewelera a budou vyžadovat následující činidla:
      • 3 Radiant Star Gems
      • 20 million gold
      • 10 Demonic Essence
    • Un-socketing (odstranění) Marquise gemu bude stát 5 milionů zlata
    • Designy pro Marquise gemy budou dropovat náhodně ze všech monster na levelu 63
      • Designy nejsou vázány na účet
  • Všem gemům typu ruby byly zvýšeny weapon bonusy (tyto změny platí pro všechny již existující ruby i pro všechny nové ruby):
    • Chipped Ruby: +3 minimum damage/+3 maximum damage (původně +2/+2)
    • Flawed Ruby: +6 minimum damage/+6 maximum damage (původně +4/+4)
    • Ruby: +9 minimum damage/+9 maximum damage (původně +8/+8)
    • Flawless Ruby: +12 minimum damage/+12 maximum damage (původně +10/+10)
    • Perfect Ruby: +15 minimum damage/+15 maximum damage (původně +11/+11)
    • Radiant Ruby: +18 minimum damage/+18 maximum damage (původně +12/+12)
    • Square Ruby: +21 minimum damage/+21 maximum damage (původně +13/+13)
    • Flawless Square Ruby: +25 minimum damage/+25 maximum damage (původně +14/+14)
    • Perfect Square Ruby: +30 minimum damage/+30 maximum damage (původně +15/+15)
    • Radiant Square Ruby: +40 minimum damage/+40 maximum damage (původně +16/+16)
    • Star Ruby: +60 minimum damage/+60 maximum damage (původně +17/+17)
    • Flawless Star Ruby: +80 minimum damage/+80 maximum damage (původně +18/+18)
    • Perfect Star Ruby: +100 minimum damage/+100 maximum damage (původně +19/+19)
    • Radiant Star Ruby: +130 minimum damage/+130 maximum damage (původně +20/+20)
    • Výpočty damage bonusu u těchto rubies byly změněny a nyní budou přidávat damage rovnoměrně jak minimální, tak maximální hodnoty na zbraních
      • Např. pokud máte zbraň s damage 150-200 a vložíte do ní Perfect Square Ruby (který přidává +30 minimum a +30 maximum damage), pak výsledná damage zbraně bude 180-230
      • Více informací se dočtete zde, nebo česky zde

Předměty

  • Obecně
    • Pro všechny nové Rare recepty uvedené výše byly přidány další Crafting plány a Jeweler designy
      • Tyto plány (kromě chest armoru) budou náhodně dropovat a budou mít také šanci na drop při 5 stacích Nephalem Valoru u následujících bossů:
        • Skeleton King
        • Spider Queen 
        • Maghda
        • Zoltun Kulle
        • Ghom
        • Cydaea
        • Rakanoth
        • Izual
      • Šance na drop z výše uvedených bossů se bude také lišit podle levelu Monster Power:
        • MP 0: 20%
        • MP 1: 23.2%
        • MP 2: 26.912%
        • MP 3: 31.218%
        • MP 4: 36.213%
        • MP 5: 42.007%
        • MP 6: 48.728%
        • MP 7: 56.524%
        • MP 8: 65.568%
        • MP 9: 76.059%
        • MP 10: 88.228%
      • Recept na Archon Armor si můžete koupit u Squirt the Peddler za 1.5 zlata (za kus)
      • Crafting plány a Jeweler designy nejsou vázány na účet (account-bound)
    • Při koupi health potions můžete držet klávesu Shift a nakoupíte tak 5 potions najednou
    • Předměty pro followery s iLevelem pod 60 už nebudou padat na Infernu
    • Goldskin bude mít nyní omezený počet proců (náhodné generované skilly) na každý cíl
    • Vanishing Dye a All-Soap’s Miraculous Dye Remover mohou být nyní použity na legendárních předmětech
    • Hellfire Ringy lze nyní salvagenout na legendární crafting materiály
  • Obchodníci
    • Squirt the Peddler již nebude prodávat Dyes, ale (jak bylo uvedeno výše) bude nyní prodávat plány pro recept na Archon Armor za 1.5 milionu zlata.
  • Opravy chyb
    • Goldskin již nebude proc-ovat při útocích na monstra, ze kterých nic nedropuje
    • Plány: Staff of Herding může být nyní vyhozena na zem nebo prodána obchodníkovi za 0 zlata

Monstra

  • Obecně
    • Reflect Damage affix byl změněn:
      • Na monstrum se aplikuje krátkodobě trvající buff a reflektuje pouze procento z poškození vráceného zpět hráči během aktivního buffu
      • Vizuální efekt se zobrazí vždy, když je buff aktivní
    • Damage způsobená pety monstrům s Reflect Damage affixem již nebude vrácena zpět hráči
    • Damage způsobena Molten affixem byla snížena o 40%
    • Damage způsobená Plagued affixem byla zvýšena o 120%
    • Fallen Lunatics nyní explodují více konzistentním způsobem
    • Triune Berserker před Alcarnem už nebude útočit rychleji po několika předchozích útocích
    • Keywardens:
      • The Act II Keywarden (Sokahr) bude využívat mortar schopnost jen v Infernu
      • The Act III Keywarden (Xah’Rith) bude využívat rain of corpses schopnost jen v Infernu
      • The Act IV Keywarden (Nekarat) bude využívat charge a earthquake schopnosti jen v Infernu
  • Opravy chyb
    • Rare Sand Dwellers se budou teď vyskytovat v lokaci The Forgotten Ruins
    • Champion Plague Swarms se budou teď vyskytovat v lokaci Cryder’s Outpost
    • Champion Fallen Cur se bude teď vyskytovat v lokaci The Storm Halls

Uživatelské rozhraní

  • Obecně
    • Legendární předměty mají nyní novou ikonu na mini-mapě
      • Tato bude na mapě zobrazena do té doby dokud se hráč nedostane do blízkosti předmětu
      • Ikona se zobrazí jen pokud legendární předmět padne z monstra, ne z hráče
  • Opravy chyb
    • Opraven chybný reset Enable Monster Power
    • Scrollování textu bylo opraveno
    • U obchodníků se nyní bude v Infernu s Monster Power vyšším než 0 správně zobrazovat záložka Armor

Ostatní opravy chyb

  • Hardcore postavy jsou již správně označeny jako Hardcore postavy v hlavním menu
  • Klienty pro World of Warcraft a Diablo III mohou být spuštěny zároveň bez problémů.
  • Odstranění hráče ze skupiny a hry nyní funguje tak, jak má.
  • Pokud je hráč během boje s bossem vyhozen ze hry pomocí hlasování, nebude ze hry odpojen.

Pokud máte technické problémy s tímto patchem, můžete se obrátit na oficiální podporu Battle.netu nebo můžete navštívit fórum technické podpory.

Zdroj: Battle.net

100 komentářů u „Vyšel Patch 1.0.7 – přehled všech změn

  1. Opici_pomsta mas pravdu 🙂 uz je to davno co som hral povodne Diablo a datadisk pren som nehral nikdy. Myslim, ze ho ani nerobil Blizzard. Pozeram, ze Hellfire mal nielen monka ale aj barbara. A co sa tyka novych postav tak su to celkom zaujimave napady co pises ale osobne si myslim, ze nic z toho tam Blizz neda. Pride s niecim novym (mozno originalnym, mozno nie). Mozno sa obavaju kritiky od komunity, ktora by mohla porovnavat druida alebo necromancera z D2 s tym s ktorym by prisli oni. 

  2.  SoulCrusher: budu za hnidopicha 🙂 , ale žádný mag (mage) se v diablo sérii nevyskytuje. V jedničce včetně datadisku (hellfire) to byl sorcerer, stejně jako ve dvojce (sorceress). Zajímavostí je, že v hellfire se vyskytovala prapodivná postava nazvaná monk. Upřimně je mi fuk jak ty postavy pojmenují. Přejmenování socky na wize je kosmetická záležitost, ale jinak si troufám tvrdit, že současný nový D3 postavy opravdu nemaj ekvivalent ve starších dílech, aby se jmenovali stejně, přestože člověk snadno najde značnou podobnost. Jestli nějaká class přijde, nedivil bych se, kdyby to byla recyklace nějakého charu z dvojky, jakožto vyslyšení kritiky na přílišný odklon od D2. Necro davá smysl, summoner heavy character by mohl doplnit nepříliš populárního WD. Pak se nabizí shapeshifter, jakožto originální koncept v kontextu D3, téhle myšlence nahrává i chybějící 2 char. s hlavním atributem sílou. Těžko říct, jestli se blizzard pustí po vzoru PoE k mixu hlavních statů, silně pochybuju. Necro by, ale mohl na druhou stranu pracovat s vitalitou jako s hlavním statem. Např. vyvoláváním by „propůjčoval“ – snižoval vlastní vitalitu ve prospěch vyvolaných minionů. Dovedu si představit několik typů minionů, tankovací, dps – melee, range, elemental, crowd control. Hráči by se museli rozhodnout kolik toho vyvolají a v jakém poměru, aby jejich necro ještě něco ustál nebo z něj udělají one-hit-and-die papíra ve prospěch pure DPS. Mohl by to být dost flexibilní charakter, zvládající střídání tank heavy hry stejně jako pure dps podle potřeby.

     

    Arrinao: „A nikoho nenapadlo“ 

    Věr, že napadlo a mockrát. Celé mi to přijde ve stylu, „tak hra už se hraje dobře, vyladíme balanc za běhu, dáme jim těžký inferno, to je na chvíli zabaví, mezitím něco kápne z AH. Dobře ok, pošlete to do prodeje. Tak a teď připravte zbytek nápadů, co máme v šuplíku a šoupnem je do datadisku. Mystica, deathmatch, crafting.. A mezitím jim dáme čas od času pár drobečků, aby se neřeklo.“ A tak jak říkaš, aby datadisk působil v porovnání s původní už ohranou hrou jako živá voda, jinak si to nedokážu vysvětlit, ještě přichází v úvahu neskutečná pomalost, neschopnost a nerozhodnost dev. týmu, ale tomu se mi v případě Blizzardu nechce věřit. Spíš sázím na vypočítavost. Poučení z ohlasů na adresu D3, si schovávají trumfy na datadisk. 

  3. Arrinao suhlasim s Tebou ale v dnesnom svete kde uz vo vacsej alebo mensej miere podvadza takmer kazdy budem rad aj za to, ked ten datac vobec vydaju 🙂 Som uz asi mozno menej narocny. Je jasne, ze dejova linia bude pokracovat a pribudne aj dalsi akt (dufam, ze aspon jeden pridaju). Ale zvedavy budem aj na tie drobne vylepsenia samotnej hry. Teda to co by uz mozno mohli davat do patchov ale nechavaju si to ako eso v rukave pre datadisk. Keby vsetky napady takto vyplytvali, tak by mozno opis samotneho rozsirenia nebol az taky wow. Je to uplne bezna obchodnicka taktika. Zrejme dojde aj k rozsireniu postav i ked s tymi buildami je to take ake to je (viac buildov a menej postav by mohlo byt dokonca ovela zabavnejsie). Ale to tu bolo uz tiez velakrat rozoberane. Keby pridali paladina alebo druida bol by som im dokonca vdacny. Ale to pochybujem. Ako som si vsimol tak Blizz ked uz neprijde s uplne novou postavou tak aspon zmeni jej pomenovanie. Ked to bol predtym mag tak v dalsom vydani to musi byt sorcerer a este v dalsom wizard. Podla mna je to tak trosku aj na skodu veci ale tak co clovek to nazor. Ale celkovo zvedavost u mna prevlada nad nespokojnostou, ze za to budu chciet dalsie peniaze. Takze uz teraz viem, ze aj ja budem ten co si datac kupi 🙂 To by museli riadne dovrzat aby som to cele zabalil.

  4. Tak jsem chvíli hrál po patchi a musímř říct, že se nic velkého nestalo. Samozřejmě že v PVP fungují především PVP buildy, nějaké ty úpravy a hotfixy… a marquise gem? Tý jo, přijít s nápadem, že desocket něčeho, co je vázáno na účet bude stát 5 mega už mi přijde jako vyděračství. Je to přece moje – a nemůžu to ani prodat, potom ale nechápu, proč bych měl platit tak vysokou částku pouze za manipulaci s ním. Blizzardi by si měli dát klobouk zase pěkně zpátky na hlavu a přestat ždímat z hráčů peníze. Začínám mít pocit, že veškeré úpravy nevedou ke zlepšení hratelnosti, nýbrž k jejímu prodloužení, a to je sakra rozdíl…

    A to je D3 pořád jedna z nejlepších her, jenže tahle Blizzardí politika už mě fakt začíná štvát. (a to jsem je pořád obhajoval) Smutný

     

     

  5. Soulcrusher: No konečně že se taky někdo zamyslel tímhle směrem. Docela mě překvapilo že si všichni stýskali „achjo vydat datadisk na nedokončenou hru není dobrý nápad“. A nikoho nenapadlo jak je možné že po téměř roce, kdy nebyl Blizzard schopen vyladit ani ty nejjednodušší elementy hry a na nesouhlas hráčů reagoval jenom plochými a jednodimenzionálními vylepšeními typu paragon lvl najednou přichází s tím že už tenhle rok máme čekat expanzi (tj. max. rok a půl vývoje kdyby začali hned po vydání D3, což nezačaliMrkající). S největší pravděpodobností tak za branami Blizzardu bylo už době vydání D3 úplně jiné Diablo 3 než máte teď. Jenom nesouhlasím s tím že „na tom není nic špatné“. Ne z ekonomického hlediska na tom opravdu není nic špatné a vlastně ani z ekonomicky-morálního ne. Ale z hlediska přístupu vůči hráčům je tohle dosti podlá taktika.

    Základní předpoklad toho všeho je podle mě ten, že si uvědomili že jim chybí zkušenosti a nápady Blizzard North týmu a že D3 nakonec nic zvlášť světoborného nebude. A tak aby si lidi koupili datadisk, využili toho masivního hypu který předcházel vydání originálu a dali vám do ruky polotovar, vedle kterého bude expanze vypadat jako úžasné a dechberoucí dílo. Vtip je v tom že je to jenom iluze, protože budete srovnávat nedokončený produkt a expanzi, která mu jakoby zalepí ty díry. Je to něco jako kdybyste si představili že místo verze 1.0 a 1.5 vyjdou verze 0.9 a 1.4. Kdyby na to šli tradičním způsobem, jednak by si posunuli datum vydání, které by jim kolidovalo s Heart of Swarm, jednak by si „vyplýtvali“ hype, který provázel vydání originálu a jednak by taky přišli o zisky z RMAH, které jsou z velké části spojeny právě s těmi nedokonalostmi, které ve hře jsou (např. nedokonalá itemizace zaměřená na DPS, která je díky tomu lehce přístupná casual hráčům u kterých je větší předpoklad že půjdou nakupovat). Jak už jsem párkrát napsal, těším se už dopředu na tu PR vymývárnu která bude datadisku předcházet. „We made a mistake, RMAH is bad“ blabla … no jo vždyť s tím už se vlastně začalo že Usmívající sehttp://bonusweb.idnes.cz/aukcni-sine-v-diablu-3-maji-byt-mene-vyznamne-fzg-/Magazin.aspx?c=A130214_152236_bw-magazin_anb .

    Jenom mě dopředu mě mrzí že jim na to nejspíš všichni naletí a znova budou šustit papírkama. Čest Diabla 3 bude zachráněna protože na originálku už se nikdo ani nepodívá a všichni budou spokojení protože Diablo bude konečně Diablo. A nejvíc spokojený bude Blizzard protože jeho příjmy budou díky tomuhle možná i čtyřnásobné.

  6. rozmyslal som ci nahodou aj priprava datadisku neodcerpava mnohe dobre napady, ktore Blizzard ma alebo dostava od komunity a na patche zostavaju naozaj iba take nutnosti ako dalsie iteracie o vybalancovanie a oprava jasnych chyb. Na tom by vlastne ani nebolo nic spatne, samotny datac by mohol byt vyslovene zivou vodou ale velmi rad by som uz si ho spustil 🙂 Ja viem…som proste nedockavy 😀 Ale ked ani ten ma dostatocne nenakopne tak potom mozno zacnem hrat StarCraft, ktory som este vobec nehral. Neuverite ale kupil som si ho koli D3 😀 Alebo pride konecne dlhoocakavany Playstation a koli politike Blizzardu moje oblubene hry dostanu stopku.

  7. Škoda že tento web upadá kvalitou komunity, choděj sem už jen děcka a hateři, ale oldschool hráči Diabla, a hráčí co se trochu zajímají hlouběji o Diablo, než jen o to kdo má jakej equip, Plvl a jakej je skillerkiller, tak ty tu prostě nejsou a nebudou, alespon dle komentářů u článků to tak vypadá. papa

  8. Novej patch už pomalu týden venku a já sem to ještě ani nepustil….hrát dalších 200 hodin (zvláště když už sem jich přes 1K nahrál) jen kvůli tomu abych si mohl najít suroviny a udělat výbavu která mě přidá 0,1 procenta obranu a 200 DPS—–SRY—–už ne!!! stejně…není to vtipné že crafting v D2 je stále mnohem rozvětvenější a promakanější než ta parodie v D3?

  9. dzin o ááno všetci ťa ľutujeme, že si kvôlo tfuj zlému Blizzardu zomrel po 20ti minútach hry…..napíš im na podporu, aby ti oživili hrdinu, toľká strata….mohol by si mi prosím ťa o tom napísať esej?


    Keď máš nap*cu net, tak nehraj Diablo 3….keď ťa až tak nebaví, že musíš kvôli 20tim minútam ísť vyplakávať na fórum.

    I tak si si to celé vymyslel, daj sem link na toho hrdinu….



  10. Kratos86: žádné torrenty nestahuji „pane chytrý“, poněvadž je to pomalé a nezákonné, což jistě pan vševidoucí ví. Chtěl bych vidět, jaký gear bys mi doporučil na lvl 5, blizzard mě totiž pohřbil po 20ti minutách hry.. to neni moc hezká bilance a motivace do dalšího pokusu.. Nevytočila mě jedna smrt, pane „chytrý“, vytočil mě blizzard, error 3007.. člověk by řekl, že už to po 3/4 roce provozu budou mít trochu vychytané.. ale kdepak, PoE je možná ve fázy open bety odladěnější, než takhle tragikomická hrůza.

  11. dzin nemáš sťahovať torrenty, keď hráš Diablo V klidu. Na hardcore mi už zahučalo 7 hrdinov, ale len raz to bolo pre lag….odvtedy nikdy nehrám, pokiaľ nie je odozva zelená, medzi 60-100 ms maximálne. Sústredím sa na vitalitu a regeneráciu life, ktorá ťa ochráni i pri pár sekundovom lagu, ktorý sa sem tam stane.


    Odvtedy som už vždy zomrel i pre vlastnú sprostotu :-DD. Keď ťa vytočí jedna smrť, tak ani nehraj hardcore…..lebo i tak umrieš a keď ti umrie postava s výbavou za sto milónov, tak ťa porazí

  12. Red Eagle: Mne prijde velka cast kritiky vycucana z prstu nebo taky casto kritizujou lidi, ktery to hrali v kvetnu a ted tu hru ani nehrajou tudiz neznaj (to neplati pro kritiky, kteri sice diablo nemusi, ale porad hrajou!). Ale napriklad kritiku nutnosti byt neustale online chapu. Pokud mel nekdo rad diablo jako ciste offline single hru, tak je jasny, ze ho tohle hodne stve a to pravem! Ja osobne sem hral diablo 2 asi 2 roky offline, pak sem jednou zkusil hrat po battlenetu a od te doby sem offline single zapnul jen tehdy, kdyz nahodou nesel net (tedy z nouze).

    Treba tvuj vyrok „hra zo seriou Diablo nema nic spolocne“ mi jako konstruktivni zrovna moc neprijde (to je ciste subjektivni vyjadreni). Ja si naopak myslim, ze D3 krasne navazuje na predchozi dva dily.

  13. Tak, jakožto všemi oblíbený hater vám popíšu svůj dnešní herní zážitek.. Řekl jsem si, že to takhle při sobotě zkusím, ve friendlistu opět nebylo ani živáčka, tak jsem si řekl, že zkusím hardcore barbara, kterého jsem v softcore ještě nehrál.. Hra mě docela dost bavila, navíc nešla aukce, takže člověka kupodivu i zajímalo co se válí na zemi. Éterický jednorázový život mého barbara s názvem Makeitquick, na zábavě ještě přidával, obavami o jeho zdraví. Ale copak se nestalo, drahému blizzradu padl server, hodilo mě to do menu, v menu přišel error 3007 a pohádky byl konec. Makeitquick to měl skutečně rychle za sebou… F*CK OF BLIZZARD !!!!

  14. Muj WD se základni DMG 210 tis dáva pomalu vše na jednu ranu , pokud se netrefím s medvědy má protivník šanci jinak de na ránu dolu hodně jednostrané z mé strany , nechci psát že je WD top na pvp spíš protivnika to omrzí a vas po chvilce taktéž . Sundaním zbraní nic neřeší to opět pouze jen protáhnete agonii a bušit do sebe zas jak hluchy do vrat je ještě víc o ničem než ho dávat na ránu. Jinou postavu nemám nemůžu pak posoudit zábavnost pro ostatní. Mím nazorem je že se to hodně brzo omrzí všem ,jedno z řešení bych vyděl znásobení LIVE po vstupu do arény ne mít tradičních 50tis ale aspon pětinásobek  250 i třeba 500 tis. zvedlo by to zábavnost a čas z 3 sekundovích záležitostí nazvaných rvačka .

  15. hrajeme s kamaradem. Ja WD on monk. Do vydani patche si stezoval ne nufungujici skilly, slabou dmg i prestoze on byl hlavni tank a ja jen pdpora typu kyselina, soul harvest, hex. Po vydani patche se tesil na to jak si zahraje s konecne opravenym buildem a…: z monka se stala nechutna zbran, ktera se vysvyhla z pricek „skoro nesmrtelny“ na pricku „urcite nesmrtelny“. narust zvonu na 1000% a jinych podpurnych skillu mi prijde velmi prehnany. A to ze je WD nepouzitelny na PvP? 😀 to sem si myslel nez jsem si prosel par videi na UT..brbri se muzou jit bavit na kolotoce. v PvP maji v WD hoodne velkou konkurenci:)

  16. Pro mě zásadní zlepšovák v tomto patchi bylo přidání MP do veřejných her. Všichni, co se mnou dřív D3 hráli, už dávno přestali, a protože ten předchozí patch veřejné hry prakticky zlikvidoval, tak jsem se těšil, že po tom novém patchi si zase zahraji s jinými lidmi (mlátit monstra sám mě nebaví). Praxe je však taková, že mi do hry ve 100% případů lezou lidi plvl 40 – 65 a jejich jediný cíl je mlátit se mezi sebou, tedy mi tak akorát překážejí (a je úplně jedno, jakou zadám MP). 🙁

    Mohl bych změnit akt, ale A1 mám nejradši a tedy ho farmím i nejčastěji. Asi budu muset počkat pár dní/týdnů, než se lidi vyblbnou a budou hrát zase spolu, ne proti sobě. Ideální by asi bylo vyčistit určité mapy daného aktu od monster a pak ať se mezi sebou hráči mlátí jak je libo, ale s tím by mě asi poslali vy víte kam. 😀

    Jinak to PvP ze srandy taky časem zkusím. Blizz má pravdu v tom, že ten brawling má být jen na vyblbnutí, stavět nějaké PvP žebříčky, ranky a podobně je nesmysl. Když si budu chtít užít dobré PvP, tak rozhodně nepůjdu do D3. D3 je v jádru PvE hra, pro nějaké bodované PvP asi nikdy nebudou dobré podmínky.

  17. MORDEKAISER o tomto umrti na HC som pocul, hodi na teba niekto skill, portnes do mesta a tam uz nesmrtelnost pre HC postavy neplati, na to si treba davat riadny pozor 🙂 Blizz by to mohol do buducna nejak osetrit, lebo v zapale boja sa este mnohokrat stane, ze HC hraci takto lacno pridu o postavy … 

    Inak k tomu narastu XP, tak ako viaceri pisali, paragon neukazuje skill hraca, alebo nejake trapenie, akurat vieme, ze stravil vela casu hranim diabla. Vela ludi s vyssim paragonom hra mp1 na ktory staci priemerny gear a da sa to run-ovat v pohodicke. Paragon je celkovo len o tom, ukoncit si postavu.

    Osobne sa na patch tesim, este som ho nemal cas skusit, 1-2mesiace som poriadne nehral diablo, hadam ma to znova nastartuje 🙂 GL vsetkym …

  18. brekot nad tím, jak je teď snadné získat paragon a jak to poškozuje hráče, co expili před tímhle patchem a zvýhodňuje hráče po tomto patchi je nesmysl. Stejně většina lidí, co se snažila farmit nejefektivněji hrála mp0 nebo 1. Když vezmeme v potaz navýšení hp monster na vyšší mp http://www.diablowiki.net/images/4/41/Monster-power-bonuses2.jpg a současný navýšení expů na vyšší mp, pořád to uplně nedává smysl, i když je to o chlup vyváženější a to i ve prospěch zábavnosti. Ilustrace na MP10, potvory mají skoro o 3500% více HP, takže pokud jsem schopen one-hitovat miniony pouze na MP0, potřebuju zhruba 35x tolik času na zabití miniona (champ packy a bossové + např. nezbytnost kitování, ustupování, umírání – tenhle čas zvyšují ještě víc) ale expů dostanu jen 5x tolik. Velkej nepoměr řekl bych, týká se to všech MP, na MP10 je to, ale nejkrásněji vidět. V podstatě stále se vyplatí hrát jen MP, kde je hráč těžce overgeared, takhle se to alespoň trochu přiblížilo vyváženému systému, který motivuje hrát vyšší mp, které jsou alespoň pro mě, přece jen o dost zábavnější.

  19. Zdar,

    nečtu moc co se píše pode mnou, jenom přidám zkušnosti z Patche. Během pár hodin jsem posunul postavu úplně na jinou úroveň. nehraju moc často a ještě HC, takže mám i malej progress a gear špatnej, ale nový recepty mě hooodně boostli. šetřil jsem peníze a crafty, plánky mě posunuli o měsíc dopředu. And i Like It :))

    zdar a užívejte patch 

    p.s. ve rvačce sem dostal na zadek od paragonu šedesát a dal na zadek paragonu 5. Nevidím v tom zatím moc smysl, uvidíme co bude dál.

  20. Arrinao ma pravdu LorDreku 🙂 moc jsem nepochopil tvůj komentář, vzhledem k tomu že SoulCrusher psal  o těhle blbečkách co tu píšou stylem „nerfli inferno, tak jsi noob“ atd. on to nemyslel jako D2Forever 🙂 (alespon mi to tak přijde)

    Víte co je sranda, že v PVP na HC můžete „chcípnout“ jako že „chcípnout“ 🙂 stačí jen když na vás někdo hodí dotku, bleed, cokoliv, pak date port do města, ta dotka na vás zůstane, nevšimnete si toho a papa. Tak bacha HCčkáři 🙂

  21. Panove já s Vámi taky souhlasím. Taky hraju mimo sc hc a neni to tak lehke jak to vypada. A kdo tu mluvi o nejakem „originálu“¨to fakt nepochopim. Odkazovat na neco, co bylo pred pul rokem. Nektere nazory a komentare mi hlava proste nebere. Jestli Vas to Diablo nebavi, tak to nehrajte nebo uz nepiste takovy kraviny diky.

  22. homeles8  přesně tak, je to jen hra 🙂 já teď se vým HC Barbem hrál PvP a i když jsem zabil asi tak 5x a umřel 454784x, tak mě to docela bavilo. Jinak mě hra baví dokonce i s pomlým Skornem, někde na fóru se to hrozně řešilo, že je to o 0,564 tisícin sekundy pomalejší než 2 one hand zbraně, takže je s tim blbý hrát. Lol. mě to tak protě víc baví a mám na to build. Ale hlavně mě to víc baví, prostě se mi ta sekera líbí

    Tak pod to se klidně podepíšu! Nenech se otrávit kamaráde:) Chodí sem občas i lidi jako jsi ty. Jenom tu v jednom kuse nespílají, to je všechno. A jak bysme dostali NAFRAK GRRR:) v „originál HC“ nám může bejt uprdele ne?

  23. kogoruhn: V HC public hrách jsou většinou normál lidi, že tam máš debila poznáš za chvíli. že značná část lidí se tam bojí o postavu – hlavně ranged typy ještě více jsem poznal, když jsme byly 4, vlezl k tomu flusači zelenejch fleků na konci actu 3 a oba ranged se odpojili a nevlezli za náma a bum, najednou jsme ta místo 4 byly 2. Samozřejmě nic předem neřekli. Takže normál připokakaný hráči neschopný taky něco říct. Prostě jako v reálným životě. 🙂

  24. Moznost nastavit mp level u public her prinesl jednu zajimavou vec. Lehce se totiz muze stat, ze na vyssi mp level bude ta random parta lidi nedostatecne nagearovana. Coz vyusti v to, ze to je najednou mnohem tezsi a zabavnejsi (pokud teda neumirate jak na bezicim pasu). 

    Ja momentalne hraju za svyho bezaukcniho monka single na mp lvl1 a je to teda dost drsny. Clovek uz musi hrat hodne takticky, jinak hoří jak papir. Ale vsechno jde, kdyz se chce 😉

  25. LorDrek: já bych zase řekl že úplně někde mimo je ten tvůj vztahovačnej přístup. On tě SoulCrusher někde přímo nazval lamou nebo noobem nebo tim tvym ehmmm……….? Jeho příspěvek je o rozdělení komunity, na nikoho tím necílí. A btw. je velice trefnej. Komunita je od vyhlášení online-only v dost tristním stavu a tyhle nerfy jenom napomáhají tomu aby byla čím dál tím elitářštější. Takových primitivů jako D2FOREVER pak bude čím dál tím víc.

    A bez urážky – tahle vztahovačnost tomu jenom napomáhá.

  26. SoulCrusher: niektoré tvoje postrehy z hry boli super, ale tento tvoj názor je úplne niekde mimo, nemám paragon 100 na HC a čo, neznamená že som ehmmmm ……………… , možno len nemám čas hrávať 8h denne a preto nie som lama, bohužial teraz nie je možnosť mať obtiažnosť ako bola na pôvodnom inferne. Nerozumiem tomu to vašemu urážaniu to mi príde ako SS máme blond vlasy a modré oči tak sme lepšia rasa????? Ale tak nemusím vás menovať, možno ste naozaj nadludia a my ostatný sme lamy. Ale real život  je niekde inde D3 je hra a vaše povyšovanie považujem za smiešne a detinské, detské!!!!

  27. no vidite co to nerfovanie co Blizz neustale robi s hracmi robi 😀 Niekto zvladol inferno HC este pred vydanim prveho patchu a ti ktorym sa to podarilo az teraz su podla neho noobi (mozno si len mylne mysli, ze im to tolko trvalo)

    Niekto ziskal 100 paragon este pred boostom expov a ti co dosiahnu na najvyssi paragon az teraz budu tiez noobovia alebo lamicky

    co sa tyka predmetov viazanych ku kontu tak to povazujem za pozitivum, ano nechceme aby tu nebolo inej alternativy ako AH a mozem konstatovat len, ze skoda, ze tieto itemy nebudu silnejsie ako tie z AH (zdravy rozum hovori, ze keby tak spravili, tak si odpalia cely AH, takze toto urcite nehrozi)

    A co sa tyka reflektorov, nuz skoda, ze nepridali iba tu auru ktora by hraca upozornila. To ze dmg zrusili od petov je spravna vec ale, to ze to nerfli…holt oni su tu panmi

  28. No asi mám taký pocit, že táto komunita tu má samých profíkov na hranie, každý prejde inferno na HC s prstom v nose a ešte sithne za tých 25 minút kým dohrá celé inferno, si dať kávičku!!! Jo takých poznám každej výzve sa vyhnúť a plakať aký je reflect ťažký, zbadá elitu s arcanom a už aj pádim preč, taký prejdu inferno presne ako malé decká!!! Je to iba o šťastí, keď vbehnete do miestnosti a lagne vám to pri 5tich fallen maniakoch tak hold smola (vlastná skúsenosť), alebo niekedy natiahnete dva druhy elít s waller, jaller, arcane schielding, knock back a molten, fast, niekedy to neustojí!! Ale nebudem tu robiť zo seba boha a urážať druhých, ten kto tu tak farbito rozpráva má asi pod 15 nie len rokov ale aj IQ!!!!!

  29. to expenie na MPxy teraz vyzera s narastami nejako takto:

     

    MP1 – MP2  +25% 

    MP2 – MP3  +30% (narast medzi MP levelmi o 5%)

    MP3 – MP4  +40% (narast o 10%)

    MP4 – MP5  +45% (narast o 5%)

    MP5 – MP6  +50% (narast o 5%)

    MP6 – MP7  +60% (narast o 10%)

    MP7 – MP8  +65% (narast o 5%)

    MP8 – MP9  +80% (narast o 15%)

    MP9 – MP10 +90% (narast o 10%)

  30. To snad ne. Myslel jsem to trochu jinak, nechlubím se, není čím, každý kdo hraje Diablo, ho dohrál. Každopádně sem už radši nic nenapíšu, protože vás nezajímají názory malýho dítěte, které je kokot a z mojich komentářů to tak očividně vyznívá, když mě tak nazýváte. Děkuju moc.

  31. Tak ono i přeci v D2 trvalo než ti něco s good rollem padlo, nebo i slušná runa trvalo než padla (osobně mi nikdy v D2 nepadla ZOD runa, a to jsem to hrál xxx let:) Ale co je fakt že s good MF mi skoro při každým baal runu, či jiném runu padla unique věcička, i když crap s blbym statem, tak padla 🙂 Ale měl jsem radost právě i s dropu hezkého bílého kousku 3socketového Archon Plate (jah+ith+ber :)), což tady jsou bílé itemy k ničemu (škoda :)). 

    Jinak s tim zaručeným dropem za kill řekněme 100 elite packu, tak to snad kdysi Blizz i plánoval nepletu se, možná jo :)? A já bych byl pro. Ideálně vytvořit něco jako achievment (že by ti vyskočilo a zahlásilo) že máš zabito 100/100 Elitek, a mužeš zaběhnout do města v kterémkoliv actu k NPC co by ti rollnulo reward v podobě jakéhokoliv ilvl 61-63 (nebo jen 63 a nebo 1-63ilvl ?:)) legendary/set itemu + nějake expy a goldík klidně 🙂 Něco takového by určo zvedlo zábavnost s nekonečným killovaním elit 🙂

  32. asi jo, ja vychazim z toho, ze D2 jsem kdysi hral zcela bez tehle prodeju/nakupu a stravil jsem u toho stovky hodin a protoze jediny prisun itemu byl prirozenou cestou, tj. dropem, kralovsky jsem se bavil a mel radost kdyz neco fakt padlo…..

    u D3??   cela hra se timto zjednodusene zvrhla na tupej hon za zlatakama, dneska neni treba farmit, dneska neni treba hledat, staci si to koupit…   nejdulezitejsi kouzlo hry, tj. hledani a radost z nalezeni je nenavratne pryc, v krame se vali miliony itemu a kdo nechce farmit goldy?  tak si je za par ecek koupi a ma top equip… 

    ale jak jsem psal, je to logicky vyvoj evoluce hrace, ktery je dneska zvyklej hru dohrat za 10 max. 20 hodin…..   osobne bych do dalsiho patche dal neco za co by me ukamenovali – a to garantovany drop lepsiho predmetu po urcitych hodinach hrani, tj. pokud hraju napr. 6 hodin a zabiju napr. 100 elite packu, proste mam garantovano ze dostanu behem dalsi hodiny hrani lepsi predmet nez mam ted.  Nevidim v tom problem a budu mit pocti, ze se nekam posouvam…. 

    a ze pak budou sami hraci s nejvyssi vybavou?  no a co jinyho byste po 200 hodinach hrani jedny hry kurna chteli nez abych byl na maximu ?!?

  33. Nooo Luli, jako určo souhlas se všim, jen s tim AH jako fail asi ne :). Ber to tak, že v D2 hráči zakládali hry s názvem O Ber N Jah apod. prostě nabizím tohle a požaduji toto :). V D3 mohli nechat takovýhle systém, nemuseli dělat žádnou AH, hráči by se domluvili na chatu, pozvali se k sobě a vyměnovali či prodávali za goldy itemy. Jenže :), mělo by to stejný dopad jako AH, jen by jsi sledoval ingame trade chat, a když by tam někdo hodil item co by se ti líbil, tak by jsi ho koupil = stejně by se (pokud by člověk chtěl) sháněl equip přes trade, s tím rozdílem že by jsi si to nevyhledával v AH, ale musel při hraní sledovat trade channel a rychle reagovat na good item za dobrou cenu (odvádělo by tě to od hraní :)), do toho by bylo třeba 100 zájemců a prodávající by se posral ze spamu do whispu a nebo trade channel zahlcenej hromadou crapů co by každej zkoušel prodat, takže najdi pak něco slušnýho:) Stejně by člověk trávil ve hře čas psaním s hráči, sledováním trade cahnnelu, domlouváním se na ceně podobně dlouho jako průměrně tráví čas na AH.

    A asi co je pro Blizz důležité, je aby nějak ze hry vydělávali (RMAH), přeci jen updatovat D3 a celková péče o hráče bez měsíčních poplatků by bylo pro ně prodělečný, sice prodali 12M kopií D3, ale to by asi nestačilo na další údržbu a doplňování. Holt RMAH Blizz něco málo z D3 má a GoldAH zase nabízí hráčům v klídku mimo hru si sehnat část výbavy co by chtěli, ale neni to nutnost, když nechci neobchoduju na AH, a když chci tak prodávám a equip si třeba jen vyrábím nebo sbírám 🙂

    Tak jako tak AH bych za fail nepovažoval, kort když se čím dál tim více itemy z AH vyvažují acc bound itemama.

  34.  

    s patchem jsem spokojenej, hraju jenom Wiza a diky patchi jsem presel na kouzlo Blizzard ktery dostalo 2,5 nasobek damage a zacal jsem se chytat na MP2, coz povazuju za supr s gearem co mam a po mnoha mesicich me to vratilo na chvili k D3

    proste uz davno zjistili, ze nez delat hru pro maly procento maniaku, kterym nedela problem hrat 100 hodin, aniz by jim vypadlo cokoliv lepsiho nez maji obleceny, tak zvolili kladnej pristup k hracum, kteri se chteji proste a jednoduse bavit, tj. chteji aby jim padaly lepe a casteji predmety a zvysovaly se expy

    hraci holt obecne v dnesni dobe stovek her (jejichz dohrani trva 6-7 hodin) uz nemaji cas ani naladu cekat v jedny hre desitky hodin na to, jestli budou mit nejakej drop anebo za celou tu dobu vubec zadnej, myslim ze doba se zmenila a lidi jsou proste dneska mene trpelivi a lini

    a to vyvojari musi do hry zohlednit at se jim to libi anebo ne…   to byl duvod proc jsem prestal hrat, at jsem to mastil 10 hodin nebo 30, nic nepadlo, tak co to je za hru, snad se to zlepsi a bezny hrac bude po rekneme 150 hodinach hrani jednoho charakteru plne vybaven prirozenym zpusobem tj. hranim, aniz by musel pouzivat nejvetsi fail D3, kterym je implementovana AH….

     

     

  35. Takhle velké patche co se týče do přídavků, oprav, atd. bych řekl nejsou běžné u většiny her. Myslim si že Blizz dělá pro D3 hodně, a to že se někomu nelíbí PVP tak co, je to prostě fakt jen bitka, ale nemusíte ji hrát, osobně pro pvp D3 nehraju, ani D1 ani D2 jsem nehrál. Když budou vychytávat více PVE tak to bude pro D3 mnohonásobně lepší než kdejakej PVP systém.

    Craft acc bound věcí je super, s acc bound systémem bych pokračoval nadále, ať už právě přes craft nebo různýma eventama jako Infernal machine. To přídává mnohonásobně na znovuhratelnosti a zábavnosti D3, protože musíte uznat, že neni lepší pocit než když si nasbíráte (osobně nekupuju:)) suroviny na craftik + plánky, a pak když se vám povede vycraftit si super rukavice, shouldery atd., tak máte ke svým věcem mnohem lepší vztah a ceníte si jich více než kdejaké koupené itemy z AH 🙂 A jak řiká homeles s tím acc bound a AH, tak má pravdu 🙂 Když Blizz dá AH do D3 všichni řvou že si nemusej farmit equip, ale jen si ho nakoupěj na AH. Když Blizz přidá recepty na acc bound equip, zase všichni řvou že si vycraftěnej eq nemůžou prodávat na AH 😀 Ach jo, s některýma hráčema je to fakt těžký.

  36. No s tým reflectom to úplne pokašlali, ako predtým to bola slabota a teraz sú to moje najoblúbenejšie elity na zabíjanie, ktoré nič nerobia (jedine že hodia arcane, vtedy je to také akože faith), patch dobrý aspoň bude zábava robiť paragona, farmiť pre nejaké recepty, len som zvedavý na tie staty, dúfam, že aspoň jedna craft vec z 10 bude stáť za to!!! Najciac kvitujem zníženie moltenu, lebo elity s fast pobehali celú miestnosť a to už nestíhala ani regen 2500 s LS.

    Teraz treba prejsť celé inferne a pokukať kde to dobre padá, ale je to veľmi dobré!!!

  37. Tak reflect mi vždy celkem dával zabrat, ale s tím nefrem to přehnali {#emotions_dlg.cry}

    Potěší lehce zvýšený pickup, bez Leorica byl sběr zlata fakt porod.

    Vyšší expy budiž (ačkoli takhle bude každej rychle paragon 100 a bude prskat co má dělat dál), ale pořád děsná chyba v efektivitě dropu – stále není adekvátní odměna na dropu při vyšších MP! Na drop zůstává nejefektivnější MP1/2 a to je děsně špatně. Říká se že Diablo je o dropu a pokud je nejefektivnější drop na MP1, pak soudruzi v Blizzu udělali někde obrovskou chybu Smutný  MP1 není zábava, ale blbákov, takže buď efektivní drop a nebo zábava (MP4+), uch jo.

  38. No reflect s gearom,kde máš LS alebo LoH ani nepocítiš,takže ja zmenu(okrem vizuálnej,nevidím).A patch fakt super,farmiť tie esencie je zase o niečom inom,vyššie MP sa oplatí aj koli ich dropu.

    Flameri si uvedomte,ktoré firmy sa takto starajú o hry po ich vydaní,ked nepočítam MMORPG?

    DIablo 3 je proste naj!

     

  39. To zamknutí na účet je právě přesně to, co prakticky všichni hrozně chtějí. Když je předmět vázanej na účet, tak nejde prodat na AH. A to přece všichni chcete, ne, doablo bez AH? Prostě je to proto, aby si to každý našel a vycraftil sám, ne aby si to kupoval na AH. Blizzard dkokonce chce, aby jsi hrál hru, ne abys strávil hodiny na AH. Ale nikdo to nepochválí, naopak se nadává, co to je za blbost to zamykat na účet. lol

  40. Takže ucraftených 10 strentgh rukavíc, jedny schopné…..5 amuletov života, všetky crap…ale ten gambl je zábavný a napínavý podobne ako pri hellfire ringu, len škoda, že ten amulet je dosť drahý……drahokam za 30 tisíc, craft dačo stojí + fiery brimstone.

    Za toto má u mňa Blizz veľké plus, konečne dovod na farmu i aktu 4. Akurát nechápem to zamknutie na účet…úplna hlúposť.

  41. přesně tak, je to jen hra 🙂 já teď se vým HC Barbem hrál PvP a i když jsem zabil asi tak 5x a umřel 454784x, tak mě to docela bavilo. Jinak mě hra baví dokonce i s pomlým Skornem, někde na fóru se to hrozně řešilo, že je to o 0,564 tisícin sekundy pomalejší než 2 one hand zbraně, takže je s tim blbý hrát. Lol. mě to tak protě víc baví a mám na to build. Ale hlavně mě to víc baví, prostě se mi ta sekera líbí, na nějakou rychlost nebo efektivitu kašlu, beztak mám nahráno 60 hodin a dohrál jsem Inferno na HC. A když hraju, tak se chci bavit a ne povinně rychle farmit goldy. To vás ta hra ani nemůže pak bavit, když to takhle strašně řešíte. 

Napsat komentář