Patch 1.0.8 spuštěn k otestování na PTR

Přehled změn v tomto patchi:

Novinky v Patchi 1.0.8:
hra v partě bude výhodnější

Patch 1.0.8 byl spuštěn a je dostupný pro všechny hráče na veřejném testovacím realmu (PTR). Finální seznam všech změn v tomto patchi se bude během testování měnit, jeho aktuální podoba však byla zveřejněna na Battle.netu a obsahuje novinky a vylepšení, o kterých byla řeč v předchozím článku. Jedná se především o zvýhodnění hráčů v multiplayeru, matchmaking, nový soukromý chat, combat alerty a další.

Diablo III PTR

 


Návod k otestování Patche 1.0.8

  1. Váš účet v Diablu III nesmí být zablokován nebo zabanován.
  2. Vytvořte si PTR účet: přihlaste se do vašeho účtu na Battle.netu a přesuňte se na stránku „Account Management„, poté vyberte licenci Diablo III a klikněte na „Create a PTR account“.
  3. Stáhněte si klienta z hlavní stránky Diabla III na Battle.netu nebo ze stránky „Games Download“ pod záložkou „Account Management“.
  4. Pro připojení na Public Test Realm spusťte PTR klienta a přihlaste se klasickým tak jako do běžné hry. Poté budete automaticky připojeni na PTR.

Pokud jste si PTR klienta nainstalovali někdy v minulosti, mělo by vám stačit stáhnout nejnovější patch.


Podrobnější info o použití PTR a kopírování herních postav naleznete na oficiální stránce FAQ. Během testování nejnovějšího patche se můžete podělit o své zážitky zde na webu, na našem fóru nebo na oficiálním fóru Diabla 3.

Během testování tohoto patche může na PTR dojít k náhlým restartům serveru nebo může být hra dočasně nedostupná. Ve hře se kromě toho mohou objevovat další chyby.

Zdroj: Battle.net

118 komentářů u „Patch 1.0.8 spuštěn k otestování na PTR

  1. Peeto – Tak nakoniec ta passivka Inspiring presence robi (asi len zatial) iba graficky efekt uzdravovania okolitych spoluhracov (v podobe akejsi cervene pulzujucej gule na hrudniku). lebo tych 700 life regen.ktore som si myslel ze su zle vypocitane, tak vobec neboli z tej pasivky ale z mojej vyzbroje. Bud je to nejaky bug, alebo sa ten life regen nezobrazuje spravne v detialoch postavy alebo vobec nefunguje, akosi tomu nerozumiem 🙂

  2. Prave som po dlhsej dobe checkol PTR, upgradeoval sa samozrejme, ale u mojho Barbariana akosi nefunguje passivka INSPIRING PRESENCE, po novom by to malo davat 4% life regen.bonus (Z max.lifeu), ale mne to stale dava len 2 % (ako po starom, 1.0.7. patch), a dokonca to este aj zle pocita, mam 45 000 max.life, tak 2% z toho su 900 life regen. a nie 700 ako mi ukazuje v detailoch mojej postavy 😀

  3. Ahoj, ahoj, ahoj! On to ještě někdo hraje? 😀 Vykašlete se na to, prodejte gear na RMAH a za ty prachy si kupte PS3 verzi (plus možná i konzoli samotnou lol). Nikdy bych nevěřil (jako odpůrce konzolí), že tohle řeknu, ale paradoxně to hře možná pomůže víc, než jakýkoliv patch na PC ever. Žádný botting, žádný multiboxing, žádný RMAH, ovládání na gamepadu – hra víc o skillu. Blizzard mě tady fakt dostal. PC hráč my ass. Oni to fakt už od začátku asi vyvíjeli primárně na konzole…

    Jinak zdravím KUFIho. 😀

  4. ahoj lidi, mam problem pri snaze o pripojeni na PTR mi blizard zablokuje ucet. mam stazenej ptr klienta a nainstalovaneho, kdyz se pripojim pres normalni diablo III pomoci mejlu a hesla jede to normalka, ale jakmile to stejne zkusim pres klienta na PTR tak se mi pri overovani hesla vyskoci info o tom, ze blizard login zjistil pokus o zemnu v udajich na mem uctu a proto jej zablokoval. a ja musim jit na battle.net a ucet odblokovat, protoze se jinak neprihlasim ani do klasickeho diabla. kdyz ucet odemknu zmenim i heslo a jdu znovu do normalni hry. jede vse v pohode, ale jakmile zkusim pustit PTR tak se mi znovu uzamkne ucet. nevite nekdo co s tim ???
    dik za info.
    kendrik

  5. Darrian tak ako pisu chalani. Ak mas dost penazi tak si tiez kup emeraldy vyssej kvality do zbrani. Uvidis ako ti porastie damage. Do prilby radsej rubin koli progresu na vyssi paragon a samozrejme cim vyssia kvalita tym lepsie. Vyssim paragonom ti porastie okrem MF, GF  hlavne sila. Ten vyssi MF co mas teraz z dovodu ake veci padaju sa proste neoplati. Tiez som si vsimol ze vacsina barbarov s dmg cez 100k nenosi kompletny Immortal king set. Dovod je jasny – pravdepodobnost, ze vypadne nieco z tohoto setu v top kvalite je takmer nulova a kupit to v aukcii si moze dovolit iba par vyvolenych. Polroka dozadu som cital o manikovi co za topove rukavica z tohto setu vysolil niekolko tisic EUR. Do tych cca 60k dmg vysklada barbara asi kazdy ale potom vyssie to chce uz investovat viac casu, sledovat aukcie, zapracovat na kvalitnejsich gemoch a tlacit paragona. No a samozrejme tlacit DPS cez 1000 na jednorucku. Nove veci by vsak nemali ist velmi na ukor zivota a resistov. Inak to inferno pocitis.

    Bohuzial momentalne je to hlavne o CC, CD a AS. Dobre vybaveni barbari maju 40-50% CC, 600 – 700% CD a okolo 70 a viac AS. Ak vela critujes a ziskavas vdaka tomu vela fury oplati sa ti WotB s runou Insanity nahradit za runu Thrive on Chaos. WotB stav dokazes udrzat potom dlhsie zatial co sa ti dalsi dobija. Cielom je WotB udrzat permanentne avsak dobre mozne je to len v lokalitach s vysokou hustotou monstier (typicke pre Alkaizer runy). Mne sa ten styl boja ale nepaci, pretoze vacsinou ide o zbesily beh cez mapy.

  6. Darrian

    To čo píše ReptileSVK nieje potrebné a je to skôr dosť nereálna záležitosť pre občasného hráča ako si predpokládam ty. Ja mám barbara, sice mám na ňom odohrané dosť hodín a má dmg 240k, ale nieje to za miliardy. Potrebuješ lepšie zbrane. Najlepšie obojručka skorn, kde máš veľký crit dmg + socket, kde si daj kamen tiež crit dmg. Je už pomerne lacný a určite lacnejší ako 2 dobré jednoručky. Rukavice si zožeň také ako máš, ale nech je tam aj crit dmg a resistance tam nepotrebuješ. Opasok fajn, len si kúp s bonusom pre frenzy, pokiaľ používaš tento skill. Ja uprednostňujem Bash a opasok s bonusom na Bash. vymakaj si trochu vitalku a kamene na vitality vymeň za str. Na softcore sa kamene na vitalku nepoužívajú. Určite vymeň amulet, prstene a bracers. Tie by mali mať crit chance a prstene a amulet najlepšie aj crit dmg. Ale postačuje na začiatok crit chance.

    Kúzla: Furious charge daj preč. Používaj sprint a runa run like the wind, revenge nahraď Whirlwind s runou Hurricane – ten si daj na pravé tlačítko. War cry nahraď Battle rage s runou Into the fray. 

    A hneď to bude všetko pekne padať.

    Veľa zdaru!

  7. Prosím bola by nejaká dobra duša a poradila mi čo robím zle ?

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Darrian-2563/hero/14048200

    Tuto je moja postava, broblém je v tom že mam malý útok, všetko sa snažím davať do sily ale aj tak je to nič moc :/, niektoré iné Barbarian postavy maly oveľa menší level, Silu maly na takej istej úrovni a utok bol okolo 120000… čo robím zle čo by som mal zmeniť za úprimu radu Vďaka Mrkající

  8. Nechápu, že se blizz na celou identifikaci raději nevykašle úplně a prostě ji nezruší, když už to chtějí řešit, tak proč tak komplikovaně? Mno, stejně už padá samej crap oproti tomu co lze vycraftit, takže už více méně všechno rozbíjím a strkám peníze do craftění, prostě jen čekám až se vyrobí „the best“ item. A na AH jdu jen pro itemy s ryze specifickými požadavky. Čímž chci říct, že nějaká radost a překvapení s rozbalení „dárečku“ u rare itemu je stejně dávno fuč. Identifikace by mohla zůstat třeba jenom na legendárky a setovky.

    Jinak zvýhodnění party play kvituju, MP10 ve čtyřech je na dlouho i když je v partě 100% CC Barb co dává 4M rány.  

     

     

  9. presne tak, ten porovnavac by mal byt daleko sofistikovanejsi, ked uz do hry implementovali AH a RMAH a v podstate 98% v D3 je uz len o geare. Veci by mali byt z akehokolvek zdroja (co sa tyka D3 samozrejme) porovnatene s tym co mate na sebe. To znamena, ze by ste mali byt schopni porovnavat veci nielen od predajcov ci z truhly alebo chatu ale aj z AH a RMAH. A dokonca v pripade socektovych veci by porovnavac mal mat moznost vkladat gemy roznych farieb a kvalit aby to porovnanie malo pre hraca este vacsiu vypovedaciu hodnotu. Rovnako aj pravom tolko kritizovane odpojenie z hry pokial chcete ist nieco vlozit do AH/RMAH alebo si len skontrolovat svoje aukcie ako su na tom. Zbytocne pridete o NV ako aj o urcity progres. Ako to su veci ktore sa daju vyriesit rozumnejsie, ked ich sem uz dali

  10. Wanajz


    Porovnanie v AH by uz malo byt v 1.0.8 patchi. Povodne all identify nemalo byt, proste jay wilson ho nechcel. Teraz uz nesefuje, tak menia to tak ako to chcu ludia. Ved este ked bol identify item 3 sekundy to bola hroza! Aspon by mohli zaviest, ked uz to inferno furt nerfuju stratu NV pri smrti. Proste umres mas nulu.

  11. Gold Eagle: ještě že Voziho tak dokonale znáš, to se znáte ze střední? Přestaň s tím, prosím tě. Nemůžeš přece vědět, jestli někdo byl či nebyl v zahraničí…ale ty jsi zcestovalý člověk s bohatými zkušenostmi, takže to určitě pochopíš.

    Red Eagle: Pravidla jsou pravidla, když sis dělal account zde na webu/fóru, tak jsi s nimi souhlasil, tak o nich nediskutuj. V diablu jsou také vulgarismy nepřípustné (škoda jen, že pouze anglické) a diablo není hra určená pro hráče pětileté.

  12. je to tak Dawe jak rikas na patche se ceka dlouho a kdyz prijde tak nic moc dobryho neprinese jo kdyby to brali jak rikas jako wow bylo by Diablo jeste lepsi napr. u wow s kazdym patchem je neco novyho at to sou nove dungy , kouzla , profese , talenty . A ze daji identify all to uz melo byt od sameho zacatku diabla jako bez toho bych se fakt obesel a klikal na kazdy item jak cip , jen kdyby zlepsili nebo pridali neco noveho co by lidi ocenili a jeste jedna vec mne docela s….re , kdyz kupuji v AH vec tak neukaze o kolik prida DPS , HP a dalsi to by mohli taky zmenit .

  13. Vozi: Zajeď si do Ruska, Bulharska a aj do tej Afriky a začneš, co se týče zlodějen a manipulace, po návratu na rodnou českou hroudu líbat zemi všude okolo! Samozřejmě v Německu, Anglii je to zase lepší než u nás. To je zajímavý, že plivání na Česko dělají nejčastěji lidi, kteří soukromě (turistiku nepočítám) nebo pracovně nikdy v zahraničí moc nebyli a hlavně v těch RVHP bývalých zemích, o Africe, Indii atd. nemluvě. Tam je problém, že lidi s humanitním vzděláním vnímají hlavně jak se usmívají atd. a chtějí je hostit jako, ale to jaká společnost tam skutečně je ukazuje jak tam lidi žijí mezi sebou a zda se ctí vzájemně.

  14.  

    Prijde mi, ze na tohle tema se tu porad hadaji hraci z odlisneho sveta..

    Byli taci, co hrali D2 jen offline a sem tam co-op s kamosem pres LAN. Taky byly taci a mozna jeste mnozi jsou, kteri hru hraji online pres battle.net.

    Ti prvni si hru vetsinou stahli a mozna si ji par z nich pozdeji koupilo z nostalgie. Ti druzi si ji koupili. To je myslim jednoznacny a logicky duvod, proc se Blizzard vydal timto smerem a cisla to jednoznacne potvrzuji.

    D2 hrane pres battle.net se rovnez potyka s podobnymi problemy – boteri, duperi a misto AH vam do chatu spammuji nabidky za realne prachy s odkazem na extreni nakupni zony.

    Jde o to, ze podvadet se da vsude. Podvadet muzete i sami sebe v offline D2 treba nejakou atmou apod. Pointou je, ze podvodem se ochudite o pravou zabavu a hodnotu hry. Pokud vas bavi hrat hru takovou, jake je, je podle me zbytecne kazit si ji zasti vudsi nejakym podvodnikum, kteri proste budou vzdycky a vsude.

    Online reseni prinasi jak vyhody, tak nevyhody. Ja osobne tohle na D3 prilis neresim i pres obcasne vypadky netu nebo nemoznost zahrat si hru treba na chate. Spis bych chtel novy content, moznosti a komplexnejsi mechaniky!

  15. Na jednej strane chápem blizz, ani mne ako podnikatelovi by sa nepáčilo keby môj produkt niekto kopčil a ryžoval na ňom, na druhej strane to malo priniesť ovocie vo forme toho aby blizz prispôsoboval hru tomu čo hráči vyžadujú – itemizácia, customizácia, atď. ….., len to sa asi nedeje tak ako by malo, niekto má stále málo nahrabené Smutný

  16. Herniho clienta si urcite stahnout muzes. Toho si muzes stahnout a nainstalovat i bez zakoupeneho originalu primo od Blizzardu. K nicemu ti to ale nebude, protoze veskera dulezita data jsou na strane serveru. Kazdy myslim videl ty emulatory D3 v ramci bety, kde nefungovalo vubec nic, monstra tam jenom stala. To je to same jako s emulator servery pro WoW. Taky tam nikdy nebude vsechno plne funkcni a blizzlike. Navic jsou tyto emulator servery hodne pozadu oproti aktualnimu contentu na oficialnich serverech, protze vsechno musi nascriptovat lidi, kteri provozuji tyto emulator servery. Kdyby bylo D3 offline, tak polovina lidi (i CZ / SK) by si pockala na cracknutou verzi a nezaplatili by Blizzardu vubec nic. Charakteristicky rys naseho slavneho naroda zlodeju a lidi, kteri by chteli mit vsechno zadarmo. Staci se podivat na zpravy, kde se to „podnikatelama“ jenom hemzi. Offline mod je uz prezitek a bude cim dal vzacnejsi.

  17. Ziskuchtivi zidaci z Blizzardu mali radsej Diablo 3 urobit tak aby sa dal hrat singleplayer offline.Staci ak je hra na Steame. Vtedy sa hra da hrat offline ale vzdy ked vyjde patch hra sa automaticky aktualizuje aj tak. Boti v hre su aj teraz hru si ludia stahuju ilegalne z netu aj tak..cize funkcia online only je tam uplne na ho..vno.Sorry za vyraz viem ze tu prevlada nazor ze sem chodia 5 rocne deti a precitat si tu vulgarne slovo by u nich vyvolalo tazku ujmu na ich psychike :)) Proste funkcia online only je tam len preto aby sa hra nedala nijako modovat (cim by sa predlzila jej zivotnost a zvysila jej popularita a hlavne sa ukazalo co vsetko hre chyba a malo byt v nej uz od zaciatku) co by jesitny milionarsky haj zlik v Activision/Blizzarde samozrejme nezniesol.

  18. Pokud by bylo D3 offline, tak to by lidi teprve videli to mnozstvi botu a dupovani. Takhle i ti nadanejsi jedinci, kteri ziskali kod pomoci „dataminingu“ museli testovat jejich scripty primo v ostrem provozu online serveru a mohli dostat hned nekolik banu nez prisli s nejakym scriptem, ktery mel sanci, ze ho Blizzard hned nedetekuje. Pro botery je online only urcite daleko slozitejsi a nakladnejsi rezim na tvorbu a zkouseni scriptu nez offline. Dalsi vec je RMAH. Nevim, co tam presne vsechno Blizzard resil po pravni strance, ale offline mod a RMAH je neco nemyslitelneho. Online only je urcite i pohodlnejsi po strance patchovani hry, hotfixu a kontroly ekonomiky pres nastavovani drop rates (doufam, ze tady nejsou naivni jedinci, kteri si mysli, ze se to nedeje v primem prenosu). Ja osobne vnimam online only jako prinos. Tech boteru by tam normalne bylo 5x tolik a ekonomika by okamzite zazila hyper inflaci kvuli offline dupovani. Lide jsou neustale vzdelanejsi a boteru / cheateru bude jenom pribyvat. Online only je jedina varianta jak zneprijemnit a bojovat proti takovym jedincum. Samotne online only urcite nepomuze a vzdy tam musi vynalozit prostredky a usili, aby tyto jedince banovali. Nechci spekulovat na tema, ze Blizzard necha botery nejaky cas dychat a nafarmit zpatky investici a nejaky zisk nez rozda hromadne bany a prinuti tak botery koupit dalsi kopie hry. To je konspirace a tezko se nekdy dozvime pravdu. Taky jsem zazil situace, kdy mne vypadnul net a nemohl jsem hrat, ale hold s tim se neda nic delat. V dnesni dobe bez internetoveho pripojeni toho clovek moc neudela.

  19. Nevím čemu nerozumíš. Nejlépe hodnocený komentář se počítá ze zelenýho čísílka a negativně z červenýho čísílka…

     

    žádný odečet není…prostě pokud má koment teď nevím přesně, ale tuším 5 negativních hodnocení, tak se skryje….nejlépe hodnocený koment je ten, který má nejvíce thumbs up…

  20. Ja stále hovorím že Diablo 3 sa dostalo na tom že musím byť pripojený k internetu aby som mohol hrať, ak by to tak nebolo tak by to vyzeralo asi nasledovne: Hra by všla taká aká vyšla bez patchov, moderi by sa postarali aby si každý prišiel na svoje, či už byten človek chcel ťažšiu hru, alebo ľahšiu, do hry by mohli pridať čokoľvek {podľa toho čo práve hráči chcu}.

    A patche by to potom už detailne doladili.

    Takto keď je nutné pripojenie cez internet……. ja ani neviem prečo je to nutné podľa mňa je to blbosť v Diablo sa vždy hral aj singleplayer bez nutnosti internetu.

    Situácia je asi taká že veľa hráčo chce od tej hry podporu aku má wow a to je preto lebo hra vyžaduje pripojenie na internet.

  21. Heya. V Diablu 2 se taky dala nastavit sila monster a nebyl to problem. A i ve dvojce byly prvni dve obtiznosti jen takovy zahrati na to pravy hrani.Tak tady dvojku nepomlouvejte! :))

    Ale aby si hrac nastavoval i hustotu nepratel, tak to mi prijde jako blbost imho.

    A nestezujte si tolik na nizkou obtiznost, ta je delana na hrani bez aukce imho. Blizzard prece priznal, ze netusil, jak brutalne moc se bude aukce vyuzivat/zneuzivat. V tomhle byli kluci od blizzardu fakt mimo, se jim smeju.

  22. Vozi: 100 bodov za toto, svätá pravda, možno už len tlačítko na diabla- stisknete a on vám donesie legendárku a bude pri tom aj vrtieť chvostíkom! Skôr by som nastavil jednotný systém príšer a nechal na obtiažnosti nastavenie ako je MP a inferno by som stvrdšil o dobrých 25%, akurát by som nechal padať legendárky so 60 lvl na HELL, ten kto nemá na inferno môže behať HELL.

  23. Pak bych jeste pridal tlacitka na „pridat lvl 60“, „pridat paragon lvl 100“, „zabit vsechny monstra na obrazovce instantne“ a dalsi vychytavky. Uz cely MP system a nastavovani HPcek mobu je jeden velky omyl a chcete aby pridali dalsi v podobe nastavovani hustoty monster? Pak se nedivte, ze to nikdo nehraje. Lidi chteji soutezit i v ramci PVE. Kdyz bude vsechno volitelne v ramci obtiznosti, tak kde bude prostor pro nejakou soutezivost? Inferno melo zustat Infernem. Hru po strance obtiznosti uz vice zprasit nemohli, protoze ty 3 obtiznosti jsou tam uplne zbytecne. Soucasny model uz nema s ARPG a slibovanym Infernem absolutne nic spolecneho. Je to jenom o tom, si obtiznost v podobe HPcek monster, nastavit podle sveho gearu, at se to efektivne zabiji. Vice monster bude znamenat vice dropu, coz povede k zakulisnimu snizovani drop rates kvuli aukci a kolotoc k apelovani na potreby hracske zakladny „casualu“ se bude tocit stale dokola. Jsem zvedavy s cim Blizzard (Activision) prijde, az jim tyhle levne triky dojdou. PVP i PVE bylo vzdy o soutezivosti a ne o tom, aby si to kazdy mohl nastavit tak, jak mu to vyhovuje a kazdy byl schopny zvladat stejny content.

  24. Hmm, žádám o další tlačítko na Density of Monster nebo s navyšováním MP navyšovat i density of monster a mít tak tlačítko Monster Power and Density 1 – 10, aby si to každej nastavil jak mu to vyhovuje. Tím si každý může nastavit hru na svý schopnosti a postavu a nebude tolik lidí békat na fórech ale hrát.

  25. btw. nutnost permanentního připojení k netu není argument ve chvíli, kdy nemusíš jedinkrát přijít do kontaktu s jiným hráčem. Je to zkrátka jen ochrana proti šíření nelegálních kopií hry a snaha tvůrců zajistit, aby co největší počet hráčů přišel do kontaktu s aukční síní, není to ale věc, která automaticky škatulkuje hru jako MMO. 

  26. Diablo 3 rozhodně není MMORPG. Ono už to není ani moc RPG, je to prostá hack & slash hra s rpg prvky. 

    http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/189-diablo-3-melo-byt-puvodne-mmorpg.html

    http://wiki.answers.com/Q/Is_diablo_3_a_mmorpg

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150756476

    Pokud by někdo chtěl mluvit o D3 jako o MMO, tak stejně tak dobře může mluvit o D2 a dokonce D1  (nehledě na celou řadu dalších her). D1 fungovalo na stejném principu, jeden battle net server (dobře 4 – Europe, Asia, NAmerica, SAmerica), možnost hrát kooperaci/souboje čtyř hráčů, možnost vzájemný výměny předmětů a poměrně slušné možnosti komunikace (v podstatě srovnatelná s D3 – něco chybělo něco bylo dokonce navíc, např. vytváření vlastních channelů, národnostní channely, zakládání vlastních public her s tagem, zaheslovaných her, možnost přidání ostatním viditelných poznámek ve vlastním profilu).

  27. Schvalne: jenze anno starcraft assassin apod maji rozdelenej single e multak navic maji single kampan bez cooperace takze nemuzou bejt mmo, ale maji pouze pridany multiplayer, co ja na tom tak tezkyho rozlisit, battlefield ti nereknu jiste co je protoze sem ho nikdy nehral tak nevim jak je delanej ale asi normlani fps s moznosti multaku vicemene ale nevim jestli neni multak rozdeleny zvlast pak by se to mohlo vztahovat i do mmofps jak counter strike a podobny stovky dalsich onlajnovek jako treba- Mission Against Terror,Combat Arms,Counter-Strike Online,War Rock,Brick Force atd…., jinak u diabla se dohadujou snad vseci jetli je to mmo nebo rpg, a nemuzou se dohodnout takze bych to nechal at si kazdej mysli po svym co to je:-) at zbytecne nespamujem

  28. beeda: tak fajn.. tím pádem ty tu tvrdíš, že Anno 2070 je MMO, Starctaft 2 je MMO, Assassins Creed 3 je MMO, Battlefield 3 je MMO a dalších XYZ her.. rozumím tomu správně? Taky tyto hry vyžadují neustálé připojení k netu, taky když hraješ multiplayer tak ti to hází náhodné hráče do týmu, chatovat tam taky můžeš s kým chceš.. něco si vyjasníme, MMO (aka Massively Multiplayer Online) neznamená, že musíš být připojený k internetu abys to mohl hrát, ale že hraješ v obrovském světě bez omezení s bezpočtem hráčů, které můžeš potkat bez ohledu na to, jestli je máš ve friend listu či se náhodně na ně napojíš a jste v partě + všechny MMO hry (nemusí být ani RPG, ale i FPS) mají různé prvky craftingu, questování, skillování, atd.; mají prvky PvP i PvE, ale i PvPvE , mají systém guild(legií, clanů chceš-li), atd. atd.. v podstatě, ty si tu pleteš MMO s battle.netem.. to cos ty tu výjmenoval, tak to má na starost battle.net.. takže mi věř, že Diablo má do MMO her ještě daleko..

  29. Beeda2004: Na HC je pro takové lokace ideální whirlwind a revenge s provocation. To už se člověk naučí automaticky jen mačkat klávesu s revenge a a vlítnout do nich, ideálně pokud je to u elitek, ty mi přes superstition dobíjejí nasranost. Samozřejmostí je mít life, rezisty a armor. Zatím jsem opatrný jen na infernu MP2.

  30. Postalmaniac:tohle je stejna situace jak cataclysm ve wowku  3/4 roku zadnej content update jen upravy skillu atd… s pandama se blizzard rozhodne napravil kazdy dva mesice novej update s novyma vecma pokud to takhle bude i v datadisku diabla tak proc ne al zatim vicemene od zavedeni paragona nic extra novyho jen hotfixy a sprovozneni napadu ktery mely bejt uz v druhym patchu+- ji rozhodne neosuhlasim s tim ze Diablo neni MMORPG ma to vsechny prvky nahodny party staly pripojeni k netu world chat s ostatnimy lidmy a i akce do toho spada.

  31. Asi tak ako pise kogoruhn. Ja si jednoducho po patchi zahram par dni, spravim nejaky ten level  a potom zase cakam na dalsi. Zahrat sis par hodin tyzdenne vas az tak neznechuti ta hra. Jedina vec ktoru by som si asi najviac zelal je vypnut efekty, z toho trasenia obrazu a vsetkych farieb, hlavne v parte 4, mi uz niekedy fakt harasi a hlavne ani nevidiet ked je frozen na zemi. A tu hustotu dufam ze nechaju tak jak je teraz, tie sewers sa mi pacia najviac.

  32. Kadet: D3 uz „brutalni“ je imho. Za posledni roky sem osobne fakt nehral hru, ktera by mi dala tolik zabavy. Samozrejme, ze D2 (budiz pochvalen) je navzdy král.

    Na druhou stranu pokud clovek ted na par mesicu D3 odlozi, tak o nic neprijde imho. A to by meli udelat vsichni lidi, kery maj problem s motivaci proc hrat 🙂 D3 tady s nama bude jeste moooc dlouho.

  33. Heya. Vcera sem chvili koukal na twitch tv, kde Moldran testoval na PTR prave monster density v jinych aktech nez tretim a hrozne si to lidi chvalili. Na tohle sem uplne zapomnel, kdyz sem „odsoudil“ patch 1.08. Tohle je podle myho super zmena. Fakt sem cumel, kolik potvor tam bylo 😛

  34. Monster density super! Hnedka jsem dal ve weeping hollow massacre rekord 489 potvor 😀 Na druhou stranu ono ten patch neprinesl nejaky extra zmeny, ale opet jsou to takove ty zmeny co se tyce pohodlnejsiho hrani (identify all, matchmaking…). Trva to fakt dlouho, ale verim, ze casem D3 bude brutalni! 🙂 (doufam, ze si to nekdo nevylozil jako ze na D3 nadavam, prave naopak :))

  35. Osobně myslím, že by Blizz mohl přidat něco nového. Jako prostě nové unikáty, mostra a přidat nejaký PVP žebříček. Vždyť teď pvp nemá motyvaci! třeba nějaké body, za které by se nakoupili speciální zbroje nebo tak… Je tak tolik věcí co přidat, a Blizzard nepostupuje tolik radikálně jak by podle mě měl… Jinak souhlasím s Daw.

  36. Antabus: k tomu je ještě hooodně daleko a nejsem si jistej, jestli se to vůbec podaří.. už začátky na normal byli docela zajímavý. Navíc neexistuje farma protože všechno krouháš tejden :), ale jak říkám, je to adrenalin a zábava. A pro nás co hrajeme max pár hodin týdně to vydrží až do datadisku bez problému.

  37. Hra s potencionálem jak cip a Blizz je s nápadama v hajzlu.Neustálé zlehčování, věci který měli bejt už na samém začátku , Blizz moentálně dělá jednu větší chujovinu za druhou aby udržel lidi. A taky jim to vychází , lidi si radši zahrajou hru kde jim bude vše padat a chcípat pod rukama po použití jedné ability , kde jsou ty doby kdy to bylo těžký jak kráva  a člověk do toho šel s nadšením že to prostě chce dát .Osobně už to prakticky nehraju , hrával sem , to u mě hra byla skvělá a myslel jsem si že ten čas u ní  poletí jak voda , ono prd mě to doslova Blizz znechutil , zhnusil mi to hrát tím neustálým zlehčováním.Ti co u toho vydrželi , lidi máte můj obdiv za to jaký máte pevné nervy se Slizzardama , klobouk dolů  pač někdy bych si přál ty vaše nervy mít  protože se mi Diablo 3 opouštělo horko těžko ale hold Blizz z toho dělá co dělá .

  38. Jsem docela zklamaný, když koukám na nový patch a jeho změny. Čekal jsem, že přídají alespoň monstra i do jiných actů. Místo toho zase uberou obtížnost v multiplayeru. Takhle ta hra zůstává stejná jen se bude o něco rychleji běhat.  Tak snad další patch přinese něco podobného jako jsou Umber bossové. Prostě něco nového co nám zase prodlouží zábavu 🙂

  39. Zdravim, po dlouhé době jsem zde na Df, koukám, že se tu nic nezměnilo.

    1.0.8. je zajímavej patch, nenabízí prakticky vůbec nic oproti všem ostatním. Mám pocit jako kdyby se už hodně připravovali na 1.1.0., protože jinej důvod to snad ani mít nemůže. Blizzard pracuje pomalu, to všichni vímem ale takhle pomalu, resp. takhle málo změn za takovou dobu (a že to vypadá, že ani pořád neuvidíme u Monka víc jak 5 buffů) to je moc málo i na ně. Počítám, že hodně brzo přijde 1.0.9. a po něm konečně 1.1.0, na kterej se moc těším a myslím, že to bude jeden z posledních velkých patchů před datadiskem (kterej, jak se tady už psalo, vyjde podle mě začátek 2015).

    Popravdě na rozdíl od většiny uživatelů tady, a asi io většiny hráců obecně, je mi relativně jedno, jak dlouho to Blizzardu trvá. Datadisk si koupím a hrát D3 budu dál. Momentálně hraju jenom HC, na Americe, na MP10 a velmi pomalu progresuju bez aukce, bez gemů, bez věcí v truhle. Baví mě to (což je u hry to nejdůležitější). Pocit ze hry je najednou, když jedete úplně od nuly a bez helpu, úplně jinej. Doporučuju všem!

    Cheers

  40. Jak řikám neznáš blizzard, u SC2 psali o datadisku něco podobnýho a koukni za jak dlouho to vyšlo, prostě to letos nevýjde a basta, dále končím s touto zbytečnou diskuzí, 🙂

    PS: už jsem to tu jednou říkal, nejdříve (nyní ) budou říkat, že na tom dělaj, pak nás rok budou krmit, že bude betaverze soon, pak budou trvdit, že den vydání ohlásí soon, až ten den nastane, tak řeknou, že to vyjde soon, pak ohlásej že to vyjde za 2 měsíce….dopočítej si soony, přičti 2 měsíce a sme na roku 2015 a to stále ještě neřekli, že beta bude soon, pokud vím, tak před časem oznámili, že beta bude, což je velmi hodnotná a překvapivá informace. Dále se k tomu odmítaám vyjadřovat, bo je to OT 🙂

  41. Zatím nevidím nic co by obnovilo hratelnost diabla a je to škoda.Čekat 7měsíců než mi droplo mempo s critem se mi fakt nechce.Diablo je podle mě momentálně zabitý….radši jsem se vrátil k wowku tam je záruka toho že je co dělat 🙂 nicméně až udělaj něco si diablem rád se k němu vrátím.

  42. Těším se, až začnou Blizzardi brát diablo aspoň trošku vážně. Čtvrt roku se čeká na patche, které vesměs nic nového nepřidají.

    Patch 1.0.7? Po půlroce absolutní výsměch. 1.0.8? Pořád nic? Co takhle sakra se o nás starat jako o wowkaře? Co třeba prázdninové eventy? (Vánoce, Silvestr, Velikonoce…..) Takových příležitostí, který nechává Blizzard ladem. Se*e mě to a se*e to čím dál tím více lidí. Diablo je super hra se super potenciálem, ale jejich sliby (chyby) který prostě vyšuměly v průběhu roku mnoho hráčů jen a jen sere.

    Joooo místo zlepšení blacksmithingu dejte radši identify all.. super krok dopředu. Bože, fakt mě mrzí co z té hry (ne)dělají.

     

    Vulgarismy

Napsat komentář